Forum » Na cesti » Dolgoročno lastništvo avtomobila
Dolgoročno lastništvo avtomobila
Utk ::
Je tole dobra ponudba?
Bi se dalo mogoče še kaj zbit ceno?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Res ne razumem zakaj bi kupil to namesto novega megana, i30, ceeda, karkoli, za 15, 16 jurjev.
mahoni ::
Je tole dobra ponudba?
Bi se dalo mogoče še kaj zbit ceno?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Res ne razumem zakaj bi kupil to namesto novega megana, i30, ceeda, karkoli, za 15, 16 jurjev.
Mogoce jih nima, si na to pomislil?
hojnikb ::
ce ti 2 jurja +- predstavlja problem, pol itk kupujes v startu predrag avto.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Je tole dobra ponudba?
Bi se dalo mogoče še kaj zbit ceno?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
lep je. Pac poklices bla bla bla, kako in kaj, poves da mas kapo pr 10k pa vides kasen bo odziv.
mahoni ::
ce ti 2 jurja +- predstavlja problem, pol itk kupujes v startu predrag avto.
Zakaj ze? A v temi o kompjutrih se pa pogovarjamo al naj se kupi Ryzen 7 ali 9, pa je razlika med obema za eno dobro vecerjo...
Clovek pac nima denarja. Cena je 12.900. Znizat se da na 12 ce ne na 11.500€ ce pride s kesom v rokah takoj pri ogledu. Vse se da, je treba samo met pogum. In 11.500€ ter 16k je kar lepa razlika.
-valvoline- je izjavil:
Je tole dobra ponudba?
Bi se dalo mogoče še kaj zbit ceno?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
lep je. Pac poklices bla bla bla, kako in kaj, poves da mas kapo pr 10k pa vides kasen bo odziv.
Ce je pameten, te ne bo poslusal. Sel bo na ogled, cene ne bo po telefonu omenjal. Imel bo kes kolikor sem napisal 11.500€ in ga lepo pokazal in avto bo prodan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mahoni ()
-valvoline- ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Ce ga avtohisa prodaja za 13k zagotovo ceno zbijes na 10k. To je pa spet tako, ce se ti mudi in avto res dopade poj je cena drugega pomena. Ce se ti ne mudi in isces pravo priloznost, mogoce ulovis tudi pod 10k.
Ce ga avtohisa prodaja za 13k zagotovo ceno zbijes na 10k. To je pa spet tako, ce se ti mudi in avto res dopade poj je cena drugega pomena. Ce se ti ne mudi in isces pravo priloznost, mogoce ulovis tudi pod 10k.
hojnikb ::
ce ti 2 jurja +- predstavlja problem, pol itk kupujes v startu predrag avto.
Zakaj ze? A v temi o kompjutrih se pa pogovarjamo al naj se kupi Ryzen 7 ali 9, pa je razlika med obema za eno dobro vecerjo...
Clovek pac nima denarja. Cena je 12.900. Znizat se da na 12 ce ne na 11.500€ ce pride s kesom v rokah takoj pri ogledu. Vse se da, je treba samo met pogum. In 11.500€ ter 16k je kar lepa razlika.
-valvoline- je izjavil:
Je tole dobra ponudba?
Bi se dalo mogoče še kaj zbit ceno?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
lep je. Pac poklices bla bla bla, kako in kaj, poves da mas kapo pr 10k pa vides kasen bo odziv.
Ce je pameten, te ne bo poslusal. Sel bo na ogled, cene ne bo po telefonu omenjal. Imel bo kes kolikor sem napisal 11.500€ in ga lepo pokazal in avto bo prodan.
nekaj je non essential zadeva kot kompjuter (sploh vzeto v kontekst, da marsikdo to kupuje z omejenimi financami). Avto je pac vecja nuja in jo lahko financiras, tako da jurcek ali dva pri 10k+ nebi smel predstavljat problema.
Sicer pa, tut novga se da dobit za tak dnar, sam pac manj opreme.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Pravtako zbit 2k pr 12k ne bi biv nek hud problem :V 10k je tako lepa okrogla cifra.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
PacificBlue ::
-valvoline- je izjavil:
Dej ne bluzi. Osnovna 1,4 po ceniku je 20 jurjev, 2-3 jurje popusta je ziher blo. Na 25 ne prideš zlepa.
Zdele pogledal cenik, mal skrolaj naprej pa imas opcije za doplacilo :) Cene... glava pece...
Če je po ceniku brez popusta avto 20 jurjev, pač ne moreš rečt, da ta avto stane 25 jurjev. Tudi če odjebemo popust, ki zmeraj je. Jasno? Če ga pozlatiš zarad mene lahko stane tudi 100 jurjev, še zmeraj je pa to avto za 20 jurjev. Ne 25.
Točnih cen novih jett ne poznam, pa tudi ne vem a jih še sploh delajo za eu trg? Drugače moj je kasko zavarovan na ceno novega avtomobila, nekaj čez 22 tisoč eurov. BLM sport model. Obstaja pa še GLI verzija, tista je pa preko 30 jurjev.
jetta ni nic druga kot golf za amerikance.
Tiste delajo v Mehiki, moj je pa narejen v Nemčiji.
I’m out.
:3
:3
IL_DIAVOLO ::
Jaz imam tudi dosti teh karavanskih grdosij. Jebiga, kriza srednjih let. Drug teden grem po novo Pumo. Avto je za moj okus vrhunski od zunaj in znotraj. Cene Fordovih modelov so sicer nekam sumljivo poskočile, ali je to sedaj normalna praksa? Forda sicer še nisem imel in upam, da se nisem nategnil in bo dober za deset let. Kaj naj drugega, saj drugje težko dobiš soliden popust za keš plačilo, za nek 20-25k nov avto.
Se dobro da ne kugo
Koraaz ::
Res ne razumem zakaj bi kupil to namesto novega megana, i30, ceeda, karkoli, za 15, 16 jurjev.
Načeloma ne kupujem, sem prilepil tu iz firbca, ker me je zanimalo vaše mnenje in se probal iz te teme kaj naučit.
Načeloma pa ja, če se da zgoraj omenjene avte dobit nove pod 20K potem res nima smisla kupovat rablenga.
Mi je pa ta mazda padla v uč, ker je nekako za pol ceneje od cene novega avta, medtem ko ostali so bili krepko dražji isti ali starejši letnik.
Sicer pa, tut novga se da dobit za tak dnar, sam pac manj opreme.
Najcenejša mazda 3 po ceniku pride 21700EUR.
https://si.cdn.mazda.media/ec39ce09950a...
Mi je pa zanimivo, da ko berem temo so neki približki koliko bi moral biti rabljen avto vreden, ampak potem, ko grem gledat na avto.net niti približno niso takšne cene.
Za primer:
Če se ne motim je nekdo omenil, da je 10 let I30 vreden 4K, ko sem šel gledat na avto.net so se cene gibale okoli 6K.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Koraaz ()
Scaramouche1 ::
Lep pozdrav.
Me zanima vaše mnenje glede tega kako je najbolj racionalno kupovati avtomobile na dolgi rok.
Se splača kupit nek 3 leta star avto z 50kkm za 12.000 € in ga peljat 10 let in ga na koncu daš za 500-1000€ avtohiši v zakup pri nakupu naslednjega.
Ali se bolj splača kupit isti 3 leta star avto za 12.000€, ga voziti tri leta, ga prodati za 8.000 € in nato spet kupiti tri leta starega z manj kilometri za 12.000€ in tako dalje...
Nakup novega avtomobila se mi intuitivno ne zdi zelo racionalna izbira iz finančnega vidika.
Nakup starih poceni avtov vsaki dve leti mi tudi ne diši, iz stališča udobja/zanesljivosti.
Kakšno je vaše mnenje, kaj prakticirate tisti, ki jim avto ne predstavlja vir zadovoljstva in ga vidite kot neko "nujno zlo"?
Najboljši avto je nov avto!
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Utk ::
Res ne razumem zakaj bi kupil to namesto novega megana, i30, ceeda, karkoli, za 15, 16 jurjev.
Načeloma ne kupujem, sem prilepil tu iz firbca, ker me je zanimalo vaše mnenje in se probal iz te teme kaj naučit.
Načeloma pa ja, če se da zgoraj omenjene avte dobit nove pod 20K potem res nima smisla kupovat rablenga.
Mi je pa ta mazda padla v uč, ker je nekako za pol ceneje od cene novega avta, medtem ko ostali so bili krepko dražji isti ali starejši letnik.
Sicer pa, tut novga se da dobit za tak dnar, sam pac manj opreme.
Najcenejša mazda 3 po ceniku pride 21700EUR.
https://si.cdn.mazda.media/ec39ce09950a...
Mi je pa zanimivo, da ko berem temo so neki približki koliko bi moral biti rabljen avto vreden, ampak potem, ko grem gledat na avto.net niti približno niso takšne cene.
Za primer:
Če se ne motim je nekdo omenil, da je 10 let I30 vreden 4K, ko sem šel gledat na avto.net so se cene gibale okoli 6K.
Samo da tista rabljena mazda je 100 konjska brez opreme, nova je 122 konjska (ja, je velika razlika, 100 konjsko je muka vozit) in s kar nekaj opreme že v osnovi.
https://www.google.com/url?sa=t&source=...
Tista mazda z avto.net je nova stala 16 jurjev. Ne 20.
Ni šans, da je 10 let star i30 6 jurjev. Ne rabim niti avto.neta odpirat za to.
Malo moraš gledat kaj primerjaš. Če primerjaš kr neki kar ne spada skupaj, je marsikaj možno...
Utk ::
Točnih cen novih jett ne poznam, pa tudi ne vem a jih še sploh delajo za eu trg? Drugače moj je kasko zavarovan na ceno novega avtomobila, nekaj čez 22 tisoč eurov
No, in 2 jurja popusta pa je 20.
Tiste delajo v Mehiki, moj je pa narejen v Nemčiji.:D
Si siguren? Morda so kak odbijač v Nemčiji prišrafuali, drugače so vse jette bile iz Mehike.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Utk ::
Je tole dobra ponudba?
Bi se dalo mogoče še kaj zbit ceno?
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Res ne razumem zakaj bi kupil to namesto novega megana, i30, ceeda, karkoli, za 15, 16 jurjev.
Mogoce jih nima, si na to pomislil?
Potem naj kupi novo ibizo za isti denar. Prtljažnik je enako velik, razlika v kabini tudi ni tako velika, samo malo manj fino (pa zato cenejše) se bo peljal. Za nekoga, ki nima več niti 2 jurja viška, veliko boljša varianta.
Invictus ::
Folk sedi malo višje, se počuti bolj varno in potem rine ko svinja po polju.
Nič ne pripomorejo k normalni vožni...
Pogumni so predvsem po ravnem, ko pa dva ovinka malo hitreje zvoziš, tudi če s karavanom, jih pa ni več nikjer zadaj. Ker tej krampi niso za po ovinkih. Niti za po avtocesti. Za po mestu tudi ne. Za po terenu ne. Za nikamor niso.
Točno to.
Problem je samo, če kakega fašeš pred sabo...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
KAVINSKY ::
gruntfürmich ::
torej se kupuje avtomobil za divjanje po ovinkih in ne za udobje visokosedeče vožnje? vrhunski argumenti.
ste res bolani...
ste res bolani...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: gruntfürmich ()
Utk ::
Ne gre se za divjanje, ampak normalno vožnjo, lahko pa da v nekem SUV-u to zgleda kot divjanje.... In ne gre se za udobje, ker zibanje v nekem visokem avtu ni prav nič udobno. Tisti, ki se ne zibajo, so pa prekleto trdi.
Praktično vsak avto ima po višini nastavljiv sedež...
Praktično vsak avto ima po višini nastavljiv sedež...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Kodrnusa ::
Ne razumem ljudi ki divjajo po cesti. Mam kolega akademika, ki uci etiko na fakulteti in se drzi zakonov in pravil kot pijanec plota. Ampak pr avtu pa ne. Si je omislil c klaso amg 43, in lepo divja po avtocestah in ovinkih. Pravi, da niso omejitve v redu nastavljene hahaha.
Ce so pravila, se jih je treba drzati, ne pa zato ker mas 300 konjev ti da pa pravico da blendas folku pr 170km/h.
Jaz bi vse avte omejil na 130km/h pa da vidmo podivjane slovencke kako blendajo...
Dirkat se gre na poligon..
Ce so pravila, se jih je treba drzati, ne pa zato ker mas 300 konjev ti da pa pravico da blendas folku pr 170km/h.
Jaz bi vse avte omejil na 130km/h pa da vidmo podivjane slovencke kako blendajo...
Dirkat se gre na poligon..
KAVINSKY ::
pirat ::
starfotr ::
Tiste, ki so problematični bi morali radikalno odstranit s ceste.
1. Opozorilo
2. Opozorilo
3. Trajen odvzem licence za vožnjo.
Tako bi se znebili dirkačev, pijancev in drugih ki ne vozijo normalno, s tem mislim na tiste, ki kršijo osnove, to je npr. varnostna razdalja. Teh ljudi ni veliko, so pa največji problem.
1. Opozorilo
2. Opozorilo
3. Trajen odvzem licence za vožnjo.
Tako bi se znebili dirkačev, pijancev in drugih ki ne vozijo normalno, s tem mislim na tiste, ki kršijo osnove, to je npr. varnostna razdalja. Teh ljudi ni veliko, so pa največji problem.
IL_DIAVOLO ::
Tisti, ki se ne zibajo, so pa prekleto trdi.
Spet ne toliko več kot večina modernih avtov. Zdaj ima že vsak Polo in Clio minimalno 17 palčne feltne.
Vse je odvisno od tehnologije. Old school zelezje z nicelno prisotnostjo elektronike in dvigjeno podvozje pac ne resi problema.
VW-jevo dinamično uravnavanje podvozja, citroenovi hidravlični omejevalniki, fordova zasnova zaznavanja lukenj, to je pa ze nekaj, ki naredi razliko.
PacificBlue ::
Točnih cen novih jett ne poznam, pa tudi ne vem a jih še sploh delajo za eu trg? Drugače moj je kasko zavarovan na ceno novega avtomobila, nekaj čez 22 tisoč eurov
No, in 2 jurja popusta pa je 20.
Tiste delajo v Mehiki, moj je pa narejen v Nemčiji.:D
Si siguren? Morda so kak odbijač v Nemčiji prišrafuali, drugače so vse jette bile iz Mehike.
Sem brskal, nisem bil ziher, čeprav v prometni piše Nemčija. Našel pa sem na nekem forumu, da je takole:
VIN 1st digit:
3 - mex
w - germany
9 - brazil (Golf)
In moja VIN se začne z črko W.
Torej, če to drži naj bi bil avto narejen v Nemčiji.
I’m out.
:3
:3
bbbbbb2015 ::
-valvoline- je izjavil:
bbbbbb2015 je izjavil:
-valvoline- je izjavil:
> 25 jurjev za 3 leta starega 320 se mi pa tudi ne zdi blazno poceni. Če je "po ceniku" 70 jurjev...mi prav dol visi.
Točno to. Uber predrago, ker v tem cenovnem rangu se pri švabih najdejo že 335i.
To je vredno max 15-20k:
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id........
Jaz osebno vec kot 15 nikoli ne bi dal.
Tale konkretno sicer ni vreden 24kEUR. Ima sicer Xdrive, je GT, ima B47 motor, tempomat ima, je avtomatik, ta del je v redu. Ima pa navadno integralno klimo, ne deljeno, ima naslabše sedeže in tapecirungo, kar je možno, ima business navigacijo, ne pro. Kakšna ogledala ima, ne vidim, gretja volana in sedežev nima, elektrifikacijo sedeža ne vidim, verjetno je nima, če ima senzor na prtljažniku, ne vidim. Nima šibedaha, če je možno parcialno podreti klop ne vidim, verjetno ne. Verjetno tudi klime za zadnje potnike nima. Sport M opcije seveda nima, prilagodljivega federunga (domnevam da) nima. Ima 148kkm. Če ima polno servisno zgodovino, potem je to vredno 20kEUR. Če pa je nima, je pa to zelo slabo. Gum nima pravih, ta avto rabi, zaradi Xdrive Michelin Pilot Sport 3 gume, ki so kar pasje drage.
A res rabis ves ta crap? Mene bi kvecjemu to odvrnilo od nakupa, sploh pa kakrsnokoli nastavljivo podvozje.
Temu se reče nižje do srednje fin BMW. Super fin BMW ima še SOS BMW, HUD display, radar, connected drive opcije (gretje avta na daljavo), situation awareness spredaj-zadaj (znaki, pešci, črte, auto-parking, 360 kamere), keramične bremze, dvobarvne feltne deljenih dimenzij (225/255) po naročilu, deljeno klimo za zadnje potnike, električni rolo, električne zavesice na zadnjih stranskih in zadnjem steklu, kakšna super draga modro kovinska barva, interior led tapecirunga. Pa seveda vsa senzorika za luči, avtomatično preklapljanje dolgi-kratki, zatemnjevanje ogledal, avtomatski preklop ogledala pri vzvratni vožnji. Pa taki drobni detajli, kot je avtomatsko razvlaževanje zraka (to ima že F31 LCI). Pa seveda B57 motor in 300 konjev. Zadostujeta dva avspuha, štirje so zopet potem višja kategorija BMW. To pa spada med seksi-vulgarne BMWje, ki stanejo 100+kEUR.
To pa res ni zate.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bbbbbb2015 ()
Buggy ::
Temu se rece tipicen slovenceljski nakup. Vazno da je spredaj ustrezna znacka nalimana, pa ni vazno kaksen motor ali oprema je not, sej sosedi itaq sam na zunaj vidijo kaj je parkiran pred bajto
jocoj ::
Zakaj nesmiseln? Pelje se odlično (tudi v tvojih ovinkih). Sedi se tudi udobno, kolikor sem ga vozil dva dni. Prtljažnik več kot dovolj, kar rabim, še čeber ima spodaj, kamor lahko vržem vedro ledu in hladim pijačo. Skratka lep in udoben avto za enega ali par, froci so že odrasli. Edino za ceno se strinjam, da je previsoka, ampak kaj češ nekam je treba spohat denar.-valvoline- je izjavil:
Haha, se en + za mini suv in velik - za kmetajzarvan.
Pa kaj ti je karavan mamico povozu al kaj ti je?
Puma je pa najbolj nesmiseln avto, ki obstaja. Ne razumem zakaj bi nekdo to hotel kupit. In karkoli podobnega.
Ti pa kar vozi svoje nazi truga wagne in pusti drugim svoje...
matobeli ::
Fiesta ima nižjo porabo, manjše (cenejše gume), manj kilogramov.
Po ceni so teli SUVji res blizu HB varjantam in to marsikoga prepriča da bo pri crossoverju dobil več avta za malenkost višjo ceno.
Dobi pa v resnici enako avta z višjimi obratovalnimi stroški. Mogoče kakšen liter prtljažnika več za zraven, odvisno kako so smotani oblikovalci, enim res ne uspe nardit čisto nič iz teh gajb.
Po ceni so teli SUVji res blizu HB varjantam in to marsikoga prepriča da bo pri crossoverju dobil več avta za malenkost višjo ceno.
Dobi pa v resnici enako avta z višjimi obratovalnimi stroški. Mogoče kakšen liter prtljažnika več za zraven, odvisno kako so smotani oblikovalci, enim res ne uspe nardit čisto nič iz teh gajb.
IL_DIAVOLO ::
Zakaj nesmiseln? Pelje se odlično (tudi v tvojih ovinkih). Sedi se tudi udobno, kolikor sem ga vozil dva dni. Prtljažnik več kot dovolj, kar rabim, še čeber ima spodaj, kamor lahko vržem vedro ledu in hladim pijačo. Skratka lep in udoben avto za enega ali par, froci so že odrasli. Edino za ceno se strinjam, da je previsoka, ampak kaj češ nekam je treba spohat denar.-valvoline- je izjavil:
Haha, se en + za mini suv in velik - za kmetajzarvan.
Pa kaj ti je karavan mamico povozu al kaj ti je?
Puma je pa najbolj nesmiseln avto, ki obstaja. Ne razumem zakaj bi nekdo to hotel kupit. In karkoli podobnega.
Ti pa kar vozi svoje nazi truga wagne in pusti drugim svoje...
Strong argument
Gagarin ::
Mah dejte mu nabijat, Puma ni kej dost drugačna kot fiesta, nič kej dost težja, nič kej več ne pokuri, ma pa mal več prostora, pa bolje izkoriščenega. Je pa draga, tolk kok je draga dobr opremljena fiesta. Malenkost več. Nič kaj posebej neracionalen nakup.
Buggy ::
Razen da gre za modno muho ni popolnoma nobenega argumenta za te spacke, lahko se pa motim in bi prosil nekoga, da mi obrazlozi v cem je poanta teh ne bom napisal SUV-ov, ker to ze dolgo niso?
Visje se usedes? Moj fotr je imel oba kolka operiran 5 let nazaj. Star je 76 let pa se zmeraj vozi Omego 2.0 bencin, sedezi pa v spodnjem "sportnem polozaju" pa nic ne jamra.
Kaksni invalidi smo kar naenkrat ratal v teh par letih se sprasujem? Se vozite vsi po makadamu do bajte?
Visje se usedes? Moj fotr je imel oba kolka operiran 5 let nazaj. Star je 76 let pa se zmeraj vozi Omego 2.0 bencin, sedezi pa v spodnjem "sportnem polozaju" pa nic ne jamra.
Kaksni invalidi smo kar naenkrat ratal v teh par letih se sprasujem? Se vozite vsi po makadamu do bajte?
Gagarin ::
Se motiš jebiga. Puma je lepša kot fiesta, ma bolj uporaben prtljažnik, na cesti se drži praktično isto, ni kej dost ne težja, ne manj aerodinamična, ničkaj dosti več ne pokuri. Niič dosti drazja, enako opremljena. Zakaj je tisti, kk mj je všeč ne bi kupil? Da ne bi bil v skladu z trendi al zakaj?
Lonsarg ::
Ja lahko rečete temu modna muha (čeprav prava definicija muhe pomeni nekaj kratkotrajnega, tole je pa že kar dolgoletni trend). Dejstvo pa je da če ti je karavan lep si v manjšini (in si bil v manjšini še PRED SUVji in crossi, ker so ljudje več kupovali limuzine in hatchbacke, večina je karavan kupila ko je zmanjkalo prostora in NE ker jim je lep), če so ti pa malo višji avti lepi pa si v večini, trg namreč poskrbi da dobavlja kar se prodaja in očitno se to prodaja. Pač bila so obdobja limuzin, obdobja hatcbackov, sedaj pa je obdobje SUVjev in crossov. Obdobja karavanov ni bilo nikoli. Za nasledni trend čez 10-20 let pa napovedujem "poloblasti" dizajn, ker bo z prihodom električnega motorja spredek avtomobila vedno manj funkcionalno potreben in bo direkt sprednja šipa.
Predvsem pa ne mešat težkih velikih SUVjev z crossi, ker crossi so dvignjeni ravno toliko da dizajnersko izpadejo povišani in ti dajo tistih 10-15cm višine da ti med vožjo na avtocesti več ne svetijo navadne kratke luči v špegle (zelo visoke kratke luči imajo avti dandanes in kar ubolevam večkrat ker stranskega špegla ne morem zameglit), torej crossi so samo druga oblika v kategoriji skupaj z hatchi, SUVji po drugi strani so pa pač cela svoja kategorija.
Predvsem pa ne mešat težkih velikih SUVjev z crossi, ker crossi so dvignjeni ravno toliko da dizajnersko izpadejo povišani in ti dajo tistih 10-15cm višine da ti med vožjo na avtocesti več ne svetijo navadne kratke luči v špegle (zelo visoke kratke luči imajo avti dandanes in kar ubolevam večkrat ker stranskega špegla ne morem zameglit), torej crossi so samo druga oblika v kategoriji skupaj z hatchi, SUVji po drugi strani so pa pač cela svoja kategorija.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
matobeli ::
sej točno tale puma je idealni primer, v resnici ni ni bistveno višja in bi bila lahko čist navaden HB
Utk ::
Tako je. Pustimo fiesto, puma stane več kot podoben focus, ima manj prostora, focus se lepše pelje, z manjšo porabo itd.
Danes je praktično vsak karavan v tem razredu lepši od hb. Recimo megan, i30, corolla, octavia,...meni so vsi lepši kot karavani. In te reči so res dolge, not lahko naložiš tudi kaj 2,5 m dolgega kar v suva za isti denar ne boš. Kot bi rekli američani, no replacement for displacement.
Danes je praktično vsak karavan v tem razredu lepši od hb. Recimo megan, i30, corolla, octavia,...meni so vsi lepši kot karavani. In te reči so res dolge, not lahko naložiš tudi kaj 2,5 m dolgega kar v suva za isti denar ne boš. Kot bi rekli američani, no replacement for displacement.
IL_DIAVOLO ::
Gre se za status, nic drugega. Dejstvo je, da je karavan overall najbolj kompleten avto.
Prostornost, udobje, vozne lastnosti. Samo kaka limuzina s karavanskim odpiranjem prtljažnika ali coupejevski karavan aka shooting brake sta konkurenta.
Nekaj takega bom tudi gledal za naslednji avto.
Prostornost, udobje, vozne lastnosti. Samo kaka limuzina s karavanskim odpiranjem prtljažnika ali coupejevski karavan aka shooting brake sta konkurenta.
Nekaj takega bom tudi gledal za naslednji avto.
GR2 ::
Da nadaljujem iz Talenti, ker spada bolj tukaj.
Brez izpita bom jaz kvečjem profitiral. V 12 letih bi dal za avtobus za 10km v eno smer 15.000EUR. Za vseh 6 avtomobilov sem dal do sedaj 60.000EUR. Zaslužil sem nekje 125.000EUR.
Se pravi je šla polovica še za računalniške komponente, ure in ostale stvari za katere sem se pač ogrel. Brez avta bi imel tako na računu lepih 35.000EUR. Še vedno ne za stanovanje, ampak v 20 letih bi bil pa že blizu, sploh če bi gledal za kaj zapravljam.
Zdaj si lastim v glavnem samo avto, ki je po 3 letih namesto 21,5kEUR (jaz bom dal 24,5kEUR) vreden še nekje 15kEUR (ampak je 200KM kateri gre težko v promet, tako da bi od neke avtohiše dobil kvečjem 13kEUR) ter računalnik, ki ima plato in CPU še iz 2011.
Avtomobila drugače ne rabim, nisem tako kot večina sosedov, ki gredo 10x na dan v avto in je parkirišče nasploh večinoma prazno, meni avto stoji.
Če bi bolj po pameti kupoval avtomobile, bi me prišla 2 avtomobila nekje okoli 30.000EUR. Pač za vsakih 6 let nek cca. 8 let star za 5kEUR, bencina gre itak samo 50EUR na mesec (mene je prišel 70EUR, vmes je bil bencin nekaj časa 1,5EUR/l, pa vedno sem imel požrešne bencinarje), kar je v 6 letih 3,5kEUR. Zavarovanje nekih 2kEUR, enako servis. Pa še za gume in ostalo nekih 2kEUR.
Do Kranja bi bilo že precej bolje. Avtobus pride v 12 letih za 25km v eno smer 30.000EUR. Dva prej omenjena avtomobila pa nekje 40.000EUR (en avto 5kEUR, bencin 7kEUR, zavarovanje 2kEUR, servis 3kEUR, gume in ostalo 3kEUR).
Pa če gledaš na 20 let, avtobus pride 50kEUR. Nov avto te pride 20kEUR, zvoziš ga do konca (2 avtomobila za 10kEUR stara 5 let sta stroškovno verjetno tam nekje, pač 2x 5-15 let namesto 1x 0-20 let, v povprečju imaš v obeh primerih 10 let star avto). Potem bencin 12kEUR, zavarovanje 6kEUR, servis 10kEUR, gume in ostalo 5kEUR. Torej 50-55kEUR in si na istem kot avtobus.
Kar je več km, pa itak profitiraš z vlakom.
Torej najboljša razdalja za avto je okoli 50km na dan. Itak nisem nič novega ugotovil, logično da se ne splača za samo 20 ali za ogromnih 100km na dan.
Brez izpita bom jaz kvečjem profitiral. V 12 letih bi dal za avtobus za 10km v eno smer 15.000EUR. Za vseh 6 avtomobilov sem dal do sedaj 60.000EUR. Zaslužil sem nekje 125.000EUR.
Se pravi je šla polovica še za računalniške komponente, ure in ostale stvari za katere sem se pač ogrel. Brez avta bi imel tako na računu lepih 35.000EUR. Še vedno ne za stanovanje, ampak v 20 letih bi bil pa že blizu, sploh če bi gledal za kaj zapravljam.
Zdaj si lastim v glavnem samo avto, ki je po 3 letih namesto 21,5kEUR (jaz bom dal 24,5kEUR) vreden še nekje 15kEUR (ampak je 200KM kateri gre težko v promet, tako da bi od neke avtohiše dobil kvečjem 13kEUR) ter računalnik, ki ima plato in CPU še iz 2011.
Avtomobila drugače ne rabim, nisem tako kot večina sosedov, ki gredo 10x na dan v avto in je parkirišče nasploh večinoma prazno, meni avto stoji.
Če bi bolj po pameti kupoval avtomobile, bi me prišla 2 avtomobila nekje okoli 30.000EUR. Pač za vsakih 6 let nek cca. 8 let star za 5kEUR, bencina gre itak samo 50EUR na mesec (mene je prišel 70EUR, vmes je bil bencin nekaj časa 1,5EUR/l, pa vedno sem imel požrešne bencinarje), kar je v 6 letih 3,5kEUR. Zavarovanje nekih 2kEUR, enako servis. Pa še za gume in ostalo nekih 2kEUR.
Do Kranja bi bilo že precej bolje. Avtobus pride v 12 letih za 25km v eno smer 30.000EUR. Dva prej omenjena avtomobila pa nekje 40.000EUR (en avto 5kEUR, bencin 7kEUR, zavarovanje 2kEUR, servis 3kEUR, gume in ostalo 3kEUR).
Pa če gledaš na 20 let, avtobus pride 50kEUR. Nov avto te pride 20kEUR, zvoziš ga do konca (2 avtomobila za 10kEUR stara 5 let sta stroškovno verjetno tam nekje, pač 2x 5-15 let namesto 1x 0-20 let, v povprečju imaš v obeh primerih 10 let star avto). Potem bencin 12kEUR, zavarovanje 6kEUR, servis 10kEUR, gume in ostalo 5kEUR. Torej 50-55kEUR in si na istem kot avtobus.
Kar je več km, pa itak profitiraš z vlakom.
Torej najboljša razdalja za avto je okoli 50km na dan. Itak nisem nič novega ugotovil, logično da se ne splača za samo 20 ali za ogromnih 100km na dan.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Lonsarg ::
Hja večina ljudi "avto že itak ima" tudi če se z busom vozi in je potem računica popolnoma drugačna ker potem upoštevaš zgolj obrabo in bencin ne pa tudi splošno vzdrževanje avta ki te košta ne glede na to ali se z avtom voziš ali ne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Lonsarg ()
Utk ::
Če ne bi tako kretensko vozil, bi jaz predlagal, da se vozi še kam drugam kot na šiht, tako pa raje ne. Da pol plače zmečeš samo za to, da prideš v službo, je norost. Ampak to je še najmanjši problem, ki ga ima GR.
GR2 ::
To je res, saj ko so v firmi uvedli prevoz z avtobusom, ni trajalo več kot kak mesec. Večina pač ne živi kot jaz v mestu, ampak so iz vasi, potem se ti to podre. Jaz imam v Radovljici vse kar rabim, trgovino in pošto, in kar je najbolj pomembno, doma komp.
Tudi če bi zapravljal zelo po pameti, na tej razdalji bi me avto koštal 25% plače, kar je še vedno preveč. Tako da če bi lahko zavrtel čas 12 let nazaj, bi si kupil 12 letnih kart za avtobus. 12% plače za prevoz je pa že bolje. Pa itak firma časti 8%.
Pa še nisem upošteval vseh kazni, 40+125+125+675+500EUR. V bistvu do lanskega leta nič hujšega, lani so me pa dobili na piko.
Tudi če bi zapravljal zelo po pameti, na tej razdalji bi me avto koštal 25% plače, kar je še vedno preveč. Tako da če bi lahko zavrtel čas 12 let nazaj, bi si kupil 12 letnih kart za avtobus. 12% plače za prevoz je pa že bolje. Pa itak firma časti 8%.
Pa še nisem upošteval vseh kazni, 40+125+125+675+500EUR. V bistvu do lanskega leta nič hujšega, lani so me pa dobili na piko.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GR2 ()
Gagarin ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Gre se za status, nic drugega. Dejstvo je, da je karavan overall najbolj kompleten avto.
Prostornost, udobje, vozne lastnosti. Samo kaka limuzina s karavanskim odpiranjem prtljažnika ali coupejevski karavan aka shooting brake sta konkurenta.
Nekaj takega bom tudi gledal za naslednji avto.
Pa kak klinčev status no. Folk kupuje tisto kar jim je všeč. Sam sicer vozim karavana, ampak mi je čist kul tudi tisti ki si kupi suva in mu je le-ta všeč Vsakomur svoje. Večina folka kupuje s čustvi, tudi jaz večkrat. Tudi avte, so what.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poceni avto? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19623 (16477) | zobnik |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96662 (81649) | Red_Mamba |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58757 (51860) | Mavrik |
» | Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 26577 (23650) | GamerBoy |