» »

Dolgoročno lastništvo avtomobila

Dolgoročno lastništvo avtomobila

««
«
1 / 8
»»

Dzhimen ::

Lep pozdrav.

Me zanima vaše mnenje glede tega kako je najbolj racionalno kupovati avtomobile na dolgi rok.
Se splača kupit nek 3 leta star avto z 50kkm za 12.000 € in ga peljat 10 let in ga na koncu daš za 500-1000€ avtohiši v zakup pri nakupu naslednjega.
Ali se bolj splača kupit isti 3 leta star avto za 12.000€, ga voziti tri leta, ga prodati za 8.000 € in nato spet kupiti tri leta starega z manj kilometri za 12.000€ in tako dalje...
Nakup novega avtomobila se mi intuitivno ne zdi zelo racionalna izbira iz finančnega vidika.
Nakup starih poceni avtov vsaki dve leti mi tudi ne diši, iz stališča udobja/zanesljivosti.

Kakšno je vaše mnenje, kaj prakticirate tisti, ki jim avto ne predstavlja vir zadovoljstva in ga vidite kot neko "nujno zlo"?

mahoni ::

Ce ga vidis kot nujno zlo, zakaj bi sploh v prvi roki dajal 12k€?

pegasus ::

Kot nujno zlo kupiš nekaj let starega nepokvarljivega japonca za razumno ceno in ga voziš, dokler ne razpade ali pa postane oldtimer. Takrat ga prodaš z dobičkom ;)

IL_DIAVOLO ::

Kupis 10 let staro karjolo do 4k,vozis 5 let ali vec in jovo na novo.

c3p0 ::

Kupim 1-2 leti starega z garancijo. Ob normalnem prejšnjem lastniku, bo zgledal kot nov.

Če bi na to gledal kot na nujno zlo, bi kupil še vsaj par let starejšega, preverjen model, ki se malo kvari, s poceni servisi.

Djuro ::

Prakticiram varianto A, 10-12 jurjev za cca 4-5 let starega japonca, ki ima 50-80 kkm in ga vozim 10 let (pri zadnjem do 400kkm nisem imel težav, potem bi pa moral začet menjat amortizerje, sklopko, ...) in ga za drobiž kot si ga omenil zamenjaš za podobno zadevo.
In ja, avto mi je zgolj prevozno sredstvo, ki me pelje od točke a do b.

Vse je odvisno od osebnih preferenc. In seveda, kolk se pustiš vplivat od tistih, ki imajo drugačne preference od tebe.

Je pa tako, da sem zadovoljen, da ljudje kupujejo nove avte. Posledično to pomeni večjo izbiro zame. Jim nisem prav nič fouš, na koncu vsi profitiramo.

solatko ::

Glede na to, da ob ogromno prevoženih km nisem imel nikoli novega avtomobila, sem verjetno kar pravi naslov za to vprašanje. Moj nasvet je tak - spoprijateljite se s kakšnim dovolj prijetnim preprodajalcem rabljenih vozil (sem imel srečo, da mi je en tak, prinesel računalnik v popravilo. Stekla je debata in možakar mi je ponudil pomoč, v primeru, ko bom kupoval avto). On mi že skoraj 30 let skrbi za vozni park (2-3 družinska vozila). Nikoli problemov, dobre znamke, v odličnem stanju in izredno ugodno, pač vozila, ki bi jih on kupil zase. Na začetku sem hodil z njim, s tem, da sem jaz zbiral avto. Prišla sva do prodajalca in mu je takoj naštel vse pomanjkljivosti vozila, za katere sam prodajalec ni vedel ali hotel vedeti. Povsod je ponudil skoraj pol nižjo ceno, kot jo je hotel lastnik in moram priznat, da bi sam tisti avto kupil, morda zglihal za nekaj 100DEM, saj so večinoma avti zgledali v redu (za nepoznavalca) pa na koncu nisva kupila niti enega, ki sem ga izbiral jaz. Čez kakšen teden je pripeljal podoben avto za skoraj tako ceno, ki jo je ponudil tistemu, ki sva ga gledala in rekel, če hočeš dober avto, vzemi. Verjel in naredil z vsakim preko 100kkm, brez večjih popravil. Pozna večino modelov starejših in novejših vozil, ve za njihove hibe in predvsem ve, kakšna je njihova realna vrednost, ki bi jo dobili staro za novo ali po evrotaxu. 15 let je kupoval po Evropi avte za Ruske in Ukrajinske mogotce,...

Če avto služi za posel, niti ni važna cena, važno je, da je siguren in, da vzdrževanje in menjava potrošnih delov, ni predraga. Pred tem sem kupoval pri avtohišah avtomobilskih znamk, avte sicer preplačal, vendar me niso nikoli nategnili.
Delo krepa človeka

hojnikb ::

pegasus je izjavil:

Kot nujno zlo kupiš nekaj let starega nepokvarljivega japonca za razumno ceno in ga voziš, dokler ne razpade ali pa postane oldtimer. Takrat ga prodaš z dobičkom ;)

In potem ugotovis, da novodobni japonci niso vec to kar so bili 20-30 let nazaj in se ravnotako kvarijo (hint: nekatere toyote imajo recimo bmwje dizle) s to razliko, da te ubijejo pri zasoljenih cenah rezervnih delov.

Pametn kupi pogost ljudski avto, ki ima poznane tezave, mehanikarja za vsakim vogalom, ki ga pozna in poceni rezervne dele.
#brezpodpisa

Lonsarg ::

Jah odločitve se sprejema na podlagi letne izgube vrednosti in ta je prva leta res velika. Ampak tudi 3-6 let star avto ima večjo letno izgubo kot 6-9 let star tak da najti ravnovesje med stroškom in starostjo je pač stvar posameznika.

Bo pa vseeno na dolgi rok prišel cenej skozi nekdo ki kupi novega in ga ima 10 let kot nekdo ki kupuje 3 leta stare in prodaja 6 let stare.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

hojnikb ::

@OP

Kupi novega. Za 12 cukov se najde ze kaj uporabnega. Kaksna kia recimo z 7 let garancije in te bk v tem obdobju. Po tem obdobju, k ni vec garancije si pa skalkuliras. Ce avto gre brez tezav, gonis do konca, sicer pa popravis in prodas in ponovis vajo. Avti cenejsega ranga itk precej manj zgubijo kot kaksni visjega ranga, sploh nemci.
#brezpodpisa

PacificBlue ::

Praksa pri meni je 4-5 let starega z manj kot 100.000km. Cena vedno okoli 10.000 evrov, kar je polovica manj, kot nov avto srednjega razreda cca 20.000eur. Vozim ga vsaj 5 let, tako da ko je avto star 10 let ga prodam za okoli 2000 eur.
I’m out.
:3

solatko ::

Tukaj nekateri trdite, da se kupi nov avto do 12k€.
Če rabiš avto za cca 100kkm/leto, pomeni menjavo avta na dve leti in po vašem, dobro prideš skozi (če zbiješ km ob prodaji, morda, če si pošten, nikakor).
Jaz sem kupoval avte okoli 15-20k€, praviloma višjega srednjega razreda, se mi je zgodilo, da sem po treh letih, dobil enako denarja, kot sem za njega dal, torej je pomembno samo to, za kakšno ceno avto kupite, če prepustite to poznavalcu, ki je dober prijatelj ali celo družinski član, se lahko zelo dobro vozite, sorazmerno poceni.
Delo krepa človeka

pirat ::

solatko je izjavil:

Tukaj nekateri trdite, da se kupi nov avto do 12k€.
Če rabiš avto za cca 100kkm/leto, pomeni menjavo avta na dve leti in po vašem, dobro prideš skozi (če zbiješ km ob prodaji, morda, če si pošten, nikakor).
Jaz sem kupoval avte okoli 15-20k€, praviloma višjega srednjega razreda, se mi je zgodilo, da sem po treh letih, dobil enako denarja, kot sem za njega dal, torej je pomembno samo to, za kakšno ceno avto kupite, če prepustite to poznavalcu, ki je dober prijatelj ali celo družinski član, se lahko zelo dobro vozite, sorazmerno poceni.

V SLO je letno povprecje 12.500 km.
Zakaj ti delas na predpostavki 100 kkm letno verjetno tudi tebi ni jasno, ker toliko kilometrov naredijo le redki. Kar je morda optimum zate, ni nujno tudi za druge.

solatko ::

pirat - Govorim o svojih izkušnjah. Poznam kar nekaj potnikov, serviserjev,....., ki delajo še več.
Delo krepa človeka

IL_DIAVOLO ::

Ustvari svojo temo in tam lazi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: tony1 ()

kixs ::

solatko je izjavil:

Tukaj nekateri trdite, da se kupi nov avto do 12k€.
Če rabiš avto za cca 100kkm/leto, pomeni menjavo avta na dve leti in po vašem, dobro prideš skozi (če zbiješ km ob prodaji, morda, če si pošten, nikakor).
Jaz sem kupoval avte okoli 15-20k€, praviloma višjega srednjega razreda, se mi je zgodilo, da sem po treh letih, dobil enako denarja, kot sem za njega dal, torej je pomembno samo to, za kakšno ceno avto kupite, če prepustite to poznavalcu, ki je dober prijatelj ali celo družinski član, se lahko zelo dobro vozite, sorazmerno poceni.


Se pravi, si zgonjen avto s 300K++ kilometri prodal za isto ceno kot skoraj novega?!? Aha, nisi ti, ampak tvoj posteni preprodajalec/nategun :lol:

Stikalo ::

Dzhimen je izjavil:

Lep pozdrav.

Me zanima vaše mnenje glede tega kako je najbolj racionalno kupovati avtomobile na dolgi rok.
Se splača kupit nek 3 leta star avto z 50kkm za 12.000 € in ga peljat 10 let in ga na koncu daš za 500-1000€ avtohiši v zakup pri nakupu naslednjega.
Ali se bolj splača kupit isti 3 leta star avto za 12.000€, ga voziti tri leta, ga prodati za 8.000 € in nato spet kupiti tri leta starega z manj kilometri za 12.000€ in tako dalje...
Nakup novega avtomobila se mi intuitivno ne zdi zelo racionalna izbira iz finančnega vidika.
Nakup starih poceni avtov vsaki dve leti mi tudi ne diši, iz stališča udobja/zanesljivosti.

Kakšno je vaše mnenje, kaj prakticirate tisti, ki jim avto ne predstavlja vir zadovoljstva in ga vidite kot neko "nujno zlo"?



Odvisno kakšen avto kupuješ. Če bi kupil ranga clio/polo kupi novega, cena je tam 12-15k€ ga voziš 10 let in prodaš za cca 3-4k€, torej te pride cca 1k€ na leto pleh. Če se pa veliko voziš po avtocesti pa vzami nekaj rabljenaga 3 leta staro recimo (verjetno prejšnji model neke zname) pa imaš 7 let in prodaš in še nekaj dobiš.

Odvisno je tudi ali rabiš zanesljiv avto, ali ti je pa vseeno kdaj kaj crkne.

BTW japonci niso nič posebnega in imajo kar visoke cene, je pa res da tudi starega japonca prodaš za dobro ceno. Praviloma pa sem videl da avtomobili nižjega cenovnega razreda bolj držijo ceno, kot če kupiš nek buhaha avto z ne vem koliko opreme, ker ti pač to ne bo potem noben plačal.

Utk ::

PacificBlue je izjavil:

Praksa pri meni je 4-5 let starega z manj kot 100.000km. Cena vedno okoli 10.000 evrov, kar je polovica manj, kot nov avto srednjega razreda cca 20.000eur. Vozim ga vsaj 5 let, tako da ko je avto star 10 let ga prodam za okoli 2000 eur.

Se pravi v 10ih letih voziš v povprečju 7,8 let star avto in izgubiš 16,000 evrov. Če bi kupil novega za 20, bi imel v 10ih letih v povprečju 5 let starega, 5 let garancije, nove gume, zavore, amortizerje, vse (pri 100kkm ni bilo še nič menjano), izgubil bi pa 18,000 evrov. Jaz ne vidim tu nekega profita. 2 jurja je 200 evrov letno. Odvisno tudi koliko se voziš. Če narediš 10,000 letno, je čisto vseeno, če pa 20, 30,0000, imaš pa pri rabljenem hitro avto, ki ima čez 200, in je treba kje kaj zamenjat, in to dvakrat več v 10ih letih kot če bi kupil novega. Se še zmanjša profit tistih dveh jurjev. Če bi novega obdržal 12, 15 let, da bi imel v povprečju spet 7,8 let star avto, bi bil nov že bistveno cenejši.
Intuicija, da je nov ne vem kolk dražji, včasih tudi vara.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

d4vid ::

hojnikb je izjavil:

pegasus je izjavil:

Kot nujno zlo kupiš nekaj let starega nepokvarljivega japonca za razumno ceno in ga voziš, dokler ne razpade ali pa postane oldtimer. Takrat ga prodaš z dobičkom ;)

In potem ugotovis, da novodobni japonci niso vec to kar so bili 20-30 let nazaj in se ravnotako kvarijo (hint: nekatere toyote imajo recimo bmwje dizle) s to razliko, da te ubijejo pri zasoljenih cenah rezervnih delov.

Pametn kupi pogost ljudski avto, ki ima poznane tezave, mehanikarja za vsakim vogalom, ki ga pozna in poceni rezervne dele.


Sicer za nove japonce ne vem, ampak 10 let nazaj je fotr kupil hondo CRV, letnik 2000. Lastnik je še sedaj, in mislim, da jo bo vozil dokler ne pade ven. Takega avta ne bo več dobil. 2.0 bencinar, samo servisi pa še to ne čisto redni, pa letos se je delal veliki servis, baje je po 20 letih mel še prvi zobati jermen. Dela kot svicarska ura, deli se dobijo, nekaj paše od civica tistih letnikov, je pa pleh že malo prerustan na bokih, ampak po 20 letih to ni nič čudnega, niti ni tako hudo. Avta ne misli menjat, pa ne ker ga ne bi mogel, ampak ker je s tem zadovoljen, vreden pa ni veliko, škoda ga pa tudi ni, tako da ga vsi ponucamo, če je treba peljat kaj, kar v svojem avtu ne bi.
Main PC: Asus PN50 | AMD Ryzen 5 4500U | 16 GB RAM | 256 GB SSD
PC2: HP Z400 | Intel Xeon L5630 | 6 GB RAM | 120 GB SSD
Laptop: HP Elitebook 840G1 | Intel i5 | 8 GB RAM | 256 GB SSD

hojnikb ::

solatko je izjavil:

pirat - Govorim o svojih izkušnjah. Poznam kar nekaj potnikov, serviserjev,....., ki delajo še več.

tisti, ki dela takšne kilometre in to ni ravno za brezveze, se avto itk plača skozi posel.

d4vid je izjavil:

hojnikb je izjavil:

pegasus je izjavil:

Kot nujno zlo kupiš nekaj let starega nepokvarljivega japonca za razumno ceno in ga voziš, dokler ne razpade ali pa postane oldtimer. Takrat ga prodaš z dobičkom ;)

In potem ugotovis, da novodobni japonci niso vec to kar so bili 20-30 let nazaj in se ravnotako kvarijo (hint: nekatere toyote imajo recimo bmwje dizle) s to razliko, da te ubijejo pri zasoljenih cenah rezervnih delov.

Pametn kupi pogost ljudski avto, ki ima poznane tezave, mehanikarja za vsakim vogalom, ki ga pozna in poceni rezervne dele.


Sicer za nove japonce ne vem, ampak 10 let nazaj je fotr kupil hondo CRV, letnik 2000. Lastnik je še sedaj, in mislim, da jo bo vozil dokler ne pade ven. Takega avta ne bo več dobil. 2.0 bencinar, samo servisi pa še to ne čisto redni, pa letos se je delal veliki servis, baje je po 20 letih mel še prvi zobati jermen. Dela kot svicarska ura, deli se dobijo, nekaj paše od civica tistih letnikov, je pa pleh že malo prerustan na bokih, ampak po 20 letih to ni nič čudnega, niti ni tako hudo. Avta ne misli menjat, pa ne ker ga ne bi mogel, ampak ker je s tem zadovoljen, vreden pa ni veliko, škoda ga pa tudi ni, tako da ga vsi ponucamo, če je treba peljat kaj, kar v svojem avtu ne bi.

ta bo itk prej zarjevel, kot pa crknu mehansko. Še jermena skor nebi rabu menjavat, ker če je en izmed tistih ne interferenčnih motorjev, lahk čakaš dokler ti ga ne utrga :)
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

pirat ::

solatko je izjavil:

pirat - Govorim o svojih izkušnjah. Poznam kar nekaj potnikov, serviserjev,....., ki delajo še več.

Glej, tvoje izkušnje v tej temi ne štejejo nič.
Zakaj? Zato, ker nekdo, ki prevozi 100.000 kilometrov letno mora vsak delovni dan prevoziti v povprečju 292 kilometrov, vsak vikend v letu pa še 500 kilometrov dodatno. Vidiš, kakšna neumnost je to in da povprečen voznik niti pod razno ne prevozi tega?? Kdor dela vsak dan toliko kilometrov, preživi v povprečju vsak dan več kot 4,5 ure v avtu med vožnjo. Za takšne primere pa je jasno, da jih še trgovski potniki težko delajo, ker razen, da se vozijo okrog morajo kdaj tudi kak sestanek opraviti in kaj prodati.
In še: nekomu, ki v povprečju vsak dan v letu preživi 4,5 ure v avtu in prevozi 100.000 kilometrov letno bo bistveno bolj kot nabavna cena avta važno udobje in varnost med vožnjo, avto pa se bo amortiziral skozi posel. Poleg tega bo pri sedanjih cenah goriva takšen človek na leto zapravil cca. 7.000 EUR samo za gorivo, zraven verjetno še 2.000 EUR za servise...
In zdaj praviš, da bo tvojemu teoretičnemu znancu, ki je 4,5 ure na dan v avtu in letno zapravi 9.000 EUR samo za gorivo in servise, ključna razlika ali mu letno vrednost avta v povprečju pade za 200 EUR več ali manj ??

Utk ::

Nekdo, ki dela 100,000 letno, in kupi rabljen avto, je bedak.
Ruski in ukrajinski mogotci so kupovali rabljene avte? Morda mesarji, ne pa mogotci.
Kako lahko nekdo v tako kratkem postu napiše tolk neumnosti...

mahoni ::

Utk je izjavil:

Nekdo, ki dela 100,000 letno, in kupi rabljen avto, je bedak.
Ruski in ukrajinski mogotci so kupovali rabljene avte? Morda mesarji, ne pa mogotci.
Kako lahko nekdo v tako kratkem postu napiše tolk neumnosti...

Ne novo, ne staro avto se ne splaca kupovati, ce clovek vozi 100.000k letno. Enostavno v tem primeru je potrebno imeti ali sluzbeno vozilo ali se peljati z javnim prevozom.

gruntfürmich ::

Dzhimen je izjavil:

Lep pozdrav.

Me zanima vaše mnenje glede tega kako je najbolj racionalno kupovati avtomobile na dolgi rok.
Se splača kupit nek 3 leta star avto z 50kkm za 12.000 EUR in ga peljat 10 let in ga na koncu daš za 500-1000EUR avtohiši v zakup pri nakupu naslednjega.
Ali se bolj splača kupit isti 3 leta star avto za 12.000EUR, ga voziti tri leta, ga prodati za 8.000 EUR in nato spet kupiti tri leta starega z manj kilometri za 12.000EUR in tako dalje...
Nakup novega avtomobila se mi intuitivno ne zdi zelo racionalna izbira iz finančnega vidika.
Nakup starih poceni avtov vsaki dve leti mi tudi ne diši, iz stališča udobja/zanesljivosti.

Kakšno je vaše mnenje, kaj prakticirate tisti, ki jim avto ne predstavlja vir zadovoljstva in ga vidite kot neko "nujno zlo"?


tu ni mnenja ampak gola računica. ni pa skrivnost da so slovenčki finančno nepismeni in nimajo pojma koliko zagonijo za avto.
zato sprejemati nasvete od takšnih butlov, ki si niti ne znajo izračunat stroške lastništva avta, ni dobro.
veliko ljudi misli da prihrani če kupi par let star avto, v resnici pa je velika možnost da prihrani bore malo ker je drugih stroškov tako veliko da je razlika v ceni zanemarljiva v primerjavi z rizikom.
največ boš prišparal če boš kupil čim starejši avto, z nizko porabo, in ga vozil dokler ne bo razpadel.
imho, najslabše je kupiti nov avto in ga prodati po parih letih. drugo najslabše je kupiti par let star avto in ga prodati po parih letih vožnje. kupiti nov avto in ga zgoniti do konca ali kupiti par let star avto in ga prav tako zgoniti do konca pa je manjša razlika v ceni kot si marsikdo misli, če le kupiš avto primeren tvojemu stanu in da delaš normalno število kilometrov.
krona slovenskih nakupov pa je nakup rabljenega avtomobila do plafona družinskega proračuna...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Utk ::

največ boš prišparal če boš kupil čim starejši avto, z nizko porabo, in ga vozil dokler ne bo razpadel.

Tako je, če hočeš šparat, je to to. Če ni to to, je čisto vseeno, če kupiš novega. Dajat 10 jurjev in več za rabljen avto je zame neumnost. Ne glede na to kako "dober" je.

karafeka ::

gruntfürmich je izjavil:


največ boš prišparal če boš kupil čim starejši avto, z nizko porabo, in ga vozil dokler ne bo razpadel.


Ampak ne živcev...

mahoni ::

Utk je izjavil:

največ boš prišparal če boš kupil čim starejši avto, z nizko porabo, in ga vozil dokler ne bo razpadel.

Tako je, če hočeš šparat, je to to. Če ni to to, je čisto vseeno, če kupiš novega. Dajat 10 jurjev in več za rabljen avto je zame neumnost. Ne glede na to kako "dober" je.

Zakaj ze? Se ne mores sprejeti, da avtomobil ni kupiti struco kruha v stacuni? Je pac stvar, ki stane. Ce pa noces dati 10k za rabljen avtomobil, pa daj 20 in vec za nov. V treh letih bo ze "star" in bos tako al tako popusil se 10k.

gruntfürmich ::

solatko je izjavil:

Glede na to, da ob ogromno prevoženih km nisem imel nikoli novega avtomobila, sem verjetno kar pravi naslov za to vprašanje.

vidiš OP, kot so že drugi komentirali pisanje solatka, je jasno da on ni pravi naslov za to vprašanje...

mahoni je izjavil:

Ce pa noces dati 10k za rabljen avtomobil, pa daj 20 in vec za nov. V treh letih bo ze "star" in bos tako al tako popusil se 10k.

kater avto za 20k pa izgubi 10k v 3 letih?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

mahoni ::

gruntfürmich je izjavil:

solatko je izjavil:

Glede na to, da ob ogromno prevoženih km nisem imel nikoli novega avtomobila, sem verjetno kar pravi naslov za to vprašanje.

vidiš OP, kot so že drugi komentirali pisanje solatka, je jasno da on ni pravi naslov za to vprašanje...

mahoni je izjavil:

Ce pa noces dati 10k za rabljen avtomobil, pa daj 20 in vec za nov. V treh letih bo ze "star" in bos tako al tako popusil se 10k.

kater avto za 20k pa izgubi 10k v 3 letih?

Bolje bi bilo, ce bi vprasal kateri ne zgubi 10k v treh letih. No koliko naj bi bil potem avto, ki je bil 20k nov vreden po treh letih z recmo 30k letno.

Old Spice ::

(offtopic)
Glede na sosednjo temo, kjer se je razkrilo, da ima očitno povprečen S-T obiskovalec najmanj 2k neto mesečnih prihodkov (poleg 13. in 14. plače), si ne bi mislil, da je lastništvo avta omembe vreden finančni zalogaj :)):D

UganiKdo ::

Utk je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

Praksa pri meni je 4-5 let starega z manj kot 100.000km. Cena vedno okoli 10.000 evrov, kar je polovica manj, kot nov avto srednjega razreda cca 20.000eur. Vozim ga vsaj 5 let, tako da ko je avto star 10 let ga prodam za okoli 2000 eur.

Se pravi v 10ih letih voziš v povprečju 7,8 let star avto in izgubiš 16,000 evrov. Če bi kupil novega za 20, bi imel v 10ih letih v povprečju 5 let starega, 5 let garancije, nove gume, zavore, amortizerje, vse (pri 100kkm ni bilo še nič menjano), izgubil bi pa 18,000 evrov. Jaz ne vidim tu nekega profita. 2 jurja je 200 evrov letno. Odvisno tudi koliko se voziš. Če narediš 10,000 letno, je čisto vseeno, če pa 20, 30,0000, imaš pa pri rabljenem hitro avto, ki ima čez 200, in je treba kje kaj zamenjat, in to dvakrat več v 10ih letih kot če bi kupil novega. Se še zmanjša profit tistih dveh jurjev. Če bi novega obdržal 12, 15 let, da bi imel v povprečju spet 7,8 let star avto, bi bil nov že bistveno cenejši.
Intuicija, da je nov ne vem kolk dražji, včasih tudi vara.


Če mešaš hruške in jabolka potem gre. Če pa primerjaš 5 leta rabljenega pasata z realno ceno novega, potem se pa tvoja matematika razpade. Ker razlika ni 10k proti 20k, ampak bolk 10k proti 30-35k.

Če ostanemo pri tvoji matematiki, pa je pač na vsakem posebej ali raje vozi 5 let starega pasata z vso opremo, ali "nov avto srednjega razreda za 20k". Lahko pa nam daš en tak primer, ker recimo za 20k niti oktavije ne dobiš (da je vsaj približno v rangu velikosti passata).

gruntfürmich ::

mahoni je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

kater avto za 20k pa izgubi 10k v 3 letih?

Bolje bi bilo, ce bi vprasal kateri ne zgubi 10k v treh letih. No koliko naj bi bil potem avto, ki je bil 20k nov vreden po treh letih z recmo 30k letno.

ti si postavil trditev (poleg vseh ostalih forumskih strokovnjakov) pa me zanima podkrepitev tega.
in ne sprašujem za bedno ekzotiko ampak za avto, ki ga je racionalno kupiti novega.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

nekikr ::

Nakup starih poceni avtov vsaki dve leti mi tudi ne diši, iz stališča udobja/zanesljivosti.

To je racionalno in spraševal si kaj je racionalno. Je pa res, da se potem celo življenje voziš naokoli s staro smrdljivo gajbo. Ampak fulJ prihraniš. ST je poln osebkov, ki služijo po 10k na mesec ampak višek njihovega življenja je pa prevažanje naokoli v stari zbiti kanti, kjer še par evrov prihranijo. Pa ne da je avto višek življenja, ampak če se nočemo voziti v starih ropotajočoh avtobusih, v letalih se nam kolca po prvem redu ali vsaj dodatnem prostoru za noge...zakaj naj bi bili potem zadovoljni s staro kanto, ki jo rabimo večkrat kot ostala prevozna sredstva?
Kupiš 2-3 leta starega, ga voziš 2-3 leta, pa imaš vedno nekako novo, udobno stvar, ne izgubiš pa toliko kot če bi kupil novega. Sigurno pa več kot če bi kupil zarjavelo kripo.

Utk ::

V treh letih bo ze "star" in bos tako al tako popusil se 10k.

Nič ne popušiš, če ga ne prodaš.

Če mešaš hruške in jabolka potem gre. Če pa primerjaš 5 leta rabljenega pasata z realno ceno novega, potem se pa tvoja matematika razpade. Ker razlika ni 10k proti 20k, ampak bolk 10k proti 30-35k.

Če mešaš hruške in jabolke, potem gre vse. Kje boš dobil 5 let starega passata za 10 jurjev? Najcenejši passat na avto.net 2015 letnik z manj kot 100 kkm prevoženimi je 13500, pa še ta nov niti približno ni stal 30-35k, ti bi bil 3. lastnik itd.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

gruntfürmich ::

UganiKdo je izjavil:

Če ostanemo pri tvoji matematiki, pa je pač na vsakem posebej ali raje vozi 5 let starega pasata z vso opremo, ali "nov avto srednjega razreda za 20k". Lahko pa nam daš en tak primer, ker recimo za 20k niti oktavije ne dobiš (da je vsaj približno v rangu velikosti passata).

no sj pravim da je krona slovenskih avto nakupov lastništvo rabljenega vaga do plafona (in še čez) družinskega proračuna...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

mahoni ::

gruntfürmich je izjavil:

mahoni je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

kater avto za 20k pa izgubi 10k v 3 letih?

Bolje bi bilo, ce bi vprasal kateri ne zgubi 10k v treh letih. No koliko naj bi bil potem avto, ki je bil 20k nov vreden po treh letih z recmo 30k letno.

ti si postavil trditev (poleg vseh ostalih forumskih strokovnjakov) pa me zanima podkrepitev tega.
in ne sprašujem za bedno ekzotiko ampak za avto, ki ga je racionalno kupiti novega.

No ce rabis podkrepitev uporabi statistiko, ki jo najdes na google. Ce si ze tako preprican v drugace...

Ce pa ze....
The average new car will have a residual value of around 40% of its new price after three years (assuming 10,000 miles/year) or in other words will have lost around 60% of its value at an average of 20% per year.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mahoni ()

Utk ::

Old Spice je izjavil:

(offtopic)
Glede na sosednjo temo, kjer se je razkrilo, da ima očitno povprečen S-T obiskovalec najmanj 2k neto mesečnih prihodkov (poleg 13. in 14. plače), si ne bi mislil, da je lastništvo avta omembe vreden finančni zalogaj :)):D

Jaz si kupim novega in to takšnega, ki je dovolj prostoren, dovolj opremljen, dovolj "vse", in ki stane tolk, da me to ne prizadane. Če bi za isti denar dobil 4 leta starega bmwja s 300 konji in masažo v sedežu, me to ne zanima. Ker tega ne rabim. Če bi pa dobil tak avto kot je moj nov za pol denarja, bi jasno premislil, ampak v resnici ga ne morem. 5 let stari avti enostavno nimajo stvari, ki so danes skoraj standard. Radarji, kamere, sledenje pasu, avtomatsko zaviranje itd.

mahoni ::

Utk je izjavil:

5 let stari avti enostavno nimajo stvari, ki so danes skoraj standard. Radarji, kamere, sledenje pasu, avtomatsko zaviranje itd.

Ne nabijaj prosim. Vse kar si nastel se da dobiti, samo moras vse dodatno placati. Drugo bi bilo, ce bi rekel stvari, ki so bile pred petimi leti dodatno placljive, se jih danes dobi ze v basic kompletu potem ne bi nic rekel. Ampak kurca je tako. Tud dandanes mas avte z rocno klimo...

Tako da..

kixs ::

mahoni je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

mahoni je izjavil:

gruntfürmich je izjavil:

kater avto za 20k pa izgubi 10k v 3 letih?

Bolje bi bilo, ce bi vprasal kateri ne zgubi 10k v treh letih. No koliko naj bi bil potem avto, ki je bil 20k nov vreden po treh letih z recmo 30k letno.

ti si postavil trditev (poleg vseh ostalih forumskih strokovnjakov) pa me zanima podkrepitev tega.
in ne sprašujem za bedno ekzotiko ampak za avto, ki ga je racionalno kupiti novega.

No ce rabis podkrepitev uporabi statistiko, ki jo najdes na google. Ce si ze tako preprican v drugace...

Ce pa ze....
The average new car will have a residual value of around 40% of its new price after three years (assuming 10,000 miles/year) or in other words will have lost around 60% of its value at an average of 20% per year.


Statistika je jeba... to menda ve ze vsak...

Gledam cene novih avtov okoli 20K€, potem gledam isti model tri leta star in so cene od 14K€ naprej. Kar niti priblizno ni 40%. Sigurno pa je kak avto, ki mu v treh letih pade se vec kot 40% in dobis povprecje :lol:

mahoni ::

kixs je izjavil:

.

Gledam cene novih avtov okoli 20K€, potem gledam isti model tri leta star in so cene od 14K€ naprej. Kar niti priblizno ni 40%. Sigurno pa je kak avto, ki mu v treh letih pade se vec kot 40% in dobis povprecje :lol:

Ne vem kaj ti gledas...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...

m0LN4r ::

To je vse odvisno od tega, kako bi se rad vozil iz tocke A v B. Enim je dovolj sajtrga, drugim sodobne tehnologije, udobje, vozne lastnosti, tretjim spet ni vseeno v cem sedijo in kaj imajo potem 10 let pred nosom.
Eni so spet dinozavri, drugi bi radi povezljivost.

Potem recimo da imas dva ista rabljena avta z podobnimi kilometri, en ima relativno sodobno opremo in veliko opreme na nivoju, drugi pa nima cisto nic od nic. Tak avto bos tezko prodal.

Pac enostavno glih ni. Jaz recimo brez povezljivosti, zatemnjenih stekel, DAB+ radia itn. avte vec sploh ne pogledam.

Tezko je reci. Potem kaksni Limited Edition avti v primerjavi z kaksnimi kitajci tudi ne izgubljajo enako na vrednosti.

Meni je to enostavno prevec tecno, za to si kupim in sestavim avto po zelji in ga vozim do konca oz. dokler se mi ne zalusta "nov" standard.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Utk ::

mahoni je izjavil:

Utk je izjavil:

5 let stari avti enostavno nimajo stvari, ki so danes skoraj standard. Radarji, kamere, sledenje pasu, avtomatsko zaviranje itd.

Ne nabijaj prosim. Vse kar si nastel se da dobiti, samo moras vse dodatno placati. Drugo bi bilo, ce bi rekel stvari, ki so bile pred petimi leti dodatno placljive, se jih danes dobi ze v basic kompletu potem ne bi nic rekel. Ampak kurca je tako. Tud dandanes mas avte z rocno klimo...

Tako da..

Če kupiš danes avto nad 20 jurjev brez teh stvari, si bedak. Zato 5 let starega rabljenega za 10-12 jurjev pač ne moreš primerjat s temi modeli za 25-30. Lahko ga samo z nekim osnovnim meganom za 18 jurjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

m0LN4r ::

Lahko se pogleda tudi majhne rabljene avte na mobile.de in posortira po kilometrih. Tudi ni vseeno kaksen avto je.
Poglejte cene 2 leti starih: Corsa, Ibiza, Polo, A1, Clio in pri iskanju omejite iskanje na priblizno isto kilometrino, pa je hitro razvidno kateri avti se prodajajo za vec, kateri za manj.
Recimo Corse so grdo poceni, A1 pa presneto drag, tudi kaksna Ibiza je drazja od kaksnega C1 v povprecju.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

mahoni ::

Ti me lahko imenujes za bedaka, ampak stvar je v praksi drugacna. Sem vse napisal v svoji temi okrog Kije. Stvar bi me kostala cez 31k, ce bi hotel imeti kolikor toliko solidne opreme.

Edin Fiat Tipo bi mogoce sel do 25k s full opremo. Ampak imel bi nek quasi Tipo...

Ce pa se zmeraj menis drugace, pa mi sestavi nek dober nov avtomobil za 20k (NOV) z vso to nasteto opremo, ampak prosim da ne bo sajtrga z 1.0 motorjem. Ti se placam za vecerjo.

Utk ::

Ne, za 20 ne dobiš tega. Za 25 pa že.
Če kupuješ rabljenega za 10, tudi ne dobiš tega, ne vem zakaj bi potem moral pri novem za 20.

-valvoline- ::

Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.

Zgodovina sprememb…

kixs ::

mahoni je izjavil:

kixs je izjavil:

.

Gledam cene novih avtov okoli 20K€, potem gledam isti model tri leta star in so cene od 14K€ naprej. Kar niti priblizno ni 40%. Sigurno pa je kak avto, ki mu v treh letih pade se vec kot 40% in dobis povprecje :lol:

Ne vem kaj ti gledas...

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sear...


Gledam pri nas in ne gledam Kie ;)

Dag ::

Pri rabljenem se splača gledati avte, ki niso na vrhu seznamov priljubljenosti pri kupcih, a veljajo za zanesljive. Recimo večjega japonskega bencinarja boš dobil bistveno ceneje kot primerljivega nemškega dizla. Če ne delaš veliko km, da bi s prihrankom pri gorivu prinesel notri razliko v ceni, je lahko prihranek kar lep. Takšen avto seveda kupiš z zavedanjem, da ga boš zvozil do konca, ker prodal ga boš težko.

bbbbbb2015 ::

Dzhimen je izjavil:

Lep pozdrav.

Me zanima vaše mnenje glede tega kako je najbolj racionalno kupovati avtomobile na dolgi rok.
Se splača kupit nek 3 leta star avto z 50kkm za 12.000 € in ga peljat 10 let in ga na koncu daš za 500-1000€ avtohiši v zakup pri nakupu naslednjega.
Ali se bolj splača kupit isti 3 leta star avto za 12.000€, ga voziti tri leta, ga prodati za 8.000 € in nato spet kupiti tri leta starega z manj kilometri za 12.000€ in tako dalje...
Nakup novega avtomobila se mi intuitivno ne zdi zelo racionalna izbira iz finančnega vidika.
Nakup starih poceni avtov vsaki dve leti mi tudi ne diši, iz stališča udobja/zanesljivosti.

Kakšno je vaše mnenje, kaj prakticirate tisti, ki jim avto ne predstavlja vir zadovoljstva in ga vidite kot neko "nujno zlo"?


Jaz sem v življenju kupil že vse, povsem nove, testne, malo rabljene, take iz lizinga.

Moj nasvet je naslednji:
Predvsem je važno, za kakšen namen kupuješ avto.
Moj direktorski avto sem kupil povsem nov, bleščal se je, naredil sem cca 50kkm na leto in svoje je odslužil v dobi 6 let, kot je bil prodan, s 500kkm na števcu, z drugim motorjem, namen pa je bil že nek drug.
Moji službeni avti so bili dieselski Clioti, vse kupil testne z 1-2kkm na števcu. Namesto 14k€ sem dal med 8 do 11k€. Vse prodal tam nekje, ko so imeli med 80kkm do 275kkm.
Moj avto za dolge razdalje je stal 25k€ (nov 38k€), na mesec naredi 10kkm, vozimo ga pa jaz, ter moja dva sinova. Ubožec ima že 180.000km. Je pa star sedaj mu gre četrto leto (torej polne tri in še nekaj). Ko bo imel drugo leto 250.000km, ga bomo prodali.

Ta hip, osebno menim, da se najbolj izplača za tako dnevno rabo kupiti do 3 leta star avto, iz lizinga, v Nemčiji ali Belgiji, do max. 150.000km (lahko do 172.000km), s polno servisno zgodovino.

-valvoline- je izjavil:

Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.


Težava je samo ta, da taki lastniki pogosto previsoko cenijo svoje vozilo, ki ga želijo prodati privat, ne preko trgovca. Zapovrh opažam, da taki avti niso brezhibno vzdrževani.
Jaz vedno kupim od profesionalnega trgovca, ki vsaj v osnovi preveri, če je avto v redu.

Zgodovina sprememb…

KAVINSKY ::

-valvoline- je izjavil:

Najbolj se splaca nakup 7-10 let starega od prvega lastnika z ne veliko km. Dobis ga lahko tudi za 1/10 cene novega, vozis nadaljnih 5-10+ let poj pa spet ponovis vajo.


Prosim, da najdeš enega takega :)) 10 let stari avtomobili se prodajajo za 1/4 cene novega, lahko tudi več če so dobro ohranjeni z malo km. Še 17 let stari Clioti se prodajajo za jurja v kakor imajo klimo.
««
«
1 / 8
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Poceni avto? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10019490 (16344) zobnik
»

Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Na cesti
45496043 (81030) Red_Mamba

Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Na cesti
28958485 (51588) Mavrik
»

Star vs. nov avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10526344 (23417) GamerBoy

Več podobnih tem