» »

Kolo za celoleten commuting

Kolo za celoleten commuting

«
1
2

AnubisOfDoom ::

Zdravo,

kupujem dobro cestno kolo, ki se bo primarno uporabljalo za celoleten commuting. V eno smer je ~10 km, visinski profil je priblizno 100 m gor in 100 m dol v vsako smer. Budget je nekje max. ~800 EUR, kolikor gledam se za ta denar ze dobi kar spodobna cestna kolesa. Seveda bi zamenjal gume na recimo 32 mm (Schwalbe marathon recimo), dodal blatnike in dobre luci.
Kaj se dobi kaj novega za to ceno? Gledam Decathlon kolesa npr. https://www.decathlon.si/cestno-kolo-tr... , kaj mu manjka, kar imajo drazji? Kaj pa rabljeno?

Hvala, LP

energetik ::

Triban RC500 ali RC520 je točno to kar rabiš. Gor lahko natakneš tudi blatnike ali prtljažnik po potrebi + do 36mm gume. Beri reviewe, hvalijo ga točno za commute ali pa za winter bike.
Rabljeno je brez veze, ker gor več kot 28mm gum ne boš nataknil, če je specialka.

rokp ::

Ce se ti mudi - Decathlonovega ne bos dobil prav hitro...

TheBlueOne ::

Jaz bi za celoletni comuting gledal e-picikl, da bodo dnevi, ko nisi 100%, manj agonija. Razen, ce je 800EUR res fiksen maksimum.

Zgodovina sprememb…

makucv ::

Za celoletno uporabo išči predvsem kolo, ki ima možnost pritrditve konkretnih blatnikov spredaj in zadaj!

AnubisOfDoom ::

rokp je izjavil:

Ce se ti mudi - Decathlonovega ne bos dobil prav hitro...


A imas kaj vec informacij glede tega? Jih ne bo vec na voljo? Ravno to mi je vesc pri Tribanu, ker imajo tudi kompatibilne blatnike.

Drugace pa sem razmisljal tudi o e-kolesu, vendar so dokaj draga. To lahko se vedno kupim v prihodnosti.

energetik ::

makucv je izjavil:

Za celoletno uporabo išči predvsem kolo, ki ima možnost pritrditve konkretnih blatnikov spredaj in zadaj!

Saj zgoraj omenjeni Triban ima to možnost.
Včeraj sem v Decathlonu spraševal za otroški bicikl in dobijo pošiljko okoli 7.jun, tako da za čakat bo še kaka 2-3 tedne.

Superboyy ::

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi za celoletni comuting gledal e-picikl, da bodo dnevi, ko nisi 100%, manj agonija. Razen, ce je 800EUR res fiksen maksimum.


Sam imam to rešitev, ampak gre za slabih 30km v eno smer. Me je prišlo manj kot 800€ kompletno, res je pa vse entry level in sem sam sestavljal. Pa če je preveč mokro si ne upam :)

Za 10km je pomoje čisto ok cestak z bolj trpežnimi plašči.

AnubisOfDoom ::

Pasejo recimo ti blatniki: https://www.decathlon.si/blatniki-raceb... . Izgledajo kar proper...

No, pred junijem tako ne bom kupil. Potem bodo pa verjetno ze imeli na zalogi. Sem mislil, da je model sel iz prodaje. Gre za to, da sem se pred casom ze vozil v sluzbo v vsakem vremenu in casu, ampak je bilo okrog 5 km v eno smer in deloma po mestu, tako da mi ni tak problem ob primerni zasciti (podkapa, pajkice, etc.). Sedaj pa zaradi selitve razmisljam o tem nacinu prevoza, ker ni avtobusa.

Se to, kaj je razlika med RC500 in RC520. Kako se razlika v opremi dejansko odraza v praksi? Do zdaj sem vecinoma vozil starejsa kolesa...

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

Superboyy je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi za celoletni comuting gledal e-picikl, da bodo dnevi, ko nisi 100%, manj agonija. Razen, ce je 800EUR res fiksen maksimum.


Sam imam to rešitev, ampak gre za slabih 30km v eno smer. Me je prišlo manj kot 800€ kompletno, res je pa vse entry level in sem sam sestavljal. Pa če je preveč mokro si ne upam :)

Za 10km je pomoje čisto ok cestak z bolj trpežnimi plašči.


Das recept? :D

energetik ::

AnubisOfDoom je izjavil:

Pasejo recimo ti blatniki: https://www.decathlon.si/blatniki-raceb... . Izgledajo kar proper...

No, pred junijem tako ne bom kupil. Potem bodo pa verjetno ze imeli na zalogi. Sem mislil, da je model sel iz prodaje. Gre za to, da sem se pred casom ze vozil v sluzbo v vsakem vremenu in casu, ampak je bilo okrog 5 km v eno smer in deloma po mestu, tako da mi ni tak problem ob primerni zasciti (podkapa, pajkice, etc.). Sedaj pa zaradi selitve razmisljam o tem nacinu prevoza, ker ni avtobusa.

Se to, kaj je razlika med RC500 in RC520. Kako se razlika v opremi dejansko odraza v praksi? Do zdaj sem vecinoma vozil starejsa kolesa...
RC520 ima hibridne diske (zajla + olje) ter 11 prestav zadaj namesto 9.
Druge razlike dejansko ni. Za tvojo uporabo bi rekel da je RC500 čez glavo dovolj.
Aja, blatniki gredo gor katerikoli 28col, so pa teli dejansko OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

styrian ::

Takšna draga kolesa za v službo so samo anfnanje.

Kupi si rabljenega gorskega z blatniki in malo debelejšimi gumami, da ne boš flikal gum vsake 2 tedna.

Za takšno razdaljo je potrebno imeti že kar nekaj kondicije in volje, zato bi jaz raje razmišljal o e-kolesu. Če ne drugače, bi si kupil Kitajski kit za pretvorbo navadnega kolesa v e-kolo.

energetik ::

styrian je izjavil:

Takšna draga kolesa za v službo so samo anfnanje.

Kupi si rabljenega gorskega z blatniki in malo debelejšimi gumami, da ne boš flikal gum vsake 2 tedna.

Za takšno razdaljo je potrebno imeti že kar nekaj kondicije in volje, zato bi jaz raje razmišljal o e-kolesu. Če ne drugače, bi si kupil Kitajski kit za pretvorbo navadnega kolesa v e-kolo.

650€ ni glih drago kolo, je pa vseeno dobro imeti na šihtu kolesarnico + dober U-lock.

Sicer pa na 10km v eno smer se kar pozna boljša aerodinamika cestaka, dobijo se tudi za cestaka 35mm mestne gume s zaščito pred predrtjem.
Jaz redno kolesarim na šiht 11km v eno smer, pa ni ravno potrebna ekstremna kondicija, sploh če se držiš hitrosti okoli 18-20km/h, da ne zašvicam.

styrian ::

Jaz sem se 2 leti vozil 4 km v eno smer z mestnim rabljenim treking kolesom za 130EUR v vseh vremenskih razmerah. Imel sem kolesarko perelino za dež in ponjavo za pokriti kolo.

Z njim sem šel tudi v trgovino, zato sem imel tudi sprednji (košaro) in zadnji prtljažnik s pritrdilnimi zajlami. Kako boš imel na nekem cestaku prtljažnik??? Aja, saj ni treba v trgovino, ker pri mami živiš. :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: styrian ()

energetik ::

A ste sposobni pogledat specifikacije? Na tribana daš lahko normalne blatnike in prtljažnik.

styrian ::

Probaj dati sprednjo košaro. Boš moral prej malo sprednjega kolesa odžagat.

energetik ::

Pa ne boš se s košaro vozil 10km na šiht no.

styrian ::

Saj jo daš gor samo 2x na teden, ko greš v trgovino.

AnubisOfDoom ::

energetik, hvala ti za zelo uporabne nasvete!

styrian ::

Nisem vedel da se je Btwin preimenoval v Triban. Tale Btwin je bil vsak dan pri mojem stanovanju parkiran.

juroz ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: juroz ()

AnubisOfDoom ::

Mislim, da za to ceno (650 EUR) bom kupil kar novega, se mi ne da vozit na drug konec Slovenije za par 100 EUR, pa se garancija je vprasljiva.

RockyS ::

styrian je izjavil:

Jaz sem se 2 leti vozil 4 km v eno smer z mestnim rabljenim treking kolesom za 130EUR v vseh vremenskih razmerah. Imel sem kolesarko perelino za dež in ponjavo za pokriti kolo.

Z njim sem šel tudi v trgovino, zato sem imel tudi sprednji (košaro) in zadnji prtljažnik s pritrdilnimi zajlami. Kako boš imel na nekem cestaku prtljažnik??? Aja, saj ni treba v trgovino, ker pri mami živiš. :)


This. Sam imam 20 let staro ROG kolo, 18 prestav, katerega ne vzdržujem, kupil sem samo luči,blatnike in perelino. Strošek kolesa in ostalega reči piši 80€. Delam pa 5km v eno smer od tega 2.5km v mestu, ostalo pa iz obrobja. Celo leto, razen ko res lije. Vozim po kolesarskih stezah, kjer je itak težava z robniki, tlakovci itd.. Ob vsem tem prometu si res ne želim biti kamikaze s cestakom po cesti.

Scorpy84 ::

styrian je izjavil:

Takšna draga kolesa za v službo so samo anfnanje.

Kupi si rabljenega gorskega z blatniki in malo debelejšimi gumami, da ne boš flikal gum vsake 2 tedna.

Za takšno razdaljo je potrebno imeti že kar nekaj kondicije in volje, zato bi jaz raje razmišljal o e-kolesu. Če ne drugače, bi si kupil Kitajski kit za pretvorbo navadnega kolesa v e-kolo.


Resno? Bil zdej 2x na kolenu operiran, praktično brez nobene kondicije, s tem, da me čaka še ena operacija. Po operaciji, brez težav sem v enem šusu naredil 20km, pa pred tem skoraj eno leto nisem bil na kolesu. Zdaj po enem mesecu na kolesu, bp vozim vsak dan 30-40km po razgibanem terenu, s povprečno hitrostjo 20 km/h. Imam pa treking kolo, s cestnim pa še veliko lažje premagaš ovire.

styrian ::

Saj ni vsak dan lepo vreme. Poizkusi kolesariti v nalivu, ko vate piha veter in imaš naloženi 2 vrečki potrebščin iz trgovine.

energetik ::

RockyS je izjavil:



This. Sam imam 20 let staro ROG kolo, 18 prestav, katerega ne vzdržujem, kupil sem samo luči,blatnike in perelino. Strošek kolesa in ostalega reči piši 80EUR. Delam pa 5km v eno smer od tega 2.5km v mestu, ostalo pa iz obrobja. Celo leto, razen ko res lije. Vozim po kolesarskih stezah, kjer je itak težava z robniki, tlakovci itd.. Ob vsem tem prometu si res ne želim biti kamikaze s cestakom po cesti.
Lej, človek očitno sprašuje, ker nima kolesa za commute. In za celoletno, večletno uporabo je 650EUR drobiž za to, kar dobi. Denimo jaz sem v 3 mesecih samo na bencinu in parkirnini prišparal 200EUR

Sej jst tud commutiram s prastarim Rogom, ki pa sem ga skoraj popolno obnovil, ima komplet nov pogonski sklop, gume, ročke in tudi gre. Ampak razmišljam o cestaku za Commute, ker gre enostavno hitreje pri istem naporu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

carota ::

Prednost košare je v tem, da ti ni treba imet nahrbtnika na hrbtu, predvsem poleti ko zašvicaš kot požigalec. :))

RockyS ::

energetik je izjavil:

RockyS je izjavil:



This. Sam imam 20 let staro ROG kolo, 18 prestav, katerega ne vzdržujem, kupil sem samo luči,blatnike in perelino. Strošek kolesa in ostalega reči piši 80EUR. Delam pa 5km v eno smer od tega 2.5km v mestu, ostalo pa iz obrobja. Celo leto, razen ko res lije. Vozim po kolesarskih stezah, kjer je itak težava z robniki, tlakovci itd.. Ob vsem tem prometu si res ne želim biti kamikaze s cestakom po cesti.
Lej, človek očitno sprašuje, ker nima kolesa za commute. In za celoletno, večletno uporabo je 650EUR drobiž za to, kar dobi. Denimo jaz sem v 3 mesecih samo na bencinu in parkirnini prišparal 200EUR

Sej jst tud commutiram s prastarim Rogom, ki pa sem ga skoraj popolno obnovil, ima komplet nov pogonski sklop, gume, ročke in tudi gre. Ampak razmišljam o cestaku za Commute, ker gre enostavno hitreje pri istem naporu.


S predlaganim kolesom se misliš celo leto vozit? Kje,po cestah, kolesarskih stezah? Ne rečem da ne gre, udobno in varno pa ravno ni. Imaš kolesarske steze brez robnikov? Če ne, potem imaš problem, tudi z boljšimi gumami.

energetik ::

carota je izjavil:

Prednost košare je v tem, da ti ni treba imet nahrbtnika na hrbtu, predvsem poleti ko zašvicaš kot požigalec. :))

V ta namen imam točno tole torbo. Sploh ne veš da jo imaš, notri vržem služben ruzak, jakno, rokavice, tudi laptop sem že prevažal.



RockyS je izjavil:



S predlaganim kolesom se misliš celo leto vozit? Kje,po cestah, kolesarskih stezah? Ne rečem da ne gre, udobno in varno pa ravno ni. Imaš kolesarske steze brez robnikov? Če ne, potem imaš problem, tudi z boljšimi gumami.

Ja, s ~36mm mestnimi plašči komot.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

LeQuack ::

Eni tuki mislijo da rabiš fatbike za prevažanje po cestah.
Quack !

styrian ::

Ne, po mojih izkušnjah rabiš minimalno gume gorskega kolesa. Jaz sem celo razmišljal o tem, da bi si zaradi pogostih gumidefektov nabavil trde gume brez zraka.

LeQuack ::

styrian je izjavil:

Ne, po mojih izkušnjah rabiš minimalno gume gorskega kolesa. Jaz sem celo razmišljal o tem, da bi si zaradi pogostih gumidefektov nabavil trde gume brez zraka.


Jaz sem jih imel dolgo časa, in ja če je bojazen o predrtih gumah, so definitivno najbolj izbira za commuting. Zjutraj samo pobereš kolo in ne rabiš gledati koliko je zraka notri, kje se voziš, itd. So malenkost počasnejše (v smislu da pri commuting niti ne opaziš, bolj pri treningih).
Znamka je Tannus, so Korejska firma in tudi delajo jih tam (aka not in China). Mislim da so tudi neke druge alternative ampak te so najbolj popularne. V Sloveniji jih prodaja fixie.si pa možno da še kdo, ampak tam se jih jaz nabavil, ker ti jih lahko še zmontirajo in to je kar zoprn proces za začetnika. To je edina slabost teh gum dejansko, da jih je težko namontirati, oz. ne ravno težko samo čas rabiš.
Quack !

RockyS ::

LeQuack je izjavil:

Eni tuki mislijo da rabiš fatbike za prevažanje po cestah.


Daleč od tega. Ampak opozarjamo na težave z dnevno vožnjo v službo in trgovino s cestaki. Hvala bogu, če v tvoji okolici ni kolesarskih stez, ki bi imele neprimerne uvoze in izvoze oz. par centimeterske robove ob le teh. Celje, Maribor in širša okolica ima polno takih. Sploh je krasno, ko se pelješ mimo kakega naselja, kjer se vsakih 50m stranska ulica vključi na glavno cesto. Pri cca 15km/h je zelo neprijetno konstantno zavirati in pospeševati. Da o razpokanih kolesnicah ali pesku/kamenju ob desnem robu sploh ne govorim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: RockyS ()

Superboyy ::

TheBlueOne je izjavil:

Superboyy je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

Jaz bi za celoletni comuting gledal e-picikl, da bodo dnevi, ko nisi 100%, manj agonija. Razen, ce je 800EUR res fiksen maksimum.


Sam imam to rešitev, ampak gre za slabih 30km v eno smer. Me je prišlo manj kot 800€ kompletno, res je pa vse entry level in sem sam sestavljal. Pa če je preveč mokro si ne upam :)

Za 10km je pomoje čisto ok cestak z bolj trpežnimi plašči.


Das recept? :D


Prvotno mišljen ebike za ženo, da greva na kako daljšo turo, zdej ga pa večinoma za na šiht uporabljam:

 ebike

ebike



Osnova je nov random "mountain" bike. Gledala sva samo na ceno in da je alu okvir. - 250 eur

Motor kit 250W iz aliexpressa - 26" obroč - cca 280 eur s carino.

Baterija - NKON panasonic celice, 50kom (skupno okoli 570Wh) - cca 150 eur.

Drobnarije: nosilci celic, nickel strip, BMS, prtljažnik za baterijo, škatla, voltmetri - cca 100 eur.

Pa še par ur za pošvasat baterijo in montažo kita na bajk.

AnubisOfDoom ::

styrian je izjavil:

Ne, po mojih izkušnjah rabiš minimalno gume gorskega kolesa. Jaz sem celo razmišljal o tem, da bi si zaradi pogostih gumidefektov nabavil trde gume brez zraka.


Ma kaksno gorsko kolo, namontiras Schwalbe Marathon in imas mir pred predrtjem. Po mestu sem ze veliko commutal, ampak od zdaj bom samo po (malo prometni) cesti (ni nobenih stez, plocnikov, itd.) + prejsnjega starega kolesa nimam vec. 650 EUR pa tudi ni tak strosek za novo kolo. Ne vem zakaj bi se trudil z gorskim kolesom po cesti, ce lahko dobim kolo, ki je neprimerno hitrejse za to ceno. Recimo Triban sprejme gume do 32 mm sirine, kar je ze kar konkretno.

3p ::

Malo je tudi stvar stila, ceste po kateri boš vozil in preferenc, a vseeno, si prepričan, da se hočeš na šiht in domov, verjetno tudi po mestu med semaforji in preko pločnikov, in domov voziti v tour-de-france položaju? Pri nas vidiš pri firmi vsak dan na biciklu "fotre" in "omice" na "commuter" piciklih za 300€, športnike na specialkah pa bolj občasno (ok, razen ene izjeme).

Freezy ::

Js bi vzel nek touring bike. Tale mi je všeč. Definitivno se ti splača jeklen okvir.

A110 ::

sam sem se pol leta vozil po ljubljani iz dolgega mosta do btc-ja v vsakem vremenu tudi pozimi z navadnim starim rog amater kolesom. Šel je kot raketa, veliki kovinski blatniki pa so poskrbeli da tudi ko so bile ceste mokre nisem bil umazan

AnubisOfDoom ::

Freezy je izjavil:

Js bi vzel nek touring bike. Tale mi je všeč. Definitivno se ti splača jeklen okvir.

Tudi dober predlog, malo visja cena sicer. Kje v SLO bi ga lahko ugodno dobil, da vidim se resnicne cene?

juroz ::

3p je izjavil:

Malo je tudi stvar stila, ceste po kateri boš vozil in preferenc, a vseeno, si prepričan, da se hočeš na šiht in domov, verjetno tudi po mestu med semaforji in preko pločnikov, in domov voziti v tour-de-france položaju? Pri nas vidiš pri firmi vsak dan na biciklu "fotre" in "omice" na "commuter" piciklih za 300€, športnike na specialkah pa bolj občasno (ok, razen ene izjeme).

oh pa saj se ne voziš skos na dropu oz "tour de france" položaju.
zgoraj imaš roke in si skoraj tako kot drugi(odvisno od geometrije kolesa in eventuelnega dodajanja spacerjev pod balanco).
meni je tak položaj za roke veliko bolj udoben, da ne govorim da maš na taki balanci vsaj ene 3-4 pozicije za roke, na gorcu pa enega (razen če dodaš še tiste rogove)
 roke

roke



AnubisOfDoom je izjavil:

Freezy je izjavil:

Js bi vzel nek touring bike. Tale mi je všeč. Definitivno se ti splača jeklen okvir.

Tudi dober predlog, malo visja cena sicer. Kje v SLO bi ga lahko ugodno dobil, da vidim se resnicne cene?

velo.si preveri majo fujije

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: juroz ()

gruntfürmich ::

klasična mestna kolesa ne pridejo v poštev, ker se sedi na 'visoko' in ne s pokrčeno hrbtenico?
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

weasel ::

A nima malo zoprne postavitve prestavnih rock tale Fuji?

juroz ::

weasel je izjavil:

A nima malo zoprne postavitve prestavnih rock tale Fuji?

takega pa še nisem vozil, definitivno za probat. vseeno bolje kot pa tista starejša kolesa ki imajo spodaj na okvirju pa tudi tistega se navadiš.
še vedno vozim takega občasno pa ni problema

energetik ::

gruntfürmich je izjavil:

klasična mestna kolesa ne pridejo v poštev, ker se sedi na 'visoko' in ne s pokrčeno hrbtenico?
Res odlično, ko ti na poti domov 11km nabija jugozahodnik s sunki do 50km/h, ti pa pokonci na gorcu. Včasih si na poti domov želim, da bi imel aerobar:



Je pa res, tudi izbira kolesa za commute je odvisna od situacije. Za par km po čistem mestu se tudi jaz strinjam, gorc s 2,1col+ gumami z zaščito proti predrtju.
Nekateri pa imamo 2/3 poti po lokalni cesti do mesta, nato še 1/3 kolesarske, vse skupaj 11km v eno smer. Tu že pride v poštev boljša aerodinamika na cestaku.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Black Dragon ::

Predlagam rabljeni ciklokros ali gravel kolo. Imam Ridley ciklokros z 32mm plašči in spravim do 35mm. Seveda obvezno poglej karbonske vilice, da nimajo "obroča smrti" - delaminacije.

Predlagam mehanične zavore, ker so bolj ekonomične - "obvezno" z disk zavorami.
Time will tell.

rokp ::

AnubisOfDoom je izjavil:


A imas kaj vec informacij glede tega? Jih ne bo vec na voljo? Ravno to mi je vesc pri Tribanu, ker imajo tudi kompatibilne blatnike.


Lahko povem svojo izkusnjo. Narocil (in placal) preko spleta 20.4. (poleg kolesa se par drugih stvari), 25.4. so poslali (3 paketi, v enem kolo, v dveh drugih pa se druge stvari), 29.4. sem dobil dva paketa, za tistega, kjer naj bi bilo kolo, je pa pisalo, da so bili podatki posredovani DPDju. Ker do 11.5. ni bilo nic, sem jim poslal mail, kaj se dogaja, pa so povedali, da skladisce izdelka (kolesa) ni odposlalo in da bodo vrnili denar. Ko sem jih se povprasal, kdaj bo spet mozno narocilo koles, so povedali, da do konca maja zagotovo ne.

K0l1br1 ::

styrian je izjavil:

pogostih gumidefektov nabavil trde gume brez zraka.
Saj nismo leta 1992. Kaj imaš za ene plašče, da imaš gumidefekte? Najbolj poceni?

Sedaj vidim, da se dejansko pogovarjate o 10 km v eno smer kot o svojevrstnem podvigu....

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: K0l1br1 ()

styrian ::

AnubisOfDoom je izjavil:

Freezy je izjavil:

Js bi vzel nek touring bike. Tale mi je všeč. Definitivno se ti splača jeklen okvir.

Tudi dober predlog, malo visja cena sicer. Kje v SLO bi ga lahko ugodno dobil, da vidim se resnicne cene?


Kje so pa blatniki?

cesnja ::

V dveh sezonah vožnje na delo (pozimi uporabljam gorca) sem na gravel kolesu nabral točno 0 gumidefektov. Je pa res, da večinoma ne lezem v pločnike, pa če so kakšne sumljive stvari na robu ceste, pač vozim po sredini.

V splošnem je pa za commuting najboljše tisto kolo, ki ga že imaš. Vse ostalo je razmeroma luksuz. S specialkasto geometrijo si malce hitrejši, z blatniki popiješ nekaj manj vode, s prtljažnikom lahko pretovoriš več robe. Čeprav glede te zadnje zadeve ni taka težava delovno garderobo tovorit recimo enkrat na teden.

joze67 ::

Za vsak dan, celo leto so najpomebnejše luči. Če si kot novoletna jelka, jih je samo še malo premalo. In odsevniki, kjer ne prideš zraven z lučjo.
Avtomobilisti vse, kar je lažje od 500 kg, izfiltrirajo v podzavesti.

Disk zavore v dežju delajo dlje kot navadne. Res pa je, da s palerino in vodo v obraz ne drviš kot kamikaza in se efekt v veliki meri pokompenzira.

11 km ni ravno neka tura, tudi cestno kolo z ravno balanco pride v poštev. Je pa gravel zakon za popoldne/vikend. Če ti je do tovrstne vožnje.

NOVO KOLO. Sem se vozil po ljubljani z Maratonom, 33 let ima, je kot v debatah o smrteh COVID-19 - kar nekaj kroničnih predstanj ima. Koliko časa je kolo "novo", je stvar odločitve; ampak če hočeš kolo za vozit, ne pa za negovat, potem čimbolj novo. Lahko tudi tri leta star model, samo da je nov.

Mimogrede, za po mestu je zakon fixie. Ko se prebijaš med ljudmi (in kot vsak pošten kolesar ne sestopiš), je možnost iti nazaj zlata vredna.

Blatniki itak. Ta pravi, dolgi.

Sem omenil luči?

In pa prtljažnik. Imam Topeak, snemljiva košara, snemljiva torba. Večinoma imam košaro gor, vržem nahrbtnik vanjo in upam, da tam ostane.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 492 93 94 95 )

Oddelek: Šport
4708703121 (428) b4d
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120280 (11448) issak

Več podobnih tem