Forum » Šport » E-gorsko kolo
E-gorsko kolo
Temo vidijo: vsi
keba ::
Okej hvala za pojasnila, zgleda bo 140 čisto dovolj.
Kateri okvir zbrati M ali L? imam pa 178cm in 100 kg, če so seveda kile važne :)
Kateri okvir zbrati M ali L? imam pa 178cm in 100 kg, če so seveda kile važne :)
keba ::
Pa še to me zanima kdaj običajno pridejo nova kolesa, ter kdaj so najbolj ugodne cene za nakup, ter kje spremljate novice o eMTB.
bastadu ::
Običajno pridejo novi modeli septembra/oktobra, ampak letos bo zgleda malo prej (nekatere znamke so že izdale modele za 2021), ker so trenutne zaloge 2019/2020 modelov bolj ali manj pošle. Najbolj ugodne cene so običajno proti novemu letu, ampak spet vprašanje kaj bo letos, ker je celi sistem obrnjena na glavo.
Benny123 ::
Jaz sem par dni nazaj nabavil cube stereo hybrid 140mm race 500 in dobil v trgovini za doplacilo 625 baterijo. Noro dobra zadeva, naredil 120 km v dnevu in pol. Toliko nebi prej naredil v enem tednu. Vozim mtb 30 let in je tole najboljši bike z naskokom kar sem jih imel.
Kvinta ::
Jaz sem par dni nazaj nabavil cube stereo hybrid 140mm race 500 in dobil v trgovini za doplacilo 625 baterijo. Noro dobra zadeva, naredil 120 km v dnevu in pol. Toliko nebi prej naredil v enem tednu. Vozim mtb 30 let in je tole najboljši bike z naskokom kar sem jih imel.
Če ti bo ratalo kak se zniža osvetlitev na Bosch Purionu se priporočam ,ker sem probal marsikaj pa ne gre vozim namreč samo podnevi in me osvetlitev strašno moti sploh na full ,če bi šlo znižat na minimum bi bil zelo vesel
A.C.A.B
keba ::
Jaz sem par dni nazaj nabavil cube stereo hybrid 140mm race 500 in dobil v trgovini za doplacilo 625 baterijo. Noro dobra zadeva, naredil 120 km v dnevu in pol. Toliko nebi prej naredil v enem tednu. Vozim mtb 30 let in je tole najboljši bike z naskokom kar sem jih imel.
Sem ga pogledal, zgleda odlično.
Koliko si dal za njega, koliko si doplačal za baterijo pa kje si ga vzel?
Benny123 ::
3650 z baterijo (200 Eur), Domžale .. So mi šli na roke glede baterije, so jo vzeli z drugega kolesa :)
matjazrm ::
Jaz sem par dni nazaj nabavil cube stereo hybrid 140mm race 500 in dobil v trgovini za doplacilo 625 baterijo. Noro dobra zadeva, naredil 120 km v dnevu in pol. Toliko nebi prej naredil v enem tednu. Vozim mtb 30 let in je tole najboljši bike z naskokom kar sem jih imel.
Če ti bo ratalo kak se zniža osvetlitev na Bosch Purionu se priporočam ,ker sem probal marsikaj pa ne gre vozim namreč samo podnevi in me osvetlitev strašno moti sploh na full ,če bi šlo znižat na minimum bi bil zelo vesel
Poglej tole https://www.pedelecs.co.uk/forum/thread...
keba ::
Kvinta ::
Če ti bo ratalo kak se zniža osvetlitev na Bosch Purionu se priporočam ,ker sem probal marsikaj pa ne gre vozim namreč samo podnevi in me osvetlitev strašno moti sploh na full ,če bi šlo znižat na minimum bi bil zelo vesel :8)
Poglej tole https://www.pedelecs.co.uk/forum/thread...
Hvala zdaj je šlo .... to je v navodilih napisano čisto drugače tam piše ,da moreš dat na off ( torej sta dva offa ) ne pa da moreš izklopit ekran torej OFF pa pritisnit + in - hkrati pol pa stisnit tipko za vklop.
A.C.A.B
LiamSem ::
Kaj priporočate?
Znamka: Cube / Scott / Giant
Vzmetenje:Prednje vzmetenje / polno vzmetenje
Baterija: 500 / 625
Vozil bi se po goznih poteh,makedamskih cestah (po hribovskih poteh?)
Hvala
Znamka: Cube / Scott / Giant
Vzmetenje:Prednje vzmetenje / polno vzmetenje
Baterija: 500 / 625
Vozil bi se po goznih poteh,makedamskih cestah (po hribovskih poteh?)
Hvala
---)-@
keba ::
s Cube nimaš kaj zgrešit
definitivno polnovzmeten, vsaj 140mm
baterija je itak sedaj standard 625, drugo leto bodo nekje od 700 do 900 (jih imaš tudi sedaj že kolesa s takimi baterijami)
definitivno polnovzmeten, vsaj 140mm
baterija je itak sedaj standard 625, drugo leto bodo nekje od 700 do 900 (jih imaš tudi sedaj že kolesa s takimi baterijami)
LiamSem ::
s Cube nimaš kaj zgrešit
definitivno polnovzmeten, vsaj 140mm
baterija je itak sedaj standard 625, drugo leto bodo nekje od 700 do 900 (jih imaš tudi sedaj že kolesa s takimi baterijami)
Se splača polno vzmeteno kolo,čeprav se bom vozil po makedamskih/goznih poteh jn nimam namena skakati,hoditi v bike parke? Je le cca 1500 eur+ razlike v ceni...
Gagarin ::
Odvisno od gozdnih poti, če je veliko korenin, kamnov, dropov pol jasno da polnovzmetenc, če so pa gladke kot makadam pa seveda ne.
Kvinta ::
Vzami polnovzmetenega ker je razlika kot dan in noč mam oba trekking in full suspension s katerim se večino po mestu vozim meni je vseeno kaj drugi mislijo glavno da se jaz fajn počutim
A.C.A.B
bastadu ::
Z e-gorskim kolesom si podvržen veliko več raziskovanja poti, tudi takšnih katerih bi se z akustičnim kolesom na daleč ognil, kar pomeni da slej kot prej naletiš na poti, kjer je polno vzmeteno kolo zlata vredno.
globoko grlo ::
Če mu ni škoda keša, pol itak fullyja. Pa brez skrbi, tut e-trdak zvoz marsikaj ;)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
Silici ::
E-pogon doda težo, teža doda udobje če je na polnem vzmetenju, e pogon izniči/nadomesti učinkovitost kolesarja.. win-win. Če to ni dovolj uzami e-krosa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Silici ()
LiamSem ::
Zdaj ste me čist "zmešali" s polnovzmezenim :P :)
Tega sem gledal:
https://www.energijabikes.com/cube-kole...
Za trdaka sem pa gledal tega:
https://www.energijabikes.com/cube-kole...
Tega sem gledal:
https://www.energijabikes.com/cube-kole...
Za trdaka sem pa gledal tega:
https://www.energijabikes.com/cube-kole...
---)-@
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LiamSem ()
Silici ::
Ja, 4ke vrajanta ni potreba za po makedamu, doda pa veliko udobja. Kaj pa nekaj srednjega polnovzmetenega, 3-4ke z max baterijo? 13x5 baterija ~800Wh.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Silici ()
Buggy ::
Jaz sem vzel polnovzmetenega, ker sem doma v rovtah. Uzivancija se vedno brezmejna. Point eBike-a je ravno to, da lahko sam kompeniziras napor z asistenco. Jaz se dvignem cca 400m nadmorske in to na hitro v klanec, pridem na planjavo ugasnem asistenco in potujem se naprej po brezpotjih brez nje. Ce je potreba in se mi zagusta, spet dam na eMtb..Turbo pa nikoli nisem uporabljal. Ko se enkrat tako dvignes, zelis tudi adrenaliski spust...in tukaj ti bo polnovzmeteno kolo, dalo to kar si zelel od njega..SPUST!
Samo moje opazke kot dobre pol leta uzvaca na kolesu in sem prekolesaril toliko, kot celo zivljenje do sedaj se ne, pa sem star 46 let ..z dolocenimi minornimi zdravstenimi problemi :D
Samo moje opazke kot dobre pol leta uzvaca na kolesu in sem prekolesaril toliko, kot celo zivljenje do sedaj se ne, pa sem star 46 let ..z dolocenimi minornimi zdravstenimi problemi :D
Kvinta ::
Jaz v hrib vozim vedno na Sport oz. eMTB + Turbo zato mam te pecikle
A.C.A.B
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Kvinta ()
Buggy ::
Jaz pa stvari rad reguliram in si dajem vedno vecji izziv. Na Kolpo 120km sem fural off v eno stran, pa je bil to zame kar dober izziv. Point je to, da raziskujem toliko vec lepe Slovenije kot nikoli in uzivam v tem. Ce je zajeban teren se tolk boljs, ker vem da bo spust epic, sploh ce grem izven cest :D
Kvinta ::
Saj če maš vredu noge pol je ok jaz ne smem nog preveč obremenjevat posledica nesreče pred leti pa mi to stvar zelo olajša ,če pa na vrhu štroma zmanjka pa ga v dolino itak ne rabiš
A.C.A.B
LiamSem ::
Je smiselno vzeti polnovzmezeno s 120mm zadaj ali boljše dati malo več in vzeti 140mm? Ne rabim za neke velike skoke...
---)-@
globoko grlo ::
Zdej se kupuje gravle na 40mm hoda spredi in zadi, to je smiselno.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
LiamSem ::
globoko grlo je izjavil:
Zdej se kupuje gravle na 40mm hoda spredi in zadi, to je smiselno.
Gravle odpade...zame nesmiselno...
---)-@
globoko grlo ::
Če znaš, lohka tut z 20 let starim kljusetom brez gum (sam na feltnah) zvoziš vse, razn dropov, tko da ...
Kaj te pa matra med 120 in 140?
Razlika v teži?
Kolk bo lažje/težje v klanc plezat?
Al pa se bojiš, da boš bajk zlomu, k boš prez padala skakal?
Sam veš a ti je 120 zadost, ker sam ti veš kje se boš vozil!
Kaj te pa matra med 120 in 140?
Razlika v teži?
Kolk bo lažje/težje v klanc plezat?
Al pa se bojiš, da boš bajk zlomu, k boš prez padala skakal?
Sam veš a ti je 120 zadost, ker sam ti veš kje se boš vozil!
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
LiamSem ::
Katere zavorne ploscice uporabljate za čimmanj cviljenja na diskih? (Imam magura zavore)
Jih kaj namažete z bakreno mastjo?
Jih kaj namažete z bakreno mastjo?
---)-@
dunda ::
Pred kratkim so mi (nepričakovano) kupili e-kolo. Roko na srce, sam ga še nisem imel namena kupiti, pa verjetno bi vzel bolj treking model (kupili so Trek Powerfly 4).
Nisem slo-tech kolesar, torej ne delam ultra tur. Se pa običajno za rekreacijo peljem kakšno urico ali dve (večinoma asfalt, mogoče malo makadama, pa kakšne vzpončke).
Malo sem poskusil (vreme pač) in sem že po kakšnem kilometru videl, da je takšno težko kravo hudičevo težko voziti brez pomoči elektrike. No, nekaj vprašanj za znalce:
1. Kaj se to v praksi stalno vozi z elektriko? Razen na spustih seveda.
2. Pogosto se kam zapeljem z avtom (in kolesom). Vidim, da na streho to čudo ne gre, kljuke nimam, verjetno to potem tovorite v avtu (prednje kolo in baterijo dol, pa v avto z njim)?
3. Glede na to, da vozim večino asfalta - je smiselno razmišljati o bolj cestnih gumah? Sedaj so ene hude kramparce gor :-)
4. Po prebranem/pregledanem naj bi bilo najbolje (glede izkoristka) dobro voziti s kadenco okrog 80 rpm. To niti ni tako malo za nas amaterje. Saj načeloma je boljše čim manj razmišljati o teh številkah, raje zagrabiti kolo za ročke in ga voziti po svojem občutku. Pa vseeno, kako vozite?
5. Mogoče še kakšen nasvet za začetnika pri e-kolesarstvu?
Nisem slo-tech kolesar, torej ne delam ultra tur. Se pa običajno za rekreacijo peljem kakšno urico ali dve (večinoma asfalt, mogoče malo makadama, pa kakšne vzpončke).
Malo sem poskusil (vreme pač) in sem že po kakšnem kilometru videl, da je takšno težko kravo hudičevo težko voziti brez pomoči elektrike. No, nekaj vprašanj za znalce:
1. Kaj se to v praksi stalno vozi z elektriko? Razen na spustih seveda.
2. Pogosto se kam zapeljem z avtom (in kolesom). Vidim, da na streho to čudo ne gre, kljuke nimam, verjetno to potem tovorite v avtu (prednje kolo in baterijo dol, pa v avto z njim)?
3. Glede na to, da vozim večino asfalta - je smiselno razmišljati o bolj cestnih gumah? Sedaj so ene hude kramparce gor :-)
4. Po prebranem/pregledanem naj bi bilo najbolje (glede izkoristka) dobro voziti s kadenco okrog 80 rpm. To niti ni tako malo za nas amaterje. Saj načeloma je boljše čim manj razmišljati o teh številkah, raje zagrabiti kolo za ročke in ga voziti po svojem občutku. Pa vseeno, kako vozite?
5. Mogoče še kakšen nasvet za začetnika pri e-kolesarstvu?
https://www.kacnje.eu
erkgheoruugh ::
Gume neverjetno pridodajo k neudobnosti vožnje po asfaltu in počasnosti.
Mal razmišljam, kaj pa če bi kaj več probal vozit izven asfalta?
Pa ne rabiš delat slotech ultra tur. Dvovolj, da v svoji okolici začneš odkrivati še kaj drugega kot to kar si do sedaj vozil.
Sicer je čutit, da nisi najbolj zadovoljen.
Gledeelektrike nimam kaj za povedat, ker je ne poznam. Gume komot zamenjaš, sam pazi da ne boš dal kaj ekstremno ozkega. Dovolj je, da greš na bolj gladke. Predvsem pazi, da ne boš znižal gonilnega ležaja, da ti ne bo pedalov zapenjalo na kakih ovinkih in boš odletel.
Kadenca je bolj mišljena za cestna (številka je sicer nizka, na cestnem je nekako vsaj 90 povprečje), sicer se da tudi z mtb držat, ampak ni potrebe. Predvidevam, da na elektriki, ko je dodaten pogon, je to še bolj drugače.
Probaj razmišljati raje v smeri, kaj bi zdaj lahko zvozil, kar prej nisem mogel. Mogoče kak lokalni klanec ali kaj podobnega.
Mal razmišljam, kaj pa če bi kaj več probal vozit izven asfalta?
Pa ne rabiš delat slotech ultra tur. Dvovolj, da v svoji okolici začneš odkrivati še kaj drugega kot to kar si do sedaj vozil.
Sicer je čutit, da nisi najbolj zadovoljen.
Gledeelektrike nimam kaj za povedat, ker je ne poznam. Gume komot zamenjaš, sam pazi da ne boš dal kaj ekstremno ozkega. Dovolj je, da greš na bolj gladke. Predvsem pazi, da ne boš znižal gonilnega ležaja, da ti ne bo pedalov zapenjalo na kakih ovinkih in boš odletel.
Kadenca je bolj mišljena za cestna (številka je sicer nizka, na cestnem je nekako vsaj 90 povprečje), sicer se da tudi z mtb držat, ampak ni potrebe. Predvidevam, da na elektriki, ko je dodaten pogon, je to še bolj drugače.
Probaj razmišljati raje v smeri, kaj bi zdaj lahko zvozil, kar prej nisem mogel. Mogoče kak lokalni klanec ali kaj podobnega.
dunda ::
Ne narobe razumet, podarjenemu konju se ne gleda pod zobe :-)
Sem čisto vesel darila. Malo sem v dvomih okrog zgoraj navedenih vprašanj. Samo sprašujem.
Makadami v moji okolici so mi zaradi spuščenih psov precej antipatični in se bolj držim asfaltov. Za gume sem že nekaj gledal, pa obstaja nekaj precej normalnih (sicer dragih) v podobne namene kot je moj. Vsekakor pa bom še počakal, da malo preizkusim.
Sem čisto vesel darila. Malo sem v dvomih okrog zgoraj navedenih vprašanj. Samo sprašujem.
Makadami v moji okolici so mi zaradi spuščenih psov precej antipatični in se bolj držim asfaltov. Za gume sem že nekaj gledal, pa obstaja nekaj precej normalnih (sicer dragih) v podobne namene kot je moj. Vsekakor pa bom še počakal, da malo preizkusim.
https://www.kacnje.eu
Buggy ::
elektrika za ravne asfaltne ceste je res bedrija, kot spoznava dunda. Po ravnini tistih 25Kmh-30kmh sicer dosezes potem je pa to bolj kot ne tudi to. Sem sel z e-bikom na en 120Km trip, vecji del po asfaltu pa sem za eno smer sel brez stroma, nazaj pa na eco-tour programom (pa se kolega mal slepal v klanec).
Sam se zato vecinoma vlacim po traktorskih vlakah za spravilo lesa in kar pocez cez delne mocvare ter singlcah, je tudi kolo bolj namenjeno temu in bom za naslednje gume kupil se vecji kramp kot je zdej gor (MAXXIS REKON EXO Pro Edition), mi je pa zadnjo resda ze kar pobralo po cca 1600km, ceprav se asfalta izogibam, kjer je mozno.
Za na servis ga fliknem v zadnji konec karavan, kot si rekel, ker pa bova z zeno malo vec okoli hodila bom vzel tisti prtljaznik za na kljuko, sem ga imel ze na testu za v Solkan pa se je obnesel, ceprav so teli e-bikei kar siroki in dost ven na vsaki strani avta strli ;)
Gonim ga pa po takratnem obcutku tako vrtenje kot assistenco, tezim pa k temu da je asistenca najmanjsa ..vecino tour/emtb za teren in eco ravnina.
Nalozi kolo v avto in se odpelji na neke odrocne hribe ter probaj raziskovalno izkusnjo se tam :)
Sam se zato vecinoma vlacim po traktorskih vlakah za spravilo lesa in kar pocez cez delne mocvare ter singlcah, je tudi kolo bolj namenjeno temu in bom za naslednje gume kupil se vecji kramp kot je zdej gor (MAXXIS REKON EXO Pro Edition), mi je pa zadnjo resda ze kar pobralo po cca 1600km, ceprav se asfalta izogibam, kjer je mozno.
Za na servis ga fliknem v zadnji konec karavan, kot si rekel, ker pa bova z zeno malo vec okoli hodila bom vzel tisti prtljaznik za na kljuko, sem ga imel ze na testu za v Solkan pa se je obnesel, ceprav so teli e-bikei kar siroki in dost ven na vsaki strani avta strli ;)
Gonim ga pa po takratnem obcutku tako vrtenje kot assistenco, tezim pa k temu da je asistenca najmanjsa ..vecino tour/emtb za teren in eco ravnina.
Nalozi kolo v avto in se odpelji na neke odrocne hribe ter probaj raziskovalno izkusnjo se tam :)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Buggy ()
zmaugy ::
Najboljše pri e-mtb je, da ni potrebno nikamor z avtom, da bi kolesaril. Vsi lokalni hribčki s cesto so dosegljivi. Elektriko imam ves čas vklopljeno, 500 - 600 m višinske razlike je mala malca.
Navzdol če je asfalt 50+ km/h je tudi kul. Če je slabši teren pa tudi ni problem se peljat.
Zame je to najboljše porabljen denar v zadnjih letih.
Navzdol če je asfalt 50+ km/h je tudi kul. Če je slabši teren pa tudi ni problem se peljat.
Zame je to najboljše porabljen denar v zadnjih letih.
Biseri...
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
PS: MENSA klub ST, obvoz. ŠIC! Ne zanimajo me vaše neštetokrat reciklirane
neumnosti.
Buggy ::
jah midva imava tukaj prednost. Sam sem doma sredi hoste, kjer je teren gor-dol, eni te "srece" pac nimajo in je do prvega kvazi hribcka treba po prometnicah par km ;)
dunda ::
Hvala. Ko se malo ogreje, me bo seveda takoj potegnilo ... pa bom videl. Sicer sem tudi jaz v takih koncih, da je veliko možnosti. Ampak se pogosto rad zapeljem kam drugam. Že vožnja z avtom mi je užitek, pa ne tega narobe razumet.
https://www.kacnje.eu
Efreak ::
Zakaj sploh rabite ekolo če vozite brez pomoči? Jaz imam vedno vsaj na 1. stopnji ker v nasprotnem primeru še motor dela upor in malo zavira. Moj način vožnje je da spremljam srčni utrip in ciljam približno 145bpm. Če mi gre višje dodam pomoč, če je prelahko znižam. V bistvu ekolo je kot sobno kolo kjer si lahko nastavljaš težavnost s tem da si lahko zunaj.
dunda ::
Zanimivo razmišljanje. Sem tudi sam razmišljal o takem načinu. Sploh zato, ker sem že na čisto kratki testni vožnji opazil, da brez pomoči elektrike skoraj ne gre :-)
https://www.kacnje.eu
globoko grlo ::
Najprej ga pejt odklent, ker 25 km/h omejitev je res boga. Oz. če maš cajt, se pač na eko pelješ po ravnem z max 25 km/h, pol pa v en hrib na polno :)
Sam pazi, da ti ne zmanjka štroma, hehe.
Epicikl je težji, ergo večje gume. Prav preveč gum ne bi tanjšal, sej zato maš štrom.
Voziš pa itak po občutku oz. zadanem cilju oz. goniš glih tolk, da te baterija še dam prvleče :)
Sam pazi, da ti ne zmanjka štroma, hehe.
Epicikl je težji, ergo večje gume. Prav preveč gum ne bi tanjšal, sej zato maš štrom.
Voziš pa itak po občutku oz. zadanem cilju oz. goniš glih tolk, da te baterija še dam prvleče :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
dunda ::
globoko grlo je izjavil:
Najprej ga pejt odklent, ker 25 km/h omejitev je res boga. Oz. če maš cajt, se pač na eko pelješ po ravnem z max 25 km/h, pol pa v en hrib na polno :)
Sam pazi, da ti ne zmanjka štroma, hehe.
Epicikl je težji, ergo večje gume. Prav preveč gum ne bi tanjšal, sej zato maš štrom.
Voziš pa itak po občutku oz. zadanem cilju oz. goniš glih tolk, da te baterija še dam prvleče :)
Doslej sem imel povprečne hitrosti okrog 14 km/h, upam da bo toliko šlo s pomočjo elektrike :-)
Saj razloge za omejitev čisto razumem, je pa res, da si predstavljam, da bi si človek želel več. In to pogosto čisto varno.
Če prevladuje asfalt, obuješ kolo v Continental Speed King ali Race King.
Ja, ta model in nekaj podobnih sem gledal. Verjetno se kar pozna.
https://www.kacnje.eu
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dunda ()
Efreak ::
A morda kdo ve kako se odklene (najceneje) Yamahin e motor ?
Imam na giantu yamahin sport. Sem diy hacknil z magnetom na pedalki in z vezico premaknil senzor. Je kar nekaj youtube videov o tem. To ni mogoče na modelih ki imajo vgrajen senzor nekje v frameu. Tam bi verjetno potrebno kupiti čip.
OK.d ::
Najboljše pri e-mtb je, da ni potrebno nikamor z avtom, da bi kolesaril. Vsi lokalni hribčki s cesto so dosegljivi. Elektriko imam ves čas vklopljeno, 500 - 600 m višinske razlike je mala malca.
Navzdol če je asfalt 50+ km/h je tudi kul. Če je slabši teren pa tudi ni problem se peljat.
Zame je to najboljše porabljen denar v zadnjih letih.
Kaj imaš to za eno kolo - link?
LPOK.d
bobiii16 ::
A morda kdo ve kako se odklene (najceneje) Yamahin e motor ?
Imam na giantu yamahin sport. Sem diy hacknil z magnetom na pedalki in z vezico premaknil senzor. Je kar nekaj youtube videov o tem. To ni mogoče na modelih ki imajo vgrajen senzor nekje v frameu. Tam bi verjetno potrebno kupiti čip.
No to moje vprašanje je bilo samo preizkus koliko ljudi zna "rokovati" z e kolesi. Tudi sam imam tako narejeno, kolo sedaj gre okoli 40km na uro, baterija se prav nič preje ne izprazni.
RoccoC ::
Odvisno katerimi kolesi, Boschevi novejši motorji se praktično ne dajo odkleniti/hackniti.
Kvinta ::
Zakaj sploh rabite ekolo če vozite brez pomoči?
Pravijo da je to iziv
Elektrika za ravne asfaltne ceste je res bedrija
Še bolj tumasta izjava
Boschevi novejši motorji se praktično ne dajo odkleniti/hackniti
Vse vključno z Gen4 gre
A.C.A.B
RoccoC ::
Vsaj v eni temi ne nabijaj...gre ja, sam ti najkasneje po par 100km zatrokira in ti ga odklene samo pooblaščenec
dunda ::
Zakaj sploh rabite ekolo če vozite brez pomoči? Jaz imam vedno vsaj na 1. stopnji ker v nasprotnem primeru še motor dela upor in malo zavira. Moj način vožnje je da spremljam srčni utrip in ciljam približno 145bpm. Če mi gre višje dodam pomoč, če je prelahko znižam. V bistvu ekolo je kot sobno kolo kjer si lahko nastavljaš težavnost s tem da si lahko zunaj.
Danes sem naredil en krog s svojo e-zverino. Hja, saj je kar zanimivo, sploh ker imam dva sitna vzpona.
Prva opažanja po kakšni uri vožnje - mogoče komu pride prav:
V klanec si res veliko hitrejši (pravzaprav sem jaz brez elektrike res ekstremno počasen). Predvsem pa se res toliko ne naprezaš, če nočeš (ali ti je pretežko ali nočeš preveč zašvicat). Ampak ne razumet narobe. Kadenca se mi je zdela občutno višja, posledično je bil visok tudi srčni utrip.
Večinoma sem vozil v Eco načinu, le za najhujši del vzpona sem za kakšnih sto metrov vključil Tour. Turbo sem prihranil za drugič :-)
Sem pa opazil, kar pravi Efreak - ko izključiš pomoč elektrike, sem imel občutek, da kar malo zavira. Že tako je kolo težko, potem pa začutiš še zaviranje in je v klanec res težko (s kolesom imava skupaj kakšnih 155 kg).
Malo me je presenetilo, da sem po prihodu domov začutil mravljince v sprednjem delu stopal. Tega doslej nisem bil navajen. Mrtva jajca in kakšne bolečine v rokah so pa dokaj znana.
TLDR: zanimivo. Mogoče bo za asfalt treba zamenjat gume, sicer pa bo kar simpatično.
https://www.kacnje.eu
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Katero kolo (strani: 1 2 3 4 … 106 107 108 109 )Oddelek: Šport | 846447 (10014) | Sparkxl |
» | Nosilec za kolesa - vlecna kljuka (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14299 (806) | Buggy |
» | Nic davka ob nakup el. koles (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 10594 (7510) | darkolord |
» | E kolo za na deloOddelek: Loža | 4258 (2816) | aky |
» | Nakup E-MTB (strani: 1 2 )Oddelek: Šport | 16569 (11304) | itak37 |