» »

E-gorsko kolo

E-gorsko kolo

Temo vidijo: vsi
««
«
1 / 6
»»

Zinkolina ::

Pozdravljeni!

Zanimam se za nakup gorskega kolesa na električni pogon.
Do sedaj sem bil brez kolesa,vendar bi sedaj poskusil e-kolo,da bi za vikend lahko malo kolsesaril.

Ponudbe je ogromno,zato me zanima na kaj biti pozoren pri nakupu?

Gledam do nekje 1500-2000e.

Se pravi iščem najboljše kar lahko dobim v tem cenovnem rangu.

Hvala za pomoč
lp

Zinkolina ::

globoko grlo ::

pojma nimam, ampak hervisov link te vrže nazaj v to temo :)

Pr štromu je itak en sam problem, če ti zmanjka štroma :)
(velja tako za avteke kot pecikle)

TOrej kupiš nekaj, kar pokriva tvoje premike in to je to
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

hipertija ::

A mi lahko nekdo pove, v čem je sploh point, da daš 2k za kolo, ki ni ne motor in ne kolo - uporabnik pa ni niti kolesar, niti motorist.

Ta kolesa so za moj pojem uporabna samo za kolesarske veterane, ki bi si (še) želeli osvojiti Vršič, pa pač žal ne gre več z lastno močjo... za zdravo osebo tja do 55-60 let pa ne vidim ene pozitivne prednosti, razen ogromen začeten strošek, da ne govorim o tem, da si limitiran z el. energijo in da se baterija iztroši. Če hočeš kolesarit, si kupiš spodobnega gorca za 800-1000€, ali pa eno specialko za 2k in narediš največ za sebe.

Brez zamere, ampak tole je pa res ena velika glupost za zapravit keš, takšno kolo (kot marsikatero navadno kolo) pa marsikomu čez pol leta začne stati v garaži...

Res bi bil vesel, da mi nekdo v alinejah razloži pluse in zakaj ne klasično kolo ali pa skuter.

globoko grlo ::

1) morš probat :)
2) odlična stvar za začetek sezone, sploh pri starejših/debelejših rekreativcih
3) nenormalno ti poveča obseg vožnje, sploh na začetku sezone (če nimaš kondicije, si zelo omejen pri tistih parih hribčkih okrog tebe in posledično se
ti ne da ravno gont ene in iste zadeve)
4) sklepi in musklfiber
5) lahko dejansko uživaš in gledaš naokrog vs dihaš na škrge na vsak klanc
6) Zmatraš se lahko točno tolk, kolkr ti paše. Še vedno maš lahko na eco, najlažji stopnji in nogice kr lepo delajo, pa še vedno prevoziš vsak klanc in
ne crkneš zravn. Če je lockan gre itak sam do 25 km/h, ostalo morš pa sam naredit.
7) zihr še kj
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

Zgodovina sprememb…

hipertija ::

Hvala za obrazložitve... torej 2k daš za to:
a) ker si predebel in se ti ne da gonit v hrib, rad bi pa bil kolesar in rad bi shujšal
b) ker posamezniki s problemi v sklepih in musklfibrom teh težav na tem kolesu nimajo

Pa še moja zgodba: lani na začetku sezone sem začel kolesariti v klanec, prvič sem mislil da bom umrl, 2. tudi itd. itd. itd. na koncu sezone sem šel iz Štajerske do morja - Izola. Dolga je pot do nekih rezultatov, velikokrat se mi ni dalo oz. sem se želel obrniti, samo na koncu sami plusi:
- kondicija
- večja odpornost
- nižanje srčnega utripa, stabilizacija krvnega tlaka
- in še in še...

- na koncu pa ugotoviš, da lahko brez vsake dodatne energije prevoziš Slovenijo in da so tile kvazi kolesa samo za lenuhe oz. tiste, ki bi spet nekaj radi na hitro ali pa na lažji način.

globoko grlo ::

To itak, sam sem mnenja, da je vozit E-bajk tko kot babo z vibratorjem naskočt :)

Je pa dejstvo, da mnogo manj obremenjuješ srce, sklepe in kar je še tega.

Če si pa kolkr tolk zdrav in nisi totalno brez življenja, pol pa navadn pecikl, itak.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

Cange ::

Počak da Ameri pogruntajo da je Nizozemski e-bicikl prevozno sredstvo.

clix ::

@vselic:
Sam večino časa kolesarim po gorsko-kolesarskih trailih. Pol leta nazaj sem kupil nov bicikel, in se za enkrat še nisem odločil za električnega. Sem pa lani enkrat testiral kvalitetno e-gorsko kolo (ranga 5k€). Kmalu ugotoviš, da na električnem po turi nisi nič kaj manj zmatran. Si pa v tem času, prekolesaril 3x daljšo razdaljo. S stališča pridobivanja izkušenj in spretnostnih veščin na trailih lahko narediš v enakem času 3x več višinske razlike, na koncu si pa še vedno crknjen. Pred tem sem bil tudi sam mnenja, da je to samo za lenuhe. :)

Verjamem, da bo zame, čez nekaj let, ko tehnologija še malo dozori, prihodnost tudi delno električna. :)

Kot zanimivost, med spusti imam višji povprečni srčni utrip, kot pa med vzponi, pa čeprav se za v klanec ne šparam (neelektrično kolo).

aborko ::

Bom še jst par razlogov naštel, predvsem za vselic-a:
1. Ne daš 2k, sam sem dal za rabljeno el. kolo 300EUR, res pa da je novo stalo blizu 2k. 10 let nazaj, očitno je bil dober nakup, če primerjam s specialko za 2k!
2. Napisal si, da nima smisla, ker ni ne skuter ne kolo... Skuter moraš registirati, tankati, servisirati, smrdi, ropota, zavzame več prostora, težko da vržeš v avto,...Na navadnem kolesu pa pri 30 stopinjah zašvicaš, ne moreš ravno na šiht (razn Jype, ko ma tam tuš), v trgovino, pošto, pač po opravkih, ker na koncu teče od tebe, razn če porabiš full časa in greš penzionarski tempo. Za takšne primere je kolo na štrom idealno, tudi kot nadomestilo avta!
3. Napisal si, da potem el kolo stoji v garaži... Pri meni je ravno obratno sedaj mi avto stoji v garaži, se ne obrablja, servise lahko delam na 2-3 leta, el. kolo pa je nonstop v uporabi, ni problemov s parkiranjem, pelješ se mimo kolone, to je to...
4. "ali pa eno specialko za 2k in narediš največ za sebe." Hmmmmm če ti je cilj kondicija, kaj potem pišeš o specijalkah za 2k? Zakaj specialka za 2k? Da bo lažje gonit, da boš šel hitreje? Doesnt compute...Ti probaj električno kolo v hrib brez elektrike :) Tako se nabira kondicija, ne pa z nekimi specijalkami za 2k. Tudi sicer se pri el. kolesu lahko enako ali bolj namatraš kot pri navadnem...pač greš hitreje, ampak švicaš pa nič manj. Vse je v glavi, imaš vsaj možnost izbire, kar pri navadnem nimaš. Če pa nimaš samodiscipline, da si pridobiš kondicijo, potem pa se strinjam, je boljše da si brez štroma na koelsu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: aborko ()

hipertija ::

dobro... zadnja dva komentaja sta kar lepo približala, kaj so dejanske prednosti. Hvala.

Okapi ::

Naj kdo predlaga kakšno dobro izbiro do 2k, mene tudi zanima.

dunda ::

Recimo, da si kupim e-kolo. Videti je precej težak. Kako se to čudo potem prevaža na strehi avta?
Izognite se komentarjem, da se e-kolesa ne vozi z avtom.
https://kacnje.blogspot.com

joze67 ::

Če si slo-teh de(de)c, tak bicikel z levo roko zavihtiš na streho. Nosilnost strehe je po navadi 50kg, tako da en bicikel brez težave nosi; pri dveh moraš kupiti drage, da sta oba pod 25 kg (pa še prtljažnik nekaj nanese).

Prava rešitev je zadnja kljuka, ki običajno prenese 75kg in sedaj so nosilci že prilagojeni na (težja) e-kolesa. Pa lažje jih je dvigniti, oziroma imajo prilagojeni nosilci že vgrajene klančine za sčust na tla oz. dvig do nosilca.

Apofis ::

XS!D3 ::

Za vas hard-core športnike vrjamem, da je brezveze, meni je pa eMTB top z enim samim razlogom in to je večji užitek. V istem času (ki ga pač je kolikor ga je) in z isto matranja kot prej pač pridem dlje, višje in hitreje (kar je že samo po sebi večji užitek) ter z bolj robustnim biciklom (150 hoda spredaj, 140 hoda zadaj, 2.8 gume,...), kot bi ga sicer kadarkoli vlekel na takšne ture, kar je spet večji užitek pri spustu. Na koncu je tudi bistveno več motivacije, da se večkrat spravim na bicikel in razultat je to, da sem bil lani, ko sem prešaltal na eMTB, več na biciklu, kot prej v parih letih skupaj. Še največkrat tisto urco ali dve pred temo po šihtu, ko sem na ta način lahko naredil 20-45km in med 500-1200 višincev, ki jih drugače nikoli ne bi. Poleg tega je dosti lažje it v neznano, ker te pač rešuje elektrika, če se kje zakaluliraš in greš malo predaleč ali pa v kak prehud klanec.

Pač bistveno lažje se prilagodiš trenutni kondiciji/utrujenosti in pri tem še vedno (precej bolj) uživaš. Zgoniš se pa na koncu isto. Največja razlika je še v kak klanec po hosti čez korenine, ki te sicer skoraj čisto ustavijo, tu pa pičiš čez. Pa tudi sicer kak hujši klanec kjer bi gagal za 6-7km/h, greš lahko 15km/h in se je še gor fajn pelat.

Še bolj vse skupaj do izraza, če kolesariš z boljšo polovico. Moji recimo drugače sploh ni do kolesarjenja, ko sva šla z električnimi, sva šla pa lahko pa z enakim tempom in to po terenu, kjer ona nikoli ne bi šla, samo stopnjo pomoči je imela toliko višjo. Pa še na koncu je bila čisto navdušena. Je pa to težko razložit nekomu, ki ni probal.

Lani sem bil v menjavo kolesa primoran, ker so mi starega ukradli, in sem bil tudi precej v dilemi ali it na elektriko ali ne, mi pa sedaj nikakor ni žal. Je pa res, da se moraš sprijaznit, da boš dal za enak nivo kolesa vsaj jurja več. Se pa seveda razlika v ceni bolj pozna pri cenejši kolesih.

WizzardOfOZ ::

Koliko kilometrov se pa naredi z električnim? Lahko narediš 80km brez da se baterija izprazni?

K0l1br1 ::

Sem probal ekolo in sem bil navdušen. Je pa cenovno nad rangom, do katerega še kupujem kolesa. Torej over 700 za MTB in over jurja za specialko ;) Danes sem spet peljal svojo formulo en krog in je vsakič boljše, hitreje, močneje!

mtosev ::

https://dostava.hofer.si e-gorsko kolo za 1399eur
Core i9 10900X, ASUS Prime X299 Edition 30, 32GB 3600mhz Gskill
ASUS ROG Strix RTX 2080 Super, Samsung 970 PRO, UP3017
moj oče darko 1960-2016, moj labradorec max 2002-2013

Highlag ::

Za ta denar si kupi raje bolje opremljen ne-električen kolo. Sploh če si začetnik, se najprej navadi vozit s kolesom, potem pa razmišljaj o elektriki.
Zakaj sploh elektriko oziroma zakaj gorsko kolo? Zaradi izletov po divjini ali imaš kako poškodbo?
Never trust a computer you can't throw out a window

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Highlag ()

XS!D3 ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Koliko kilometrov se pa naredi z električnim? Lahko narediš 80km brez da se baterija izprazni?

Tukaj je čist preveč faktorjev, ki vplivajo na to, od tipa kolesa do kapacitete baterije, stopnje pomoči, predvsem pa tudi tvojih kil in višincev, ki jh narediš.

Jaz recimo z mojim 25kg polnovzmetenim gorcem z 2.8 gumami in 500Wh baterijo (in mojimi cca 70kg) vem, da lahko tam 1000-1200 višicev in enih 45-50km naredim dokaj brez skrbi tudi z malo več pomoči. Za kaj več, je pa treba že malo gledat. Sem jih naredil tudi že čez 70 (iz Ljubljane čez Rakitno na Krim in nazaj), ampak sem po ravnem vozil z minimalno pomočjo. Z manj višinci greš lahko seveda še dlje, ravno tako z večjo baterijo (novejši imajo nekateri že 625Wh) ali lažjim biciklom s tanjšimi gumami. Precej pomaga tudi če imaš manj kil.

Je pa na žalost za orng električnega gorca treba dat tam 4k+ (dober XC mogoče 3k).

Superboyy ::

Zinkolina je izjavil:

Do sedaj sem bil brez kolesa,vendar bi sedaj poskusil e-kolo,da bi za vikend lahko malo kolsesaril.


Za malo kolesariti ob vikendih se kupi ohranjen rabljen bajk za 200-300 eur.

Za delat daljše ture brez kondicije je tudi malo za premislit.

Kaj če ti nekaj crkne, ti si pa dve dolini stran od doma?

Brez kondicije moraš zdaj do doma čez klance gonit 25 kilski bicikel.

Drugače so pa fajn igračke, samo vprašaj se če si pripravljen toliko vržt za eno stvar, ki sploh ne veš če jo boš izkoristil.

gregor_m ::

WizzardOfOZ je izjavil:

Koliko kilometrov se pa naredi z električnim? Lahko narediš 80km brez da se baterija izprazni?


Z trail MTB (polnovzmetno gorsko kolo) lahko iz prve roke povem, da boš težko naredil 80km. Mogoče na ECO mode načinu in vožnja po ravnini. Imel sem dva tedna kolo Ghost Lanao FS. V povprečju sem naredil cca 40km 900 višinskih metrov in ostane cca 10% baterije, večinoma uporabljal drugo stopnjo pomoči od treh.
Moram pa tudi priznat, sem brez prave kondicije.

globoko grlo ::

Pa jasno pr teh malih baterijah je tudi teža "šoferja" zelo pomembna.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 1060@3GB | P2 m.2 500GB

Qcube ::

Kako imajo vstavljeno baterijo v okvir ta el. gorska kolesa? Je možno zamenjat? Imajo možnost da izkolpiš original akumulator in vklopiš svojega domače izdelave?

XS!D3 ::

Qcube je izjavil:

Kako imajo vstavljeno baterijo v okvir ta el. gorska kolesa? Je možno zamenjat? Imajo možnost da izkolpiš original akumulator in vklopiš svojega domače izdelave?

Večinoma se da relativno enostavno zamenjat, ampak so cene baterij 500€+, tudi preko jurja (Giantova 500Wh recimo 700€, Specialized 700Wh enih 1300...). Z DIY pa vprašanje kdo se upa igrat na biciklu za 3,4 ali več k € sploh dokler je v garanciji. Pa ponavadi ima battery pack svojo propriatery elektroniko in custom priključek, tako da ne moreš kar tako priklopit poljubne baterije.

dunda ::

joze67 je izjavil:

Če si slo-teh de(de)c, tak bicikel z levo roko zavihtiš na streho. Nosilnost strehe je po navadi 50kg, tako da en bicikel brez težave nosi; pri dveh moraš kupiti drage, da sta oba pod 25 kg (pa še prtljažnik nekaj nanese).
Prava rešitev je zadnja kljuka, ki običajno prenese 75kg in sedaj so nosilci že prilagojeni na (težja) e-kolesa. Pa lažje jih je dvigniti, oziroma imajo prilagojeni nosilci že vgrajene klančine za sčust na tla oz. dvig do nosilca.


Tista obremenitev strehe me ne skrbi toliko. Bolj to, kakšen nosilec moram imeti, da bo na ovinkih zadržal težko kolo. Okrog sebe imam nekaj res gorskih vzponov in tam se že treking kolo grdo nagiba. Težko električno pa me skrbi.
https://kacnje.blogspot.com

Zinkolina ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Zinkolina ()

XS!D3 ::

dunda je izjavil:


Tista obremenitev strehe me ne skrbi toliko. Bolj to, kakšen nosilec moram imeti, da bo na ovinkih zadržal težko kolo. Okrog sebe imam nekaj res gorskih vzponov in tam se že treking kolo grdo nagiba. Težko električno pa me skrbi.

Najbloljša rešitev je sigurno kljuka in nosilec koles za na kljuko. To preverjeno funkcionira BP in se tudi na sploh po mojih izkušnjah obnese boljše kot prevoz na strehi. Lažje ga je gor dat, manj vpliva na vozne lastnosti, tudi če greš malo hitreje ni take panike, manj se giba vse skupaj, ni problema z bočnim vetrom, manj hrupa, manjši vpliv na porabo in še nimaš problemov z višino za kakšne podvoze, garaže, itd.. Problem je, ker najprej rabiš kljuko....

Z vožnjo na strehi imaš dva večja problema. Prvi je način pripenjanja. Večino nosilcev, ki se zapne na spodnjo cev ogrodja kolesa, sploh ne boš mogel zapeti, ker je ponavadi tam še baterija (malo je odvisno tudi od konkretnega bicikla). Jaz na Thule ProRide svojega bicikla ne dobim nikakor. Poleg tega ima večina eMTB širše gume in znajo imet nekateri nosilci tudi preozke "čolničcke" (ampak to se da rešit tudi s kakšnim adapterjem). Drugi problem je teža oziroma nosilnost, pa ne strehe (razen če misliš več kot 2 bicikla furat) amapk nosilcev. Večina strešnih nosilcev za bicikle ima limit 20kg, ki ga z električnim gorcem hitro presežeš.

Rešitev je, da za transport odstraniš baterijo, kar je v večini primerov relativno enostavno in bi moral s težo prit pod to mejo, ter da kupiš nosilec z drugačnim pripenjanjem npr. Thule UpRide 599. Še vedno znaš bit pa s težo na meji in mogoče ni glih za kako dvijanje po ovinkih :). Izkušenj s tem nosilcem nimam, ampak glede na izkušnje z ostalimi izdelki zaupam Thuletu, da je tole za normalen transport eMTB ok. Vsekakor pa ne šparat s kakšnim poceni nosilcem.

mailer ::

V enem od člankov o e-kolesih je bilo omenjeno, da je prevoz na strehi avtomobila prepovedan. Ne vem sicer ali zaradi teže ali je razlog kje drugje.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Cange ::

E-gorsko kolo brez zadnjega amortizerja, je to bojazen da nebi ljudje začel vozit DH?

divoc0202 ::

ali se že dobijo powerbanki za ekolesa?

ali pa kakšna zavarovanja tipo assistenca, da ko ti daleč v divjini zmanjka štroma ti pridejo napolnit baterijo :)))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: divoc0202 ()

Webmojster ::

divoc0202 je izjavil:

ali se že dobijo powerbanki za ekolesa?

ali pa kakšna zavarovanja tipo assistenca, da ko ti daleč v divjini zmanjka štroma ti pridejo napolnit baterijo :)))


Saj ebike lahko normalno poganjaš s pedali, če bi ti že zmanjkalo štroma. Pač malo težje gre, ker ima cca. 10 kg več kot navaden MTB.

divoc0202 ::

saj to razumem. bolj sem se hecal...meni se zdijo zanimiva egravel kolesa. enostavna, lahka (jih lahko komot voziš tudi brez baterije), všeč mi je da izgledajo kot navadno kolo, so malo za po cesti in malo po makadamu ... dreambike.

https://granfondo-cycling.com/review-lo...

disclaimer: nikoli še nisem vozil ekolesa...

dunda ::

XS!D3 je izjavil:

dunda je izjavil:


Tista obremenitev strehe me ne skrbi toliko. Bolj to, kakšen nosilec moram imeti, da bo na ovinkih zadržal težko kolo. Okrog sebe imam nekaj res gorskih vzponov in tam se že treking kolo grdo nagiba. Težko električno pa me skrbi.

Najbloljša rešitev je sigurno kljuka in nosilec koles za na kljuko. To preverjeno funkcionira BP in se tudi na sploh po mojih izkušnjah obnese boljše kot prevoz na strehi. Lažje ga je gor dat, manj vpliva na vozne lastnosti, tudi če greš malo hitreje ni take panike, manj se giba vse skupaj, ni problema z bočnim vetrom, manj hrupa, manjši vpliv na porabo in še nimaš problemov z višino za kakšne podvoze, garaže, itd.. Problem je, ker najprej rabiš kljuko....

Z vožnjo na strehi imaš dva večja problema. Prvi je način pripenjanja. Večino nosilcev, ki se zapne na spodnjo cev ogrodja kolesa, sploh ne boš mogel zapeti, ker je ponavadi tam še baterija (malo je odvisno tudi od konkretnega bicikla). Jaz na Thule ProRide svojega bicikla ne dobim nikakor. Poleg tega ima večina eMTB širše gume in znajo imet nekateri nosilci tudi preozke "čolničcke" (ampak to se da rešit tudi s kakšnim adapterjem). Drugi problem je teža oziroma nosilnost, pa ne strehe (razen če misliš več kot 2 bicikla furat) amapk nosilcev. Večina strešnih nosilcev za bicikle ima limit 20kg, ki ga z električnim gorcem hitro presežeš.

Rešitev je, da za transport odstraniš baterijo, kar je v večini primerov relativno enostavno in bi moral s težo prit pod to mejo, ter da kupiš nosilec z drugačnim pripenjanjem npr. Thule UpRide 599. Še vedno znaš bit pa s težo na meji in mogoče ni glih za kako dvijanje po ovinkih :). Izkušenj s tem nosilcem nimam, ampak glede na izkušnje z ostalimi izdelki zaupam Thuletu, da je tole za normalen transport eMTB ok. Vsekakor pa ne šparat s kakšnim poceni nosilcem.


Ja, točno takšne pomisleke sem imel. Zagotovo je najboljša rešitev na kljuki (če jo imaš).
https://kacnje.blogspot.com

WizzardOfOZ ::

Daš tistih 300 evrov za kljuko, sej lahko še kaj drugega potem vleces.
Mene pri kljukah moto samo to, da ne moreš ameriške kljuke homologirat. Američani imajo teh nastavkov malo morje in kaka njihova močnejša kljuka ima tudi čez 100 kg nosilnosti, kar je pa že zelo uporabno. Cene so pa smešno poceni proti našim.

Za moj avto je kljuka iz Amerike s poštnino carino in davkom še vedno pol ceneje kot pri nas.

Jaz bi to imel na avtu

Zgodovina sprememb…

mailer ::

Mogoče primerjava med e-kolesom, ki pomaga pri vrtenju in tistim, ki gre na obrat ročice.
Armor A30, AX850, V Gene, 3770K, Big Shuriken II,
Corsair 16GB 1600MHz CL9, GTX660TiDC2TOP, 840120GB Basic,
Spinpoint 1TB, BD207DBK, G110, G300, Dell U2412M

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mailer ()

Shybby ::

poglej še ghost. imam teru 3.9 ter kato 3.9, oba bosch sistem, original 250w, ampak brez problema prideš kam hočeš. če bi rad kondiciski, pač dač na off.. sem dost prekolesaril , in ebajk je definitivno vrhunska zadeva.

bastadu ::

Tudi sam sem si pred pol leta kupil eMTB (takrat sem na tem forumu odprl tudi mislim da prvo emtb temo) in moram reči, da je bil to moj najboljši nakup zadnjih 5, če ne celo 10 let. Kdor pravi, da so eMTBji za lenuhe, potem ga še ni vozil (vožnja po parkingu bike-shopa ne šteje) ali pa si ga ne more privoščiti. Takšni so verjetno tudi mnenja, da vozniki F1 niso športniki. Jaz sem v pol leta naredil po trailih in gozdnih poteh že toliko km, kot jih prej nisem v 5-ih letih po cesti in še vedno vsak dan komaj čakam, da pridem iz službe in da se vsedem na kolo in odpeljem ... po cestah se pa vozim še samo kar je nuja da kam prideš, enostavno ne maram več stalne skrbi, kdaj me bo kakšen avto nagazil ... In če so eMTBji za lenuhe, kako to, da imam povprečni pulz med 150-160? Malce visoka številka za lenarnjenje ...

Prednosti:
- ogromna motivacija do vožnje
- bodi-fit - zaradi večje motivacije za vožnjo običajno tudi precej boljša telesna pripravljenost, kot če bi vozil klasiko
- užitek v vožnji - zakaj bi vožnja s kolesom v hrib bila muka, če je lahko uživancija? Da pa o užitku v vožnji navzdol po trailih niti ne izgubljam besed, poezija ...
- doseg - narediš nekajkrat daljšo razdaljo ali obiščeš nekajkrat več hribov, vidiš nekajkrat več, kot bi sicer ... skratka za isti input, kot bi ga dal v regular mtb, dobiš nekajkrat več ...
- samozavest - lotiše se poti, ki se bi jih z navadnim na daleč ognil ... prideš do območij, ki so za pešče morda (pre)daleč, za ATVje in MX-e pa nedostopne ...
- če prideš do (pre)visokega pulza se lahko z uporabo večje moči motorja brez postanka malce spočiješ in potem spet znižaš moč in gasa naprej ...
- Cool-faktor - odzivi drugih kolesarjev, pohodnikov so vglavnem zelo pozitivni (osebno še nimam slabe izkušnje), gledajo z zanimanjem in navdušenostjo, samo kolo je tudi velik conversation-starter (mogoče za nekoga slabost :D ) ...
- V korak s časom - kakorkoli obrneš, e-kolesa so tukaj in zavzemajo čedalje pomombnejšo vlogo v kolesarstvu, upam dati roko v ogenj, da bodo čez nekaj desetletij klasična kolesa že velika redkost ... sedaj samo da še pogruntajo baterije ali kakšno drugo tehnologijo z bistveno višjo kapaciteto ter možnostjo zelo hitrega polnjenja, pa smo na konju ...
- verjetno boš dobil nekaj novih eMTB frendov

Slabosti:
- visoka začetna investicija
- hitro te zasvoji (lahko zelo negativen vpliv na tvojo denarnico)
- zelo obremenjen pogonski sklop, katerega komponente (kaseta, veriga, verižnik) je potrebno veliko pogosteje menjati, kot na klasiki.
- težko kolo; z pogonom tega niti ne opaziš, ampak če pogon izklopiš ali če je baterija prazna, je velika teža zeloo očitna. Zaradi teže je smiselnost/praktičnost vožnje kolesa na strehi avta vprašljiva.
- razmeroma zelo visoka cena nove baterije v primerjavi z vrednostjo kolesa
- za tiste z manjšimi baterijami dodatna skrb, ali bo še dovolj baterije do cilja/doma
- uradno pogon pomaga samo do 25km/h, kar je za moje pojme vsaj 5km/h premalo, idealno bi bila meja 35km/h, sploh če si lociran tako, da nimaš trailov ravno pred nosom.
- verjetno boš izgubil nekaj kolesarskih frendov, ki te s klasikami ne bodo mogli več dohajati ali pa bodo mnenja, da si lenuh.

Pa verjetno sem še kaj pozabil ... Vglavnem, toplo ti priporočam, da se v nakup ne zaletiš, ampak si vzami čas in poskusi čim več koles preizkusti (kar bo v tem tenutku koronakrize seveda zelo težko), predvsem čim več različnih e-pogonov, ker so med njimi kar opazne razlike ... Pa srečno vožnjo!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: bastadu ()

stratosD ::

za bolj budget e-bikerje mogoče še ta e-29er: (sicer romunska fima sestavlja iz itak Čajna komponent, motorji&baterije kao nemški)
https://www.kolesarski-potepuh.si/elekt...

Kolega (elektronik/elektrotehnik) ki živi v zaselku do koder je cca 4-5km kar konkretnega klanca - ima tale 26" model - in pravi da za te fure kot jih on dela cca 40-50km ko po ravnem malo uporablja assist - pomoč uporablja bolj v klance - vedno pride v svoj "domači" klanec
https://www.kolesarski-potepuh.si/elekt...

Gotovo so ona za 2-3-5k boljša ...
Imam pa še drugega znanca, sicer kolesarski navdušenec ki je pustil solidno plačano službo komercialista - in zdaj prodaja e-bike..one za 5k :)

Sam še vedno gonim klasiko Scotta 29er hardtail - pa prehitim kdaj kakega e29rja na ravnem - a to res ne gre več kot 25km/h???
No če je dosti klancov vmes - je pol e-bike sweet revenge ko me kak brez potne srage na čelu prešiba :D.

Bo pa v naslednji 5-letki verjetno padel e-bike - najbolj me moti ker bom moral še kljuko na avto dajat ker tega svojega zadegam na streho pa mir.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

XS!D3 ::

stratosD je izjavil:


Sam še vedno gonim klasiko Scotta 29er hardtail - pa prehitim kdaj kakega e29rja na ravnem - a to res ne gre več kot 25km/h???

Gre samo električne pomoči ni več oziroma jo po naših zakonih enostavno ne sme bit (imaš recimo iste modele biciklov za tuj trg, ki so omejeni na 32km/h ali pa celo 45km/h). Gonit 20+ kg bicikl na širokih kramparcah brez električne pomoči več kot 25km/h (dlje kot par 100m) pa tudi ni čisto enostavno čeprav se da.

Ampak te zadeve itak niso mišljene za po ravnem (in asfaltu nasploh), tam kjer so doma, je pa redkokdaj problem. Priznam, da bi si na določenih specifičnih turah kdaj želel limit kakih 5-10km/h višje, da ne bi bilo toliko odklapljanje na delih kjer je zaporedoma veliko rahlih vzponov/spustom in si z zaletom ravno malo prehiter. Še vedno si hitrejši od 99% kolesarjev, samo občutek je malo hecen, ker v neki točki zmanjka pomoči.

Po drugi strani pa z dvigom limita tudi baterije precej več pobira. Sem peljal enak bicikel kot ga imam sam, le da brez limita in potem komot letiš 40+ km/h po ravnem in to z ornh kramparcami, ampak tudi baterijo potem hitro pobere tam, kjer sicer ni potrebe.

Buggy ::

@bastadu: lahko morda zaupas kaj si potem vzel in ce ves kaj vec o cipanju teh Gen4 CX BOSCH performance motorjev. Baje detektajo cip in te dajo v nek "limp mode" z error 504, ki sicer po 20km pedaliranja brez stroma izgine :)

Prihaja pa zdej "RedPed 2 box" kjer bi naceloma lahko nastavil tudi 20mph (32kmh) setting in tega naj nebi zaznal kot tuning ker gre za US limito. Dodatne opcije, ki ti jih ponuja so tudi zanimive, tako da ce ni vecjih tezav je tole kar za vzet..imas kaksne izkusnje na tem podrocju?

Nejcos ::

Jaz sem se pred pol leta odločeval katero znamko ebika bi kupil. Na tem forumu imate razdeljeno za vsako znamko posebej.
https://www.emtbforums.com/community/

Kupil sem https://www.cube.eu/en/2020/e-bikes/mou...

Čez zimo sem naredil 1200km. Toliko nisem naredil z starim biciklom v 10 letih. Totalna uživancija. Z polno baterijo naredim okoli 90km in to na turbo in emtb. Je pa res, da po ravnini hitro presežeš 25km in takrat se pomoč izklopi.

Aja pa še to, vozim se zdaj večino samo po stranskih poteh, čim manj asvalta. Prej gozda sploh nisem mogel videti, zdaj čisti užitek. Moja je bila čisto proti temu, ker je to kao motor in ne kolo. Po dveh tednih vožnje že meče v šparovček za svoje e kolo :D

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nejcos ()

Cange ::

Prav bi bilo da se zakon dopolni:

-25kmh navadna kolesa in kolesarske steze 250w
-32kmh po cestah in sprednje vzmetenje (varnost) 350w
-45kmh po cestah, polno vzmetenje, štop luč, kolesarska čelada in eventuelno tehnično (dobiš nalepko) na 2 leti. 500w

Če je prisotna dvosmerna kolesarska steza 32kmh, če je poleg še pločnik 25kmh.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()

Qcube ::

Vidim da obstajajo razni hacki za odstranit 25km/h omejitev. https://www.speedbox-tuning.com/

XS!D3 ::

Najcenejši in najbol low level hack, ki vsaj pri nekaterih preverjeno deluje, je da senzor hitrosti zmontiraš na drugo stran okvirja in magnet nalepiš na gonilko, ki se pri višjih hitrostih vrti precej počasneje kot kolo.... Glede legalnosti in garancije (katere izguba vrjetno še najbolj boli pri novem biciklu za par k €) je pa z vsemi hacki podobno. Teh škatlic je sicer malo morje. Pri nekaterih kolseih se da pa tudi spremenit original firmware brez dodatnih škatlic.

Cange ::

Flip flop vse reši, še bolje da bi kdo izumil mehanski centrifugalni flip flop namesto original magneta 8-).

Buggy ::

Ekola! Jaz sem ravno danes sprovedel narocilo, drug teden pride je bil pa kobajagi se zadnji dobavljiv letos, ker ne bo vec dobave do oktobra:
cevlji:
https://www.grasca.si/kolesarski-cevlji...
kolo:
https://www.grasca.si/elektricno-gorsko...
pedala:
https://www.grasca.si/pedala-wellgo-b-1...
celada:
https://www.grasca.si/celada-scott-supr...
tacka:
https://www.grasca.si/opora-za-kolo-syn...

bastadu ::

Buggy je izjavil:

Ekola! Jaz sem ravno danes sprovedel narocilo, drug teden pride je bil pa kobajagi se zadnji dobavljiv letos, ker ne bo vec dobave do oktobra

Hehe, si naiven, sezona se je ravno začela, kolesov bo še kot listja, oktobra bodo že modeli 2021 ...

Buggy ::

Hvala za vzpodbudo ;)
Govoril sem konkretno z uvoznikom SCOTT koles Proloco in to konkretno glede tega Strike modela 2020, ki ima trenutno promocijsko ceno. Ce so me nalagali ali ne mi je pa vseeno :P
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nosilec za kolesa - vlecna kljuka

Oddelek: Na cesti
451962 (354) janezl
»

Katero kolo (strani: 1 2 3 450 51 52 53 )

Oddelek: Šport
2627360397 (5495) GupeM
»

E kolo za na delo

Oddelek: Loža
391890 (448) aky
»

Nakup E-MTB (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
527928 (2663) itak37
»

CUBE REACTION HYBRID SL 625 vs SLT 625

Oddelek: Šport
151046 (627) boom808

Več podobnih tem