» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
7 / 12
»»

BlaY0 ::

fiori je izjavil:

Ko sem poskusil Bafanga 700W, sem ugotovil, da je to res bolj moped kot kolo.

To drži pri "tovarniških" nastavitvah kjer se prva stopnja PAS-a (od devetih!) začne s ~320W in ima maksimum pri 650W že pri kadenci 40 obratov na minuto, kar je za moje pojme čisti overkill. Motor je namreč "tovarniško" omejen na 24A kar je čisto preveč. Ko si enkrat te nastavitve "speglaš" glede na namen, zadeva lepo "teče", ne da bi pri tem obstajala bojazen, da ti strga ketno ali polomi zobe na verižniku.

Kar se tiče TSDZ2 gre pri vseh močeh (250W/350W, 500W ali 750W) za en in isti motor, ki je softversko različno omejen. Bistvo tega motorja je, da je pri max. obratih (4000) kadenca obračanja pedal komaj 75. Meni recimo to sploh ne ustreza, ker sem že z "navadnega" bicikla navajen na več, kakšni stari mami pa bi bilo to čisto OK ;)

Drugače pa imaš tukaj TSDZ2 blog v štirih delih pa si malo preberi (če si še nisi), da dobiš občutek kaj lahko pričakuješ.

fiori ::

atlet
Tudi sam ne želim premočnega motorja. Pravijo, da sta 500W in 700W enaka motorja. Moč naj bi se določala le s tokom v nastavitvah.
Sem tak 'rekreativec', da sploh ne vem kakšna je kaseta zadaj. Bi moral prešteti zobe - 9 prestav. Spredaj vem da je 28/38/48. Kolo je MERIDA CROSSWAY 28''.
Letno naredim nekje 3.000 km, 40-50 km v kosu. Na elektriko bi si želel tam do 100 km. Bo 350W 36V dovolj za tako razdaljo? Za 500W me malo skrbi skladnost s predpisi 250W, 25km/h.
Sem iz okolice Komna, skoraj dnevno v Sežani.
BlaYO
Za Bafanga sem prebiral in pogledal YT, da se ga da softversko prilagoditi, vendar takega še nisem preskusil. Brez preskusa pa ne bi rad kupil nekaj, kar mi ne bo ustrezalo.
Bom še malo predlagan forum pogledal. Sklepam, da ste to sami mlajši fantje. Kakšna kadenca meni ustreza niti ne vem. Enostavno gonim po svojih sposobnostih.
Kolo mi je rekreacija, ker sicer preveč časa presedim.

atlet ::

To s kadenco se da rešiti, namestiti je potrebno nov software in omogočiti parameter "Field weakening enabled", kjer potem motor nudi pomoč do 120 kadence. Sam imam povprečno okrog 70 kadence.

Kaseta je najverjetneje 11-34 oz. 11-36. Da pridete vsaj na približno enako razmerje, bi spredaj lahko namestili 38T in zadaj kaseto 11-46T. Končna hitrost bi bila seveda nižja, za vzpone pa bi bili na istem. Priročen kalkulator: https://ritzelrechner.de/

Za doseg do 100km bi potrebovali baterijo nekje 700Wh. Seveda odvisno od podpore. Sam imam podobno baterijo in sem uspel narediti z njo krepko čez 100km. Seveda je odvisno od terena in podpore. Po ravnini je zadeva varčna... Kolega ima motor 350W in baterijo 540Wh (36v, 15Ah), z njo naredi preko 100km - uporablja prvo stopnjo pomoči, vzponov je malo - 200-300m višincev.

Pri TSDZ2B motorju je super, ker se motor lahko izklopi in ni upora. Sam se dostikrat vozim brez pomoči, ko gremo kolesariti s kolegi.

Kar se tiče skladnosti s predpisi, važno da je omejena podpora do 25km/h. Moč motorja bodo težko dokazali...

Sem imel tudi motor, ki je po delovanju podoben Bafangu. Razlika je ogromna. TSDZ2B je super za rekreacijo (pomaga, ampak ne pelje, stalno je treba delati), medtem ko je Bafang super za po mestu (je motor).
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

__Devil__ ::

Tak podoben motor kot je nekdo zgoraj objavil imam jaz - Bafang 1000W 160nm in je kar raketa za hribe, samo upam, da bo ketna zdržala, ker je na poceni kolesu in vse je še original razen motorja :)

BlaY0 ::

__Devil__ je izjavil:

...samo upam, da bo ketna zdržala, ker je na poceni kolesu in vse je še original razen motorja :)

Ne bo. Glej da jo boš redno menjal, da ti ne bo prehitro treba menjat še zadnje kasete in sprednjih verižnikov ;)

atlet je izjavil:


Sem imel tudi motor, ki je po delovanju podoben Bafangu. Razlika je ogromna. TSDZ2B je super za rekreacijo (pomaga, ampak ne pelje, stalno je treba delati), medtem ko je Bafang super za po mestu (je motor).

Kot sem že par postov nazaj omenil... pri motorju s senzorjem navora tebi motor pomaga, pri motorju s senzorjem hitrosti/obratov pa ti pomagaš motorju. Jaz ga imam (BBS02) strogo namensko za v službo in nazaj in še vedno delam (ne grem se ghost ridinga) vendar manj kot prej, toliko da se mi ni treba pred šihtom tuširat. Za kolesarjenje z družino uporabljam isto kolo, samo brez baterije in ne čutim praktično nobenega upora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Magic1 ::

Jaz bi pa rabil en električni kit za na obstoječ treking kolo, s katerim bi se vozil v službo. V eno smer imam malo pod 10km. V bistvu el. pomoč rabim zgolj zjutraj, ker se mi ne da toliko gonit takoj ko vstanem. Cela pot je večnima po ravnem in teža tudi normalna. Kaj bi priporočali? Sej imam xiaomi pro2, samo me moti da nič ne morem delat.
Magic

atlet ::

Za hodit delat priporočam "motor". S temi kiti sem zadovoljen, predelal sem 5 koles in do sedaj ni bilo težav: https://yosepower.com/collections/e-bik...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

Magic1 ::

Kaj pa je bolj primerno za moj primer, spreden, sredinski ali zadnji motor? Mal noob prašanja, vendar nimam časa naštudirat zadeve, rabil bi pa čim prej. :8)
Magic

atlet ::

Pri zadnjem kolesu ostane menjalnik nedotaknjen. Pa bolj trpežni so tej motorji.
Pri sredinskem motorju je potrebno odstraniti sprednji menjalnik. Prenosi za v hrib potem niso optimalni...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

BlaY0 ::

Jaz bi za v službo se pravi 20 km skupaj, večinoma po ravnem in treking kolo priporočal TSDZ2. Klasična "penzjonerska" varianta s tem da imaš senzor navora. Pa tudi za kakšen klanec bo. V končni fazi lahko sprednji menjalnik celo pustiš gor, ti služi kot chain guide. Pri teh hub motorjih je treba pa še kontroler nekam "stlačit". Pa 1:1 se vrtijo večinoma vsi, tako da za v hude klance to ni, če ni res kakšna zverina ala Stromer.

atlet ::

Pri kitu Yosepower je kontroler v bateriji. Pa tudi v noben klanec nisem imel težav priti. Malo pomagaš motorju in gre.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

TOSEVEN
https://to7motor.com/product/dm01-mid-d...
https://www.pswpower.com/products/tsdz2...

Hmm, kaj je zdaj s temi motorji? Na PSWPOWER se jih ne da naročit. Tudi na njihovi uradni spletni strani jih sploh ni.

atlet je izjavil:

Pri kitu Yosepower je kontroler v bateriji. Pa tudi v noben klanec nisem imel težav priti. Malo pomagaš motorju in gre.

Koliko cajta skupaj si največ gonil v klanec in o kakšen naklonu govorimo?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

atlet je izjavil:

Pri kitu Yosepower je kontroler v bateriji.

Ja, določene manjše kontrolerje lahko stlačiš v Hailong nosilec.

fiori ::

atlet:
Kaseta je najverjetneje 11-34 oz. 11-36.
Res je kaseta zadaj 11-34. Torej bi najbolj ustrezalo spredaj 38T. Kasete zadaj zaenkrat ostaja. ĂĄÂĆe se bo pokazala potreba bom menjal kasneje.
Se kar nagibam k TSDZ2B 350W 36V, le probat moram takĹĄno kolo preden grem v nakup. MontaĹžo bom opravil sam, sem tehniÄćni profil.
Vidim da me atlet vztrajno vikaĹĄ (menda zaradi mojih 68 let), pa ni potrebe. Ker si vpraĹĄal, kje s Krasa sem, sklepam, da si morda nisva lokacijsko hudo narazen, ali paÄć?
Zelo bi me veselilo zapeljati se par 100m s kolesom tvojega prijatelja (350W, 15Ah), da obÄćutim zadevo. Lahko odgovor tudi na ZS.
): Žal ne najdem/poznam nobenega lastnika tega TSDZ2B sistema.

opravičujem se za zgornji kiks. Pri pisanju pač ne znam pravilno uporabljati uporabljati tega foruma. Upam da bo vseeno jasno da sem odgovarjal le atletu

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fiori ()

atlet ::

BlaY0 je izjavil:

dnsd je izjavil:

TOSEVEN
https://to7motor.com/product/dm01-mid-d...
https://www.pswpower.com/products/tsdz2...

Hmm, kaj je zdaj s temi motorji? Na PSWPOWER se jih ne da naročit. Tudi na njihovi uradni spletni strani jih sploh ni.

atlet je izjavil:

Pri kitu Yosepower je kontroler v bateriji. Pa tudi v noben klanec nisem imel težav priti. Malo pomagaš motorju in gre.

Koliko cajta skupaj si največ gonil v klanec in o kakšen naklonu govorimo?


Naklon do 10%, par km klanca. Sem pa imel v stolčku še otroka, tako da je bila skupna teža preko 100kg.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

BlaY0 ::

8-O Potem si glede na moje izkušnje moral vseeno kar dobro pritiskat, ker se motor praktično skoraj ni vrtel.

atlet ::

Kateri motor imaš? Ta od Yose powerja je super (je geared) in je 350W. Motor mi je ogromno pomagal, je pa res da ni šel sam. Vseeno sem mu moral nekaj pomagati, vendar ni bilo hudobije.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

fiori ::

Še vedno čakam na dobrovoljca/junaka, ki bi mi ponudil svoje kolo s TSDZ2 motorjem za kratko poskusno vožnjo. Lahko v radiju 50 km od Sežane.

BlaY0 ::

atlet je izjavil:

Kateri motor imaš? Ta od Yose powerja je super (je geared) in je 350W. Motor mi je ogromno pomagal, je pa res da ni šel sam. Vseeno sem mu moral nekaj pomagati, vendar ni bilo hudobije.

Aha, torej ni direct drive? Mogoče veš kakšno razmerje ima? Si imel morda montirano navorno ročico proti obračanju osi ali si kar brez tega vozil?

Jaz imam bbs02, ker imam zadaj že Nexus menjalnik.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

atlet ::

Mislim da ima 1:3 razmerje. Namestil sem ga brez navorne ročice.

Ta je tudi zanimiv kit: https://electroheads.com/products/boost...
Deluje na principu navora.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

stratosD ::

Prijave težav z novo verzijo Tongshenga TSDZ2B se kar vrstijo... ( z belim nylon zobnikom namesto prejšnjega modrega pri prejšnji verziji brez črke B)
Sledim Tongsheng skupinam UK,ITA in world na FB.

https://www.facebook.com/1141021381/vid...
https://www.facebook.com/groups/7349296...

Ne vem a je folk tolko neroden ali je spet design flaw - sam bi bil previden pri nabavi B verzije motorja...
Zanimivo je tudi da je novejša B verzija 50-60eur cenejša kot starejša brez B...vsaj pri pswpower...

Razlike med verzijama..
https://www.facebook.com/download/72318...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

ZveeZ ::

A tile zobniki se ukrivijo zaradi temperature? Ce bi bilo zgolj od preobremenitve, predvidevam da bi se zobniki prej polomili ali izpilili, kakor pa ukrivili.

Razmisljam, ce bi pomagalo, da se jih podmaže ter aplicira kak "cooling mod" na motorju.

BlaY0 ::

Lahko, ne pa nujno. Čeprav je najlon precej elastičen, je še vedno dovzeten tudi do plastičnih deformacij. Občutek imam, da je med zobmi zobniške dvojice preveč lufta. Vzrok je lahko prevelika toleranca (niso čisto okrogli) pri proizvodnji. "Podmazano" pa itak mora bit.

stratosD ::

razlike med verzijama bolj "plastično":)

Pri predhodni verziji je bil blue gear po mojem manj togo vpet - če upoštevamo da je bilo več sestavnih delov
pri B verziji je ulit iz enga kosa - moje družboslovno pojmovanje pop mehanike in torzijskih sil tu odpove;)



vse razlike med verzijama:
https://www.btn-ebike.com/news/Company_...

Cooling kit za 90eur iz Poljske - menda precej draga poštnina
https://e-bikestuff.com/en/products/217...

CYC Photon

Fensi gravlček iz bambusa z CYC Photon motorjem



Zanimiv a malce duhamoren test CYC Photon motorja (samo throttle) - zanimive so mi primerjave z BAFANG BBSHD motorjem



Še daljši test od youtuberja HighVoltage



Ta HighVoltage se mi zdi še najbolj uravnotežen glede CYC Photon motorja - vse ostalo je precej biased in hyped IMHO....

BlaY0 ::

Dolgo pričakovana nova verzija OS FWja za BBS02/HD:

https://github.com/danielnilsson9/bbs-f...

Lowink ::

:'(

dnsd ::

TSDZ2B sem včeraj prvič zagnal in je prvi vtis zelo tih motorček.
Ko se Golovec trails malo posušijo, ga grem testirati brez usmiljenja.
Da vidim koliko zdrži beli zobnik.
TSDZ2 brez B sem snel s kolesa, ker mi je šel na živce zvok medeninastega zobnika, ki se prenaša na ALU okvir kolesa.
Modri plastični zobnik pa je neuporaben, ker enosmerni igličasti ležaj spodrsuje na osi.
Medeninasti zobnik zelo dobro grabi in nič ne spodrsuje na isti osi.
Je pa res, da je potrebno uničiti vsaj en zobnik, da začneš pravilno uporabljati ta motorček.
Temperaturnega senzorja še ne bom vgradil dokler novi B motorček ne odpove.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

TO7 750W motor je danes na voljo iz Nemčije.
https://www.pswpower.com/products/tsdz2...
TSDZ2B je prestal prvi Golovec test 30 km z lahkoto.
Imel sem pa sprednji zobnik 34T, pri katerem je motor manj obremenjen.
Danes grem na test s 42T.
Naročene imam tudi bele in modre zobnike za rezervo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

TO7 1000W TUDI NA ALIEXPRESS IZ FRANCIJE: https://www.aliexpress.com/item/1005005...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

ZveeZ ::

A ta T07 je kaksna nova verzija/revizija motorja?

dnsd ::

Glavni inženir TSDZ je odšel k TO7, ker lastniki niso bili pripravljeni izboljšati dizajna in so želeli le poceni motor za prodajo množicam.
Cilj T07 je omogočiti inženirju , da izboljša stari dizajn z novim, boljšim.
Zato to ni klon starega motorja, ampak tisto, kar bi moral biti stari motor že davno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

atlet ::

@dnsd boš naročil motor? Kje si izvedel te info?
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

dnsd ::

TO7 tema je aktivna na več forumih.
Olek.x iz PSPOWER se je oglasil v tej temi: https://endless-sphere.com/sphere/threa...
Motorja še ne bom kupil, ker sem pravkar kupil TSDZ2B, ki ga pravkar testiram.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Olek je v bistvu Alex iz TO7.
TO7 išče distributorja, PSPOWER pa je izbral samo za začetek prodaje.

Ales ::

dnsd je izjavil:

Glavni inženir TSDZ je odšel k TO7, ker lastniki niso bili pripravljeni izboljšati dizajna in so želeli le poceni motor za prodajo množicam.
Cilj T07 je omogočiti inženirju , da izboljša stari dizajn z novim, boljšim.
Zato to ni klon starega motorja, ampak tisto, kar bi moral biti stari motor že davno.

Viralni marketing deluje, kaj? >:D

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

TO7 1000W TUDI NA ALIEXPRESS IZ FRANCIJE: https://www.aliexpress.com/item/1005005...

So pa kar navili ceno... 66% dražji od Bafanga.

dnsd ::

Prosim za povezavo na 66% cenejši Bafang, ga takoj kupim.
Cena Bafanga 1000W je malo višja od TO7 1000W.
https://www.aliexpress.com/item/1005004...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

Jaz sem napisal da je TO7 66% dražji od Bafanga. Bafang je dobrih 300, TO7 pa dobrih 500, torej dražji za ~ 2/3. Je pa res da sem oba gledal 750W.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

Primerjati moraš obe HD 6kg izvedbe.
BBS02B 750W ni HD ampak navaden 4,8kg motor primerljiv s TSDZ2B 750W 3,8 KG.
TO7 1000W in 750W pa sta oba ista HD 6kg izvedbe. razlika je samo v firmware.
TO7 1000W je v skoraj 3x cenejši od CYC PHOTONA iz Avstrije.
Problem pri TO7 je samo v kvadratni 15mm osi za gonilki, ki ni primerna za MTB.
Za cestno uporabo pa zadostuje.

BlaY0 ::

Imaš prav, samo tudi manjši TO7 do 500W ni bistveno cenejši ($450) in je še vedno skoraj 35% dražji od BBS02.

Mah ne vem, meni je to čisto preveč... že BBS02 750W ti da skoraj 1,5kW.

dnsd ::

Mid drive motor Net weight [kg] Power [W] Torque [Nm] Zero cadence
support Gear ratio Gear stages 3rd party
battery ISIS
axis Throttle
control Conversion
kit
Specialized SL 1.1 1.95 240 35 N N Y N N
Fazua Ride 60 1.96 250 60 N N Y N
Bafang M800 2.3 200
Bafang M500 3.3 250/500 95 Y 3 Y
Panasonic GX Ultimate 2.95 250 90 ? Y N
Polini E-P3 2.9 250 70 Y Y N
Bosch Active Line 3 250 40 N 14.2 1 N N N
Bosch Performance Line CX 2.9 250 85 Y Y
Brose Magnesium 2.9 250 90 Y 27 3 belt drive N Y N
Shimano EP8 2.6 250 85 Y ~32 3 N Y N N
Shimano Steps E8000 2.88 250 70 3 N Y N N
Yamaha PW-X2 3.1 250 80 Y 47.7 2 Y with hack Y N N
Kervelo Quartz 12 4 incl. gear 250 70 N
Metz 2.8 250 85 N
OLI Sport 85 3.5 250 83 N
Sachs RS 3.5 250 110 N
Tongsheng TSDZ2 3.8 250 80 Y 41 2 Y
Bafang BBS02 4.8 250 80 Y 20 2

Kje je meja med mopedom in kolesom? Ko odstranimo baterijo je kolo, ko baterija hrani motor je moped. Pa naj si še tako zatiskamo oči.
Zato je tlačenje 6kg motorjev na kolo norost.
Ti HD motorji so namenjeni za cargo in težke voznike 100+ kg.
Meni je 750W zadosti, ker že sedaj menjam verige na 500 km.
Bolj je treba delati na izgubi lastne teže in teže kolesa, kot na moči motorja. Tabela prikazuje teže motorjev do 4kg.
Photon 750W ima 3,2kg brez gonilk.

dnsd ::

Na koncu se kljub novim motorjem izbira ustavi na teh dveh starih preizkušenih motorjih.
TSDZ2B proti BBS02B
https://www.ebikechoices.com/nl/tsdz2-v...
TSDZ2B 750W ima moč 750W samo zaradi konkurence BBS02B 750W in ni tovarniška ampak dvignjena s spremenjeno programsko opremo prodajalca. Isti inženir, ki je šel k TO7 si je upal dvigniti moč na 750W samo na izboljšani termo regulaciji oz. hlajenju motorja in verjetno boljšemu materialu permanentnih magnetov.
Pri TSDZ2B 750w je programska oprema toliko spremenjena, da v najvišji stopnji pomoči konkurira BBS02B 750W.
Se pravi, da ni potrebno več vrteti kot hrček v klanec, ker program podpira 0 cadence.
Če je to res naj potrdijo tudi drugi uporabniki, lahko, da se motim.
Ker v praksi, ko grem v najhujši klanec enostavno počivam in pijem vodo.
Pri TSDZ2 brez B pa je teklo od mene.

Kitajc01 ::

Ravno včeraj se je številka postavila na 30.000km.
BBSHD v 5 letih brez vsakršnega problema.

dnsd ::

Bravo, moj prvi TSDZ2 je naredil 5km brez okvare.
Sedanji TSD2B pa ima že 150km in notri že nekaj poka.
Ga namenoma ne odprem in mučim do totalne zaustavitve.

stratosD ::

@Kitajc01
dej to elaboriraj malo :) - na kakšnen kolesu imaš BBSHD? mažeš kaj zobnike, s čim...?

@dnsd
kljub ne lih premium izdelavi TSDZ2 - si po mojem en redkih ki ima toliko težav s tem motorčkom...user error je res izkljućen?

TO7
medtem ko je na endless sphere debata skoraj zamrla...Olek.x ni več kaj dosti aktiven
https://endless-sphere.com/sphere/threa...

se na pedelecs.co.uk njegov alter ego alexfnoble kar precej oglaša - samo ga kar precej hebejo ti cinični brittsi:|
https://www.pedelecs.co.uk/forum/thread...

dnsd ::

stratosD seveda je vse user error. Pri testiranju ni milosti.
Mučim ga dokler ne izdahne.
Prvi TSDZ2 ima modri zobnik, ki je spodrsaval že takoj na začetku in sem ga zamenjal z medeninastim.
Medeninasti deluje odlično samo kaj pomaga, če je tako glasen, da preplašiš vse v gozdu.
TSD2B izpušča takšne zvoke kot zaklana svinja.
Sedaj ima 232 km in mislim, da ne bo dočakal 300km.
Testna proga je dolga 30km. 11km po cesti na Golovec proti Orlam potem trail Nebeška 3x in nazaj.
Nimam termometra tako, da sploh ne vem ali se pregreva.
Ko izdahne sporočim.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

Magic1 ::

Pa ti motor potem reklamiraš, ali to "testiraš" na lastne stroške? Verjetno motorji ne rabijo vsega zdržat.
Magic

dnsd ::

Pri Kitajcih se ne reklamira ampak deklamira.
Deklamira pa se tako, da na Aliju kupuješ cenene motorne kose na zalogo.
Ko crkne zobnik je zamenjan v 10 minutah, seveda, če ga imaš na zalogi.
https://pswpower.com/products/plastic-o...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

Magic1 ::

Ok, sam pol so to "manjše" okvare. Če ga žgeš na polno in se ti izolacija na navitjih stopi, maš mal večji problem.
Magic

dnsd ::

Preden bi se izolacija stopila se motor že zdavnaj izključi.
Lanski Avgust, sem testiral pri 37 stopinjah na Rašico in mi je motor odpovedal tik pred vrhom.
Potem sem se spustil do Gamelj in je motor v dolini spet deloval.
Največji problem pri vseh električnih motorjih so permanentni magneti, ki se pri visoki temperaturi razmagnetijo.
Potem motor s slabimi magneti še bolj obremenjuješ z višjim tokom in se še bolj pregreva.
Drugače pa je sam motorček samo 60€.
https://www.pswpower.com/products/bare-...
««
7 / 12
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2814099 (7996) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
333936 (2489) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
132921 (2222) avom23
»

S-BIKES električna kolesa

Oddelek: Na cesti
94622 (3436) Pac-Man

Več podobnih tem