» »

Kit za električno kolo

Kit za električno kolo

««
6 / 14
»»

stratosD ::

lep, eleaganten, kr velik okvir..clean install bi rekli;)

Kaj maš to zaen sprednji zobnik? kej z Alija?

edit - aha našel - GUSTAVO chainring - 46T ?
https://www.ebay.com/itm/133898961162

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: stratosD ()

BlaY0 ::

Geštel je 58, verižnik 42T. Na teh IHG sistemih je ponavadi manjši sprednji verižnik - v originalu je bi 38T. Zdaj vidim, da bi lahko vzel 44T. Sem pa dobil tegale 42T za $30 na Aliju, samo ne verjamem da je AL7075-T6. Zadaj imam 20T pa bom dal verjetno 19T ali celo 18T (pri Nexus INTER-8 je 18T ekvivalent kaseti od 11T do 34T, kar je polna kapa).

Baterijo sem hotel spustiti čim nižje zaradi težišča - gor sem nalimal en gumi bumper tako, da se dejansko nasloni na zic ror. V spodnjo cev sem zvrtal še eno luknjo ter vstavil slepi net z navojem + dodatno ojačal z J-B Weldom. Naprintal sem še konkavne nastavke, ki lepo objamejo cev (ta spreminja prerez - spodaj je sploščena po horizontali, na sredi okrogla zgoraj pa sploščena po vertikali) in zadeva drži kot pes ježa ter se praktično nič ne premika/maje.

Montiral sem tudi senzor za prestavno zajlo in se kar lepo obnese.

Malo sem še brskal naokoli in našel tale zanimiv post, ki se tiče predvsem "nekonvencionalnih" vrednosti nastavitev za PAS. Tip je malo eksperimentiral in prišel do zanimivih zaključkov.

dnsd ::

Avstrijski Photon configurator sedaj deluje.
Cena pa bog pomagaj. https://fasterbikes.eu/de/checkout/calc...

Če imaš že staro kolo in baterijo, mogoče pride v poštev.
Konfigurator CYC Photon Set
NAMIG!Konfigurator CYC Photon SetŠt. artikla: SW10005
Dobavni rok cca 5 dni
Začeti:
Izberite zaslon:Topologija zaslona CYC SW 102
Izberite verižnik:34T verižnik CYC Photon
Izberite gonilke:175 mm gonilke CYC Gen3
Izberite plin:Originalna ročica za plin CYC X1
Orodje za namestitev motorja:---
Priporočena dodatna oprema (možna je več izbir):---
Zavorni senzorji (opcijsko):---
Izberite baterijo:---
Izberite polnilec:---
Izberite motor:CYC fotonski motor BB92 mm
1
1.498,82 €*1.498,82 €*

Vnesite številko artikla

Imam bonDostava
1. Država dostave:
Slowenien
2. Način plačila:
PayPal
3. Način pošiljanja:
DHL Int. Premium - Cona 2
Skupaj:1.498,82 €*
Dostava:22,48 €*
Skupaj:1.521,30 €
Skupaj brez DDV:1.246,97 €
plus 22% DDV:274,33 €

dnsd ::

Moje staro kolo:https://www.vitalmtb.com/product/guide/...
In baterija 10x polnjena: Parrot 48V 20Ah SAMSUNG 21700 Li-ion
Ali je smiseln nakup Photona?
Če predpostavim, da je kolo in baterija zastonj.
In imam dober ebike za 1500€.
Mnenja.

BlaY0 ::

Hja, jaz na to gledam malce drugače, seštejem vse... se pravi baterija recimo 300 EUR, bicikel 800 EUR, se pravi skupaj 2600 EUR. Za ta denar pa dobiš že novega hardtaila z Bosch CX Gen4.

Pri meni je računica samo, če je v končni fazi komplet pol cene novega primerljivega. Moj commuter je bil tako 800 EUR, vse do zadnjega neta/matice/podložke/vezice (brez vloženega dela/časa seveda, to pa vedno rad častim, ker gre za dober namen ;)). Ampak jaz sem jaz, nekdo drug ima pa drugačno računico.

dnsd ::

Saj en dan računam po teoretični vrednosti, drugi dan pa po praktični.
Ker kolesa se ne da prodati za več kot 500EUR, samo Yari vilica pa je nova 400EUR, baterija pa je nova 300EUR, tako, da je ne moreš prodati za več kot 200EUR.
Nov trdak z dobro vilico pa stane toliko kot najcenejši fully.
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...
https://www.freestyle.si/kolo-giant-fat...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Po covidno obdobje 2023 bo za stare pred covidne kolesarje pravi raj za nakup rabljenih koles od covid instant kolesarjev, ki so obupali nad kolesarjenjem.

BlaY0 ::

Ja, zna bit. Tudi novih bo preveč in jih boš tako kot v "starih časih" septembra dobil za 30% ceneje.

dnsd ::

https://device.report/cyc-motor/photon
offset ohišja na velikem zobniku je 37 mm, kar je 10mm več od TSDZ2.
Res pa je, da ima photon skledasti zobnik.

dnsd ::

Kdo pozna tale motor?
 panasonic

panasonic


https://industry.panasonic.eu/products/...
Pri nas je na voljo na https://www.e-mepoganja.si/sl/elektricn...

stratosD ::

glede izbora motorjev svetujem ta YT od JohnnyNerdOout




tist Panny motor ne gre na tvojo Merido po moje...

dnsd ::

dnsd ::

Domel na voljo v Intersportu.
https://www.intersport.si/cult-octane-1...
48V, 250 W 112 Nm

dnsd ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Domel na voljo v Intersportu.
https://www.intersport.si/cult-octane-1...
48V, 250 W 112 Nm

Pohvalno, in konkretno! Torej je to motor z največ navora med 250W motorji ta čas? Končno tudi 48V baterija! Jaz bi sicer dal gor še dropper post, se bi kar spodobilo.

dnsd ::

Če kdo išče primerno kolo za predelavo je tole kolo kot po naročilu: https://playtristore.com/products/fuji-...
V VELO je cena samo 550€.
Sem ga že naročil in bom dal gor Yari 130 mm vilico skupaj s kolesom 27,5+ guma je širine 2,8 iz moje Meride.
Motor bom uporabil moj stari Tongsheng TSDZ2 in 48V baterijo, ki jo že imam.
Spredaj bo 34T in zadaj 46T max.
Ko sestavim pošljem slike.

stratosD ::

ehm...a ne gre ponavadi spredaj večje kolo 27.5" front 26" back ali 29"F in 27.5" B....na Fuji misliš pustit 29" zadaj?

dnsd ::

Ja, pri predelavah je potrebno gledati naklon glave, ki se spreminja z višino vilic in obsegom koles.
Obseg gume 27,5x2,8 je isti kot 29x2,0.
Ker se bo glava dvignila zaradi adapterja 44-40 in višine vilic iz 100mm na 130mm, imam še nekaj manevrskega prostora pri širini zadnje gume. Možne pa so seveda tudi druge kombinacije. ko bom imel to kombinacijo testirano se bom odločal za naprej.
Predvsem me zanima, če bo električni trdak deloval tako dobro kot je šla original Merida, ki je šla tako dobro kot fully.
Pri fullyu je povečanje vzmetene mase dobrodošlo, ker se prisili nevzmeteno maso k večji odzivnosti.
Pri trdaku me zanima prav ta odziv povečanja vzmetene mase za 10kg.

stratosD ::

po moje bi bilo optimalno če bi dal naredit custom baterijo za v trikotnik okvirja na Meridi -> ta je po moje boljši climber po geometriji po moje kot Fuji...ampak če si že naročil Fujija....upam da imaš tudi projekt za Merido (druga vila etc..) kej jo je škoda za v dele..:8)

dnsd ::

Na Merido motor ni mogoče montirati zaradi BB92 in ker ima Merida samo en 30T zobnik. Tako da veriga ne doseže niti skrajnega zunanjega zobnika. Baterija pa gre lepo v trikotnik.
Merido bom predelal v XC z Reba vilico 1500g in ozkimi 29x2,0 gumami.
Sicer že imam 12kg XC kolo, ki pa mi je premajhno v velikosti L.
Merida pa je XL.
To XC kolo sem kupil prav z namenom montaže motorja, ker ima dva zobnika spredaj.
A dva zobnika sta premalo, potrebni so trije in Fuji ima tri.
Pri dveh zobnikih zmanjka 7mm offseta.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Moja kolesa omogočajo veliko kombinacij:
https://99spokes.com/en-EU/compare?bike...

stratosD ::

heh - maš že vse naštudirano vidim...

No - dalo bi se tudi Merido z BBSHD 100mmBB verzijo opremit - bi bla prava "queen of the hill";)
Maš tudi TSDZ2 BB Extension kit 74-100mm...sam je 100 baks iz US huh...
Dalo bi se - ampak tudi swapi Merida -> Fuji zgledajo mikavni - tako da kar
Pol ti en XC bajk ostaja - kaj maš to?

dnsd ::

Ja, vse sem že imel v roki.
BBSHD 100 mm in novo Merido leta 2019. In ko sem hotel zmontirati in imel vse razstavljeno mi je postalo tako slabo, da sem vse zložil nazaj in motor prodal. BBSHD je tako ogromen in težak, da nisem imel srca, da ga montiram na Merido.
Imam tudi 100mm os za TSSDZ2 samo os ni problem, ampak offset, ker gleda motor ven iz okvirja.
Sploh so te 15mm kvadratne osi neuporabne za večje skoke.
XC kolo je 2014 . Specialized Stumpjumper Comp je v tabeli za primerjavo, ki sem jo pri limal en post nazaj.

stratosD ::

jep - make sense - vse jasno...

Sem mal pisal na CYC motors HQ HK če majo kak IOSS sistem za tax pa to - nič od tega žal...so pa odgovorili v 2 urah:)

dnsd ::

Sem si dal v avstrijskem Fastrebikes v košaro CYC X1 STEALTH Gen3 in je prišlo 1600EUR.
Mogoče je to za Avstrijce mala malica, samo za nas, ki smo navajeni PSPOWER cen je to nedosegljivi drugi svet.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Sedaj sem začel razmišljati v drugi smeri 36V.
Sistem 36V omogoča manjše in lažje baterije.
Najmanjša baterija je težka samo 1,6 kg.

Če jo imaš na hrbtu jo na vrhu pred spustom enostavno odložiš.
In imaš na kolesu za spust samo dodatno težo motorja.
Seveda si moraš prej organizirati battery shuttle in imeti več takih malih baterij.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

dnsd ::

dnsd ::

Fuji preizkus offseta. Zobnik sem podložil, da gre bolj navzven.
Spredaj 34T Zadaj 42-15T FUJI PRVI POIZKUS]






Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

stratosD ::

mal ti lomi ketno se mi zdi (Slika2) na 42T..si podlagal na drive side mal preveč...kolk je distance zobnik-zadnja vila brez podlaganja?

dnsd ::

Ja, malo lomi še dobro, da ne veliko.
Prej sem imel ta motor na mestnem kolesu in je bilo kar hudo postrani zato sem kar nehal gledati nazaj na verigo. Podložil pa sem za 2. zobnika oziroma dva najmanjša vzel stran. To je kaseta 9P Microshift, ki ima 7 zobnikov skupaj zanetanih.
Ko bom opral Merido bom vzel dol Kaseto 11P Shimano ki ima 46T največji zobnik in grejo stran 4 mali zobniki.
Potem bo veriga z odstranjenimi 4 zobniki super ravna na Fuji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

Hmm, tukaj boš moral vzeti v obzir tudi pitch med zobniki na kaseti... pri 11-rednih je le ta 3,9 mm, pri 9-rednih 4,35 mm ter pri 7-rednih 5 mm. Lahko se zezaš z različnimi zobniki ampak bistvo je da ujameš pravi pitch za shifter in tudi menjalnik. Kar se tiče menjalnika je vsaj pri Shimano-kompatibilnih rate praktično enak do 9-rednega, od tu dalje se pa kompatibilnost neha. Tudi od 7 do 9 je fino, če imaš shifter, ki ustreza pitchu tvoje custom kasete in ne nujno številu zobnikov.

Na katerem zobniku zadaj imaš trenutno optimalen chainline? Zakaj nucaš spredaj tako majhen zobnik?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

dnsd ::

Ja seveda gre skupaj s kaseto tudi menjalnik in prestavna ročica menjalnika.
Drugače menjanje prestav preskakuje.
Optimalen chain line je seveda na skrajnem zunanjem zobniku, zato pa so potrebni kompromisi za vse ostale zobnike.
Če bi hotel imeti optimalen chain line za vse prestave bi moral nabaviti sistem z notranjimi prestavami.
Misliš sprednji zobnik tako mali? Dal bi še manjšega pa ne gre zaradi ohišja motorja.
Zadaj pa bi dal 52T, če bi ga imel.
Problem električnih motorjev je redukcija, ker se vsi prehitro vrtijo.
Pri razmerju 34T-42T je hitrost v klanec še vedno 9km/h, moja zahteva pa je vsaj 6km/h.
Pri 9km/h nisem nikoli prišel do vrha Rašice, ker se je motor tako segrel, da je sam od sebe ugasnil.
S tem, da sem poganjal kot hrček in bil čisto moker.
Sploh pa je 15A veliko preveč za TSSDZ2 in ga mislim zmanjšati na 10A.
Kar spet kliče po večji redukciji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

BlaY0 ::

Ja kaj se pa zgodi če pri 34T spredaj in 42T zadaj samo počasneje vrtiš? O kakšni kadenci vrtenja pedal sploh govorimo v tem primeru? Kje pa greš to gor na Rašico?

dnsd ::

Software limit kadence je pri 90. Potem motor izklopi pomoč.
Obstoja pa alternativni software, ki lahko kadenco dvigne.

Na Rašico grem po isti poti kjer gredo vsi 5000€ Ebajki in lepo pridejo do stolpa na vrhu.

dnsd ::

Danes sem meril kote. Najprej pri Meridi, kjer je kot 67 stopinj in višina glave od tal 83cm.
Potem sem na zadnje kolo Fujija nataknil najdebelejšo gumo, ki gre notri v vilico in nato odmeril 83,5cm od tal do glave.
5mm sem dodal za adapter 44-40, ki gre v glavo spodaj.
Potem sem izmeril kot in dobil 67 stopinj.


BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Software limit kadence je pri 90. Potem motor izklopi pomoč.

Uff, to je pa malo, nisem vedel. Torej, kaj če pri omenjeni konfiguraciji enostavno vrtiš počasneje?

dnsd ::

Ja, lahko vrtiš počasneje, ker pa ima motor tudi senzor navora takoj zazna, da sam ne daješ dovolj.
In ti zmanjša pomoč. Tako je v praksi, da ne veš kdo komu pomaga ti motorju ali motor tebi.
V bistvu ne veš kdaj točno motor izklopi pomoč, ker deluje progresivno.
Ko se motor pregreje tudi zmanjšuje pomoč.
Tako v bistvu poganjaš kolo 20+kg z zelo malo pomoči motorja.
In gredo 10+kg XC z lahkoto mimo tebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

stratosD ::

OSF si probal? skor ne morem verjet da je tako švoh Tongsheng???

sicer 52V vezija...nekje na Filipinih;)

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Ja, lahko vrtiš počasneje, ker pa ima motor tudi senzor navora takoj zazna, da sam ne daješ dovolj.
In ti zmanjša pomoč. Tako je v praksi, da ne veš kdo komu pomaga ti motorju ali motor tebi.
V bistvu ne veš kdaj točno motor izklopi pomoč, ker deluje progresivno.
Ko se motor pregreje tudi zmanjšuje pomoč.
Tako v bistvu poganjaš kolo 20+kg z zelo malo pomoči motorja.
In gredo 10+kg XC z lahkoto mimo tebe.

Ja, to štekam. Torque-based motor pomaga tebi, dočim cadence-based motorju ti pomagaš.

90 rpm je za moje pojme res nizek maksimum. Si pa ne predstavljam kako gredo lahko brezmotorneži mimo tebe? Pri meni el. kolo oziroma navadno kolo ne vpliva na to koliko bom delal na časovno enoto, v bistvu se enako zmatram in prešvicam, s tem da grem z el. kolesom 2x hitreje in sem tudi na cilju 2x hitreje oziroma v istem času naredim 2x daljšo pot. V bistvu sem se z el. MTB-jem dostikrat še bolj nadelal kot z navadnim (v enourni pavzi med službo sem naredil tudi po 20 km, z navadnim mi je mogče ratalo 10 km).

dnsd ::

Blayo, katero električno kolo imaš?
Jaz imam TSZD2, ki ni pravo ekolo ampak samo majhen poceni motorček, ki se takoj pregreje in izgubi moč.
Na XC kolesarje sem mislil tiste XCPRO, ki grejo v klanec hitreje kot mi navadni pri spustu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Prosim lastnike TSZD2, da povejo pri kateri temperaturi jim motorček odpove.
Včeraj sem ga testiral pri zunanji temp. 10 st. in mi je odpovedal pri 70 st.
Pri 65 st. še deluje s polno močjo.
Poskusil sem tudi zmanjšati A in zgleda, da je ta nastavitev izključena.
Karkoli nastaviš 0A ali 30A vedno ima nastavljeno 15A kar znese pri 50V 750W.
Zanimiva je tudi nastavitev obsega kolesa nad 30 se motor ustavi nad 30km/h.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Zgleda, da to temo nihče ne spremlja, čeprav novi motorji nenehno prihajajo.
https://i.postimg.cc/7hTt9DBY/ac453971a...
https://ueeshop.ly200-cdn.com/u_file/UP...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dnsd ()

dnsd ::

Apofis ::

Gledam tale cultov 110nm motor? Kdo za vraga potrebuje tolk navora??

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Apofis ()

Lowink ::

Hitro gor, še hitrej dol ;) .
Potem rabiš še 3 klučavnce + modulared prtlažnik za v trgovino :|

dnsd ::

110 Nm navora ni veliko, sploh za težje voznike.
V svetu EMX so navori tudi 10X višji.
https://starkfuture.com/sl-SI/products/...

BlaY0 ::

dnsd je izjavil:

Blayo, katero električno kolo imaš?
Jaz imam TSZD2, ki ni pravo ekolo ampak samo majhen poceni motorček, ki se takoj pregreje in izgubi moč.

To kar sem omenjal so bili izposojeni bicikli večinoma z Bosch ali Shimano motorji (tudi Brose). Zakaj misliš da TSDZ2 ne more bit smatran kot motor za pravo ekolo? Kaj pa je drugega? Se pa strinjam, da ni narejen ravno za uro ali več non-stop gonjenja MTB na limitu.

dnsd je izjavil:

110 Nm navora ni veliko, sploh za težje voznike.
V svetu EMX so navori tudi 10X višji.
https://starkfuture.com/sl-SI/products/...

Težji voznik, se pravi težja noga bo že tako ali tako ustvarjala večji navor. Meni se zdi 110Nm direktne pomoči pri tem kar precej.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

fiori ::

Se prvič oglašam. Še nisem e-kolesar, bi pa rad postal. Kolena mi pri 68 letih že škrtajo.
Vedno je bila moja miselnost, da je e-kolo za 'lenuhe', no zdaj postajam tudi sam del njih. Kolebal sem med pogonom Bafang ali TSZD2B.
Prebral sem teh 6 strani foruma in tudi nekaj drugih. Dilema je Bafang ali TSZD2B. Ko sem poskusil Bafanga 700W, sem ugotovil, da je to res bolj moped kot kolo. Moram poskusiti še kolo z TSZD2B motorjem, s senzorjem navora. Žal nikogar ne poznam s takim kolesom in bom vesel za vsako pomoč/ponudbo. Morda se oglasi #stratosD, ki sklepam, da je nekje iz okolice Kopra, Škofij in nisva pretirano narazen. Sam sem s Krasa.
Ko poskusim bo odločitev lažja, samo še dilema 250W ali 500/700W. Ponudniku častim pivo.

atlet ::

Glede TSDZ2B motorja priporočam max 500W, vse kar je več, so težave s pregrevanjem (se jih da rešiti). Druga zadeva, ki jo je potrebno paziti pri teh motorjih je, da je prestavno razmerje optimalno. Sam sem imel zadaj 11-36T kaseto, spredaj pa 42t, ampak je bilo dobro samo za po ravnini. V hrib je motor trpel. Potem sem spredaj namestil 36T (najmanjši možen zobnik za TSDZ2B motor - 110BCD), ter zadaj 11-51T kaseto. Strošek predelave je slabih 200€ (Shimano Deore M5100). Cenejša je predelava z L-TWOO.

Sam imam 500W, 48V motor, na katerega sem namestil OSF. Kolega ima 350W 36V in je zelo zadovoljen. Je pa imel na kolesu kaseto 11-51T, tako da ni bilo potrebno predelovati. Spredaj uporablja 42T zobnik.

Kje s krasa ste?
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net
««
6 / 14
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

E-kolo, baterije

Oddelek: Loža
274580 (314) BlaY0
»

E-kolo uporabniške izkušnje

Oddelek: Šport
2814976 (8873) Vesolje
»

Zakaj so električni motorji prava stvar

Oddelek: Znanost in tehnologija
334391 (2944) krucymucy
»

Spletni nakup - nadgradnja kolesa v električnega

Oddelek: Šport
133300 (2601) avom23

Več podobnih tem