Forum » Loža » Rynair let maja - odpoved?
Rynair let maja - odpoved?
noob96 ::
7 maja imam rynair let iz italije v italijo. Zanima me ali je bolje da naredim check in ali ne? A je kaka opcija za refund? Let bo po vsej verjetnosticodpadel, niti sam ne bi želel iti
Sheteentz ::
Če bo let odpadel, boš moral dobiti možnost refunda. Jaz imam tudi za 24. april planiran let iz Bologne v Gruzijo in pričakujem, da bom dobil možnost refunda. Saj ti ne morejo zaračunati za storitev, ki je ne bodo izvedli.
Goran's Blog ::
Kar vem Rayaner razen če pride do odpovedi leta ne dobiš vrjeno nič, lahko pa let seveda prestaviš na kanejši datum.
Bwaze6 ::
Jaz sem inel Ryanair let iz Salzburga 25. aprila in povratek 4. maja (brez možnosti odpovedi ali prestavitve), leta so odpovedali že 21. marca z vračilom denarja v roku enega tedna.
Od vsega rezerviranega za potovanje sem brez težav lahko zastonj odpovedal vse, le GoOpti mi je dal dobropis, ne povračila.
Od vsega rezerviranega za potovanje sem brez težav lahko zastonj odpovedal vse, le GoOpti mi je dal dobropis, ne povračila.
noob96 ::
Jaz sem inel Ryanair let iz Salzburga 25. aprila in povratek 4. maja (brez možnosti odpovedi ali prestavitve), leta so odpovedali že 21. marca z vračilom denarja v roku enega tedna.
Od vsega rezerviranega za potovanje sem brez težav lahko zastonj odpovedal vse, le GoOpti mi je dal dobropis, ne povračila.
Pa si naredil ckeck in ali ne?
Kleemen ::
Večina letalskih družb je skenslala lete že za cel maj. V zameno ponujajo brezplačno spremembo termina in vkolikor po enem letu ne izkoristiš ti vrnejo denar - po enem letu. Čudno, da Ryanair še ni skenslal.
uhuhu ::
Nekateri imajo težave pri vračilu denarja od Ryanaira za preklicane lete (stran javi napako) in morajo večkrat poskusiti, preden jim uspe:
https://www.independent.co.uk/travel/ne...
https://www.independent.co.uk/travel/ne...
tikitoki ::
V ZDA in EU dobiš povrnjeno kupnino. Pika.
Če sam prekliče pot, potem pa preberi pogoje.
Pr GoOpti je so prav bedni glede povračil. Sem zelil prestaviti datum dober mesec pred odhodom. To ni bilo možno. Sem moral preklicati rezerviran termin in Sem dobil 20% na dobropis.
Od takrat se jih izogibam in uporabljam zgolj, če ni druge opcije.
Če sam prekliče pot, potem pa preberi pogoje.
Od vsega rezerviranega za potovanje sem brez težav lahko zastonj odpovedal vse, le GoOpti mi je dal dobropis, ne povračila.
Pr GoOpti je so prav bedni glede povračil. Sem zelil prestaviti datum dober mesec pred odhodom. To ni bilo možno. Sem moral preklicati rezerviran termin in Sem dobil 20% na dobropis.
Od takrat se jih izogibam in uporabljam zgolj, če ni druge opcije.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: tikitoki ()
Bwaze6 ::
Jaz sem inel Ryanair let iz Salzburga 25. aprila in povratek 4. maja (brez možnosti odpovedi ali prestavitve), leta so odpovedali že 21. marca z vračilom denarja v roku enega tedna.
Od vsega rezerviranega za potovanje sem brez težav lahko zastonj odpovedal vse, le GoOpti mi je dal dobropis, ne povračila.
Pa si naredil ckeck in ali ne?
Ne, sem predvideval da bo odpovedano. Tudi tvoj let bo, samo zgleda je zdaj avtomatsko odpovedano le do 1. maja, ker so do takrat predvideni strogi ukrepi - ki pa se bodo zagotovo podaljšali.
Pika na i ::
Sprašujem za prijateljico, let je imela planiran mislim da 19. maja.
Bo šlo že avgusta vse normalno po zraku?
Vračilo?
Dear Customer,
The spread of the Covid-19 Virus and associated Government travel restrictions, continues to have a negative impact on the schedules of all Ryanair Group Airlines.
As a result of this we want to offer our customers as much flexibility as possible in relation to their scheduled travel plans. We are now offering you the following options in relation to your booked flight.
· You can change your flight to any date in the next 3 months, up to Aug 31 2020.
· The flight change fee will be waived in full.
· You will only have to pay the difference in fare.
· This flight date change will only apply to the route you have already booked.
· Please do not try to change to another date in May.
We apologise for any inconvenience caused by this unprecedented crisis. The safety and well-being of our people and customers is our main priority, and we are working closely with the state authorities and we will follow any travel restrictions that are imposed and will continue to comply with all WHO and EASA guidelines to combat the Covid-19 virus.
To change your travel date, click on My Bookings below.
Best regards,
Customer Service
Bo šlo že avgusta vse normalno po zraku?
Vračilo?
Dear Customer,
The spread of the Covid-19 Virus and associated Government travel restrictions, continues to have a negative impact on the schedules of all Ryanair Group Airlines.
As a result of this we want to offer our customers as much flexibility as possible in relation to their scheduled travel plans. We are now offering you the following options in relation to your booked flight.
· You can change your flight to any date in the next 3 months, up to Aug 31 2020.
· The flight change fee will be waived in full.
· You will only have to pay the difference in fare.
· This flight date change will only apply to the route you have already booked.
· Please do not try to change to another date in May.
We apologise for any inconvenience caused by this unprecedented crisis. The safety and well-being of our people and customers is our main priority, and we are working closely with the state authorities and we will follow any travel restrictions that are imposed and will continue to comply with all WHO and EASA guidelines to combat the Covid-19 virus.
To change your travel date, click on My Bookings below.
Best regards,
Customer Service
Nahajate se v štabu SDS.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
Pravila ne veljajo za naše.
Troli dobrodošli.
Groot ::
Naj počaka da ji uradno odpovejo let (pred tem bo zagotovo dobila še par e-mailov z raznimi ponudbami za prestavitev, voucher, itd.) in nato zahteva vračilo denarja. Seveda, če ji ni želja potovat sploh. V nasprotnem primeru pa naj prestavi let. To, če se bo avgusta že lahko normalno letelo, ti lahko pove pa zgolj vedeževalka.
lisaac ::
Pozdravljeni, imam podobno vprašanje kot OP, le da druga družba. Let imam 1.maj (Ljubljana - Istanbul) in povratnega 6.maja. Na njihovi uradni FB strani sem zasledil da imajo odpovedane lete od 17 aprila do 1. maja. Pred dnevi sem jim napisal kako je glede refunda, če obstaja kakšen scenarij po katerem dobim 100% refund sem dobil to nazaj:
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear XX
As a result of world-wide Coronavirus outbreak, we are pleased to inform you that we're able to fulfill your request for a free ticket change. In order to process this reissue without reissue fee, please take into consideration the terms and conditions below;
oYou need to contact our call centers before your scheduled flight time / until May 1st 2020. Please be informed that this adhibition can only be processed via call centers.
oThis free change is provided only for once. If you would like to change for the second time, fare conditions will be applied.
oYou may be required to pay additional fees if there is difference in base fare or tax difference on the new flight you select and the ticketing service charge.
oIn case of no-show, you also need to pay the no-show penalty.
However, we can carry out the refund transactions for the flights not canceled by Turkish Airlines within the fare conditions only.
We kindly submit for your information; we would be glad to accompany you in your future travels.
Sincerely Yours,
Yasemin K.
Customer Representative
TURKISH AIRLINES INC.
Customer Contact Center
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Če prav razumem, mi oni ne nudijo denarja ampak (brezplačno) spremembo karte. Se splača počakat da odpovejo še povratni let da bom upravičen do "povračila" celotnega potovanja?
Hvala za predloge/odgovore
Lep pozdrav
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Dear XX
As a result of world-wide Coronavirus outbreak, we are pleased to inform you that we're able to fulfill your request for a free ticket change. In order to process this reissue without reissue fee, please take into consideration the terms and conditions below;
oYou need to contact our call centers before your scheduled flight time / until May 1st 2020. Please be informed that this adhibition can only be processed via call centers.
oThis free change is provided only for once. If you would like to change for the second time, fare conditions will be applied.
oYou may be required to pay additional fees if there is difference in base fare or tax difference on the new flight you select and the ticketing service charge.
oIn case of no-show, you also need to pay the no-show penalty.
However, we can carry out the refund transactions for the flights not canceled by Turkish Airlines within the fare conditions only.
We kindly submit for your information; we would be glad to accompany you in your future travels.
Sincerely Yours,
Yasemin K.
Customer Representative
TURKISH AIRLINES INC.
Customer Contact Center
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
Če prav razumem, mi oni ne nudijo denarja ampak (brezplačno) spremembo karte. Se splača počakat da odpovejo še povratni let da bom upravičen do "povračila" celotnega potovanja?
Hvala za predloge/odgovore
Lep pozdrav
pwn3rrr ::
Vsi ki imate lete v začetku maja, še malo počakajte, da letalske družbe odpovedo lete. Ne paničarite in jim ne pišite mailov, ker dokler družbe uradno ne odpovedo letov, se smatra kot da vi sami hočete odpovedati let, za kar vam definitivno ne bodo ponudili full refunda, če pri rezervaciji niste dodatno doplačali te možnosti.
Jaz sem imel z Rynair-om let iz Benetk 26.aprila, povratek v začetku maja in sem dobil dva dni nazaj uradno obvestilo, da je let odpovedan. Opciji sta bili dve: "We are notifying customers today to inform you that you can choose between a full refund of the cost of your ticket, or the option of re-routing as well as reasonable care (as detailed below)." Sem izbral full refund, bo verjetno trajalo kakšen teden, da vrnejo denar.
Tudi na Bookingu sem imel rezervirano nastanitev, kjer je brezplačna odpoved že potekla, je bila pa poleg odpovedi bivanja zraven še opcija, da zaprosiš za znižanje stroškov oz. full refund. Sem dobil v eni uri nazaj odgovor, da so mi vrnili celoten znesek nazaj na račun.
Jaz sem imel z Rynair-om let iz Benetk 26.aprila, povratek v začetku maja in sem dobil dva dni nazaj uradno obvestilo, da je let odpovedan. Opciji sta bili dve: "We are notifying customers today to inform you that you can choose between a full refund of the cost of your ticket, or the option of re-routing as well as reasonable care (as detailed below)." Sem izbral full refund, bo verjetno trajalo kakšen teden, da vrnejo denar.
Tudi na Bookingu sem imel rezervirano nastanitev, kjer je brezplačna odpoved že potekla, je bila pa poleg odpovedi bivanja zraven še opcija, da zaprosiš za znižanje stroškov oz. full refund. Sem dobil v eni uri nazaj odgovor, da so mi vrnili celoten znesek nazaj na račun.
Groot ::
Nikakor ne pristajaje na razne voucherje ali spremembe datumov letenja (razen seveda če si to dejansko želite), saj gre zgolj za množično taktiko vseh ponudnikov (letalskih, nastanitvenih, itd.) kako se izogniti polnemu povračilu, ki so ga sicer dolžni zagotoviti po EU predpisih!! Sploh letalske družbe so se lotile množičnega bombandiranja strank z več e-maili kjer najprej ponujajo zgolj spremembo datuma, potem morda še kakšen kupon, nekateri kasneje dodajo še razne popuste dodatne, itd. itd. Vse z namenom da se ljudje, ki ne poznajo svojih pravic, ustrašijo in sprejmejo, ker mislijo da sicer ne bodo dobili nič.
pwn3rrr ::
@Groot lepo napisano, se popolnoma strinjam! Tudi sam sem dobil vsaj dva takšna maila, ki sem jih enostavno ignoriral.
Bwaze6 ::
Kolega je zdaj dobil obvestilo, da so vračila denarja pri Ryanairu do nadaljnega prekinjena, ker je tega toliko.
Če bo kak stečaj, bodo verjetno ostali brez vsega.
Če bo kak stečaj, bodo verjetno ostali brez vsega.
Zgodovina sprememb…
- predlagalo izbris: Groot ()
Sheteentz ::
Kolega je zdaj dobil obvestilo, da so vračila denarja pri Ryanairu do nadaljnega prekinjena, ker je tega toliko.
Če bo kak stečaj, bodo verjetno ostali brez vsega.
Širjenje takšne novice brez njhovega dopisa ali katerega drugega dokazila je naravnost neodgovorno. Jaz tudi lahko rečem, da mi je kolega poveda to in ono.
Jaz npr sem dobil po uspešni odpovedi leta, ki sem jo opravil 6. aprila, naslednji dan tole obvestilo:
Dear Customer,
I refer to your recent request for a refund on your booking confirmation.
Due to the high volume of flight cancellations due to COVID 19, we are experiencing an unprecedented high volume of requests. We are currently working through the backlog and ask that you please bear with us.
Please do not resubmit your request.
Thank you for your patience and understanding.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Sheteentz ()
Bwaze6 ::
Pardon, še mail. Očitno samo obveščajo, da bodo pač zamude pri izplačilih. Še vedno seveda velja, da se zdaj lahko zgodi marsikaj (stečaj, kakšno drugo restrukturiranje...)
Our Ref: XXXXX
Dear Customer,
I refer to our recent correspondence regarding your refund request on booking XXXXX
As previously advised, our Customer Services Team are experiencing an unprecedented high volume of requests due to the COVID-19 crisis and we are prioritising our most vulnerable customers. This has been compounded by government public health restrictions on non-essential work travel which means we have less staff available to us during this busy time. Please rest assured your refund request is currently in the queue and will be processed. If you have selected new travel dates and would prefer to move your booking, please contact us
We appreciate your patience at this time.
Yours sincerely,
Ryanair Customer Services
Groot ::
Ja, ampak v primeru da se zgodi stečaj boš v primeru da vzameš novo karto (z drugim datumom) ali pa zahtevaš vračilo denarja (in ga še nisi prejel) v praktično enakem položaju - v vsakem primeru boš lahko pač prijavil svojo terjatev in upal na drobiž. Če pa vzameš voucher, zna biti pa tvoja situacija dejansko še precej bol zakomplicirana, ker bo pa precej odvisno kaj piše na njem.
Vsi ponudniki računajo ravno na ta strah potrošnikov in jim zato veselo vsiljujejo razne prestavitve letov, voucherje, itd. Res ne razumem ljudi, ki se jim zdi v tem primeru bolje vzeti npr. prestavitev leta, ker to dojamejo kot bolj safe opcijo. Če uspe letalska družba npr. novembra zagotoviti nov let, potem bodo tudi vračila. V nasprotnem primeru (npr. stečaj) je pa situacija kot že rečeno enaka.
Vsi ponudniki računajo ravno na ta strah potrošnikov in jim zato veselo vsiljujejo razne prestavitve letov, voucherje, itd. Res ne razumem ljudi, ki se jim zdi v tem primeru bolje vzeti npr. prestavitev leta, ker to dojamejo kot bolj safe opcijo. Če uspe letalska družba npr. novembra zagotoviti nov let, potem bodo tudi vračila. V nasprotnem primeru (npr. stečaj) je pa situacija kot že rečeno enaka.
starfotr ::
Meni se je ravno zgodilo. Likvidacija. Sem sprožil postopek pri banki za vračilo denarja.
noob96 ::
Pozdravljeni ponovno, sedaj sem dobil mail, da je moj let odpovedan, ampak je naveden samo "outbound" let. Se pravi odpovedali so let 7 maja iz trsta na sicilijo. Nikjer pa ni omenjeno da bi bil odpovedan povratni let nazaj.
Se to smatra da lahko sedaj dam request za refund za oba leta ali samo za odpovedanega? Nikjer ne piše točno. Tole je mail:
Če sledim povezavi za refund moram sam izbrati za katere lete (outbound in inbound) želim vračilo denarja.
Se to smatra da lahko sedaj dam request za refund za oba leta ali samo za odpovedanega? Nikjer ne piše točno. Tole je mail:
Dear Customer,
We sincerely regret to advise you that due to the impact of COVID-19, Ryanair has been forced to cancel your flight(s) ----- from Trieste to Catania on 07May20. Please advise any other customers who may be travelling in your party.
We are notifying customers today to inform you that you can choose between a full refund of the cost of your ticket, or the option of re-routing as well as reasonable care (as detailed below).
1. Apply for a refund
If you wish to cancel your reservation and claim a full refund of the unused flight(s) click and enter your booking details. Refunds will be processed within 20 working days back to the form of payment used for the original booking.
2. Change your cancelled flight (for free)
You have the right to re-routing to your final destination, under comparable transport conditions, either at the earliest opportunity or at a later date at your convenience subject to seats being available.
If you wish to avail of re-routing on another Ryanair flight to the same or an alternative destination airport on the same day or an alternative date (before or after your scheduled departure date), please contact our Customer Care Team (subject to opening hours) or go to the airport ticket desk. Our Customer Care Team can also assist if you require other re-routing options, such as earlier re-routing on an alternative airline, train, bus or car hire.
If you avail of re-routing at the earliest opportunity, you will be entitled to (and where applicable provided with) reasonable meals and refreshments, hotel accommodation, transport between the airport and your place of accommodation (hotel or other) as well as transport to or from an alternative airport, as applicable.
If care is nevertheless not offered even though it should have been, please keep all itemised receipts for reasonable expenses you may incur, as you will need to submit these to Ryanair to claim back your expenses.
Please find attached a full text of your rights under EU Regulation 261/2004.
For more information on Flight Cancellations or Delays, please click here.
We again sincerely apologize for the inconvenience caused.
Yours sincerely,
Če sledim povezavi za refund moram sam izbrati za katere lete (outbound in inbound) želim vračilo denarja.
Egidij88 ::
Dobil isto danes. Ja pač označiš vse lete in rešeno. Al boš enega odpovedal in drugega prestavljal?
Bwaze6 ::
Če ti omogoča odpoved, pač odpoveš. Ker prej te opcije sploh imel nisi, razen če si izrecno doplačal.
Je pa vprašanje, koliko bodo sploh vrnili, ali bodo prej razglasili nesolvenčnost in zaprosili za državno reševanje...
Je pa vprašanje, koliko bodo sploh vrnili, ali bodo prej razglasili nesolvenčnost in zaprosili za državno reševanje...
Egidij88 ::
Evo ga. Lepo sem kliknil, da hočem refund. Danes pa dobim nov mail, kjer na veliko posiljujejo z vavčerjem. Očitno sem postavljen v vrsto za refund, ker zdaj tule nimam kaj več klikat za refund... torej ignore. Še kdo isto?
Bwaze6 ::
Tega nimaš v mailu?
If you do not wish to accept this voucher option and wish to move your flight or request a refund, please click here to contact us. Please note that as our customer care agents are required to work from home to limit the spread of COVID-19 virus, payment security restrictions prevent us from processing refunds as quickly as we would like to.
puginho ::
Tudi jaz imam skenslan let od ryanaira in potem ko sem imel možnost sem dal refund. Po treh tednih sta prišla dva mejla da imajo gužvo. Sedaj je prišel mail da dajejo voucher razen če eksplicitno daš opcijo refund. Cigani so pri tem praktično zaklenili vse dostope do refunda, ne javljajo se na tel., live chat ne dela, malo si preberi angleške forume, noben ni dobil denarja. Kršijo tudi eu zakone, gamad pokvarjena od ryanaira.
Egidij88 ::
Tega nimaš v mailu?
If you do not wish to accept this voucher option and wish to move your flight or request a refund, please click here to contact us. Please note that as our customer care agents are required to work from home to limit the spread of COVID-19 virus, payment security restrictions prevent us from processing refunds as quickly as we would like to.
Imam. Klikneš in te vrže na nek FAQ, kjer nabijajo o vavčerju. Pač smo v vrsti za refund.
Magic1 ::
Če ne bodo preživeli, potem ne boste videli denarja. Bodo pa mučkali dokler ne dobijo bailout, ali pa zaprejo. Ni glih druge opcije. Denarja ziher nimajo na lagarju za plačevat vse stoječa letala in stroške + povračilo vsega kar so že dobili. Jaz sem tudi kupil svoji kupone za masažo pa lahko samo upam, da bodo obratovali po krizi...
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
vijak20 ::
Polno odgovorov na pamet. Vsakdo lahko naredi chargeback pri svoji banki (izdajateljica kreditne kartice). Ne vidim razloga, da bi ostali brez denarja, razen če to želite.
IusBistra ::
7 maja imam rynair let iz italije v italijo. Zanima me ali je bolje da naredim check in ali ne? A je kaka opcija za refund? Let bo po vsej verjetnosticodpadel, niti sam ne bi želel iti
Pozdravljen!
Morda ti bo lazje, govorim iz nedavne izkusnje, ko mi je ruski prevoznik odpovedal let na Tajsko 16.3.
Na vse pretege sem jim pisala, jih klicala. Nato pa sem se vsedla dol, prestudirala vse opcije in nasla resitev- financno reklamacijo. Vlozis jo na banki preko katere si placal karte.
Se zanimivost- delam v pravni pisarni in sem dnevno obkrozena z dobrimi pravniki in odvetniki, pa za to opcijo ni vedel nihce. 😶
Upam, da ti pomaga nasvet. Postopek pa uredis z banko po njihovih navodilih.
Pozz!
Samo v tem primeru banka j..e ježa, ker ti ona vrne denar... kdo bo pa banki?
Saj nihce ni placal banki, ampak preko banke. Gre za neopravljeno storitev zaradi visje sile. Povracilo gre, ni pa pravne podlage za odskodnino.
Zgodovina sprememb…
- spremenila: IusBistra ()
rabelj5 ::
Magic1 ::
Kar poslušajte rabelja5 in terjajte vsako posamezno državo, ki je zaprla dohod tujcev. Genialna rešitev, vredna gostilniške nagrade tedna.
Edina rešitev je, da izvedeš reklamacijo na banki, če je še v primernem časovnem okvirju(60-120 dni sem posrfal v 1min).
Edina rešitev je, da izvedeš reklamacijo na banki, če je še v primernem časovnem okvirju(60-120 dni sem posrfal v 1min).
Magic
rabelj5 ::
državam je treba pokazat, da se tega ne gremo več
kr nek rahlo nevaren virus so izkoristili za uvajanje družbenih sprememb za katere bi drugače rabili desetletja
kr nek rahlo nevaren virus so izkoristili za uvajanje družbenih sprememb za katere bi drugače rabili desetletja
Magic1 ::
Gremo se kaj? Kar pojdi čez mejo in jim trobi, da se tega ne greš več. Po možnosti pejdi v najbolj prizadeta območja v Italiji in jebi karabinjerje v glavo, potem pa poročaj.
Magic
kixs ::
Virus je na pohodu od zacetka januarja... kdaj ste pa bookirali lete in nastanitve? Sam niti pomislil nisem na kaj takega, ceprav je bil plan - kot vsako leto.
vijak20 ::
Magic1
PROSIM nehaj shitpostat. Reklamacijo transakcije se opravlja PO datumu, ko storitev/artikel ni bila izvedena oz. ni prišel v dogovorjenem roku. Zakaj govoriš nekaj na pamet? Prosim spočij se in razmisli.
PROSIM nehaj shitpostat. Reklamacijo transakcije se opravlja PO datumu, ko storitev/artikel ni bila izvedena oz. ni prišel v dogovorjenem roku. Zakaj govoriš nekaj na pamet? Prosim spočij se in razmisli.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: vijak20 ()
Magic1 ::
Torej lahko taka rezervacija denarja stoji neomejeno časa? Ti kot plačnik denarja nimaš, oni tudi ne morejo do teh sredstev dokler storitve ne izvedejo? V danem primeru lahko potem gladko ignorira Rynair in oni ne bodo videli denarja, ker ne bodo mogli izvesti naročene storitve? Dvomim da so stvari v bančništvu lahko tako nedifinirane, seveda pa se lahko motim. Kam gre ta "parkiran" denar, če Rynair propade? Kot jaz razumem, se plačilo ne izvedo do realizacije.
Magic
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Magic1 ()
Apple ::
What? Mastercard/Visa nista PayPal ali Aliexpress, ki zadržijo sredstva in jih prodajalec ne vidi, dokler ni vse OK.
Pri plačilu s kredino kartico prodajalec ne dobi takoj denarja, ampak recimo čez cca 14 dni. To pomeni, da je Rynair že dobil naš denar...
Pri plačilu s kredino kartico prodajalec ne dobi takoj denarja, ampak recimo čez cca 14 dni. To pomeni, da je Rynair že dobil naš denar...
LP, Apple
Steinkauz ::
In kaj potem?
https://www.moneysavingexpert.com/shopp...
Sam sem pisal ryanairu na paypal email, če ne dajo keša, dam paypal dispute, če še vedno ne, imam še chargeback prek kreditne.
https://www.moneysavingexpert.com/shopp...
Sam sem pisal ryanairu na paypal email, če ne dajo keša, dam paypal dispute, če še vedno ne, imam še chargeback prek kreditne.
starfotr ::
Da se še jaz ponovno oglasim.
Preko reklamacije pri banki sem uspel dobiti denar nazaj za hotel, ker je šel ponudnik rezervacij v likvidacijo.
Isto sem naredil še za Ryanair/Louda. Ker so zamudili njihov postavljen rok za vračilo denarja in ker sedaj v nadaljnjih mailih nategujejo z nekimi voucherji. Jaz se z njimi ne grem zajebavat, vložil sem reklmamacijo in naj se jebejo. Pa še to, nikoli več ne kupim pri njih karte.
Za prvomajske praznike bi imel let. Reklamaciji sem opravil pred tem. Seveda imam vse dokaze, ki sem jih tudi priložil banki.
Preko reklamacije pri banki sem uspel dobiti denar nazaj za hotel, ker je šel ponudnik rezervacij v likvidacijo.
Isto sem naredil še za Ryanair/Louda. Ker so zamudili njihov postavljen rok za vračilo denarja in ker sedaj v nadaljnjih mailih nategujejo z nekimi voucherji. Jaz se z njimi ne grem zajebavat, vložil sem reklmamacijo in naj se jebejo. Pa še to, nikoli več ne kupim pri njih karte.
Za prvomajske praznike bi imel let. Reklamaciji sem opravil pred tem. Seveda imam vse dokaze, ki sem jih tudi priložil banki.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
! | Vse o Ebay-ju (strani: 1 2 3 4 … 108 109 110 111 )Oddelek: Kaj kupiti | 994946 (1107) | predi |
» | Mindfactory garancija -problem (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 13590 (7803) | Mitja358 |
» | Geekbuying garancijaOddelek: Loža | 5580 (3932) | N0t0ri0us |
» | eBay - vračilo denarja (PayPal)Oddelek: Pomoč in nasveti | 9577 (7428) | refosk |
⊘ | Ebay - vračiloOddelek: Omrežja in internet | 2864 (2216) | Tilen |