» »

Geekbuying garancija

Geekbuying garancija

N0t0ri0us ::

Pozdrav.

Sredi novembra sem preko geekbuying trgovine kupil telefon lenovo vibe p1.

Maja mi je crknil mikrofon, o čemer sem jih tudi obvestil in so mi predlagali, da nesem telefon v slovenski lenovo servis kjer naj pogledajo kaj je narobe in jim sporočim ceno za popravilo.
Telefon sem nesel v sistem ena servis, kjer so ugotovili, da je crknil subboard in da rezervnega dela ne morejo dobiti (verjetno zato, ker gre za kitajsko verzijo in ne EU). OK plačam 15€ za diagnostiko, pišem geekbuyingu nazaj kaj je crknilo.

Ob nakupu sem plačal 3$ ga pošiljanje v špansko skladišče ampak kolikor so mi oni napisali je minilo že preveč časa in moram telefon poslati na kitajsko.
And also the limit time of your order to return it to Spain has passed

We don't have facotry in EU warehouse for aftersale service ,
Currently only cellphones can enjoy Replacement, Refund and Repair service. For goods of other categories, we only offer Replacement & Refund service
As your phone has been used more than 2 months, we can 't offer a new pleacement

http://www.geekbuying.com/spain
Spodaj malo nižje je obrazložitev kaj in kako, ampak nikjer ne piše koliko časa... Mislil sem da 1 leto, toliko kot traja garancijski rok...

OK pošljem telefon na kitajsko v začetku junija preko airmaila za 7.33€, na carino je prispel v enem tednu, kjer je bil še 14 dni, dokler ga niso prevzeli.

Konec junija so prevzeli telefon in me o tem obvestili in ga poslali naprej na servis.

7.7 prejmem email od njih:
thanks so much for your waiting, just now the factory informed us one part of the mainbaord and the speaker is not working And damaged and need to be be replaced, they will charge the USD57 , and handling fee USD 25 , according to return policy http://www.geekbuying.com/help/customer... GeekBuying will be in charge of all the repair handling fee but if any component has to be changed, please note that other component expense should be afforded by customer.

our geekbuying will pay the handling fee USD25 and share 13 USD screen fee with you . you just need to pay the fee of the USD44 :
We have applied a special payment email for you already, please pay for it within 6 days
after you pay, please tell us the order number, and the right shipping address


OK.. če je zanič naj zamenjajo, plačam 44$ in jim napišem, da želim staro matično ploščo nazaj. Oni se zahvalijo za plačilo, rečejo da bodo popravili ASOP in naj ne skrbim.

20 dni kasneje jih kontaktiram kaj je sedaj s telefonom in odogovrijo, da je še vedno na popravilu in da bodo popravili čim prej in naj ne skrbim.

Danes dobim mail:
Hi XXX
Sorry for the factory informed they have checked it twice and find it is the problem of the mainboard and screen
If you want fix it, you need change the mainboard and screen , you need pay 68 usd more repairing fee
So we do not advise you fix it
How about we apply the refund of the repairing fee for you and next time if you place new order here ,we will be pleased to apply the discount from our manager for you , ok ?
Sorry for all the inconvenience
Best regards


Odlično.. Ne vem kaj čarajo s telefonom, ampak že tisto z matično ploščo se mi je zdelo čudno, saj je bil telefon v notranjosti kot nov in običajno ne odpove več komponent naenkrat (polnjenje, zvočnik in antene itd katere so na tem subboardu so delovale OK). Ko sem ga dobil iz servisa sem ga previdno razstavil sam, ker je bila odstranjena varnostna nalepka in preveril situacijo. Telefon je bil v notranjosti popolnoma kot nov in sem se želel prepričati, da ne bo kakšnih scen z oksidacijo kot na naših servisih.

V glavnem napisali so mi, da je zanič ekran in ga lahko zamenjajo za 68$, kar pa ne priporočajo in mi predlagajo, da mi vrnejo plačanih 44$ za novo matično na njihovo stran kot dobroimetje za naslednji nakup. Kaj bodo naredili s telefonom ne vem, tudi če mi ga pošljejo nazaj telefon še vedno ne bo deloval in ga niti nimam kaj uporabljati brez mikrofona.

Splošni pogoji:
GeekBuying will be in charge of all the repair handling fee and the non-artificial defective component replacement charge( motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy)


Imam na sumu, da nekaj mutijo... Kaj lahko storim, razen da mi pošljejo telefon nazaj in ga popravim sam? (kar bi že storil, če bi imeli maja ali junija na aliexpressu zalogi sub-board)

Ales ::

Iz okvare mikrofona v okvaro ekrana, ta je dobra.

Pa tudi tale "...motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy...". Ajoj. Na kaj je pol garancija, na zrak v ohišju?

A si $44 plačal prek PayPala?

Dr_M ::

Kitajska....garancija... :)):)):))
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.

scipascapa ::

no vidiš koliko sranja, ampak hej dobil si pa ceneje, to tudi šteje a ne? :))

N0t0ri0us ::

ja 44$ sem plačal preko paypala..

garancija je na vse ostalo.. kamero mikrofone, zvočnike antene kar običajno ne crkne.. če pa, je pa zgoraj napisano kako izgleda.. priznam da nisem šel brat garancijskih pogojev v podrobnosti.. sedaj me je naučilo in bom vedel za naslednjič.

Telefon je bil 80€ cenejši kot v EU (240 oz 320€)

Napisal sem jim mail, da želim govoriti s servisom in vprašal sem jih, kaj mi predlagajo, razen da mi ne popravijo telefona in dajo 44$ dobroimetja na račun.. čakam odgovor.

p.s. doplačal sem 3$ za popravilo v španskem warehousu in sem mislil, da velja za 1 leto, toliko kot je garancije.. sedaj oni pravijo da je to samo 2 meseca kar pa je že mimo. Pisalo pa nikjer ni koliko časa.

Ne kupim več telefona iz kitajse. Tudi če bi popravili brez kompliciranja bi bil brez telefona vsaj 2 meseca.

N0t0ri0us ::

Dear customer,

Sorry for the inconvenience.
That factory is a new factory and they haven't told us the total cost at the first time.
Because if you want to fix it, you need to pay more $68 repair fee, that's worthless.
So we suggest returning back your $44 repair fee, and if you have new order here,
pls tell us the item code then we will apply a discount for you.
Hope you can kindly understand.


jap.. seveda vas razumem /s

Ponovno sem jim poslal nazaj, da naj mi dajo ime ali kontakt firme kjer to popravljajo in jih vprašal če mi bodo poslali telefon nazaj in kaj naj počnem s telefonom, kateremu ne dela mikrofon.

Ales ::

Pazi da ne zamudiš roka, v katerem lahko zahtevaš vsaj teh 44 USD nazaj od PayPala. Če se ne motim, je rok 180 dni. Ne vem pa, ali lahko uveljavljaš tudi kaj v zvezi z prvotnim plačilom za nakup telefona, glede na nategovanje zdaj.

To, da okvaro mikrofona prekvalificirajo na okvaro ekrana (ki, lej ga zlomka, ravno ni pod garancijo) je IMHO nateg. Potem pa še čudežno priporočajo, da se niti ne izplača popravljati... Hm. Kaj so naredili, spotoma ponesreči (?) res zbili ekran?

N0t0ri0us ::

tistih 44 usd sem plačal 1 mesec nazaj, tako da se ne mudi. Glede prvotnega plačila pa ne more paypal nič. odgovor paypala, ko sem jih kontaktiral:

We do offer Buyer Purchase Protection. Purchase Protection covers all eligible purchases where PayPal is used, as well as payments made through our website. To take advantage of Purchase Protection, we require, among other things, that PayPal accounts be kept in good standing and ask that a dispute be filed within 180 days of your purchase or payment.

You're Protected If:
1. You were charged for something you didn't purchase.
This may mean someone has used your PayPal account without your knowledge or approval. Report it within 60 days and PayPal will investigate. You will be covered by our $0 Liability for Eligible Unauthorized Transactions program.
2. Your order never arrives.
All you have to do is log in to your account and open a dispute to get the refund process started. If you made the purchase on eBay, start here instead.
3. Your order arrives, but it's significantly different than it was described.

However, this seems to be more of a warranty issue, so this type of transaction may not be covered. I apologize for the inconvenience this may have caused for you.


To da je nateg vem. že to je smrdelo, da je okvara matične plošče in sub-boarda hkrati, čeprav je možno, ampak vse ostalo na sub-boardu je delovalo normalno, sedaj pa še ekran kar pa... no comment.

Bom videl kaj bodo sedaj odpisali, ko sem jih vprašal če bodo telefon poslali nazaj. Že drugič sem povprašal po kontaktu servisa.. Delujejo mi tako, kot da bi mi dali samo 44usd dobroimetja in telefon obdržali.

shadeX ::

Fak , kiri troli so tile kitajci. Če ne drugega se ti zahvaljujem za tvojo izkušnjo. Gadgeta nad 50€ ne kupim več s kitajske.

Mare2 ::

shadeX je izjavil:

Fak , kiri troli so tile kitajci. Če ne drugega se ti zahvaljujem za tvojo izkušnjo. Gadgeta nad 50€ ne kupim več s kitajske.


Kitajci so barabe. Jaz sem pri Gearbest kupil, ni bil telefon, temveč tablica. Zaradi napake sem ga hotel vrniti in so začeli zavlačevati. Ko sem preko ebaya odprl Dispute, sem dobil denar nazaj še predno so oni prejeli pokvarjeno tablico od mene. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

Ales ::

No no, 1,3 MRD ljudi ni treba kar v isti koš tlačit. >:D

edit: malo sem jim preveč napihnil populacijo...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ales ()

buttplugs ::

Ales je izjavil:

No no, 1,3 MRD ljudi ni treba kar v isti koš tlačit. >:D

edit: malo sem jim preveč napihnil populacijo...

(Ljudska republika) Kitajska + Hong Kong + Macau + Taiwan (Republika Kitajska) > 1.3MRD.
Nisi nič napihnil.

N0t0ri0us ::

The factory can't speak English so we can't give you the phone number.
And if you want your old phone back, we will send it back to you.
So sorry for all inconvenience, if you have new order here we will apply a discount for you.
Wish you have a nice day.


nova cvetka.. ima kdo kak predlog kaj jim napišem?

hojnikb ::

zagroz jim z slabo reklamo (internet is a powerful thing) pa bodo hiter odreagiral. Bojo že popravl oz. dal dnar nazaj, sicer je tista njihova 1 letna garancija vredna točno nič.
#brezpodpisa

Miha 333 ::

Očitno imajo podobno politiko kot npr. Apple, in sicer da te namesto popravila poskušajo napeljati na nakup novega izdelka. Saj je logično, s servisom trgovina nič ne zasluži, s prodajo novega pa. Sploh glede na to, da je proizvodna cena verjetno nekje okrog 20 €, če nisem še preveč napisal.

Mare2 ::

Tudi pri RAM2 se včasih ne splača menjat počen ekran. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

N0t0ri0us ::

je vsaj počen...

I'm not stupid, so please don't fool me around.. Have you even sent the phone to repair factory? There are 3 options:
- you didn't send phone to repair because you don't want to and you are just trying to convince me, that it's not worth to repair the phone, because "you have to replace the screen and motherboard for not working microphone??"
- If you send the phone to "factory" and they are really saying this "screen replacement for fixing the microphone" they should close the factory, because they are incompetent..
- you send phone to the factory and they would fix it, but Geekbuying wants to stole 44+69$ from me, because there is no need to replace the motherboard and screen...

I have few options to solve this "warranty" or better saying scam:
Things will follow this way:
-In any case I want 44$ back.. not as discount on next order, but refund on PayPal - so refund it, because there is no need to replacing the motherboard on my phone and you will send me a picture of my phone before sending it back to me, because I havereasonable ground that the service or someone from Geekbuying broke my screen.

1. option
- Let the factory just replace sub-board and the phone will work again. Then send me phone back.

2. option
- send me back my phone and put the new sub-board in the same shipment and I will replace it by myself if the service is so incompetent that they can't do that.

3. option
- send me a NEW phone or refund money if you can't fix it as it would be in Europe.

If you can't satisfy none of the first 3 options, then I will tell others users of internet how your "warranty" works and I'm sure that they will think about it before they will buy something from you...

4. option
send me back my phone in the same condition as I send it to you...

Then stop apologizing because I have enough of your stupid excuses. Just tell me what you will do to solve this case.


Bo OK? popravim ali dopišem kaj? :D

Zgodovina sprememb…

buttplugs ::

Mare2 je izjavil:

Tudi pri RAM2 se včasih ne splača menjat počen ekran. :)

Ne, ker ti za ekran vreden 50EUR nabijejo še 1x toliko marže, včasih tudi 2x, in na delo vredno 40EUR dodajo še celomesečno kafetkanje.

N0t0ri0us ::

Dear XXX,

We haven't fooled you.
And the motherboard was not in the scope of our policy:
GeekBuying will be in charge of all the repair handling fee and the non-artificial defective component replacement charge( motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy)

So if you want a fixed phone, you have to pay more $68 for the motherboard.
If you can't accept it, we will refund your screen cost $44 and send your phone back without fixing.

If you have new order here we will apply a discount for you.


Spet motajo okrog ene in iste fore in se delajo neumne.
Že 5x sem jim rekel, da je z matično in ekranom vse OK in da je problem samo v subboardu, prav tako sem jim že 5x rekel da hočem denar nazaj na paypal in ne kot dobroimetje, oni pa še vedno.. we will apply a discount for you..

Mlatenje prazne slame. Napisal sem jim, če mislijo da sem neumen in da naj zapakirajo telefon in mi ga pošljejo nazaj in še ta n-tič naj vrnejo denar na paypal.

scipascapa ::

pa si izgubil časa in živcev za 80€ :))

N0t0ri0us ::

v tem času ko se dajem z njimi bi jih že 2x zaslužil :))

hojnikb ::

piši na kak večji subreddit pa jim nared slabo reklamo.
#brezpodpisa

Magic1 ::

Pri Kitajcih se moraš zavedati, da imaš garancijo le pol leta (v tem času lahko odpreš dispute na paypalu), po tem času je le njihova dobra volja, ki je načeloma pogojena s dodatnimi stroški.
Meni so zamenjali cel telefon brez dodatnih stroškov po štirih mesecih uporabe, seveda sem imel odprt dispute. Vse je bilo zrihtano prej, kot v dveh tednih.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

hojnikb ::

GeekBuying offers 1 year warranty for the Consumer Electronics for example: TV BOX, TABLET, CELLPHONE, GAMEPAD, SECURITY ITEMS and so on.
If items of the above categories are faulty for non-artificial reasons within one year (from the date of arrival), customers can send them back for free repair.


http://www.geekbuying.com/help/about/gu...
#brezpodpisa

Magic1 ::

Free repair ne pomeni, da bo vse brezplačno!
Magic

N0t0ri0us ::

Bom napisal na freaktab (ampak imajo trenutno vzdrževanje in se ne morem registrirat), kjer sem opazil da tudi oni sodelujejo in običajno kasneje rešijo problem.
@magic1
sem pisal paypalu ampak so rekli da reklamacije niso v njihovi pristojnosti, prav tako je minilo 180 dni odkar sem plačal.
You're Protected If:
1. You were charged for something you didn't purchase.
This may mean someone has used your PayPal account without your knowledge or approval. Report it within 60 days and PayPal will investigate. You will be covered by our $0 Liability for Eligible Unauthorized Transactions program.
2. Your order never arrives.
All you have to do is log in to your account and open a dispute to get the refund process started. If you made the purchase on eBay, start here instead.
3. Your order arrives, but it's significantly different than it was described.


@hojnikb

Malo nižje še piše to:
GeekBuying will be in charge of all the repair handling fee and the non-artificial defective component replacement charge( motherboard & screen is not in the scope of this free repair policy)

Zgodovina sprememb…

Magic1 ::

Seveda garancija ni v pristojnosti Paypala. Delovanje naprave pa kar lepo spada pod 3. točko. Seveda se lahko sklicuješ le 180 dni in v tem času lahko odpreš dispute.
Magic

N0t0ri0us ::

Reply from Geekbuying
Published 34 minutes ago
Hello sir,

Thanks for your patience and support.

For your case we have contacted the after sale support. And we will find a satisfied solution to deal with this. Please do not worry, sir, And just pay attention to our email, we will send you an email to confirm it.

We are sorry for the inconvenience and if u have some problems ,just feel free to contact us.

Have a nice day.


Sem jim napisal review na trustpilot in je to njihov odgovor... mogoče se bo kaj spremenilo... mogoče...

shadeX ::

Očitno nisi edini , ki je bil nategnjen v sklopu garancije

very poor service in the case of warranty

I ordered headphones about 8 month ago. When they stop working after that time, i contact the service and they told me I should send it back to repair. After I sent them back and paid the shipping cost, i was told that they will not be repaired and i should buy new one. The offered 1 year warranty is worthless and the service is really bad!

N0t0ri0us ::

Reply from Geekbuying
For your case we have contacted the after sale support. And we will find a satisfied solution to deal with this. Please do not worry, sir, And just pay attention to our email, we will send you an email to confirm it.


Od njih nisem prejel nobenega maila, sem editiral svoj post na trustpilotu, kjer so samo napisali prazno obljubo in iz nje ni bilo nič... Danes so oddali telefon nazaj na pošto in upam da ga dobim čim prej.. za tistih 20$ se mi ne da več ukvarjat z njimi. Sem naročil novo plato na aliexpressu za 21$ in jo bom zamenjal sam...

#nategatorji.

N0t0ri0us ::

Danes dobil telefon... ne najdem besed da izrazim svoje navdušenje...

telefon se ne prižge...

N0t0ri0us ::

na levi strani imam gumb "power saving mode" ki se premika v prazno...

Zgodovina sprememb…

N0t0ri0us ::

telelfon sem razstavil in ne da od sebe nič življenja...

Očitno je bilo o tisti slabi matični plošči nekaj res. Kako je do tega prišlo nimam pojma. Telefon sem poslal delujoč, lahko je crknil med potjo ampak je bil izključen, po vsej verjetnosti pa so nekaj zajebali na servisu. 2x pa tudi ni za reči, da so mi dali notri zanič matično ploščo in mi ga poslali nazaj.

Sem ga razstavil in sestavil nazaj. pod procesorjem je bilo malo posušene termalne paste. Telefona ne zazna ne računalnik in na dveh različnih polnilcih ni učinka.

Vrnjen telefon je pa moj sodeč po praskah na displayu in zadnji strani.

Razplet bo verjetno takšen, da se lahko obrišem pod nosom in grem kupit nov telefon. Sicer sem jim pisal mail ampak sem 99% prepričan da ne bomo dosegli kakšne skupne poti...

Mare2 ::

Poglej na paypal, morda si tu naložili denar gor (kupnino). :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

N0t0ri0us ::

plačal sem novembra 2015.. prepozno in pa paypal se ne ukvarja z garancijo..

scipascapa ::

od novembra 2015 do danes si čakal na telefon ali kako? pojasni nam malo :)

oziroma imaš ti to že od prej sranje in so ti poslali kako popravljenega nazaj?

edit: sem prebral da...torej niti osnovnih 1 leta garancije nimaš in je denar papa?

Zgodovina sprememb…

N0t0ri0us ::

Novembra 2015 sem kupil telefon, katerega sem uporabljal pol leta. Potem mi je crknil mikrofon in sem ga poslal maja v garancijo na kitajsko.

Tam so mi začeli razlagati, da je zanič matična plošča in kasneje še ekran, jaz pa sem bil 100%, da me nategujejo saj ekran nima veze z delovanjem mikrofona. Ker se s kitajci ni dalo nič dogovoriti in od njih nisem prejel nobene razlage zakaj je treba menjat ekran in matično, so mi popustili živci in sem rekel naj mi pošljejo telefon nazaj in bom zamenjal sam tisti košček plošče za 20$.

Danes dobim nazaj telefon kateri se ne prižge. Na carini preden sem ga poslal na kitajsko je še deloval, saj sem (tudi carinik) preverjal IMEI številko...

Torej situacija je taka da so mi oni zjebali telefon oz je crknil v tistem mesecu, ko se je transportiral na kitajsko. Bil je zapakiran v filc in z obeh ploskev 4mm mediapan plošča, tako da se med transportom ni mogel poškodovat.

Kasneje po pregledovanju kitajskih strani sem ugotovil, da imajo vsi neke "čudne" garancijske pogoje.
- izdelki v akciji niso v garanciji (znižano je vse, tako da ni garancije nikjer)
- telefoni niso v garanciji
- matične plošče in dispayi..
in še kaj.. Seveda to običajno piše nekje spodaj.

Kitajska garancija je nateg...

N0t0ri0us ::

Update:

Baterija je bila pomojem čisto na 0.0V Nekaj sem odklapljal in priklapljal baterijo medtem ko je bil telefon priključen na polnilec in je začela po nekem čudežu svetit rdeča lučka ki nakazuje polnjenje. Sprva sem mislil, da ne pridem sploh blizu kontaktov za polnjenje, saj so zelo majhni.

Telefon se je ogrel malo, torej nekaj deluje. Zato sem namestil termalno pasto, katere na servisu seveda niso nič menjali in je bila suha, sedaj je bolje. Po 10ih minutah polnjenja sem preveril voltažo baterije 3.42V super. Še malo polnim 3.7V nakar se je telefon vključil do te mere, da so spodnji fizični gumbi začeli delovat (vibrirajo in backlight), telefon zavibrira ko ga vključiš, priključil sem zvočnik in je dal od sebe malo glasu za battery low. Sedaj je začel delovat fastcharging in se je cel telefon segrel kot običajno.

Display pa na žalost ne deluje... Upam da mi ga uspe kako popraviti. Še sporočim.

#napredek

Ales ::

Upam da ti rata.

Ja, tole z garancijskimi "izjemami", ki obsegajo večinoma vse, kar obstaja, je definitivno treba vzeti v zakup. In tale izkušnja s "popravilom" je definitivno slab pokazatelj za prodajalca.

N0t0ri0us ::

Telefona ne morem usposobit. Danes sem dobil sub-board - del ki je prvotno crknil (mikrofon)

Na geekbuyingu so mi ponudili 20$ discounta če naročim nov telefon nad 100$..

mesec nazaj sem rekel, da nikoli več telefona iz kitajske... sedaj pa ja.. Oskubljeno verzijo lenovo vibe p1 dobim za 120€ - 20$ discounta, takega kot imam pa sedaj pa dobim za 170€-20$ + Carina. Razlika je v 1gb rama manj in ni nfc čipa.

Razmišljam.. Imam celoten telefon rezervnih delov, lahko zamenjam matično in imam isti telefon kot sem ga imel prej (če ta matična deluje), lahko pa kupim kaj drugega ampak mi nič ne ustreza. V evropi je podoben telefon 200€ ali več..

Rabim malo časa za razmislek...

lonz ::

Fool me once - shame on you; fool me twice...
...arrrrrr, shiver me timbers...

Mare2 ::

Tele KItajske stvari so res en rizik. Po drugi strani pa ti lahko enako pri RAM2 rečejo, da je telefon v stiku s tekočino in si na istem. :)
http://bit.ly/Navodilo123 Podpora za N26 Mastercard za Slovenijo

D3m0r4l1z3d ::

Z razlogom so nekateri cenejši
ETN Wallet addr.: etnkGuvhDzR7Dh8us4e69VStubGbmQHrh5pe2fnpNDhEhX5
A1nCWrFBMK2NmkycgVN4sAwhvY8YyNNbF6KUSJyFZ99QKU8phCn
Cryptopia ref. link: https://www.cryptopia.co.nz/Register?referrer=Anymalus

N0t0ri0us ::

sem bil osel in še enkrat naročil enak telefon z 1gb manj rama in brez nfc (50€ cenejši)

Prva stvar ki sem jo naredil je ta:

Razstavil nov telefon, zamenjal matično iz novega telefona v starega in star telefon deluje. Prav tako deluje ekran normalno, čeprav naj bi bil defekten in bi ga bilo treba zamenjati po informacijah servisa.

Nov telefon s staro matočno ne deluje. oz ima iste simptome kot jih je imel star telefon. Se pravi je zanič matična.

Na servisu so preverili 2x in po njihovih navedbah je zanič matična in ekran... (ne najdem primernega izraza..)

shadeX ::

Čak se pravi.. ti si še enkrat po vsem tem naročil telefon pri njih? In ko si ga dobil, si delujoč telefon razstavil in zamenjal nekatere dele, z deli iz pokvarjenega telefona?

Zakaj je to dobro?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: shadeX ()

N0t0ri0us ::

še enkrat. Dali so mi 20$ popusta in je bil tudi toliko cenejši od ostalih trgovin. Kar se tiče garancije je povsod isto sranje in raje kupim nov telefon kot pa da ga še enkrat pošiljam na kitajsko. Brez telefona sem bil 4 mesece in pol. 3 mesece in pol da sem dobil telefon nepopravljen in v mnogo slabšem stanju nazaj.

Ja nov deujoč telefon sem razstavil in zamenjal matično ploščo na starem telefonu. Zanimalo me je zgolj to ali je res zanič ekran kot so oni trdili, saj so 2x preverili.. očitno so 2x slabo preverili.

Dobro je zato, da imam razjasneno kaj je pri starem telefonu zanič ker jim prej nisem verjel.. sedaj pa sem potrdil, da so moje domneve resnične.

Na servisu so pa popolnoma nesposobni. Izgubili so mi tudi neko plastiko pri power saving gumbu in od takrat tisti gumb ne deluje več. Zvečer bom verjetno pisal trgovini in jim povedal da imajo popolnoma nesposoben servis glede na to, da sem jaz - nekvalificiran kader uspel popraviti telefon brez menjave displaya kot so na servisu trdili, da je to potrebno.

Bom videl kaj bodo rekli..

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ebay - prodajalec mi ni vrnil poštnine

Oddelek: Loža
242535 (1912) marjans
»

Paypal-Bolha goljufija? (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9217174 (9493) Furbo
»

Pošiljanje paketa v Nigerijo (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
8923999 (13884) St235
»

Nokia n95 8GB verzija (strani: 1 2 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
9214480 (2614) gasperxp
»

Vprasanje: placilo postnine

Oddelek: Loža
61755 (1424) @LOL

Več podobnih tem