» »

Fps vs hz (kmečka razlaga)

Fps vs hz (kmečka razlaga)

overklocker ::

Pozdravljeni!
Zadnje dni igram doom inernal in sem ugotovil vec fps = bolj smooth igranje.
V igri imam resolucijo 3440 x 1440
Po defoltu je bil monitor nastavljen skupaj z grafiko na 60 hz
Po overclockanju monitorja (predator x34p) in sprememba nvidia kontrolne plosce na 100 hz sem spravil v igri ven 100 fps na 100 hz (med samim igranjem med 80-90fps povprecje) gsync on gtx1080

Vprasanje: glede na to da je limit monitorja 100hz
Ali to pomeni da monitor ne more prikzati vec kot 100fps tudi ce zmanjsam resolucijo na npr 1080 ali pa 720?
Ali pomeni hz = fps

Ali
Mi lahko nekdo razlozi cimbolj po kmecko?
In ali je kje na netu kak graf ali stran kjer si lahko zracunal limit svoje graficne (pa ne mismim willitrun.com)

Hvala
Motherboard:Asus X579XStrix E CPU:AMD 5950X ,GPU: EVGA RTX 3080,
128GB RamDDR4,Hladilnik NoctuaNU15s,Tipkovnica:Crosair K95 Miška:Logitech g900
2x Samsung m.2 980PRO 500 gb,2x Samsung 860evo 2tb,Monitor:Samsung Odyssey G9

Horas ::

a: tvoj monitor lahko prikaže max fps kolikor je hz. torej 100fps.

b: ne rabiš neki račuant. poglej kakšen benchmark na jutub. 80-90fps maš super. če bi rad mel 100 pač znižaj kak graf setting

Gejspodar ::

Stvar je bolj komplicirana kot "eno ali drugo".

Hertzi so frekvenca, pri kateri tvoj monitor osvežuje sliko - izriše novo slikico. 60Hz - 60 na sekundo, 100Hz - 100 na sekundo.

FPS so količina sličic, ki jih grafična proizvede na sekundo - ta je lahko veliko večja od omejitve tvojega monitorja, pa se razlika še vedno pozna, ne glede na to, kaj ti bo folk govoril.

Sicer razlika ni opazna v vseh igrah, ker je to večinoma odvisno od pogona, v katerem je igra narejena, a pri mnogih je.

Če za primer vzamemo dobri stari CoD2 (ali 1, ali 4, ali 5 - kjer je bila manipulacija FPS-jev še preprosta brez 3rd party programov) - zaradi Quake 3 pogona igra različno deluje pri količnikih števila 1000 (125, 250, 333, 500, 1000) - jump higher, run faster, play smoother.

Na kratko - pri novejših igrah je bolje s FPS-ji konsistentno (konstantno) dosegat refresh rate svojega monitorja, FPS-je pa na tej meji zaklenit.

Za detajlne razlage si poglej YouTube kanal BattleNonsense.

Alien123 ::

za competitive gaming se fpsji nikakor ne zaklenejo.
frametime je najbolj pomemben.

60fps = 16.6ms
100fps = 10ms
144fps = 6.94ms
180fps = 5.55ms
250fps = 4ms
.
.

jaz mam isto 3440x1440 100hz monitor.. ampak nikoli v competitive igrah ne capam fpsjev. Capam jih samo pri sp igrah, ko uporabljam g-sync, ker tam mi je vseeno.
torej če imaš grafično, ki zmore samo nekje do 100fpsjev, je dobro da capaš fpsje, ker se tam spike lag pozna pri 10msjih.. Če pa grafična dosega konstantni ms pod 5, pa ne rabiš.
frametime je čas med sličicama v igri. torej capaj pa jih z rtss, ker je frametime isti..

Cange ::

Če se gibljejo FPS med okvirjem osveževanja monitorja, v tvojem primeru med ~40?-100Hz ti bo gsinc garantiral da se slika ne bo lomila. Če greš ven iz tega okvirja so potem navrsti kompromisi, če nočeš imet lomljenja slike lahko z ingame vsinc lockaš FPS na frekvenco monitorja, torej 100Hz v tvojmu primeru oz kolikor pač nastaviš. To potegne za seboj da so minimalni FPS 100Hz oz kolikor nastaviš, v primeru da greš na 100FPS se izbolša odzivnosti igre na račun znižanja detajlov v sami igri (iz avarage 80-90FPS na minimum 100FPS). Vsinc ponavadi doda nekaj laga, to je slabo samo v primeru če se greš max FPS, torej podrediš vse odzivnosti.
Pomembno je še da v nekaterih igrah lomljenje slike ni zaznavno, to velja tudi pri visokih FPS. Potem je še poraba, v igrah ki niso pomembni FPS boš z 100FPS trošil več električne energije kot z 60FPS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cange ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

'FPS-ji' so pomembni (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Novice / Igre
15013987 (10849) MrStein
»

Koliko FPS?

Oddelek: Igre
293189 (2641) Tac20
»

30 FPS vs 60 FPS (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Igre
1149050 (7274) Dr_M
»

sam 60 fpsjev???

Oddelek: Pomoč in nasveti
302429 (1666) stock
»

FPS in Hz na monitorju v igrah (strani: 1 2 )

Oddelek: Igre
524475 (3867) BigWhale

Več podobnih tem