» »

Prenos stacionarne telefonske številke iz Telekoma na A1

Prenos stacionarne telefonske številke iz Telekoma na A1

kvartopir ::

Starši so si uredili trojček na optiki pri ponudniku A1. Prej niso imeli interneta in ni bilo možnosti spremljanja programov za nazaj. Stacionarno telefonijo so imeli preko bazne postaje iz mojega priključka in kabelski priključek tretjega ponudnika. Sedaj po mesecu dni klicanja na Siol in A1 (pomoč uporabnikom) še vedno nimata svojega telefona. Pri prvem poizkusu prenosa številke sem jaz bil brez vse komunikacije 3 dni. Po velikih težavah sem dobil vse nazaj kot je bilo. Obe stacionarni številki sta bili ponovno pri meni. Pri ponovnem prenosu telefonske številke smo se lahko z isto številko identificirali navzven oboji (lahko smo klicali ven)iz različnih ponudnikov. Če smo klicali iz telefona priključenega na omrežje (seveda preko modema) A1 se je na drugem aparatu izpisala ista številka kot če sem klical iz telefona v omrežju Telekom. Preprosteje - v obeh omrežjih je bila aktivna ista številka za klicanje ven (še danes je tako). V tem času ni bilo možno sprejemati klicev razen iz omrežja Telekom. Iz drugega omrežja je bil odziv "izbirate neobstoječo številko). V tretjem poizkusu prenosa številke je stanje še bolj kaotično. Klic je možno sprejeti vendar samo v omrežju Telekom. Klicati ven pa je možno iz obeh omrežij ponovno z isto številko. Ko vprašam kdo nosi stroške klica: počakajte na račun pa boste videli.
In vprašanje:
1. Ima Telekom strokovnjake, ki bi to znali narediti? (težava se je pričela že davno pred virusom, tako, da virus ni ovira)
2. Zakaj ne plačajo strokovnjakov, ki bi to lahko naredili?
3. Imajo zaposlene samo nestrokovno osebje, ki ga lahko plačajo malo ali nič?
4. Je sploh možen prenos stacionarne številke med operaterji (samo številka brez paketa) :( . Najverjetneje je možen.
5. Info@.... komu in zakaj je to namenjeno, če nič ne moreš rešiti. Nadrejenih kot da nimajo, obnašajo se kot pravi deb...
Sicer pa tako neverjetna zadeva, da sploh ne vem, če jo bo kdo razumel.

Lep pozdrav in ostanite zdravi

kloko ::

Probleme te vrste se rešuje s klicanjem na tehnično podporo operaterja, kateremu plačuješ račune za (nedelujočo) storitev. Torej če imaš pogodbo z A1, ti zgražanje nad Telekomom bolj malo pomaga, pomaga lahko edino A1.

L.p., Kloko

kvartopir ::

Najprej podpišem pogodbo s Telekomom. 2 meseca me nihče ne kontaktira, zmes pa mi 3x prestavijo prvi datum obiska.
Po tej neprijetni izkušnji se odločim za A1.
Najprj pride GVO (hčerinsko podjetje Telekoma) in pripravi optično inštalacijo do vključno notranjega optičnega priključka - OPT
Sledi Telekom in doda optični pretvornik GRG-4242u.
Pride A1 in prinese vso naročeno in potrebno opremo (modem, sprejemniki) in me napoti na njihovo točko kjer bom podal zahtevo za prenos telefonske številke iz operaterja Telekom na A1.
Po 3 tednih ostanem popolnam brez vsega iz strani Telekoma. Vsaj starši imajo stacionarni telefon.
A1 me napoti na Telekom, da tam rešim težavo (izklopa).
Da zadevo malo pokrenem vključim še A1 ker bi drugače čakal 3 do 4 tedne.
Po treh dneh je vspostavljeno stanje kot je bilo v samem začetku.
Na A1 me napotijo nazaj na Telekom, ker so oni njim posredovali zahtevo za prenos številke. Iz prve roke podatek: vse tehnične zadeve za A1 izvaja Telekom na vaši točki.
Sedaj se že 3 tedne ukvarjam s Telekomom za prenos številke. A1 je svoje naredil, ko je podal zahtevek za prenos.
Torej mi preostane samo Telekom za reševanje težave in sem upravičeno zgražam nad njimi. Me res zanima kdo bo dobil račun za klice iz A1 ko številka še ni bila prenešena, klici pa so bili omogočeni. Zaenkrat staršem A1 še ne obračunava stacionarne telefonije kar je iz prvega računa razvidno.

Je pa zanimivo da ob klicu na številko pomoč uporabikom pri Telekomu dobiš vsaj informacijo kaj se dogaja in jo poizkusijo takoj rešiti. Na A1 se napake posredujejo in čakaš na povratni klic dan ali dva. To po moje pomeni, da za njih napake rešuje nekdo drug. Optiko je pri nas polagal Telekom. Zaradi ZPOmK ali ZVK mora Telekom odstiopiti določen % zmožnosti omrežja drugim operaterjem. Tukaj govorimo samo o omrežju. Komu pa se izplača postaviti še centrale v katerih so delilci in ojačevalce. To vzamejo v najem od Telekoma ali ponekod od Telemacha.
Od koga sta odvisna A1 in T-2, prav od Telekoma. Kje je torej ustvarjanje konkurence? Konkurence na moji točki ni ker Telemach tukaj nima svojega omrežja. Bili so dovolj jasni, da mi preko Telekoma ne morejo zagotoviti delovanja tega kar želim.
Povezava za pregled ponudnikov stacionarnega interneta https://www.mobilna-telefonija.com/ponu...

Če kdo želi menjati ponudnika naj dobro premisli koga lahko izbere.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
!

Katerega internetnega ponudnika izbrati? (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Omrežja in internet
1958609200 (1090) Mr.G.
»

Izi mobil mnenja (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
39591738 (11206) Jerry000
»

Spar mobil (strani: 1 2 3 47 8 9 10 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
490159432 (24153) Steinkauz
»

Hot, BOB, Telemach in vse ostalo (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Mobilne tehnologije
15654405 (16733) V-i-p
»

Kateri predplačniški

Oddelek: Mobilne tehnologije
264369 (3812) BlaY0

Več podobnih tem