Forum » Na cesti » Avto za daily commute 140km
Avto za daily commute 140km
-valvoline- ::
V nemciji so izglasovali zakon da se bo dizel drazil vsako leto za 10-20c. Ostali verjetno kmalu copy paste. Dizel bo zagotovo drag spas v naslednjem obdobju.
GrX ::
Meni res ni jasno zakaj ljudje tako radi kupujete 1.0 mašine za na avtocesto.. Načeloma mašine 1.6 niso tako zelo drage.
Sej meni tudi ni jasno, kako da ti še vedno ne znaš normalno voziti.
Haha, takoj užaljen. Če ti tako praviš potem bo pa vsekakor držalo. Nisem vedel, da vsi tisti, ki imamo pač močnejše mašine ne znamo vozit. Res si komedijant.
Moč mašine nima veze s tem, da si ti nesposoben voznik, nevaren vsem ostalim udeležencem na cesti
Če ti tako praviš potem pa bo vsekakor držalo. Očitno imaš moč, da kar preko spleta lahko dolčiš kakšen voznik je kdo. Bravo!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: GrX ()
jest10 ::
Kot sem že popravil post, se opravičujem, zamenjal sem te s pacjentom "GR2"
Drugače pa ne vem kaj manjka 1L mašini z 110KM in 200nm med 1800-3500rpm, ki ima pri 130km/h(GPS) 2800rpm, da kao ni za na avtocesto?
(sicer jaz imam 1,2L ki ima uporaben navor v širšem območju in se malo lepše vozi od 1L)
Drugače pa ne vem kaj manjka 1L mašini z 110KM in 200nm med 1800-3500rpm, ki ima pri 130km/h(GPS) 2800rpm, da kao ni za na avtocesto?
(sicer jaz imam 1,2L ki ima uporaben navor v širšem območju in se malo lepše vozi od 1L)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jest10 ()
KAVINSKY ::
-valvoline- je izjavil:
V nemciji so izglasovali zakon da se bo dizel drazil vsako leto za 10-20c. Ostali verjetno kmalu copy paste. Dizel bo zagotovo drag spas v naslednjem obdobju.
A to je tisti bananistan, kjer ugašajo nuklearke, potem pa začnejo sekati gozdove, da širijo rudnike premoga?
Upajmo, da naši niso take brihte, čeprav ta ekološki davek bi bil precej blagodejen za blagajno. Naj bo bencin in dizel 1:1, pa odpadejo tisti, kateri dizla ne rabijo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: KAVINSKY ()
Sparkxl ::
Meni res ni jasno zakaj ljudje tako radi kupujete 1.0 mašine za na avtocesto.. Načeloma mašine 1.6 niso tako zelo drage.
Saj se zavedas, da imajo tile avti enako razmerje moc/masa, kot npr BMW 520 right?
Ja seveda.. Pa misliš, da je to za mašino dobro?
1.0 bencinc brez turbine ima ca 70km, s turbino okrog 100.
2.0 dizl brez turbine jih ima neverjetnih 70km, s turbino tudi 200.
Pa misliš, da je to za mašino dobro?
hojnikb ::
Če je mašina pravilno dimenzionirana, je lahko 300HP/L.
Oz. drugače povedano. Imaš motor z 1.5 in 150HP. Istemu motorju zmanjšaš hod in velikost bata, da je skupna prostornina 1.0. Konji so isti. Bo zdaj kr naenkrat problem?
Oz. drugače povedano. Imaš motor z 1.5 in 150HP. Istemu motorju zmanjšaš hod in velikost bata, da je skupna prostornina 1.0. Konji so isti. Bo zdaj kr naenkrat problem?
#brezpodpisa
Sparkxl ::
Vprašal sem zato, ker kak se omeni 1.0 turbo motor, se začne: to je ja navito da znoriš, to bo motor razneslo, to ni za na ac...
Pri dizlu, ki mu turbina tudi potroji moč, tega od forumskih mehanikov ne slišiš. Je najbolj normalna stvar na svetu.
Pri dizlu, ki mu turbina tudi potroji moč, tega od forumskih mehanikov ne slišiš. Je najbolj normalna stvar na svetu.
KAVINSKY ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Saj načeloma gre, ampak vprašanje kako je taka zadeva vzdrzljiva na dolgi rok.
Ker pred turbo mlinčki so bili vsi 4 cilindraši čudežno zanesljivi
Sparkxl ::
Obstaja kakšen zanesljiv vir, da turbo mlinčki množično crkujejo, ali so to samo forumske bajke tistih, ki jih nimajo?
m0LN4r ::
Lahko ta podatek podkrepis z nevem npr. stevilom delujocih turbin in nedelujocih turbin?Ker?
Ker to ni avto s katerim bi človek vsak dan delal 140 km s hitrostjo ~ 130 kmh/h. To ni avto za visoke hitrosti. Še posebej ne če ima avto turbino, katere zelo rade crkujeko.
Na oko smo imeli 5 avtov z turbino, v sirsi zlahti se ene 3-4 komade po vsaki veji rodbine, pa se ne spomnim, da bi komurkoli crknila turbina.
Nevem kaj vas je tako strah, a so vas prestrasili pred 20 leti, ko je v soseski crknila ena turbina al?
WizzardOfOZ je izjavil:
Subaru XV 1.6 s CVT menjalnikom. 50 - 900 obratov, 100 - 1800 obratov, 130 - malo pod 3000 obratov.Res dober ljudski primer. Tok jih je, da drugih sploh ne vidis.
WizzardOfOZ je izjavil:
Subaru XV 1.6 s CVT menjalnikom. 50 - 900 obratov, 100 - 1800 obratov, 130 - malo pod 3000 obratov.Res dober ljudski primer, tolko jih je na cesti, da drugih sploh ne vidis.
IL_DIAVOLO je izjavil:
Saj načeloma gre, ampak vprašanje kako je taka zadeva vzdrzljiva na dolgi rok.Rajsi dva nova mala mlincka, kot pa 20 let gonit enga dinozavra.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Subaru XV 1.6 s CVT menjalnikom. 50 - 900 obratov, 100 - 1800 obratov, 130 - malo pod 3000 obratov.Res dober ljudski primer, tolko jih je na cesti, da drugih sploh ne vidis.
Seveda, avto in pes morata biti nemška (al pa vsaj češka).
Utk ::
Sami bedasti odgovori, ampak nekdo, ki postavi vprašanje o avtu na slo-tech, si boljših niti ne zasluži.
Invictus ::
-valvoline- je izjavil:
V nemciji so izglasovali zakon da se bo dizel drazil vsako leto za 10-20c. Ostali verjetno kmalu copy paste. Dizel bo zagotovo drag spas v naslednjem obdobju.
Glede na to, da razlike v porabe med dizlom in bencinarjem ni, bi bilo zdaj malo neumno kupovati dizla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
a_borlak ::
Nisem bral cele teme, ampak za 200€+gorivo se splača razmisliti o Renault Zoe, če imaš doma možnost postaviti polnilnico. To pomeni,da bi avto polnil na dva dni. Osnovni avto je 1000€ pologa+160€ mesečno (oziroma zaradi kilometrov bo več), ampak še enkrat, če imaš možnost postaviti polnilnico, potem se ti izzide, če ne, si s stroški tam tam.
facepalm ::
Nisem bral cele teme, ampak za 200€+gorivo se splača razmisliti o Renault Zoe, če imaš doma možnost postaviti polnilnico. To pomeni,da bi avto polnil na dva dni. Osnovni avto je 1000€ pologa+160€ mesečno (oziroma zaradi kilometrov bo več), ampak še enkrat, če imaš možnost postaviti polnilnico, potem se ti izzide, če ne, si s stroški tam tam.
In 100€+ mesecno za najem baterije..
facepalm ::
In bedasti odgovori se nadaljujejo...
Zakaj zaboga ne bi kupil baterije za te km?
Ker pol gre konkretno cez budget 200EUR + gorivo. Oz "alanob" je podal tako ceno, ki ne zajema baterije.
Edit: cena baterije pa je po ceniku podobna ceni najcenejse Dacie.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
WizzardOfOZ ::
facepalm ::
Po ceniku je 124EUR/m
Za 60EUR/m so oddajali/oddajajo baterijo za Twizyja
Za 60EUR/m so oddajali/oddajajo baterijo za Twizyja
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
Utk ::
In bedasti odgovori se nadaljujejo...
Zakaj zaboga ne bi kupil baterije za te km?
Ker pol gre konkretno cez budget 200EUR + gorivo. Oz "alanob" je podal tako ceno, ki ne zajema baterije.
Edit: cena baterije pa je po ceniku podobna ceni najcenejse Dacie.
Ne ne gre, 10 let kredita preko eko sklada, 25 jurjev s subvencijo, pa računaj...
Pri 33,000 km letno gre na mesec vsaj 170 evrov za gorivo, če to gorivo ni elektrika.
Za tolk km bi še boljši bil leaf, skoraj nič dražji, samo malo večji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
facepalm ::
In bedasti odgovori se nadaljujejo...
Zakaj zaboga ne bi kupil baterije za te km?
Ker pol gre konkretno cez budget 200EUR + gorivo. Oz "alanob" je podal tako ceno, ki ne zajema baterije.
Edit: cena baterije pa je po ceniku podobna ceni najcenejse Dacie.
Ne ne gre, 10 let kredita preko eko sklada, 25 jurjev s subvencijo, pa računaj...
Pri 33,000 km letno gre na mesec vsaj 170 evrov za gorivo, če to gorivo ni elektrika.
In TI se pol peesdis nad "butastimi" odgovori? Pometi najprej pred svojim pragom.
1. OP govori o obrocnem placilu MAX 5 let, kar bi ga z morebitnim brezobrestnim kreditom od ekosklada prislo cca 420€/m
2. za 33kkm letno prides skozi z manj kot 150€/m, v kolikor se vozis na plin
Utk ::
Če misli OP živet še max 5 let, potem ne pride v poštev električni, to je res.
Ne ne prideš, po avtocesti že ne. Da ne govorimo o drugih stroških.
za 33kkm letno prides skozi z manj kot 150EUR/m, v kolikor se vozis na plin
Ne ne prideš, po avtocesti že ne. Da ne govorimo o drugih stroških.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
facepalm ::
Če misli OP živet še max 5 let, potem ne pride v poštev električni, to je res.
za 33kkm letno prides skozi z manj kot 150EUR/m, v kolikor se vozis na plin
Ne ne prideš, po avtocesti že ne. Da ne govorimo o drugih stroških.
Kalkulator v roke, pa bos videl da prides skozi.
Kar se tice "drugih stroskov" pa pridejo z vsako vrsto motorizacije. Al ti mislis, da je ZOE tako napreden, da bi zdrzal 10 let (330.000km) brez ene okvare in s prvotno baterijo v odlicnem stanju?
Pa mimogrede. "Zastonj" elektrika, te pride cca 40EUR/m za tako kilometrino. Pozimi pa se vsaj desetak zraven.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: facepalm ()
PersonaRuda ::
Evo 1 idealni električni avto, kateri pomoje nebo stal več kot 20k. Zraven prištej 7,5k subvencije in si na ceni: 12,5k - moja ugibanja. Zakaj? Ker je mali: 3,73m. Kar je čisto dovolj za 1 osebo do 2 osebi, da se komfortno pripelje do cilja. Ker ima malo baterijo: domet 200km. Zato pomoje bo tudi najnižja cena na trgu.
Avto pa pride na trg šele 2021.
Dacia Spring:
Avto pa pride na trg šele 2021.
Dacia Spring:
PersonaRuda ::
Če si bom kdaj iskal službo v Avstriji (trenutno v MB dobro zaslužim, tako da ni razloga za menjavo službe, nobena služba pa ni večna), do Graza in nazaj bi imel 150km, bi si točno taki avto za pot nabavil in ga zvozil do konca. Pomoje bi najbolj poceni skozi prišel.
facepalm ::
Nekam visok za tako kratko vozilo..
Osebno se mi zdi zanimiv Twingo na elektriko vendar je domet za en k.
Osebno se mi zdi zanimiv Twingo na elektriko vendar je domet za en k.
Utk ::
Kalkulator v roke, pa bos videl da prides skozi.
Sem kalkuliral 7 let in 150,000 km na plinu in skalkuliral, da nekaj malega sem sicer res prišparal, ampak še največ je od tega sistema imel tist, ki mi ga je prodal, pa še kakšen mehanik zraven. In še to sem prišparal nekaj, ker na srečo ni bilo nič narobe z njim. Lahko še tolk ne bi.
Kar se tice "drugih stroskov" pa pridejo z vsako vrsto motorizacije.
Mislim na druge stroške kot so olje za ventile 3x letno, 1x letno plinski servis, pogostejše menjave svečk, morda celo cinšpule in nastavljanje ventilov. In to, če se v resnici nič ne pokvari zarad plina.
Imaš pa izbiro, ali dober plinski sistem, ki dela, in pri katerem so te stvari drage, ali pa slab, ki ima te stvari poceni, ni pa nujno, da res dela (kot šus), ali pa tovarniški, ki skoraj da ne obstajajo.
Al ti mislis, da je ZOE tako napreden, da bi zdrzal 10 let (330.000km) brez ene okvare in s prvotno baterijo v odlicnem stanju?
V odličnem stanju morda ne, 200 km na dan bi pa še zmogla. Za ostale okvare so možnosti glih takšne, če ne manjše, kot pri vseh drugih, še posebej pa manjše kot pri starih bmwjih za 12 jurjev.
Pa mimogrede. "Zastonj" elektrika, te pride cca 40EUR/m za tako kilometrino. Pozimi pa se vsaj desetak zraven.
A sem kje napisal, da je elektrika zastojn?
Sheteentz ::
PersonaRuda je izjavil:
Evo 1 idealni električni avto, kateri pomoje nebo stal več kot 20k. Zraven prištej 7,5k subvencije in si na ceni: 12,5k - moja ugibanja. Zakaj? Ker je mali: 3,73m. Kar je čisto dovolj za 1 osebo do 2 osebi, da se komfortno pripelje do cilja. Ker ima malo baterijo: domet 200km. Zato pomoje bo tudi najnižja cena na trgu.
Avto pa pride na trg šele 2021.
Dacia Spring:
Notranjost pa vsa v plastiki in nekvalitetnih materialih. Avto mora biti znotraj usnjen, ostalo je za plebs.
Utk ::
In kaj si ti za en plemič?
Takim, ki ugotovijo, da je dacia za plebs, se sicer res reče, da so kronani, žival zraven si pa sam izberi.
Takim, ki ugotovijo, da je dacia za plebs, se sicer res reče, da so kronani, žival zraven si pa sam izberi.
PrihajaNodi ::
PersonaRuda je izjavil:
Evo 1 idealni električni avto, kateri pomoje nebo stal več kot 20k. Zraven prištej 7,5k subvencije in si na ceni: 12,5k - moja ugibanja. Zakaj? Ker je mali: 3,73m. Kar je čisto dovolj za 1 osebo do 2 osebi, da se komfortno pripelje do cilja. Ker ima malo baterijo: domet 200km. Zato pomoje bo tudi najnižja cena na trgu.
Avto pa pride na trg šele 2021.
Dacia Spring:
Notranjost pa vsa v plastiki in nekvalitetnih materialih. Avto mora biti znotraj usnjen, ostalo je za plebs.
Ce je usnje ti rit drsi sem in tja.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
facepalm ::
@Utk plinski sistem vzdrzujes tako, kot je predpisal proizvajalec, da obdrzis garancijo. Govorim seveda o tovarniskem lpg (Dacia).
Razlika v porabi med tem in Zoe-m je cca 3€/100km. Razlika v ceni cca 12.000€. Izenacita se po skoraj 400.000km. Recimo, da bomo Dacio popravljali z originalnimi deli iz tovarne BMW za 6.000€, ZOE pa bo posrecen avto z neobrabljivimi gumami. Izenacita se pri 200.000km oz po 6ih letih.
Razlika v porabi med tem in Zoe-m je cca 3€/100km. Razlika v ceni cca 12.000€. Izenacita se po skoraj 400.000km. Recimo, da bomo Dacio popravljali z originalnimi deli iz tovarne BMW za 6.000€, ZOE pa bo posrecen avto z neobrabljivimi gumami. Izenacita se pri 200.000km oz po 6ih letih.
PersonaRuda ::
Dacia Spring
Sem že našel špekulacijo glede cene: Kampfpreis: Von weniger als 15.000 Euro für den Crossover im Stadtformat ist die Rede. Da wird wohl noch die Miete für die Batterie dazukommen – aber dennoch eine Ansage.
Torej špekulira se, da bo izklicna cena manjša od 15.000€ in prav tako se špekulira, da boš baterijo najel (plačeval mesečno najemnino), kot je to praksa pri Renault.
Če to drži: bi potem takem za avto odštel 15.000€ - 7.500€ subvencije = 7.500€ za avto in potem bi še mesečno plačeval (izbral sem paket: neomejeno km letno) 124€ za najem baterije (taka je cena pri Zoe za Slovenijo, preverjeno na netu) + strošek elektrike za prevoz cca. 3000km mesečno. In tu se potem dela kalkulacija ali se to bolj izplača ali pa vzeti novi avto za 12k-13k dizel/bencin.
Sem že našel špekulacijo glede cene: Kampfpreis: Von weniger als 15.000 Euro für den Crossover im Stadtformat ist die Rede. Da wird wohl noch die Miete für die Batterie dazukommen – aber dennoch eine Ansage.
Torej špekulira se, da bo izklicna cena manjša od 15.000€ in prav tako se špekulira, da boš baterijo najel (plačeval mesečno najemnino), kot je to praksa pri Renault.
Če to drži: bi potem takem za avto odštel 15.000€ - 7.500€ subvencije = 7.500€ za avto in potem bi še mesečno plačeval (izbral sem paket: neomejeno km letno) 124€ za najem baterije (taka je cena pri Zoe za Slovenijo, preverjeno na netu) + strošek elektrike za prevoz cca. 3000km mesečno. In tu se potem dela kalkulacija ali se to bolj izplača ali pa vzeti novi avto za 12k-13k dizel/bencin.
Utk ::
Da je plinski sandero najcenejši transport, se sigurno strinjam. Ni pa nujno zato "najboljši".
facepalm ::
Sheteentz ::
In kaj si ti za en plemič?
Takim, ki ugotovijo, da je dacia za plebs, se sicer res reče, da so kronani, žival zraven si pa sam izberi.
Si se že peljal v kakšni Dacii? Zdi se mi, da je bil Sandero avtomatik. Volana ne moreš premikati v globino, sedalni del sedeža orng prekratek, plastika na armaturki deluje nadvse ceneno, pa še bi lahko našteval.
Kot da se trudijo na tem, da ti s takim avtom dajo vedeti, da nisi vreden udobne in kvalitetne vožnje.
facepalm ::
In kaj si ti za en plemič?
Takim, ki ugotovijo, da je dacia za plebs, se sicer res reče, da so kronani, žival zraven si pa sam izberi.
Si se že peljal v kakšni Dacii? Zdi se mi, da je bil Sandero avtomatik. Volana ne moreš premikati v globino, sedalni del sedeža orng prekratek, plastika na armaturki deluje nadvse ceneno, pa še bi lahko našteval.
Kot da se trudijo na tem, da ti s takim avtom dajo vedeti, da nisi vreden udobne in kvalitetne vožnje.
Jaz sem se lani zanimal za nakup Sanderota lpg. Sem zavil v salon, se usedel v avto in kupil drugi avto za dvojno ceno in dvojno porabo (10€/100km).
Sheteentz ::
Da, zato se tem avtom reče dacia in stanejo nekaj manj kot ostali. Je še kaj novega?
Vredu, nič novega, torej gre za staro reč, in sicer, zakaj nekomu predlagati nakup tako zanič avta? Mar ni tehtneje kupiti par let starega vozila, ki prinaša bolje udobje in kvaliteto vožnje? Od kje potreba, da se kupuje novo, pa četudi gre za novo sranje, napram par let rabljenemu avtu? Ni namreč spet tako težko poiskat dobrega rabljenega avta (prvi lastnik, redni servisi, dobro ohranjen), da bi morali kupovati drek.
facepalm ::
Da, zato se tem avtom reče dacia in stanejo nekaj manj kot ostali. Je še kaj novega?
Vredu, nič novega, torej gre za staro reč, in sicer, zakaj nekomu predlagati nakup tako zanič avta? Mar ni tehtneje kupiti par let starega vozila, ki prinaša bolje udobje in kvaliteto vožnje? Od kje potreba, da se kupuje novo, pa četudi gre za novo sranje, napram par let rabljenemu avtu? Ni namreč spet tako težko poiskat dobrega rabljenega avta (prvi lastnik, redni servisi, dobro ohranjen), da bi morali kupovati drek.
Kakorkoli obrnes so nove Dacie vseeno zanesljive in se lepo vozijo. Res so plastike za en k in dajejo ultra cenen obcutek. Ampak vseeno raje to, kot loto listek (rabljen avto). Sploh, ce je samo za v sluzbo..
Utk ::
Da, zato se tem avtom reče dacia in stanejo nekaj manj kot ostali. Je še kaj novega?
Vredu, nič novega, torej gre za staro reč, in sicer, zakaj nekomu predlagati nakup tako zanič avta? Mar ni tehtneje kupiti par let starega vozila, ki prinaša bolje udobje in kvaliteto vožnje? Od kje potreba, da se kupuje novo, pa četudi gre za novo sranje, napram par let rabljenemu avtu? Ni namreč spet tako težko poiskat dobrega rabljenega avta (prvi lastnik, redni servisi, dobro ohranjen), da bi morali kupovati drek.
Za 35,000 km letno skoraj rabiš nov, ali pa skoraj nov, avto. V petih letih bo imel avto 200,000 km. Pri rabljenem, ki jih že ima 150, bo to 350. Ja, imaš pametnjakoviče, ki tudi pri teh km še nič ne menjajo (amortizere itd.), ampak od teh se tudi vsaka nova dacia lepše pelje...
a_borlak ::
Nisem bral cele teme, ampak za 200€+gorivo se splača razmisliti o Renault Zoe, če imaš doma možnost postaviti polnilnico. To pomeni,da bi avto polnil na dva dni. Osnovni avto je 1000€ pologa+160€ mesečno (oziroma zaradi kilometrov bo več), ampak še enkrat, če imaš možnost postaviti polnilnico, potem se ti izzide, če ne, si s stroški tam tam.
In 100€+ mesecno za najem baterije..
Ne, baterija je že v tej ceni. Oziroma za neomejeno km bi moral vprašati, za 15k letno (kar je premalo v tem primeru) je 190€.
-valvoline- ::
Torej brez subvencije noben ne bi kupu ev podaljska. Tolk o super duper elektricni prihodnosti. Bognedaj da se bo zacel zaracunavat pravicen znesek na prevozen km, se tiste kupljene evje bodo nazaj vrnil prodajalcem. On the other hand cng je na borzah rekordno poceni ,pa se pada cena. 10c na kg,lol. Cng omrezje rabimo in normalno ceno max 50c na crpalkah, ni potrebe po idiotskemu subvencioniranju ev igrac.
facepalm ::
Nisem bral cele teme, ampak za 200€+gorivo se splača razmisliti o Renault Zoe, če imaš doma možnost postaviti polnilnico. To pomeni,da bi avto polnil na dva dni. Osnovni avto je 1000€ pologa+160€ mesečno (oziroma zaradi kilometrov bo več), ampak še enkrat, če imaš možnost postaviti polnilnico, potem se ti izzide, če ne, si s stroški tam tam.
In 100€+ mesecno za najem baterije..
Ne, baterija je že v tej ceni. Oziroma za neomejeno km bi moral vprašati, za 15k letno (kar je premalo v tem primeru) je 190€.
Bos moral malo vec napisat.
Po uradnem ceniku je najem baterije do 15kkm/leto, 104€/m. Recimo da spustijo na 75€. Torej odplacujes cca 115€ avto + 75€ najem. Avto odplacas v 10ih letih.
Ce dodamo 20€ (za neomejene km), prides na 210€/m + 50€/m elektrike.
Ok ta racunica niti ni tako slaba (ce dobis po tej ceni). Ampak mores imeti avto 10 let.
WizzardOfOZ ::
Po ceniku je 124EUR/m
Za 60EUR/m so oddajali/oddajajo baterijo za Twizyja
Očitno so samo tisti prvi imeli 63€ na mesec plačevanja za baterijo za ZOE.
Avto mora biti znotraj usnjen, ostalo je za plebs.
Sam še pedri so na usnju. Ga ne maram v avtu, pa če mi plačaš. Pozimi mrzel, poleti vroč.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33392 (17576) | kajetan |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12259 (10667) | zez |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25697 (20122) | KAVINSKY |
» | kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13636 (11988) | #000000 |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29816 (25671) | D3m |