» »

Stroški vzdrževanja avtov

Stroški vzdrževanja avtov

1
2
3

Utk ::

korenje3 je izjavil:

18let. zadnjih 10 let 2 servisa, skupaj 400€/servis v povprečju

Zakaj se potem oglašaš v temi o vzdrževanju avtov, če ga ne vzdržuješ, pa končno, niti voziš se ne z njim. Kot da bi bil jaz pameten kako super so stari pralni stroji, nič elektrike ne troši, aja, že 20 let mi stoji v kleti, peremo pa na drugega.

krneki0001 ::

hipoidno olje (zavorno olje) veže vlago in vodo nase. Zato se menja nekje na 5 let, ker v tem času pride toliko vode v olje, da zavorni batki znotraj začnejo rjaveti in potem imaš probleme.

Sej delajo zavore tudi naprej normalno, ampak jih uničuješ in v končni fazi je potem treba menjat zavorne batke.

Zelo podobno se menja olje v menjalniku in diferencialih. Ampak to počne zelo majhno število ljudi.

Zgodovina sprememb…

iKst ::

Isotropic je izjavil:

zavorno olje ne, za olje v motorju pa nebi bilo slabo.
zračen filter lahko samo spihaš pa je.


Zavorno olje se običajno menja na 2 leti, tako priporoča večina proizvajalcev. Zavorno olje nase veže vlago in po letu ali dveh vsebnost vode v njem naraste dovolj, da lahko med zaviranjem zavre, posledično zavore odpovejo. Druga stvar je, da lahko voda v zavorni tekočini povzroči rjavenje cilindrov in cevi.

Filter zraka lahko načeloma spihaš, ampak tudi to spada pod servisiranje. Pa v 10 letih ti zna že prepereti, guma okrog se lahko začne luščiti pa ti kak del pade v sesalni kolektor. Ni optimalno.

Potem ti ostanejo še drugi filtri (olje, gorivo, kabina...) pa splošni pregledi avtomobila. Pri avtu, ki se 10 let skoraj nič ne vozi, mimogrede poči kakšna plastika, prepari kakšna gumjasta cev, spusti hladilnik za vodo...


Kakorkoli obrneš. 2 servisa v 10 letih sta zanemarjanje avtomobila.

Isotropic ::

če si nekaj bral v avto magazinu ali na netu, še ni zapisano v kamen.
nebivedu je čist prav povedal. na 2 leti menjajo kvečjemu na uradnemu servisu because moneys.
noben normalen mehanik (ce ti hoče dobro) ti ne bo menjal tako hitro.

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Na 2 leti bi uradno moral menjat. Pa amortizerje tudi, fedre pa na 5 let. Taki so normativi.

Ampak sam menjam kompletno zavorno olje na 5 let. Preluftam pa bremze vsake 2 leti, ko tudi ploščice menjam. Takrat spustim vem vsaj tisto olje, ki je v čeljusti in ga nadomestim z novim, ker takrat očistim čeljusti in preverim kakšne so gumice, ki ščitijo zavorne batke.

iKst ::

Zavorna tekočina po 1 letu vsebuje cca. 1% do 1,5% vode. Po dveh letih 2% do 3% in tako dalje.

Tukaj je en graf, kako pada točka vrenja z vsebnostjo vlage.



Če ti mehanik hoče dobro, ti bo menjal zavorno tekočino in vse ostale kose, filtre ter tekočine v predpisanem intervalu. Liter zavorne tekočine stane 10€, dela z menjavo je 15 minut. Stroški, ki lahko nastanejo zaradi zanemarjanja pa so precej višji, da ne govorimo o tem, da ti bremze ne delujejo optimalno.

Isotropic ::

krneki0001 je izjavil:

Pa amortizerje tudi, fedre pa na 5 let. Taki so normativi.

shiet

krneki0001 ::

Po novem na tehničnih pregledih vzamejo tudi vzorec zavornega olja in ga dajo v mašinco, kjer preverijo kdaj (pri kateri temperaturi) zavre.

Isotropic je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Pa amortizerje tudi, fedre pa na 5 let. Taki so normativi.

shiet


Amortizerji zdržijo nekje 50.000 km normalnega delovanja, potem naj bi bili za zamenjat.

Zgodovina sprememb…

Isotropic ::

sam to je dost, če ga odtočiš, dokler ne priteče sveže (pomoje).

jaz in moji kolegi smo jih menjali pri 150-200k ponavadi.

krneki0001 ::

Ja, če daš stran zavorno čeljust in jo očistiš, preveriš stanje gumic, potem pride sicer nekaj starega olja iz cevi, ampak večina je novega.

Buggy ::

Po novem na tehničnih pregledih vzamejo tudi vzorec zavornega olja in ga dajo v mašinco, kjer preverijo kdaj (pri kateri temperaturi) zavre.


je kaksen treshold glede starosti avta, kjer to delajo ker jaz tega se v zivljenju nisem dozivel?

pa se enkrat bi opozoril, da to da navajate kako na dve leti delate neki, nobenemu nic ne pomeni, ker to je lahko 3Kkm al pa 30Kkm...kilometrina je vazna jebemumast!!!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

amacar ::

Js tudi še nisem doživel, imel tehničnega par dni nazaj.
Za letni servis dam pa 50€ za menjavo olja in filtrov. 17 let star dizl.

BlaY0 ::

Z oljem vred?

amacar ::

Da (pod kozolcem).

BlaY0 ::

Se pravi daš za delo 10EUR?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

;-) ::

Za zdaj me avta staneta priblizno (servisi in popravila) tam 400EUR letno gre za 11 let staro toyoto corollo 2.0 d4d in megane 2010 1.6 16V. Servis olje in filtri od oka 60-70EUR po vsakem pa kake malenkosti. Pri renaultu je skos kaj toyota pa ima kaksne muhe.

Pred nedavnim zamasen egr in filter goriva, pozimi je tulil lezaj, ki ga mam se kar v sovoznikovem predalu ker je nehal tulit:) pa vcasih jo kaj srbi in jo je treba pocartat pozimi je bila ena soba glasna, nova stane 700EUR jaz sem jo vzel iz rav4 na odpadu ceprav so vsi pravli da nebo funkcionirala je ze naredla 10.000 za borih 40EUR. Vecino popravim sam.

Megane ima svoje finte vsake toliko ki te lahko pustijo na cesti pa ima pol manj prevozenih(80.000). Trenutno ga pri vzigu zjutraj nekaj muci, za 3 sekunde spusti cuden zvok ampak ne ugotovimo kaj bi bilo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ;-) ()

BlaY0 ::

;-) je izjavil:


Megane ima svoje finte vsake toliko ki te lahko pustijo na cesti pa ima pol manj prevozenih(80.000). Trenutno ga pri vzigu zjutraj nekaj muci, za 3 sekunde spusti cuden zvok ampak ne ugotovimo kaj bi bilo.

Ah to je Renold ;) Meni je vse špilalo do prvega rednega servisa, takoj za tem pa so se začele težave. Kot da bi na servisu zanalašč nekaj pokvarili zato, da bi še naprej redno k njim hodil ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

korenje3 ::

Utk je izjavil:

korenje3 je izjavil:

18let. zadnjih 10 let 2 servisa, skupaj 400€/servis v povprečju

Zakaj se potem oglašaš v temi o vzdrževanju avtov, če ga ne vzdržuješ, pa končno, niti voziš se ne z njim. Kot da bi bil jaz pameten kako super so stari pralni stroji, nič elektrike ne troši, aja, že 20 let mi stoji v kleti, peremo pa na drugega.


mešaš buče in jabolka.
napisal si kot da se z avtom ne vozim. z avtom se vozim vsak dan in ne stoji v kleti.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

amacar ::

BlaY0 je izjavil:

Se pravi daš za delo 10EUR?


Dovolj je za 1 uro dela. Tudi 20€ bi mu dal, ampak manj kot je boljše je :))

BlaY0 ::

Ura na pooblaščenih servisih je okrog 35 EUR. Jaz sem nazadnje dal na Verovškovi v LJ za letni pregled z menjavo olja pri Touranu okrog 90EUR (olje kupljeno v lastni režiji). Prej sem imel Forda in je bilo vse skupaj malenkost cenejše.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

amacar ::

Na pooblaščene ne bom hodil pri skoraj 18. let starem avtu, poleg tega vas lepo olupijo v ljubljani, v manjših krajih so cene kr lepo nižje.

BlaY0 ::

Se razume. Moj je še v garanciji. Sem pa klical tudi na par pooblaščenih servisov izven Ljubljane za predračun pa za VW niso bile cene dosti nižje. Mogoče vsega skupaj za 10 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

BlaY0 ::

Drugače pa ima Haynes service and repair knjige za praktično vse žive možne avtomobile starejše od par let. Če si vsaj malo tehničen tip lahko praktično vse sam narediš. Jasno rabiš primerno orodje.

Utk ::

pa se enkrat bi opozoril, da to da navajate kako na dve leti delate neki, nobenemu nic ne pomeni, ker to je lahko 3Kkm al pa 30Kkm...kilometrina je vazna jebemumast!!!

Pri zavornem olju - niti ne.

napisal si kot da se z avtom ne vozim. z avtom se vozim vsak dan in ne stoji v kleti.

Bolj malo se voziš, če imaš tako malo km v 18 letih, pa tudi če se bi kaj dost vozil, z dvema servisoma v 10 letih se pač ne bi vozil. Sploh.

Miha 333 ::

BlaY0 je izjavil:

Drugače pa ima Haynes service and repair knjige za praktično vse žive možne avtomobile starejše od par let. Če si vsaj malo tehničen tip lahko praktično vse sam narediš. Jasno rabiš primerno orodje.

Tako je. Haynes je zakon. In olje za 15+ let stare avtomobile je zelo poceni, ker ne rabi nekih super-duper specifikacij. Primer: za moj avto dobiš Elf ali Shell 10W-40 API SL/CF v Leclercu 2x letno v akciji po 14 € za 5 L. Zadostovalo bi sicer tudi 15w-40 API SG/CF, ki je še cenejše. Za servis si vzameš kakšno urico v soboto popoldan in se lahko voziš resnično zelo poceni.

BlaY0 ::

Pa ne samo to. Mene najbolj moti šlamparija serviserjev. Ker se mu ne da pogledat v servisni priročnik s specifikacijami katero orodje mora prijeti v katero roko za posamezno opravili, on raje vzame taveliko macolo in tavelik šraufnciger in poskuša nekaj eksperimentirati s tem. Potem ti nekaj uniči in poskuša zadevo zakriti ter si misli "Eno leto bo že zdržalo, saj bo drugo leto spet prišel, takrat mu bom pa povedal da je treba to zamenjati.". Da ne omenjam zategovanja razno raznih matic in šraufov brez moment ključa. Skratka osnovne stvari.

Stipex ::

Še nekaj mojih stroškov v zadnjih 2 letih, poskušam zabeležiti kar se da.

Torej pred 2 leti sem od sorodnika (1. lastnik) kupil BMW 525d e39 l.2002 z ročnim menjalnikom. Avto je bil pri svojih 12ih letih in 220.000km praktično še v tovarniškem stanju z izjemo olja in filtrov. Ker nameravam avto imeti še nekaj časa in mi zanesljivost ter počutje v avtu pomenijo veliko, sem v tem času vložil:

-220.000 obnova žarometov 40 eur (nujno, prva stvar v prvem tednu, ne vem kako se je vozil prej ponoči)
-komplet diagnostika, olje filtri 150 eur
-220.000 menjava hardy zgloba 80 eur ((preventivno zaradi simptomov)
-220.000 menjana prednja šipa 200 eur (pozabil dat v zav. AO)
-230.000 nove grelne svečke (6) 120 eur (nujno)
- olje filtri 150 eur
-240.000 obnovljen poškodovan prag 50 eur
-230.000 menjana PL roka in stabilizator 150 eur
-230.000 menjan termostat 50 eur (nujno)
-230.000 menjani mikro jermeni in drobnarije 150 eur
-240.000 16" style 48 platisca z zimskimi gumami 500 eur
- olje filtri 150 eur
-250.000 upgrade LED notranjost 50 eur
-250.000 upgrade LED angel eyes 50 eur
-250.000 popravilo rje na prtljazniku 50 eur
-260.000 upgrade rabljen original 16:9 avtoradio z navi 200 eur
-260.000 menjava gumic na zadnjih rokah 40 eur (nujno)
-260.000 menjava nosilcev motorja 100 eur (nujno)
-260.000 17" letna ALU platišča + nove gume 800 EUR
- olje filtri 150 eur
-270.000 upgrade original prednji M-tech odbijač + plastike, barvanje, montaža 500 eur (nujno, ker je bil star čisto hin)
-270.000 obnova turbine in vakumskih cevi, olj.separator 600 eur (preventivno zaradi simptomov)
-270.000 upgrade MF tipke s tempomatom 100 eur
-270.000 komplet diagnostika in potem remap na 195HP 400 eur
-275.000 upgrade na močnejše zavore od 530d + novo zav. olje 300 eur
-275.000 novi tepihi 50 eur
-280.000 pokvarjen xenon balans senzor 60 eur (nujno)
- olje filtri 150 eur
-285.000 pr. selen bloki, PD roka + stablizator, pokrov oljnega filtra, zadaj stablizatorja, pakne ročne zavore, zajla ročne zavore 400 eur (nujno)

Vsaj pol vložka je bilo v smislu ljubiteljskega vzdrževanja, da sem avto spravil v mint kondicijo in da ima opremo, ki sem si je želel. Zav. in reg. ni na seznamu. Je pa oboje skupaj cca 600 eur.
To je to. Sedaj ima avto 290kkm. Do 400kkm pričakujem mogoče še kako sklopko in vztrajnik, ostalo pa upam da samo redni servisi in kak ličarski mini poseg. nok nok.

korenje3 ::

v 2 letih si naredil 65000 km?
mi pa ni jasno zakaj si toliko denarja zmetal v tako star avto. s takim avtom se res ne moreš špilat frajerja, ker vsi vejo da ni vreden več kot 1 plačo.

sem malo seštel. 5800EUR :)) bolano.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

krneki0001 ::

korenje3 je izjavil:

v 2 letih si naredil 65000 km?
mi pa ni jasno zakaj si toliko denarja zmetal v tako star avto. s takim avtom se res ne moreš špilat frajerja, ker vsi vejo da ni vreden več kot 1 plačo.

sem malo seštel. 5800EUR :)) bolano.


ne, to ni bolano. temu se reče kvalitetno vzdrževanje avtomobila.

pegasus ::

Na žalost je danes tako, da je med "kvalitetno" in "ekonomsko smiselno" vedno večje razhajanje ...

korenje3 ::

krneki0001 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

v 2 letih si naredil 65000 km?
mi pa ni jasno zakaj si toliko denarja zmetal v tako star avto. s takim avtom se res ne moreš špilat frajerja, ker vsi vejo da ni vreden več kot 1 plačo.

sem malo seštel. 5800EUR :)) bolano.


ne, to ni bolano. temu se reče kvalitetno vzdrževanje avtomobila.


Avto je tako kot telefon, potrošni material. to je tako v kapitalizmu. res pa tudi da so avti grajeni z razgradljivmi materiali, kot so plastike in plastike v avtih je vedno več.
Pentium I7 3770k@4,5Ghz; 16GB RAM@2133MHz; ASUS Radeon 6850 1GB;
SSD Kingston hyperX 240GB; 30" HPZR30w monitor;
BeQuiet! E9 580W; http://www.the-nox.com

Spock83 ::

No no tisto ni samo vzdrzevanje. Ampak tudi ne nujna nadgradnja. Pac ce si ljubitelj.

GrimReaper ::

korenje3 je izjavil:

v 2 letih si naredil 65000 km?
mi pa ni jasno zakaj si toliko denarja zmetal v tako star avto. s takim avtom se res ne moreš špilat frajerja, ker vsi vejo da ni vreden več kot 1 plačo.

sem malo seštel. 5800EUR :)) bolano.

To sploh ni veliko, kar delam sam, je šele bolano, v 8 letih sem dal nekje med 30 in 35k€ za mal več kot 50k km.
Avtobus bi me pa za 8 let prišel 8k€, tako da če bi znal potrpet (zadnjič sem šel, udobje na nuli, gor samo trije, placa za noge pa za dveletnega otroka, mar bi dali vsako drugo vrsto sedežev ven; plus drugi minusi kot je neprestano gledanje na uro da ne boš zamudil, ker pelje samo eden v vsako smer), bi imel sedaj 25k€ v žepu.
Ampak tudi z avtom bi se dalo prit na 15k€, če bi dobro premislil za vsak zapravljen evro. Če bi pa še drugje znal, bi imel pa namesto jurja sedaj 50k€ na računu.
i5 2500K 4.6GHz | Noctua NH-D14 | ASUS P8P67 PRO | G.Skill 1866 CL8
Samsung 850 EVO 250GB | WD5000AZRX | WD10EZRX | Dell U2711
ASUS GTX 660 Ti | Corsair 600T | Corsair AX760 | NuForce uDAC-2 | G9x

krneki0001 ::

korenje3 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

v 2 letih si naredil 65000 km?
mi pa ni jasno zakaj si toliko denarja zmetal v tako star avto. s takim avtom se res ne moreš špilat frajerja, ker vsi vejo da ni vreden več kot 1 plačo.

sem malo seštel. 5800EUR :)) bolano.


ne, to ni bolano. temu se reče kvalitetno vzdrževanje avtomobila.


Avto je tako kot telefon, potrošni material. to je tako v kapitalizmu. res pa tudi da so avti grajeni z razgradljivmi materiali, kot so plastike in plastike v avtih je vedno več.


Telefon, če mu crkne ekran, vržeš stran in nikomur ne škodiš, če ti pa na avtu odpove krmiljenje pri 130km/h na avtocesti, pomeni to lahko nekaj smrtnih žrtev. In avto je zato potrebno vzdrževati, da nisi potencialen morilec drugih v prometu.

Miha 333 ::

krneki0001 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

korenje3 je izjavil:

v 2 letih si naredil 65000 km?
mi pa ni jasno zakaj si toliko denarja zmetal v tako star avto. s takim avtom se res ne moreš špilat frajerja, ker vsi vejo da ni vreden več kot 1 plačo.

sem malo seštel. 5800EUR :)) bolano.


ne, to ni bolano. temu se reče kvalitetno vzdrževanje avtomobila.


Avto je tako kot telefon, potrošni material. to je tako v kapitalizmu. res pa tudi da so avti grajeni z razgradljivmi materiali, kot so plastike in plastike v avtih je vedno več.


Telefon, če mu crkne ekran, vržeš stran in nikomur ne škodiš, če ti pa na avtu odpove krmiljenje pri 130km/h na avtocesti, pomeni to lahko nekaj smrtnih žrtev. In avto je zato potrebno vzdrževati, da nisi potencialen morilec drugih v prometu.

Ko ravno omenjaš krmiljenje. Več možnosti je, da odpove krmiljenje na novejših avtomobilih, ki imajo popolnoma električno krmiljenje (drive by wire), kot pa na starih, ki imajo zastarelo preizkušeno mehansko povezavo (volanska letev), kjer lahko odpove kvečjemu servoojačevalnik in je krmiljenje še vedno mogoče.

Sem mnenja, da če nek avto, ki deluje OK vzdržuješ tudi preko ekonomske upravičenosti glede na vrednost avta, na dolgi rok vseeno prideš ceneje skozi, kot pa če stalno menjaš avtomobile.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

Spock83 ::

Miha. Imas kje kaksno statistiko?

Arctander ::

Ko ravno omenjaš krmiljenje. Več možnosti je, da odpove krmiljenje na novejših avtomobilih, ki imajo popolnoma električno krmiljenje (drive by wire), kot pa na starih, ki imajo zastarelo preizkušeno mehansko povezavo (volanska letev), kjer lahko odpove kvečjemu servoojačevalnik in je krmiljenje še vedno mogoče.


No, to ni res. Volan in zavore vsaj v EU ne smejo biti drive-by-wire. Mora obstajati mehanska oz. mehansko-hidravlična povezava. Morda imaš v mislih električni servo volan, ampak tudi tam obstaja mehanska povezava med volanskim obročem in volansko letvijo.

Edina izjema so avtomobili predalni za invalide, kjer se lahko uporabi drive-by-wire tudi za volan in zavore (npr. joystick), s tem, da mora ostati tudi originalni volan in zavorni pedal v polni funkcionalnosti.

Miha 333 ::

Arctander je izjavil:

Ko ravno omenjaš krmiljenje. Več možnosti je, da odpove krmiljenje na novejših avtomobilih, ki imajo popolnoma električno krmiljenje (drive by wire), kot pa na starih, ki imajo zastarelo preizkušeno mehansko povezavo (volanska letev), kjer lahko odpove kvečjemu servoojačevalnik in je krmiljenje še vedno mogoče.


No, to ni res. Volan in zavore vsaj v EU ne smejo biti drive-by-wire. Mora obstajati mehanska oz. mehansko-hidravlična povezava. Morda imaš v mislih električni servo volan, ampak tudi tam obstaja mehanska povezava med volanskim obročem in volansko letvijo.

Edina izjema so avtomobili predalni za invalide, kjer se lahko uporabi drive-by-wire tudi za volan in zavore (npr. joystick), s tem, da mora ostati tudi originalni volan in zavorni pedal v polni funkcionalnosti.


Na primer tale Infiniti (za nemški trg) ima krmiljenje by wire. Sicer ima tudi mehansko povezavo, vendar se ta preko sklopke priključi samo, ko se električni sistem ugasne, se pravi ni stalna. Ko deluje električni sistem, mehanske povezanosti med volanom in kolesi ni. Tukaj je po mojem mnenju že zaradi same zapletenosti in obsežnosti komponent sistema veliko več možnosti, da se nekaj pokvari.



Spock83 je izjavil:

Miha. Imas kje kaksno statistiko?

Gre za lastne izkušnje ter za opažanja pri ljudeh, ki jih poznam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Miha 333 ()

zk_eu ::

Avto je, hočeš nočeš, potrošni material. Sicer pa toliko kot boš skrbel zanj, toliko ti bo vračal. Kje ga servisiraš ni toliko pomembno (pod pogojem, da ne daješ zadeve bumberju) kot pa kako kvaliteten material mu privoščiš.

Sam imam Opel Astro G, bencin 1.6 16W. Starejši avto, ampak mi tako dobro služi, da mi jo bo težko menjati. V vseh teh letih mi je crknil alternator in lani mi je šlo tesnilo glave, ostalo pa samo redno vzdrževanje.

Jaz sem si s pomočjo aplikacije Drivvo od polovice lanskega leta beležim stroške, ki jih imam z avtom. Če vzamem od 1. 1. 2016 do danes, sem vse skupaj za avto zapravil 1481,70EUR, naredil 8463 km (povprečen voznik), kar je 8,202 EUR/dan ali 0,172 EUR/km. Pri tem se mi mogoče pozna, da sem imel nedavno nazaj servis in da sem zamenjal na avtu vsa svetila, ker je pa občutna razlika med žarnicami v Eurospinu in Osramom, čeprav sem to šele letos spoznal, na žalost. Pozna pa se recimo, da mi letos ne bo potrebno kupiti nobenih pnevmatik, medtem, ko sem lani moral letne, naslednje leto imam pa zimske.

Statistika za letos je pa nekako takšna:

 Skupni stroški

Skupni stroški



 Izdatki

Izdatki



 Vzdrževanje

Vzdrževanje



 Bencinske črpalke

Bencinske črpalke

Non omne, quod licet, honestum est - Ni vse, kar je dovoljeno, tudi pošteno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: zk_eu ()

Spajky ::

Stipex je izjavil:

Še nekaj mojih stroškov v zadnjih 2 letih... pred 2 leti sem od sorodnika (1. lastnik) kupil BMW 525d e39 l.2002 z ročnim menjalnikom. Avto je bil pri svojih 12ih letih in 220.000km praktično še v tovarniškem stanju ... nameravam avto imeti še nekaj časa in mi zanesljivost ... pomenijo veliko, sem v tem času vložil ...
Amortizerje si pozabil zamenjat/napisat?
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

Stipex ::

@korenje3
V bistvu bo v 2 letih 75.000km. Trenuten tempo je cca 50.000km na leto, od tega 80% relacije po AC.

Bolano? Nekateri izgubijo več samo pri izgubi vrednosti avtomobila, pa se mogoče niti ne peljejo bolje.
Med drugim tudi ne planiram periodično vlagati takšnih zneskov, če le ne bo potrebno.

@Spajky
Amortizerji so še prvogradnja in so tudi še zdravi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Stipex ()

Fizikalko ::

Heh, jaz nebivedu-ju popolnoma statistiko kvarim, očitno.

2 dizla, eden 262.000 km (star 6 let), drugi 356.000 km, star 14 let. Oba Škodi Superba.

Stroški resnično minimalni, sploh s starim (samo redni servis, kar pomeni olje in filter, pa na 90k jermen in pumpa, bremze pač po potrebi). Nobene turbine menjal, ne vztrajnika, ne sklopke,...

Je pa res, da se avte vozi precej "z glavo".

Stipex ::

A je tastar Superb slučajno V6 tdi? :)

Fizikalko ::

Ne, 1.9 TDI, pumpa diza :D, pa še čipan po vrhu. Kupil sem ga pri 90.000 km, nepreverjena zgodovina, uvožen iz Italije (tako da računam, da ima morda še kakih 100.00 prevrtenih zraven).

rupsi31 ::

zk_eu je izjavil:

Avto je, hočeš nočeš, potrošni material. Sicer pa toliko kot boš skrbel zanj, toliko ti bo vračal. Kje ga servisiraš ni toliko pomembno (pod pogojem, da ne daješ zadeve bumberju) kot pa kako kvaliteten material mu privoščiš.



Zelo pomembno je, katerega proizvajalca rezervne dele jemleš. Zelo pomembno. Mehaniki so pa tud taki, veliko ijih ima servis pa so šalabajzerji na kubik. NIč novega, da se potem človek vozi 80 km stran na servis.

krneki0001 ::

Fizikalko je izjavil:

Heh, jaz nebivedu-ju popolnoma statistiko kvarim, očitno.

2 dizla, eden 262.000 km (star 6 let), drugi 356.000 km, star 14 let. Oba Škodi Superba.

Stroški resnično minimalni, sploh s starim (samo redni servis, kar pomeni olje in filter, pa na 90k jermen in pumpa, bremze pač po potrebi). Nobene turbine menjal, ne vztrajnika, ne sklopke,...

Je pa res, da se avte vozi precej "z glavo".


Izjeme potrjujejo pravilo.

rupsi31 ::

Fizikalko je izjavil:

Ne, 1.9 TDI, pumpa diza :D, pa še čipan po vrhu. Kupil sem ga pri 90.000 km, nepreverjena zgodovina, uvožen iz Italije (tako da računam, da ima morda še kakih 100.00 prevrtenih zraven).



Pred tvojim nakupom pa je bil zelo verjetno vztrajnik že zamenjan, glede na napisano.

Spajky ::

Stipex je izjavil:

Amortizerji so še prvogradnja in so tudi še zdravi.
Če so plinski in ne oljni/magnetni, se ti samo to zdi najverjetneje ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...

krneki0001 ::

Stipex je izjavil:


@Spajky
Amortizerji so še prvogradnja in so tudi še zdravi.


Fedri so še dobri, amortizerji sigurno niso. Ampak to boš videl, ko jih boš razstavil.

rupsi31 ::

krneki0001 je izjavil:

Stipex je izjavil:


@Spajky
Amortizerji so še prvogradnja in so tudi še zdravi.


Fedri so še dobri, amortizerji sigurno niso. Ampak to boš videl, ko jih boš razstavil.



Dovolj je, da se zapelje na brezplačni test, kjer izvajajo tehnične preglede.


A me lahko kontaktiraš na ZS?

Hvala.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Prvi avto

Oddelek: Loža
461557 (338) rupsi31
»

študentski avto, kateri modeli (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
698869 (6531) spirit
»

Nakup avta do 12.000€

Oddelek: Na cesti
252592 (2147) gruntfürmich
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13817929 (13784) D3m
»

kateri rabljen avto do 5000 €? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6515828 (13909) Blinder

Več podobnih tem