Forum » Na cesti » Avto za daily commute 140km
Avto za daily commute 140km
noob96 ::
Iščem najbolj ekonomično varianto za avto, ki ga bi uporabljal za dnevno pot v slubžo 140km na dan na AC. Razmišljam o novem Dacia Dusterju ali pa morda kakšen basic model Škode scael? Da je čimbolj ugodno in da se bom pač normalno peljal. Vzel bi na lizing do max 5 let, ne večkot 200 EUR na mesec.
Kaj bi priporočali?
Kaj bi priporočali?
anketar ::
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anketar ()
fikus_ ::
Za AC pozabi 1.0 motorje,kurijo enako kot veliki, ker jih moraš zavrteti višje. Duster in podobni niso najbolj za AC, ker imajo velik zračni upor.
M-XXXX ::
Za AC pozabi 1.0 motorje,kurijo enako kot veliki, ker jih moraš zavrteti višje. Duster in podobni niso najbolj za AC, ker imajo velik zračni upor.
Ob enem pozabiti tudi na bencinarje. Vzame se dizla, tukaj govorimo o cca 40 000km letno, recimo 1.5l/100 razlike dizel/bencin, avto bo pri hiši kot kaže vsaj 5 let, nanese 400x 1.5 x 1.35€/liter x 5let= 4000€, nabavna cena med bencinarjem in dizlom pa ne bo 4k razlike. In to govorimo pri prodaji po 5 letih, pri 7.5 let je to 6000€ razlike,...
Blinder ::
Nekaj s stirimi vrati, da ima bolj aerodinamicno obliko in diesel.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
hojnikb ::
sigurno nepopularn opinion, ampak 3er 316/318d. Za ~200€ lizinga dobiš kr dober primerek, če nisi pretirano izbirčen okol opreme. Na kilometre se ne oziraj pretirano, vzami 2015+ letnik in si set to go. Poraba po AC z ležerno vožnjo kamot okoli 4L, z normalno 130-150 pa okoli 5. Je pa stvar prfektn AC cruiser za "male" pare.
en lep primerek v tvojem budgetu
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
en lep primerek v tvojem budgetu
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Od novih v takem budgetu neboš našel kj pametnega, da bi se kamot peljal po AC. Lahko gledaš 1.0 turbo malčke, ampak bo kr mizerjia s stem vozit vsak dan, pa porabo lahko računaš kakšne 0,5-1L več kot kakšen dizel.
#brezpodpisa
hojnikb ::
Aptera.
Za 140km na dan glej električno ponudbo.
good luck z takim budgetom. Sploh z waporware aptero.
eup/citigo pride se najblizje temu (z odsteto subvencijo in popustom), ampak kaj ko ga ni vec za dobit, pa tudi doseg zna bit kr na tesno pozimi, ce ga v sluzbi ne bo filu. Pa 140km _vsak_ dan v taksni skatli je se hujsi safr, k rezanje zil...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
anketar ::
Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabe
hojnikb ::
Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabe
Jokes on you, moderni turbomlincki imajo ravno tako visokotlacne sobe, dvomasne vztrajnike, egr ventile (ce ni to reseno preko vvt), visokotlacne pumpe, turbino... to vse lahko crkne glihtako kot pri dizlu.
Z dpf, ce se vozis vsak dan po AC, nebos naslednjih 200-300kkm mel nobenih tezav. tezave se pojavljajo, ko ima avto 95% mestne voznje.
Adblue pri starejsih letnikih se nebo prisoten.
Peugeot je tudi električni z dobrim dosegom, na voljo bo tudi kmalu Opel Corsa-E.
good luck z 200e/mesec budgeta.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
PrihajaNodi ::
Dacia sandero stepway.
Poceni vzdrzevanje, nizka poraba, varen avto, vzdrzljiv motor. V romuniji imajo taksisti z njim po 500k + kilometrov. Skode so tudi ok, popularne v izraelu pri taksistih.
Poceni vzdrzevanje, nizka poraba, varen avto, vzdrzljiv motor. V romuniji imajo taksisti z njim po 500k + kilometrov. Skode so tudi ok, popularne v izraelu pri taksistih.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PrihajaNodi ()
Map ::
Se strinjsam s hojnikom, serija 3 od letnika 2015 naprej, avto je super za vozit. Če voziš po omejitvah, tudi 320 avtomatik pije okrog 5L, pa je to že kar močan avto.
sandmat ::
Raje novega cliota za ta dnar, tudi vozi se lepše. Komfort, sedeži, podvozje v 318d je na nivoju tomo vinkovič letnik 57.
hojnikb ::
Raje novega cliota za ta dnar, tudi vozi se lepše. Komfort, sedeži, podvozje v 318d je na nivoju tomo vinkovič letnik 57.
rece nekdo, ki vec kot ocitno ni sedel v njem... Clio na AC bo mizerjia proti tem, pri 200 (ce mu rata zlezit do tja) bo pa filing k v reaktivcu :)
Se strinjsam s hojnikom, serija 3 od letnika 2015 naprej, avto je super za vozit. Če voziš po omejitvah, tudi 320 avtomatik pije okrog 5L, pa je to že kar močan avto.
ja, avtomatik je tut opcija (ker jih je veliko, nekega premiuma na rabljenih ni). Edino olje je dober enkrat zamenjat, kar zna bit kr strosek, if done right (kaksnih 400-500e). Je pa ZF8, ki je v teh avtih, dost super stvar, sploh ce poknes gor kaksen tune (xhp itd...)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Tody ::
Eni ste res zaverovani v svoj 20 let stari svet. Skoda fabia kombi te pride 15k 4 osebe gre 140 v črni kal brez problema. Oprema je tudi na nivoju. Pa je 1.2 turbo bencinar z 110 km. Rabljenga dobis pomoje za 8k
PrihajaNodi ::
https://www.dacia.si/vozila/sandero-ste...
Za 8500€ ne bos dobil nic boljsega. Poskusi se peljati z njim.
Za 8500€ ne bos dobil nic boljsega. Poskusi se peljati z njim.
#OstaniDoma
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
#StaiAcasa
#SpikajmoSEvsi
sandmat ::
Raje novega cliota za ta dnar, tudi vozi se lepše. Komfort, sedeži, podvozje v 318d je na nivoju tomo vinkovič letnik 57.
rece nekdo, ki vec kot ocitno ni sedel v njem... Clio na AC bo mizerjia proti tem, pri 200 (ce mu rata zlezit do tja) bo pa filing k v reaktivcu :)
Se strinjsam s hojnikom, serija 3 od letnika 2015 naprej, avto je super za vozit. Če voziš po omejitvah, tudi 320 avtomatik pije okrog 5L, pa je to že kar močan avto.
ja, avtomatik je tut opcija (ker jih je veliko, nekega premiuma na rabljenih ni). Edino olje je dober enkrat zamenjat, kar zna bit kr strosek, if done right (kaksnih 400-500e). Je pa ZF8, ki je v teh avtih, dost super stvar, sploh ce poknes gor kaksen tune (xhp itd...)
reče nekdo, ki vozi avto na nivoju in ni zadovoljen samo z neko značko na havbi. Zato pa vzameš raje cliota, je več komforta v vožnmji in opreme od 318d.
ne serite z wannabe premium jajci, če hočete premium, pejte 3 razrede višje pogledat kaj je to premium. 318d je šajtrga za ljudi, ki jim je vozit renoja pod "častjo".
EDIT: olje v avtomatiku ni 500€ niti na pooblaščenem servisu, razen če so te nategnili :D
hojnikb ::
reče nekdo, ki vozi avto na nivoju in ni zadovoljen samo z neko značko na havbi. Zato pa vzameš raje cliota, je več komforta v vožnmji in opreme od 318d.
again, vec kot ocitno nisi sedel v enem in drugem. Se enkrat, 5+ let star 3er z 200kkm+ na stevcu se pelja mnogo bolje kot nov clio iz salona. Tudi 316d.
Probaj, namesto da na pamet govoris.
ne serite z wannabe premium jajci, če hočete premium, pejte 3 razrede višje pogledat kaj je to premium. 318d je šajtrga za ljudi, ki jim je vozit renoja pod "častjo".
mislim, da OP nima glih budgeta za postimano S klaso.
EDIT: olje v avtomatiku ni 500€ niti na pooblaščenem servisu, razen če so te nategnili :D
seveda je, ce se pogovarjamo o avtomatikih. Ze samo dela za menjavo je nekaj pr ZF8, kaj sele material (ni samo olje, ampak tudi celotn oil pan, ki ga mors zamenjat, ker ma vgrajen filtr).
#brezpodpisa
sandmat ::
reče nekdo, ki vozi avto na nivoju in ni zadovoljen samo z neko značko na havbi. Zato pa vzameš raje cliota, je več komforta v vožnmji in opreme od 318d.
again, vec kot ocitno nisi sedel v enem in drugem. Se enkrat, 5+ let star 3er z 200kkm+ na stevcu se pelja mnogo bolje kot nov clio iz salona. Tudi 316d.
Probaj, namesto da na pamet govoris.
ne serite z wannabe premium jajci, če hočete premium, pejte 3 razrede višje pogledat kaj je to premium. 318d je šajtrga za ljudi, ki jim je vozit renoja pod "častjo".
mislim, da OP nima glih budgeta za postimano S klaso.
EDIT: olje v avtomatiku ni 500EUR niti na pooblaščenem servisu, razen če so te nategnili :D
seveda je, ce se pogovarjamo o avtomatikih. Ze samo dela za menjavo je nekaj pr ZF8, kaj sele material (ni samo olje, ampak tudi celotn oil pan, ki ga mors zamenjat, ker ma vgrajen filtr).
Sem sedel, sem vozil, ni vreden pol litra tople vode. Clio se pelje precej bolje. Opu prodajat stara zjahana uvožena jajca nima smisla. Ne seri in se drži teme. Clio se pelje solidno za svojo ceno, bmw se pelje slabo sploh za svojo ceno. Za opa čisto ok kar mu ostali prodajajo.
Glede olja: 500EUR me je prišlo skupaj z menjavo hladilnika na pooblaščenem servisu. Si sploh bil kdaj lastnik avtomatika al to na pamet govoriš?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sandmat ()
hojnikb ::
PrihajaNodi je izjavil:
https://www.dacia.si/vozila/sandero-ste...
Za 8500€ ne bos dobil nic boljsega. Poskusi se peljati z njim.
ce smo posteni, za 8,5k ni stepway, ampak stripper 1.0 sce 75hp. Taksen avto v osnovi ne pride niti z radiom, meglenkami, potovalnim rac, pa se kj bi se najdl, kar je dans nek minimum. Don't get me wrong, za 8,5k je dober value, ampak za jurja vec mas clio mk4 z vec opreme, pas se boljsi avto je za pogledat.
ampak oboje bo mizerija za vsakodnevno avtocesto.
Glede olja: 500EUR me je prišlo skupaj z menjavo hladilnika na pooblaščenem servisu. Si sploh bil kdaj lastnik avtomatika al to na pamet govoriš?
si kdaj menjal olje na ZF8/BMW ? Ni to dsg ali podobn jajc.
Sem sedel, sem vozil, ni vreden pol litra tople vode. Clio se pelje precej bolje. Opu prodajat stara zjahana uvožena jajca nima smisla. Ne seri in se drži teme. Clio se pelje solidno za svojo ceno, bmw se pelje slabo sploh za svojo ceno. Za opa čisto ok kar mu ostali prodajajo.
sem mel moznost peljat oba (bavarca vozim pa vsak dan in lahko recem iz prve roke, kako je vsakodnevno to vozit) in sploh ni primerjave, kar se tice komforta. pa mam stripper model, ne kaksen naloadan msport. also, rabljen bavarc ali nov clio z dizlom, bo cena tam tam, z primerljivo opremo bo nov clio se kvecjemu drazji.
ko se vsedem v kaksno sluzbeno drvatnico tipa vag ali renault, mi kr mine in je voznja z privatnim dobesedna relaksacija v primerjavi.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
The Erazer ::
Raje novega cliota za ta dnar, tudi vozi se lepše. Komfort, sedeži, podvozje v 318d je na nivoju tomo vinkovič letnik 57.
LOOOOOL, od vseh možnih argumentov proti BMW-ju vzameš tistega, kjer je le-ta milje pred katerikolim Cliotom, sploh za avtocestno vožnjo (razen mogoče če misliš 25 let star, neservisiran in totalno zjeban E36 318d, potem bi se dalo debatirat) . Se vidi, da nimaš za burek.
sandmat ::
The Erazer je izjavil:
Raje novega cliota za ta dnar, tudi vozi se lepše. Komfort, sedeži, podvozje v 318d je na nivoju tomo vinkovič letnik 57.
LOOOOOL, od vseh možnih argumentov proti BMW-ju vzameš tistega, kjer je le-ta milje pred katerikolim Cliotom, sploh za avtocestno vožnjo (razen mogoče če misliš 25 let star, neservisiran in totalno zjeban E36 318d, potem bi se dalo debatirat) . Se vidi, da nimaš za burek.
Verjetno mam precej več bureka kot ti, ne se sekirat. Mi ne gre tako slabo, da bi moral vozit bmw 3 :D
asdf_jklc ::
Odvisno koliko luksuza rabiš, kaj ti pomeni avtomobil in koliko si pripravljen dati za varnost ter kako hitro voziš (eni se peljejo 100, drugi 150+). Če bi sam izbiral trenutno bi pogledal naslednje avtomobile:
- Peugeot 301, 100 konjski dizel ali bratec C-Elysee. Najvišji nivo opreme pride nekje 12.000 EUR
- Renault Megane, Bussiness ali Limited - dizla odpelješ za 15.000 EUR (če se dobro poganjaš tudi manj, glede nato da se Intens Karavana dobi pod 17.000 EUR)
- Dacio samo če vzameš osnovni model dizla, normalno opremljen dizelski Sandero ima skoraj enako ceno kot Megane (pri meni je šla razlika v stotake)
- preveri če se kje kakšen model valja na zalogi, v kolikor je tehnika OK (npr. model v odhodu) je to lahko super nakup
Meni je nakup avtomobila eden izmed najbolj bednih opcij za porabljanje denarja (pa denar ni problem, brez težav bi kupil avtomobil premium znamke) in če bi se vozil samo služba in nazaj, bi izbral C-Elysee. V našem primeru redno vozimo tudi otroke, zato je C-Elysee odpadel. Lizing pri Renaultu je lahko zelo ugoden (sploh če dobiš 0%, 2.99% obrestno mero). Mi smo vzeli npr. Megana 3 ki je bil odhajajoči model. Na tako že smešno ceno, je bil leasing 0% na 5 let - stroški odobritve 99 EUR je vse kar smo plačali. Avto je na cesto postavljen prišel 6234 EUR ceneje, kot zelo podobno opremljen Seat Leon / Golf (vključen strošek zimskih gum, zavarovanje, registracija, stroški lizinga, razlika v ceni). Prevoženih km 6 mestna številka, težav nič. Avto je bil kupljen na leasing zaradi vrtca.
Naši Renaulti so redno servisirani in pogosteje, kot navaja proizvajalec (menjava olja na 30.000 km odpade) in dosedaj če ni noben razpadel, kakor sicer vlada fama na forumih. Seveda pa nikoli ne kupim novega modela, ampak odhajajočega oz. je na trgu že vsaj 3, 4 leta. Vedi pa le nekaj: so cenejši od npr. nemške konkurence in to z razlogom. Sestavljeni so skupaj bol na približno (poravnanost robov), izguba vrednosti je večja kot pri nemcih, nekateri rezervni deli so nekoliko dražji, cene servisev na pooblaščencih so brutalne glede na pozicijo znamke. Če avto kupuješ zato, da ga zvoziš in ti je avto potrošni material (meni tako dol visi za avto, da nisem hotel doplačati niti za barvo - prodajalec bi jo dal gratis, samo da se znbi avta - samo ne bom plačeval zato dražjega zavarovanja). Podobno sem po dveh uradnih servisih odjebal 5 letno garancijo - avtomobil vozim h kolegu na servis in ja vsakič dobim račun, samo cena je vsaj 50% nižja od pooblaščenca.
- Peugeot 301, 100 konjski dizel ali bratec C-Elysee. Najvišji nivo opreme pride nekje 12.000 EUR
- Renault Megane, Bussiness ali Limited - dizla odpelješ za 15.000 EUR (če se dobro poganjaš tudi manj, glede nato da se Intens Karavana dobi pod 17.000 EUR)
- Dacio samo če vzameš osnovni model dizla, normalno opremljen dizelski Sandero ima skoraj enako ceno kot Megane (pri meni je šla razlika v stotake)
- preveri če se kje kakšen model valja na zalogi, v kolikor je tehnika OK (npr. model v odhodu) je to lahko super nakup
Meni je nakup avtomobila eden izmed najbolj bednih opcij za porabljanje denarja (pa denar ni problem, brez težav bi kupil avtomobil premium znamke) in če bi se vozil samo služba in nazaj, bi izbral C-Elysee. V našem primeru redno vozimo tudi otroke, zato je C-Elysee odpadel. Lizing pri Renaultu je lahko zelo ugoden (sploh če dobiš 0%, 2.99% obrestno mero). Mi smo vzeli npr. Megana 3 ki je bil odhajajoči model. Na tako že smešno ceno, je bil leasing 0% na 5 let - stroški odobritve 99 EUR je vse kar smo plačali. Avto je na cesto postavljen prišel 6234 EUR ceneje, kot zelo podobno opremljen Seat Leon / Golf (vključen strošek zimskih gum, zavarovanje, registracija, stroški lizinga, razlika v ceni). Prevoženih km 6 mestna številka, težav nič. Avto je bil kupljen na leasing zaradi vrtca.
Naši Renaulti so redno servisirani in pogosteje, kot navaja proizvajalec (menjava olja na 30.000 km odpade) in dosedaj če ni noben razpadel, kakor sicer vlada fama na forumih. Seveda pa nikoli ne kupim novega modela, ampak odhajajočega oz. je na trgu že vsaj 3, 4 leta. Vedi pa le nekaj: so cenejši od npr. nemške konkurence in to z razlogom. Sestavljeni so skupaj bol na približno (poravnanost robov), izguba vrednosti je večja kot pri nemcih, nekateri rezervni deli so nekoliko dražji, cene servisev na pooblaščencih so brutalne glede na pozicijo znamke. Če avto kupuješ zato, da ga zvoziš in ti je avto potrošni material (meni tako dol visi za avto, da nisem hotel doplačati niti za barvo - prodajalec bi jo dal gratis, samo da se znbi avta - samo ne bom plačeval zato dražjega zavarovanja). Podobno sem po dveh uradnih servisih odjebal 5 letno garancijo - avtomobil vozim h kolegu na servis in ja vsakič dobim račun, samo cena je vsaj 50% nižja od pooblaščenca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: asdf_jklc ()
The Erazer ::
The Erazer je izjavil:
Raje novega cliota za ta dnar, tudi vozi se lepše. Komfort, sedeži, podvozje v 318d je na nivoju tomo vinkovič letnik 57.
LOOOOOL, od vseh možnih argumentov proti BMW-ju vzameš tistega, kjer je le-ta milje pred katerikolim Cliotom, sploh za avtocestno vožnjo (razen mogoče če misliš 25 let star, neservisiran in totalno zjeban E36 318d, potem bi se dalo debatirat) . Se vidi, da nimaš za burek.
Verjetno mam precej več bureka kot ti, ne se sekirat. Mi ne gre tako slabo, da bi moral vozit bmw 3 :D
Ga nimaš ne, vsaj mentalnega ne, ker sicer ne bi nabijal take kretenizme
sandmat ::
ne, samo nekateri se ne morete sprijaznit, da nas ne ganejo vaše kao premium karjole :)
nehajte dissat peđote, renoje in ostalo, če sami nimate za premium avto in se potem duvate z značko na 318d in merđotih A/B classah. Francozi so čisto spodobni, tudi nobenih resnejših problmov ni, kot sami sanjate. Nobena ketna,šobe, egr ne bodo crknili.
V sloveniji je itak dejstvo, da ima tisti, ki vozi novo kio/renoja precej več denarja na računu od tistega, ki vozi svete nemške drvarnice.
nehajte dissat peđote, renoje in ostalo, če sami nimate za premium avto in se potem duvate z značko na 318d in merđotih A/B classah. Francozi so čisto spodobni, tudi nobenih resnejših problmov ni, kot sami sanjate. Nobena ketna,šobe, egr ne bodo crknili.
V sloveniji je itak dejstvo, da ima tisti, ki vozi novo kio/renoja precej več denarja na računu od tistega, ki vozi svete nemške drvarnice.
The Erazer ::
Hehehehe, še kar dokazuje, kako nima pojma
Aja še to - OPju ne svetujem BMW-ja, ker je izpostavljeno čim bolj ekonomičen avto, kar pač ta ne bo, ampak glede vožnje in lege na (avto)cesti mu pa noben nov mestni malček za 10k ne seže do kolen, pa če se taki kot glupo-mat postavite na glavo
Aja še to - OPju ne svetujem BMW-ja, ker je izpostavljeno čim bolj ekonomičen avto, kar pač ta ne bo, ampak glede vožnje in lege na (avto)cesti mu pa noben nov mestni malček za 10k ne seže do kolen, pa če se taki kot glupo-mat postavite na glavo
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: The Erazer ()
hojnikb ::
301/celyse je od teh mali limuzin notr se najslabsi (plastike in armaturka malo bolse od kaksne stripper dacie, ampak ne velik). salthebl je pa tut bolj spuzvast k pr renaultu. Ce ze more bit nova mala limuzina, vzami rapida iz zaloge, ce ga se kje dobis, dost boljsa zadeva.
kje pa, sobe kain problem pr 1.5dci, pa oljcni lezaji tudi ne, ane ;)
Ce se nisi ugotovil, car nemskih premium jajc ni v znacki, niti v premium statusu, ampak samo dejstvo, da taksen avto prvih par let zgubi enormno velik vrednosti in se da rabljega dobit dost ugodno. Je pa se vedno premium feeling, oprema ce se stegnes, dovolj mocn motor in vozne lastnosti/komfort. tega pri novih francozih ne dobis, vsaj ne za neko normalno ceno (sub 20 cukov)
. Nobena ketna,šobe, egr ne bodo crknili.
kje pa, sobe kain problem pr 1.5dci, pa oljcni lezaji tudi ne, ane ;)
Ce se nisi ugotovil, car nemskih premium jajc ni v znacki, niti v premium statusu, ampak samo dejstvo, da taksen avto prvih par let zgubi enormno velik vrednosti in se da rabljega dobit dost ugodno. Je pa se vedno premium feeling, oprema ce se stegnes, dovolj mocn motor in vozne lastnosti/komfort. tega pri novih francozih ne dobis, vsaj ne za neko normalno ceno (sub 20 cukov)
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
The Erazer je izjavil:
Hehehehe, še kar dokazuje, kako nima pojma
Aja še to - OPju ne svetujem BMW-ja, ker je izpostavljeno čim bolj ekonomičen avto, kar pač ta ne bo, ampak glede vožnje in lege na (avto)cesti mu pa noben nov mestni malček za 10k ne seže do kolen, pa če se taki kot glupo-mat postavite na glavo
varjanta z rocnim menlanikom in 16/18d motorjem nebo nic kaj drazja za vzdrzevanje kot drugi modeli istega ranga (c klasa, modeo, a4, passat itd)...
ce odmislimo vse razn najbolj ekonomicno voznjo, bo najcenje overall nek z plinom predelan korejc za kaksnega jurja ali dva in gonis dokler gre. Ali pa elektricn up/citigo, ce ga kje najdes (ampak bos prihranke mogu placat takoj).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
asdf_jklc ::
301/celyse je od teh mali limuzin notr se najslabsi (plastike in armaturka malo bolse od kaksne stripper dacie, ampak ne velik). salthebl je pa tut bolj spuzvast k pr renaultu. Ce ze more bit nova mala limuzina, vzami rapida iz zaloge, ce ga se kje dobis, dost boljsa zadeva.
kje pa, sobe kain problem pr 1.5dci, pa oljcni lezaji tudi ne, ane ;)
Ce se nisi ugotovil, car nemskih premium jajc ni v znacki, niti v premium statusu, ampak samo dejstvo, da taksen avto prvih par let zgubi enormno velik vrednosti in se da rabljega dobit dost ugodno. Je pa se vedno premium feeling, oprema ce se stegnes, dovolj mocn motor in vozne lastnosti/komfort. tega pri novih francozih ne dobis, vsaj ne za neko normalno ceno (sub 20 cukov)
Mislim, da je jasno, da pri 12.000 EUR za dizla ne boš dobil enakega avtomobila, kot za 24.000 EUR ane? Men je avto potrošni material, kupim čim ceneje, ponavadi model v odhodu, zvozim, peljem na odpad, kupim drugega. Sistem me zaenkrat še ni pustil na cedilu.
Glede Renaultov in ojčnih ležajev: sedaj naj nebi bili več problem, vendar se pri obeh dizlih ne bom pustil presenetiti. Na 150.000 km bodo menjani, tistih 200 EUR nebo spremenilo ničesar.
hojnikb ::
sam depreciation je kurba. Zakaj bi ga placal ti, ce ga lahko nekdo drug, ti mas pa avto na ta racun kaksno klaso visje :)
Ce seveda imas budget, kupis novga. Sam ne kupit jajce za 10 jurjov in potem jamrat, kaka mizerija je to za vsak dan AC :)
ker si kupo novga, ga bo treba zvozit do konca, da ima smisel...
Ce seveda imas budget, kupis novga. Sam ne kupit jajce za 10 jurjov in potem jamrat, kaka mizerija je to za vsak dan AC :)
ker si kupo novga, ga bo treba zvozit do konca, da ima smisel...
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Matevz96 ::
Jst nevem zakaj se tok bojite turbo benz mlinčkov, več k 130 po naših AC ne bo nikol šel, ker se vedno bmw-jevci kurčijo pa drkajo gas, bremzo. 3-3,5k obratov gre 1.0 trubo mlinček 130, fukne na 110kmh/h pa tempomat. Dizla sam pogledaš pa gre šoba al pa erg ventil, da ne omenmo, da more dpf cikle gledat pa furat dokler se ne prečist, pa ne pozab dolivat še adblue pol si pa na istem kot benz glede porabe
Jokes on you, moderni turbomlincki imajo ravno tako visokotlacne sobe, dvomasne vztrajnike, egr ventile (ce ni to reseno preko vvt), visokotlacne pumpe, turbino... to vse lahko crkne glihtako kot pri dizlu.
Z dpf, ce se vozis vsak dan po AC, nebos naslednjih 200-300kkm mel nobenih tezav. tezave se pojavljajo, ko ima avto 95% mestne voznje.
Adblue pri starejsih letnikih se nebo prisoten.
Peugeot je tudi električni z dobrim dosegom, na voljo bo tudi kmalu Opel Corsa-E.
good luck z 200e/mesec budgeta.
Pri električnem bi bil budget kar nekaj višji (če nisem kje napake naredil pri porabi 5 litrov približno 150€/mesec), vendar se vseeno nekako strinjam, da bi bila rabljena BMW trojka (po možnosti slovenskega porekla in prvi lastnik) boljša.
#hooldthedoor
hojnikb ::
ja, ce kalkuliras se nafto v ta budget in dobis eko kredit, se stvari spremenijo, ja.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
ginekk ::
Jokes on you, moderni turbomlincki imajo ravno tako visokotlacne sobe, dvomasne vztrajnike, egr ventile (ce ni to reseno preko vvt), visokotlacne pumpe, turbino... to vse lahko crkne glihtako kot pri dizlu. Z dpf, ce se vozis vsak dan po AC, nebos naslednjih 200-300kkm mel nobenih tezav. tezave se pojavljajo, ko ima avto 95% mestne voznje.
Točno tako, prav nič bolj niso zanesljivi od dizlov. Pa najnovejši bencinarji imajo zdaj tudi GPF (bencinski ekvivalent DPFju).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
hojnikb ::
ljudje ocitno se vedno enacijo moderne bencinarje z starimi zasnovami izpred 20+ let, ki tega nicesar niso mele...
#brezpodpisa
facepalm ::
Za 10k do 12k se dobi nova Dacia Sandero Stepway z 1.0tce + tovarniski plin.
Za cim cenejso voznjo je to to.
Za cim cenejso voznjo je to to.
Dag ::
Zdaj oglašujejo akcijo za Fiat Tipo. Mogoče se splača pogledat, ker je že sicer med cenejšimi.
IL_DIAVOLO ::
Namesto racionalnosti poglej pri katerem dobiš najvec. Ce bos poslusal racionalne stiskace, se bos vozil v pandi ali daci z osnovno opremo-z rocno klimo in ročno nastavljivimi spegli.
asdf_jklc ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Namesto racionalnosti poglej pri katerem dobiš najvec. Ce bos poslusal racionalne stiskace, se bos vozil v pandi ali daci z osnovno opremo-z rocno klimo in ročno nastavljivimi spegli.
In kje je problem v ročno nastavljivi klimi in ogledalih? Shladiš lahko avto in ročno brez težav nastaviš ogledala. Imaš pa prav - komfort je večji, a ta tudi stane. Glede na budget kaj mnogo (v primeru novega vozila) nebo šlo.
hojnikb ::
zakaj bi vzel stepway, sploh za po AC? Ce OP ni 80+ letna oseba, vzames navadnega...
#brezpodpisa
facepalm ::
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja avtov (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 33390 (17574) | kajetan |
» | Kateri avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12258 (10666) | zez |
» | Cene avtomobilov visoke? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25697 (20122) | KAVINSKY |
» | kateri terenec do 5-6k eur diesel ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13633 (11985) | #000000 |
» | avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 29815 (25670) | D3m |