» »

kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford

kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford

1 2
3
»

OK.d ::

WizzardOfOZ je izjavil:

OK.d je izjavil:

In zakaj bi moral vseskozi stegovati prste, ko bi bilo lahko že po defoltu izključeno.


Zakaj bi imel izključeno, če pa s tem šparaš na gorivu in ne smradiš tistim zadaj v koloni?

starfotr je izjavil:

Nima veze zaradi česa so te sistemi noter. Važno je, da so nadležni in smotani za uporabnika. To je najbolj bode v oči.


Mene pa moti izpuh tistih pred mano v koloni, ko stojimo. In to je nadležno in smotano za vsakega uporabnika.

Ja itak, ko bo pa potrebno v nabavo novega akumulatorja po 2x ceni in še česa poleg vezanega na večkratni prisilni zagon, bo tisti plus v obliki privarčevalnega goriva hitro izpuhtel.
LPOK.d

nsa_ag3nt ::

Znanec ima reno scenica 1.9 tdi s SS sistemom, po 6 letih je bila potrebna menjava akumulatorja (cena slednjega 200 eur); 90% kilometrine naredi po AC.
Še dobro da je aku crknil na domačem dvorišču in ne sredi Vršiča.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

IL_DIAVOLO ::

Koliko neumnosti v enem postu. Od nemškega motorja v francoskem avtu do neverjetno visokega stroška(v 6 letih!).

facepalm ::

Meni je zanimivo, da ima star 1.9 dCi v Scenicu S/S sistem. Nisem vedel.
Afaik pred 2010 Renault ni uporabljal s/s sistema. F9Q pa se je v Scenicu uporabljal do cca 2011. Za eno leto so sli dajat v Scenica updatan motor?

Sploh pa, da akumulator zdrzi 6 let, je super. Pohvale kvaliteti Renaulta :))))

starfotr ::

No, ja, meni aku drži že 11. leto in je še vedno prvi, original. S tem, da ga redno polnim, da se ne izprazni pregloboko in ne uporabljam start stop sistema. Ima pa avto vgrajen start stop in aku je namenjen za ta namen, vendar se ne koristi.

WizzardOfOZ ::

OK.d je izjavil:

WizzardOfOZ je izjavil:

OK.d je izjavil:

In zakaj bi moral vseskozi stegovati prste, ko bi bilo lahko že po defoltu izključeno.


Zakaj bi imel izključeno, če pa s tem šparaš na gorivu in ne smradiš tistim zadaj v koloni?

starfotr je izjavil:

Nima veze zaradi česa so te sistemi noter. Važno je, da so nadležni in smotani za uporabnika. To je najbolj bode v oči.


Mene pa moti izpuh tistih pred mano v koloni, ko stojimo. In to je nadležno in smotano za vsakega uporabnika.

Ja itak, ko bo pa potrebno v nabavo novega akumulatorja po 2x ceni in še česa poleg vezanega na večkratni prisilni zagon, bo tisti plus v obliki privarčevalnega goriva hitro izpuhtel.

Ne nakladaj, navaden akumulator 74Ah je 88€, AGM 74Ah je pa 119€, razlike je 30€. Pa akumulator AGM ima 3 leta garancije, tako da se ne sekiram prav dosti.
Ob nakupu avta (7 let star) sem menjal tudi akumulator, ker je po sedmih letih crknil. In takrat sem dal za 74Ah AGM akumulator 119€ pri Potokarju.

Zgodovina sprememb…

Simon27 ::

Pozdravljeni. Imam Peugeot Rifterja. Ali je že komu uspelo za stalno izklopiti start in stop?
Problem je, ker nima posebne tipke ampak moraš na zaslonu iti v meni in ugasniti vsakič, ko vžgeš avto.
Po moje je treba v računalniku nastaviti, da je na začetku vedno start in stop sistem na off.
Hvala.

feryz ::

Res je tako. Teži na servisu ali kakemu šalabajzarju s programsko opremo.

Machete ::

Ta gnil sistem je meni izklopil pooblaščenec (s telefonom in kablom) ob prvem servisu, ker sem ga tako prosil. Sicer ne smejo, ampak sva naredila na pomežik.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Buggy ::

to je bila prva stvar, ki sem si jo sam zrihtal z OBD11. Nekaj najbolj neuporabnega in brezveznega sploh, kar so do sedaj izumili. Motorju taki soki ne koristijo, vozniska izkusnja v koloni na AC vsake 5 metrov, nepopisno katastrofalna v mestni guzvi bi celo lahko rekel nevarna.

OK.d ::

S katerim programom preko OBD-ja?
LPOK.d

Buggy ::

OK.d je izjavil:

S katerim programom preko OBD-ja?


na kombajnu sem naredil to z OBDeleven imas pa za razlicne znamke kaksen podoben tool, ki ti poleg programiranja sluzi tudi za diagnostiko. Tale Carly je baje dost univerzalen sam ne vem koliko te pride.

https://www.mycarly.com/

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

OK.d ::

Se pravi s čipšit kitajskim OBD, to seveda ne deluje.
LPOK.d

link_up ::

Lepo dela in ugasa, da je na kriziscu milina. Podobno, kot fanless masine.

OK.d je izjavil:

Se pravi s čipšit kitajskim OBD, to seveda ne deluje.


Nucleo ti odklene se vrata, starta motor in nastavi radio bob.
In and Out

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: link_up ()

Buggy ::

Se pravi s čipšit kitajskim OBD, to seveda ne deluje.


nwm zakaj bi se zajebaval z nekimi kitajci sej 100€ spet ni nek dnar...eno konkretno tankanje, pa imas za zrihtat kar zelis, pa ce so kaksne napake jih vidis in ukrepas. Na servisu ti tega ne delajo ali pa racunajo, tuner ti bo pa isti dnar vzel, ce mu das zrihtat.

jaz sem z njim zaenkrat prilagodil:
-start stop OFF
-zaklenem avto, ko je motor prizgan. Grem v pekarno, tacas se motor ogreva ;)
-izklopil zapiranje ogledal ko se avto zaklene. Ko kliknem dvakrat se zaprejo tudi ogledala (led pozimi)
-skandinavski nacin zadnjih led luci na ON vedno
-avtomaticno low-high preklapljanje luci vedno ON
-indikator za ventilator kaze stopnjo tudi ko je na AUTO
-needle sweep ko se avto prizge

dice7 ::

facepalm je izjavil:

Meni je zanimivo, da ima star 1.9 dCi v Scenicu S/S sistem. Nisem vedel.
Afaik pred 2010 Renault ni uporabljal s/s sistema. F9Q pa se je v Scenicu uporabljal do cca 2011. Za eno leto so sli dajat v Scenica updatan motor?

Sploh pa, da akumulator zdrzi 6 let, je super. Pohvale kvaliteti Renaulta :))))

Samo gumb za prizig ima, na katerem pise start/stop

Raptor F16 ::

Start stop je v avtu z ročnim menjalnikom in kombinaciji AutoHold funkcije super. Vržeš iz prestave in sprostiš pedale avto miruje in še ugasne se dokler ne pohodiš sklopke in ko spelješ ne rabiš motovilit z ročno.

Problem je v avtomatikih ki ne morejo predvidevati ali boš vsaj 10 sekund miroval ali že naslednjo sekundo speljal. Tako se mi je ob prevzemu avta z DCT menjalnikom zgodilo da mi je avto skoraj crknil pred krožiščem v momentu ko sem pritisnil na gas in zamudil moment za vključitev ker je trajalo da se je motor zagnal in da je speljal.

Start/stop je v vozilih z avtomatskimi menjalniki comfort/issue. Jaz bi tko naredil da bi obdržal auto hold in start stop naj bi se vklopil SAMO, če avto daš v N ali P.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

WizzardOfOZ ::

Na avtomatiku se vklopi S/S ko se čisto ustaviš. Če torej lezeš počasi naprej se ne bo. Vsaj jaz to izkoriščam, ker me je tudi motilo to, da si zavijal levo in je crknil.

Sem pa celem mesecu vožnje po mestni gužvi (25 minut do službe in 45 minut nazaj domov) v enem mesecu na start stop prišparal malo čez 3 litre goriva.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
1 2
3
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto ne vzge

Oddelek: Na cesti
184417 (3387) jocoj
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12618534 (15411) fikus_
»

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21146881 (40007) xmetallic
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7212740 (11064) Mavrik

Več podobnih tem