» »

kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford

kako izklopiti Start/Stop sistem na novih avtih, Ford

1
2
3

Utk ::

Nisem se poglabljal v to, če imajo prav narejeno, nimajo težav, ampak glede na to kako se lotevajo vsega drugega, sem v dvomih, da imajo vsi recimo električno pumpo hladilne, da ta kroži tudi če je ugasnen motor. Tudi če olje res odteka dol, ni dobro, ampak naj ne bi. Sreča tudi, da tisti, ki se veliko vozijo, ne uporabljajo kaj dosti tega, tisti, ki se vozijo veliko po mestu pa ponavadi nikoli ne naredijo več kot 250,000 km.

link_up ::

pa kaj mate avte po 20 let? Koga briga, imas pa tudi tipko zaenkrat!
In and Out

Machete ::

mertseger je izjavil:

Za moje pojme najbolj neumen sistem kar so jih naredili za avto. V gužvi od Stanežiče sem enkrat celo štel kolikokrat se bo vžgal do Tobačne... 78 krat. No dokler ga je možno izklopi super če se ga ne da potem je to kurac.


Točno to. Jaz nimam problema, če mi ugasne ko je rdeče za kako minuto. Ne pa da si v počasni koloni in se ugasuje (in prižiga) vsake 5 sekund. Al pa, da rabiš hito skočit, že tako ima avtomatik nekaj desetink delaya, potem pa še da se užge sekundo. NEIN!
Sicer se nadriblaš, da ko prižgeš avto pritisneš še to tipko za izklop sistema, samo zakaj bi si delal dve tipki namesto ene.. To bi mogla bit res svobodna izbira, kaj želiš kot privzeto nastavitev.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

link_up ::

Machete je izjavil:

mertseger je izjavil:

Za moje pojme najbolj neumen sistem kar so jih naredili za avto. V gužvi od Stanežiče sem enkrat celo štel kolikokrat se bo vžgal do Tobačne... 78 krat. No dokler ga je možno izklopi super če se ga ne da potem je to kurac.


Točno to. Jaz nimam problema, če mi ugasne ko je rdeče za kako minuto. Ne pa da si v počasni koloni in se ugasuje (in prižiga) vsake 5 sekund. Al pa, da rabiš hito skočit, že tako ima avtomatik nekaj desetink delaya, potem pa še da se užge sekundo. NEIN!
Sicer se nadriblaš, da ko prižgeš avto pritisneš še to tipko za izklop sistema, samo zakaj bi si delal dve tipki namesto ene.. To bi mogla bit res svobodna izbira, kaj želiš kot privzeto nastavitev.


smesen sistem. Moj se uci in, ce dojame da je guzva se ne bo vec ugasal kar stokrat.
In and Out

Utk ::

Smešen sistem, ravno v gužvi ima to nek smisel.

LeQuack ::

ziga1990 je izjavil:

^^dobri avtomobili začnejo izkljapljat motor šele ko je motor ogret plus štarter,turbina,baterija,.. so narejeni tako, da zdržijo Start/stop sistem


Dobri avtomobili nimajo takih neumnosti notr.
Quack !

ziga1990 ::

LeQuack je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^dobri avtomobili začnejo izkljapljat motor šele ko je motor ogret plus štarter,turbina,baterija,.. so narejeni tako, da zdržijo Start/stop sistem


Dobri avtomobili nimajo takih neumnosti notr.


in koliko od nas lahko kupi te dobre avtomobile?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bauci ::

Najboljš je da imaš Peugeota 5008. Če je zunanja temperatura manj kot 3 stopinje start/stop ne deluje, poleti, ko klima dela na ful start/stop ne deluje :).

Sami ::

bauci je izjavil:

Najboljš je da imaš Peugeota 5008. Če je zunanja temperatura manj kot 3 stopinje start/stop ne deluje, poleti, ko klima dela na ful start/stop ne deluje :).


Ojoj :-( Dobro da Peugeot pod 3 stopinje sploh kresne :-) joke
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W

Matevz96 ::

krucymucy je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^dobri avtomobili začnejo izkljapljat motor šele ko je motor ogret plus štarter,turbina,baterija,.. so narejeni tako, da zdržijo Start/stop sistem

Ce izklopis, zrdrzijo pa se vec. Starter je za vedno, akumulator dlje zrdzi.


štarter in akumulator sta brez problema dimenzionirana na več vžigov in ne smeta opaziti start&stop sistema (je pa res da sta brez njih posledično večna). Težava je v drsnih ležajih na glavni gredi. Lahko obračamo kakor hočemo ampak obraba se na teh ležajih pojavi pri nizkih hitrostih vrtenja (torej zagon in izklop), tudi če bi si omislili električno oljno črpalko tega ne moremo preprečiti. Delno se rešuje z predimenzioniranjem ampak prava rešitev žal ne obstaja.

Kaj hočemo tisti deci na standardnem testnem krogu je lahko razlika med uspešnim in neuspešnim modelom. Kaj bo čez 200k nobenega ne zanima.
#hooldthedoor

facepalm ::

A niso tisti lezaji iz nekega posebnega materiala in naj bi zdrzali vsaj 300.000 vzigov?

asdf_jklc ::

Za Renualt lahko povem, da se da na prejšnji generaciji Renualtov (Megane III - do letnika 2016 torej npr) izklopit zadevo z brikanjem signala, da je prednja havba zaprta / odprta. V novih (baje) še ni rešitve (npr. za Megane IV), kolikor sem spraševal. Če kdo ve, prosim naj sporoči.

Je pa tako: na 2016 renaultu je zadeva bricked, na 2017 na listek an volanu ugasni start-stop in to redno delamo. Start-Stop men gre pošteno na jetra. In ja, pooblaščenci ti ga ne smejo izklopit.

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Smešen sistem, ravno v gužvi ima to nek smisel.


Smisel ima na semaforju, na ostakih križiščih pa ne preveč. Ste že kdaj videli, kako je, če ti avtomatik pred rondojem crkne, ker si za sekundo ustavil in to ravno takrat, ko je treba potegnt? Ne? Vam jaz povem da v hudi gužvi sploh ni fajn.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Zgodovina sprememb…

Barbarpapa2 ::

Matevz96 je izjavil:

krucymucy je izjavil:

ziga1990 je izjavil:

^^dobri avtomobili začnejo izkljapljat motor šele ko je motor ogret plus štarter,turbina,baterija,.. so narejeni tako, da zdržijo Start/stop sistem

Ce izklopis, zrdrzijo pa se vec. Starter je za vedno, akumulator dlje zrdzi.


štarter in akumulator sta brez problema dimenzionirana na več vžigov in ne smeta opaziti start&stop sistema (je pa res da sta brez njih posledično večna). Težava je v drsnih ležajih na glavni gredi. Lahko obračamo kakor hočemo ampak obraba se na teh ležajih pojavi pri nizkih hitrostih vrtenja (torej zagon in izklop), tudi če bi si omislili električno oljno črpalko tega ne moremo preprečiti. Delno se rešuje z predimenzioniranjem ampak prava rešitev žal ne obstaja.

Kaj hočemo tisti deci na standardnem testnem krogu je lahko razlika med uspešnim in neuspešnim modelom. Kaj bo čez 200k nobenega ne zanima.


Seveda se s pravilno dimenzionirano oljno črpalko in pravilno speljavo oljnih kanalov (izvrtin) lahko doseže čisto tekočinsko trenje celo med mirovanjem drugače med seboj gibajočih se delov. Zadevo takrat imenujemo hidrostatično mazanje. Je pa res, da se pri motorjih z notranjim zgorevanjem osebnih vozil ob zagonu ne uporablja, čeravno bi se lahko...

Lp

Jože

Raptor F16 ::

Jože, lahko bi se marsikaj, ampak kdo bo plačal ? :)
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

Raptor F16 je izjavil:

Utk je izjavil:

Smešen sistem, ravno v gužvi ima to nek smisel.


Smisel ima na semaforju, na ostakih križiščih pa ne preveč. Ste že kdaj videli, kako je, če ti slab avtomatik pred rondojem crkne, ker si za sekundo ustavil in to ravno takrat, ko je treba potegnt? Ne? Vam jaz povem da v hudi gužvi sploh ni fajn.

There, fixed. In ne, nisem še takega vozil. Električni in hibridi nimajo teh problemov. Again, dobri, za slabe ne garantiram.

Barbarpapa2 ::

Kdo bo plačal? Mi vendar, kupci avtomobilov. Saj turbine, dvomasni vztrajniki, DSG ali avtomatski menjalniki tudi niso zastojn, pa jih veselo kupujemo. Pač dogradili bodo en elektromotor in pa enosmerno sklopko na črpalko za olje in sistem za vžig predelali tako, da boš ob zagonu zagnal črpalko za olje, ko bo pa v mazalnem sistemu vzpostavljen zadostni tlak (detekcija s tlačnim stikalom), pa se bo zagnal motor. Če imaš start/stop sitem pa se bo vklopil elektromotor črpalke, da bo olje skozi pod tlakom, ko motor miruje... Samo ne vem, koliko dobra marketinška zgodba bi se dala naplesti okoli tega, da bi koga prepričala v nakup avta samo zaradi te podrobnosti...

Lp

Jože

Matevz96 ::

Jože sam si povedal problem s hidrostatičnim mazanjem, težko ga je prodati, turbino, avtomatika, še dvomasni vztrajnik precej lahko prodaš kupcu ker prinesejo nekaj k avtomobilu, sedaj pa poskusi nekumo, ki nima pojma o drsnih ležajih razložiti zakaj je avto 500€ dražji zaradi ene malenkosti.
#hooldthedoor

Raptor F16 ::

Matevz96 je izjavil:

Jože sam si povedal problem s hidrostatičnim mazanjem, težko ga je prodati, turbino, avtomatika, še dvomasni vztrajnik precej lahko prodaš kupcu ker prinesejo nekaj k avtomobilu, sedaj pa poskusi nekumo, ki nima pojma o drsnih ležajih razložiti zakaj je avto 500€ dražji zaradi ene malenkosti.


Na mercedesu se ne bo poznalo :D
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Machete ::

Daj utk neaga seri. Bimer ima najbolši 8 stopenjski avtomatik na trgu in ravno tako ko pohodiš mine pol sekunde. Pa naj bo 320 ali 750. Da ni trenutka zakasnitve je samo v električarjih.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Machete ()

Raptor F16 ::

Machete je izjavil:

Daj utk nega seri. Bimer ima najbolši 8 stopenjski avtomatik na trgu in ravno tako ko pohodiš mine pol sekunde. Pa naj bo 320 ali 750. Da ni trenutka zakasnitve je samo v električarjih.


Ne samo Bembara :)) to je ZF razvoj. Še VW ga v Amaroka vgrajuje.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

Utk ::

Morda vam pa bo počasi prišlo iz riti v glavo, da ti noben mercedes niti bmw ne pomaga, če gre na pogon, ki ne spada v to stoletje. Nek premium proizvajalec kočij je tudi sigurno še globoko v avto dobo delal vrhunske kočije. Pa ni pomagalo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Raptor F16 ::

Utk je izjavil:

Morda vam pa bo počasi prišlo iz riti v glavo, da ti noben mercedes niti bmw ne pomaga, če gre na pogon, ki ne spada v to stoletje. Nek premium proizvajalec kočij je tudi sigurno še globoko v avto dobo delal vrhunske kočije. Pa ni pomagalo.


Kdo ne spada kam ?
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

Morda vam pa bo počasi prišlo iz riti v glavo, da ti noben mercedes niti bmw ne pomaga, če gre na pogon, ki ne spada v to stoletje. Nek premium proizvajalec kočij je tudi sigurno še globoko v avto dobo delal vrhunske kočije. Pa ni pomagalo.


Limuzine imajo tako udobje, ki ga lahko drvarnice od EV-jev samo sanjajo.

ziga1990 ::

Prius je boljši od nemških kočij nima start/stop sistema plus ni vedno na servisu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

IL_DIAVOLO ::

Daj daj zigec, to so penzionisticna jajca.

ziga1990 ::

^^ je pa vsaj avto kočija proti avtu nima nič
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Utk ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Morda vam pa bo počasi prišlo iz riti v glavo, da ti noben mercedes niti bmw ne pomaga, če gre na pogon, ki ne spada v to stoletje. Nek premium proizvajalec kočij je tudi sigurno še globoko v avto dobo delal vrhunske kočije. Pa ni pomagalo.


Limuzine imajo tako udobje, ki ga lahko drvarnice od EV-jev samo sanjajo.

Električne limuzine imajo tako udobje, ki ga lahko ice drvarnice samo sanjajo.

tony1 ::

Barbarpapa2 je izjavil:

Kdo bo plačal? Mi vendar, kupci avtomobilov. (...)


Točno.

Tudi SS (hehe) sistem bi se lahko naredilo manj debilen, če bi kdo malo vklopil možgane in se šel resnejši razvoj (in našel kravatarja, ki bi reč podpisal). Mene je tako nasmejalo (avto je bil služben), kako v dizelskem VWju SS mrtav ladan petkrat ugasne čisto mrzel motor. In ko dobro segret avto po uri AC vožnje, ko zapelješ direkt z AC na pumpo, daš v ler in hočeš počakati tiste pol minute, SS pa ne je6e pet posto (muti Merklova ne mara CO2ja!) in ugasne motor... Turbo timerje poznamo že desetletja, halo?

IL_DIAVOLO ::

Utk je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Utk je izjavil:

Morda vam pa bo počasi prišlo iz riti v glavo, da ti noben mercedes niti bmw ne pomaga, če gre na pogon, ki ne spada v to stoletje. Nek premium proizvajalec kočij je tudi sigurno še globoko v avto dobo delal vrhunske kočije. Pa ni pomagalo.


Limuzine imajo tako udobje, ki ga lahko drvarnice od EV-jev samo sanjajo.

Električne limuzine imajo tako udobje, ki ga lahko ice drvarnice samo sanjajo.


Nobena limuzina ne nudi udobja hidravličnega c5.

WizzardOfOZ ::

fikus_ je izjavil:

Zaradi start/stop imate v avtomobilih "boljše" akumulatorje. Pripravite polne denarnice, ko bo potrebno aku menjat. Cena ~x3 proti navadnemu svinčevemu.


AGM je nekje 20 do 30% dražji. Ni take panike.

Jaz SS pustim na miru. Na 1000km približno en liter goriva prišparam s tem, to je pa vse.

dukedl ::

borut_p je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Najbolj tečno je pri zavijanju v levo, ko ti avto ugasne, ti bi pa rad na hitro skočil in potem predno vžge, je nasproti vozeče vozilo že preblizu.

Pri passatu sem se moral kar navadit. Vedni crkne ko ne rabis :) moras v naprej razmisljat. Ce cisto malo stopis na gas, se avto spet zalaufa, bremza pa se drzi. Ce ne speljes se v ene 15 sekund spet ugasne.



http://www.mtl.si/sl/avto-storitve/vklj...
lp dukedl

samotest ::

Katoz je izjavil:

Pozdravljeni,

Mam Focus 2020 in me zanima kako se izklopi start stop sistem


Imam malcek starejsega Forda in ima to kot nastavitev v potovalnem racunalniku. Preveri tam.

OK.d ::

Zatakneš zobotrebec v tipko in imaš potem mir;)
LPOK.d

EnStot ::

Pri meni je tako, če kroženje zraka usmeriš v prednjo šipo (odroševanje), se start\stop avtomatsko izklopi. Enako tudi, če je odprta havba, torej odklopiš stikalo pri zaklepu havbe!

LeQuack ::

Pa potem ko prodaš tak avto s tem sistemom je takoj manj vreden, ker nobene noče tega imet v avtu.
Quack !

Raptor F16 ::

LeQuack je izjavil:

Pa potem ko prodaš tak avto s tem sistemom je takoj manj vreden, ker nobene noče tega imet v avtu.


To je spet neka iz riti potegnjena teorija.

Realno bo to tazadnja stvar na katero bo kupec pozoren.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva

LeQuack ::

Jaz vem da bi plačal več za avto brez tega sistema.
Quack !

WizzardOfOZ ::

Ne razumem, kaj vas ta funkcionalnost tako moti, pa zakaj ne greste na servis, pa jo date izklopit, če vas tako moti? Sej se da vedno izklopit preko računalnika.

Machete ::

Ja, ampak uradno ne smejo. Če ne razumeš (in nimaš avtomatika s tem), potem preprosto verjemi na besedo.
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+

WizzardOfOZ ::

Imam avtomatika, imam 4x4 pogon, imam majhno mašino in imam StartStop sistem. Zato ne verjamem na besedo.
Mene nikakor ne moti, celo dobrodošel je. Na 1000km prišparam približno liter goriva. Po treh sekundah se mi v križišču, ko se ustavim, avto že izklopi, ko pride rumena luč na semaforju, dam nogo z bremze, avto se vžge in sem pripravljen za speljat ob zeleni luči.

Zavijanje levo tudi ni problematično, ker se mi pred križiščem 2x ne vklopi s/s, ampak samo enkrat. Torej če sem prej stal na rdeči luči in se mi je s/s vklopil, se mi potem ko pridem v križišče, ne vklopi več in tako avto ne ugasne ravno takrat, ko je treba speljat. In v gužvah je skoraj vedno tako. Če pa vidim, da bi bilo lahko problematično, pa pač stegneš prst do tipke in izklopiš s/s.

OK.d ::

In zakaj bi moral vseskozi stegovati prste, ko bi bilo lahko že po defoltu izključeno.
LPOK.d

starfotr ::

Najbolj pri vsem tem pa moti to, da če stroju nekaj naročiš, tega ne naredi. Se pravi stroj ima dominanco nad človekom, lastnikom.

To pač ni prav. Jebeš okolje in interese politike in posledično industrije po zmanjšanju izpustov. S start stop sistemom ne bomo rešili sveta. Nafto, plin, premog bomo kurili dokler bo. Nič ne bomo pustili v zemlji.

facepalm ::

starfotr je izjavil:

Najbolj pri vsem tem pa moti to, da če stroju nekaj naročiš, tega ne naredi. Se pravi stroj ima dominanco nad človekom, lastnikom.

To pač ni prav. Jebeš okolje in interese politike in posledično industrije po zmanjšanju izpustov. S start stop sistemom ne bomo rešili sveta. Nafto, plin, premog bomo kurili dokler bo. Nič ne bomo pustili v zemlji.


S/S sistemi niso integrirani zaradi okolja ampak zaradi davka. Zato teznja po doseganju standarda €6.2. Dokler pri TP preverjajo zgolj co2 vemo, da je skrb za okolje le na papirju.

LeQuack ::

Pa dokler se po cesti vozijo na pol razbiti in zarjaveli kombiji, tovornjaki itd. tudi veš, da tehnični pregledi niso verodostojni.
Quack !

starfotr ::

Nima veze zaradi česa so te sistemi noter. Važno je, da so nadležni in smotani za uporabnika. To je najbolj bode v oči. Neumna raja itak ne opazi, da se jim avto sploh ugaša.

CO2 davek je sam sebi v namen, da pobirajo mastne denarje. Kaj pa iz tega naredijo je pa druga zgodba.

facepalm ::

starfotr je izjavil:

Nima veze zaradi česa so te sistemi noter. Važno je, da so nadležni in smotani za uporabnika. To je najbolj bode v oči. Neumna raja itak ne opazi, da se jim avto sploh ugaša.

CO2 davek je sam sebi v namen, da pobirajo mastne denarje. Kaj pa iz tega naredijo je pa druga zgodba.


Predvidevam, da je bil to najcenejsi nacin za znizanje emisij (na papirju).
Imam pa obcutek, da avtomobile izdeluje racunovodski oddelek in ne inzenirski. Tako kot telefone.
Vazno, da se zadeva izdela cim ceneje in proda v cim vecjem stevilu, funkcionalnost je sekundarnega pomena.
Potrosniki pa skoraj nimamo alternative.
Jaz sem pri nakupu novega avta odpisal svojega favorita, ker je imel vse kontrole preko lcd ekrana (tudi ventilacijo). Za isto ceno sem dobil prostornejsi, manj udoben avto, s slabsim motorjem in visjo porabo ampak s fizicnimi gumbi poleg lcd. Odlocitve ne obzalujem.

WizzardOfOZ ::

OK.d je izjavil:

In zakaj bi moral vseskozi stegovati prste, ko bi bilo lahko že po defoltu izključeno.


Zakaj bi imel izključeno, če pa s tem šparaš na gorivu in ne smradiš tistim zadaj v koloni?

starfotr je izjavil:

Nima veze zaradi česa so te sistemi noter. Važno je, da so nadležni in smotani za uporabnika. To je najbolj bode v oči.


Mene pa moti izpuh tistih pred mano v koloni, ko stojimo. In to je nadležno in smotano za vsakega uporabnika.

Zgodovina sprememb…

IL_DIAVOLO ::

Uporabljaj javni prevoz ali se boljse bodi doma med 4 stenami.

starfotr ::

Uporabi notranji zrak, če te motijo izpuhi pred tabo.

In nisi nič boljši, kot smrdljivci, ki s tabo skupaj čakajo. Torej si tudi sam smrdljivec in misliš, da boš s start stop sistemom rešil svet.
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto ne vzge

Oddelek: Na cesti
184417 (3387) jocoj
»

Optimalna vožnja 1.0TSI (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12618535 (15412) fikus_
»

Kakšne izkušnje imate s Porše Slovenija? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21146881 (40007) xmetallic
»

Opel - izklop Start/Stop (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7212740 (11064) Mavrik

Več podobnih tem