» »

Problem s sklopko - nateg?

Problem s sklopko - nateg?

tt1024 ::

Torej pri nepooblaščenem serviserju, znancu, kjer par let servisiram 2 avtomobila in sem mu zaupal se mi je zgodilo naslednje.
Pred cca. 4 leti sem kupil Hondo Accord karavan letnik 2008.Pred nakupom sem prebral, da je na tem avtu sklopka rahlo ''prešvoh'' za ta motor in da se menja po cca. 150k km. No, po 2,5 letih lastništva (prej seveda ne vem kdaj je bila menjana, če sploh) je zadeva začela zdrsevati zato sem se pri mehankarju naročil za menjavo. Menjava skupaj z materialom in delom me je prišlo cca. 1300€ Kolikor sem takrat na hitro gledal je bil komplet sklopke na eurotonu res skoraj 800€ za ta avto, sam kot laik pa ne vem koliko dela je tukaj potrebnega zato sem si rekel, ok bo pač zdaj mir. No od tedaj sem se z avtom vozil zelo malo (cca. 15k km v letu in pol od menjave), avto vozim samo jaz in nihče drug, sem precej umirjen voznik in do sedaj v 20 letni karieri še nikoli nisem imel problemov s sklopkami na kateremkoli avtu.
Če je tukaj kakšen znalec me zanima, kako je lahko prišlo do tega? Moje razmišljanje gre proti naslednjim teorijam:
- vgradil mi je rabljeno sklopko (tukaj ne vem, a mehanik na uč vidi, a je sklopka še za 100k km ali ne)
- vgradil mi je nek no name material, ki očitno ni vreden pol k... tople vode
- ponoči mi nekdo krade avto za drag race-e in mi ga pred jutrom vrne z nazaj prevertenimi kilometri, da ne bi kaj posumil.

Če je tukaj kakšen mehanik, a je možno, da bi se prejšnja slabo vgradila in da bi zaradi tega prej šla rakom žvižgati ali kaj?
Vsak konstruktiven predlog je dobrodošel.
Aja mehanika bom jutri poklical in da vidim kaj bo rekel, seveda pa je bilo to delo brez računa, ker se seveda poznamo in zaupamo a ne... XD

K0l1br1 ::

Še ena troll tema.
Po enem letu boš težil mehaniku.
Ku ku?
Kaj kupujete japonski šrot. Pri VW-ju nisem nikoli menjal sklopke, pa še proti tisti ceni zgoraj bi bila praktično zastonj. Vendar pred 300 kkm nima kaj tole crniti.