Forum » Na cesti » Problem s sklopko - nateg?
Problem s sklopko - nateg?
tt1024 ::
Torej pri nepooblaščenem serviserju, znancu, kjer par let servisiram 2 avtomobila in sem mu zaupal se mi je zgodilo naslednje.
Pred cca. 4 leti sem kupil Hondo Accord karavan letnik 2008.Pred nakupom sem prebral, da je na tem avtu sklopka rahlo ''prešvoh'' za ta motor in da se menja po cca. 150k km. No, po 2,5 letih lastništva (prej seveda ne vem kdaj je bila menjana, če sploh) je zadeva začela zdrsevati zato sem se pri mehankarju naročil za menjavo. Menjava skupaj z materialom in delom me je prišlo cca. 1300€ Kolikor sem takrat na hitro gledal je bil komplet sklopke na eurotonu res skoraj 800€ za ta avto, sam kot laik pa ne vem koliko dela je tukaj potrebnega zato sem si rekel, ok bo pač zdaj mir. No od tedaj sem se z avtom vozil zelo malo (cca. 15k km v letu in pol od menjave), avto vozim samo jaz in nihče drug, sem precej umirjen voznik in do sedaj v 20 letni karieri še nikoli nisem imel problemov s sklopkami na kateremkoli avtu.
Če je tukaj kakšen znalec me zanima, kako je lahko prišlo do tega? Moje razmišljanje gre proti naslednjim teorijam:
- vgradil mi je rabljeno sklopko (tukaj ne vem, a mehanik na uč vidi, a je sklopka še za 100k km ali ne)
- vgradil mi je nek no name material, ki očitno ni vreden pol k... tople vode
- ponoči mi nekdo krade avto za drag race-e in mi ga pred jutrom vrne z nazaj prevertenimi kilometri, da ne bi kaj posumil.
Če je tukaj kakšen mehanik, a je možno, da bi se prejšnja slabo vgradila in da bi zaradi tega prej šla rakom žvižgati ali kaj?
Vsak konstruktiven predlog je dobrodošel.
Aja mehanika bom jutri poklical in da vidim kaj bo rekel, seveda pa je bilo to delo brez računa, ker se seveda poznamo in zaupamo a ne... XD
Pred cca. 4 leti sem kupil Hondo Accord karavan letnik 2008.Pred nakupom sem prebral, da je na tem avtu sklopka rahlo ''prešvoh'' za ta motor in da se menja po cca. 150k km. No, po 2,5 letih lastništva (prej seveda ne vem kdaj je bila menjana, če sploh) je zadeva začela zdrsevati zato sem se pri mehankarju naročil za menjavo. Menjava skupaj z materialom in delom me je prišlo cca. 1300€ Kolikor sem takrat na hitro gledal je bil komplet sklopke na eurotonu res skoraj 800€ za ta avto, sam kot laik pa ne vem koliko dela je tukaj potrebnega zato sem si rekel, ok bo pač zdaj mir. No od tedaj sem se z avtom vozil zelo malo (cca. 15k km v letu in pol od menjave), avto vozim samo jaz in nihče drug, sem precej umirjen voznik in do sedaj v 20 letni karieri še nikoli nisem imel problemov s sklopkami na kateremkoli avtu.
Če je tukaj kakšen znalec me zanima, kako je lahko prišlo do tega? Moje razmišljanje gre proti naslednjim teorijam:
- vgradil mi je rabljeno sklopko (tukaj ne vem, a mehanik na uč vidi, a je sklopka še za 100k km ali ne)
- vgradil mi je nek no name material, ki očitno ni vreden pol k... tople vode
- ponoči mi nekdo krade avto za drag race-e in mi ga pred jutrom vrne z nazaj prevertenimi kilometri, da ne bi kaj posumil.
Če je tukaj kakšen mehanik, a je možno, da bi se prejšnja slabo vgradila in da bi zaradi tega prej šla rakom žvižgati ali kaj?
Vsak konstruktiven predlog je dobrodošel.
Aja mehanika bom jutri poklical in da vidim kaj bo rekel, seveda pa je bilo to delo brez računa, ker se seveda poznamo in zaupamo a ne... XD
K0l1br1 ::
Še ena troll tema.
Po enem letu boš težil mehaniku.
Ku ku?
Kaj kupujete japonski šrot. Pri VW-ju nisem nikoli menjal sklopke, pa še proti tisti ceni zgoraj bi bila praktično zastonj. Vendar pred 300 kkm nima kaj tole crniti.
Po enem letu boš težil mehaniku.
Ku ku?
Kaj kupujete japonski šrot. Pri VW-ju nisem nikoli menjal sklopke, pa še proti tisti ceni zgoraj bi bila praktično zastonj. Vendar pred 300 kkm nima kaj tole crniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: K0l1br1 ()
zobnik ::
Pismo pa kake gare to vozte, da popravilo pride 1300 erov, moj najvišji strošek je bil 220 evrov za zamenjava sklopke na ibizi l.2002 pred nekaj leti. Vse ostalo nekje 10-50-80 evrov.
mat xxl ::
Lahko je več stvari, verjetno je bila nova, kaka lahko vidiš, ko boš spet menjal, sam mislim, da morda celo mehanik ni nič kriv, zakaj ......
Sosed je imel podobno izkušnjo na Hondi Acordu, pa enako je tulil, da kako lahko na avtu z 28.000 km že menja sklopko......
Pokazalo se pa je, da je bila sklopka nastavljena povsem na začetku, da prime in sosedje rad imel nogo celi čas en malo na sklopki, za vsak primer, če je treba kaj na hitro ..... in odgovor je točno v tem ......
Sosed je imel podobno izkušnjo na Hondi Acordu, pa enako je tulil, da kako lahko na avtu z 28.000 km že menja sklopko......
Pokazalo se pa je, da je bila sklopka nastavljena povsem na začetku, da prime in sosedje rad imel nogo celi čas en malo na sklopki, za vsak primer, če je treba kaj na hitro ..... in odgovor je točno v tem ......
K0l1br1 ::
#000000 ::
Ma jest poznam par folka ki terajo honde (en je lasnko jesen zamenjal prastari civic) honda prej zgnije pleh kot crkne sklopka, tko da ne vem, edin če so te tanove bolj boge, je pa res da vsi vozijo enemu in edinemu mehaniku (vsaj kar jaz vem so) in to je Alojz Selič, nekje letuš pri celju se mi zdi, in ta je naj naj za honda wagne baje.
krneki0001 ::
Sama sklopka je med 130 in 300€. Menja se lamela, košara in potisni ležaj.
Večina novih avtomobilov ima pa dvomasne vztrajnike. Ti pa zdržijo nekje 200 do 250k kilometrov, potem jih je pa potrebno menjat. (tudi na nemcih dvomasni vztrajnik crkuje)
Tebi je mehanik očitno menjal kit komplet sklopka + vztrajnik, zato tudi taka cena.
Zakaj je po letu in pol spet crknila?
Ker:
- si ti lahko slab voznik in preveč tiščiš sklopko
- je vgrajena kaka slaba zadeva
- je lahko bila napaka v materialu
- je lahko mehanik slabo zmontiral (pozabil menjati ležaj v vztrajniku)
- lahko vgradil poceni del
- lahko menjal samo sklopko, vztrajnika pa ne
- lahko vgradil lamelo za kak drug model honde, ker pravega ni dobil
- zamenjal samo lamelo že takrat in pobasal 1200€ v žep
-...
Ne boš nikoli zvedel od tega mehanika, po letu in pol mu tudi nič ne moreš, ker je leto in pol od posega.
Videl pa boš šele, ko bodo to razdrli in povedali, kaj je narobe. Pelji na uradni servis ali pa h komu, ki se na tvoj tip avta res spozna in naj ti tam poštimajo zadeve tako kot je treba.
Večina novih avtomobilov ima pa dvomasne vztrajnike. Ti pa zdržijo nekje 200 do 250k kilometrov, potem jih je pa potrebno menjat. (tudi na nemcih dvomasni vztrajnik crkuje)
Tebi je mehanik očitno menjal kit komplet sklopka + vztrajnik, zato tudi taka cena.
Zakaj je po letu in pol spet crknila?
Ker:
- si ti lahko slab voznik in preveč tiščiš sklopko
- je vgrajena kaka slaba zadeva
- je lahko bila napaka v materialu
- je lahko mehanik slabo zmontiral (pozabil menjati ležaj v vztrajniku)
- lahko vgradil poceni del
- lahko menjal samo sklopko, vztrajnika pa ne
- lahko vgradil lamelo za kak drug model honde, ker pravega ni dobil
- zamenjal samo lamelo že takrat in pobasal 1200€ v žep
-...
Ne boš nikoli zvedel od tega mehanika, po letu in pol mu tudi nič ne moreš, ker je leto in pol od posega.
Videl pa boš šele, ko bodo to razdrli in povedali, kaj je narobe. Pelji na uradni servis ali pa h komu, ki se na tvoj tip avta res spozna in naj ti tam poštimajo zadeve tako kot je treba.
#000000 ::
Evo se popravljam, ni letuš ampak šmartno ob paki, je pa lastnik poštenjak, ni poceni res, ampak poštenjak, ženi od kolega en dan zjutraj CRX ni hotel užgat, ona pokliče Seliča kaj če narest, se je vsedel v avto in odpeljal v LJ, menjal neko plato z releji, avto vžge, ženska vpraša kolk je dolžna, Selič pravi NIČ, ker je to tovarniška napaka in so vse te letniki vozil bili vpoklicani, a pač njej je crknilo prej, pač to ne nardi veliko mehanikov.
tt1024 ::
Hvala za odgovore, nisem trol (žal). Sklopka naj bi bila pri novih accordih problematična, kot sem napisal in se ponavadi menja na cca. 150k km. Glede slabega voznika, da bi skoz tiščal sklopko, lahko takoj zanikam, ker kot rečeno imam izpit 20 let in še nisem imel nikoli težav s sklopkami, pa tudi na tem avtu sem skoraj 3 leta vozil normalno in ni bilo problema s sklopko.
Če ima kdo predlog kam peljat avto v lj in okolici mi prosim javite, ker domnevam da moj mehanik bo našel kakšne izgovore in sem verjetno zaključil s servisiranjem pri njemu.
Če ima kdo predlog kam peljat avto v lj in okolici mi prosim javite, ker domnevam da moj mehanik bo našel kakšne izgovore in sem verjetno zaključil s servisiranjem pri njemu.
krneki0001 ::
Moj predlog je da pelješ k Seliču. On ne bo nategoval, pa tudi povedal ti bo zakaj je po letu in pol spet odpovedala sklopka. Cen pa tudi nima visokih.
Dr_M ::
Še ena troll tema.
Po enem letu boš težil mehaniku.
Ku ku?
Kaj kupujete japonski šrot. Pri VW-ju nisem nikoli menjal sklopke, pa še proti tisti ceni zgoraj bi bila praktično zastonj. Vendar pred 300 kkm nima kaj tole crniti.
Ja ta svabski srot je se boljsi, ker moras se vztrajnik menjat.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
edi45 ::
Pismo pa kake gare to vozte, da popravilo pride 1300 erov, moj najvišji strošek je bil 220 evrov za zamenjava sklopke na ibizi l.2002 pred nekaj leti. Vse ostalo nekje 10-50-80 evrov.
ta stavek ti tudi vse pove zakaj imaš tak poceni servis. 1. Seat 2. Ibiza 3.l 02 in vrjetno ti kakšen sosed ali pa znanec "na vasi" popravlja avto in ne uraden servis.
pero50 ::
če ti je mehanik dal račun pojdi do njega in mu zateži. Za vw proizvajalec vztrajnikov (sacsh) da garancijo na sklopko in vztrajnik ob pogoju, da imaš račun. Tako mi je tudi rekel mehanik.
druga stvar.. 1300€ je ripoff. dvomasni vztrajnik s sklopko za 1.9tdi je bil 305€ + 60€ dela in 20€ potisni ležaj.
druga stvar.. 1300€ je ripoff. dvomasni vztrajnik s sklopko za 1.9tdi je bil 305€ + 60€ dela in 20€ potisni ležaj.
tt1024 ::
Poglej, različne sklopke so a ne.
https://www.euroton.si/avtodeli/valeo-s...
Torej, tukaj recimo da je vse ok. Samo zakaj hudič ni zdržal več kot eno leto.
https://www.euroton.si/avtodeli/valeo-s...
Torej, tukaj recimo da je vse ok. Samo zakaj hudič ni zdržal več kot eno leto.
Assass1n ::
60€ delo za menjavo sklopke. Ta mehanik bo kmalu bankrot.
še ko je na tv-ju moder ekran me `pr src stisne
facepalm ::
krneki0001 ::
Vztrajnik za 2008 letnik hondo z 2.2 dti motorjem se začne nekje pri 800€ in gre do 1300€
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/vz...
https://www.autodoc.si/rezervni-deli/vz...
pero50 ::
druga stvar.. 1300EUR je ripoff. dvomasni vztrajnik s sklopko za 1.9tdi je bil 305EUR + 60EUR dela in 20EUR potisni ležaj.
Lahko kaksen link z vsaj podobno ceno sklopke in vztrajnika?
Komplet vztrajnik + sklopka
https://www.atp-autoteile.de/de/product...
potisni ležaj
https://www.atp-autoteile.de/de/product...
poštnina 18EUR
;)
mehanik se je pa zamudil 4 ure za menjavo, 3 leta kasneje še vedno deluje bp :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: pero50 ()
TheBlueOne ::
Cisto odvisno od avta. Jaz sem imel pri enem avtu dela za 400€, ker je zaradi sklopke bilo treba razstaviti polovico avta. Lahko kar nanese, ce racuna po pravilih. Takat je bilo treba odmontirati vecino tega, kar se nahaja pod motorjem, od koles, do menjalnika... kar pomeni, da je kar veliko dela in na koncu je treba se delat optiko in ne vem kaj se vse. In vse to je bilo na recimo temu neuradnem servisu, ki je res ugoden. :)
69charger ::
Ta Accord je znan po sklopki, ki je tovarniško "na meji", cena mogoče rahlo pretirana, dela pa pač ni tako malo.
How many guys from a tech forum does it take to change a lightbulb?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chip-Tuning ... kam? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 32004 (17034) | OChack |
» | Vzdržljivost sklopk izven mesta (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 8129 (6358) | IL_DIAVOLO |
» | Poškodovan dvomasni vztrajnik (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 26541 (12639) | krneki0001 |
» | Težave z menjalnikom? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19663 (15501) | bambam20 |
» | "Šparanje" sklopke na avtu (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Loža | 46947 (35170) | INSIDE |