Forum » Na cesti » predelava na plin
predelava na plin
polozweii ::
Kateri avti so dobri/slabi za predelavo na plin? Nekoč sem bral da niso vse mašine primerne ker se kvarijo. Premalo mazanja ali nekaj podobnega. Katere mašine so to ne vem.
Nekateri novi avtomobili naj bi bili bolje pripravljeni za predelavo.
Na internetu vidim da je največ ponudnikov za vgradnjo sistemov Europegas in Lovato.
Kakšna je cena vgradnje sistema in stroški vzdrževanja?
Napišite kaj o teh stvareh.
Nekateri novi avtomobili naj bi bili bolje pripravljeni za predelavo.
Na internetu vidim da je največ ponudnikov za vgradnjo sistemov Europegas in Lovato.
Kakšna je cena vgradnje sistema in stroški vzdrževanja?
Napišite kaj o teh stvareh.
hojnikb ::
ce se ti gre za sparanje goriva, potem kupi dizlski mlincek ali elektriko. Plin pride honestly v postev samo pri kaksnih vecjih kravah, kjer takih dizlov ni.
#brezpodpisa
hojnikb ::
kot da bencinarji nimajo turbin?
kaj pa popravilo glave in/ali ventilov, to je pa zastonj?
kaj pa popravilo glave in/ali ventilov, to je pa zastonj?
#brezpodpisa
errhec ::
hojnikb imaš dizla ??
95=1,301
LPG= 0,599 (0,824 poraba je 20% višja)
Razlika je 0,459 na liter, pri porabi 6l /100km je 2,75 evra, pri 30.000 km na leto je 826,2 evrov razlike, kar pomeni da z mlinčkom v 1 letu odplačaš predelavo. Pri kakšnem SUVu se to izplača v 1/2 leta. Seveda je vse odvisno koliko kdo naredi kilometrov na leto. Več kot jih je prej se izplača.
95=1,301
LPG= 0,599 (0,824 poraba je 20% višja)
Razlika je 0,459 na liter, pri porabi 6l /100km je 2,75 evra, pri 30.000 km na leto je 826,2 evrov razlike, kar pomeni da z mlinčkom v 1 letu odplačaš predelavo. Pri kakšnem SUVu se to izplača v 1/2 leta. Seveda je vse odvisno koliko kdo naredi kilometrov na leto. Več kot jih je prej se izplača.
dd
matobeli ::
Tschuss:
Treba je vedet da se plin splača šele po n prevoženih kilometrih. Če govorimo o neki limuzini/karavanu z 120-150KM je to cca 20kkm.
Če govorimo o twingotu je to lahko 40kkm.
Mašine ki nimajo kaljenih ventilov (ali nekaj v tem smislu) so nagnjene k pregoretju ventilov zaradi pomankanja mazanja.
Kar pa ni težava ker se vgradi dodatna mazalna naprava (flaška ki počas kaplja olje med gorivo), olje niti ni drago, pa še zelo počas ga porabiš. Praviloma so to ne-evropski proizvajalci.
Plin se najbolje počuti na kakšnih 2.0+ motorjih, seveda brez turbine.
P.S hojnik ima Roverja
Treba je vedet da se plin splača šele po n prevoženih kilometrih. Če govorimo o neki limuzini/karavanu z 120-150KM je to cca 20kkm.
Če govorimo o twingotu je to lahko 40kkm.
Mašine ki nimajo kaljenih ventilov (ali nekaj v tem smislu) so nagnjene k pregoretju ventilov zaradi pomankanja mazanja.
Kar pa ni težava ker se vgradi dodatna mazalna naprava (flaška ki počas kaplja olje med gorivo), olje niti ni drago, pa še zelo počas ga porabiš. Praviloma so to ne-evropski proizvajalci.
Plin se najbolje počuti na kakšnih 2.0+ motorjih, seveda brez turbine.
P.S hojnik ima Roverja
-valvoline- ::
LPG je outdated. Rabimo cng omrezje z normalnimi cenami 60-70c na kg kar pomeni poraba 2-3e na 100km. Predelava v slo se ne splaca, kupis novega na lpg ali rabljenega ze predelanega iz it ali nl.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
matobeli ::
Outadeted bo ko bodo 15let stari bencinarji v večini TSIji in kar je še tega 3 cilinderskega šrota z turbino.
hojnikb ::
hojnikb imaš dizla ??
95=1,301
LPG= 0,599 (0,824 poraba je 20% višja)
Razlika je 0,459 na liter, pri porabi 6l /100km je 2,75 evra, pri 30.000 km na leto je 826,2 evrov razlike, kar pomeni da z mlinčkom v 1 letu odplačaš predelavo. Pri kakšnem SUVu se to izplača v 1/2 leta. Seveda je vse odvisno koliko kdo naredi kilometrov na leto. Več kot jih je prej se izplača.
correct.
pa tudi ce bi mel bencinarja, nebi niti pomislu na plin. enostavno se tega ne splaca dajet postfest, razn ce imas 3,0+ ali pa ze kupis avto, ki ma vgrajen plin.
enostavno je premajhna razlika pri teh mlinckih. kaksen 2.0+ mlincek bo pil sigurno 8-9l plina (ce je pravilno nastavljen), kar dobrih 5e na 100km. Tipicen dizel bo pri relacijah pil kaksnih 4,5-5l, kar pomeni dober evro vec goriva.
zdaj pa zracunaj kako dolgo se mors furat, da prides tle noter + kako se racunica obrne, ce ti odleti glava ali kakrsn kol drug del okoli plinskega sistema.
pa seveda ne pozabimo bencin za sarte, olje za mazanje ventilov in dodatn servis, ki ga zahteva plinska instalacija.
pri dizlu, ce ni zgonjen, tankas in furas. ce si zelo varcen, lahko kamot pariras plinasom po EUR/100km
Tschuss:
Treba je vedet da se plin splača šele po n prevoženih kilometrih. Če govorimo o neki limuzini/karavanu z 120-150KM je to cca 20kkm.
Če govorimo o twingotu je to lahko 40kkm.
Mašine ki nimajo kaljenih ventilov (ali nekaj v tem smislu) so nagnjene k pregoretju ventilov zaradi pomankanja mazanja.
Kar pa ni težava ker se vgradi dodatna mazalna naprava (flaška ki počas kaplja olje med gorivo), olje niti ni drago, pa še zelo počas ga porabiš. Praviloma so to ne-evropski proizvajalci.
Plin se najbolje počuti na kakšnih 2.0+ motorjih, seveda brez turbine.
P.S hojnik ima Roverja
imas deloma prav. Imam namrec 3 :)
Poleg dizlske krave.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
hojnikb ::
Mašine ki nimajo kaljenih ventilov (ali nekaj v tem smislu) so nagnjene k pregoretju ventilov zaradi pomankanja mazanja.
tocno to. Plinsko izgorevanje je na dost visjih temparaturah kot pri tipicnih dizlskih ali benciskih motorjih, tako da ce ventili in glava niso dovolj dobro dimenzionirani, bos slej k prej mel tezave. sploh ce si kaksnega skrtega tipa in mas plinsko napravo nastavljno, da ti ze prakticno starta z plinom in dela na maksimalno revni mesanci.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Za dizle pod euro5 (mogoce tudi skupaj z euro5) bo v kratkem panevropski ban. Tak da, dobr razmislite kaj boste kupoval in kolk denarja zmetal, ker ju3 lahko gre na preso.
Plinovcek je lahko tudi 30 letni euro 0 pa je dejansko cistejsi ter bolj eko od dizla z euro 6.
Plinovcek je lahko tudi 30 letni euro 0 pa je dejansko cistejsi ter bolj eko od dizla z euro 6.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
tale dizlski ban ni tako crn, kot ga nekateri risete. Da bi pa bil sistemski ban dizlov na celotni ravni eu, se pa nekaj casa nebo.
v takm primeru mors pr nas dat 3/4 voznega parka v preso.
v takm primeru mors pr nas dat 3/4 voznega parka v preso.
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
Saj večina itak ne rabi dizla, glede na to, kako idealna je Slovenija za EV. Ce smo dobri za elektriko, smo za bencin tudi.
Ban dizlov v Slo je nujen, ker to kaj se pri nas dogaja, je okoljska katastrofa.
Ban dizlov v Slo je nujen, ker to kaj se pri nas dogaja, je okoljska katastrofa.
-valvoline- ::
tale dizlski ban ni tako crn, kot ga nekateri risete. Da bi pa bil sistemski ban dizlov na celotni ravni eu, se pa nekaj casa nebo.
v takm primeru mors pr nas dat 3/4 voznega parka v preso.
Just wait n see. Se pred 5-6 se je v mb zacela debata da se prepove vse pod euro5 v mestu. Se vec k 3/4 bo slo na preso. Je treba realno pogledat na zadeve, dizel pac svinja in je ga treba umaknit iz os. avtomobilov. NA bencinar predelan na lpg/cng je dalec najcistejsa premicnina k se kotali na fosilni pogon.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
pri vseh 1.9tdijih, ki se prdijo na cesti, bos tezko spravo skos taksen ban. Mogoce cez 20 let.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Zelo enostavna resitev, nafta se podrazi za 30%/al pa za tolk pocenil benz, oz da bo cenovna razlika benz vs diz 30% v prid bencinarjem bo v max enem letu zginilo vse kar poganja nafta. Transport,gradbenistvo, kmetijstvo itn naj dobivajo subvencije/povracilo za placano gorivo, tam zaenkrat dizla ni mogoce umaknit/zamenjat. Lahki trasport na benz/lpg/cng/ev tezki na dizel.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
IL_DIAVOLO ::
-valvoline- ::
Ce bi slovenistan bila normalna *eko* drzava bi imel veliko vec predelanih vozil na lpg ter cng, imel subvencije za vgradnjo in podobno. Ter seveda vsaj neko osnovno cng omrezje z zadostnim stevilom polnilnic.
-valvoline- ::
-valvoline- ::
Dead.End.
Ko bo ev *primerno obdavcen*, se spomni kaj si napisal. Grem stavit da bo pri fer obdavcitvi prevozen km na cng pol cenejsi kot tisti na ev.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
#000000 ::
cng in lpg je dead end, kar se tice eko. prava resitev je elektrifikacija.
Štrom pa zraste na drevesu al teče v strugah samo zajameš in je ? Ajd nehi, kaka elektrika, še 20 let ne bo kej drugač kot je danes, je samo hype in nov balonček za služenje, umazan pa bolj k dizel dejansko.
hojnikb ::
elektriko se da dobit na dokaj čist način (JE, solarni paneli itd..) medtem ko fosilna goriva bojo vedno svinjala, pa naj bo to bencin, nafta, lpg...
In tudi če magično kr nehamo uporabljat bencin in nafto, kaj lpg pa zraste na drevesu?
Tisti ki se hoče vozit res pocen, si uredi WVO in vir olja, ki je karseda poceni. Ni eko, ni dišeče, je pa praktično zastonj (tako iz stališča TCOja kot cene goriva).
In tudi če magično kr nehamo uporabljat bencin in nafto, kaj lpg pa zraste na drevesu?
Tisti ki se hoče vozit res pocen, si uredi WVO in vir olja, ki je karseda poceni. Ni eko, ni dišeče, je pa praktično zastonj (tako iz stališča TCOja kot cene goriva).
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
IL_DIAVOLO ::
cng in lpg je dead end, kar se tice eko. prava resitev je elektrifikacija.
Štrom pa zraste na drevesu al teče v strugah samo zajameš in je ? Ajd nehi, kaka elektrika, še 20 let ne bo kej drugač kot je danes, je samo hype in nov balonček za služenje, umazan pa bolj k dizel dejansko.
Prej bo elektrika, kot pa plin.
errhec ::
"Ale zdej! "
Vprašal je če se LPG splača.
Zgoraj sem mu podal izračun, sam bo videl če se mu izide.
PS
Servis LPG je 20€/ leto max (če ga opraviš sam).
Olje za mazanje ventilov me stane manj kot tekočina za stekla (na leto 10€??).
Uparjalnik je najdražji del plinske naprave (poleg rezervoarja) cca 50-90€.
poleg tega se dobi kit za pretesnitev 20€. Kakšnih okvar LPG sistema ni pričakovati.
Vsak ki vgrajuje LPG ti bo znal povedati če je motor ustrezen za predelavo.
Nekateri proizvajalci LPG opreme so imeli kompatibilnost motorjev objavljeno na svojih straneh. Najboljše je pa da se še sam pozanimaš.
@ hojnik
Primerjaj isti model vozila z bencinskim in dizelskim motorjem, včasih si za razliko v ceni med dizlom in bencinarjem vložil v predelavo na LPG. Ne gledam cen vozil zato je možno da so se sedaj zadeve spremenile.
Elektrika je prihodnost, vendar bo preteklo še veliko vode pod Savskim mostom do uveljavitve le te.
Vprašal je če se LPG splača.
Zgoraj sem mu podal izračun, sam bo videl če se mu izide.
PS
Servis LPG je 20€/ leto max (če ga opraviš sam).
Olje za mazanje ventilov me stane manj kot tekočina za stekla (na leto 10€??).
Uparjalnik je najdražji del plinske naprave (poleg rezervoarja) cca 50-90€.
poleg tega se dobi kit za pretesnitev 20€. Kakšnih okvar LPG sistema ni pričakovati.
Vsak ki vgrajuje LPG ti bo znal povedati če je motor ustrezen za predelavo.
Nekateri proizvajalci LPG opreme so imeli kompatibilnost motorjev objavljeno na svojih straneh. Najboljše je pa da se še sam pozanimaš.
@ hojnik
Primerjaj isti model vozila z bencinskim in dizelskim motorjem, včasih si za razliko v ceni med dizlom in bencinarjem vložil v predelavo na LPG. Ne gledam cen vozil zato je možno da so se sedaj zadeve spremenile.
Elektrika je prihodnost, vendar bo preteklo še veliko vode pod Savskim mostom do uveljavitve le te.
dd
-valvoline- ::
Elektrika je prihodnost, cng sedajnost. Slovenistan je lost world sredi eu.
V AT ko preckas mejo sta takoj 2-3 polnilnice za cng na voljo, v IT pa preko 10.
V AT ko preckas mejo sta takoj 2-3 polnilnice za cng na voljo, v IT pa preko 10.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Trenutna cena zemeljskega plina za ogrevanje pri gen-i je ze pod 50c na kg (zadnjic sem spet racunal, se je precej pocenil, btw 50c za kg je tako k da tankas lpg po 25-30c za liter). Na polnilnicah pa cena 1e. lol
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
hojnikb ::
Primerjaj isti model vozila z bencinskim in dizelskim motorjem, včasih si za razliko v ceni med dizlom in bencinarjem vložil v predelavo na LPG. Ne gledam cen vozil zato je možno da so se sedaj zadeve spremenile.
hec je, ker je danes precej zanimivih avtomobilov 2nd hand precej cenejsih v dizlski izvedbi, kot bencin. tako da v startu kupit drazji avto, potem pa se dodatno zapravit za plinsko instalacijo nima nobenga smisla.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Primerjaj isti model vozila z bencinskim in dizelskim motorjem, včasih si za razliko v ceni med dizlom in bencinarjem vložil v predelavo na LPG. Ne gledam cen vozil zato je možno da so se sedaj zadeve spremenile.
hec je, ker je danes precej zanimivih avtomobilov 2nd hand precej cenejsih v dizlski izvedbi, kot bencin. tako da v startu kupit drazji avto, potem pa se dodatno zapravit za plinsko instalacijo nima nobenga smisla.
Haha, z nakupom pa tvegas da si kupu odpadni materijal.
zobnik ::
Vozim se zadnje 2.5 leta na plin, kupim rabljen avto že s plinsko, tako da že prvi kilometer šparam.
Da pa dam 1200 evrov (povprečje) za predelavo saj nisem nor, to ti je 40.000km šele nato varčuješ.
Men kuri ene 7l plina ob normalni vožnji, bencina bi 6l.
Poleti ima zagon na plin že po 500m, pozim pa traja par km.
Torej izračun:
4.2 evra + 0.8 evra za hladne zagone =5 evrov/100km
6l poraba bencina je 8 evrov/100km.
dizl bi kuril recimo 5 ob normalni vožnji
Se pa seveda ta razmerje podre, če teraš avto men žre pol lina dobrih 8l, bencina bi ap tud šlo čez 7l, al pa dizla 6l...pač tam tam.
Da pa dam 1200 evrov (povprečje) za predelavo saj nisem nor, to ti je 40.000km šele nato varčuješ.
Men kuri ene 7l plina ob normalni vožnji, bencina bi 6l.
Poleti ima zagon na plin že po 500m, pozim pa traja par km.
Torej izračun:
4.2 evra + 0.8 evra za hladne zagone =5 evrov/100km
6l poraba bencina je 8 evrov/100km.
dizl bi kuril recimo 5 ob normalni vožnji
Se pa seveda ta razmerje podre, če teraš avto men žre pol lina dobrih 8l, bencina bi ap tud šlo čez 7l, al pa dizla 6l...pač tam tam.
2dark ::
matobeli ::
Če maš slabo nastavljen računalnik je to res. Večinoma pa je to mit ki že dolgo ne drži več.
BTW, če se malo znajdeš lahko plinski komplet naročiš po netu, majster pa ga vgradi, strošek se kar naenkrat iz grotesknih 1300eur spusti na cca 700.
Še vedno bolje malo poštudirat kot pa nabavit dizla z "172.500km"
BTW, če se malo znajdeš lahko plinski komplet naročiš po netu, majster pa ga vgradi, strošek se kar naenkrat iz grotesknih 1300eur spusti na cca 700.
Še vedno bolje malo poštudirat kot pa nabavit dizla z "172.500km"
hojnikb ::
precej lažje je tipičnemu janezu najdet enga ok dizla, kot pa naštidirat, kako poceni in zanesljivo furat plin.
Dokler se pri dizlu ne zaženeš na taprvega golfa ali audija pr lokalnem Kićotu in nardiš vsaj malo PPIja (magari zagrabiš mehanika) se lahko izogneš marsikaterem kršu. Jasno, šure fire way seveda nič ni (isto velja za bencinarje, če smo že pri tem) ni pa _vsak_ dizl krš
Dokler se pri dizlu ne zaženeš na taprvega golfa ali audija pr lokalnem Kićotu in nardiš vsaj malo PPIja (magari zagrabiš mehanika) se lahko izogneš marsikaterem kršu. Jasno, šure fire way seveda nič ni (isto velja za bencinarje, če smo že pri tem) ni pa _vsak_ dizl krš
#brezpodpisa
fikus_ ::
Eno vprašanje, zakaj se štarta na bencin in kasneje preklopi na plin ter kdaj je primerno preklopit? Je pomembna temperatura motorja?
hojnikb ::
slabše izgorevanje plina pri nižjih temparaturah, zato rabiš bencin, da se malenkost zadeve zagrejejo.
#brezpodpisa
Utk ::
Utk ::
Mašine ki nimajo kaljenih ventilov (ali nekaj v tem smislu) so nagnjene k pregoretju ventilov zaradi pomankanja mazanja.
Kar pa ni težava ker se vgradi dodatna mazalna naprava (flaška ki počas kaplja olje med gorivo), olje niti ni drago, pa še zelo počas ga porabiš. Praviloma so to ne-evropski proizvajalci.
Jaz sem naredu 150 kkm (and counting) na plin z mašino, ki je najslabša za plin in so vsi odsvetovali plin. Seveda brez problema s kakimi ventili. Največ je odvisno od majstra, potem od mazanja, potem pa še od tebe.
matobeli ::
Eno vprašanje, zakaj se štarta na bencin in kasneje preklopi na plin ter kdaj je primerno preklopit? Je pomembna temperatura motorja?
Ker plin prehaja iz tekočega v plinasto stanje v uparjalniku kateri se posledično precej hladi -zaradi prehoda med agregatnimi stanji. Dokler hladilna tekočina ni dovolj topla (speljana je not vzporedno iz hladilnika) da zmore ogrevati uparjalnik bi obstajala nevarnost da uparjalnik konkretno zamrzne kar bi lahko vodilo v okvaro.
Če delo prepustiš avtomatiki so te možnosti blizu 0% ker so meje nastavljene dovolj visoko. V resnici bi moral imeti ravno prav okvarjena dva senzorja temperature da bi se kaj takega zgodilo, pa še to je manj verjetno ker so tako narejeni da odpoved ponavadi pomeni da zadeva sploh ne preklopi.
Resne okvare plinskega sistema so načeloma vezane na resno šalabajzerstvo pri vgradnji in ignoriranje minimalnih varnostnih standardov.
WhiteAngel ::
matobeli ::
precej lažje je tipičnemu janezu najdet enga ok dizla, kot pa naštidirat, kako poceni in zanesljivo furat plin.
Tipčnemu janezu je itak najlažje se zvrnit na kavč, pregledat 250 kanalov na 55" TVju it na banko plačat položnico za puf in proti večer, ali pa že popoldne, popit kakšno pivo ali n.
WhiteAngel ::
OP: Ti kar predelaj svojega bencinca na lpg. Sam imam Lovato sistem, Hyundaija z 1.6 mašino in ~65kkm prevoženih na lpg. Dela zaenkrat bp. Ja, tudi mene strašijo, da se bodo po 300kkm ventili prežgali, ker ne bom šel preverjati zračnosti
zuzelka ::
precej lažje je tipičnemu janezu najdet enga ok dizla, kot pa naštidirat, kako poceni in zanesljivo furat plin.
Tipčnemu janezu je itak najlažje se zvrnit na kavč, pregledat 250 kanalov na 55" TVju it na banko plačat položnico za puf in proti večer, ali pa že popoldne, popit kakšno pivo ali n.
Tipičen Janez bi prej rekel da je ta ki predela na plin da ne "svinja" z dizlom, pol pa pizdi ko mu zgorijo ventili.
matobeli ::
Mašine ki nimajo kaljenih ventilov (ali nekaj v tem smislu) so nagnjene k pregoretju ventilov zaradi pomankanja mazanja.
Kar pa ni težava ker se vgradi dodatna mazalna naprava (flaška ki počas kaplja olje med gorivo), olje niti ni drago, pa še zelo počas ga porabiš. Praviloma so to ne-evropski proizvajalci.
Jaz sem naredu 150 kkm (and counting) na plin z mašino, ki je najslabša za plin in so vsi odsvetovali plin. Seveda brez problema s kakimi ventili. Največ je odvisno od majstra, potem od mazanja, potem pa še od tebe.
Jasno, kar plin nardi je da "poveča možnost okvare". Janez pa to prevede da mu bo po 15kkm zaribalo vse skupaj.
Tipičen Janez bi prej rekel da je ta ki predela na plin da ne "svinja" z dizlom, pol pa pizdi ko mu zgorijo ventili.
Ti ne veš kaj pomeni "tipsko, tipično".
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
errhec ::
TUKAJ je povezava do pdf dokumenta proizvajalca LPG sistema Vialle. V dokumentu so motorji primerni za vgradnjo LPGja (če ga ni na seznamu ni nujno da ni primeren za vgradnjo LPGja).
V bistvu se deli LPG na dva sistema, eden je z uparjalnikom, drugi pa je direktno vbrizgavanje tekočega plina (ta sistem je primeren za večino avtomobilskih motorjev, je pa krepko dražji).
PS
TUKAJ je še en proizvajalec LPG-ja kjer lahko pogledaš kompatibilnost glede na znamko in motor.
V bistvu se deli LPG na dva sistema, eden je z uparjalnikom, drugi pa je direktno vbrizgavanje tekočega plina (ta sistem je primeren za večino avtomobilskih motorjev, je pa krepko dražji).
PS
TUKAJ je še en proizvajalec LPG-ja kjer lahko pogledaš kompatibilnost glede na znamko in motor.
dd
Zgodovina sprememb…
- spremenil: errhec ()
Gregor P ::
Tukaj in tukaj pa sta avtomobila, ki sta že tovarniško narejena za takšno uporabo; če morda razmišljaš v smeri, da bi kupil kar novi avto z garancijo vred.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
zobnik ::
imam na plin 170.000km + bencin 120.000km, skupaj 290.000km
Se splača, toda potem avto vozi 5let++++. Noben ti ne bo poleg vrednosti avta še plinsko plačal.
min. za predelavo je 1.4 motor in vsaj 75KM+++. Če imaš 1.6 motor si zmagal za preelavo najboljši. Če maš pa 1.8 motor se pa splača na dzla it
Se splača, toda potem avto vozi 5let++++. Noben ti ne bo poleg vrednosti avta še plinsko plačal.
min. za predelavo je 1.4 motor in vsaj 75KM+++. Če imaš 1.6 motor si zmagal za preelavo najboljši. Če maš pa 1.8 motor se pa splača na dzla it
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Zakaj nočete imet avta na plin? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 43959 (31351) | KAVINSKY |
» | Poraba avtoplina vs bencina (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12267 (5641) | zobnik |
⊘ | Dizel apokalipsa na vidiku (strani: 1 2 3 4 … 21 22 23 24 )Oddelek: Na cesti | 198760 (158922) | BigWhale |
» | Predelava na plin (Megane II 1.6 16v)Oddelek: Na cesti | 4347 (1118) | zobnik |