» »

Vožnja v krožišču - razlike

Vožnja v krožišču - razlike

1
2
3

Xserces ::

Če se ne motim imajo tisti rondoji pri žalah iz notranjega pasa črtkano črto v izvoz.


se motim. Imam pa v spominu da sm na to že nekje naletel se mi zdi
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

matobeli ::

ko ste ravno pri krožiščih, kako rešujete situacije kjer želiš zapeljati v krožišče, zunanji pas je prost na notranjem pa se približuje avto ki bo brez očitne menjave pasu ali žmigovca zavil čez zunanji pas in ven na izvoz?

To se mi dogaja kar redno in se je že zgodilo da sem bremzal ker se mi je avto iz notranjega pasu parkiral pred nos, oziroma obratno, da je voznik na notranjem pasu žugal ker se ni mogel direkt na izvoz odpeljat ker je bila tam moja havba.

krivda v tem primerih na vozniku notranjega pasu? ali pač ne?

Xserces ::

Počakam če nisem zihr kaj bo naredil ker je škoda živcev ;) . Žmiguca v sloveniji itak noben več ne pozna.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

matobeli ::

ja sej, jaz tudi v 90%. ampak ravno takrat ko sem "ziher" da bo varno not zapeljat, to ni. :|

Xserces ::

Če sta oba že na pasu in ce te rukne je pomoje to njegova krivda. Če imaš ti samo nos na pasu pa tvoja. On se mora postavit na zunanji pas pred izvozom, če to negre mora it še en krog. Velikokrat vidiš ljudi ki se ustavijo na notranjem pasu in čakajo da bo zunanji frej da lahko zapeljejo ven iz krožnega.
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

imagodei ::

Lonsarg je izjavil:

Z moje strani ni nobene dileme, tisti ki me bo hitreje do cilja pripeljal.

Ja, nam je jasno, da marsikdo tako misli. Zato večpasovni rondoji funkcionirajo, kolikor pač funkcionirajo. Niti blizu 100% optimalno.

Lonsarg je izjavil:

Ampak dejstvo ostaja da so krožišča z več kot enim pasom grozno nevarna in je to vse za ukinit

Količina nesreč s smrtnim izidom in težkimi poškodbami v krožiščih demantira to trditev.

Lonsarg je izjavil:

Oziroma je za spremenit v taka kot so v BTCju, kjer so ločena da loleki ne morejo narobe peljati. Če greš na zunanjega si prisiljen prvi izvoz iti ven.

To bi bila dobra ideja, ja.
- Hoc est qui sumus -

HotBurek ::

Lonsarg, no za primer tisti rodno pri Žalah/DURS-u; če greš tam na izvoz za Savsko, Flajšmanovo, Žalsko ali Linhartovo cesto, potem je edino iz skrajno zunanjega pasu to možno, ker je na izvozu samo en pas.

Ok, če greš pa na Štajersko cesto, tam pa lahko tudi iz sredinskega pasu (če hkrati na zunanjem pasu ni nobenega, oz. je dal žmigavc, da gre isto kot ti.), ker sta na izhodu dva pasa.

Na slikci je to recimo bel avto in rumen kombi. Kombi bi lahko šel na Štajersko cesto, če gre hrakti tudi bel avto. Če gre pa bel avto naravnost (po reglcih lahko, se vidijo talne označbe), ga kombi ne sme izsilit.

Evo slikca še enkrat:

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: HotBurek ()

Xserces ::

Po predpisih je to narobe tako kot si reku ampak delajo pa to vsi

Na izvozu s krožnega križišča, na katerem je dovoljeno zavijanje desno tudi z notranjega prometnega pasu, mora biti zunanji prometni pas namenjen izključno zavijanju desno.

Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

HotBurek ::

Pa še primer iz BTCja.

Če prideš iz smeri Latinski trg, in greš na Letališko cesto v smeri centra (zahod), potem normalno prideš v krožišče na desnem pasu, in greš takoj ven.

Isto, če greš po Letališki cesto zahod -> vzhod, se pelješ po desnem in piči miško.

Kot rečeno, ta stvar funkcionira samo, če sta dva pasa za izvoz. (Tako ima npr. Velenje, pa Koper...)

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

IL_DIAVOLO ::

Pri nas je pa kot kaže novo pravilo, da se moras ustaviti v krožišču in se nikakor zapeljat tolikokrat v rondoju, da lahko tekoče zapustiš križišče.

Xserces ::

HotBurek je izjavil:

Pa še primer iz BTCja.

Če prideš iz smeri Latinski trg, in greš na Letališko cesto v smeri centra (zahod), potem normalno prideš v krožišče na desnem pasu, in greš takoj ven.

Isto, če greš po Letališki cesto zahod -> vzhod, se pelješ po desnem in piči miško.

Kot rečeno, ta stvar funkcionira samo, če sta dva pasa za izvoz. (Tako ima npr. Velenje, pa Koper...)




Tole funkcionira samo zaradi betonskih robnikov med pasovi in zamikom le teh... če jih nebi bilo bi bil isti šmoren kot vsak drug krožišče... kaos
Intel i5-3570k @4.7GHz|MSI GTX 970 4G|MSI Z77 MPower|
G. Skill 8 GB 1600MHz|Corsair AX750|Seagate Barracuda 2TB|NZXT Gamma|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Xserces ()

imagodei ::

Xserces je izjavil:

Dobri primeri napak v krožnih so v Mengšu. Majhen in dva uvozna pasova. Polom. 1. voznik pripelje po zunanjem uvozu na zunanji pas krožišča in ima namen zapustiti krožišče na prvem izvozu. Medtem 2. voznik pripelje po notranjem uvoznem pasu na notranji pas krožišča in ravno tako zapusti krožiščez notranjega pasu na prvem izvozu. Doživel že n-krat.

No, dejstvo je, da morajo krožna križišča z dvema pasovoma imeti nek minimalen radij. Drugače se pojavlja vrsta težav. Npr. vožnja po pravilih se zares spremeni v slalom: recimo, ko krožišče zapuščaš na drugem izvozu (kot bi vozil naravnost skozi krožišče), se po pravilih razvrstiš na notranji pas, takoj nato pa že nazaj na zunanjega - ker je direktno iz notranjega itak prepovedano zaviti ven. Če je krožišče zadosti veliko, to ne predstavlja problema.

Konkretnega krožišča v Mengšu se ne spomnim (čeprav sem se pred kratkim vozil tam... hmmm?), a pri tem, kar opisuješ, je narobe vsaj to, da nekdo želi zapustiti krožišče direktno iz notranjega pasu. Spet, premajhna krožišča so žal napaka v načrtovanju, ampak direktno iz notranjega pasu ne moreš zapeljat na izvoz (z redkimi izjemami, ki so ustrezno označene, kot npr. v krožišču pri Gorenjski avtocesti, na izvozu za Bled (spodaj je slika iz smeri Radovljice, desno je priključek na AC)



Če takih označb ni, se je treba na zunanji pas razvrstiti že dosti prej. Jasno, če greš dol na prvem izvozu, se razvrstiš na zunanji/desni pas, v nasprotnem primeru na notranjega. Ko se pripravljaš na zapuščanje, desni smernik po možnosti vključiš že, ko se bližaš predzadnjemu izhodu in na zunanji pas zaviješ čim prej, ko je možno - magari še preden zapelješ mimo predzadnjega priključka, če to lahko varno storiš (če je vhod v krožišče prazen oziroma če te je voznik na vhodu opazil in vozilo miruje). Vsekakor pa takoj po predzadnjem priključku. Tako si sedaj v isti situaciji, kot da bi se vključil na predzadnjem priključku in normalno nadaljuješ vožnjo po zunanjem pasu do izvoza.


EDIT: Mimogrede, tako kot ugotavljate, je zunanji pas v primeru na zgornji sliki namenjen izključno zavijanju v desno!
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Utk ::

Nesmisel. Ponavadi so 4 priključki v krožno, dostikrat samo 3. Če greš na zunanji pas en izhod prej, je čisto vseeno, če sploh ne bi šel nikoli na notranji pas. Tudi če greš na 4. izhod, si se po notranjem pasu vozil samo mimo enga priključka. V majhnih krožnih je notranji pas BREZ VEZE, večja so pa tam kjer je več prometa, in tam se ponavadi moraš razporedit že prej in nimaš izbire na katerem pasu boš. Večji problem na majhnih krožnih so tisti, ki priletijo prehitro not z leve in si s tem vzamejo prednost, tudi če greš ti na njihovi desni istočasno not in bi šla komot oba istočasno.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

Glugy ::

Pri dost prometnih manjših križiščih skoraj ni šans da greš na notranji pas pa da potem na zunanjega v uglednem času prideš za izvoz in morš potem itak naredit dodaten krog in je pol vseen če si že od začetka na zunanjemu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

imagodei ::

Dobro, da sem zgoraj izrecno napisal, da je za normalno delovanje 2-pasovnih krožišč potreben nek minimalen radij. In da so premajhna 2-pasovna krožišča v Sloveniji direktni zajeb projektanta.

Nikakor nočete razumet, da se težave začnejo izključno zato, ker nek butelj vozi po zunanjem pasu tam, kjer ne bi smel. Če bi namreč šel po zunanjem pasu pravilno, to je od uvoza do prvega izvoza, potem ne bi s svojo vožnjo po zunanjem pasu motil nikogar.

Takisto ima vozilo na uvozu znak "Nimaš prednosti" in ti torej nikakor ne sme jemati prednosti, če se razporejaš (ali pa si šele nakazal spremembo smeri na zunanji pas) tik pred predzadnjim izvozom (gledano iz tvoje perspektive).

Skratka, ob predpostavki, da govorimo o dovolj velikem krožišču (za primer sem dal npr. tistega pri izvozu iz Gorenjske AC, ko greste na Bled): če bi se bili ljudje sposobni držati par osnovnih pravil (da ne rečem bontona), ne bi nihče nikogar oviral. In tudi vam ne bi bilo treba "preventivno vozit po zunanjem pasu", da bi kao lahko prišli ven.

In ja - tudi tam, kjer je 2-pasovni uvoz na krožišče se da običajno pravilno razporediti že več 10 metrov pred uvozom v krožišče, tako da na notranji pas zapeljete pravilno, iz levega voznega pasu, če pač krožišča ne zapuščate že na prvem izvozu.
- Hoc est qui sumus -

scipascapa ::

najboljša so turbo krožišča, ostalo je meh.

AngelOfDeath ::

Počasi bo nekdo prilepil predpise, ki veljajo za vožnjo v krožiščih. Potem boste ugotovoli da noben od komentatorjev ne ve kakšna so pravila. In vsi vozite križem kražem.
Kaj boste pa pol ?
edit: Slovnica

St235 ::

So bila nalepljena tocno v tej temi pa kaze da j8h razen imagodeja velika vecina ni sposobna razumet.

FrRoSt ::

AngelOfDeath je izjavil:

Počasi bo nekdo prilepil predpise, ki veljajo za vožnjo v krožiščih. Potem boste ugotovoli da noben od komentatorjev ne ve kakšna so pravila. In vsi vozite križem kražem.
Kaj boste pa pol ?

PRAVILO JE SAMO ENO!!:
Vozilo, ki zapušča krožišče, ima PREDNOST!

Po navadi si ljudje zapomnijo in upoštevajo tja do treh pravil, tisti malo bolj sposobni in pametni pa celo pet! ;)

Če se ti pa še NE sanja, kaj pomeni pojem: odstopiti prednost! in ne samo pozna, ampak slaba ali celo NIKAKRŠNA uporaba smernikov, da ne omenim počasno in ZMEDENO vožnjo, potem dobiš TO, KAR IMAMO PRI NAS! 8-O

Dobrodošli v Butalah. :)):)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: til_ ()

imagodei ::

FrRoSt je izjavil:

PRAVILO JE SAMO ENO!!:
Vozilo, ki zapušča krožišče, ima PREDNOST!

Kar seveda ni res takoj, ko govorimo o krožiščih z več kot enim pasom. Tam veljajo najmanj še tista pravila, kot jih poznamo na vsaki več-pasovni cesti (le da je v krožišču ta cesta krožna): kadar koli spreminjaš vozni pas, se moraš prepričat, da to lahko varno storiš.

Jasno je torej, zakaj iz notranjega pasu ne moreš zaviti direkt na izvoz - razen v primeru, da je to posebej označeno in je zunanji pas torej namenjen izključno zavijanju desno - iz krožišča. Spodnjo sliko sem v ilustracijo tega že dal, pa očitno nisem dobro zrihtal, ker se ne kaže v vseh primerih. Gre za krožišče ob Gorenjski avtocesti, pri izvozu za Bled; slika pa kaže priključek proti avtocesti:

- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

Utk ::

AngelOfDeath je izjavil:

Počasi bo nekdo prilepil predpise, ki veljajo za vožnjo v krožiščih. Potem boste ugotovoli da noben od komentatorjev ne ve kakšna so pravila. In vsi vozite križem kražem.
Kaj boste pa pol ?

Če krožišča niso narejena po predpisih in predpisi po zdravi pameti, se jih pač ne da držat. Kako boš istočasno vozil po notranjem pasu in ne šel direkt na izhod, če je pa med dvema izhodoma 20 metrov. In kaj to sploh pomeni direktno...kakšen kot mora bit, kolk časa se moraš vozit po zunanjem, da ne greš direktno, moraš imet kolesa v levo, da se lahko reče da nisi šel direkt...taki predpisi so butasti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

imagodei ::

Od pristojnih zahtevajte spremembe, ki bodo omogočale spoštovanje predpisov. Obrnite se na lokalnega predstavnika v parlamentu, kaj vem. Naj vam spremenijo krožišče ali v enopasovnega, ali pa naj ga povečajo in omogočijo normalno vožnjo. Se povsem strinjam, da tiščanje 2-pasovnih krožišč v 20m radij nima smisla. Tisti, ki sem ga prilimal zgoraj (tokrat upam da uspešno), ima po mojem mnenju zunanji radij cca 40m in je IMO kar dost vzorčen. Se pogosto peljem tam in pri razvrstitvi na notranji pas, če zapuščaš krožišče na drugem ali 3. izvozu, nimaš občutka, da slalomiraš.
- Hoc est qui sumus -

FrRoSt ::

imagodei je izjavil:

FrRoSt je izjavil:

PRAVILO JE SAMO ENO!!:
Vozilo, ki zapušča krožišče, ima PREDNOST!

Kar seveda ni res takoj, ko govorimo o krožiščih z več kot enim pasom. Tam veljajo najmanj še tista pravila, kot jih poznamo na vsaki več-pasovni cesti (le da je v krožišču ta cesta krožna): kadar koli spreminjaš vozni pas, se moraš prepričat, da to lahko varno storiš.

Jasno je torej, zakaj iz notranjega pasu ne moreš zaviti direkt na izvoz - razen v primeru, da je to posebej označeno in je zunanji pas torej namenjen izključno zavijanju desno - iz krožišča. Spodnjo sliko sem v ilustracijo tega že dal, pa očitno nisem dobro zrihtal, ker se ne kaže v vseh primerih. Gre za krožišče ob Gorenjski avtocesti, pri izvozu za Bled; slika pa kaže priključek proti avtocesti:


Resno!???

RESNO!????

Ko spreminjaš vozni pas se moraš prepričati, da to varno storiš!????

NO, zdaj smo pa odkrili TOPLO VODO! :))

In tudi predpisana je smer vožnje! V nasprotni smeri se ne vozi! :)):)):))

Naj živijo Butalci. :))

In naj se začnejo uporabljati smerniki! 8-) In to pravočasno!! :)):)):))

A je to tudi pravilo!?? :)) Za krožišče mislim!?? :)):)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: til_ ()

St235 ::

In nas glavni butalec se kar sanja o tem da imajo vozila ki zapuscajo krozisce prednost... me zanima pred kom... marsovci?

Ker tistih ki se vkljucujejo ne motijo in ne rabijo prednosti. Pred tistimi na zunanjem pasu je pa seveda nimajo prednosti.

FrRoSt ::

Saj meni je jasno, da zadeve ne razumeš! ;)

Verjetno tudi ne razumeš, zakaj morajo izpeljevati nacionalno akcijo: Vozim LEVO, prehitevam DESNO...

Si pač pravnik in jaz ne živim v iluziji, da bi ti zadevo lahko pojasnil. ;)

Lahko pa to poizkusi kakšen drugi forumaš, če misli, da bi mu to lahko uspelo. :)):)):))
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: til_ ()

martincek1 ::

Hitr po tablete!

FrRoSt ::

martincek1 je izjavil:

Hitr po tablete!

Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: til_ ()

imagodei ::

Argumenti, ki morajo biti pospremljeni z več "krohotci" kot je načeloma znakov abecede v tekstu, so običajno švoh argumenti.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: predi ()

FrRoSt ::

Običajno vsak forumaš o tem lahko sam razmišlja in razsoja! ;)
Tako o "emotikonih" kakor tudi o temi. :)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: til_ ()

BRBR ::


Rdeča puščica zgoraj, če sem tamle ali moram predvidoma čakat, da sta oba modra prosta.
V praksi težko izvedljivo (oz se lahko zavozlja), meni se je naredilo, da sem čakal na pasu prvega modrega (z moje strani.)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: BRBR ()

MrStein ::

Itak.

(slike s shrani.si ne delujejo v Firefox-u)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

Lonsarg ::

Nič se ne zavezlja, če ne moreš predvidet tiste 3 sekunde vnaprej kdo bo na tistih dveh modrih pasovih vrni izpit.

Najbolj smešno je da bi ta dva modra pasova morala biti vedno prazna tudi v primeru ko se v "navadno" dvopasovno krožišče vključuješ ampak to marsikdo ne upošteva, zato je tale prisila v notranji obroč na sliki edina rešitev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

borut_p ::

BRBR je izjavil:


Rdeča puščica zgoraj, če sem tamle ali moram predvidoma čakat, da sta oba modra prosta.
V praksi težko izvedljivo (oz se lahko zavozlja), meni se je naredilo, da sem čakal na pasu prvega modrega (z moje strani.)


Ce si na rdeci puscici ja, moras oba modra pocakat

matobeli ::

Oba in ne samo zunanjega?

Torej je dovoljeno da v modri na notranjem pasu zavije na zunanji pas skozi tisto "majhno režo" na zunanji pas?

MrStein ::

Malo čudno si napisal, ampak v turbo krožišču ni dovoljeno menjavanje pasov.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Utk ::

matobeli je izjavil:

Oba in ne samo zunanjega?

Torej je dovoljeno da v modri na notranjem pasu zavije na zunanji pas skozi tisto "majhno režo" na zunanji pas?

Ne, zakaj, glej kam gre rdeči.

matobeli ::

Točno to sem imel v mislih, me pa zanima razlaga zakaj se je borut_p odločil da bi moral rdeči počakati oba modra...

edit: nevermind, glitch in the matrix.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: matobeli ()

BRBR ::

 https://ibb.co/xjcCPCS

https://ibb.co/xjcCPCS


namreč zgornji modri je šel že mimo, spodnji pa še sploh ni bil v krožišču, šibal je pa 100 na uro in za njim cel vlakec in sem obvisel tam nekje na sredini.

3p ::

Skratka, če povzamem:
1) Enemu delu voznikov se sploh (iskreno) ne sanja, kako je potrebno v krožiščih voziti.
2) Določen del voznikov (t.i. "doktorjei vožnje") je sicer nekje slišal, kako bi se naj vozilo, ampak oni vejo boljše. Ovce se jim naj prilagajajo.
3) Načrtovalci krožišč se trudijo zadeve zakomplicirati. Imamo "običajna" krožišča, pa turbo, kjer je le z črto označeno, da je zunanji pas namenjen prvemu izvozu, pa turbo krožišča s tistimi pločniki vmes (kar enih v zabavo sopotnikov tudi ne ovira pri menjavanju pasov).

Utk ::

Če se ljudje ne znajo vozit po ravni avtocesti, kako lahko kdo pričakuje, da se bojo po krožiščih?

gruntfürmich ::

če ni prava dvopasovnica je idiotija narediti krožišče z dvema pasovoma. to verjetno delamo samo v sloveniji, ker prometnim idiotom ni veliko jasno.

izguba časa se je vklučevati v notranji pas. izjema so krožišča na ljubljanski kjer so ločani pasovi; tam je to še smiselno čeprav nisem siguren kako se poveča pretočnost.
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

1x se pelji pa boš videl.

Odkar so Tomačevo uredili, ni več problemov. Vsaj ne toliko...

Drugače so 2 pasovna krožišča res idiotska. Sam se ponavadi peljem po obeh pasovih (če ni robnikov), da se nihče, ki se vključuje, ne upa skočit pred mano, ali me prehitevati v krožnem. Se je izkazalo za najbolj varno... Drugače sem doživel celo vrsto lokalnih Šumaherjev, ki bi prehitevali v krožnem...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ribicija ::

borut_p je izjavil:

BRBR je izjavil:


Rdeča puščica zgoraj, če sem tamle ali moram predvidoma čakat, da sta oba modra prosta.
V praksi težko izvedljivo (oz se lahko zavozlja), meni se je naredilo, da sem čakal na pasu prvega modrega (z moje strani.)


Ce si na rdeci puscici ja, moras oba modra pocakat


Tisti, na rdeči puščici čaka oba modra zato, ker ne more s te pozicije peljati drugam kot pa na notranji pas rondoja. Če bi počakal samo modrega, ki je njemu bližji in vozi na zunanjem pasu rondoja bi v primeru vključevanja zaprl pot temu modremu ali se zaletel v tistega modrega, ki vozi na notranjem pasu. Je pa pogost sistem, da v takih primeru rdeči zapelje v rondo in potem čaka na zunanjem pasu, da ga nekdo na notranjem spusti predse ob tem pa naredi kolono pred rondojem, saj se promet na zunanjem pasu ustavi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ribicija ()

gruntfürmich ::

splošna praksa je tudi dajanje kamnitih kock v notranji rob krožišča. vedno pri novih križiščeh. po 5 letih kocke razpadejo in se vse asfaltira.
ampak čeprav je to bila praksa v krškem na vidmu, ni vrag da niso enako naredili pri novih krožiščih; začeli s kockami...
"Namreč, da gre ta družba počasi v norost in da je vse, kar mi gledamo,
visoko organizirana bebavost, do podrobnosti izdelana idiotija."
Psiholog HUBERT POŽARNIK, v Oni, o smiselnosti moderne družbe...

predi ::

matobeli je izjavil:

Torej je dovoljeno da v modri na notranjem pasu zavije na zunanji pas skozi tisto "majhno režo" na zunanji pas?
Mnenje AVP-ja je, da to ni dovoljeno.

imagodei ::

gruntfürmich je izjavil:

izguba časa se je vklučevati v notranji pas. izjema so krožišča na ljubljanski kjer so ločani pasovi; tam je to še smiselno čeprav nisem siguren kako se poveča pretočnost.

Ne le, da mora biti oseba, ki izjavi, da je vožnja po notranjem obodu kroga izguba časa, totalno skregana z osnovnošolsko matematiko (o fiziki nima smisla zgubljat besed), ampak s takšnim odnosom jasno pokaže, zakaj ta izjava postane samoizpolnjajoča se prerokba: če v 2-pasovno krožišče vsakih 10 sekund zapelje neotesanec, ki 3/4 kroga prevozi po zunanjem pasu in s tem ovira pri menjavi pasu tiste, ki so se pravilno razvrstili na notranji vozni pas, potem ne more biti drugače, kot da (pravilna) vožnja po notranjem pasu postane vir frustracij.

Ampak, Slovenceljnu dopovedat, da je (pravilna) izraba dveh voznih pasov v krožišču učinkovitejša kot kaže njegova nedeljska analiza ob piru za dosledno vožnjo po zunanjem pasu, je približno tako težko, kot dopovedat, da mora na 2-pasovni cesti ob zoženju vključevanje potekat po pravilu zadrge.
- Hoc est qui sumus -

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: imagodei ()

HotBurek ::

Primer od zgoraj, kjer sta dve modri in ena rdeča puščica.

Če rondo zravnaš; avto št.3 mora počakati oba avta (št.1 in št.2). Da bi pa zapeljal na prvi pas, kjer je avto št.2 in čakal, kdaj bo frej pas, kjer je avto št.1, pa ni ravno po reglcih.

root@debian:/# iptraf-ng
fatal: This program requires a screen size of at least 80 columns by 24 lines
Please resize your window

FrRoSt ::

Invictus je izjavil:

1x se pelji pa boš videl.

Odkar so Tomačevo uredili, ni več problemov. Vsaj ne toliko...

Drugače so 2 pasovna krožišča res idiotska. Sam se ponavadi peljem po obeh pasovih (če ni robnikov), da se nihče, ki se vključuje, ne upa skočit pred mano, ali me prehitevati v krožnem. Se je izkazalo za najbolj varno... Drugače sem doživel celo vrsto lokalnih Šumaherjev, ki bi prehitevali v krožnem...

Si pač BISERNI voznik! :)

Zato pa je krožišče DVOPASOVNO, da če ga zapuščaš na naslednjem izvozu, da te lahko vozniki obidejo in prehitijo, če gredo na naslednji izvoz za tvojim.... ;)

Verjetno bi morali uvesti posebne znake za na zadnjo šipo ali nalepke za zadnjo havbo na avtomobilu, da bi vozniki zadaj vedeli, s kom imajo opravka!! Nekaj takega, kakor: Otrok v avtu!

bi seveda morali biti opozorjeni tudi v takih primrih:

POZPR!!
BISERNI Voznik!
8-)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Invictus ::

FrRoSt je izjavil:


Zato pa je krožišče DVOPASOVNO, da če ga zapuščaš na naslednjem izvozu, da te lahko vozniki obidejo in prehitijo, če gredo na naslednji izvoz za tvojim.... ;)

Idiotsko. Se vidi, da nimaš pojma...

V križiščih se NE SME prehitevati. Velja tudi za krožno...

Če bo pa nekdo 0,5 sekunde kasneje zapeljal ven, pa mu tudi ne bo krona dol padla...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

FrRoSt ::

Invictus je izjavil:

FrRoSt je izjavil:


Zato pa je krožišče DVOPASOVNO, da če ga zapuščaš na naslednjem izvozu, da te lahko vozniki obidejo in prehitijo, če gredo na naslednji izvoz za tvojim.... ;)

Idiotsko. Se vidi, da nimaš pojma...

V križiščih se NE SME prehitevati. Velja tudi za krožno...

Če bo pa nekdo 0,5 sekunde kasneje zapeljal ven, pa mu tudi ne bo krona dol padla...

:)):)):)):)):))

Saj zato pa je dvopasovno krožišče!

Da se vozniki PERLE vozijo po sredini obeh pasov! 8-)
Noben človek ni otok, popolnoma sam zase; smrt slehernega človeka vzame
del mene, ker pripadam človeški vrsti; in zato nikdar ne pošiljaj poizvedovat,
komu zvoni; zvoni tebi.

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: til_ ()
1
2
3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Krožišče z dvema izhodoma

Oddelek: Na cesti
307328 (5827) bsslo
»

Krožišča (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
21644055 (37949) GrimReaper
»

Pravilna vožnja v krožiščih (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5612872 (11666) darkolord
»

Krožno križišče - prednost (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
18347067 (43020) floyd1
»

Rondo Tomačevo s semaforji? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10524904 (21293) ThinkPad

Več podobnih tem