» »

Multinacionalke v Kaliforniji namenjajo milijarde za reševanje krize dostopnosti nepremičnin

1
2
»

zavajon ::

Company je izjavil:

Ne, tisti, ki se vozijo 30 km iz LJ, niso problem. Problem so tisti, ki za te ljudi, ki so oddaljeni 30 km, ne organizirajo konkurenčnega javnega prevoza, da bi ga ti ljudje uporabili, torej ne da bi za to relacijo rabili 1+ ure. Pa ne zdaj spet o biciklu, jaz se z biciklom po dežju in snegu ne bom vozil...

Konkurenčen javni prevoz je nekoč že obstajal, a so se ljudje raje začeli voziti s svojimi avti v službo. Takrat se je še dalo povsod parkirati, pa ni bilo niti toliko dražje kot z javnim prevozom. Pa itak ti povrnejo te stroške.
Tako da bi jaz to tvojo tezo obrnil. Naj ljudje začnejo uporabljati javni prevoz, pa bo ta sčasoma postal konkurenčen.

gus5 ::

Markoff je izjavil:

Ja, davek na dobiček je edini davek, ki ga plačuje podjetje in zagotovo davek, ki v državno blagajno prispeva daleč največ od vseh davčnih virov.
HINT: the opposite is true.
Če to zapiše slovenski podjetnik, to 'gotovo' drži, ne? :))
V SLO je DDV-priliv v javne blagajne res nad povprečjem EU. 8,1 % BDP (l. 2017), na ravni EU 6,9 %. A na ravni EU znaša priliv iz 'naslova' DDPO 2,8 % BDP, v SLO 1,8 %. Na ravni EU zaposlovalci za social. prispevke prispevajo 6,8 %, v SLO 5,6 % BDP. Zaposleni iz 'naslova' dohodnina na ravni EU prispevajo 9,4 %, v SLO 5,1 % BDP.

profii ::

zavajon je izjavil:

Company je izjavil:

Ne, tisti, ki se vozijo 30 km iz LJ, niso problem. Problem so tisti, ki za te ljudi, ki so oddaljeni 30 km, ne organizirajo konkurenčnega javnega prevoza, da bi ga ti ljudje uporabili, torej ne da bi za to relacijo rabili 1+ ure. Pa ne zdaj spet o biciklu, jaz se z biciklom po dežju in snegu ne bom vozil...

Konkurenčen javni prevoz je nekoč že obstajal, a so se ljudje raje začeli voziti s svojimi avti v službo. Takrat se je še dalo povsod parkirati, pa ni bilo niti toliko dražje kot z javnim prevozom. Pa itak ti povrnejo te stroške.
Tako da bi jaz to tvojo tezo obrnil. Naj ljudje začnejo uporabljati javni prevoz, pa bo ta sčasoma postal konkurenčen.


Če bi 50% ljudi prešlo na javni prevoz bi bil edini rezultat javno hvaljenje, kako so oni oh in sploh uspešni, dobri in kvalitetni, da so uspeli toliko povečat uporabo javnega prevoza.

2dark ::

profii je izjavil:


Če bi 50% ljudi prešlo na javni prevoz bi bil edini rezultat javno hvaljenje, kako so oni oh in sploh uspešni, dobri in kvalitetni, da so uspeli toliko povečat uporabo javnega prevoza.


Kako boš prešel na javni prevoz,če je ta prepočasen. Vlak na relaciji Celje-Ljubljana bi moral to razdaljo prevozit v max. 50 minutah. Potem bi se ljudje vozili z vlakom, ker je v tem primeru vožnja z avtom nekonkurečna.

LeQuack ::

2dark je izjavil:

profii je izjavil:


Če bi 50% ljudi prešlo na javni prevoz bi bil edini rezultat javno hvaljenje, kako so oni oh in sploh uspešni, dobri in kvalitetni, da so uspeli toliko povečat uporabo javnega prevoza.


Kako boš prešel na javni prevoz,če je ta prepočasen. Vlak na relaciji Celje-Ljubljana bi moral to razdaljo prevozit v max. 50 minutah. Potem bi se ljudje vozili z vlakom, ker je v tem primeru vožnja z avtom nekonkurečna.


Ali pa narediš prevoz z avtom še počasnejši, v tem primeru ne rabiš nič naredit ker se bo to itak samo zgodilo s povečanjem prometa.
Quack !

hammock ::

LeQuack je izjavil:

2dark je izjavil:

profii je izjavil:


Če bi 50% ljudi prešlo na javni prevoz bi bil edini rezultat javno hvaljenje, kako so oni oh in sploh uspešni, dobri in kvalitetni, da so uspeli toliko povečat uporabo javnega prevoza.


Kako boš prešel na javni prevoz,če je ta prepočasen. Vlak na relaciji Celje-Ljubljana bi moral to razdaljo prevozit v max. 50 minutah. Potem bi se ljudje vozili z vlakom, ker je v tem primeru vožnja z avtom nekonkurečna.


Ali pa narediš prevoz z avtom še počasnejši, v tem primeru ne rabiš nič naredit ker se bo to itak samo zgodilo s povečanjem prometa.


Lahko das tudi odpoved, pa ni vec problema voznje v sluzbo ;((
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Temna stran razvoja iger (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostala programska oprema
9622002 (16514) Gagatronix
»

Google namenja milijardo dolarjev za krizo dostopnosti stanovanj

Oddelek: Novice / Ostale najave
3712002 (9900) igorpec
»

Dirka do dna: kje bo Amazon gradil drugi sedež

Oddelek: Novice / Ostale najave
3210232 (8282) Fritz
»

FBI aretiral ustanovitelja Silk Roada in zasegel tri milijone evrov (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Kriptovalute
7135775 (23473) Machete
»

V ZDA globa in zaporne kazni za dogovarjanje o cenah LCD-jev

Oddelek: Novice / Tožbe
74542 (3822) jerry2

Več podobnih tem