» »

TESLA S - upgrade programske opreme

TESLA S - upgrade programske opreme

bencinsmrd ::

Prebral sem, da imajo pri Steinbauerju dve elektroniki za Tesla S. Z eno povečajo moč motorja in navor, izboljšajo zaviranje z motorjem s tem, da namesto s 60 zavirajo s 85 oz. 90 kW in hitreje ogrejejo baterijo na delovno temperaturo. Z drugo elektroniko pa "nadgradijo" avtopilot tako, da se ni treba vsakih 20 sekund dotikati volana.

Ko sem želel dodatne informacije, so mi napisali tole: On a p90d we unlock ludicrous mode, which was available for an extra 10k. This was canceled from Tesla, customers should buy the p100d instead. The battery is still maintained by the bms (battery management system), which takes care of temperature, current, balancing, and much more. The bms is integrated in the battery which is also protected with a main fuse. The e-motors are still protected with their own electronic (which is also integrated in the motor). We as steinbauer just use factory limits on piston engines and on ev cars.

Premalo poznam tehnologijo, da bi lahko sodil o tovrstni nadgradnji elektro vozil. Steinbauerja poznam iz področja tuninga batnih motorjev in ima med proizvajalci modulov zelo dobre reference. Mi je pa od vsega še najbolj všeč ideja o veji regeneraciji energije zaviranja in s tem polnjenje baterije. OK. Posledično je zaradi večje moči zaviranja z elektromotorjem, manjša obraba zavor, ki pa pri Tesli že tako ni ravno najbolj pereča zadeva.

bencinsmrd ::

Na tejle strani, ki se ukvarja z EV-ji (super, da Američani uporabljajo našo kratico za Elekrična Vozila :) ) sem našel tole https://insideevs.com/news/366289/stein...

codeMonkey ::

Prodajo teh produktov bodo hitro prepovedali. Za varnostno kriticne E/E (elektricne in/ali elektronske) naprave v avtomobilski industriji veljajo nekoliko drugacni kriteriji in standardi. In tole je definitivno kriticno.

Podobne prebliske je imel Georg Hotz s svojim avtopilotom, pa so ga pri NHTSA hitro prizemljili. Cim dlje stran od takih produktov in podjetij!

bencinsmrd ::

Načeloma se strinjam s tabo, predvsem v tem smislu, da se lahko pojavi milijon nekih garažarjev, ki bodo vrgli na trg "čudežne" zadeve. Ampak če to dela nekdo, ki dejansko zna? Če "odkleneš" zaklenjen ludicrous mode, ki ti ga prodajajo za visoko doplačilo ali pa da 90-ko odkleneš na 100-tko... je to varnostno kritično? Mene recimo pri tej zadevi zanima predvsem povečana regeneracija zavorne moči. Zakaj bi to bilo sporno?

codeMonkey ::

bencinsmrd je izjavil:

Načeloma se strinjam s tabo, predvsem v tem smislu, da se lahko pojavi milijon nekih garažarjev, ki bodo vrgli na trg "čudežne" zadeve. Ampak če to dela nekdo, ki dejansko zna? Če "odkleneš" zaklenjen ludicrous mode, ki ti ga prodajajo za visoko doplačilo ali pa da 90-ko odkleneš na 100-tko... je to varnostno kritično? Mene recimo pri tej zadevi zanima predvsem povečana regeneracija zavorne moči. Zakaj bi to bilo sporno?


Mislim, da ni potrebno prevec razlagati, ce imajo res produkt, ki zaobide varovalni sistem, kateri opozarja, da mora imeti voznik pri AP roke na volanu. Nesrec s Teslami pri vklopljenem AP je bilo ze kar nekaj, in ce malo pogledas zakljucke s strani NTSB, so ta sistem ze pri Tesli slabo zastavili. Zdaj pa omenjas produkt, ki se to preprecuje. To da nekdo dejansko ponuja tak produkt, je jasen zank, da ne ve nic - torej ne "zna".

Kar se pa tiste skatlice za pogon tice, pa je stvar sledeca. Da "zna" je zelo malo verjetno. Sem aktiven na razvoju SW za avtomobilsko industrijo in ti garantiram, da neko tako podjetje tezko dobi potreben know-how za tako zadevo (to kar ima Continental, Bosch, Desno, itd.). In tudi ce bi ga v nekem idealnem svetu dejansko imeli, jim manjka cela gora informacij od preostalih sistemov, s katerimi je njihov produkt povezan. Ti so skrivnost Tesle. Torej niti teoreticno ne morejo narediti potrebnih analiz, da bi lahko garantirali varnost takega sistema. Na linku, ki si ga podal, lahko vidis, da se ta skatlica vgradi med motor in krmilnik. Torej neka sistematicna ali nakljucna napaka na tej skatli bi v osnovi lahko avto nenadzorovano pognala, ali pa zavrla.

"ludicrous mode" v steno ni zabavna rec.

Zgodovina sprememb…

bencinsmrd ::

Predvsem tvoj zadnji stavek mi da misliti. Se pa vračam na tisto, kar pravi proizvajalec te elektronike; da oni "odklenejo" funkcije, za kar ti proizvajalec avta dobro zaračuna. Verzijo 90 => 100, Ludicrous mode in tudi regeneracijo zavorne moči. Priznam pa, da jaz ne bi mogel sedeti v avtu, ne da bi gledal na cesto. Enostavno še ne verjamem tej tehnologiji toliko, da bi bil miren.

codeMonkey ::

Ja, ampak kaj dejansko pomeni "odkleniti"? Sem samo hitro pogledal zadevo in kot kaze fejkajo komande, ki gredo iz krmilnika na pogonsko enoto.

Ce je to tako, med voznjo, potem se lahko vprasas kaksne varnostne mehanizme imajo, da avto ne zapelje na polno naprej, ce se napravici zmesa. Ob tem seveda ne uposteva dejanskih oz. voznikovih komand.

Ce je pa to samo neka dodatna komanda ob zagonu avta, bi pa naceloma lahko bila relativno safe. Ne vemo.

Vseeno so to resne zadeve.

Zgodovina sprememb…

p0ki ::

Ludacris majo v Ameriki pri nas je insane in sedaj odklenjen insane+, ki v bistvu segreje baterijo, da je čim manj izgube pri pospeševanju. Tudi na p85d.
Je pa res, da so to taki sladkorcki za občasno uporabo, ker daleč se ne pride s takšno vožnjo. V 5km mi je požrlo skoraj 40km dosega
"As far back as I can remember, I always wanted to be a gangster"


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bobnaste vs diskaste zavore (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
1055736 (1443) -valvoline-
»

Aktiven tempomat - Cruise Control (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
663546 (1816) jype
»

Tesla na daljavo spremenila zavorne karakteristike vozil (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Ostale najave
5416260 (9078) nejcek74
»

Zavorne ploščice za kolo z diskom (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5712822 (9063) PrimozR

Več podobnih tem