Forum » Loža » Zavorne ploščice za kolo z diskom
Zavorne ploščice za kolo z diskom
fRiK0 ::
Sicer vem da ni to lih kolesarski forum, samo vem, da nekateri tle dosti kolesarite. Stvar je pa taka:
Fotr je kupil kolo k ma spredaj disk. Samo manjkajo ploščice, ker jih je prejšnji lastnik ven dal. Zdej me pa zanima kje lahko to kupim, koliko približno stanejo te ploščice in ali je to komplicirano montirat.
Hvala
Fotr je kupil kolo k ma spredaj disk. Samo manjkajo ploščice, ker jih je prejšnji lastnik ven dal. Zdej me pa zanima kje lahko to kupim, koliko približno stanejo te ploščice in ali je to komplicirano montirat.
Hvala
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
- spremenil: fRiK0 ()
miko 55 ::
povej kere diske maš. mehanske ali oljne. pa proizvajalca in model. potem greva v 2 sobo.
OwcA ::
Kupiš lahko v vsaki boljši kolesarski trgovini (Guerilla Bikes, Funsports, VEB Company, ...), pazi le, da kupiš prave, ker niso vse kompatibilne z vsemi sistemi.
Montirati jih je preprosto (samo potisneš/zatakneš jih na bat), stanejo pa okoli 4k.
Montirati jih je preprosto (samo potisneš/zatakneš jih na bat), stanejo pa okoli 4k.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: OwcA ()
miko 55 ::
ja si pozabil omenit da imajo hayes patent na vzmet, magura samo zatič na razcepko,-shimano razcepka +vzmet...itd...
fRiK0 ::
Imam mehanske, lahko jih pop. ko bom doma slikam :)
Aha pol so vse okoli 4k? No to pa ni prevelik strosek...
Aha pol so vse okoli 4k? No to pa ni prevelik strosek...
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
K0K0 ::
Če gre za nek noname disk bi jaz namesto ploščic raje kupil v-brejk čeljust. Sicer ni tko ql, bo pa vsaj prjel.
Mehanski diski so bolj za okras, ker primejo tolk kot navadni V-brejki al pa še mn.
Mehanski diski so bolj za okras, ker primejo tolk kot navadni V-brejki al pa še mn.
steev ::
Npr, če ti gre feltna mal v osmico (je mal skrivljena), bo vsak krog mal drajsnla v V-brake, v disk pa ne.
:|
Brane2 ::
Mater, saj komplet ploščic za mojo Astro ne stane tolk...
On the journey of life, I chose the psycho path.
hooger ::
Mater, saj komplet ploščic za mojo Astro ne stane tolk...
Kolesarjenje je ratal drag šport. Sam dam letno za zavorne obloge 2x 5700 sit (swisstop zelene) in za gume 2x 7000 sit (michelin). Če na koncu potegnem črto, se mi že res skoraj bolj splača avto
mzidy ::
Jap, bolje kot mehanski disk se odreže vsaka kulturna V-BRAKE zavora
Sam imam LX disk(hidravljični, kajpak) in dam tudi 2x 5.900SIT
Sam imam LX disk(hidravljični, kajpak) in dam tudi 2x 5.900SIT
Brane2 ::
Če na koncu potegnem črto, se mi že res skoraj bolj splača avto...
Za ta denar, lahko s svojo Astro ptegnem ne samo eno črto, ampak verjetno kar ročno do fulla na obvoznici....
Če tako pomisliš, moje ploščice so dimenzionirane za to, da ustavijo 75 konjev, ki poganjajo Astro- čemur ustreza debelina, kakovosti in površina materiala.
Za kakšnega konja te morajo imet, da ti zaračunajo enako za zavorne ploščice za bicikl ? Očitno vsaj enakega mojim 75-tim konjem ...
On the journey of life, I chose the psycho path.
K0K0 ::
Original shimano deore 525 pridejo 2k. Za moje pojme primejo glih en tolk kot Swisstop če ne še mal bolš.
Glede obrabe ne morem iz prve roke nič rečt, ker zaenkrat nisem znucov ne enih ne drugih.
Glede obrabe ne morem iz prve roke nič rečt, ker zaenkrat nisem znucov ne enih ne drugih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: K0K0 ()
Looney ::
Mal off topic: Heelyske stanejo 20k, koleščki pa 8k... kje je logika? Aja, ni je!!
"#define QUESTION ((bb) || !(bb)) - Shakespeare."
OwcA ::
Pri dobrih kolesarskih komponentah vsekakor plačamo znatno premijo, ampak primerjati jih z (navadnimi) avtomobilskimi je pa vseeno malo zgrešeno, ker pri avtomobilu masa ni tako pomembna, poleg tega je vse večje in zato načeloma lažje za zasnovati in ceneje za narediti. Da ne omenjamo, da se avtomobili delajo v precej večjih serijah kot kolesa.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Brane2 ::
Eh. Moja Astra ima z voznikom in polno obremenjena vsekakor čez dve toni, kotali pa se lahko tja do reciva 180 km/h po ravnem, ker pa bremze morajo pokriti tudi nekaj rezerve, reciva da se lahko z njo vozim teoretično po meni dosegljivih klancih navzdol v Sloveniji tja do reciva 210 km/h.
Bremze morajo biti sposobne odvesti vso to kinetično energijo. Deli to energijo z energijo, ki jo potrebuješ ti kot kolesar in za ta količnik zmanjšaj velikost ploščic, pa boš dobil nekaj primerljivega temu, kar imaš na kolesu ali celo manjše...
Bremze morajo biti sposobne odvesti vso to kinetično energijo. Deli to energijo z energijo, ki jo potrebuješ ti kot kolesar in za ta količnik zmanjšaj velikost ploščic, pa boš dobil nekaj primerljivega temu, kar imaš na kolesu ali celo manjše...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Azrael ::
Kdo sploh dela v resnici te ploščice? To kar ste našteli zveni kot trgovska imena (z zelo napihnjeno ceno se ve). Disclamer, to pravi moja malenkost, ki za bicikel ne bi dal niti 5 jurjev.
Mogoče bi se bilo dobro pozanimati za ceno teh ploščic pri pravem proizvajalcu oz. njegovem uvozniku za SLO. Pri avtodelih je razlika očitna, prihrani se od 1/3 do 1/2 polne cene pri nakupu delov od resničnega proizvajalca originala. Vse je isto, samo napis je mogoče malo manj znan.
Mogoče bi se bilo dobro pozanimati za ceno teh ploščic pri pravem proizvajalcu oz. njegovem uvozniku za SLO. Pri avtodelih je razlika očitna, prihrani se od 1/3 do 1/2 polne cene pri nakupu delov od resničnega proizvajalca originala. Vse je isto, samo napis je mogoče malo manj znan.
Nekoč je bil Slo-tech.
OwcA ::
Bremze morajo biti sposobne odvesti vso to kinetično energijo. Deli to energijo z energijo, ki jo potrebuješ ti kot kolesar in za ta količnik zmanjšaj velikost ploščic, pa boš dobil nekaj primerljivega temu, kar imaš na kolesu ali celo manjše...
Ne se šalit, tako preprosto pa tudi ni. Trenje je pri avtu neprimerno večje, že če odštejemo zaviranje z motorjem (že tu dvomim, da se računica izide) imaš 4 kolesa z bistveno širšimi gumami in trenje v prenosih.
Moram pa priznati, da ne vem kako velike so zavorne ploščice pri avtomobilu, čim je razlika v prostornini en velikosten razred, smo kar se tiče odvajanja toplote kar na istem.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
Azrael ::
Sicer smo of topic, ampak nekdaj in verjetno še velja, da mora biti moč zavor približno 4x večja, kot je moč motorja.
To je mišljeno tako, da je čas, ki ga avto potrebuje, da pri neki hitrosti ustavi 4x krajši, kot ta avto potreboje, da iz mirujočega stanja doseže to hitrost.
Ploščice so na vsakem kolesu 2, drugače disk zavora ne deluje.
To je mišljeno tako, da je čas, ki ga avto potrebuje, da pri neki hitrosti ustavi 4x krajši, kot ta avto potreboje, da iz mirujočega stanja doseže to hitrost.
Ploščice so na vsakem kolesu 2, drugače disk zavora ne deluje.
Nekoč je bil Slo-tech.
Brane2 ::
Ne se šalit, tako preprosto pa tudi ni. Trenje je pri avtu neprimerno večje, že če odštejemo zaviranje z motorjem (že tu dvomim, da se računica izide) imaš 4 kolesa z bistveno širšimi gumami in trenje v prenosih.
Zaviranje z motorjem in ta trenja lahko zanemariš. Tega pri hitrostih, kjer bremze najbolj trpijo, procentualno gledano praktično ni. Kar se štirih koles tiče, prevzameta sprednji deve veliko večino bremena- nekaj v stilu 70%. Zato ima moja astra zadaj navadne pakne, kolute in ploščice pa samo spredaj. Tudi če breme razdeliš na dve sprednji kolesi, je ta količnik še vedno soliden.
On the journey of life, I chose the psycho path.
;-) ::
Brane2 celo temo smetiš z tvojo ASTRO. Saj si povedal da maš ASTRO, okrasno razstlino tak da lah nehaš.
OwcA ::
Zaviranje z motorjem in ta trenja lahko zanemariš. Tega pri hitrostih, kjer bremze najbolj trpijo, procentualno gledano praktično ni.
Tole bi pa rad videl malo bolj razloženo, zlasti ker načeloma trenje narašča linearno z hitrostjo.
Otroška radovednost - gonilo napredka.
WarpedGone ::
Offtopic:
U drugi prtisnem tja do ene 30, 40 in spustim gas. Prou butne volan vame.
Na izvozu za litijsko cesto na LJ obvoznici, lahko samo z zaviranjem z motorjem zmanjšam iz 130 na ene 60 predno pridem do semaforja. Rahel pritisk na zavoro in sm na 30 in lepo skozi 90stopinsk ovink. Škoda bremz da bi zanemarjal zmožnosti motorja.
Glede ploščis:
Disk polščice niso noben hud strošek. Par jurjov, odvisn od ranga.
Oglej si točno kakšne bremze maš to, ker ma skor vsak proizvajalec mal po svoje oblikovane.
Se pa dobijo v vsaki kolesarski štacuni / servisu.
Zaviranje z motorjem in ta trenja lahko zanemariš
U drugi prtisnem tja do ene 30, 40 in spustim gas. Prou butne volan vame.
Na izvozu za litijsko cesto na LJ obvoznici, lahko samo z zaviranjem z motorjem zmanjšam iz 130 na ene 60 predno pridem do semaforja. Rahel pritisk na zavoro in sm na 30 in lepo skozi 90stopinsk ovink. Škoda bremz da bi zanemarjal zmožnosti motorja.
Glede ploščis:
Disk polščice niso noben hud strošek. Par jurjov, odvisn od ranga.
Oglej si točno kakšne bremze maš to, ker ma skor vsak proizvajalec mal po svoje oblikovane.
Se pa dobijo v vsaki kolesarski štacuni / servisu.
Zbogom in hvala za vse ribe
PrimozR ::
Zelene Swisstopke ownajo. Tiste ki pridejo z LX hidravličnimi diski so čudne, sploh pa zvok swisstopk... Mmmmmm. Sam zdej morm še diske zamenat (prokleti Center Lock, neti luft dobijo).
Brane2 ::
U drugi prtisnem tja do ene 30, 40 in spustim gas. Prou butne volan vame.
Kinetična energija narašča s kvadratom hitrosti. Se pravi, pri 210 km/h jo je treba odvesti samo 27x več kot takrat, ko volan "prav butne vate". Če bi takrat pritisnil bremze, bi z njimi zlahka dosegel isti efekt- vsaj kar se ploščic tiče ( če torej ne bi kolesa zablokirala zaradi premočnega bremzanja in bi zadrsel po asfaltu).
Na izvozu za litijsko cesto na LJ obvoznici, lahko samo z zaviranjem z motorjem zmanjšam iz 130 na ene 60 predno pridem do semaforja. Rahel pritisk na zavoro in sm na 30 in lepo skozi 90stopinsk ovink. Škoda bremz da bi zanemarjal zmožnosti motorja.
Saj tu ne gre za varčno vožnjo in minimalno uporabo bremz. Gre za to, da je maximalni efekt bremz bistveno večji kot efekti trenja gum in bremzanje mašine.
če šibaš 200 po cesti valjda ne moreš bremzat z mašino u 2 prestavi a ne ? Zelo verjetno si takrat v 5-ti prestavi, med tistih nekaj sekund bremzanja pa tudi nimaš kaj šaltat navzdol, da bi bremzal z mašino. Zato v pogojih maximalnih obremenitev pravim, da lahko mašino in ostalo za približek zanemarimo...
All things considered, IMHO so avtomobilske ploščice po efektu primerljive s temi kolesarskimi in vas za ploščice naravnost odirajo...
Samo to sem hotel reči, brez pretiranega spuščanja v detajle.
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Brane2 celo temo smetiš z tvojo ASTRO. Saj si povedal da maš ASTRO, okrasno razstlino tak da lah nehaš.
navajam to s čemer imam izkušnje. Na obeh sem zamenjal zavorne ploščice kar nekajkrat, vem kako stvari zgledajo, koliko se obrabljajo in koliko stanejo.
Ne zato ker bi imel "hud car"
On the journey of life, I chose the psycho path.
zaejec ::
kolko hrupa zaradi nakupa enih ploscic
fRiKO: drugic priporocam [url]http://tabla.mtb.si/[/url].
kar se ostalega tice.. cena vzdrzevanja kolesa narasca (ne nujno linearno) s kolicino denarja, ki ga pustimo trgovcu ob nakupu. in ker tako radi primerjate kolo z avtomobilom, ga bom jaz se raje primerjal z F1, ker v kolesarsu radi tu pa tam uporabijo kaksno tehnologijo iz tega sporta. formula je "super" stvar, kdor jo vozi mislim, da uziva 300na uro al kolikor pac gre:) vzdrzevanje pa je nocna mora, saj so komponente narejene za "perfromance" in njihova teza je pomembna. ista pesem je pri kolesu:) sam sem dal za gume 2x9000sit. in? temu primerno so se hitro obrable ampak, tisti obcutek, ki se ga imel, kako je guma "trgala" asfalt, kako je kolo drzalo terena.. je bil vreden vec kot tisti denar..
fRiKO: drugic priporocam [url]http://tabla.mtb.si/[/url].
kar se ostalega tice.. cena vzdrzevanja kolesa narasca (ne nujno linearno) s kolicino denarja, ki ga pustimo trgovcu ob nakupu. in ker tako radi primerjate kolo z avtomobilom, ga bom jaz se raje primerjal z F1, ker v kolesarsu radi tu pa tam uporabijo kaksno tehnologijo iz tega sporta. formula je "super" stvar, kdor jo vozi mislim, da uziva 300na uro al kolikor pac gre:) vzdrzevanje pa je nocna mora, saj so komponente narejene za "perfromance" in njihova teza je pomembna. ista pesem je pri kolesu:) sam sem dal za gume 2x9000sit. in? temu primerno so se hitro obrable ampak, tisti obcutek, ki se ga imel, kako je guma "trgala" asfalt, kako je kolo drzalo terena.. je bil vreden vec kot tisti denar..
PrimozR ::
Pa kaj to delate z gumam? Se vozte skrampi po asfaltu? Za trening ene bolj boge gume, ornk gume za dirko (3 tedne sem ponosni lastnik pitonk )
fRiK0 ::
Prosim ne smetite mi teme...
Kje bi pa dobu kake pocen ponaredke teh ploscic? Pa ce mi lahka date kako lokacijo stacune.
Hvala
Kje bi pa dobu kake pocen ponaredke teh ploscic? Pa ce mi lahka date kako lokacijo stacune.
Hvala
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
K0K0 ::
Sej še zmeri nis povedu katere bremze maš.
Poceni in dobre bi ble Galfer klik
Drugač pa maš tuki seznam kolesarskih trgovin pa mal poklič.
Poceni in dobre bi ble Galfer klik
Drugač pa maš tuki seznam kolesarskih trgovin pa mal poklič.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: K0K0 ()
;-) ::
"Kje bi pa dobu kake pocen ponaredke teh ploscic? Pa ce mi lahka date kako lokacijo stacune."
Pri biciklu ne šparaj! Drugače ti bo kolesarjenje postalo brezveze. Sam sem si kupil kolo za ok.40-60k, nanj pa nametal tadrage dele, originale pa prodal za pol cene, nemoreš vrjet kaka razlika je. Že če kupiš gumice za bremze za par jurjev čutiš tako olajšanje, ko se voziš da kr JOJ...nič ne škripa ko je vlažno, prime da se na prvo postaviš itd.
če kupiš gumo za 2k ali pa za 10k tud ni vseeno, prodaj se pelat kok gre pol se pa ustavi v istem času, mal dadiraj itd, pa boš precejs spoznal kaj ti bolj sede.
pravtako je pri diskih, kok boš dal za ploščice tok lahko pričakuješ od njih.
mal dnarja mal muzke
Pri biciklu ne šparaj! Drugače ti bo kolesarjenje postalo brezveze. Sam sem si kupil kolo za ok.40-60k, nanj pa nametal tadrage dele, originale pa prodal za pol cene, nemoreš vrjet kaka razlika je. Že če kupiš gumice za bremze za par jurjev čutiš tako olajšanje, ko se voziš da kr JOJ...nič ne škripa ko je vlažno, prime da se na prvo postaviš itd.
če kupiš gumo za 2k ali pa za 10k tud ni vseeno, prodaj se pelat kok gre pol se pa ustavi v istem času, mal dadiraj itd, pa boš precejs spoznal kaj ti bolj sede.
pravtako je pri diskih, kok boš dal za ploščice tok lahko pričakuješ od njih.
mal dnarja mal muzke
fRiK0 ::
Jaz rabim samo zato, da bo zabremzalo ;) Ne bom kolesaril veliko, tu pa tam kak krog s kolegi in kolegicami... Ta bicikl je predimenzionioran zame, sam ce ga ze mam ga mam :)
Drugace pa na celjusti in disku pise promax. Bom slikal ko bom mel polne baterije.
Drugace pa na celjusti in disku pise promax. Bom slikal ko bom mel polne baterije.
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
PrimozR ::
EWEER ene boljših gumic so Ritchey rdeče. Mislim da so najmehkejše, ali pa srednje trde, mehkejše pa so modre, nisem ziher.
fRiKO poišči lokalen servis in povprašaj tam. Pri bremzah ne šparaj. Tudi če je 'le ena vožnja na mesec', ko je nuja, je nuja in je fino, da se ustaviš.
fRiKO poišči lokalen servis in povprašaj tam. Pri bremzah ne šparaj. Tudi če je 'le ena vožnja na mesec', ko je nuja, je nuja in je fino, da se ustaviš.
K0K0 ::
Kolkr na tabli berem so že navadne promax bremze bolj tak tak tko da bohved kako je z diski.
Če imaš nastavke bi ti vsekakor svetoval da nabaviš navadne bremze. Nova deore čeljust z gumicami te pride cca 3k. Rabljen komplet spredi zadi z ročkami pa dobiš za 4k.
Če imaš nastavke bi ti vsekakor svetoval da nabaviš navadne bremze. Nova deore čeljust z gumicami te pride cca 3k. Rabljen komplet spredi zadi z ročkami pa dobiš za 4k.
Ajvan ::
še preden gres kupit v brejke prever če so na vilcah ustrezne lukne da jih boš meu kam pršravfat
Najbl neumn se najbl dere
fRiK0 ::
v brake 100% ne bom gor dajal, ker bodo diski zadostovali, sploh je pa prejsnji lastnik ploscice ven vzel ker so mu bremze po njegovo prevec prjele Sicer ne vidim v cem je fora da jih je pol vn vzel, ker se zmer je bol da 1x cez balanco letis k pa da pod kak avto prletis
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
fRiK0 ::
Ja no pac to sem tako reku...
Aja se to me zanima a se da kupit tudi daljso stango za sedez?
Aja se to me zanima a se da kupit tudi daljso stango za sedez?
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
Ajvan ::
pri štangi pazi na debelino ker obstaja več debelin štang, da si prihraniš pota in živce jo prej izmeri al pa nes tisti k maš zdej sabo, štanga te bo od par jurju naprej pršla
Najbl neumn se najbl dere
fRiK0 ::
Ja vem da je več debelin, sem hotu ze eno doma zamenjat pa je bla predebela...
Hvala
LP Tadej
LP Tadej
Formula 1 ::
Imam kolo z Shimano acera zavorami.So disk zavore in so na zajlo.Torej katere ploščice priporočate za normalen denar da bodo zdržale vsaj tako dolgo kot so te (1330 km) in da bodo dobro prijele da bo lahko blokiralo gumo (sicer tega nimam namena početi ampak imam boljši občutek) i npa kej se jih da kupit.Pa še tole me zanima ali je tale zajla že potrebna menjave ali se ne bo kar tako strgala.
g. Oden ::
Čeprav je bilo vprašanje postavljeno že mesec dni nazaj, bom vseeno odgovoril.
Sklepam, da imaš Shimano BR-415 mehanično disk zavoro. V tem primeru lahko vzameš te Force, ki so dokaj ugodne in bi morale služiti svojemu namenu.
Če pa bi rad neko višjo kvaliteto (oz. garancijo za varnost), pa imaš na voljo vsaj še BBB ali SwissStop obloge. Predvsem SwissStop veljajo za najkvalitetnejše na trgu, a so tudi zelo drage.
In še originalne, takšne kot si jih verjetno imel do zdaj.
Kar se tiče zajle pa enostavno ne vem. Če čutiš, da je kaj narobe lahko enostavno menjaš.
Sklepam, da imaš Shimano BR-415 mehanično disk zavoro. V tem primeru lahko vzameš te Force, ki so dokaj ugodne in bi morale služiti svojemu namenu.
Če pa bi rad neko višjo kvaliteto (oz. garancijo za varnost), pa imaš na voljo vsaj še BBB ali SwissStop obloge. Predvsem SwissStop veljajo za najkvalitetnejše na trgu, a so tudi zelo drage.
In še originalne, takšne kot si jih verjetno imel do zdaj.
Kar se tiče zajle pa enostavno ne vem. Če čutiš, da je kaj narobe lahko enostavno menjaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: g. Oden ()
PrimozR ::
Niso, bolj je težava da so hidravlični 'težavni', ker lahko zadevo precej bolj zajebeš, kot zajlo. Pa mogoče so malce bolj komplicirani za nastaviti. Ampak vse prednosti VEČ kot odtehtajo slabosti.
Swisstop so ne le drage, ampak tudi zelo mehke, torej se hitro izrabijo. Ampak primejo pa dobro. Od tehle bi jaz, sploh za to ceno, verjetno vzel original Shimano.
Swisstop so ne le drage, ampak tudi zelo mehke, torej se hitro izrabijo. Ampak primejo pa dobro. Od tehle bi jaz, sploh za to ceno, verjetno vzel original Shimano.
damjan1980 ::
mehanske disk zavore so v veliki večini FAIL, samo šminka in kila zraven pri teži. Zavorna moč je manjša kot na dobrih vbrejkih.
hidravlika je druga pesem, tam je tudi vzdrževanje dražje. sicer pa force ploščice se obrabijo še prej kot swisstop, so pa res da poceni.
hidravlika je druga pesem, tam je tudi vzdrževanje dražje. sicer pa force ploščice se obrabijo še prej kot swisstop, so pa res da poceni.
g. Oden ::
damjan1980 je izjavil:
mehanske disk zavore so v veliki večini FAIL, samo šminka in kila zraven pri teži. Zavorna moč je manjša kot na dobrih vbrejkih.
hidravlika je druga pesem, tam je tudi vzdrževanje dražje. sicer pa force ploščice se obrabijo še prej kot swisstop, so pa res da poceni.
Ma ja, Popularno je mnenje, da so mehanični diski za skozi okno, ampak se jaz s tem ne strinjam. Seveda jih na DH/FR kolo ne bi upal montirat, za kak XC pa so idealne rešitev. Z dobrimi zavornimi ročicami, solidnimi paknami in zajlami ter spredaj 180mm rotorjem znajo služit boljše kot katerekoli V-brake zavore. Je pa seveda tudi odvisno od posameznega modela mehaničnega diska. Npr. Avid BB7, ki je nekako najboljši mehanični disk na trgu, se po zavorni moči lahko primerja tudi s hidravličnimi diski srednjega razreda.
šernk ::
vsi vedno nekaj imajo proti mehanskim diskom, pa vsakemu prodajalcu vedno rečem le: še ena stvar več ki lahko odpove, seveda pa tisti diski debeline pol milimetra niso vredni nič.
ne vem no, po nekaj 1000 prevoženih km na mehanskem disku, sem sedaj le malce nategnil zajlo zaradi obrabe ploščic in gremo dalje, v-break sem pa zadaj zamenjal lani tudi prvič. večino zaviranja pa opravi sprednji disk, in ker ne živim ravno na ravnini je zaviranja precej (tudi vratolomnega zaviranja, ko disk trpi po 5 sekund in več, na kakšnih ekstremnih spustih)
ne vem no, po nekaj 1000 prevoženih km na mehanskem disku, sem sedaj le malce nategnil zajlo zaradi obrabe ploščic in gremo dalje, v-break sem pa zadaj zamenjal lani tudi prvič. večino zaviranja pa opravi sprednji disk, in ker ne živim ravno na ravnini je zaviranja precej (tudi vratolomnega zaviranja, ko disk trpi po 5 sekund in več, na kakšnih ekstremnih spustih)
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Pregrevanje sprednjih zavor (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 26703 (15865) | FireSnake |
» | novo kolo HervisOddelek: Šport | 5401 (4252) | Aston_11 |
» | Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 33989 (31516) | stratosD |
» | Zavorne ploščice za koloOddelek: Na cesti | 4912 (4296) | jype |
» | Nakup kolesaOddelek: Šport | 6649 (6217) | R0K |