Forum » Igre » Diablo 4
Diablo 4
Jarno ::
Dokler ni implementiran level + equipment scaling še gre in lahko "mrcvariš" šibkejše pošasti.
#65W!
Izi ::
Testiral sem vse klase in se vidi, da je Blizzard še vedno sredi spreminjanja in balansiranja klasov. Moram reči, da jim zaenkrat to delo ne gre praveč dobro od rok.
Drvijo iz ene skrajnosti v drugo. Druid, ki je bil lansko leto najmočnejši klas je sedaj brez dvoma najšibkejši in ga je bilo mučno in žalostno igrati od 0 do level 25. Počasen in šibek.
Barbar je bil počasen že lansko leto in je še vedno zelo počasen klas, je pa vsaj precej bolj močan kot Druid.
Rogue in Sorcerer sta bila in sta še vedno kar v redu klasa. Zelo hitra in močna, je pa treba biti z obema precej previden saj umreš zelo hitro že ob manjših napakah.
Necromancer, ki je bil že lansko leto kar v redu pa je sedaj daleč najmočnejši klas v vseh pogledih. Že sam je zelo močan, za povrh pa ima še celo vojsko pomagačev. Praktično lahko igraš z zavezanimi očmi, edino v Boss fightih je treba paziti, da ne ostaneš brez vseh pomagačev, ki odvračajo pozornost od tebe.
Drvijo iz ene skrajnosti v drugo. Druid, ki je bil lansko leto najmočnejši klas je sedaj brez dvoma najšibkejši in ga je bilo mučno in žalostno igrati od 0 do level 25. Počasen in šibek.
Barbar je bil počasen že lansko leto in je še vedno zelo počasen klas, je pa vsaj precej bolj močan kot Druid.
Rogue in Sorcerer sta bila in sta še vedno kar v redu klasa. Zelo hitra in močna, je pa treba biti z obema precej previden saj umreš zelo hitro že ob manjših napakah.
Necromancer, ki je bil že lansko leto kar v redu pa je sedaj daleč najmočnejši klas v vseh pogledih. Že sam je zelo močan, za povrh pa ima še celo vojsko pomagačev. Praktično lahko igraš z zavezanimi očmi, edino v Boss fightih je treba paziti, da ne ostaneš brez vseh pomagačev, ki odvračajo pozornost od tebe.
FireSnake ::
Ja, totalno izven balansa.
Jaz sem se mučil par dni, da sem barbariana spravil na stopnjo 25.
Potem pa nekdormancerja v enem večeru do 18. Če bi igral še par ur bi brez težav prišel do 25.
Jaz sem se mučil par dni, da sem barbariana spravil na stopnjo 25.
Potem pa nekdormancerja v enem večeru do 18. Če bi igral še par ur bi brez težav prišel do 25.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
Zanimivo, komaj vsak dvajseti je prilezel do level 20.
Skoraj 50 milijonov igralcev, ampak povprečen čas igranja pa je bil komaj 1,3 ure. Se pravi jih je mnogo dlje časa downloadalo kot pa igralo
Skoraj 50 milijonov igralcev, ampak povprečen čas igranja pa je bil komaj 1,3 ure. Se pravi jih je mnogo dlje časa downloadalo kot pa igralo
bozicek ::
Jah
Prvi dan čakalna vrsta, drugi dan me je po dveh urah pri teleportu med waypointi vrglo ven, sem nehal ker je bilo enajst zvečer. Naslednji dan zopet vrsta in to je bilo to
Slabi dve uri v treh dneh
Prvi dan čakalna vrsta, drugi dan me je po dveh urah pri teleportu med waypointi vrglo ven, sem nehal ker je bilo enajst zvečer. Naslednji dan zopet vrsta in to je bilo to
Slabi dve uri v treh dneh
Darila letos samo za poredne
Blue3D ::
Diabla sem zdaj igral po nevem koliko letih. Mene je navdušil.
Sem igral samo Wizarda, prilezel do LVL20 ?
Mi je vseeno za balans. Vzdušje, grafika, glasba je top.
Komaj čakam 6.6.
Sem igral samo Wizarda, prilezel do LVL20 ?
Mi je vseeno za balans. Vzdušje, grafika, glasba je top.
Komaj čakam 6.6.
Tested on Quakers
I5 14600K 4080SUPER
I5 14600K 4080SUPER
oo7 ::
Tribal ::
Balansiranje pri lvl 25 je neumno. Pri lvl 100 je mogoče malo bolj zbalansirano. Sploh pa za do lvl 25 rabiš par urc in ne vem zakaj bi komplicirali z balansiranjem...
Sam sem vse klase zlvlal do 25 in mi je barbar všeč. Bo tudi moj prvi class.
Barbar in druid sta veliko bolj odvisna od opreme in legendary moči kot ostali.
Sam sem vse klase zlvlal do 25 in mi je barbar všeč. Bo tudi moj prvi class.
Barbar in druid sta veliko bolj odvisna od opreme in legendary moči kot ostali.
Izi ::
Diablo 4 Will Receive New Story Content Every 3 Months
Na vsake 3 mesece bo nova sezona, ki bo vedno prinesla tudi nekaj nove vsebine.
Prva sezona se bo menda začela nekaj tednov po izidu igre.
Balansiranje pri lvl 25 je neumno. Pri lvl 100 je mogoče malo bolj zbalansirano. Sploh pa za do lvl 25 rabiš par urc in ne vem zakaj bi komplicirali z balansiranjem...
Točno. Barbar bi znal na koncu biti en močnejših klasov, saj ima kar 4 orožja in v vsakega gre lahko ena legendarna moč.
Pa vedeti je treba, da levelanje še zdaleč ni časovno linearno.
Približno tak občutek sem imel jaz:
do level 25 - 4 ure
do level 50 - 3 dni
do level 75 - 2 tedna
do level 100 - 1 mesec
Izi ::
Diablo IV Open Beta Retrospective: Transforming Feedback into Change
Blizzard je med celotno Beto spremljal vse odzive, kritike in predloge in vse skupaj že pridno prenaša v igro:
- Barbar in Druid sta po novem občutno boljša v začetnih levelih. Barbar bo bistveno bolj trpežen, Druid pa bo dobil bistveno močnejše spremljevalce, ki mu bodo pomagali s pobijanjem v začetnih levelih.
- Sorcerer ostaja približno enak kljub temu da so precej balansirali njegove skille.
- Necromancer in Rugue pa bosta po novem občutno šibkejša v začetnih levelih. Necromancerjevi spremljevalci bodo šibkejši in bodo tudi precej bolj umirali, pa Corpse Explosion, ki je bil tako močan, da nisi rabil uporabljati ničesar drugega je dobil precejšen nerf. Rogue pa je dobil precej daljše cooldowne, da ne bo več tako premočan na začetku.
- Vse skupaj ne vpliva praktično nič na končne builde, ker tam štejejo v glavnem Legendarne in Paragon moči.
- Lotili so se tudi optimizacije številnih Dungeonov, da ne bi po nepotrebnem preveč hodili sem in tja po že prej izpraznjenih hodnikih. Krajšajo slepe hodnike in ko si na rame naložiš kakšen potreben predmet, ki ga moraš potem nesti skozi polovico dungeona boš sedaj dobil občuten hitrostni pospešek...
- Dungeoni so do sedaj imeli 10% možnosti, da si v njih naletel na kakšen poseben "Event", sedaj bo ta možnost kar 60%.
- Tudi kleti, ki vsebujejo eno samo podzemno sobo in do sedaj niso bile kaj posebej vabljive, bodo postale občutno bolj vabljive saj bo sedaj v vsaki skrinja in še precej večja možnost za kakšen poseben Event.
- Eden izmed posebnih Eventov v Dungeonih je da lahko kjerkoli naletiš na hudega Bossa Butcherja, ki te ponavadi zmelje za zajtrk, če nimaš overpower opreme.
Na težavnosti 3 in 4 (level 50+) so ga sedaj naredili še bistveno močnejšega . Ob dejstvu, da bo po novem v Dungeonih kar 60% možnost za Event, bo seveda tudi precej večja možnost da naletiš na Butcherja. Za Hardcore igralce bodo tako Dungeoni postali smrtonosna past, ki se jo bo najbolje čim bolj izogibati. Podobno kot World Boss Event, ki je za Hardcorovce praktično samomor.
Blizzard je med celotno Beto spremljal vse odzive, kritike in predloge in vse skupaj že pridno prenaša v igro:
- Barbar in Druid sta po novem občutno boljša v začetnih levelih. Barbar bo bistveno bolj trpežen, Druid pa bo dobil bistveno močnejše spremljevalce, ki mu bodo pomagali s pobijanjem v začetnih levelih.
- Sorcerer ostaja približno enak kljub temu da so precej balansirali njegove skille.
- Necromancer in Rugue pa bosta po novem občutno šibkejša v začetnih levelih. Necromancerjevi spremljevalci bodo šibkejši in bodo tudi precej bolj umirali, pa Corpse Explosion, ki je bil tako močan, da nisi rabil uporabljati ničesar drugega je dobil precejšen nerf. Rogue pa je dobil precej daljše cooldowne, da ne bo več tako premočan na začetku.
- Vse skupaj ne vpliva praktično nič na končne builde, ker tam štejejo v glavnem Legendarne in Paragon moči.
- Lotili so se tudi optimizacije številnih Dungeonov, da ne bi po nepotrebnem preveč hodili sem in tja po že prej izpraznjenih hodnikih. Krajšajo slepe hodnike in ko si na rame naložiš kakšen potreben predmet, ki ga moraš potem nesti skozi polovico dungeona boš sedaj dobil občuten hitrostni pospešek...
- Dungeoni so do sedaj imeli 10% možnosti, da si v njih naletel na kakšen poseben "Event", sedaj bo ta možnost kar 60%.
- Tudi kleti, ki vsebujejo eno samo podzemno sobo in do sedaj niso bile kaj posebej vabljive, bodo postale občutno bolj vabljive saj bo sedaj v vsaki skrinja in še precej večja možnost za kakšen poseben Event.
- Eden izmed posebnih Eventov v Dungeonih je da lahko kjerkoli naletiš na hudega Bossa Butcherja, ki te ponavadi zmelje za zajtrk, če nimaš overpower opreme.
Na težavnosti 3 in 4 (level 50+) so ga sedaj naredili še bistveno močnejšega . Ob dejstvu, da bo po novem v Dungeonih kar 60% možnost za Event, bo seveda tudi precej večja možnost da naletiš na Butcherja. Za Hardcore igralce bodo tako Dungeoni postali smrtonosna past, ki se jo bo najbolje čim bolj izogibati. Podobno kot World Boss Event, ki je za Hardcorovce praktično samomor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Izi ::
Pred izidom bo na voljo še eno testiranje Diabla 4
Testiralo se bo najnovejšo verzijo z vsemi popravki in spremembami ki so nastale na podlagi prejšnje Bete. Igra je nekaj dni nazaj postala "Gold", kar pomeni, da bomo v bistvu igrali končno verzijo Diablo 4.
Test je spet v prvi vrsti namenjen testiranju serverjev in pa tudi najnovejših sprememb v igri.
Treba bo začeti od začetka saj so bili podatki iz Bete že pobrisani. Tokrat se bo igralo samo do level 20 in na istem ozemlju kot v Beti.
Poleg starih nagrad iz Bete, ki jih je še vedno možno dobiti bo na voljo tudi ena nova nagrada za tiste, ki bodo prilezli do level 20 in uspeli ubiti World Bossa Ashava, kar bo tokrat precej težje saj je Boss level 25, mi pa bomo samo level 20.
To je trofeja našega uboja, ki jo v stilu Witcherja lahko pripnemo na svojega konja.
Mislim, da gre za Ashavin krempelj, ki ga je naš junak v zmagovalnem zanosu malo pretirano okrasil
Diablo IV Server Slam
12. - 14. maj 2023
Testiralo se bo najnovejšo verzijo z vsemi popravki in spremembami ki so nastale na podlagi prejšnje Bete. Igra je nekaj dni nazaj postala "Gold", kar pomeni, da bomo v bistvu igrali končno verzijo Diablo 4.
Test je spet v prvi vrsti namenjen testiranju serverjev in pa tudi najnovejših sprememb v igri.
Treba bo začeti od začetka saj so bili podatki iz Bete že pobrisani. Tokrat se bo igralo samo do level 20 in na istem ozemlju kot v Beti.
Poleg starih nagrad iz Bete, ki jih je še vedno možno dobiti bo na voljo tudi ena nova nagrada za tiste, ki bodo prilezli do level 20 in uspeli ubiti World Bossa Ashava, kar bo tokrat precej težje saj je Boss level 25, mi pa bomo samo level 20.
To je trofeja našega uboja, ki jo v stilu Witcherja lahko pripnemo na svojega konja.
Mislim, da gre za Ashavin krempelj, ki ga je naš junak v zmagovalnem zanosu malo pretirano okrasil
Izi ::
Še par stvari bi bilo dobro razčistiti:
- Nepoznavalci po netu omenjajo, da bomo v Maju imeli še eno Beto, kar je napačno. Igrali bomo končno verzijo igre in ne Beta verzijo!
- V Maju bomo tudi prvič igrali z default "Drop rate"-om, takim, ki bo ob izidu. Do sedaj v vseh Betah je bil Drop rate močno dvignjen, da smo lahko preizkušali različne Legendarne moči. Legendarni itemi, ki so do sedaj praktično deževali, bodo precej bolj redki. Šele sedaj bomo lahko videli koliko "sreče" nam je predvidel Blizzard.
- Igra je Cross-platform in Cross-progression
Cross-platform - Prav vsi gamerji bomo lahko igrali skupaj, ne glede na platformo. PC, XBox in PlayStation skupaj v isti instanci igre. In to nove in stare konzole.
Cross-progression - Igro kupiš samo enkrat in jo lahko naložiš povsod in nadaljuješ igranje ne glede kje si igral prej. Lahko dopoldne igraš na PC, popoldne nadaljuješ na PS4 ali PS5, zvečer pa nadaljuješ na XBox, vse z eno samo kopijo igre.
En sam račun zadostuje zase za kjerkoli, ampak če boš hotel igrati Co-op s svojo ženo ali otroci pa seveda rabiš dva ločena računa in bo treba kupiti dve kopiji igre. Lahko tudi vsi igrate na istem računu, vsak s svojim likom, ampak co-op pa potem ne gre, pa še tvojo dragoceno opremo in cekine ti lahko ukradejo in zapravijo tisti s katerimi deliš račun.
- Nagrade iz Bete, prihajajočega Server Slama in prav tako vsa kozmetika, ki jo boš dobil ali nakupil so vezane na račun in jih torej lahko uporabljaš na katerikoli platformi. Da ne bo kdo mislil, da mora posebej dobiti nagrado na PC in posebej na kozoli.
- Bistvo Diabla 4 bodo sezone, ki bodo dolge po 3 mesece.
Vsaka sezona bo imela Season Journey in Season Pass, ki bosta povezana in bosta vsako sezono drugačna.
Glavna stvar vsake sezone bo seveda Season Journey, ki ga poznamo že iz Diablo 3, ampak tam je smešno lahek in ga končaš v dveh dneh, medtem ko bo v Diablo 4 občutno daljši in občutno težavnejši.
Razdeljen na več poglavji te bo vodil skozi celo sezono, nagrade pa bodo različni materiali, oprema, odklepanje novih oseb in včasih tudi nove zgodbe. Nagrade naj bi bile boljše in bolj uporabne kot tiste ki jih lahko najdeš po običajni poti.
Naloge v Season Journey so na primer najdi določen tip sovražnikov, končaj določen challenge ali ubij določenega Bossa, ...
Za Season Pass pa bo menda treba nabirati poseben Season Pass XP, ki ga bodo prinašala določene aktivnosti v igri. Nagrade pa bodo bistveno drugačne kot v Season Journey. Menda bodo raznorazni Buffi in pa kozmetika.
Za končanje Season Pass so omenili, da bo potrebno okoli 80 ur, kar naj bi v treh mesecih zmogli tudi povprečni igralci. Rečeno je bilo še, da bo za doseči level 100 potrebno kar precej več ur kot teh 80 za Season Pass, kar pomeni, da Blizzard računa, da ne bo kar vsak povprečnež uspel doseči level 100 v vsaki sezoni.
- Nepoznavalci po netu omenjajo, da bomo v Maju imeli še eno Beto, kar je napačno. Igrali bomo končno verzijo igre in ne Beta verzijo!
- V Maju bomo tudi prvič igrali z default "Drop rate"-om, takim, ki bo ob izidu. Do sedaj v vseh Betah je bil Drop rate močno dvignjen, da smo lahko preizkušali različne Legendarne moči. Legendarni itemi, ki so do sedaj praktično deževali, bodo precej bolj redki. Šele sedaj bomo lahko videli koliko "sreče" nam je predvidel Blizzard.
- Igra je Cross-platform in Cross-progression
Cross-platform - Prav vsi gamerji bomo lahko igrali skupaj, ne glede na platformo. PC, XBox in PlayStation skupaj v isti instanci igre. In to nove in stare konzole.
Cross-progression - Igro kupiš samo enkrat in jo lahko naložiš povsod in nadaljuješ igranje ne glede kje si igral prej. Lahko dopoldne igraš na PC, popoldne nadaljuješ na PS4 ali PS5, zvečer pa nadaljuješ na XBox, vse z eno samo kopijo igre.
En sam račun zadostuje zase za kjerkoli, ampak če boš hotel igrati Co-op s svojo ženo ali otroci pa seveda rabiš dva ločena računa in bo treba kupiti dve kopiji igre. Lahko tudi vsi igrate na istem računu, vsak s svojim likom, ampak co-op pa potem ne gre, pa še tvojo dragoceno opremo in cekine ti lahko ukradejo in zapravijo tisti s katerimi deliš račun.
- Nagrade iz Bete, prihajajočega Server Slama in prav tako vsa kozmetika, ki jo boš dobil ali nakupil so vezane na račun in jih torej lahko uporabljaš na katerikoli platformi. Da ne bo kdo mislil, da mora posebej dobiti nagrado na PC in posebej na kozoli.
- Bistvo Diabla 4 bodo sezone, ki bodo dolge po 3 mesece.
Vsaka sezona bo imela Season Journey in Season Pass, ki bosta povezana in bosta vsako sezono drugačna.
Glavna stvar vsake sezone bo seveda Season Journey, ki ga poznamo že iz Diablo 3, ampak tam je smešno lahek in ga končaš v dveh dneh, medtem ko bo v Diablo 4 občutno daljši in občutno težavnejši.
Razdeljen na več poglavji te bo vodil skozi celo sezono, nagrade pa bodo različni materiali, oprema, odklepanje novih oseb in včasih tudi nove zgodbe. Nagrade naj bi bile boljše in bolj uporabne kot tiste ki jih lahko najdeš po običajni poti.
Naloge v Season Journey so na primer najdi določen tip sovražnikov, končaj določen challenge ali ubij določenega Bossa, ...
Za Season Pass pa bo menda treba nabirati poseben Season Pass XP, ki ga bodo prinašala določene aktivnosti v igri. Nagrade pa bodo bistveno drugačne kot v Season Journey. Menda bodo raznorazni Buffi in pa kozmetika.
Za končanje Season Pass so omenili, da bo potrebno okoli 80 ur, kar naj bi v treh mesecih zmogli tudi povprečni igralci. Rečeno je bilo še, da bo za doseči level 100 potrebno kar precej več ur kot teh 80 za Season Pass, kar pomeni, da Blizzard računa, da ne bo kar vsak povprečnež uspel doseči level 100 v vsaki sezoni.
Mato989 ::
Torej bomo se vsake 3 mesece gonili z levelanjem namesto da bi delali druge zadeve
Res super ni kaj... Ti seasons so bedarija
In potem verjetno locevanje legacy in season characterjev torej gonim se stotine ur da zlevelam pol zgubis vse ker drugace blizz ni sposoben nardit zanimive end game
Res super ni kaj... Ti seasons so bedarija
In potem verjetno locevanje legacy in season characterjev torej gonim se stotine ur da zlevelam pol zgubis vse ker drugace blizz ni sposoben nardit zanimive end game
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Izi ::
Ravno sezone so tisto, kar je Diablo 3 držalo pri življenju celih 11 let. Tistih izvensezonskih likov se praktično nihče ni pritaknil že leta. Enako bo pri Diablo 4.
Kaj pa je bistvo Diablo iger? Levelanje in nabiranje opreme. Pa seveda raznorazne lestvice, da se lahko primerjaš z ostalimi. Tisti izvensezonski svet bi lahko mirne duše ukinili.
Bistvena razlika med D3 in D4 pa je, da te v D4 nihče ne bo mogel Power levelati. Svet se v D4 prilagaja prav vsakemu posebej. Isti sovražnik je za vsakega igralca drugačen level, tudi če ga napadajo hkrati in tako prinese tudi drugačen XP vsakemu posebej. Nič več Power level Exploitanja. Boti bodo zato verjetno še bolj iskani in Blizzard bo služil lepe denarje z bannanjem Botterjev
Kaj pa je bistvo Diablo iger? Levelanje in nabiranje opreme. Pa seveda raznorazne lestvice, da se lahko primerjaš z ostalimi. Tisti izvensezonski svet bi lahko mirne duše ukinili.
Bistvena razlika med D3 in D4 pa je, da te v D4 nihče ne bo mogel Power levelati. Svet se v D4 prilagaja prav vsakemu posebej. Isti sovražnik je za vsakega igralca drugačen level, tudi če ga napadajo hkrati in tako prinese tudi drugačen XP vsakemu posebej. Nič več Power level Exploitanja. Boti bodo zato verjetno še bolj iskani in Blizzard bo služil lepe denarje z bannanjem Botterjev
Mato989 ::
Ravno sezone so tisto, kar je Diablo 3 držalo pri življenju celih 11 let. Tistih izvensezonskih likov se praktično nihče ni pritaknil že leta. Enako bo pri Diablo 4.
Kaj pa je bistvo Diablo iger? Levelanje in nabiranje opreme. Pa seveda raznorazne lestvice, da se lahko primerjaš z ostalimi. Tisti izvensezonski svet bi lahko mirne duše ukinili.
Bistvena razlika med D3 in D4 pa je, da te v D4 nihče ne bo mogel Power levelati. Svet se v D4 prilagaja prav vsakemu posebej. Isti sovražnik je za vsakega igralca drugačen level, tudi če ga napadajo hkrati in tako prinese tudi drugačen XP vsakemu posebej. Nič več Power level Exploitanja. Boti bodo zato verjetno še bolj iskani in Blizzard bo služil lepe denarje z bannanjem Botterjev
Ja samo nekaj je bilo v d3 ko sem bil v par urah max lvl.... To da bi pa vsako sezono moral nazigat 100ur da pridem do max lvla pa verjemi ne bi niti 2 odigral ce bi bilo tako v d3
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
ahac ::
Še par stvari bi bilo dobro razčistiti:Beta, šmeta... to kar dela Blizzard je 99% marketing za preorderje.
- Nepoznavalci po netu omenjajo, da bomo v Maju imeli še eno Beto, kar je napačno. Igrali bomo končno verzijo igre in ne Beta verzijo!
Tudi ta prejšnja "beta" zdaj je bila tolk blizu release verziji, da bi bilo težko kaj veliko spremeniti glede na feedback igralcev. Bolj demo kot beta.
Cross-progression - Igro kupiš samo enkrat in jo lahko naložiš povsod in nadaljuješ igranje ne glede kje si igral prej.Source?
Ker sem 99% sure, da tole NI RES!
Cross-progression ne pomeni, da igro kupiš samo enkrat. (Tistemu pravijo "cross-buy")
Ti moraš igro vseeno kupiti na vsaki platformi. Sony da ne bo dovolil, da igraš D4 na PS5, če si ga pa kupil na Xboxu!
Lahko pa igraš iste characterje in nadajuješ iz iste točke, neglede na platformo. Igro moraš vseeno kupiti povsod!
Mislm... če že govoriš, da je treba dobro razčistiti, da nepoznavalci ne bodo širili napačnih informacij...
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Ja, imaš prav. Sony in Microsoft ne bosta izpustila tega zastonjskega dobička.
Čeprav tudi konzolna verzija teče preko Battle.net in na Blizzardovih serverjih za katere plačuje in skrbi Blizzard, in je za igro en sam Battle.net račun, je po neki čudni logiki treba posebej plačati za poganjanje igre na konzolah, čeprav si Blizzardu že plačal polno ceno za igro.
Uradna izjava na Blizzardovi strani:
Cross-Progression does not mean that you can buy a game for one platform and then play it on any platform; you are still required to buy the game for each platform.
So pa za tolažbo dodali, da če za PC kupiš Ultimativno verzijo, potem lahko na konzoli kupiš Standardno verzijo in boš povsod imel Ultimativne bonuse, ker Battle.net račun je en sam in bonusi, nagrade in nakupljena kozmetika so vedno vezani na Battle.net račun in ne na posamezne platforme.
Če pa hočeš s kom v družini igrati Co-op, potem pa moraš vsako verzijo povezati na drug Battle.net račun. Takrat pa se bonusi, nagrade in kozmetika seveda ne prenašajo.
Čeprav tudi konzolna verzija teče preko Battle.net in na Blizzardovih serverjih za katere plačuje in skrbi Blizzard, in je za igro en sam Battle.net račun, je po neki čudni logiki treba posebej plačati za poganjanje igre na konzolah, čeprav si Blizzardu že plačal polno ceno za igro.
Uradna izjava na Blizzardovi strani:
Cross-Progression does not mean that you can buy a game for one platform and then play it on any platform; you are still required to buy the game for each platform.
So pa za tolažbo dodali, da če za PC kupiš Ultimativno verzijo, potem lahko na konzoli kupiš Standardno verzijo in boš povsod imel Ultimativne bonuse, ker Battle.net račun je en sam in bonusi, nagrade in nakupljena kozmetika so vedno vezani na Battle.net račun in ne na posamezne platforme.
Če pa hočeš s kom v družini igrati Co-op, potem pa moraš vsako verzijo povezati na drug Battle.net račun. Takrat pa se bonusi, nagrade in kozmetika seveda ne prenašajo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
ahac ::
Btw. a bi koga zanimalo, da bi na Slo-Tech discordu imeli kanal za Diablo?
Mogoče bi se tako lažje zmenili za kakšno skupno igranje, vprašali kaj o igri, itd?
Zaenkrat gor sicer ni veliko Diablo fanbov.
Mogoče bi se tako lažje zmenili za kakšno skupno igranje, vprašali kaj o igri, itd?
Zaenkrat gor sicer ni veliko Diablo fanbov.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ahac ()
Izi ::
Še zadnji "Developer Update Live Stream" pred izidom:
Izvedeli smo še zadnje podrobnosti o sezonah, sezonskih prepustnicah in sezonskih nagradah.
__________
Pomembni datumi:
Server Slam - začetek: Petek, 12. maj 2023 ob 21:00 (trajal bo točno 48 ur)
Izid igre za "tabogate": Petek, 2. junij 2023 ob 1:00 (globalni start ob polnoči po Greenwiškem času)
Izid igre za "tastandardne": Torek, 6. junij 2023 ob 1:00
Začetek 1. sezone: druga polovica julija 2023 (okoli 7 tednov po izidu)
Čas do prve sezone se imenuje Predsezona in je v glavnem namenjen končanju kampanje (zgodbe).
Kampanja, nekje v 2. poglavju odklene našega konja, ki potem ostane odklenjen za vedno, za vse naše junake, in bo potem v sezonah na voljo že od začetka.
Tudi kampanjo je nujno treba končati samo enkrat in potem je odklenjena za vedno. Ob vseh naslednjih naših junakih se potem pojavi možnost da kampanjo preskočimo. Seveda pa moraš še vedno začeti od level 1. Tu se pojavi vprašanje ali bo sploh smiselno preskakovati kampanjo in kar od začetka brezglavo grindati dungeone, kajti glavni questi prinašajo ogromen XP in za povrh še dober loot in potrebne materiale.
Bistvo sezon so sezonske nagrade. To ni samo posebna sezonska kozmetika, ki bo vsakič povezana s sezonsko temo, ampak tudi prava Legendarna in Unikatna oprema.
Vsaka sezona pa naj bi prinesla tudi kakšno novo Quest linijo, ki ne bo nadaljevanje glavne zgodbe, ampak stranska zgodba. Glavna zgodba se bo kasneje nadaljevala edino skozi razširitve, ki pa bodo seveda plačljive.
Vse kar bo novega v sezonah bo za vedno ostalo v igri tudi po koncu sezone.
Za izdelavo sezon ima Blizzard kar dve ločeni veliki ekipi developerjev, ki bodo za večno skrbeli za nove in nove sezone. Medtem ko ena ekipa končuje eno sezono, druga že načrtuje in izdeluje drugo sezono. Ko prva ekipa konča prvo sezono, takoj začne z načrtovanjem in izdelavo tretje sezone. Vedno bosta torej hkrati v izdelavi dve naslednji sezoni.
Na žalost pa slavne Diablo lestvice, ki veljajo za veliko privlačnost Diablo sezon, še niso pripravljene za vključitev v igro. Ker je 1. sezona že končana in druga sredi razvoja pričakujejo, da bodo lestvice lahko vključili šele v 3. sezono.
Izvedeli smo še zadnje podrobnosti o sezonah, sezonskih prepustnicah in sezonskih nagradah.
__________
Pomembni datumi:
Server Slam - začetek: Petek, 12. maj 2023 ob 21:00 (trajal bo točno 48 ur)
Izid igre za "tabogate": Petek, 2. junij 2023 ob 1:00 (globalni start ob polnoči po Greenwiškem času)
Izid igre za "tastandardne": Torek, 6. junij 2023 ob 1:00
Začetek 1. sezone: druga polovica julija 2023 (okoli 7 tednov po izidu)
Čas do prve sezone se imenuje Predsezona in je v glavnem namenjen končanju kampanje (zgodbe).
Kampanja, nekje v 2. poglavju odklene našega konja, ki potem ostane odklenjen za vedno, za vse naše junake, in bo potem v sezonah na voljo že od začetka.
Tudi kampanjo je nujno treba končati samo enkrat in potem je odklenjena za vedno. Ob vseh naslednjih naših junakih se potem pojavi možnost da kampanjo preskočimo. Seveda pa moraš še vedno začeti od level 1. Tu se pojavi vprašanje ali bo sploh smiselno preskakovati kampanjo in kar od začetka brezglavo grindati dungeone, kajti glavni questi prinašajo ogromen XP in za povrh še dober loot in potrebne materiale.
Bistvo sezon so sezonske nagrade. To ni samo posebna sezonska kozmetika, ki bo vsakič povezana s sezonsko temo, ampak tudi prava Legendarna in Unikatna oprema.
Vsaka sezona pa naj bi prinesla tudi kakšno novo Quest linijo, ki ne bo nadaljevanje glavne zgodbe, ampak stranska zgodba. Glavna zgodba se bo kasneje nadaljevala edino skozi razširitve, ki pa bodo seveda plačljive.
Vse kar bo novega v sezonah bo za vedno ostalo v igri tudi po koncu sezone.
Za izdelavo sezon ima Blizzard kar dve ločeni veliki ekipi developerjev, ki bodo za večno skrbeli za nove in nove sezone. Medtem ko ena ekipa končuje eno sezono, druga že načrtuje in izdeluje drugo sezono. Ko prva ekipa konča prvo sezono, takoj začne z načrtovanjem in izdelavo tretje sezone. Vedno bosta torej hkrati v izdelavi dve naslednji sezoni.
Na žalost pa slavne Diablo lestvice, ki veljajo za veliko privlačnost Diablo sezon, še niso pripravljene za vključitev v igro. Ker je 1. sezona že končana in druga sredi razvoja pričakujejo, da bodo lestvice lahko vključili šele v 3. sezono.
Izi ::
Trofeja je osvojena
Ashavo sem včeraj premagal in to kar dvakrat. Je kar težak boj, na najnižji težavnosti smo jo obakrat mikastili kar okoli 10 minut, preden je podlegla. In obakrat nas je bilo okoli 10 igralcev.
Kakšen je originalni "drop rate" se najbolje vidi pri Ashavi, ki sedaj odvrže 1 Legendarni predmet, v prejšnji Beti jih je metala po 5 naenkrat.
Pri balansiranju in uravnoteževanju klasov so naredili eno hudo napako pri Necromancerju, ki je v trenutnem stanju praktično neigralen že pri level 20, v kasnejših levelih bo samo še slabše. Celoten koncept Necrotovih pomagačev ne deluje in so ga sedaj še hudo poslabšali. Če hočejo, da bo imel Necro v End-game vsaj približno kakšno možnost je po moje edina rešitev da naredijo njegove pomagače nesmrtne, drugače mu ni rešitve. Zaenkrat se mu na daleč izogibajte.
Ostali klasi so pa kar v redu.
Ashavo sem včeraj premagal in to kar dvakrat. Je kar težak boj, na najnižji težavnosti smo jo obakrat mikastili kar okoli 10 minut, preden je podlegla. In obakrat nas je bilo okoli 10 igralcev.
Kakšen je originalni "drop rate" se najbolje vidi pri Ashavi, ki sedaj odvrže 1 Legendarni predmet, v prejšnji Beti jih je metala po 5 naenkrat.
Pri balansiranju in uravnoteževanju klasov so naredili eno hudo napako pri Necromancerju, ki je v trenutnem stanju praktično neigralen že pri level 20, v kasnejših levelih bo samo še slabše. Celoten koncept Necrotovih pomagačev ne deluje in so ga sedaj še hudo poslabšali. Če hočejo, da bo imel Necro v End-game vsaj približno kakšno možnost je po moje edina rešitev da naredijo njegove pomagače nesmrtne, drugače mu ni rešitve. Zaenkrat se mu na daleč izogibajte.
Ostali klasi so pa kar v redu.
Blue3D ::
Diablo 4 je enostavno umetnina, video, grafika, glasba, zgodba.
Tudi igranje je super.
Jaz sem igral 4 klase. Sorceress do LVL20 , Necromancer, Rogue, DRUID do LVL14
Z vsemi sem umiral ko muha razen DRUID je bilo full na eazy. Kaj bo pa nad LVL20 pa boga vprašaj. :)
Tudi igranje je super.
Jaz sem igral 4 klase. Sorceress do LVL20 , Necromancer, Rogue, DRUID do LVL14
Z vsemi sem umiral ko muha razen DRUID je bilo full na eazy. Kaj bo pa nad LVL20 pa boga vprašaj. :)
Tested on Quakers
I5 14600K 4080SUPER
I5 14600K 4080SUPER
Izi ::
Očitno se Blizzard trudi na vse pretege da bi ta igra uspela in na vse probleme reagira bliskovito hitro. Necromancerja so "popravili" v parih urah potem ko smo se igralci začeli pritoževati. Hotfix je prišel že sredi Server Slama.
Necromancerjevi pomagači so spet dobili močan Buff. Točnih številk Blizzard sicer ni podal ampak nekateri so se takoj zapodili v pregledovanje kode in kot kaže so pomagači dobili 50% več življenja in za povrh še 30% večjo trpežnost.
__________
Ne glede kako bodo balansirali in usklajevali bodo med klasi vedno določene razlike in prav je tako.
Od 1 do 50 sta občutno boljša Rogue in Sorcerer. V tem delu igre je bistvena hitrost.
Necromancer bo vedno nekje na sredini.
Od 50 do 100 pa sta Druid in Barbar občutno boljša. V tem delu igre pa je bistvena trpežnost.
Necromancerjevi pomagači so spet dobili močan Buff. Točnih številk Blizzard sicer ni podal ampak nekateri so se takoj zapodili v pregledovanje kode in kot kaže so pomagači dobili 50% več življenja in za povrh še 30% večjo trpežnost.
__________
Ne glede kako bodo balansirali in usklajevali bodo med klasi vedno določene razlike in prav je tako.
Od 1 do 50 sta občutno boljša Rogue in Sorcerer. V tem delu igre je bistvena hitrost.
Necromancer bo vedno nekje na sredini.
Od 50 do 100 pa sta Druid in Barbar občutno boljša. V tem delu igre pa je bistvena trpežnost.
Mato989 ::
Mene resnično zanima kako bo to izpadlo, da lvlanje traja "dolgo" as in več kot 20ur da prideš do max lvla da lahko začneš end game... tako kot v diablo 3 in to vsake 3 mesece... Ker če Blizzard misli da bom torej vsake 3 mesece lvlal 2,5 ali 3 tedne vsak vikend cel vikend svojega characterja da bom lahko pol par vikendov end game nažigal bo problem.
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Izi ::
End-game je že od level 50 naprej. Mišljeno je tako kot v Diablo 2 ali PoE, ko večina igralcev nikoli ne pride do maksimum levela. Poznam kar nekaj ljudi, ki redno igrajo sezone D2 in PoE, pa še nikoli v življenju niso dosegli level 99 pri D2 ali level 100 pri PoE.
Saj v Diablo 3 tudi nisi vsako sezono dosegel Paragon 3000, kar bo verjetno nekako ustrezalo level 100
Tisti zadnji leveli ne prinesejo kaj dosti, rabiš pa od 90 do 100 verjetno desetkrat več časa kot od 0 do 90.
Saj v Diablo 3 tudi nisi vsako sezono dosegel Paragon 3000, kar bo verjetno nekako ustrezalo level 100
Tisti zadnji leveli ne prinesejo kaj dosti, rabiš pa od 90 do 100 verjetno desetkrat več časa kot od 0 do 90.
Mato989 ::
End-game je že od level 50 naprej. Mišljeno je tako kot v Diablo 2 ali PoE, ko večina igralcev nikoli ne pride do maksimum levela. Poznam kar nekaj ljudi, ki redno igrajo sezone D2 in PoE, pa še nikoli v življenju niso dosegli level 99 pri D2 ali level 100 pri PoE.
Saj v Diablo 3 tudi nisi vsako sezono dosegel Paragon 3000, kar bo verjetno nekako ustrezalo level 100
Tisti zadnji leveli ne prinesejo kaj dosti, rabiš pa od 90 do 100 verjetno desetkrat več časa kot od 0 do 90.
Diablo sem igral 1nko (solo) in pač 3ko... v 3ki si pač prišel od 1 do 100 tam cca. v ene kaj 5,6,7,8 urah? Odvisno kako si hitel. To je še blo.
Ok zdaj če je 100 max nasploh in ni paragoncev pol je ok, ampak če pa bo 100 nek soft cap pol pa paragonci bo pa kr lame če boš do 100 rabil 2 meseca in pol če boš nek srednje casual gamer...
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Tribal ::
Glede na to, da bodo sezone 3 mesece dolge, nebo neka umetnost do 100 priti. Edino če boš hotel vse like do 100 pripeljat v eni sezoni bo mogoče težje :D
Sem barbara do 20 in z njim večkrat ubil Ashavo. Je nesmrten build ampak je dmg bolj tako tako. Moj main bo definitivno barbar v štartu. Sem probal druida in sorca pa sta mi dolgočasna :D
Sem barbara do 20 in z njim večkrat ubil Ashavo. Je nesmrten build ampak je dmg bolj tako tako. Moj main bo definitivno barbar v štartu. Sem probal druida in sorca pa sta mi dolgočasna :D
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tribal ()
Izi ::
Ok zdaj če je 100 max nasploh in ni paragoncev pol je ok, ampak če pa bo 100 nek soft cap pol pa paragonci bo pa kr lame če boš do 100 rabil 2 meseca in pol če boš nek srednje casual gamer...
Je kar precej drugače kot v Diablo 3. V bistvu so do level 50 Skili, od 50 do 100 pa so Paragoni.
V Diablo 4 ima pravzaprav samo 50 klasičnih levelov. Skozi te dobivaš Skill točke, ki jih vlagaš v skile.
Od 50 naprej pa je End-Game in skill točk ne dobivaš več. Od tam naprej dobivaš Paragon točke. Na vsake četrt levela dobiš eno Paragon točko, se pravi na 1 level dobiš 4 Paragon točke. Do level 100 torej nabereš 200 Paragon točk, nekaj pa jih dobiš še skozi Renown sistem. In potem je konec. Od level 100 naprej ne bivaš prav ničesar več.
Mato989 ::
Ok zdaj če je 100 max nasploh in ni paragoncev pol je ok, ampak če pa bo 100 nek soft cap pol pa paragonci bo pa kr lame če boš do 100 rabil 2 meseca in pol če boš nek srednje casual gamer...
Je kar precej drugače kot v Diablo 3. V bistvu so do level 50 Skili, od 50 do 100 pa so Paragoni.
V Diablo 4 ima pravzaprav samo 50 klasičnih levelov. Skozi te dobivaš Skill točke, ki jih vlagaš v skile.
Od 50 naprej pa je End-Game in skill točk ne dobivaš več. Od tam naprej dobivaš Paragon točke. Na vsake četrt levela dobiš eno Paragon točko, se pravi na 1 level dobiš 4 Paragon točke. Do level 100 torej nabereš 200 Paragon točk, nekaj pa jih dobiš še skozi Renown sistem. In potem je konec. Od level 100 naprej ne bivaš prav ničesar več.
To je potem sprejemljivo, glavno vprašanje je koliko časa za povprečnega ne hard time gamerja, traja da prideš 1 do 50 kao "solo" :)
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Izi ::
To je potem sprejemljivo, glavno vprašanje je koliko časa za povprečnega ne hard time gamerja, traja da prideš 1 do 50 kao "solo" :)
Tega trenutno še noben ne ve. Od 1 do 50 imaš namreč zgodbo, ki pa jo kasneje v sezonah lahko po želji preskočiš. Seveda še vedno začneš od level 1. Katera strategija bo hitrejša je vprašanje.
Po moje se da do level 50 priti v okoli 20 urah, lahko pa jih porabiš tudi 50, če boš poslušal celotno zgodbo.
Izi ::
Inside the Game: A New Saga
Malo so se razgovorili o zgodbi, brez spoilerjev. Za tiste, ki smo igrali zadnja Beta testiranja je bolj malo novega, ampak vseeno zanimivo.
Bivša ljubimca Angel Inariaus in Demonka Lilith, katerih tragično zgodbo smo spoznali v Diablo 3, se 50 let kasneje še bolj tragično nadaljuje v Diablo 4.
Tokrat sta nasprotnika. Le kdo bo zmagal?
Prvo poglavje, ki smo ga že preigrali je bilo v glavnem spoznavanje glavnih likov in predstavitev sveta na robu propada. Od tu naprej bo šlo pa bolj zares in verjetno precej bolj krvavo ...
Malo so se razgovorili o zgodbi, brez spoilerjev. Za tiste, ki smo igrali zadnja Beta testiranja je bolj malo novega, ampak vseeno zanimivo.
Bivša ljubimca Angel Inariaus in Demonka Lilith, katerih tragično zgodbo smo spoznali v Diablo 3, se 50 let kasneje še bolj tragično nadaljuje v Diablo 4.
Tokrat sta nasprotnika. Le kdo bo zmagal?
Prvo poglavje, ki smo ga že preigrali je bilo v glavnem spoznavanje glavnih likov in predstavitev sveta na robu propada. Od tu naprej bo šlo pa bolj zares in verjetno precej bolj krvavo ...
Izi ::
Lorath Nahr, ki smo ga kot mladeniča spoznali v Diablo 3, je sedaj v Diablo 4 stari puščavnik, ki živi v samotni koči v gorah Fractured Peaka. Dokler nekega večera, ko se vrača iz lova, v svoji koči ne naleti na neznanca, našega junaka, ...
Lorath, en zadnjih preživelih Horadrimov, je skozi leta v samoti delal zapiske o Demonih, Angelih in o nastanku ljudi, z namenom, da se ohrani znanje za tiste, ki se bodo morali prej ali slej spet spopasti z Zlom ki nezadržno prihaja.
To je prvo poglavje njegove knjige, ki predstavi Začetek, vse Demone (Prime Evil) in Angele (Angiris Council) :
Book of Lorath - Episode 1: Creation
Pozno je, ogenj ugaša in mraz neusmiljeno pritiska, če bomo preživeli nam bo Lorath naslednjič povedal zgodbo o našem nastanku, o Lilith in Inariusu, materi in očetu našega sveta in človeštva in o krvavi zgodovini neskončne bitke ...
Lorath, en zadnjih preživelih Horadrimov, je skozi leta v samoti delal zapiske o Demonih, Angelih in o nastanku ljudi, z namenom, da se ohrani znanje za tiste, ki se bodo morali prej ali slej spet spopasti z Zlom ki nezadržno prihaja.
To je prvo poglavje njegove knjige, ki predstavi Začetek, vse Demone (Prime Evil) in Angele (Angiris Council) :
Book of Lorath - Episode 1: Creation
Pozno je, ogenj ugaša in mraz neusmiljeno pritiska, če bomo preživeli nam bo Lorath naslednjič povedal zgodbo o našem nastanku, o Lilith in Inariusu, materi in očetu našega sveta in človeštva in o krvavi zgodovini neskončne bitke ...
FireSnake ::
2. junij pride na petek.
Zdaj, če se lahko začne igrati 2. junija potem se lahko začne igrati v četrtek ob polnoči. Drži?
Če to drži pomeni, da v petek rabim dopust. Če grem ob treh spat nočem biti zmučkan drug dan na šihtu.
Zdaj, če se lahko začne igrati 2. junija potem se lahko začne igrati v četrtek ob polnoči. Drži?
Če to drži pomeni, da v petek rabim dopust. Če grem ob treh spat nočem biti zmučkan drug dan na šihtu.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
Izi ::
Nova učna ura. Tokrat nam učenjak Lorath razloži kako smo nastali ljudje, kdo sta naša mama in oče in kako je vse skupaj pripeljalo do tam kjer smo na začetku Diablo 4 ...
Book of Lorath - Episode 2: Sanctuary
Zanimivo pri vsem skupaj je, da je ravno Lilith tista, ki je rešila človeštvo, svoje otroke, pred skoraj gotovo pogubo. Tako Angeli kot Demoni bi nas brez milosti vse poklali, ko se je izkazalo, da so Nephelemi, neposredni potomci Angelov in Demonov, močnejši od obeh. Da bi Lilith zaščitila svoje otroke je pobila en kup Angelov in Demonov, ker je bil povod, da sta se z Inariusom na smrt skregala.
Lilith se je sedaj vrnila, jezna ko sto hudičev, sedaj smo pa ta kjer smo.
Me zanima na katero stran bo potegnilo našega Nephelema. Nekateri upajo, da bomo morda lahko celo izbrali stran. Logično bi bilo, da se postavimo na stran Lilith, čeprav malo dvomim, da nam bo Blizzard dovolil, da pokoljemo kup Angelov in v zmago popeljemo Demone
Book of Lorath - Episode 2: Sanctuary
Zanimivo pri vsem skupaj je, da je ravno Lilith tista, ki je rešila človeštvo, svoje otroke, pred skoraj gotovo pogubo. Tako Angeli kot Demoni bi nas brez milosti vse poklali, ko se je izkazalo, da so Nephelemi, neposredni potomci Angelov in Demonov, močnejši od obeh. Da bi Lilith zaščitila svoje otroke je pobila en kup Angelov in Demonov, ker je bil povod, da sta se z Inariusom na smrt skregala.
Lilith se je sedaj vrnila, jezna ko sto hudičev, sedaj smo pa ta kjer smo.
Me zanima na katero stran bo potegnilo našega Nephelema. Nekateri upajo, da bomo morda lahko celo izbrali stran. Logično bi bilo, da se postavimo na stran Lilith, čeprav malo dvomim, da nam bo Blizzard dovolil, da pokoljemo kup Angelov in v zmago popeljemo Demone
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
pivo ::
petek ob 1.00 ponoči
le za tiste, ki ste kupil deluxe ali ultimate, standard pride ven 06.06.
žiulenje ni potica...pa tut testu za štrudl ne
Izi ::
Petek bo divje, me prav zanima če bodo serverji preživeli.
V zadnjem Server Slamu ni bilo prav nobene čakalne vrste in nobenih prekinjanj. Na uradnem začetku pa bo skoraj gotovo manj ljudi kot jih je bilo med zastonjskimi testiranji. Ne verjamem, da ima danes kar vsak mulc navoljo 90€ za eno igro. Pa še ure so take, da verjetno polovica ne bo štartala ravno prvo uro. Vsaj za Evropejce je po moje bolje, da se lepo naspimo in zjutraj štartamo spočiti, kot pa da čakamo do 1h ponoči in potem po parih urah omagamo
Mislim, da je Blizzard tokrat pripravljen in se ne bo ponovil fiasko iz leta 2012 na štartu Diablo 3, ko so rabili praktično cel teden, da se je lahko normalno igralo.
FireSnake ::
petek ob 1.00 ponoči
Odlično!
Ravno prav. V petek na trening in potem počasi priprave.
Poglej in se nasmej: vicmaher.si
svecka ::
Tisti ki ste igrali, imam rahlo dvome, ker je sedaj Diablo 4 mešanica med mmo in singleplayer.
Je možnost da igraš čisto solo? Ne da se mi novodobnih rush opic gledat online v ekipah. Rad uživam v singleplayer experiance. Bo sploh možno preigrat kot singleplayer al boš prisiljen za bose jit v online način?
Je možnost da igraš čisto solo? Ne da se mi novodobnih rush opic gledat online v ekipah. Rad uživam v singleplayer experiance. Bo sploh možno preigrat kot singleplayer al boš prisiljen za bose jit v online način?
Tribal ::
Seveda se da igrati solo. Ostale srečuješ v odprtem svetu in mestih. Vendar to ne vpliva na tvojo igro. Pri kakem world eventu se srečaš. Vsi dungeoni so solo instance, če nisi v grupi. Če nočeš pvp se lahko izogneš tudi pvp conam in je stvar rešena.
Včasih je fino srečaš koga, da nisi ravno osamljen. Drugače pa tudi sam igram 99% časa raje solo.
World boss ni solo, če imaš srečo, si lahko sam (ostali igralci vsi spijo), možnost bo zelo majhna. Vendar na višjih težavnostih ne bo šlo brez pomoči.
Včasih je fino srečaš koga, da nisi ravno osamljen. Drugače pa tudi sam igram 99% časa raje solo.
World boss ni solo, če imaš srečo, si lahko sam (ostali igralci vsi spijo), možnost bo zelo majhna. Vendar na višjih težavnostih ne bo šlo brez pomoči.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tribal ()
Izi ::
Gornji svet je razdeljen na 5 Regij:
1. Fractured Peaks (level 1)
2. Scosglen (level 1)
3. Dry Steppes (level 1)
4. Kehjistan (~ level 30)
5. Hawezar (~ level 40)
Prve 3 regije lahko delaš v kateremkoli zaporedju. V Kehjistan in Hawezar pa ne rini čisto na začetku, ker te bodo tam pojedli za malico. Sovražniki skalirajo samo navzgor, navzdol pa ne.
Vsaka od teh petih regij pa se nadalje deli na posamezna ločena območja.
Fractured Peaks je razdeljen na 12 območij:
Desolate Highlands (začetno območje in glavno mesto Kyovashad), The Pallid Glade, Sarkova Pass (mesto Menestad), Frigid Expanse, Dobrev Taiga (mesto Margrave), Gale Valley (mesto Yelesna), Seat of the Heavens, Kor Dragan, Kor Valar, Nostrava, Malnok in The Crucible (World Boss območje).
Ime območja je tisto, ki je napisano na vrhu našega mini zemljevida.
V Diablo 4 je vsako od teh območij ena ločena serverska instanca. Pomembno: V vsakem območju je lahko hkrati maksimalno 12 igralcev.
Vedno ko prehajaš iz enega območja na drugega te igra vrže na drug server oziroma tam kjer je še prostor, kar se ponavadi začuti kot kakšno sekundo zakasnitve.
Ker so posamezna območja ker precej velika področja in je lahko na vsakem največ 12 igralcev je bolj malo možnosti da sploh koga srečaš. To pomeni tudi da lahko v največjem glavnem mestu vidiš do največ 12 soigralcev hkrati.
V Diablo 4 nikoli ne bo gužve v mestu kot se lahko zgodi v MMO igrah in vse skupaj deluje bistveno drugače kot v MMO. Diablo 4 je še vedno čisti Singlplayer z možnostjo co-op.
Vse to pomeni tudi, da dve PvP območji, ki sta v igri, imata lahko hkrati po maksimalno 12 igralcev.
Eno PvP območje je v Dry Steppes in drugo v Kehjistanu. Ko prideš tja te igra obvesti, da si vstopil na nevarno območje, tako da ne moreš tja zaviti nevede ponesreči. In ker je na dokaj velikem območju lahko največ 12 igralcev je precej možnosti, da če boš tekel ali jahal čez PvP območje, ne boš srečal prav nikogar.
Kolikor je meni znano te en nasilen PvP igralec tudi na PvP območju ne more kar prisiliti v boj. Lahko te sicer napade ampak ti ne bo naredil nič škode. Šele če ti odgovoriš na napad in ga usekaš nazaj potem se začne pravi PvP boj.
Pomembno: V PvP imaš močno zmanjšan damage in imaš kar okoli 90% damage reduction..
To pomeni, da so PvP boji dolgi po več minut in vmes imaš čas razmišljat in načrtovat. V bistvu zmaga tisti, ki bo bolj varčen z zdravilnimi napitki
1. Fractured Peaks (level 1)
2. Scosglen (level 1)
3. Dry Steppes (level 1)
4. Kehjistan (~ level 30)
5. Hawezar (~ level 40)
Prve 3 regije lahko delaš v kateremkoli zaporedju. V Kehjistan in Hawezar pa ne rini čisto na začetku, ker te bodo tam pojedli za malico. Sovražniki skalirajo samo navzgor, navzdol pa ne.
Vsaka od teh petih regij pa se nadalje deli na posamezna ločena območja.
Fractured Peaks je razdeljen na 12 območij:
Desolate Highlands (začetno območje in glavno mesto Kyovashad), The Pallid Glade, Sarkova Pass (mesto Menestad), Frigid Expanse, Dobrev Taiga (mesto Margrave), Gale Valley (mesto Yelesna), Seat of the Heavens, Kor Dragan, Kor Valar, Nostrava, Malnok in The Crucible (World Boss območje).
Ime območja je tisto, ki je napisano na vrhu našega mini zemljevida.
V Diablo 4 je vsako od teh območij ena ločena serverska instanca. Pomembno: V vsakem območju je lahko hkrati maksimalno 12 igralcev.
Vedno ko prehajaš iz enega območja na drugega te igra vrže na drug server oziroma tam kjer je še prostor, kar se ponavadi začuti kot kakšno sekundo zakasnitve.
Ker so posamezna območja ker precej velika področja in je lahko na vsakem največ 12 igralcev je bolj malo možnosti da sploh koga srečaš. To pomeni tudi da lahko v največjem glavnem mestu vidiš do največ 12 soigralcev hkrati.
V Diablo 4 nikoli ne bo gužve v mestu kot se lahko zgodi v MMO igrah in vse skupaj deluje bistveno drugače kot v MMO. Diablo 4 je še vedno čisti Singlplayer z možnostjo co-op.
Vse to pomeni tudi, da dve PvP območji, ki sta v igri, imata lahko hkrati po maksimalno 12 igralcev.
Eno PvP območje je v Dry Steppes in drugo v Kehjistanu. Ko prideš tja te igra obvesti, da si vstopil na nevarno območje, tako da ne moreš tja zaviti nevede ponesreči. In ker je na dokaj velikem območju lahko največ 12 igralcev je precej možnosti, da če boš tekel ali jahal čez PvP območje, ne boš srečal prav nikogar.
Kolikor je meni znano te en nasilen PvP igralec tudi na PvP območju ne more kar prisiliti v boj. Lahko te sicer napade ampak ti ne bo naredil nič škode. Šele če ti odgovoriš na napad in ga usekaš nazaj potem se začne pravi PvP boj.
Pomembno: V PvP imaš močno zmanjšan damage in imaš kar okoli 90% damage reduction..
To pomeni, da so PvP boji dolgi po več minut in vmes imaš čas razmišljat in načrtovat. V bistvu zmaga tisti, ki bo bolj varčen z zdravilnimi napitki
Mato989 ::
Kako, je pvp to da ti nihce nic ne more ce ti noces
Lol
Temu smo v wow cajtih rekli normal server kjer si lahko vklopil pvp flag
Lol
Temu smo v wow cajtih rekli normal server kjer si lahko vklopil pvp flag
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Izi ::
Kako, je pvp to da ti nihce nic ne more ce ti noces
Je vse skupaj kar dobro premišljeno in meni, ki PvP drugače ne maram, je bilo kar všeč.
Bistvo na PvP območjih je nabiranje Unpurified Shards of Hatred, ki jih odmetavajo sovražniki izključno samo na PvP ozemlju. Če jih poskusiš odnesti ven iz PvP ozemlja, izginejo.
Unpurified (neočiščeni) Shards of Hatred je neuporaben dokler ga na posebnih za to predvidenih mestih ne očistiš. Ko sprožiš proces za ćiščenje, takrat se začne "zabava"
Igra te takrat avtomatično označi za sovražnika, ki ga vsi lahko napadejo. In to še zdaleč ni vse. Oglasi se sirena in vse igralce na PvP območju obvesti, da nekdo poskuša očistiti svoje Shards of Hatred. Za povrh pa tebe označi z rdečo piko, ki jo vsi vidijo na zemljevidu.
In tudi to še ni vse Tisto čiščenje Shards of Hatred traja kar precej časa in ves čas iz tistega "očiščevalnika" uletavajo valovi sovražnikov, ki te napadajo. Boriti se moraš vsaj 30 sekund, ki se vlečejo kot ponedeljek, ker takrat je največja verjetnost, da bo prišel kakšen od PvP igralcev in te napadel. Oditi pa ne smeš prej preden je čiščenje končano, ker drugače se proces prekine.
Če umreš izgubiš vse neočiščene Shards of Hatred in jih lahko pobere tisti, ki te je premagal. Če pa ti uspe očistiti Shards of Hatred, tistih pa ne moreš več izgubiti in jih potem lahko porabiš za kupovanje kozmetike pri prodajalcih na PvP območjih.
Se pravi PvP zastavico za sovražnika dobiš avtomatično, ob čiščenju Shardsov ali če napadeš igralca, ki je že označen za sovražnika.
Ko si enkrat označen za sovražnika ti ta zastavica ne izgine kar precej dolgo časa. Vsaj pol ure ali celo uro si potem rdeča pika na zemljevidu. Ta status obdržiš tudi če zapustiš PvP ozemlje, ampak tam te seveda nihče ne more napasti.
Pa v mestih znotraj PvP ozemelj te tudi nihče ne more napasti, da te ne bi kdo zahrbtno ubil medtem ko nakupuješ ali prodajaš pri trgovcu.
Mato989 ::
To je vse ok ampak to ni ne pvp zona ne pvp server
To je samo normal zona kjer lahko sam sebe tagas za pvp flag
Pvp server pomeni da si avtomatsko flagan za pvp v doloceni area
To je samo normal zona kjer lahko sam sebe tagas za pvp flag
Pvp server pomeni da si avtomatsko flagan za pvp v doloceni area
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Izi ::
Book of Lorath - Episode 3: The Lord of Terror
Lorath nas v tej učni uri popelje skozi dogodke Diablo 1 in Diablo 2 vse do začetka Diablo 3, ki bo na vrsti naslednjič.
Lorath nas v tej učni uri popelje skozi dogodke Diablo 1 in Diablo 2 vse do začetka Diablo 3, ki bo na vrsti naslednjič.
guybrush ::
Za katero classo ste se kej odlocli, necro me je minil, nima movement skilla, summon skilli so bolj meh tako da grem kr druida. Earth druid ma zelo lepo sinergijo z aspect powerji, kar bo zelo olajšalo levelanje. Za endgame bom pa probal pure shapeshifterja sestavt :D
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | POE - Path of Exile (Uradna Tema ) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 56709 (745) | Ajnstajn` |
» | Diablo Immortal (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Igre | 16958 (1621) | HNpis |
» | World Of Warcraft (strani: 1 2 3 4 … 28 29 30 31 )Oddelek: Igre | 228095 (8785) | oo7 |
» | Diablo VOddelek: Igre | 1057 (800) | ahac |