» »

Adria Airways - odpovedani leti

Adria Airways - odpovedani leti

Temo vidijo: vsi
««
4 / 15
»»

Smurf ::

Ce prides na isto destinacijo kot je bilo planirano se let afaik ne obravna kot odpovedan, ampak kot da ima zamudo. Zato sem tudi vprasal koliko ur zamude bos imela zaradi tega. Ce je do 3 ure jim mislim, da ni potrebno vrniti stroskov (ampak morajo samo zagotoviti hrano/pijaco vmes. Kar v realnosti pomeni, da ti dajo en poceni sendvic in sok).

Aja, pa se to. Adria se nikoli ni ponudila odskodnine same po sebi. Tudi, ko so mi odpovedali let. Moras napisati zahtevek. Najprej ti ponudijo "bon" s katerim lahko kupis let v prihodnosti, ce to zavrnes, pa dobis denarno odskodnino.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Smurf ()

perci ::

ma dej...bi bilo smešno tole z adrijo, če ne bi bilo res tok ibr nadležno

Nazadnje sem se vračal iz Sofije čez dunaj....in noben ni vedel, kdaj let iz dunaja leti.

Boarding passov itak nisem dobil na checkinu v sofiji, zato sem si jih naredil prek appa. seveda je bil čas leta na boarding passu drugačen kot na ekranu na letaličšu...potem se pojavi obvestilo, da pejt vprašat na austrian, kaj se dogaja - tam itak noben ničesar ne ve, oni še vedno mislijo, da letimo po starem urniku...

no, potem ugotovimo, da nas je v bistvu prišel pobrat let iz prage...hvala kurcu, da nisem prihajal iz prage, ker bi se mi snelo, če bi moral za brezveze delat obvoz na dunaj. Tak režim smo imeli pred leti v Myanmaru, ko je bila hop on hop of varianta. Isti let za 4 destinacije...ena za drugo. Vmes so mal nataknkal, folk je šel dol z letala prižgat čikec....tu smo tamo negdje.

No, veselica se itak začne, ko prispemo na brnik...prtljaga....sej ne veš a bi se pizdil al smejal. Pride 10 kufrov, ostalega ni. Vsi se gledamo, kaj tem idiotom ni jasno. In se začne gužva na okencu za prijavo izgubljene prtljage, kjer je itak samo en uslužbenec, čaka nas pa 50.

Čakamo pol ure, uslužbenec ureja počasi enega za drugim...veliko folka že zapusti letališče. In po približno pol ure...pride naša prtljaga. Nikogar tam, ki bi celi dvorani povedal, da naj bomo potrpežlkjivi, ker bo prtljaga v roku pol ure na voljo...ne raje čakamo v vrsti za potrdila, ki jih v resnici ne rabimo.

Pika na i ::

@Smurf, poglej kar je prilepil GizmoX. Očitno to ni zamuda ampak odpovedan let.

perci je izjavil:

ma dej...bi bilo smešno tole z adrijo, če ne bi bilo res tok ibr nadležno

Nazadnje sem se vračal iz Sofije čez dunaj....in noben ni vedel, kdaj let iz dunaja leti.

Si imel še srečo.
Letijo tudi prek Frankurta in Münchna.

Zgodovina sprememb…

perci ::

Ne vem, če si me razumel, moj let je imel konekcijo na dunaju, kar ni sporno. Itak sem iz sofije do dunaja letel z LH.

Pika na i ::

Ja, ker LH leti iz Sofije - na Dunaj.
In tako tudi namesto da adria direkt pelje iz Sofije v Lj (kar reklamirajo!), v Sofiji LH pobere adria potnike, ki gredo, glede na čas leta iz Sofije prek zgoraj dveh omenjenih in Dunaja do Lj. In adijo direkt let.

mikhaair ::

Torej operacije AA iz Brnika so zanic. Kaj pa posojanje letal in posadk, ki naj bi delalo plus? Za koga letijo, kje so locirani? Al to po potrebi odletijo z Brnika?

Vice ::

Zanič so samo začasno zaradi umetnega zniževanja cene.

Mavrik ::

Ta "začasno" se vleče že kako leto. (Pa še pred tem niso bili nevemkaj, ampak so vsaj večinoma te spravili na cilj isti dan).
The truth is rarely pure and never simple.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mavrik ()

perci ::

Vice je izjavil:

Zanič so samo začasno zaradi umetnega zniževanja cene.

Kaksnega zniževanja cene? AA je najdražji prevoznik ever. Če rabiš fiksen termin, boš plačal trojno ceno.

Vzamem nazaj, zadnja dva leta v bruselj sta bila 140 in 144 EUR. Zjutraj gor, zvečer nazaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: perci ()

jernejl ::

Pika na i je izjavil:

Pisala sem na Agencijo za civilno letalstvo.
Odzivi teh nacionalnih organov na (uradne) pritožbe so lahko precej dolgi, tudi po več mesecev. Samo povem :)
Če gre za uradno pritožbo (in ne zgolj za kakšno vprašanje), potem je postopek tak, da se je najprej treba pritožiti letalskemu prevozniku, in šele če z njihovim odgovorom nisi zadovoljna (ali ga v roku sploh ni), se lahko pritožiš nacionalnemu organu.
Ena izmed institucij, ki ti lahko brezplačno pomagajo bodisi s strokovnim nasvetom bodisi pri pritožbi, je še Evropski potrošniški center (epc.si).

Pika na i je izjavil:

@jernej, a bo tale obrazec ok ali obstaja še kakšen drug?
Obrazec je OK. Obstaja sicer še en drug (PDF na linku, ki ga je podal GizmoX), ampak gre za enako stvar v drugi obliki.

Pika na i je izjavil:

Ja, ker LH leti iz Sofije - na Dunaj.
In tako tudi namesto da adria direkt pelje iz Sofije v Lj (kar reklamirajo!), v Sofiji LH pobere adria potnike, ki gredo, glede na čas leta iz Sofije prek zgoraj dveh omenjenih in Dunaja do Lj. In adijo direkt let.

V takem primeru bi se pri Adrii morda lahko sklicevali na "preusmerjen let" (točka 3.2.4. smernic za razlago Uredbe ES 261/2004).
Za koliko pa se spremeni čas prihoda na cilj? Najenostavneje bi bilo, če bi se zadevo dalo opredeliti tudi kot zamudo v smislu 6. člena Uredbe (mimogrede, Uredbo je treba brati drugače kot je napisana :) Pomembna je zamuda ob prihodu na cilj in ne zamuda ob odhodu).
Potem so ti v vsakem primeru dolžni vrniti kupnino, ne glede na to, ali konkretna situacija spada pod "odpoved" leta ali pod "zamudo".

Termin "združen let", ki ga omenjaš, v relevantni zakonodaji ne obstaja, tako da je obstoječi primer treba umestiti bodisi v "odpoved" bodisi v "zamudo".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

perci ::

Vi ste s tole sofijo vse pomešali. Let od adrije je bil samo od dunaja do lj in obratno, ne pa od dunaja do sofije in obratno.

Že v štartu sem kupil karto, kjer ni bilo direktne povezave ampak je šla čez dunaj, tako da to ni sporno. Problem pa je, da je tisti let, ki nas je peljal iz dunaja do ljubljane priletel s potniki iz prage, namenjenimi v ljubljano - zaradi tega je imel dobro uro zamude. Najebali so ga predvsem tisti iz Prage, ki so morali leteti čez dunaj in potem dodatno uro čakati v letalu na dunajskem letališču.

Pa dobr, to vse še preživiš, ampak tisti fiasko s prtljago me je pa vrgel iz tira. Pa še vse to se je dogajalo ob polnoči po napornem dnevu....

Pika na i ::

Hvala ti še enkrat jernej.
Prebrala sem že toliko, da me glava boli.:) Ne morejo se sklicevati na zamudo. Iz vsega prebranega, gre za odpovedan let.

V tem mailu, ki so mi ga poslali, je navedena številka, kamor se naj obrnejo potniki. Prav navedeno je za potnike, ki imajo elektronsko vozovnico.
Tudi če telefonske številke ne bi imeli, lahko bi na njej dežurala ves dan. Ni odziva.
V podobnem primeru je posredoval EPC Slovenija

Adria bi mi MORALA ponuditi tudi drugo opcijo - vračilo kupnine. Če se ne oglasim, pomeni, da se strinjam z NJIHOVO izbiro. Ampak jaz se NE morem oglasiti (če se ne oglašajo) in zahtevati druge možnosti. No, bom se. Ker grem na Brnik. Prišla bom s karto in povedala, da NE želim Leta JP700 kamor so me vrgli ampak denar nazaj.

Kar se pa zamud tiče - čas prihoda je štet takrat, ko se odprejo vsaj ena vrata (tako piše, ne me vprašat kje, ker ne vem:) - od takrat se šteje zamuda

Moj prihod je sicer zamaknjen za 1h25.
Ne želim na ta let,ker ne mislim eno uro čepet v letalu na vmesnem letališču na povsem drugem letu, ki ga nikdar nisem želela, hočem plačano nazaj.
In očitno moram to povedati iz oči v oči, ker drugače ni možno.
O odškodnini sploh še nisem premišljevala.

Če bodo kaki izgredi na Pučniku, potem sem to jaz.

Smurf ::

Hmmm... porocaj kako bo slo, ker me resnicno zanima. Osebno mislim, da gre se zmeraj zgolj za zamudni primer. Ampak lahko, da se motim in se bom naucil nekaj novga.

Pika na i ::

perci je izjavil:

Najebali so ga predvsem tisti iz Prage, ki so morali leteti čez dunaj in potem dodatno uro čakati v letalu na dunajskem letališču.

Ja perci, in tako najebajo tudi tisti, ki bi morali direkt iz Sofije v Ljubljano, pa je ta let odpovedan in so zmetani na LH, ki gre prek Frankfurta, Dunaja in Munchna v Lj. In ravno tako čakajo v avionu na vseh omenjenih letališčih, za pasji klinac.

jernejl ::

perci je izjavil:

Vi ste s tole sofijo vse pomešali.

Ja, se je pač to primerilo tistim iz Prage, ki so namesto leta A -> B dobili let A -> C -> B z dodatno zamudo. Najbrž iz ekonomskih razlogov - zato, da je prevoznik več zaslužil ali manj izgubil.
Tako početje bi lahko sodilo med nepoštene poslovne prakse. Nepošteno je tako do potnikov kot do ostalih prevoznikov, ker ponujajo določeno storitev po določeni ceni, po nakupu pa dostavijo slabšo storitev za isto ceno. Morda bi "pomagala" še kakšna prijava na TIRS, ali pa vsaj grožnja s prijavo zaradi nepoštenih poslovnih praks :)

Pika na i ::

Evo, takole mi piše. A je lahko še bolj nedvoumno, da je let odpovedan?

Ljubljana - Sofia: Flight JP324 has been canceled.

Ljubljana - Sofia: New flight proposed

12:35 Ljubljana Joze Pucnik (LJU)
Technical Stop Sarajevo International
16:10 Sofia Sofia (SOF)

Ob tehnical stop je zraven narisana črpalka .:)

perci ::

Ja, to najbrž ni dvoma. Ampak zanimivo je, da je tudi meni napisalo novo številko leta (tistega iz prage), čeprav je pa realna posledica bila ena ura zamude. Če je številka leta druga, sklepam, da je let odpovedan.

Pika na i ::

Tale let ob 12:35 s številko JP700, vozi na relaciji Lj - Sarajevo.
Tako da je tisti tehnical stop ena navadna laž.

mikhaair ::

Mogoče je pa v Sarajevu kerozin cenejši? Mogoče bodo tudi hrano in pijačo tam naložili? Malo za šalo malo zares. Sočustvujem Pika, upam da urediš.
Zgoraj omenjeno nižanje cen in razumevanje nekoga, da se govori o kartah, pa je, domnevam da, napačno. Govora je o nižanju cene podjetja. Čeprav ne vem, kaj bi se še dalo znižat. Premoženja je bolj malo. Linije in sloti na letališčih. Blagovna znamka in zaposleni. Tehniko so prodali. Letalska šola ne ustvari kaj dosti. Avioni so na lizing...

Invictus ::

Saj je že pol leta jasno, da Adria združuje lete zaradi slabe zasedenosti.

Še v Munchen, ki je bil non stop poln, zdaj filajo letalo s postankom v Zurichu. Sam tukaj je zgleda Zurich kritičen, saj je bilo tam kar precej odpovedi letov, sploh čez vikend.

Pač še en umotvor nekih managerjev, ki nimajo pojma.

Dolgoročno taka mala družba, kot je Adria, ne more preživeti zaradi prevelikih stroškov osebja. Lahko bi kaj naredili na to temo, sam bi morali odpustiti cel kup odcvetelih stevardes, ki so dobile službo v administraciji...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

perci ::

dvomim, da so stroški odcvetelih stevardes tisto, kar drži adrijo nazaj

Invictus ::

One so podane samo kot primer kako se dela...

Glede na to, da bre državne pomoči nikoli ni bila profitablna, je tako najbolje, da se jo ukine.

Oz., je za to kar poskrbel novi lastnik...

Je pa tudi res, da trenutno praktično nobena letalska družna ne izkazuje nekega blaznega profita...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

Vice ::

perci je izjavil:

Vice je izjavil:

Zanič so samo začasno zaradi umetnega zniževanja cene.

Kaksnega zniževanja cene? AA je najdražji prevoznik ever. Če rabiš fiksen termin, boš plačal trojno ceno.

Vzamem nazaj, zadnja dva leta v bruselj sta bila 140 in 144 EUR. Zjutraj gor, zvečer nazaj.


Zniževanje vrednosti podjetja, da ne bo pomote.

Pika na i ::

Takole.
Po ne vem koliko klicih v prazno, je danes zazvonil moj telefon. S številke, ki je nisem nikdar klicala, ker tudi ni nikjer zapisana kot številka, kamor se naj obrne potnik.
(Na mail, ki je govoril o združenem letu, sem odgovorila in dobila odgovor, da sem poslala sporočilo na mail, ki ne obstaja)

Gremo na klic
-ste ta pa ta? kličem iz Adrie, sem ta.
Ja?
- vi bi radi vračilo kupnine za karto
Ja, ne želim tega leta, mi je prav žal.
- prav potem bomo odpovedali (ne vem točno kaj je rekla)
in seveda vrnili denar na kartico s katere je bilo plačano?
- Ja ampak bo trajalo kakih 10 dni
prav. mi je žal ampak mi ne ustreza.....(hotela sem še nekaj govoriti)
-Ja bomo , nasvidenje
Konec.

Ne mine pet minut, prileti mail od Agencije za civilno letalstvo - odgovor na vprašanje
(vprašala sem jih, kako naj stopim v stik z letalskim prevoznikom, ki se ga ne da dobit na telefon, ki ga ponuja za kontakt)
Odgovor je bil - obrnite se na letalskega prevoznika
"Na spletni strani prodajalca imate objavljene kontaktne številke oziroma el. naslove."
Mislim - dovolj jasno sem jim povedala, da jih je nemogoče dobit. Ampak so pa odzivni.


Glede na to, da ne morem več (še včeraj sem lahko) pogledat na "urejanje leta", so mi lete že skenslali.
Kakšnega njihovega dopisa seveda nisem dobila. Še.

@Jernej, pritožba vseeno, tista uradna? Najbrž ja.

dripac ::

Tole pa že meji na branje tragikomedije. :O

jype ::

Letenje je okoljsko nevzdržno. Adria le rešuje planet.

dripac ::

True dat.

jernejl ::

Pika na i je izjavil:

@Jernej, pritožba vseeno, tista uradna? Najbrž ja.
Proti čemu bi se pa pritožila?
Za morebitno dodatno odškodnino, če je do odpovedi prišlo manj kot dva tedna pred letom, se pritožiš Adrii, preko njihovega spletnega obrazca ali s PDF obrazcem s spletne strani o pravicah potnikov, ki ga po pošti pošlješ Adrii.
Nacionalnemu organu se lahko pritožiš, če meniš, da je Adria kršila tvoje pravice ob odpovedi leta. V tvojem primeru morda to, da te niso ustrezno pisno obvestili o tvojih pravicah.

Kontakt pa ste uspeli vzpostaviti in obljubili so ti vračilo kupnine, tako da se glede tega trenutno ne moreš pritožiti. Lahko bi se, če ti denarja ne bodo vrnili v predpisanem roku (7 dni).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: jernejl ()

Pika na i ::

Ma prav bedno je, z Adrio sem rada letela. In res nikdar nobenih težav.
Let naj bi bil 8., obvestili so me 1.
(nekaj spada pod časovni okvir sedmih dni, okoli odpovedi in odškodnin, bom našla pa napišem)

Jah, obljubili so v desetih dneh.
Se lahko izgovarjajo, da nismo bili v kontaktu?
Jaz imam pač rada črno na belem napisano, kaj in kako se zmenimo.

Hvala za vse odgovore.

Pika na i ::

Evo tole

1. V primeru odpovedi leta:

(a) zadevnim potnikom ponudi pomoč dejanski letalski prevoznik v skladu s členom 8; in
(b) zadevnim potnikom ponudi pomoč dejanski letalski prevoznik v skladu s členom 9(1)(a) in 9(2), kakor tudi pomoč, predvideno v členu 9(1)(b) in 9(1)(c), v primeru spremembe poti, kadar je utemeljeno pričakovani čas odhoda novega leta najmanj naslednji dan po načrtovanem času odhoda odpovedanega leta; in

(c) imajo zadevni potniki pravico do odškodnine, ki jim jo mora plačati dejanski letalski prevoznik v skladu s členom 7, razen če:

(i) so o odpovedi obveščeni najmanj dva tedna pred odhodom po voznem redu; ali

(ii) so o odpovedi obveščeni dva tedna do sedem dni pred odhodom po voznem redu in jim je ponujena sprememba poti, ki jim zagotavlja odhod največ dve uri pred odhodom po voznem redu in prihod v njihov končni namembni kraj manj kot štiri ure po prihodu po voznem redu; ali

(iii) so o odpovedi obveščeni manj kot sedem dni pred odhodom po voznem redu in jim je ponujena sprememba poti, ki jim zagotavlja odhod največ eno uro pred odhodom po voznem redu in prihod v njihov končni namembni kraj manj kot dve uri po prihodu po voznem redu.

Pika na i ::

Agencija za civilno letalstvo - najlepša hvala.
Dobila še en njihov mail, s priponko o refundaciji s strani let. prevoznika.

Tako da, ko bo vračilo na računu, bo stvar zame zaključena.

Denar prispel, konec zgodbe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenila: Pika na i ()

Pika na i ::

Piloti bodo stavkali

"Piloti bodo tako stavkali od 8. septembra do 10. septembra, drugo stavko bodo začeli 18. septembra in jo končali po treh dneh 20. septembra, tretjo pa so napovedali v obdobju od 30. septembra do 2. oktobra."

"Iz Adrie Airways pa so sporočili, da pogajanja še niso končana in da se v prihajajočem tednu nadaljujejo. Ker pa so interne narave, vmesnih faz ne morejo komentirati, so zapisali v odzivu na napoved stavke."

Invictus ::

Adria je kot taka mrtva...

Drzava lahko ponudi odkup za 1 EUR, drugace naj gre v maloro.

Ampak kasneje naj se pa pripoji enemu vecjemu prevozniku v Star Aliance.

Ce to deluje za Austrian, bi lahko tudi za Adrio...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Urbano#Desno ::

Geme over?


Me pa zanima kaj bodo naredili z kartami, ki so že bile prodane za lete na dneve stavke.

Invictus je izjavil:

Adria je kot taka mrtva...

Drzava lahko ponudi odkup za 1 EUR, drugace naj gre v maloro.

Ampak kasneje naj se pa pripoji enemu vecjemu prevozniku v Star Aliance.

Ce to deluje za Austrian, bi lahko tudi za Adrio...


Mah nekje sem zasledil da majo 90M pufa. Tole se pomojem ne splača reševati nikomur, avijoni baje niso več njihovi, hangar so prodali, manda jim ostane samo še neka poslovna zgradba. :D

Zgodovina sprememb…

Invictus ::

Prevelik puf.

Potem pa stecaj in nakup firme iz stecajne mase.

Sam kaj ko ima IP neka firma iz Malte...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Urbano#Desno ::

Mah pomojem bo enostano stečaj tko da najebali bodo upniki.

Zanimive linije pa si bodo razdelili
Moja špekulacija

frankfurt, bruselj lufthansa
zurich swiss
dunaj austrian
plus mogoče še kakšna destinacija

ostalo pa verjetno iz brnika ne bo več dosegljivo.

BuDi79 ::

Pika na i je izjavil:

Piloti bodo stavkali

"Piloti bodo tako stavkali od 8. septembra do 10. septembra, drugo stavko bodo začeli 18. septembra in jo končali po treh dneh 20. septembra, tretjo pa so napovedali v obdobju od 30. septembra do 2. oktobra."

"Iz Adrie Airways pa so sporočili, da pogajanja še niso končana in da se v prihajajočem tednu nadaljujejo. Ker pa so interne narave, vmesnih faz ne morejo komentirati, so zapisali v odzivu na napoved stavke."
Zakaj tako radi skrivajo, da je bi en izmed osnovnioh problemov tudi 3x previsoke plače pilotov in osebja v času, ko Adria še ni bila "na tleh". Takrat je bil en tak kup člankov, kako se je nov lastnik obvezal da bo prevzel bizarno bogate dogovore o plačah pilotov in osebja, ki je bila takrat med najvišjimi v Evropi, kljub temu da je Adria prevoznik iz države ki se z Emirati in podobnimi ne more primerjati. Zakaj piloti niso pobegnili Adriji že prej ... ker bi pri eni normalni konkurenci dobili najmanj 1/2 nižjo plačo, raje pa več (pri nizkocenovnikih sploh) - zdaj je seveda pesem druga, ampak zdaj se pa menda piloti itak nimajo kam it.

Invictus ::

Problem Adrie je bil v "strokovnih" svetih profesorjev z EF, ki so govorili, da Adria ne obstaja zato, da bi delala dobicek.

Folk pa tudi misli, da piloti blazno zasluzijo...

Preprosto je bila firma precej domacijska do veljakov, ki so na pol zastonj veliko leteli dokler se je dalo. In pumpali denar ven.

Adria je imela dovolj linij in potnikov, da bi ob normalnem vodenju povsem lepo prezivela...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • predlagal izbris: echo ()

Pika na i ::

mat xxl ::

Tudi pri nas veliko letimo na tej liniji Kiev Ljubljana, pa smešno, kako se spreminja, včasih je bila samo Austria..., potem Malev, potem Cehi, celo Poljaki, zadnje čase spet nič pametnega, morda še najbolj stara klasična preko Dunaja, ki pa nikakornni poceni, ugodna je le iz Italije Benetk, kar pa spet ni Ljubljana. Ja tale Adria je že na pol pokopana.......

AndrejO ::

Invictus je izjavil:

Adria je kot taka mrtva...

Drzava lahko ponudi odkup za 1 EUR, drugace naj gre v maloro.

Zakaj pa naj bi država sedaj kupovala družbo, ki ima še več dolgov, kot jih je pa imela od prodaji?

AndrejO ::

Invictus je izjavil:


Adria je imela dovolj linij in potnikov, da bi ob normalnem vodenju povsem lepo prezivela...

Se strinjam, samo če bi to bilo vredno reševati, zakaj se jo je potem prodalo neki XY firmi, ki z letalstvom nima kaj dosti, se pa očitno odlično spozna na finančni inženiring?

Mavrik ::

AndrejO je izjavil:

Invictus je izjavil:


Adria je imela dovolj linij in potnikov, da bi ob normalnem vodenju povsem lepo prezivela...

Se strinjam, samo če bi to bilo vredno reševati, zakaj se jo je potem prodalo neki XY firmi, ki z letalstvom nima kaj dosti, se pa očitno odlično spozna na finančni inženiring?


Zakaj pa predvidevaš da je motiv sploh bil reševanje česar koli? In ne hitro izčrpanje firme za zaslužek lastnikov in potem likvidacija podjetja?
The truth is rarely pure and never simple.

AndrejO ::

Ne vidim, da bi bil cilj RS hitro izčrpanje in likvidacija podjetja. Prodaja pa je bila zadnja realna možnost, da država z izbiro primernega novega lastnika še malo vpliva na prihodnost podjetja.

Kar sedaj počno zasebniki, je pač stvar zasebnikov in pri teh je težko filozofirati, da ne počno stvari, ki so jim v interesu za početi.

jype ::

Invictus je izjavil:

Problem Adrie je bil v "strokovnih" svetih profesorjev z EF, ki so govorili, da Adria ne obstaja zato, da bi delala dobicek.
To ne drži.

Urbano#Desno ::

jype je izjavil:

Invictus je izjavil:

Problem Adrie je bil v "strokovnih" svetih profesorjev z EF, ki so govorili, da Adria ne obstaja zato, da bi delala dobicek.
To ne drži.

Seveda drži. Točno to so trdili 'ugledni' profesorji ekonomske fakultete in tako se bo končala še ena zgodba iz strani socialstićnega upravljanja zafuranega podjetja. Pod levaki je res vse kronično degenerirano in crkne takoj ko dajo prste iz tujih žepov, kljub novem normalnem k profitu usmerjenemu gospodarju.

BuDi79 ::

jype je izjavil:

Invictus je izjavil:

Problem Adrie je bil v "strokovnih" svetih profesorjev z EF, ki so govorili, da Adria ne obstaja zato, da bi delala dobicek.
To ne drži.
22.10.2013:
Maks Tajnikar: Osebno sem še danes prepričan, da Adria Airways ni tukaj zato, da dela dobiček. Obstaja zato, da se ljudje lahko vozimo. Klinični center obstaja zato, da ljudi zdravi, ne pa da dela dobiček.
Maks Tajnikar je (še vedno) doktor ekonomije in podjetništva ter redni profesor Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani.

predava predmete:
Management javne organizacije
Management rastočega posla
Mikroekonomija 2
Temelji makroekonomije
Ekonomika zdravstva 1
Management neprofitnih organizacij
Mednarodno podjetništvo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

PH03N1X ::

Adria Airways bi morala v četrtek zvečer poleteti iz Ljubljane na Dunaj, a ker sta jo tam čakala avstrijska policija in sodni izvršitelj, je letalo ostalo prizemljeno.:))https://www.24ur.com/novice/slovenija/a...

https://www.rtvslo.si/gospodarstvo/adri... za 250€ :)) saj ne veš če je to že smešno al žalostno

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: PH03N1X ()

Urbano#Desno ::

Kaka komedija.

Izgleda adrija res nikomur me placuje telih odskodnin, ker tudi jaz cakam ze pol leta na 250 evricev. Pa razen obljub nisem of njih dobil se nicesar.

mikhaair ::

Komedija že, ampak tudi banana država.
««
4 / 15
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31843882 (35279) perci
»

Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
6114312 (8815) stara mama
»

Letalski nasveti

Oddelek: Loža
304107 (3431) St235
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7923360 (20605) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10523912 (20845) xsum1

Več podobnih tem