» »

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako

«
1
2

dronyx ::

Zadnjič sem nekje v medijih zasledil novico, da naj bi Adria Airways v ekonomskem razredu na svojih letih ukinila brezplačno hrano in pijačo. Ob tej novici sem pomislil, da je nekdo v "sektorju za strateško načrtovanje" Adrie Airways prišel na idejo, da bo iz firme naredil nizkocenovnika, pri čemer niso začeli pri nižanju cene, ampak pri kleščenju storitev.

Danes pa sem poslušal zgodbo znanke, ki je zaradi okvare letala Adrie Airways ostala v Hurgadi več kot 24 ur.

Let iz Hurgade naj bi imeli ob 8 uri zvečer in tik pred vzletom je pilot ugotovil težave s hidravliko in vrnil letalo na letališče. Potnike so potem izkrcali in jih pustili čakati do 6 ure zjutraj v letališki zgradbi, ohlajeni na 16 stopinj. Namesto da bi poslali po njih nadomestno letalo (kar je ob tako maloštevilčni floti verjetno res težko, če ne najamejo nekje drugje letala), so čakali mehanika iz Ljubljane, da servisira letalo, potnike pa namestili v nek hotel. Potem so ob polnoči ponovno poskušali vzleteti in se je zopet pojavila težava. Medtem ko je serviser letala napako odpravljal, so bili potniki prisiljeni sedeti na svojih mestih dve uri, pri čemer si verjetno ni težko predstavljati kako izpade takšna situacija ob majhnih otrocih in diareji, ki je v kombinaciji z Egipčansko umazano vodo spremljevalka takšnih dopustov. In za konec naj bi bilo potrebno še dočrpati v letalo gorivo, ker so ga porabili med čakanjam na popravilo.

Adria Airways očitno postaja nizkocenovnik z napako. Cene niso konkurenčne ostalim iz tega razreda letalskih družb.

pegasus ::

Standardna procedura, ki se lahko pripeti kadarkoli, kjerkoli in komurkoli.
Ali bi raje dobil znanko nazaj zapakirano v nekaj vrečkah? Potem vsaj rantat ne bi mogla ...

Invictus ::

Večna napaka Slovencev, ko hodijo s slovenskimi agencijami in letalsko družbo po svetu za 2x ceno ...

Samo zato ker se jim ne da zapeljat do Trsta ali Muenchna ...

Kar se pa tiče okvare, se pač zgodi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

dronyx ::

Bi moral pogledati statistiko, samo zdi se mi, da se takšne težave zadnjih nekaj let pogosteje pojavljajo (ali pa prej niso prišle v medije).

Gandalfar ::

To se vsem dogaja, kar najdi globalne statistike.

pegasus ::

Lahko vsak dan spremljaš avherald.com in se seznanjaš s stanjem ...

noraguta ::

Invictus je izjavil:

Večna napaka Slovencev, ko hodijo s slovenskimi agencijami in letalsko družbo po svetu za 2x ceno ...

Samo zato ker se jim ne da zapeljat do Trsta ali Muenchna ...

Kar se pa tiče okvare, se pač zgodi.

parkirnina v monakovem na aerodromu te pa lohk pride tudi tam nekje. IIrc sm odkartal 150e za 10 dni enkrat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

dronyx ::

pegasus je izjavil:

Lahko vsak dan spremljaš avherald.com in se seznanjaš s stanjem ...

Težave Adrie Airways v Hurgadi na tem seznamu ni. Pa upam tudi, da so ostale letalske družbe sposobne zagotoviti nadomesto letalo, medtem ko servisirajo okvaro. Je pa verjetno res ceneje potnike namestiti v nek ceneni hotel, kot pa se s tem zajebavat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

noraguta je izjavil:


parkirnina v monakovem na aerodromu te pa lohk pride tudi tam nekje. IIrc sm odkartal 150e za 10 dni enkrat.

30 - 40 EUR v vaseh zraven letališča.

Pa še na letališče te pripeljejo in te pridejo iskat ...

Sicer pa tudi parkiranje na Brniku ni zastonj ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Invictus ()

shadeX ::

Let me get this straight..

Dejansko tvoja znanka "benti" nad situacijo ker so šli popravljati letalo in je zato zamudila domov? :)

Lahko rečem samo, slava pilotu da je napako odkril, kakršna je že bila.

dronyx ::

Invictus je izjavil:

Sicer pa tudi parkiranje na Brniku ni zastonj ...

Če pustiš avto na Brniku za teden dni te pride če se ne motim okrog 50 evrov. Za ta denar dobiš parkirišče tudi na drugih letališčih. Poleg tega ima Brnik za moj okus res škandalozno zanič povezave z glavnim mestom - Ljubljano.

noraguta ::

Invictus je izjavil:

noraguta je izjavil:


parkirnina v monakovem na aerodromu te pa lohk pride tudi tam nekje. IIrc sm odkartal 150e za 10 dni enkrat.

30 - 40 EUR v vaseh zraven letališča.

Pa še na letališče te pripeljejo in te pridejo iskat ...

Sicer pa tudi parkiranje na Brniku ni zastonj ...

je pa taxi do brnika cenejši, od bencina do minhna. lahko te pa zategne tudi kak poznani. osebno grem pa lahko celo peš.

Za vasi okrog pa nisem vedel, bom vzel na znanje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

eric_cartman ::

S temi nadomestnimi letali se vse sliši tako, kot da is Adria lasti ogromno floto Airbusov in ogromno pilotov. Vsi vemo, da temu ni tako. Torej vprašanje, če so sploh imeli možnost poslati še eno letalo v Hurgado.

Sicer pa stalni problem Slovencev, da morajo povsod nekaj pljuvat čez določene stvari.. Tako kot so že nekateri pred mano povedali, super je, da je pilot napako odkril in da se je vse to uredilo..Ali bi raje videl, da bi kljub napaki poleteli??

dronyx ::

shadeX je izjavil:

Lahko rečem samo, slava pilotu da je napako odkril, kakršna je že bila.

Ja res. Upam, da mu na vhodu Jožeta Pučnika postavijo doprsni kip.

RejZoR ::

S servisiranjem letal se ni za hecat. Večina nesreč nastane zaradi idiotskih šlamparij, sekanja ovinkov in hitrih popravkov za "that'll do". Tle nimaš kaj. Edino kar bi lahko uredil, da bi potniki lahko šli s kakšnim drugim letalom/ponudnikom.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com

eric_cartman ::

dronyx je izjavil:

shadeX je izjavil:

Lahko rečem samo, slava pilotu da je napako odkril, kakršna je že bila.

Ja res. Upam, da mu na vhodu Jožeta Pučnika postavijo doprsni kip.


Govoriš ravno tako, kot da bi vsak Cojz znal poleteti z letalom..Zakaj nisi kar ti prišel po njih??

Glavna pilotova naloga je, da potnikom zagotovi varen vzlet in pristanek na cilj in čisto nič drugega. Vse drugo je odvisno od organizacije Adrie Airways..

noraguta ::

pa itak je bil to v osnovi čarterski polet. kar težko primerajš z poleti adrije. je pa adrija konstantno draga. glede cateringa na letalih pa v splošnem lahko samo rečem, naj ga kar obdržijo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

dronyx ::

RejZoR je izjavil:

S servisiranjem letal se ni za hecat. Večina nesreč nastane zaradi idiotskih šlamparij, sekanja ovinkov in hitrih popravkov za "that'll do". Tle nimaš kaj. Edino kar bi lahko uredil, da bi potniki lahko šli s kakšnim drugim letalom/ponudnikom.

Mene ni bilo na letalu, tako da težko rečem iz prve roke, kaj se je res dogajalo in kako je bil servis dejansko opravljen. Je pa verjetno za večino potnikov zelo mučna situacija, da gledaš serviserja, ki pred vzletom popravlja letalo in poskuša ugotoviti, kaj je narobe. Če od prve napake ne odpravi in se težava pri ponovnem vzletu ponovi, pa potem toliko huje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Invictus ::

noraguta je izjavil:


Za vasi okrog pa nisem vedel, bom vzel na znanje.

Praktično ene par vasi okoli živi samo od tega.

Imajo eno garažo, veliko, industrijsko in celo sobe če hočeš prespati.

Google ti bo vse našel.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

shadeX ::

@dronyx. Toplo ti priporočam kak ogled dokumentarca Aircrash investigation. Mene že ko gledam mine da bi (še) kdaj letel z letalom.

Če pilot napake ne bi odpravil se lahko on in potniki znajdejo v situaciji iz katere ni povratka. Letalo pada in ti veš da boš umrl.. takrat bi si toplo želel da bi počakal tistih 24ur in si v tem času pogledal še kakšno znamenitost tamkajšnega mesta or whatever, ter po določenem času varno poletel.

Najlažje je kurcat čez vse, ko pa pride do smrtnih žrtev, pa ljudje vsi zgroženi zakaj pilot ni uvedel posebnih ukrepov, ker je vedel da ima letalo napako, itd itd.

Invictus ::

shadeX je izjavil:


Najlažje je kurcat čez vse, ko pa pride do smrtnih žrtev, pa ljudje vsi zgroženi zakaj pilot ni uvedel posebnih ukrepov, ker je vedel da ima letalo napako, itd itd.

Večina nesreč se zgodi ker pilot tega ni vedel.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

pegasus ::

shadeX je izjavil:

@dronyx. Toplo ti priporočam kak ogled dokumentarca Aircrash investigation. Mene že ko gledam mine da bi (še) kdaj letel z letalom.
Ne pretiravaj, ti dokumentarci so, čeprav ljudski in temu primerno površni, najboljše lekcije, kako upravljat IT infrastrukturo. Veliko bolje je, če prebereš kako dejansko poročilo o incidentih (300+ strani).

Dronyx: drama je vedno ob vsakem neplaniranem dogodku. Tokrat je vsaj Adria poskrbela za prenočišča. Meni se je letos že 2x zgodilo, da sem moral zase poskrbeti kar sam, na lastne stroške. Prvič so mi štrajkali kontrolorji, drugič pa piloti ...

shadeX ::

Ne pretiravaj, ti dokumentarci so, čeprav ljudski in temu primerno površni, najboljše lekcije, kako upravljat IT infrastrukturo.


Meni se ne zdijo. Saj ni nobene znanosti v teh dokumentarcih. Tam pove kaj se je z letalom dogajalo, ter kaj je šlo narobe in prišlo do strmoglavljenja. V nekaterih primerih tudi pove kako do tragedije ne bi prišlo če bi pilot vedel za napako (@Invictus imaš prav), ter letalo drugače obvladoval. V drugih primerih pa pač to ni mogoče in so že takrat obsojeni na tragedijo.

Anyway, zakaj bi moral brat 300+ strani da izvem....kaj kar mi v dokumentarcu ne pove? Kaj naj bi bilo v dokumentarcu površno..? Si ne predstavljam. Argument prosim.

dronyx ::

Tu nekateri pišete, kot da jaz trdim, da bi moral pilot vzleteti s pokvarjeno hidravliko. Ne poznam sicer njihovih navodil oziroma procedur, bi pa pričakoval, da pri resnejših okvarah, kar napaka na sistemu hidravlike po moje je, zagotovijo tako ali drugače nadomestno letalo, pokvarjeno pa v miru popravijo in naredijo vse potrebne teste. Sam osebno se bi počutil neprijetno, če bi sedel na letalu, pripravljenem za vzlet, medtem ko se serviser poti in preklinja, ker ne more ugotoviti, kaj je narobe. To se po moje ne dela s potniki na krovu!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

mihec87 ::

He ravno zadnjič sem če se prav spomnim na travel chanel gledal 24/7 airport- ko je prišlo do okvare letala(eno je posmegnilo drugega) in so potniki isto čakali na letališču kak dan da so zrihtali-pa ni bla ravno neka banana letalska družba..

dronyx je izjavil:

Sam osebno se bi počutil neprijetno, če bi sedel na letalu, pripravljenem za vzlet, medtem ko se serviser poti in preklinja, ker ne more ugotoviti, kaj je narobe. To se po moje ne dela s potniki na krovu!


Drama much..So potniki serviseja sploh videli ko je delal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: mihec87 ()

pegasus ::

ShadeX: primerjaj: QF32 ACI, 4 corners, intervju s kapitanom (part 1, part 2) in report. Lahko pa prebereš še kapitanovo knjigo ;)
Če primerjaš te zadeve, vidiš da je konkretno ta ACI epizoda en overdramatized shit.

Koristno je tudi branje o dejanskem življenju posadk in njihovih vsakodnevnih pripetljajih ... je kar težko še ujeti trenutke letalske romantike. Na eni strani te pritiska firma, na drugi strani te preganja vreme, lovit moraš potnike naokrog in se delat lepe pred njimi in ob vsem tem še pohendlat razne mehanske neprijetnosti.

shadeX ::

Ok, tnx za linke. Bom pregledal ko bom imel malo več časa :)

dronyx ::

mihec87 je izjavil:

Drama much..So potniki serviseja sploh videli ko je delal?

Baje da so. Kot rečeno v prvo napaka naj ne bi bila dokončno odpravljena (takrat so bili predvidevam v hotelu oziroma letališki zgradbi), tako da se je zapletlo še pred drugim poskusom vzleta, nakar naj bi serviser ugotovil, da mora še "resetirati računalnik", da neha javljati okvaro v pilotski kabini (tako je vsaj razložila zaplet potnica iz letala). Samo potnik na letalu se ne spozna na te reči in ne more vedeti, ali bodo čez pol ure strmoglavili nekje nad Grškimi otoki, ali je res potrebno samo računalniku na letalu povedati, da je bila okvara odpravljena.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

pegasus ::

dronyx je izjavil:

Ne poznam sicer njihovih navodil oziroma procedur, bi pa pričakoval, da pri resnejših okvarah, kar napaka na sistemu hidravlike po moje je, zagotovijo tako ali drugače nadomestno letalo, pokvarjeno pa v miru popravijo in naredijo vse potrebne teste.
Fact: Adria vozi čarter z A320. Fact: to je edini A320 v Adrijini floti. Predvidevane: hotel + prenočitev za potnike je bila verjetno tisti trenutek najcenejša opcija, cenejša od nadomestnega letala pri drugi družbi ali dveh letov manjših adrijinih letal.

Gandalfar ::

dronyx: glede na to da si informatik, a si ze kdaj restavriral/popravljal sisteme? Ali po tem, ko v prvih 10-minutah ne najdes kar v osnovi preklopis na scenarij, ki bi se zgodil ce stvari 24 ur ne bi uspel popravit? Pac stvari se fixajo in fixi se zavlecejo.

dronyx ::

pegasus je izjavil:

Fact: Adria vozi čarter z A320. Fact: to je edini A320 v Adrijini floti. Predvidevane: hotel + prenočitev za potnike je bila verjetno tisti trenutek najcenejša opcija, cenejša od nadomestnega letala pri drugi družbi ali dveh letov manjših adrijinih letal.

Ja, saj to je tipično nizkocenovno razmišljanje (za polno ceno).

Gandalfar ::

Eh, cisto vsi isto naredijo.

driver_x ::

Po mednarodnih predpisih potnikom po določenem času čakanja pripada topel obrok, mislim, da nato še eden, po preteku še nekaj ur pa jim pripada hotel. Osebje na letališču take zahteve večinoma odpravi z razmimi izgovori in pri svojem vztrajajo dokler jim ne citiraš ustreznih členov zakonodaje in/ali zahtevaš odgovornega. Potniki večinoma premalo poznamo svoje pravice in se prehitro pustimo odpraviti ali čakati kot opisuje OP.

Invictus ::

dronyx je izjavil:

Tu nekateri pišete, kot da jaz trdim, da bi moral pilot vzleteti s pokvarjeno hidravliko. Ne poznam sicer njihovih navodil oziroma procedur, bi pa pričakoval, da pri resnejših okvarah, kar napaka na sistemu hidravlike po moje je, zagotovijo tako ali drugače nadomestno letalo, pokvarjeno pa v miru popravijo in naredijo vse potrebne teste. Sam osebno se bi počutil neprijetno, če bi sedel na letalu, pripravljenem za vzlet, medtem ko se serviser poti in preklinja, ker ne more ugotoviti, kaj je narobe. To se po moje ne dela s potniki na krovu!

To je res čudno da niso izkrcali potnikov ...

Nas so 1x izkrcali ko na Dunaju pilot ni mogel vžgati enega motorja. Čez pol ure smo bili pa nazaj gor in via Ljubljana ...

Ni pa seveda tako preprosto popraviti zadev, sploh hidravliko.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

delfinus ::

No meni se zdi zelo skandalozno to, da ce najprej preberes ta clanek s strani Adria PR sluzbe http://www.rtvslo.si/tureavanture/prevo...

in potem v maju in juniju sedes na neko Evropsko destinacijo in ugotovis, da je cena ostala ista kot prej pred to "Kakovostno storitvijo po zmerni ceni". Kar je pa seveda novost pa je, da ne dobis niti vec 1 dcl vode zastonj. Cene so vratolomne za evropske destinacije (Bruselj, Frankfurt), drazje kot pa bom poleti letel v Bangkok s Turkish all the way in dobil 3 obroke.

Najbolj hecno mi je, da nazadnje ko sem letel z Adrio se se stevardesice sprehodile s tistim svojim vozickom gor in dol prodale pa 0. Tudi cene tistega skyshopa so taksne, kot da bi dobil poleg se zlat servis :). Kar je najvecji stos, so v to ukinitev mini obrokov vlozili celo 100.000 EUR. Hvala za nizkocenovnika po premium ceni :). Ima, da crkne, banda pogoltna.

lp, d.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: delfinus ()

LeQuack ::

Moraš vedeti, da Adria dejansko ni namenjena meni in tebi, ampak obstaja za prevoz politikov, prijateljev, povezanih oseb in podobnih, ki lahko na račun države poceni potujejo po svetu. Tako da ga je nesmiselno primerjati s pravimi podjetji, ki dejansko nudijo storitve ljudem.
Quack !

pegasus ::

A se spet gremo slovenceljne?

dronyx ::

@delfinus: Saj to sem jaz v osnovi hotel povedat. Adrija je dejansko draga letalska družba, od nizkocenovnikov pa kopira ukinjanje storitev, ob tem, da njeno domače letališče Brnik nima niti najosnovnejših prometnih povezav s prestolnico (to sicer ni krivda Adrie).

Pri Adrii namreč pravijo, da analize kažejo, da so glavni dejavniki odločanja pri nakupu letalske vozovnice cena, vozni red in varnost, ostalih storitev, kot so prtljaga, hrana, rezervacija sedeža in podobno, pa potniki ne prepoznajo kot ključne pri izbiri prevoznika.

Kaj pa je to drugega kot poslovni model nizkocenovnikov? Ne mi pa prodajat bučke, da je Adria bolj varna kot kakšen nizkocenovnik, ali pa nam nesreče nizkocenovnikov nekdo skriva...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

Gandalfar ::

> najosnovnejših prometnih povezav s prestolnico (to sicer ni krivda Adrie).

Dva avtobusa, taxi in kup shuttlov ti seveda niso dovolj. Kaj bi pa se mel?

Blazz ::

Invictus je izjavil:

noraguta je izjavil:


parkirnina v monakovem na aerodromu te pa lohk pride tudi tam nekje. IIrc sm odkartal 150e za 10 dni enkrat.

30 - 40 EUR v vaseh zraven letališča.

Pa še na letališče te pripeljejo in te pridejo iskat ...

Sicer pa tudi parkiranje na Brniku ni zastonj ...


benz, vinjete, cestnine, obraba avta tud niso zastonj, da ne omenjam oportunitetnega stroška časa, k se morš pelat še do minhna 6 ur v eno smer

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Blazz ()

dronyx ::

Gandalfar je izjavil:

Dva avtobusa, taxi in kup shuttlov ti seveda niso dovolj. Kaj bi pa se mel?

Resda ne letim ravno pogosto (kakšne počitnice), samo z javnim prevozom si nikoli na Brniku nisem mogel pomagati, razen če bi seveda plačeval taksi, ampak to ne štejem med "javni prevoz", saj si taksi lahko naročiš kamor koli, če si pripravljen konkretno plačat.

Avtobus? Še nisem slišal, da bi šel kdo na Brnik z avtobusom.

stara mama ::

dronyx je izjavil:

Medtem ko je serviser letala napako odpravljal, so bili potniki prisiljeni sedeti na svojih mestih dve uri, pri čemer si verjetno ni težko predstavljati kako izpade takšna situacija ob majhnih otrocih in diareji, ki je v kombinaciji z Egipčansko umazano vodo spremljevalka takšnih dopustov. In za konec naj bi bilo potrebno še dočrpati v letalo gorivo, ker so ga porabili med čakanjam na popravilo.

Ti pa zelo mal potuješ z letalom, kajne?

3/4 tvojega prispevka je PR sranje, če pa adria ukinja njihove storitve pa....it's their funeral.
Enkrat sem letel z njimi po nesreči.
In še to ker me je lufthanza prestavla zarad zamude povezovalnega leta.
Vsi leti ostalih firm so bili polni.
Adriin avion pa je bil napolnjen nekje 25%..... pol se pa čudijo.

Zgodovina sprememb…

jan_g ::

Avtobus pelje iz Ljubljana na Brnik vsako uro, če se prav spomnim. Sem parkrat uporabil. Je pa smotano, če nisi Ljubljančan, saj moraš najprej priti v Ljubljano z vlakom/avtobusom. Zato so razni "kombi-prevoz-sp" pogosto bolj uporabni kot javni prevoz. Glede osnovnega vprašanja o Adrii: se strinjam, Adria je drag prevoznik in mi sploh ni jasno, kako preživi. Pa ni problem zgolj cena, temveč tudi povezljivost, saj je pogosto iz Brnika potreben prestop več, ali pa nerazumno dolgo čakanje na vmesnih postajah, ker gre iz Brnika zgolj en let na dan (npr. zgodaj zjutraj ob 6:00 let iz Brnika v Kopenhagen, potem pa povezava naprej ob 23h zvečer).

Osebno največkrat uporabljam letališče Marco Polo v Benetkah.

dronyx ::

jan_g je izjavil:

Avtobus pelje iz Ljubljana na Brnik vsako uro, če se prav spomnim.

Ja, to nisem vedel. Pride pa kot kaže prvi avtobus na Brnik nekaj čez 6 uro zjutraj, zadnji pa ima odhod proti Ljubljani ob 20:10 zvečer. Kakor se spomnim smo vedno odeleteli iz Brnika pred 7 uro zjutraj, prišli pa pozno zvečer, tako da žal ta možnost odpade. Poleg tega da moraš jasno še priti do Ljubljane ali Kranja.

AndrejO ::

dronyx je izjavil:

pegasus je izjavil:

Fact: Adria vozi čarter z A320. Fact: to je edini A320 v Adrijini floti. Predvidevane: hotel + prenočitev za potnike je bila verjetno tisti trenutek najcenejša opcija, cenejša od nadomestnega letala pri drugi družbi ali dveh letov manjših adrijinih letal.

Ja, saj to je tipično nizkocenovno razmišljanje (za polno ceno).

Po tej logiki sta tudi Lufthansa in Air France - KLM nizkocenovnika. To niso več '80 leta in konkurenca je huda. Konec koncev večini poslovnih potnikov danes dol visi za "pijačko in sendvič" ampak jih zanimajo učinkovitost, cena in točnost. AA pri temu ne odstopa od drugih družb primerljive velikosti, ki te bodo tudi mirno pustile viseti nekje bogu za hrbtom, če jim je to ceneje.

In ja, AA najbolj tepe "prijaznost" SI in LJU in ni kar tako začela leteti na linijah, ki se ne dotikajo slovenskega zračnega prostora.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: AndrejO ()

Gandalfar ::

> Avtobus? Še nisem slišal, da bi šel kdo na Brnik z avtobusom.

Zakaj pa ne? Ce ti je shuttle za 9 evrov, ki te doma pobere predrag imas avtobus iz glavne zelezniske za 4,10 EUR. Ce je to za vlak ok, zakaj ne bi bilo za letalo?

Vse opcije drugace: http://www.lju-airport.si/sl/potniki-in...

nejcek74 ::

Po mojem mnenju je Brnik eden od najslabših centralno evropskih letasisc, in rect to da ima dobre povezave z Ljubljano je posmeh, avtobus enkrat na uro? večina evropskih letalisc je lepo povezanih z vlakom, ki ga imas na vsake cetrt ure. S taksijem pa se z letalisca itak vozijo samo se Indijci. Povezava je na ravni onega milanskega sekundarnega letalisca, od koder leti Ryan Air.
Ponudba na letaliscu je sramotna, prav tako organizacija in izgled. Dva bifeja kjer lahko dobis kavo, spricer ali pa zapakiran sendvic. Smesen duty free kjer je viljamovka 20% drazja kot v merkatorju.
Z Adrio je podobno, cenovno v rangu Lufthanse, ponudba na ravni Easyjeta. Sem imel ze kar precej debat z njihovimi predstavniki in imam predstavo o njihovih cenah ter ponudbi. Recimo, tiste njihove ugodne karte so vedno samo 2 na let, prav tako pa imajo preko 20 različnih cen za karte na posamezen let (glede na zasedenost letala). Količinskih popustov ne omogočajo etc.
Saj mi je jasno da bo tako tudi ostalo, ker preprosto je za Slovenijo premalo zanimanja, da bi zavladala konkurenca na tem področju. To, da celoten paket Adria+Brnik ponuja veliko premalo za svojo ceno bi pa moralo biti jasno vecini ki se kolikor toliko redno premika naokoli z letali.

Glugy ::

Jz ne vidm smisla da imamo Adrio Airways v naših rokah. Aerodrom Ljubljana, Aerodrom Maribor->To more bit v slovenskih rokah, to je infrastruktura. Adria Airways pa ne more konkurirat z letalskimi prevozniki ki imajo 20x večje flote k ona. Ni ekonomske računice. Ja ok bo kaka povezava manj ampak če bo ekonomsko upravičena kakšna povezava bodo že tujci pršli pa prstavl svoj lonček. Če ne pa ne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Glugy ()

pegasus ::

Vsem, ki se premikajo naokrog z letali, bi moral biti jasen tudi koncept "economy of scale". Sam se čudim, da sploh imamo to kar imamo, ob tem da ima vsaka balkanska državica svojo "nacionalno" letalsko družbo. Recimo madžari so svojo nacionalno že lepo pospravili.

Letališče je pa prav fletno, sploh če imaš kartico, da se lahko šetaš po platformi ;)

windigo ::

Adria ima za moje potrebe dober vozni red in ker ponavadi za par dni v Nemčiji nisem pripravljen za potovanje zabiti še dodatna dva dodatna dneva, mi je to vseeno vredno par evrov več. Brez te prednosti nimam razloga, ni druge prednosti, da bi želel nujno leteti z Adrio. To časovno prednost vrednotim na najmanj 300 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: windigo ()
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letalske dogodivščine (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5010901 (5886) jernejl
»

Kako kupiti Adrio airways (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
31851449 (42846) perci
»

Letalski prevozniki namerno razsedajo družinske člane, da bi več zaslužili (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Zasebnost
6115812 (10315) stara mama
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10525513 (22446) xsum1

Več podobnih tem