Prijavi se z GoogleID

» »

Kako kupiti Adrio airways

Kako kupiti Adrio airways

strani: 1 ... 3 4 5 6 7

zmaugy ::

qwertyy je izjavil:

V tej temi se lepo izraža zaplankanost nekaterih slovencev.

"Ne vozim se z letalom, zato cela država ne rabi svojega nacionalnega letalskega prevoznika"

"Nisem zmožen dojeti, zakaj je to vseeno pomembno za celotno infrastrukturo in zakaj to vpliva na cel kup ostalih stvari"


“Hodim na dopust vsak vikend, zato sem si na Hrvaškem kupil svoj hotel, saj drugače ne vem, če bom na višku sezone dobil sobo.”


Fraport pravi, da bo izpad Adrie nadomeščen v letu in pol.
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

dripac ::

Na situacijo in različna mnenja se lahko gleda iz več zornih kotov. Pri nas je problem da se v imenu (tudi upravičenih) strateških interesov ali projektov "scuza" preko aneksov in abnormalnih pogodb absolutno preveč denarja. Tipičen primer je recimo TEŠ6. O upravičenosti projekta dvomim (ne rečem pa da ni bil potreben šesti blok), o preplačilu izvedbe ne - z aneksi so nas nategnili kot državo do obisti, korist od tega je imela peščica ljudi. Drugi tir absolutno potrebujemo, ampak glede na dosedanjo prakso tudi sam dvomim o "poštenosti" razpisov itd. Pa druga cev karavanškega predora in še kaj bi se našlo.

Jasno mi je, da recimo drugi tir mora biti narejen, zaradi koristi celotne države. Tudi glede avtocest, pa morebiti tudi Adrie. Ampak zneski, ki so poniknili neznano (no ja..) kam tekom izvedbe že izvedenih strateških projektov za državo so enormni in... potem mnenja kot so. Naj crkne itd.

qwertyy ::

Utk je izjavil:

Še zmeraj ne vem od kod predpostavka, da brez adrie ne bo linij?

Linije bodo, ampak tiste, ki so v interesu tujih letalskih firm. Torej tiste, ki jim prinašajo dobiček.

Nekatere linije, ki pa so vseeno zelo pomembne za slovensko gospodarstvo pa bodo izvisele. Upam, da ti ne rabim našteti še 10 dodatnih razlogov zakaj so takšne linije pomembne za nas in da počasi vidiš celo sliko.

pegasus ::

qwertyy je izjavil:

Tako kot je nekdo zgoraj napisal. Nek morebitni investitor ne bo v Slovenijo prihajal preko benetk in nato z Goopti do Ljubljane ter za to porabil 7ur,
Koga briga tak investitor, ki nima lastnega aviona ... /s

jype ::

Naj gre z vlakom in spotoma še reši planet. No sarcasm!

zmaugy ::

qwertyy je izjavil:

Utk je izjavil:

V tej temi se lepo izraža zaplankanost nekaterih slovencev.

"Vozim se z letalom in živim blizu Brnika, zato cela država naj financira svojega nacionalnega letalskega prevoznika"

"Nisem zmožen dojeti, zakaj je to vseeno slabo za celotno infrastrukturo in zakaj to slabo vpliva na cel kup ostalih stvari"


Tako kot je nekdo zgoraj napisal. Nek morebitni investitor ne bo v Slovenijo prihajal preko benetk in nato z Goopti do Ljubljane ter za to porabil 7ur, ampak bo preprosto Slovenijo brisal iz seznama.

Ti si eden izmed ozkoglednežov ja, ampak si očitno tako ozkogleden, da še tega ne opaziš.


O hudiča, ne bo novih investicij v čevapčičarnice, ker ne bo letov za Prištino in Tirano? Grozno!
Biseri...

bjoork ::

qwertyy je izjavil:

Utk je izjavil:

Še zmeraj ne vem od kod predpostavka, da brez adrie ne bo linij?

Linije bodo, ampak tiste, ki so v interesu tujih letalskih firm. Torej tiste, ki jim prinašajo dobiček.

Nekatere linije, ki pa so vseeno zelo pomembne za slovensko gospodarstvo pa bodo izvisele. Upam, da ti ne rabim našteti še 10 dodatnih razlogov zakaj so takšne linije pomembne za nas in da počasi vidiš celo sliko.

Če komercialni ponudnik zagotovi povezavo do 5 najbolj pomembnih letaliških HUB-ov, ima Slovenija zagotovljen cel svet.

Utk ::

qwertyy je izjavil:

Utk je izjavil:

Še zmeraj ne vem od kod predpostavka, da brez adrie ne bo linij?

Linije bodo, ampak tiste, ki so v interesu tujih letalskih firm. Torej tiste, ki jim prinašajo dobiček.

Nekatere linije, ki pa so vseeno zelo pomembne za slovensko gospodarstvo pa bodo izvisele. Upam, da ti ne rabim našteti še 10 dodatnih razlogov zakaj so takšne linije pomembne za nas in da počasi vidiš celo sliko.

A se ti zdi da je do zdaj ta 4k sklad (ali kaj že je) bil dobrodelna ustanova?

Invictus ::

qwertyy je izjavil:


Nekatere linije, ki pa so vseeno zelo pomembne za slovensko gospodarstvo pa bodo izvisele. Upam, da ti ne rabim našteti še 10 dodatnih razlogov zakaj so takšne linije pomembne za nas in da počasi vidiš celo sliko.

Ne bodo izvisele.

Se bodo nasli drugi.

Frankfurt, Bruselj, Munchen, to bo vedno laufalo. Letala dnevno polna. Vsak bi se zagrebel za tako linijo...

Sam tukaj je precej maminih sinckov, ki jim je avantura teden dopusta z letalom v Hurgado >:D.

Nekateri smo (in upamo, da se bomo) leteli na tedenski osnovi.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Ferdo66 ::

BigWhale je izjavil:


Point vsega skupaj je to, da drzavnega oziroma ustrezno subvencioniranega letalskega prevoznika potrebujemo. A je to Adria al kdo drug je vseeno. Problem je v tem, da imas zdaj kup ljudi, ki mahajo z rokami in se jezijo nad komunisti in vpijejo 'free market'. Free market je v tem primeru odnesel Adrio.

Ne pravim, da bi moral v neskoncnost pumpat denar v njo, bi bla pa stvar verjetno precej lazje resljiva kot bo sedaj. In manj boleca za potnike in ljudi, ki so sedaj ostali brez denarja in brez prevoza.


Joj kakšno nabijanje....
1) Ne, Slovenija absolutno ne potrebuje subvencioniranega letalskega prevoznika! Zakaj pa? Smo premali in smo del EU. "Argumenti" o poslovnežih ki ne bodo prišli če ne bo subvencioniranega prevoznika so milo rečeno smešni. Poslovneži bodo prišli, če bomo imeli konkurenčno okolje (davki, plače, infrastruktura za posel - ceste, železnice (pa cargo letala če že hočeš, torej letališča) izobraženo delovno silo...
2) pa da je free market odnesel Adrio je še bolj bosa. Adrio je odnesla nesposobna uprava, ki je bila enako nesposobna v času državnega upravljanja (kjer smo davkoplačevalci vseskozi pokrivali njihovo nesposobnost), kot uprava, ki jo je postavil sklad. Tudi to, da so imeli zaposleni v Adrii praktično vseskozi bistveno boljše plače in manj dela kot v večini primerljivih, pa tudi bistveno večjih letalskih družb ni pripomoglo k obstoju Adrie.

Edini, ki Adrio res "potrebujejo" so domači državni birokrati, ki se na naš račun neprestano fijakajo levo desno do raznoraznih evropskih inštitucij in mest v bivši jugi. Če bi se kaj vozil med delavniki z Adrio bi to tudi sam lahko opazil.

P.s.: pa hitro spet izbriši moj post kar tako rad počneš vedno ko se sam z njim ne strinjaš...

Master_Yoda ::

qwertyy je izjavil:

Utk je izjavil:

Še zmeraj ne vem od kod predpostavka, da brez adrie ne bo linij?

Linije bodo, ampak tiste, ki so v interesu tujih letalskih firm. Torej tiste, ki jim prinašajo dobiček.

Nekatere linije, ki pa so vseeno zelo pomembne za slovensko gospodarstvo pa bodo izvisele. Upam, da ti ne rabim našteti še 10 dodatnih razlogov zakaj so takšne linije pomembne za nas in da počasi vidiš celo sliko.


Potem pa naj podjetja ki so od tega odvisna in imajo dobicek od tega, financirajo taksne linije. Zakaj bi morali drugi placevati za to da bodo potem oni imeli profit ? In ce ni racunice ce si to sami krijejo - potem pa so bili do sedaj, paraziti ki so se slepali na nas racun.
Dovie'andi se tovya sagain.

Mr.B ::

Üe malo, pa me boste prepriöali, da z stečajem pade tudi Pučnikovo letališče. Nekaj novega za ofce potrebne striženja. Maxi kje si, še dodatnik 200k za svetovanje. Ofce častijo.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

Ferdo66 ::

Ja to je to, ko Slovence z "državnim interesom" nategnejo stokrat, jih kamot še sto prvič...

Pika na i ::

zmaugy je izjavil:



Fraport pravi, da bo izpad Adrie nadomeščen v letu in pol.

Pravi tudi, da bodo linije proti zahodu (poleg bruseljske) nared že v mesecu in pol.
Precej hitro so na voljo primerna letala. In let. družbe.

Na konkretno vprašanje, kaj si misli o vladnih budalaščinah o novi firmi in njenem "reševanju" problema, jasno ni povedal nič konkretnega.
Vladi se ni fino zamerit al kako.
In več kot očitno, tudi strokovnjakov ni treba spraševat nič več. Nikjer, nikdar. Ker so raje tiho. In gledajo samo za svoje "zdravje".

BuDi79 ::

Imamo turistično zbornico, združenje podjetij, ki se ukvarjajo s turizmom. TGZS združuje, povezuje in zastopa 275 članov - podjetij in podjetnikov dejavnosti turizma in gostinstva, verjetno lahko kaj sami naredijo.

igorpec ::

qwertyy je izjavil:

ozkoglednežov
Slotech je specialno okolje. V splošni populaciji pa večina za predelavo sveta okoli njihevidentno nima dovolj zmogljivega CPU-ja, uporablja premajhen logbook in ne uporabljam spam filtra :D Odstotki se sicer počasi višajo a kakovost izobraževanja pada.

Do renesanse samo še slabše bo ...

BuDi79 ::

Pika na i je izjavil:

In več kot očitno, tudi strokovnjakov ni treba spraševat nič več. Nikjer, nikdar. Ker so raje tiho.
Največji slovenski strokovnjaki - večjega od dekana in profesorja na faksu načeloma ni:

Maks Tajnikar je doktor ekonomije in podjetništva ter (še vedno) redni profesor Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. Bil je minister za malo gospodarstvo (1992-1993) in minister za gospodarstvo (1993-1996) v Vladi Republike Slovenije. V obdobju 2001-2007 je bil dekan Ekonomske fakultete Univerze v Ljubljani. - V člasu največjih izgub Adrie Airways je bil predsednik upravnega odbora Adrie Airways, po tem ko je Adria potrebovala kar 50 milijonov davkoplačevalskega denarja da lahko nadaljuje s poslovanjem je upravo samoiniciativno zapustil. Zapuščam Adrio Airways! "Na skupščini delničarjev bom odstopil." Je dejal. (niso ga odnesli ven, sam je odstopil).

Poudaril je tudi, da se popusta oz. brezplačnih kart ki jih je bil deležen, sploh ni zavedal. Po nadaljnjem preverjanju pa je ugotovil, da je dobil popust obračunan skladno s pravilnikom družbe, ki ga je sam sprejel.
Tajnikar in njegovi družinski člani so npr. leteli v London in nazaj za 10 evrov. Redna cena voznovnice Adria Airways z letališkimi taksami je bila takrat sicer v povprečju okoli 250 evrov. Ob tem je Tajnikar izjavil, da so kupovali ali brezplačno prejemali le vozovnice za tiste sedeže, ki niso bili prodani, tako da zaradi njih ni nihče ostal brez sedeža.

Po pravilniku družbe so poceni ali brezplačno leteli tudi predsedniki uprave Zavarovalnice Triglav z družino, nekateri slovenski veleposlaniki z družinami, nakateri evropski poslanci z družinami in notranji minister Gregor Virant z družino. Prepričan je bil, da mu cenejši leti pripadajo zaradi pogostosti letenja.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BuDi79 ()

ssitcm ::

Copy/paste iz exyouaviation:
Lufthansa CityLine and Swiss International Air Lines will introduce flights from Frankfurt, Munich and Zurich to Ljubljana this coming winter season.

Lufthansa will operate double daily flights from Frankfurt to the Slovenian capital starting October 27. Further details can be found here. Services from Munich will launch on November 1 and run daily. Additional service information can be viewed here.

Swiss International Air Lines will inaugurate services from Zurich on October 27.

pegasus ::

Samoumevno.

Končno lahko pričakujemo kaj več zanimivih letal na Brniku ... rad bi videl in slišal kak BCS3 v mirnem in tihem okolju, da slišim, kako geared turbofan laufa ... Tu pri nas na FRA je vse preveč šundra, da bi samo eno letalo poslušal ;)

Invictus ::

Prtakticno vse druzbe znotraj Star Alianca so cakale da Adria crkne, da lahko poberejo najbolj profitne linije...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Mr.B ::

Invictus je izjavil:

Prtakticno vse druzbe znotraj Star Alianca so cakale da Adria crkne, da lahko poberejo najbolj profitne linije...

Verjetno podpiranje JS ni profitabilno.
Ignoranca JS, da poskrbi za lastno pokojnino,
je neodgovorna. Ampak sej veste jamrati po toči je...

zmaugy ::

igorpec je izjavil:

qwertyy je izjavil:

ozkoglednežov
Slotech je specialno okolje. V splošni populaciji pa večina za predelavo sveta okoli njihevidentno nima dovolj zmogljivega CPU-ja, uporablja premajhen logbook in ne uporabljam spam filtra :D Odstotki se sicer počasi višajo a kakovost izobraževanja pada.

Do renesanse samo še slabše bo ...


Floskule in pravljice...
Biseri...

jureflux ::

"Lufthansa CityLine and Swiss International Air Lines will introduce flights from Frankfurt, Munich and Zurich to Ljubljana this coming winter season."

Torej konec mesca bo že povezava nazaj, Bruselj je tudi že povezan. Ne bo hujšega .)

Pika na i ::

Super!
Povratno karto za direktni let ZRH (datum 7.11. - 8. 11. ) lahko kupiš. Stane samo 568 evrov.

jureflux ::

Ni je žvaka za seljaka :)

galu ::

Nazadnje (Januar) ko sem letel v ZRH z Adrio nas je bilo na letalu manj kot 10. Sedežev pa nekaj več kot 70. V obe smeri.
Tako to gre.

Pika na i ::

kak teden kasneje, jo lahko kupiš že za 433.
Za 1. maja greš pa verjetno lahko že zastonj. Če si Tajnikar pa že prej.

jureflux ::

Za Frankfurt so karte po 200EUR povratne

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jureflux ()

LeyaPrive ::

Pika na i je izjavil:

Super!
Povratno karto za direktni let ZRH (datum 7.11. - 8. 11. ) lahko kupiš. Stane samo 568 evrov.


Dragega posrednik imaš :D jaz najdem karto za 116 EUR.
[url=https://ibb.co/1L0mj56][img]https://i.i...

Zgodovina sprememb…

igorpec ::

zmaugy je izjavil:

igorpec je izjavil:

qwertyy je izjavil:

ozkoglednežov
Slotech je specialno okolje. V splošni populaciji pa večina za predelavo sveta okoli njihevidentno nima dovolj zmogljivega CPU-ja, uporablja premajhen logbook in ne uporabljam spam filtra :D Odstotki se sicer počasi višajo a kakovost izobraževanja pada.

Do renesanse samo še slabše bo ...


Floskule in pravljice...


Satira.

Satira je kritika na komičen, posmehljiv način. Prisotna je v vseh književnih zvrsteh: epiki, liriki in dramatiki.
Satira @ Wikipedia

zmaugy ::

Kot rečeno. Škoda ker ni bilo nobenih argumentov, zgolj off topic BS.

https://slo-tech.com/forum/t752440/p646...
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

dvojka ::

jureflux je izjavil:

Za Frankfurt so karte po 200EUR povratne

Kje je ta cena? Samo ne mi rečt da za termin Maj 2020. Nekateri tedensko letimo v FFM in so cene pri Adriji bile hudo zasoljene. Upam, da se bo kaj znižalo drugače bom kr ostal pri Hrvaških prijateljih.

jureflux ::

Cene sem preverjla na strani od Lufthanse za november. Povrečna cena je 100€ v eno smer.

pegasus ::

Dajte še napisat katera letala bodo uporabljena na teh linijah. A319 ali kaj manjšega?

jureflux ::

Bombardier CRJ900 za Mjunik pa Frankfurt. Airbus 320 za Zurich. So pa karte šle že full gor očitno in tudi kokr vidim so ponekod že razprodani leti.

Pika na i ::

Jp, so kar lepo poskočile.

dvojka ::

:) Jure če mi zrihtaš te cene za karte ti jih kupim do sredine naslenjega leta :) Kolikor jaz gledam so povprečne cene bolj 350€ kakor 200 predvsem ponedeljek/četrtek. Poleg tega pa tudi ure niso primerne. Poglej cene in ure za 16.10. v FFM in 17.10. iz FFM. Sploh ni direktnih letov :) Moje izkušnje... Adria je bila draga, Lufthansa je še dražja, sosedje so skoraj 50% cenejš. Upam, da mi ne boste podražili ceno kart pri sosedih sedaj, ko je šla Adria v p.....

bosky25 ::

Zdajle se bo ustvaril nov, er, nacionalni letalski prevoznik, verjetno z imenom Si.Air, država bo, kakopak, financer, politično gospodarjenje bo enako kot pri adriji, torej suckanje of taxpayers monies, dokler tega novega prevoznika spet ne bo potrebno prodat zaradi suckanja of taxpayers monies, in ker ne bo interesentov za nakup, oz. bo kvečjemu en, pa še to nov dvomljiv 4K, seveda z ozadjem, er, globoke države, ki bo pripravljen na nakup s pogojem, da država tole spet dokapitalizira z suckanjem of taxpayers monies, Si.Air gre po stopinjah adrie, torej vnovično izčrpavanje za namene, er, globoke države, dokler ne pride do stečaja, skratka, full circle. :))

You read it here first, and mark my words, da nas bodo again nategnili brez vazelina. :))

zmaugy ::

Jap in razni modelčki, ki zdaj bijejo plat zvona in kričijo, kako nujno rabimo nacionalnega prevoznika, bojo spet leteli na naš račun za svoje nerentabilne posle ali pa za birokracijo.
Biseri...

tikitoki ::

zmaugy je izjavil:

Jap in razni modelčki, ki zdaj bijejo plat zvona in kričijo, kako nujno rabimo nacionalnega prevoznika, bojo spet leteli na naš račun za svoje nerentabilne posle ali pa za birokracijo.


tko nekako, nej prestopajo. Ne bo nobene skode.

jureflux ::

dvojka je izjavil:

:) Jure če mi zrihtaš te cene za karte ti jih kupim do sredine naslenjega leta :) Kolikor jaz gledam so povprečne cene bolj 350€ kakor 200 predvsem ponedeljek/četrtek. Poleg tega pa tudi ure niso primerne. Poglej cene in ure za 16.10. v FFM in 17.10. iz FFM. Sploh ni direktnih letov :) Moje izkušnje... Adria je bila draga, Lufthansa je še dražja, sosedje so skoraj 50% cenejš. Upam, da mi ne boste podražili ceno kart pri sosedih sedaj, ko je šla Adria v p.....

Ha če bi vedel, bi jih pokupil pa dealal naprej :D. Sem šel pogledat takoj k je bla novica na YU aviation objavlena in so bile po 100€ pol je šlo pa sam no v nebo :).

drvo ::

https://siol.net/posel-danes/novice/se-...

Zgleda da smo res v pi..., vse letalske kompanije se nam v loku izogibajo, baje je zapolnit luknjo po adriji nemogoče. Postali bomo črna luknja eu iz katere ni izhoda in Tanja Fajon bo, revica, v Bruselj primorana potovati čez Zagreb.

Pika na i ::

Ma ti imaš res primeren nick - drvo.

@dvojka, a čš povedat kako hodiš (se pelješ:) v Zg?

zmaugy ::

@drvo :))

Le kako bomo preživeli to katastrofo...>:D
Biseri...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

drvo ::

Pika na i je izjavil:

Ma ti imaš res primeren nick - drvo.

@dvojka, a čš povedat kako hodiš (se pelješ:) v Zg?


Hvala. Sicer ne vem v čem je problem?

dvojka ::

Pika na i je izjavil:

Ma ti imaš res primeren nick - drvo.

@dvojka, a čš povedat kako hodiš (se pelješ:) v Zg?

Hodim z avtom in ga parkiram na letališkem parkirišču. Se mi pridružiš? :)

BigWhale ::

Utk je izjavil:

Ne rabimo prevoznika, rabimo linije, če že. Lahko se na vsaki liniji subvencionira nekdo drug. Če bo to na vseh linijah Nova Adria, bo pa tudi ta obsojena na propad, ker potem bo jasno kako grejo stvari.


A rabimo svojega prevoznika ali ne je verjetno vprasanje. Vsekakor je za drzavo bolje, da ni odvisna od tujih prevoznikov.

Trenutno smo se pridruzili veseli druzbi devetih drzav, ki so brez letalskih druzb.

https://www.quora.com/Which-countries-d...

Stiri izmed teh drzav nimajo letalisc. ;>

BigWhale ::

Ferdo66 je izjavil:


1) Ne, Slovenija absolutno ne potrebuje subvencioniranega letalskega prevoznika! Zakaj pa? Smo premali in smo del EU. "Argumenti" o poslovnežih ki ne bodo prišli če ne bo subvencioniranega prevoznika so milo rečeno smešni.


Jaz vem za vsaj eno podjetje, ki ima sedaj precej precej tezav zaradi propada Adrie. In vem, da ne bi nikoli prisli v Slovenijo, ce ne bi bilo direktne letalske povezave med drzavama. Nihce, ki se vozi nekajkrat mesecno sem ter tja, ne bo selil posla v drzavo v katero se cijazi sest ur tja in potem sest ur nazaj petkrat na mesec. Od tega so stiri ure v taksiju.

Ferdo66 je izjavil:


2) pa da je free market odnesel Adrio je še bolj bosa. Adrio je odnesla nesposobna uprava, ki je bila enako nesposobna v času državnega upravljanja (kjer smo davkoplačevalci vseskozi pokrivali njihovo nesposobnost), kot uprava, ki jo je postavil sklad. Tudi to, da so imeli zaposleni v Adrii praktično vseskozi bistveno boljše plače in manj dela kot v večini primerljivih, pa tudi bistveno večjih letalskih družb ni pripomoglo k obstoju Adrie.


Tega ne morem potrditi ali zanikati. Urlpls s kaj vec podatki? Adria je bila zadnje tri leta privat in zadnje tri leta je slo vse samo se navzdol.

Ferdo66 ::

ad1) vam ni jasno, da je Slovenija dejansko miniaturna država. če že nadaljuješ z neargumenti glede "poslovnežev" so bistveno bolj pomembna letališča, ki jih je v Slo in okoliških državah povsem dovolj.

ad2) A si ti vsa leta Adrie ko smo je financirali davkoplačevalci kar prešprical? Tudi za dokapitalizacijo pred "prodajo" nisi slišal? Išči si sam linke... Z zlato ribico s triletnim spominom se mi ne da ukvarjat.

kotanyi ::

BigWhale je izjavil:

Utk je izjavil:

Ne rabimo prevoznika, rabimo linije, če že. Lahko se na vsaki liniji subvencionira nekdo drug. Če bo to na vseh linijah Nova Adria, bo pa tudi ta obsojena na propad, ker potem bo jasno kako grejo stvari.


A rabimo svojega prevoznika ali ne je verjetno vprasanje. Vsekakor je za drzavo bolje, da ni odvisna od tujih prevoznikov.

Trenutno smo se pridruzili veseli druzbi devetih drzav, ki so brez letalskih druzb.

https://www.quora.com/Which-countries-d...

Stiri izmed teh drzav nimajo letalisc. ;>


Japajade.

Če boš zadevo malce manj površno pogledal, boš videl, da že Madžarska nima flag carrierja oziroma je šel ta zugrunt zaradi podobnih razlogov kot naš, če boš pa za raziskovanje zabil kaj več kot 5 minut googlanja, pa boš morda ugotovil tudi to, da praktično pol flag carrierjev v EU ni samostojnih in so flag carrierji samo še po imenu.

V času neomejene 7th freedom znotraj EU je koncept flag carrierjev passe. Sploh pa za dvomiljonsko vas.
strani: 1 ... 3 4 5 6 7


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Letalski nasveti

Oddelek: Loža
301140 (464) Lakotnik29
»

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7914078 (11323) alexa-lol
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10517133 (14066) xsum1
»

Adria vs. Ryanair - kateri je boljši?

Oddelek: Loža
374157 (3309) BigWhale

Več podobnih tem