Prijavi se z GoogleID

» »

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako

Adria Airways postaja nizkocenovnik z napako

strani: 1 2 »

nejcek74 ::

Ja, mi je jasno da bo tako ostalo. Ampak eno je, da je letalisce majhno, drugo pa da je neurejeno, dotrajano in da ima slabo ponudbo.

Ampak glede Adrije, letno letim vsaj 10x na relaciji Lj-Zuric-Lj, (ker sem v letih ko je dopusta manj kot denarja), od tega se v zadnjih dveh letih spomnim samo enega leta, ki je bil do polovice prazen, ostali pa so bili bolj ali manj polno zasedeni. To, da ob taki zasedenosti in cenah ne zmorejo biti dobičkonosni je pac slovenski poslovni cudez. Za hrano mi na enournem letu dol visi, tudi za zastonj pijačo, ampak prijazna postrežba kave in recimo čokoladica zraven je pa zame tisto kar ti pusti prijeten občutek in ne, to ne stane praktično nic - stevardese morajo biti tako ali tako gor.

Relanium ::

pegasus je izjavil:

Vsem, ki se premikajo naokrog z letali, bi moral biti jasen tudi koncept "economy of scale". Sam se čudim, da sploh imamo to kar imamo, ob tem da ima vsaka balkanska državica svojo "nacionalno" letalsko družbo. Recimo madžari so svojo nacionalno že lepo pospravili.

Letališče je pa prav fletno, sploh če imaš kartico, da se lahko šetaš po platformi ;)

Jasno, večje ko je, cenejše je.
Sam drug faktor so recimo leti ki na to letališče sploh grejo. In pa v manjpi meri prevoz iz letališča.
Jebiga, sj zato pa tako dobro uspeva GoOpti, trg se je nekak pokril.

Fritz ::

sammy73 je izjavil:

Po mednarodnih predpisih potnikom po določenem času čakanja pripada topel obrok, mislim, da nato še eden, po preteku še nekaj ur pa jim pripada hotel. Osebje na letališču take zahteve večinoma odpravi z razmimi izgovori in pri svojem vztrajajo dokler jim ne citiraš ustreznih členov zakonodaje in/ali zahtevaš odgovornega. Potniki večinoma premalo poznamo svoje pravice in se prehitro pustimo odpraviti ali čakati kot opisuje OP.


http://europa.eu/youreurope/citizens/tr...

http://eur-lex.europa.eu/legal-content/...
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

shadeX ::

A tema govori o tej zgodbi?

s1m0n ::

Pa ni ta A320 bil dan v pokoj? Ali gre tisto za drugo letalo? (Koliko se spomnim je bilo samo eno A320)
|4770K/H100i|ASUS Z87 Deluxe|16GB Vengeance Pro|
|840EVO 250GB|ASUS 1070 STRIX|Seasonic X|FD Define XL R2|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

s6c-gEL ::

Adria Airways @ Wikipedia
Airbus A319-132 2x
Airbus A320-231 1x

Vejetno je boldan, Crj je itak čisto drugačen na zunaj.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: s6c-gEL ()

pegasus ::

s1m0n je izjavil:

Pa ni ta A320 bil dan v pokoj?
Dva A320 sta že v pokoju, tretji je dober še za nekaj let.

xaxiomatic ::

Predlagam da svoji znanki posreduješ spodnje. Kompenzacija je nekje med 200 do 500 funti na potnika (odvisno od dolžine leta itd...). Nimam pojma sicer kako odzivna je Adria in naš CAA do teh zahtevkov. V tujini špila z našimi pa še nisem rabil it čez proceduro.

Odda naj zahtevek pa naj plačajo svojo šlamparijo...

linky

dronyx ::

Če se ne motim je to isto letalo imelo že podobne težave na Rodosu in v Turčiji (Antalya), tako da Hurgada ni njegova edina težava.

alexa-lol ::

dronyx je izjavil:

Če se ne motim je to isto letalo imelo že podobne težave na Rodosu in v Turčiji (Antalya), tako da Hurgada ni njegova edina težava.


iz kje točno si zdaj to potegnil?

Očitno nimaš informacij kakšna izredna popravila so se opravljala na letalih Adrie Airways.

dronyx ::

Rodos piše tule. Za Antalyo pa ne najdem trenutno spletne strani.

Si je pa verjetno res težko predstavljati kako v praksi izgleda, če moraš najprej nekje nepričakovano čakati 24 ur na popravilo letala, potem pa tik pred poletom na vzletni stezi obsediš za dve uri pri miru na sedežu, ker se spet nekaj pokvari in morajo še dotočit gorivo. Če k temu dodaš še "črevesna obolenja" zaradi pokvarjene vode in pomanjkanje stranišč na letalu je dopust hitro pozabljen.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

alexa-lol ::

Ja to je bilo 17. avgusta 2012 kar je skoraj dve leti nazaj. Če se enkrat na leto med vzletom prižge lučka in če zato pilot prekine vzletanje in izvede vse postopke ne vem kaj je tukaj čudnega.

Razn tega da je tvoja znanka zamudila oddajo "Znan obraz ima svoj glas"...

Proti takim ljudem ne moreš zmagati... če bi letalo nadaljevalo pot bi jamrali da so se počutili ogrožene, zdaj ko je ni pa spet jamrajo... you can't beat them.

dronyx ::

Za tistih 100 potnikov zanesljivo zelo neprijetna izkušnja, ostali pa seveda lahko pametujemo, kolikokrat je običajno, da se letala pokvarijo tik pred vzletom...

alexa-lol ::

dronyx je izjavil:

Za tistih 100 potnikov zanesljivo zelo neprijetna izkušnja, ostali pa seveda lahko pametujemo, kolikokrat je običajno, da se letala pokvarijo tik pred vzletom...


To je samo stvar perspektive... kot pol poln/prazen kozarec. Lahko rečeš hvala bogu da se je to zgodilo pred vzletom, lahko rečeš da so mehaniki nesposobni in letala niso varna.

noraguta ::

AndrejO je izjavil:

dronyx je izjavil:

pegasus je izjavil:

Fact: Adria vozi čarter z A320. Fact: to je edini A320 v Adrijini floti. Predvidevane: hotel + prenočitev za potnike je bila verjetno tisti trenutek najcenejša opcija, cenejša od nadomestnega letala pri drugi družbi ali dveh letov manjših adrijinih letal.

Ja, saj to je tipično nizkocenovno razmišljanje (za polno ceno).

Po tej logiki sta tudi Lufthansa in Air France - KLM nizkocenovnika. To niso več '80 leta in konkurenca je huda. Konec koncev večini poslovnih potnikov danes dol visi za "pijačko in sendvič" ampak jih zanimajo učinkovitost, cena in točnost. AA pri temu ne odstopa od drugih družb primerljive velikosti, ki te bodo tudi mirno pustile viseti nekje bogu za hrbtom, če jim je to ceneje.

In ja, AA najbolj tepe "prijaznost" SI in LJU in ni kar tako začela leteti na linijah, ki se ne dotikajo slovenskega zračnega prostora.
ti pa ne ločiš poslovnega in ekonomskega razreda, kali?
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

noraguta ::

nejcek74 je izjavil:

Ja, mi je jasno da bo tako ostalo. Ampak eno je, da je letalisce majhno, drugo pa da je neurejeno, dotrajano in da ima slabo ponudbo.

Ampak glede Adrije, letno letim vsaj 10x na relaciji Lj-Zuric-Lj, (ker sem v letih ko je dopusta manj kot denarja), od tega se v zadnjih dveh letih spomnim samo enega leta, ki je bil do polovice prazen, ostali pa so bili bolj ali manj polno zasedeni. To, da ob taki zasedenosti in cenah ne zmorejo biti dobičkonosni je pac slovenski poslovni cudez. Za hrano mi na enournem letu dol visi, tudi za zastonj pijačo, ampak prijazna postrežba kave in recimo čokoladica zraven je pa zame tisto kar ti pusti prijeten občutek in ne, to ne stane praktično nic - stevardese morajo biti tako ali tako gor.

Brnik je v bistvu malo večja vaška avtobusna postaja.
Knauf in malo več stekla povečini letališč ni ravno kakšen vrhunec arhitekture. celo vsa po vrsti so grda. So pa na Brniku premajhni bufeti, tle nekje se strinjam. po drugi strani sem se pa sam kmalu naveličal letališč skonstruiranih po vzoru šoping centrov kjer imaš polno navlake, sami terminali so pa preobljudeni(en tak tipičen je de gaule). povezave z mestom so pa tako, tako. London in Pariz solidno, ostalo pa podobna žalost.
Pa ne omenjaj mi sedaj Klodna ker tam cel javni transport deluje kot nikjer drugje pa še cca 30x več potnikov pretovorijo. Ko sem delal v Luzernu ni bilo panike skočit do zuricha, al pa it smučat z vlakom. Ampak tudi Lj železniška ni primerljiva z Zurich HB.
V Pragi,Amsterdamu etc ti pa na misel ne pride javni transport. Sploh, če ne stanuješ v centru mesta. Tolk o Indijcih, mater ti indijansko.
Sumasumarum se mi je na koncu Brnik celo prikupil ker si hitro čez vice na svežem luftu in ne blodiš po terminalih.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Fritz ::

alexa-lol je izjavil:

Ja to je bilo 17. avgusta 2012 kar je skoraj dve leti nazaj. Če se enkrat na leto med vzletom prižge lučka in če zato pilot prekine vzletanje in izvede vse postopke ne vem kaj je tukaj čudnega.

Razn tega da je tvoja znanka zamudila oddajo "Znan obraz ima svoj glas"...

Proti takim ljudem ne moreš zmagati... če bi letalo nadaljevalo pot bi jamrali da so se počutili ogrožene, zdaj ko je ni pa spet jamrajo... you can't beat them.

Dovolj je, da ljudem plačajo tistih nekaj sto evrov odškodnine zaradi zamude...kar tudi podjetje prisili, da letala bolje vzdržuje (vem, da se okvara lahko vedno zgodi, pa vendar).
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein

[D]emon ::

Letala se globalno zelo slabo vzdrzujejo, oziroma se margini obveznih vzdrzevanj v imenu dobicka potiskajo do skrajnih meja.
Mavrik ta forum uporablja za daljsanje e-penisa. Ker si ne upa iz hise.

pegasus ::

Mhm, tvoj avto/bicikl je pa vedno tipitopi?

fosil ::

Ne tem letu je morala biti ena hudo velika jokica ali več njih, da se zaradi zamude toliko piše o tem.
Ker sem to zgodbo videl tudi že drugje.
Tako je!

alexa-lol ::

fosil je izjavil:

Ne tem letu je morala biti ena hudo velika jokica ali več njih, da se zaradi zamude toliko piše o tem.
Ker sem to zgodbo videl tudi že drugje.


Pač moraš razumeti da je raja zamudila šov "Znan obraz ima svoj glas", kar je seveda huda kršitev človekovih pravic.

Utk ::

Slovenija je država v kateri imajo izgubo banke, igralnice in celo Loterija, za katere je menda vsem jasno, da zmeraj dobijo.
Kako zaboga naj potem preživi neka Adria v državni lasti? Niti teoretičnih šans nima.

alexa-lol ::

[D]emon je izjavil:

Letala se globalno zelo slabo vzdrzujejo, oziroma se margini obveznih vzdrzevanj v imenu dobicka potiskajo do skrajnih meja.


Zgleda da še vedno dovolj dobro da je smrtnih žrtev dovolj malo.

Absolutna varnost ne obstaja ... gre samo za to kakšno verjetnost dogodka lahko zagotoviš ...

Utk je izjavil:

Slovenija je država v kateri imajo izgubo državne banke, državne igralnice in celo državna Loterija, za katere je menda vsem jasno, da zmeraj dobijo.
Kako zaboga naj potem preživi neka Adria v državni lasti? Niti teoretičnih šans nima.


fixed

Vse skupaj je posledica zablode imenovane "nacionalni interes". Slovenija ima cca. 10 miljard premoženja in če bi to premoženje prinašalo 6% donos (kar je normalno) bi to bilo 600 mio EUR na leto, pri nas je pa tko da moramo tako vsoto načrpati v ta podjetja da sploh preživijo. Ampak lahko pa z dvignjeno glavo hodimo naokoli in se veselimo kako smo še vedno sami svoj gospodar... seveda če odmislimo tistih 25 miljard, katerih smo dolžni našim pravim gospodarjem.

Zgodovina sprememb…

šernk ::

Mi smo imeli na čarterskem letu z adrio 5 ur zamude pri vzletu, pa ni nikogar sekiralo.

vidim da moram nehat prevažat ljudi levo desno. Naslednjič bo nekdo odprl temo kako smo na avtocesti stali 5 ur in voznik ni imel dovolj vode za vse potnike v avtu, ni jim ponudil sveže kuhanega kosila in pa postelje v klimatiziranem prostoru.

sam bi rekel: hvala bogu, da so napako odkrili na tleh in lahko vsaj brez strahu čakam na odpravo napake. Mislim da je takšno čakanje celo noč precej manj stresno od zasilnega pristanka. Pa sem že čakal od 22:30 do 4 zjutraj na letalo zaradi zamude, tako da vem kako je.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

AndrejO ::

noraguta je izjavil:

ti pa ne ločiš poslovnega in ekonomskega razreda, kali?

Ti pa očitno nimaš pojma o temu kdo, kako in s kom danes v EU največ leti in od koga nizkocenovniki največ služijo.

Ampak saj te razumem. LJU in Slovenija sta v tem pogledu izključena iz večine današnjih prometnih tokov in pač ne moreš na lokalnem letališču s karto za 19,90 EUR v žepu srkati 3x precenjen sadni sok in opazovati potnikov okoli sebe. In potem razmišljati od kje toliko kravat in aktovk, po možnosti tudi brez kakršne koli prtljage v prtljažniku.

Kdor pa se zmrduje na izgledom in funkcionalnostjo LJU, pa naj gre v ZAG. Bo opazil, da očitno nista "modernost" terminala in založenosti "trgovinice" tista, ki odločata o prometni povezanosti (ZAG 2+ mio potnikov v 2013, LJU 1+ mio potnikov v 2013).

koyotee ::

Ma kaka adria, skos jo je treba dokapitalizirat, a oni nakazujejo denar nogometnemu klubu udinese, smradi!
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Glugy ::

najbl na jetra mi gre k dobra podjetja k prnašajo denar bomo prodal a razna zgubaška podjetja ala Adria bomo pa hranil kot "nacionalni interes". kero sprenevedanje!

alexa-lol ::

Glugy je izjavil:

najbl na jetra mi gre k dobra podjetja k prnašajo denar bomo prodal a razna zgubaška podjetja ala Adria bomo pa hranil kot "nacionalni interes". kero sprenevedanje!


Tukaj gre bl za to da zgubaških nihče noče kupiti.

Glugy ::

nekdo more prevzet odgovornost da so zgubaška...ampak ne v Sloveniji se nobenmu nč ne zgodi pa čeprav zafura podjetje da žre dnar državi....nobeenmu nč od nč.

glej če pa noče noben zgubaškega podjetje kupt naj gre pa v stečaj..ne pa da bomo še 40 let dokapitaliziral toto adrio od kere ni nč in ne bo nikol konkurenčna večjim letalskim flotam.

alexa-lol ::

Glugy je izjavil:

nekdo more prevzet odgovornost da so zgubaška...ampak ne v Sloveniji se nobenmu nč ne zgodi pa čeprav zafura podjetje da žre dnar državi....nobeenmu nč od nč.

glej če pa noče noben zgubaškega podjetje kupt naj gre pa v stečaj..ne pa da bomo še 40 let dokapitaliziral toto adrio od kere ni nč in ne bo nikol konkurenčna večjim letalskim flotam.


Zaostreno gospodarsko okolje, višja cena energentov... vse ostalo je krivo samo vodstvo ne.
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Lahko letalo izgine brez vsakršne sledi? (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Loža
30446522 (33554) [D]emon
»

Poslušanje radia na letalu

Oddelek: Zvok in slika
436567 (5074) [D]emon
»

letališče frankfurt par informacij...

Oddelek: Loža
487020 (5741) AndrejO
»

potovanje z adrio - prtljaga...vprasanje za veterane (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
10517255 (14188) xsum1
»

Kdo pilotira potniška letala? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
24736868 (30140) Invictus

Več podobnih tem