Forum » Loža » Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
Povrnitev stroškov poti samo v primeru nakupa vozovnice (1.1.2020)
jernejl ::
eno tretjino denarja, ki ga povprečen Slovenenček zasluži, zmeče za to, da v bistvu sploh lahko dela? Takoj mu bo jasno, da tak sistem ni vzdržen.
Lahko pa se preseli v Ljubljano in mu bodo tisti, ki najbolj podpirajo to idejo, z veseljem zaračunali nekaj sto evrov višjo najemnino, kot jo plačuje izven mesta.
SeMiNeSanja ::
En kup Eko-Egoistov vidim oglašat se.
Jaz srčno upam, da Jype, ki ima toliko za povedat čez avtomobile nima avtomobila pri hiši. Če ga ima, je en navaden svetohlinec in biciklistični bahač-pozer.
Večina ljudi bi z veseljem uporabljala javni prevoz če bi bil ta uporaben. Ponekod, predvsem v mestih celo je uporaben. Drugje pa marsikje ni.
Če država ni sposodna poskrbeti za delujoč javni prevoz, se bo pa to rešilo tako, da uničiš tisto, kar edino še deluje?
Vedno več ljudi dela od doma? Kje že? Koliko je poklicev, ki se jih lahko izvaja od doma? Bomo tekoče trakove ljudem namontirali v spalnico?
Vsaka rit gleda samo svojo situacijo. Komot lahko računalničar dela od doma ampak niso vsi ljudje računalničarji ali novinarji. Pa tudi vsi informatiki ne morejo delati od doma, tako da niti tu ne moreš posploševati.
Drugače bi pa rad videl faco brihtneža, ki bi prišel do mesnice, in na vratih našel nabito obvestilo "danes delamo od doma".
Ogromno je tudi hinavščine v izjavah tipa "MI subvencioniramo avtomobile...". Jype - kaj TI subvencioniraš? Kolikšen del cene goriv gre za take ali drugačne davke in dajatve? Potem pa pametuješ da TI nekaj subvencioniraš? Me prav zanima, če si na šihtu
odjavil stroške prevoza, ker se z biciklom furaš na šiht. Ali si mogoče vseeno veselo vtaknil tistih nekaj fičnikov v žep? Kdo potem komu kaj subvencionira?
Ena sama eko-hinavščina.
Jaz srčno upam, da Jype, ki ima toliko za povedat čez avtomobile nima avtomobila pri hiši. Če ga ima, je en navaden svetohlinec in biciklistični bahač-pozer.
Večina ljudi bi z veseljem uporabljala javni prevoz če bi bil ta uporaben. Ponekod, predvsem v mestih celo je uporaben. Drugje pa marsikje ni.
Če država ni sposodna poskrbeti za delujoč javni prevoz, se bo pa to rešilo tako, da uničiš tisto, kar edino še deluje?
Vedno več ljudi dela od doma? Kje že? Koliko je poklicev, ki se jih lahko izvaja od doma? Bomo tekoče trakove ljudem namontirali v spalnico?
Vsaka rit gleda samo svojo situacijo. Komot lahko računalničar dela od doma ampak niso vsi ljudje računalničarji ali novinarji. Pa tudi vsi informatiki ne morejo delati od doma, tako da niti tu ne moreš posploševati.
Drugače bi pa rad videl faco brihtneža, ki bi prišel do mesnice, in na vratih našel nabito obvestilo "danes delamo od doma".
Ogromno je tudi hinavščine v izjavah tipa "MI subvencioniramo avtomobile...". Jype - kaj TI subvencioniraš? Kolikšen del cene goriv gre za take ali drugačne davke in dajatve? Potem pa pametuješ da TI nekaj subvencioniraš? Me prav zanima, če si na šihtu
odjavil stroške prevoza, ker se z biciklom furaš na šiht. Ali si mogoče vseeno veselo vtaknil tistih nekaj fičnikov v žep? Kdo potem komu kaj subvencionira?
Ena sama eko-hinavščina.
K0K0 ::
Ta ukrep bi recimo omogočil, da se zvišata splošna olajšava in dohodninska lestvica.
Če neobremenjen in nepristranski človek samo od daleč pogleda primer ki ga navajaš, bo enostavno obnemel... eno tretjino denarja, ki ga povprečen Slovenenček zasluži, zmeče za to, da v bistvu sploh lahko dela? Takoj mu bo jasno, da tak sistem ni vzdržen. Razen seveda, če vsi v njem goljufajo, potem bi pa šlo ja...
33% se ti zdi nevzdržno ? Sam ddv je 22%. Za minimalno plačo z malico (760€ na trr) brez prevoza mora delavec narest slabih 1.500€. Država od tega dobi 270€ za ddv in 448€ za prispevke. Delavcu pa ostane 758€. Če damo še malico v bruto pa pa še manj. Če bi država vzela sam tretjino bi blo super.
Kar se tiće splošne olajšave se ta ne bo zvišala če bodo dobil več denarja. Če bo v proračunu več denarja si bodo pač še malo vzdignili plače, prepračali par projektov in bo spet premalo denarja. Sej vidite kako je blo lani. Čim je bil v proračunu presežek, so začel vsi sindikati v JS štrajkat za višje plače :)
Mato989 ::
Vedno so robni primeri ko je javni prevoz boljša izbira kot privatni... ampak če greva danes iz MB v KP ti z vlakom jaz pa z avtom in to ponoviva 30 dni zapored, boš ti v 28tih počasnejši, jaz bom počasnejši samo takrat ko bo takšne vrste nesreča da bo zaprla oba vozna pasa... In to je težava... da ne omenjam da je cena, tu tu...
V čem je point, da si tudi sam navedel robni primer?
Saj lahko tudi Ptuj - Maribor relacija..
Če sem pomagal, se priporočam za uporabo linka!
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
KUCOIN EXCHANGE link: https://www.kucoin.com/#/?r=E3I9Ij
BINANCE EXCHANGE link: https://www.binance.com/?ref=10161115
Invictus ::
Strinjam se, da je bistvena poenostavitev lahko koristna, če je izvedena tako, da najbolj ogroženim ne povzroča še večjih težav, kot trenutna ureditev.
Dvigneš pač splošno olajšavo na malo višji nivo.
Pa bo za tiste z najnižjimi plačami vseeno...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Večina ljudi bi z veseljem uporabljala javni prevoz če bi bil ta uporaben. Ponekod, predvsem v mestih celo je uporaben.
To je malo hinavska izjava.
Vsi bi uporabljali javni prevoz, če bi ustavil pred njihovo bajto in jih odpeljal pred vrata službe. Če je treba 10 minut hodit do postaje in potem do službe, je že preveč.
Resnica je pa taka, da tudi v državah z urejenim javnim prevozom, ljudje porabijo za tranzit od doma do postaje in od postaje do službe vsaj 10 minut v povprečju. Ampak Slovencu je to odveč, ker se zaenkrat podpira parkiranje vsepovsod, pa četudi na zelenici privat zemljišča. Samo da se pripelje lena rit čim bližje službe.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
ZaphodBB ::
Dnevni reminder, da nova levica sovraži reveže in delavski razred.
To je od nekdaj metoda boljševikov. Najprej v ustavo napišeš, da revščine ni. Potem pa vsakega, ki pravi da je revež deportiraš v sibirijo ker je v resnici imperialistični saboter.
Če država ni sposodna poskrbeti za delujoč javni prevoz, se bo pa to rešilo tako, da uničiš tisto, kar edino še deluje?
To je od nekdaj metoda boljševikov. Najprej v ustavo napišeš, da revščine ni. Potem pa vsakega, ki pravi da je revež deportiraš v sibirijo ker je v resnici imperialistični saboter.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
jype ::
Dnevni reminder, da nova levica sovraži reveže in delavski razred.Ker jim pomaga tako, da jim zviša prihodke in poceni življenje?
To je od nekdaj metoda boljševikov. Najprej v ustavo napišeš, da revščine ni. Potem pa vsakega, ki pravi da je revež deportiraš v sibirijo ker je v resnici imperialistični saboter.Boljševiki so desničarji, tako kot ti, zato ni presenetljivo, da vse tvoje metode vključujejo represijo.
ZaphodBB ::
Ker jim pomaga tako, da jim zviša prihodke in poceni življenje?
Ja ful dobro. 10€ višja plača, pa -50€ "pocenitev življenja". Haj fajv stari!
Boljševiki so desničarji, tako kot ti, zato ni presenetljivo, da vse tvoje metode vključujejo represijo.
Vsak anarhist se spremeni v desničarja, ko ugotovi, da je bil Kropotkin debel buržuj, ki je pisal zelo lepe pravljice.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
jype ::
Ja ful dobro. 10€ višja plača, pa -50€ "pocenitev življenja". Haj fajv stari!To si si izmislil. V resnici jim poviša plačo za okoli 350% in poceni življenje za več kot 80%.
Vsak anarhist se spremeni v desničarja, ko ugotovi, da je bil Kropotkin debel buržuj, ki je pisal zelo lepe pravljice.Vsak ne, večina tistih z nizkim IQ pa vsekakor.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
cesnja ::
SeMiNeSanja je izjavil:
Jaz srčno upam, da Jype, ki ima toliko za povedat čez avtomobile nima avtomobila pri hiši. Če ga ima, je en navaden svetohlinec in biciklistični bahač-pozer.
Tu se v glavnem ne gre za prepoved avtomobila, le stremimo k temu, da avto ne bi bila privzeta in posledično edina smiselna izbira za osebno mobilnost. Ker ima taka ureditev preveč negativnih posledic za ljudi in okolje.
jype ::
Tu se v glavnem ne gre za prepoved avtomobila, le stremimo k temu, da avto ne bi bila privzeta in posledično edina smiselna izbira za osebno mobilnost. Ker ima taka ureditev preveč negativnih posledic za ljudi in okolje.Tako je.
Včasih (dvakrat letno) je osebni avtomobil pravo orodje. V 99% primerov pa popolnoma predimenzionirano, okoljsko in stroškovno nevzdržno orodje, pa ga raja kljub temu uporabi, ker je država z bogatimi subvencijami poskrbela, da so druge izbire slabše.
xmetallic ::
Za začetek je potrebno sprejeti zakon, da mora vsako podjetje zaposlenim zagotoviti tuš. Veliko bi jih raje šlo s kolesom vendar v službi nimajo tuša. Za delodajalca je pa gradnja tuša stran vržen denar, ki ga prostovoljno vsekakor ne bo zapravil za ureditev kopalnic.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: xmetallic ()
ZaphodBB ::
Vsak ne, večina tistih z nizkim IQ pa vsekakor.
Seveda. Kdo je pa še videl anarhokomunista z visokim IQ?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
m0LN4r ::
Ti si preveč ozkogleden in samo gledaš, kakšno je stanje sedaj. Z novim režimom bi bilo veliko več denarja na voljo in s tem več možnosti za širitev in pohitritev povezav.
Tukaj se strinjam z jype. Nov režim bi dejansko preusmeril veliko sofinanciranje avtomobilov v sofinanciranje izgradnje boljšega javnega prevoza, kar brez dvoma koristi širšemu spektru. Istočasno bi pa gospodarstvo imelo manj stroškov, saj bi optimiziran prevoz bil cenejši.
Se pa bojim, da je možnost realizacije približno enaka tisti, da se ukine dopolnilno zavarovanje.
Se slisi OK, ampak dvomim da bi se zaradi tega stevilo avtobusov/linij na vaseh povecalo.
Trenutno stanje na vasi je tako, en avtobus zjutraj za solarje in en avtobus za solarje popoldan, ki pelje v tretjo vas.
Zaposleni se pa vozijo ob razlicnih urah cez cel dan v razlicne smeri, ta dva avtobusa pa se peljeta samo do sosednje vasi in potem obrneta v drugo smer, kamor se naceloma noben ne pelje iz te vasi, ampak v drugo mesto, za katero moras cakati na drugi avtobus med pol ure do uro pa pol.
Za ureditev, da bi ustrezala vecini bi se moralo pojaviti vsaj 20 novih avtobusnih linij, da bi vecina delavcev pravcas, brez tega da izgubijo cel dan prispela na siht.
Druga stvar je, avtobus se pelje okoli po vaseh. Voznja do mesta traja uro pa pol in na izbiro je samo en bus. Takih vasi je oooogromno.
Problem linij na razprsenem podezelju je tudi, da se busi ne vozijo po najkrajsi poti, ampak po poti kjer poberejo najvec potnikov in zaradi tega traja pot veliko dlje in vec ni za zdrzat.
Jaz sem v otrostvu presedel z javnim prevozom po vsaj 3 ure dnevno, pa tudi ce bi bila direktna linija, bi trajalo vsaj 2 uri dnevno, ker se bus na poti (samo malo) ustavi na 14 postajah do cilja, pa vcasih traja po par minut, da se dedeki in babice spakirajo gor in dol z avtobusa.
Mi smo ze pred 15 leti imeli problem, da se je avtobus sploh peljal do naslednje vasi. Avtobusni promet MS je izjavil, da zaradi dveh potnikov se jim ne splaca, ker je kraj slepa ulica in mora avtobus tam obrnit v enem malem kriziscu in potem it spet nazaj.
Z avtom pa lahko gres direkt, po stranski cesti in si na cilju v pol ure, brez postankov.
Na koncu pa, tudi ce bi se vozili z busi, bi se po tem ko so prisli domov vsedli v avtu in odpeljali v najblizje mesto po nakupih, ker na bus ne spravis niti cetrtino nakupovalnega vozicka.
Vsi bi uporabljali javni prevoz, če bi ustavil pred njihovo bajto in jih odpeljal pred vrata službe. Če je treba 10 minut hodit do postaje in potem do službe, je že preveč.
Dokler krajevna skupnost ni prisilila na AB promet MS, so otroci za vrtec in solarcki morali hoditi 1,5km dalec do postaje, je blo malo vec kot 10 minut. Celo zjutraj, ko je bilo se temno in nobene osvetljave. No niti ni tako dalec nazaj, 22 let.
PS:
Izkoriscanje se da tudi na druge nacine preprecevati, naprimer s kontrolo. Vem za kr nekaj primerov, ki so prijavljeni na X lokaciji, da dobivajo potne, dejansko pa zivijo za vogalom od sluzbe, ker pa seveda to dela se ene par sodelavcev, nikomu nista.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Blinder ::
Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, naj dobi povrnjene stroške, sicer pa ne.
To delajo zato, da bodo potem Ljubljancani kupovali poceni vikende na npr. obali. Ter drago prodajali svoje nepremicnine v mestih.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
jernejl ::
Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, naj dobi povrnjene stroške, sicer pa ne.
To delajo zato, da bodo potem Ljubljancani kupovali poceni vikende na npr. obali. Ter drago prodajali svoje nepremicnine v mestih.
Ja, razlika v cenah nepremičnin med Ljubljano in okolico je očitno prenizka, zato je bilo treba naumiti "strokovno" idejo, po kateri se tistim, ki imajo manj, nekaj vzame, in da tistim, ki imajo več.
Take ideje (dajmo v javni prevoz, namesto v ceste) prihajajo s strani Levice, ki ima svojo volilno bazo v centru Ljubljane.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jernejl ()
Utk ::
Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, naj dobi povrnjene stroške, sicer pa ne.
To delajo zato, da bodo potem Ljubljancani kupovali poceni vikende na npr. obali. Ter drago prodajali svoje nepremicnine v mestih.
S čim bojo pa ljubljančani hodili na vikende? S lppjem? Sej nimajo avtov, kao.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
jernejl ::
Bojan Žlender, ministrstvo za infrastrukturo: Naše strokovno stališče je, da če kdo kupi vozovnico, naj dobi povrnjene stroške, sicer pa ne.
To delajo zato, da bodo potem Ljubljancani kupovali poceni vikende na npr. obali. Ter drago prodajali svoje nepremicnine v mestih.
S čim bojo pa ljubljančani hodili na vikende? S lppjem? Sej nimajo avtov, kao.
Ta predlog bi udaril samo po tistih, ki se vozijo z avtom v službo, ne po tistih, ki grejo z avtom na vikend.
Ljubljančani bodo na boljšem, saj bodo z avtom na vikend prišli hitreje, ker na cesti ne bo toliko "kmetavzarjev", ki so na poti v službo.
CyberPunk ::
-ninja-91- je izjavil:
https://siol.net/posel-danes/novice/bir...
Tale iz intervjuja v financah zgleda sploh ni več na ministrstvu: "Ministrica za infrastrukturo Alenka Bratušek je razrešila vodjo službe za trajnostno mobilnost in prometno politiko Bojana Žlendra."
Tole je klasična novinarska raca. Clickbait, če hočeš. Šlo je samo za reorganizacijo. Področja javnega prometa, trajnostne mobilnosti in prometne politike so vse bolj občutljive teme, zaradi česar bi lahko letele glave, če se kaj zalomi (beri: ministrica bi letela ali pa celo vlada padla). Kot "služba" je to štabna organizacijska enota, ki je vsaj v principu strokovna OE, kot "direktorat" pa ima nad sabo direktorja, ki ga formalno imenuje (in razrešuje) vlada. Obe vrsti organizacijske enote sta podrejeni ministru oz. kabinetu, s to razliko, da je vodja službe zaposlen kot strokovnjak, direktor direktorata (ki je sicer tudi lahko strokovnjak) pa lahko v primeru težav odleti po hitrem postopku (beri: ga ministrica oz. vlada odstavi) - in tako predstavlja "buffer cono" za ministra/-ico, ki je v primeru težav na določenem področju (z vlado vred) na ta način relativno varen/-a.
Miha 333 ::
Kdor misli, da se nekaj takšnega sploh ne moer zgoditi, lahko pomisli kako se je hodilo na in iz dela pred 30 leti, kako je bil organiziran pouk in kako je bilo organizirano otroško varstvo.
Misliš pred 50 leti? Ker pred 30 je bilo podobno kot danes. Npr. moja starša sta se v službo vozila vsak s svojo katrco in po občutku se je vozilo naokrog "za vsako figo" še več kot danes, tudi malo širše po Evropi. Strošek goriva je zagotovo bil manjši, saj sploh ni bil neka postavka, na katero bi posebej računal pred kakšno daljšo potjo. Mislim, da bo ljudem težko odvzeti svobodo, ki jim jo omogoča avtomobil.
matobeli ::
Če boš mel avtomobil ki ne obremenjuje okolja se boš lahko vozil kolikor boš želel, pod pogojem da si ga boš lahko privoščil.
Za tistih par izletov na leto bo tudi najem dober.
Za tistih par izletov na leto bo tudi najem dober.
jype ::
Kdor misli, da se nekaj takšnega sploh ne moer zgoditi, lahko pomisli kako se je hodilo na in iz dela pred 30 leti, kako je bil organiziran pouk in kako je bilo organizirano otroško varstvo.
Misliš pred 50 leti? Ker pred 30 je bilo podobno kot danes. Npr. moja starša sta se v službo vozila vsak s svojo katrco in po občutku se je vozilo naokrog "za vsako figo" še več kot danes, tudi malo širše po Evropi. Strošek goriva je zagotovo bil manjši, saj sploh ni bil neka postavka, na katero bi posebej računal pred kakšno daljšo potjo. Mislim, da bo ljudem težko odvzeti svobodo, ki jim jo omogoča avtomobil.
Bogati vedno sklepate po sebi.
dexterboy ::
Khm... samo meni tukaj ni jasno; medmestne vozovnice naj bi se pocenile, Zokidrajv pa je suvereno dvignil ceno na 1,3?
Kdo je tu nor? Je pa lepo napisano na tisti siolovi strani; "Razvita država ni tista, kjer imajo revni avtomobile. Je tista, kjer bogati uporabljajo javni prevoz."
Se bojim, da tega v Kokoški še dooolgo ne bo :(
Dodatek; 1,3 ne plačajo samo tisti, ku furajo bus. To ceno plačajo tudi tisti, ki parkirajo avto pa gredo naprej peš ali pa s kolesom, skirojem...
Kdo je tu nor? Je pa lepo napisano na tisti siolovi strani; "Razvita država ni tista, kjer imajo revni avtomobile. Je tista, kjer bogati uporabljajo javni prevoz."
Se bojim, da tega v Kokoški še dooolgo ne bo :(
Dodatek; 1,3 ne plačajo samo tisti, ku furajo bus. To ceno plačajo tudi tisti, ki parkirajo avto pa gredo naprej peš ali pa s kolesom, skirojem...
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
Utk ::
Individualni prevoz je zmeraj bil, od prvih ujahanih oslov naprej, in zmeraj bo. Ne glede na to kaj bluzijo hipsterji. Morda se z njim ne bo dalo v center Ljubljane, čeprav ne vem komu so potem naredili garaže pod zemljo, ampak to v resnici nikogar ne zanima. Zaprite se v tist center, druge pa pustite živet po svoje.
XLapse ::
eno butasto vprašanje. Torej če boš šel z avtom v službo ne boš dobil povrnjenih stroškov?
alien technology
CyberPunk ::
Khm... samo meni tukaj ni jasno; medmestne vozovnice naj bi se pocenile, Zokidrajv pa je suvereno dvignil ceno na 1,3?
Ja, ker gre v tem primeru samo za medkrajevne povezave. Zokitrans ima svoje probleme, od katerih je prevažanje pol ure za razdaljo 5 km v avtobusu s prelepljenimi šipami samo najbolj viden (vsaj za uporabnike LPP), da časa za vožnjo v primeru prestopanja niti ne omenjam (čez vikend to postane cel projekt, če nimaš pri roki avta). "Unsustainable mobility", če smo malo žleht.
Zokiville se vse bolj gre famo velemesta - z gentrifikacijo vred, čeprav zanjo niti ni podlage v realnosti (kot npr. v San Franciscu), saj tudi v centru obstajajo elementi totalno ruralnega okolja, gospodarsko pa spet ni tako bolj razvit glede na preostale dele države. Med tednom ima vse negativne elemente zahodnega velemesta, medtem ko čez vikende in praznike deluje kot demografsko ogroženo malo mesto nekje v vzhodni Evropi (prevladujejo upokojenci oz. taki in drugačni "Jazbinškovci"). Izjema je Potemkinova vas LjubljanaCenter (kjer že nevemkolikič menjavajo kocke na Prešernovem trgu in še kje, medtem ko že malo ven - npr. po Celovški in Litostrojski - vožnja deluje kot bi bil spodaj od dežja zjeban makadam ali pa povprečna cesta v oddaljenejših ruskih predelih; vpadnica v Šentvidu ("stara" cesta) pa tudi deluje kot vpadnica v kakšno vzhodnoevropsko mesto v 1990-ih letih). To Potemkinovo vas rešujejo gruče japonskih in italijanskih turistov, ki pa (poglej poglej) si nekako čez meje tistega dela mesta, ki je že obstajalo pod Avstrijo, ne upajo oz. tam nimajo v bistvu česa videti (beri: že "komunistični" Trg republike je izven tega konteksta).
Stanovanj, primernih za večino plač, je vse manj, posledično pa je vse več tudi voženj od blizu in daleč, saj se to enostavno bolj izplača - pred desetimi ali več leti je bila situacija obratna. "Pristojni" si zatiskajo oči in spet iščejo ene polovičarske ("half-baked") rešitve. Nekdo bo moral udariti po mizi. Večkrat. Dokler se zadeva *celostno* ne reši.
eno butasto vprašanje. Torej če boš šel z avtom v službo ne boš dobil povrnjenih stroškov?
Točno take so mokre sanje "trajnostnih mobilnežev"...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: CyberPunk ()
Tilen ::
eno butasto vprašanje. Torej če boš šel z avtom v službo ne boš dobil povrnjenih stroškov?
Ne, če obstaja možnost javnega prometa.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Utk ::
Tilen ::
Bistvena sprememba je v tem, da če javni prevoz obstaja, ne boš dobil denarja na račun za prevoz z avtomobilom. Sedaj to dobiš. V vrednosti vozovnice za javni promet.
Po novem boš pa moral pokazati vozovnico za javni promet na tvoje ime, ki si jo kupil, da ti bodo stroške lahko povrnili.
Z avtomobilom se boš seveda lahko vozil. Na svoje stroške v celoti.
Po novem boš pa moral pokazati vozovnico za javni promet na tvoje ime, ki si jo kupil, da ti bodo stroške lahko povrnili.
Z avtomobilom se boš seveda lahko vozil. Na svoje stroške v celoti.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Miha 333 ::
Ain't gonna happen. Delodajalec ti plača, da prideš v službo. Na kak način prideš, je tvoja stvar. Konec koncev je prevoz z avtom dražji od javnega prevoza (upoštevajoč vse stroške lastništva avta).
Tilen ::
Seveda je tvoja stvar, po zakonu ti pa mora povrniti le vozovnico (že sedaj). Hočeš reči, da bi delodajalec moral subvencionirati tvojo zavestno odločitev za dražji prevoz? Potem pa najbolje, da naročiš kar helikopter.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
xmetallic ::
To bi vplivalo na preveliko število ljudi, da bi lahko to uspešno spravili skozi. Protesti in ulični izgredi so neizbežni. Koalicijske stranke bi si s tem zabile žebelj v politično krsto.
Utk ::
To vpliva samo na tiste, ki že zdaj dobivajo za mesečno, še to večinoma mestno mesečno za 30 evrov. Takih je malo, po tem jih bo pa še manj, ker bo marsikater "pameten" šef ugotovil, da javni prevoz ni opcija, ko mu bo delavec ob x:nula nula zaprl štacuno s strankami, ker mora na bus. Podjetja rabijo fleksibilnost, ne delavci, in zdaj bojo to plačala, tista redka, ki ne že zdaj.
Torej veliko hrupa za nič in kvečjemu kontra efekt.
Torej veliko hrupa za nič in kvečjemu kontra efekt.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Phantomeye ::
Seveda je tvoja stvar, po zakonu ti pa mora povrniti le vozovnico (že sedaj). Hočeš reči, da bi delodajalec moral subvencionirati tvojo zavestno odločitev za dražji prevoz? Potem pa najbolje, da naročiš kar helikopter.
Ne štekam. Če se voziš z avtom, pa ti mesečno nakažejo točno toliko kot stane karta npr. vlak. Kako točno je tukaj delodajalec v minusu? V minusu si kvečjemu sam, ker moraš itak sam pokriti razliko.
Kot sem že napisal, pa je bilo spregledano.
Če bo ves folk, ki se zdaj vozi z avtomobili "prisiljen" uporabljati javni promet ... potem bo kaos. Že ZDAJ avtobusi in vlak komaj sfolga folk, ki se vozi z javnim že danes.
Vlak Ljubljana - Kranj je ob 16.00 nabito poln. Na SŽ pravijo, da več garnitur NIMAJO. Avtobusi vozijo na pol ure iz Ljubljane v Kranj in so v teh ključnih urah NABITO polni z zaposlenimi in z dijaki in študenti.
To kar zdaj ponuja javni promet, ni dovolj za vse te ljudi.
Jaz se vozim izključno z javnim prometom in si res res res ne želim še dodatnega folka. Že tako v večini primerov sploh ne dobim sedeža - ne samo to. Ljudje si praktično dihamo v faco, ker smo tako stisnjeni kot neumne sardele.
Vlak je na tej točki ZELO ključen, ker je najcenejši prevoz - poleg tega pa večinoma operira na enotirnem sistemu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Phantomeye ()
Tilen ::
Seveda ni delodajalec v minusu, on itak plača isto, tudi z novo ureditvijo bo plačal isto. Z novo ureditvijo bo šla subvencija zasebnih avtomobilov v subvencioniranje javnega prevoza. To je glavna razlika. Plus tega, da se štirje ne bodo več mogli voziti z enim avtom in dobiti štirih neto nadomestil na račun, ker bodo morali za to kupiti karte na svoje ime in s tem bo denar šel v javni promet in ne v avto od soseda s katerim se morebiti voziš.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Phantomeye ::
Seveda ni delodajalec v minusu, on itak plača isto, tudi z novo ureditvijo bo plačal isto. Z novo ureditvijo bo šla subvencija zasebnih avtomobilov v subvencioniranje javnega prevoza. To je glavna razlika. Plus tega, da se štirje ne bodo več mogli voziti z enim avtom in dobiti štirih neto nadomestil na račun, ker bodo morali za to kupiti karte na svoje ime in s tem bo denar šel v javni promet in ne v avto od soseda s katerim se morebiti voziš.
Moj post je bil sestavljen iz dveh delov, še enkrat.
Javni potniški promet je trenutno preobremenjen. Zanima me ali so paralelno s to spremembo, ki naj bi avtomobiliste prisilila v rabo javnega prometa, načrtovane tudi razširitve ponudbe javnega prometa?
Miha 333 ::
Seveda je tvoja stvar, po zakonu ti pa mora povrniti le vozovnico (že sedaj). Hočeš reči, da bi delodajalec moral subvencionirati tvojo zavestno odločitev za dražji prevoz? Potem pa najbolje, da naročiš kar helikopter.
Ne, tako kot je sedaj, je v redu. Plačuje se pavšal (ki je pač določen v višini mesečne vozovnice) ne glede na vrsto prevoza. Delodajalčeva skrb glede prevoza se naj konča pri tem, ali prideš pravočasno v službo ali ne (in za to plačuje). Ostalo ni njegova stvar.
Phantomeye ::
Seveda je tvoja stvar, po zakonu ti pa mora povrniti le vozovnico (že sedaj). Hočeš reči, da bi delodajalec moral subvencionirati tvojo zavestno odločitev za dražji prevoz? Potem pa najbolje, da naročiš kar helikopter.
Ne, tako kot je sedaj, je v redu. Plačuje se pavšal (ki je pač določen v višini mesečne vozovnice) ne glede na vrsto prevoza. Delodajalčeva skrb glede prevoza se naj konča pri tem, ali prideš pravočasno v službo ali ne (in za to plačuje). Ostalo ni njegova stvar.
Plus to, da javni promet v resnici ni javni, saj gre v 99 % primerov za zasebne firme. In še vedno si ne predstavljam, bo treba po novem vsak mesec iti v kadrovsko po kazat karto, bo kadrovska priskrbela karto?
Utk ::
Seveda ni delodajalec v minusu, on itak plača isto, tudi z novo ureditvijo bo plačal isto. Z novo ureditvijo bo šla subvencija zasebnih avtomobilov v subvencioniranje javnega prevoza. To je glavna razlika. Plus tega, da se štirje ne bodo več mogli voziti z enim avtom in dobiti štirih neto nadomestil na račun, ker bodo morali za to kupiti karte na svoje ime in s tem bo denar šel v javni promet in ne v avto od soseda s katerim se morebiti voziš.
Zdaj že prav navijam za ta predlog, samo da bi videl kako malo je izplačil za javni prevoz, in da jih bo potem še vdak mesec manj in ne več.
Utk ::
Ali pa ta primer: Na varuha človekovih pravic se je tako leta 2013 obrnil prebivalec Tržiča, ki se je na delo vozil na Jesenice. "Ker dela v dveh izmenah, nima možnosti javnega prevoza, zato dobi povrnjeno kilometrino v višini cca. 160 evrov za dvajset delovnih dni," so zapisali pri varuhu. "Njegov sodelavec, ki se na delo vozi z istega kraja, dela pa v delovnem času, ko je možen javni prevoz, dobi povračilo stroškov prevoza na delo in iz dela v višini stroškov javnega prevoza - avtobusa v višini cca. 300 evrov. Razlika v višini povračila stroškov prevoza za dva javna uslužbenca, ki se vozita na delo v isti državni organ iz istega kraja, je torej približno 140 evrov mesečno."
Fritz ::
Seveda ni delodajalec v minusu, on itak plača isto, tudi z novo ureditvijo bo plačal isto. Z novo ureditvijo bo šla subvencija zasebnih avtomobilov v subvencioniranje javnega prevoza. To je glavna razlika. Plus tega, da se štirje ne bodo več mogli voziti z enim avtom in dobiti štirih neto nadomestil na račun, ker bodo morali za to kupiti karte na svoje ime in s tem bo denar šel v javni promet in ne v avto od soseda s katerim se morebiti voziš.
Jp, si prav predstavljam, ko bo delodajalec rekel, danes je treba potegniti tri ure, jutri bomo delali od 12-22 ure ipd. pa mu boš odgovoril, da nimaš javnega prevoza s katerim bi lahko prišel v službo, v razumnem času, avtomobil pa si zaradi nove ureditve prodal in se tega ne moreš iti.
"Težav ne moremo reševati z isto miselnostjo,
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
kot smo jo imeli, ko smo jih ustvarili."
A. Einstein
matobeli ::
Bo pa najel taksi kombi ki vas bo razvozil domov.
Ko bodo enkrat vsi hodili na šiht brez avtov bo šefu avtomatsko jasno da je to njegova težava.
Ko bodo enkrat vsi hodili na šiht brez avtov bo šefu avtomatsko jasno da je to njegova težava.
dexterboy ::
Samo malo; potrebno bo pokazati karto izdano na TVOJE ime, da mi bo delodajalec povrnil potne stroške?
Sej... to je šala, a ne?
Nekdo se vozi iz CE v LJ na šiht. Zapeljal se bo do Slovenske Bistrice, kupil mesečno na svoje ime, kaj bo pa potlej?
Inšpekcije? Tožbe? Detektivi? Vlada s takšnim predlogom pade v enem mesecu...
Sej niste resni, majke mi. Me je pa pošteno nasmejalo, idealka za ponedeljkovo dopoldne :)
Dodatek; s takšnimi "nebulozami" se ukvarjajo tisti, ki nimajo vseh kolesov v glavi. Pametni mozgajo, kako naj podjetje / firma zasluži še več cekinov... pa ne na račun kretenizma potnih stroškov... jao jao jao....
Sej... to je šala, a ne?
Nekdo se vozi iz CE v LJ na šiht. Zapeljal se bo do Slovenske Bistrice, kupil mesečno na svoje ime, kaj bo pa potlej?
Inšpekcije? Tožbe? Detektivi? Vlada s takšnim predlogom pade v enem mesecu...
Sej niste resni, majke mi. Me je pa pošteno nasmejalo, idealka za ponedeljkovo dopoldne :)
Dodatek; s takšnimi "nebulozami" se ukvarjajo tisti, ki nimajo vseh kolesov v glavi. Pametni mozgajo, kako naj podjetje / firma zasluži še več cekinov... pa ne na račun kretenizma potnih stroškov... jao jao jao....
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dexterboy ()
scipascapa ::
Javni prevozniki dobijo subvencije pa so še vedno predragi, kako to? Zakaj javni prevoz ne more funkcionirat?
še boljša rešitev: ukinitev teh socialističnih for pa dvig plače pa mir.
še boljša rešitev: ukinitev teh socialističnih for pa dvig plače pa mir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: scipascapa ()
Tilen ::
Ja, se strinjam. Ukiniti bi bilo potrebno vsa nadomestila. Za prevoz in za malico.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Phantomeye ::
Ja, se strinjam. Ukiniti bi bilo potrebno vsa nadomestila. Za prevoz in za malico.
Dude, še vedno me zanima. Če je cilj, da bi ljudi iz lastnega prevoza prisilili v uporabo javnega prometa. Kakšne so strategije razbremeniti javni prevoz, ki je že zdaj preobremenjen, predvsem v teh vročih urah.
Ni ideje, ane. Vse na že zdaj polne vlake, pol se pa ...
Tilen ::
Kako ni ideje? Saj vidiš, da bodo odprte nove hitre linije. S tem, ko se bo več denarja steklo v javni prevoz, bo teh linij še več. Trenutno se preventivno (pred uvedbo zakona) uvajajo dodatne linije javnega prevoze. Hitre, nove linije.
1. Murska Sobota–Ljubljana, dve povezavi
2. Brežice–Ljubljana, šest povezav
3. Kamnik–Ljubljana, osem povezav
4. Maribor–Ljubljana, štiri povezave
5. Koper–Ljubljana, šest povezav
6. Novo mesto–Ljubljana, štiri povezave
7. Nova Gorica–Ljubljana, štiri povezave
8. Postojna–Ljubljana, dve povezavi
9. Idrija–Ljubljana, štiri povezave
10. Zagorje ob Savi–Ljubljana, štiri povezave
11. Celje–Ljubljana, štiri povezave
12. Slovenj Gradec–Ljubljana, štiri povezave
13. Radovljica–Ljubljana, štiri povezave
14. Jesenice–Brnik–Ljubljana, štiri povezave
15. Bled–Brnik–Ljubljana, 12 povezav
16. Logatec–Ljubljana, štiri povezave
17. Vrhnika–Ljubljana, štiri povezave
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Tilen ()
Baja ::
kaj pa kake hitre linije iz okolice v CE, MB in druge večje kraje? recimo Ptuj - MB, al pa ljutomer/ormož/ptuj - MB. z ljutomera do maribora vozi vlak ene 2 uri. dvomim da je avtobus kaj hitrejši - če še sploh obstaja kakšna taka linija.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Evropski teden mobilnosti (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 30940 (21026) | jb_j |
» | Rešitev za slovenski javni prevoz (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Problemi človeštva | 81007 (70416) | starfotr |
» | Zastonj javni prevoz (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 12298 (10895) | noraguta |