Forum » Na cesti » Navor bencinski motor
Navor bencinski motor
ticom ::
Mogoče iz prakse ali pa znanja. Zanima me megane,Tce 115 FAP, 1.3,kar pomeni 115KM in navor 220 / 1500 obratov. Bi bilo to dovolj ali je boljše vzeti močnejšega Tce 140, navor 240 / 1600 obratov. Glede vožnje in porabe. Do sedaj sem vozil dizla.
Hvala
Hvala
ziga1990 ::
ali bo dovolj ali ne je vprašanje kako voziš če se lagano voziš po omejitvah bo dovolj če pa hočeš bolj odziven avto pa ne bo
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
m0LN4r ::
Za po mestu je tudi 60KM dovolj, za marsikoga pa tudi 80-90KM prek glave.
Kok je imel 0 - 100 ?
Poraba bo odvisna od tvoje noge. Pri konstantni hitrosti je razlika zanemarljiva.
Do sedaj sem vozil dizla.
Kok je imel 0 - 100 ?
Mogoče iz prakse ali pa znanja. Zanima me megane,Tce 115 FAP, 1.3,kar pomeni 115KM in navor 220 / 1500 obratov. Bi bilo to dovolj ali je boljše vzeti močnejšega Tce 140, navor 240 / 1600 obratov. Glede vožnje in porabe. Do sedaj sem vozil dizla.
Hvala
Poraba bo odvisna od tvoje noge. Pri konstantni hitrosti je razlika zanemarljiva.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
anketar ::
vzem močnejšga, ob kkšnih kriznih situacijah ti bo žal, da maš slabšga
ps ne pozab čipirat
ps ne pozab čipirat
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anketar ()
m0LN4r ::
Za krizno situacijo rabis vsaj 2x vec KM
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
blackbfm ::
Kasna je to krizna situacija da rabis 200+konjev na navadnem avtu? Aja prehitevanje v skarje.
m0LN4r ::
Jaz nevem kaksna je krizna situacija, kjer je razlika med 25 konji nad 100 tako ocitna, pol ocitno slabo predvidevas dolocene stvari.
Te skarje so lahko male ali pa zelo velike.
Kasna je to krizna situacija da rabis 200+konjev na navadnem avtu? Aja prehitevanje v skarje.
Te skarje so lahko male ali pa zelo velike.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
K0l1br1 ::
Pri normalni vožnji ne rabi ne prehitevati ne voziti v škarje in ni nobene potrebe po 200+ KM in 250+ navorom. Krizne situacije na cesti povzročajo predvsem taki, ki rabijo neko moč in navor za krizne situacije, ki jih sami povzročajo.
Pri tem pa niti ovinka, ne da bi peljali preko črte, niso sposobni zvoziti in jim predstavlja višji nivo upravljanja vozila.
Dobro, da ostali pazimo na take, da se jim kaj ne zgodi.
Pri tem pa niti ovinka, ne da bi peljali preko črte, niso sposobni zvoziti in jim predstavlja višji nivo upravljanja vozila.
Dobro, da ostali pazimo na take, da se jim kaj ne zgodi.
Gr8t ::
Danes sem klanec z ovinki speljal v recimo da minuti in pol, ostali rabijo 3 minute. Kako torej ne rabiš 200KM? Ne mislim glede časovnega vidika, ampak moraš se strinjat, da je taka vožnja precej bolj zanimiva kot vlačenje med ovinki.
Analogija temu je, če poslušam metal namesto neke uspavanke (čeprav recimo Tankard tudi niso daleč od dolgočasja), zastopiš sedaj? Nekateri si po nepotrebnem dolgočasite življenje.
Eden mi je celo uspel sledit 2/3 klanca, ampak to je moral terat v obrate, jaz pa povsem lagano.
Seveda vedno po svojem pasu, ravno ostali ki vozijo 2x počasneje, sekajo ovinke, ker jih ne znajo normalno speljat. Tako da to tvoje pisanje je kar eno nabijanje v prazno.
Za krizne situacije pa v vsakem primeru, ali voziš počasi ali hitro, rabiš dobre zavore, se ne spomnim da bi s plinom lahko kaj reševal. To da prehitevaš in končaš prehitevanje čeprav nasproti vidiš avto in oceniš da imaš še dovolj fore, pač ni krizna situacija, z 200KM avtom je prehitet avto, ki vozi do 90 in počasi pospešuje, mala malica.
Analogija temu je, če poslušam metal namesto neke uspavanke (čeprav recimo Tankard tudi niso daleč od dolgočasja), zastopiš sedaj? Nekateri si po nepotrebnem dolgočasite življenje.
Eden mi je celo uspel sledit 2/3 klanca, ampak to je moral terat v obrate, jaz pa povsem lagano.
Seveda vedno po svojem pasu, ravno ostali ki vozijo 2x počasneje, sekajo ovinke, ker jih ne znajo normalno speljat. Tako da to tvoje pisanje je kar eno nabijanje v prazno.
Za krizne situacije pa v vsakem primeru, ali voziš počasi ali hitro, rabiš dobre zavore, se ne spomnim da bi s plinom lahko kaj reševal. To da prehitevaš in končaš prehitevanje čeprav nasproti vidiš avto in oceniš da imaš še dovolj fore, pač ni krizna situacija, z 200KM avtom je prehitet avto, ki vozi do 90 in počasi pospešuje, mala malica.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Bellzmet ::
Jao kaki znalci. V kriznih situacijah se upočasnuje in umirja promet.
220 navora je dovolj.
220 navora je dovolj.
Gagarin ::
Danes sem klanec z ovinki speljal v recimo da minuti in pol, ostali rabijo 3 minute. Kako torej ne rabiš 200KM? Ne mislim glede časovnega vidika, ampak moraš se strinjat, da je taka vožnja precej bolj zanimiva kot vlačenje med ovinki.
Analogija temu je, če poslušam metal namesto neke uspavanke (čeprav recimo Tankard tudi niso daleč od dolgočasja), zastopiš sedaj? Nekateri si po nepotrebnem dolgočasite življenje.
Eden mi je celo uspel sledit 2/3 klanca, ampak to je moral terat v obrate, jaz pa povsem lagano.
Seveda vedno po svojem pasu, ravno ostali ki vozijo 2x počasneje, sekajo ovinke, ker jih ne znajo normalno speljat. Tako da to tvoje pisanje je kar eno nabijanje v prazno.
Za krizne situacije pa v vsakem primeru, ali voziš počasi ali hitro, rabiš dobre zavore, se ne spomnim da bi s plinom lahko kaj reševal. To da prehitevaš in končaš prehitevanje čeprav nasproti vidiš avto in oceniš da imaš še dovolj fore, pač ni krizna situacija, z 200KM avtom je prehitet avto, ki vozi do 90 in počasi pospešuje, mala malica.
In tako boš užival in peljal do trenutka ko bo za ovinkom na sredi tvojega pasu (in po možnosti hkrati nasproti vozeči avto) kolesar ali pa traktor....to kar delaš je loterija pa če si še tako dober voznik.
Gr8t ::
In pri tebi ki greš 70 namesto mojih 90 v ovinke bo drugače kaj? To kar delam ni nobena loterija, seveda so na cesti popoldne tudi kolesarji, pa nisem imel nikol problemov kot jih opisuješ.
Če bi bil sredi ovinka ustavljen avto, imaš pa probleme ali greš v ovinek 50 ali 90. Ampak verjetnost za kaj takega je skoraj nična, če bi se res za take stvari sekiral, je bolje da ostaneš doma.
Misliš da jaz nebi prilagodil vožnje, če bi enkrat na mesec (tudi če na eno leto) naletel na oviro sredi ovinka?
Mislim, tudi nisi prvi ki kaj takega piše, po tem kar pišete bi moral po vaše zbit že vsaj 10 kolesarjev v 10 letih. Je pa edino mene v obratnem primeru ena stara mama že skoraj 20 let nazaj, jaz grem vedno vsaj meter od kolesarja, nikoli pa ne kot ta v škarje z avtom in kolesarjem.
Če bi bil sredi ovinka ustavljen avto, imaš pa probleme ali greš v ovinek 50 ali 90. Ampak verjetnost za kaj takega je skoraj nična, če bi se res za take stvari sekiral, je bolje da ostaneš doma.
Misliš da jaz nebi prilagodil vožnje, če bi enkrat na mesec (tudi če na eno leto) naletel na oviro sredi ovinka?
Mislim, tudi nisi prvi ki kaj takega piše, po tem kar pišete bi moral po vaše zbit že vsaj 10 kolesarjev v 10 letih. Je pa edino mene v obratnem primeru ena stara mama že skoraj 20 let nazaj, jaz grem vedno vsaj meter od kolesarja, nikoli pa ne kot ta v škarje z avtom in kolesarjem.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
Gagarin ::
se ti ne zdi da je zadosti da se ti zgodi enkrat (ne enkrat na mesec)? Pa boš spremenil sebi ali/in nekomu drugemu življenje za vedno.
Gr8t ::
To morate paziti ostali, če se s kolesom voziš sredi pasu, je isto kot če bi šel delat samomor. Moja hitrost tukaj nima takega vpliva, tako lahko ubiješ kolesarja tudi s 60 namesto mojimi 80.
Gagarin ::
Ja seveda, saj ne rabi biti nasred pasu, dosti je da se vozi povsem normalno 1 meter od roba, pa da imaš nekoga nasproti. Pa če se boš peljal 60 imaš mnogo več maneverskega prostora ali za ustavit, upočasnit in obvozit... Če ti je užitek polagat ovinke (meni je tudi), bodi dedc pa to delaj na dirkališču in ne na cesti.
Veron ::
Gr8t ne upa na dirkališče, ker tam ve, da bo vsem gledal v rit in ga bodo za več krogov prehiteval. Zato se raje izživlja na navadni cesti, kjer ljudje ne tekmujejo in vozijo svoj ritem, ampak lahko reče, da mu niso mogli sledit
m0LN4r ::
Na navadni cesti je ljudem cilj prit iz A v B, nekateri to lazje nekateri tezje storijo. Ce si hitrejsi voznik, se bos pocasnejsemu prilagodil tako kot jaz in tudi v hribovitastih ovinkih vozil temu primerno, da ce pride do presenecenja se to lahko srecno konca in ne reces si "eh pa to se nikol ne zgodi" Ravno zaradi takih, se nikol ne zgodi je ze bilo nekaj mrtvih.
Pejt na dirkalisce in tam pokazi kaj znas, tam se ti noben ne pripelje nasproti in lahko gulis gume, teras dokler gre kazalc pa se cel dan lahko izboljsujes.
Ne recem da 200+ KM ni fajn, 300+ in quatro je se lepse, ampak na cesti se naj vozi tako, da si prizanesljiv do drugih. No vsaj jaz sem. Ce ne vidim 3-4 prazne ovinke naprej, ne potisnem po gasu za brezveze. V hribih in gozdu kjer vidis samo pol ovinka naprej, se vozim pocasi tako kot vsi ostali. Konc koncev prinas niti ni redkost da ti pride nasproti traktor z prikolico drv ipd. in se bos moral umakniti na rob ceste, kolko gre, to pac niti pri 50 ni mozno, razen ce si rad presekas gumo ali malo zakopljes po jarku.
Z vecino takimi dirkaci, ko sem se menil ce bi sli na Track Day so na koncu dali rep med noge. Prvo je treba placat za vstop, drugo skoda gum, skoda nevem cesa, ampak najhujsi razlog je bil potencialno slab rezultat v primerjavi z drugimi. Za to pa taki raje po ljudski cesti pritiskajo, ker tam so hitrejsi od mamic in dedkov, seveda zato ker tudi to jim dvigne testosteron.
Pejt na dirkalisce in tam pokazi kaj znas, tam se ti noben ne pripelje nasproti in lahko gulis gume, teras dokler gre kazalc pa se cel dan lahko izboljsujes.
Ne recem da 200+ KM ni fajn, 300+ in quatro je se lepse, ampak na cesti se naj vozi tako, da si prizanesljiv do drugih. No vsaj jaz sem. Ce ne vidim 3-4 prazne ovinke naprej, ne potisnem po gasu za brezveze. V hribih in gozdu kjer vidis samo pol ovinka naprej, se vozim pocasi tako kot vsi ostali. Konc koncev prinas niti ni redkost da ti pride nasproti traktor z prikolico drv ipd. in se bos moral umakniti na rob ceste, kolko gre, to pac niti pri 50 ni mozno, razen ce si rad presekas gumo ali malo zakopljes po jarku.
Gr8t ne upa na dirkališče, ker tam ve, da bo vsem gledal v rit in ga bodo za več krogov prehiteval. Zato se raje izživlja na navadni cesti, kjer ljudje ne tekmujejo in vozijo svoj ritem, ampak lahko reče, da mu niso mogli sledit
Z vecino takimi dirkaci, ko sem se menil ce bi sli na Track Day so na koncu dali rep med noge. Prvo je treba placat za vstop, drugo skoda gum, skoda nevem cesa, ampak najhujsi razlog je bil potencialno slab rezultat v primerjavi z drugimi. Za to pa taki raje po ljudski cesti pritiskajo, ker tam so hitrejsi od mamic in dedkov, seveda zato ker tudi to jim dvigne testosteron.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Bellzmet ::
https://siol.net/novice/crna-kronika/v-...
Tale je tut mislil "eh pa to se nikol ne zgodi" in gas do konca.
Tale je tut mislil "eh pa to se nikol ne zgodi" in gas do konca.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bellzmet ()
energetik ::
To morate paziti ostali, če se s kolesom voziš sredi pasu, je isto kot če bi šel delat samomor. Moja hitrost tukaj nima takega vpliva, tako lahko ubiješ kolesarja tudi s 60 namesto mojimi 80.Ne ni isto. Če je kolesar za ovinkom na sredi pasu, moraš ti to pričakovati. Če tega ne pričakuješ, potem ne dela on samomor, ampak ti delaš umor.
VEdno moraš pred sabo videti svojo pot ustavljanja. In ta je pri 60km/h bistveno manjša kot pri 90.
Pri dobrih refleksih (1sec reakcijski) in dobrih gumah na suhem asfaltu:
- pri 60 km/h skupno 30m
- pri 90 km/h skupno 57m
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
Gr8t ::
Ne verjamem da se zaradi tega razloga ostali vozijo 50-60 po spustu na tem klancu. Drugače se znam precej dobro postavljat v kožo drugih in jih zastopim, bi rekel da jim preprosto taka vožnja bolj ugaja in se jim nikamor preveč ne mudi.
Ne mi zdaj s temi metri, po tem klancu sem se spušal 80 že s prvo 106-ko, za mano je pa priletel sodelavec s Hondo 90KM s še kakih 10km/h več. Pred mojim 70-im letom sigruno ne boš doživel, da se bom šel jaz spuščati s 60 kot to vsak dan delajo ostali in mi delajo kolono, skoraj vsak dan se naredi vlak in jih moram za minuto počakat, da jih spet takoj dohitim.
Zakon so bli atmosferski motorji, to si ga lahko pognal v obrate v 2. (zato da dovolj močno zavira motor, zdaj s turbom ne morem dajat v 2. in lahko v 3. zvozim z max 80) do 90, Clia RS celo do 100. To je bilo pa tudi vse za kar so bili dobri atmosferci.
No drugače pa moram rečt da sedaj vidim vse več sebi podobnih, zjutraj sem že omenil da mi je eden dobro sledil, popoldne pa tudi eden nasproti potegnil na polno v klanec. Pa marca sem tudi srečal enega ali dva.
Tam na res dolgi ravnini pa sploh ni redko da vidim koga nasproti s 110-120, več kot tolk pa res noben ne potegne po regionalki, v glavnem samo jaz. Tako da si kar zatiskajte oči, da samo eden ali dva tako vozita po celi Gorenjski.
No tam ko sem rekel da je na novo znak 60, danes sem gledal na števec in je na začetku ovinka kazalo 120, v ovinku pa nekje 110, kar je že ok. 100 je pa zame kot da bi stal, to se ustavim res BP. Tako da ne vem za kateri avto z ne vem kolk slabimi bremzami so postavljali tako nizko omejitev sredi ceste 90.
Ne mi zdaj s temi metri, po tem klancu sem se spušal 80 že s prvo 106-ko, za mano je pa priletel sodelavec s Hondo 90KM s še kakih 10km/h več. Pred mojim 70-im letom sigruno ne boš doživel, da se bom šel jaz spuščati s 60 kot to vsak dan delajo ostali in mi delajo kolono, skoraj vsak dan se naredi vlak in jih moram za minuto počakat, da jih spet takoj dohitim.
Zakon so bli atmosferski motorji, to si ga lahko pognal v obrate v 2. (zato da dovolj močno zavira motor, zdaj s turbom ne morem dajat v 2. in lahko v 3. zvozim z max 80) do 90, Clia RS celo do 100. To je bilo pa tudi vse za kar so bili dobri atmosferci.
No drugače pa moram rečt da sedaj vidim vse več sebi podobnih, zjutraj sem že omenil da mi je eden dobro sledil, popoldne pa tudi eden nasproti potegnil na polno v klanec. Pa marca sem tudi srečal enega ali dva.
Tam na res dolgi ravnini pa sploh ni redko da vidim koga nasproti s 110-120, več kot tolk pa res noben ne potegne po regionalki, v glavnem samo jaz. Tako da si kar zatiskajte oči, da samo eden ali dva tako vozita po celi Gorenjski.
No tam ko sem rekel da je na novo znak 60, danes sem gledal na števec in je na začetku ovinka kazalo 120, v ovinku pa nekje 110, kar je že ok. 100 je pa zame kot da bi stal, to se ustavim res BP. Tako da ne vem za kateri avto z ne vem kolk slabimi bremzami so postavljali tako nizko omejitev sredi ceste 90.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Gr8t ()
hammock ::
Steje samo moc oziroma krivulja moci, navor sam po sebi je irelevanten podatek (brez vrtilne hitrosti in prenosnega razmerja pogonskega sklopa). Turbo bencinar in turbo dizel primerljivih moci se bosta vozila enako, navor na kolesih je prakticno enak.
Glede vprasanja - ja, ce ne mislis ravno dirkati gre tale Megane povsem solidno (partnerka ga ima), motor je odziven. Turbo mu daje siroko uporabno obmocje. Ce se ti avto (skupaj s francoskimi inzenirskimi resitvami) dopade, potem si ga omisli ker ni svoh. Ce rad kdaj pritisnes na plin (oz si dosti na regionalkah kjer je potrebno prehitevati ljudi, ki so umrli za volanom) je 140KM optimalna izbira. Ce si potrpezljiv voznik oz dosti na avtocesti bo 115KM super.
Glede vprasanja - ja, ce ne mislis ravno dirkati gre tale Megane povsem solidno (partnerka ga ima), motor je odziven. Turbo mu daje siroko uporabno obmocje. Ce se ti avto (skupaj s francoskimi inzenirskimi resitvami) dopade, potem si ga omisli ker ni svoh. Ce rad kdaj pritisnes na plin (oz si dosti na regionalkah kjer je potrebno prehitevati ljudi, ki so umrli za volanom) je 140KM optimalna izbira. Ce si potrpezljiv voznik oz dosti na avtocesti bo 115KM super.
spenstar ::
Vzemi 140 konjskega, ni taka razlika v ceni. Razlika v udobju voznje je velika.
SPENSTAR--builder
WizzardOfOZ ::
Steje samo moc oziroma krivulja moci, navor sam po sebi je irelevanten podatek
Ne bo držalo. Bom po kmečko razložil;
Navor v teoriji pomeni silo na neko ročico. Če si predstavljaš da v roki držiš palco in ti jo nekdo poskuša pritisnit navzdol na koncu; to se dogaja v motorju. Na bat potiska sila in ta se preko ojnice prenaša na glavno gred. Večji je hod bata, večja je ročica na glavni gredi, večji je navor (pri isti sili na bat). Pri največjem navoru je sila na bat največja in motor ima tam najboljši izkoristek (najmanjšo porabo).
V praksi pa:
ko začne motorju rasti navor to čutiš, da motor "prime". Začne zvezno in brez cukanja pospeševati. Pri nižjih vrtljajih ima motor max navor, prej se to zgodi in avto ima zaradi tega boljše pospeške.
Mislim pa da bo ta primerjava najboljša, da jo vsak razume:
Moč si lahko predstavljamo kot športnika, ki lahko zelo hitro preteče 100 metrov, navor pa kot hrusta, ki sicer teče počasi, ampak mu lahko naložiš na ramena 100-kilogramsko utež in bo določeno razdaljo še vedno prehodil enako hitro.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Machete ::
Ne verjamem da se zaradi tega razloga ostali vozijo 50-60 po spustu na tem klancu
Bojan Žlender, ste to vi?
LC1000|Asrock-H470PG|i7-10700K|2x16GB|RTX-3080 EAGLE|W10Pro
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
new Nintendo 2DS & 3DS XL|Galaxy S24+
springfield ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Steje samo moc oziroma krivulja moci, navor sam po sebi je irelevanten podatek
Ne bo držalo. Bom po kmečko razložil;
Navor v teoriji pomeni silo na neko ročico. Če si predstavljaš da v roki držiš palco in ti jo nekdo poskuša pritisnit navzdol na koncu; to se dogaja v motorju. Na bat potiska sila in ta se preko ojnice prenaša na glavno gred. Večji je hod bata, večja je ročica na glavni gredi, večji je navor (pri isti sili na bat). Pri največjem navoru je sila na bat največja in motor ima tam najboljši izkoristek (najmanjšo porabo).
V praksi pa:
ko začne motorju rasti navor to čutiš, da motor "prime". Začne zvezno in brez cukanja pospeševati. Pri nižjih vrtljajih ima motor max navor, prej se to zgodi in avto ima zaradi tega boljše pospeške.
Mislim pa da bo ta primerjava najboljša, da jo vsak razume:
Moč si lahko predstavljamo kot športnika, ki lahko zelo hitro preteče 100 metrov, navor pa kot hrusta, ki sicer teče počasi, ampak mu lahko naložiš na ramena 100-kilogramsko utež in bo določeno razdaljo še vedno prehodil enako hitro.
Wrong. Avto najmocneje pospesuje pri najvecji moci motorja. Res, da ima motor najvisji navor pri dolocenih obratih, a imas vmes menjalnik, in ce prestavis nize, bos imel na kolesih vec navora, kot v visji prestavi, ceprav bo navor motorja nizji. Navor in moc na kolesih je pa tisto kar skrbi za pospesek avta. Zato se vedno nasmejim, ko pristasi dizlov tako radi poudarjajo, da ima dizel vec navora kot bencinar.
Tu lepo razlozi
ginekk ::
springfield je izjavil:
Wrong. Avto najmocneje pospesuje pri najvecji moci motorja. Res, da ima motor najvisji navor pri dolocenih obratih, a imas vmes menjalnik, in ce prestavis nize, bos imel na kolesih vec navora, kot v visji prestavi, ceprav bo navor motorja nizji. Navor in moc na kolesih je pa tisto kar skrbi za pospesek avta. Zato se vedno nasmejim, ko pristasi dizlov tako radi poudarjajo, da ima dizel vec navora kot bencinar.
Tu lepo razlozi
Plosk, plosk.
Zato so imele nekoč tudi predelane stoenke lahko kar dobre pospeške (je pa bila zato končna hitrost pri starih avtih v povprečju kar nižja kot zdaj)
Res je bedarija govorit o navoru motorja, razen če te veseli vožnja pri nizkih obratih in pospeševanje z minimalnim prirastkom obratov.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ginekk ()
WizzardOfOZ ::
springfield je izjavil:
Wrong. Avto najmocneje pospesuje pri najvecji moci motorja. Res, da ima motor najvisji navor pri dolocenih obratih, a imas vmes menjalnik, in ce prestavis nize, bos imel na kolesih vec navora, kot v visji prestavi, ceprav bo navor motorja nizji. Navor in moc na kolesih je pa tisto kar skrbi za pospesek avta. Zato se vedno nasmejim, ko pristasi dizlov tako radi poudarjajo, da ima dizel vec navora kot bencinar.
Tu lepo razlozi
Sedaj pa še enkrat preberi to in povej, kaj je tukaj napisano:
Moč si lahko predstavljamo kot športnika, ki lahko zelo hitro preteče 100 metrov, navor pa kot hrusta, ki sicer teče počasi, ampak mu lahko naložiš na ramena 100-kilogramsko utež in bo določeno razdaljo še vedno prehodil enako hitro.
Z malo navora boš pri vožnji v hrib šaltal prestavo nižje, z večjim navorom pa se boš v isti prestavi še vedno enako hitro vozil v hrib.
energetik ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Z malo navora boš pri vožnji v hrib šaltal prestavo nižje, z večjim navorom pa se boš v isti prestavi še vedno enako hitro vozil v hrib.Pa kaj potem?
Še vedno velja, da avto najbolje pospešuje pri najvišji moči. Govorit samo o navoru motorja je bedarija, če pri tem ne poznamo prastavnih razmerih in velikosti koles. Kako se bo pa avto vozil, je važno od krivulje moči v odvisnosti od obratov.
springfield ::
WizzardOfOZ je izjavil:
springfield je izjavil:
Wrong. Avto najmocneje pospesuje pri najvecji moci motorja. Res, da ima motor najvisji navor pri dolocenih obratih, a imas vmes menjalnik, in ce prestavis nize, bos imel na kolesih vec navora, kot v visji prestavi, ceprav bo navor motorja nizji. Navor in moc na kolesih je pa tisto kar skrbi za pospesek avta. Zato se vedno nasmejim, ko pristasi dizlov tako radi poudarjajo, da ima dizel vec navora kot bencinar.
Tu lepo razlozi
Sedaj pa še enkrat preberi to in povej, kaj je tukaj napisano:
Moč si lahko predstavljamo kot športnika, ki lahko zelo hitro preteče 100 metrov, navor pa kot hrusta, ki sicer teče počasi, ampak mu lahko naložiš na ramena 100-kilogramsko utež in bo določeno razdaljo še vedno prehodil enako hitro.
Z malo navora boš pri vožnji v hrib šaltal prestavo nižje, z večjim navorom pa se boš v isti prestavi še vedno enako hitro vozil v hrib.
Ta primerjava s sportnikom je totalno zgresena. Moc je odvisna od navora in obratov, tako da ce povecas navor pri danih obratih, se poveca tudi moc. Poleg tega ljudje nimamo menjalnika, da bi mutliplicirali navor, kar se dogaja pri avtomobilih.
In to je se ena briljantna, da mucite svoje dizle v hrib pri 1500 obratih. Menjalniki so z razlogom v avtu, zacnite jih uporabljat.
hammock ::
Z malo navora boš pri vožnji v hrib šaltal prestavo nižje, z večjim navorom pa se boš v isti prestavi še vedno enako hitro vozil v hrib.
Neumnost. Ponovno, steje samo krivulja moci. Navor na kolesu je pri 100 konjskem bencinarju in 100 konjskem dizlu enak. Dizelski motor ima sam po sebi visji navor, ampak doseze nizje obrate. Bencinski obratno. Moc je navor krat vrtilna hitrost.
Nestrinjaje s fiziko ni kul
Scorpy84 ::
Z malo navora boš pri vožnji v hrib šaltal prestavo nižje, z večjim navorom pa se boš v isti prestavi še vedno enako hitro vozil v hrib.
Neumnost. Ponovno, steje samo krivulja moci. Navor na kolesu je pri 100 konjskem bencinarju in 100 konjskem dizlu enak. Dizelski motor ima sam po sebi visji navor, ampak doseze nizje obrate. Bencinski obratno. Moc je navor krat vrtilna hitrost.
Nestrinjaje s fiziko ni kul
Zakaj neumnost, sej si mu s svojim odgovorom podkrepil njegov prav :)
tomazic89 ::
Z vecino takimi dirkaci, ko sem se menil ce bi sli na Track Day so na koncu dali rep med noge. Prvo je treba placat za vstop, drugo skoda gum, skoda nevem cesa, ampak najhujsi razlog je bil potencialno slab rezultat v primerjavi z drugimi. Za to pa taki raje po ljudski cesti pritiskajo, ker tam so hitrejsi od mamic in dedkov, seveda zato ker tudi to jim dvigne testosteron.
This! Zebljico na glavico. Dokler se kaj ne zgodi, se jim seveda zdi "ceneje" in "bolje" to poceti na javnih cestah. Upam, da poleg Gaj-a dobimo se kaksno dirkalisce in se vec track-day eventov.
pegasus ::
springfield je izjavil:
Menjalniki so z razlogom v avtu,Drži. Menjalniki nas vsakič, ko jih moramo uporabit, spomnijo na to, da je ICE motor zelo slaba izbira za pogon avta.
Scorpy84 ::
springfield je izjavil:
Menjalniki so z razlogom v avtu,Drži. Menjalniki nas vsakič, ko jih moramo uporabit, spomnijo na to, da je ICE motor zelo slaba izbira za pogon avta.
Trenutno ni nobenega pametnega pogona za avto. Mogoce se najblizje vodik, ampak naftni druzbi to ni vsec. Baterijski avti, so sicer kokr tolk ok, ampak izdelava baterije je zelo onesnazena. Po drugi strani s prestavljanjem, se najmanj casa izgubis, ker avto v parih minutah napolnis.
jero_no1 ::
Ne verjamem da se zaradi tega razloga ostali vozijo 50-60 ................................................................................
Daj bodi vsaj enkrat faca in ne smeti vsake teme s svojimi dosežki iz NFS
Žal se mi zdi, da niti v eni temi iz tvojih zapisov povprečni voznik ne more potegnit kaj uporabnega za vožnjo. Naredi vsem nam uslugo in pojdi kam drugat merit milimetre svojega bingeljčka
springfield ::
springfield je izjavil:
Menjalniki so z razlogom v avtu,Drži. Menjalniki nas vsakič, ko jih moramo uporabit, spomnijo na to, da je ICE motor zelo slaba izbira za pogon avta.
Kupi avtomatika, da se ne bos pri vsakem menjavanju spraseval o smislu zivljenja
SumTingWong ::
Ponovno tema, kjer OP ne sodeluje, se pa 300 drugih ljudi prepira med seboj o svojih tezah
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | 1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 4 … 10 11 12 13 )Oddelek: Na cesti | 116989 (96304) | gddr85 |
» | Volkswagen / Audi goljufala pri meritvi izpustov v ZDA (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 17124 (14707) | fujtajksel |
» | BMW bencinar ali dizel??? (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Loža | 67104 (59099) | MAFIA |
» | Najbolj ekonomično pospeševanje (strani: 1 2 3 )Oddelek: Znanost in tehnologija | 24610 (21707) | Pyr0Beast |
» | Se avto res matra? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Loža | 25897 (23630) | energetik |