Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
Temo vidijo: vsi
Utk ::
Dramatiziranje je "20 jurjev" prihranka če kupiš rabljenega passata in 3 jurje izgube, če kupiš novega takoj ko zapelješ iz salona...skoraj kot da moraš takoj še enkrat tiste 3 jurje plačat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
Stari maček ::
Tudi marsikateri nov ostane na cesti. Zato je asistenca. Ti pa pri nakupu rabljenega ostane toliko denarja, da lahko naslednjih 20 let hodiš na dopust z letalom v hotele AI....
KAVINSKY ::
Saj smo imeli že kup tem na tem forumu o pokvarjenih novih avtih. Iskanje po med-over najde še več rezultatov. Potem imaš še vpoklice novih vozil. Veste gospod, vaš avto za 75k€ lahko zagori, dajte gledati nivo hladilne tekočine med tem ko čakamo na nov hladilnik za nadgradnjo.
Utk ::
Stari maček je izjavil:
Tudi marsikateri nov ostane na cesti. Zato je asistenca. Ti pa pri nakupu rabljenega ostane toliko denarja, da lahko naslednjih 20 let hodiš na dopust z letalom v hotele AI....
Ne marsikater, ampak prekleto redek. Če bi hodil na morje z avtom, in ne z letalom v AI hotele, bi videl, da ob avtocesti stojijo praktično samo 10+ let avti. No, pa kakšen renault.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
profii ::
Ko greš na morje ponavadi vidiš tiste, ki celo leto doma stojijo parkirani, potem pa na vsaki 200+ km poti crknejo. Če se z avtom veliko voziš, je zelo majhna šansa da kaj crkne ravno na poti na morje. Plus tega da ti miši pregrizejo kable in cevi, ker je avto vedno parkiran doma. :)
Cveto ::
Res je, LAHKO tudi nov ostane in LAHKO dela 10-15 let star brez težav, a PRAVILOMA ni tako. Sem že pisal tukaj gor moje izkušnje (15+ večjih popravil in 3x ostati na cesti vs 0 popravil v 6 letih).
Zakaj pa mislite da ljudje kupujejo nove(jše) avte? Ker imajo preveč denaraja? Ali ker se jim pač ne da ukvarjati z vsem tem in hočejo samo dober, moderen in zanesljiv avto.
Po mojih dosedanjih izkušnjah je sicer lahko tudi starejši avto čisto ok izbira, če:
-znaš sam kaj pošravfati ali
-te ne motijo kozolčarji in razni fušarji ter
-te ne moti če je avto že malo "zmahan" (trda sklopka, guncajoči amortizerji, nedelujoče ročke, lučke itd...)
2-3 leta star avto štejem seveda še pod skoraj nove (tudi stanejo še relativno veliko).
Zakaj pa mislite da ljudje kupujejo nove(jše) avte? Ker imajo preveč denaraja? Ali ker se jim pač ne da ukvarjati z vsem tem in hočejo samo dober, moderen in zanesljiv avto.
Po mojih dosedanjih izkušnjah je sicer lahko tudi starejši avto čisto ok izbira, če:
-znaš sam kaj pošravfati ali
-te ne motijo kozolčarji in razni fušarji ter
-te ne moti če je avto že malo "zmahan" (trda sklopka, guncajoči amortizerji, nedelujoče ročke, lučke itd...)
2-3 leta star avto štejem seveda še pod skoraj nove (tudi stanejo še relativno veliko).
Invictus ::
Vsak avto dela povsem normalno, star in nov, če ZAPRAVIŠ nekaj denarja za REDNI SERVIS .
Ampak dostikrat prodajalci nategnejo folk, saj ga ni treba skoraj nič servisirat. Pa folk malo pozabi na skoraj .
Ampak dostikrat prodajalci nategnejo folk, saj ga ni treba skoraj nič servisirat. Pa folk malo pozabi na skoraj .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
Če nimaš avtomobila, potem vse te težave odpadejo, ostane ti pa med 300 evri in 300 jurji, ki jih lahko investiraš v kaj manj škodljivega.
Za prevoz lahko uporabiš prevoz.org, glede na to da klasični javni prevoz v Sloveniji ne deluje.
Za prevoz lahko uporabiš prevoz.org, glede na to da klasični javni prevoz v Sloveniji ne deluje.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BorutK-73 ()
jype ::
Otroci so v resnici še vedno precej cenejši kot kontracepcija, a to zgolj dokler boste katoliška diktatura.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: BorutK-73 ()
Cveto ::
Da, če živiš v strnjenem naselju. Vsi pač nimamo te želje (pa tudi stane ogromno, če bi hotel imeti recimo nekje v ljubljani veliko hišo z travnikom, sadovnjakom itd..).
Če gledam iz svojega stališča. Živim manj kot 20 km iz ljubljane, v manjšem naselju. Do najbližjega avtobusa je kilomter in pol, do vrtca okoli 3km, trgovine 2 km, taxija ni blizu. A naj kličem vsak dan 3x prevozi.org? Do službe imam z avtom dobrih 15 minut, z avtobusom 1 uro 15 minut (raje več), s tem da me pride avtobus dražje. PA bo kdo rekel: preseli se v ljubljano. Imam sodelave, pač na drugem koncu Ljubljane, do službe po rabijo 3x več (pa naj bo to z busom ali avtom).
Pa tudi ne moremo vsi živeti v Ljubljani.
Saj nekako bi še šlo, če ne bi bilo treba vozit otrok v vrtec in šolo (na čisto drugih koncih, ker je pač tako bil plac. Čez par let, ko bodo otroci lahko hodili sami, imam plan nabavit kak (po možnosti električni) skuter in se voziti s tem.
Ne predvidevajte neke situacije iz svojih trenutnih razmer (po možnosti samski ali brez otrok, živeč nekje blizu centra ljubljane v kakšnem po Jazbinšku poceni kupljenem stanovanju). Velika večina slovencev dnevno potrebuje avto.
Če gledam iz svojega stališča. Živim manj kot 20 km iz ljubljane, v manjšem naselju. Do najbližjega avtobusa je kilomter in pol, do vrtca okoli 3km, trgovine 2 km, taxija ni blizu. A naj kličem vsak dan 3x prevozi.org? Do službe imam z avtom dobrih 15 minut, z avtobusom 1 uro 15 minut (raje več), s tem da me pride avtobus dražje. PA bo kdo rekel: preseli se v ljubljano. Imam sodelave, pač na drugem koncu Ljubljane, do službe po rabijo 3x več (pa naj bo to z busom ali avtom).
Pa tudi ne moremo vsi živeti v Ljubljani.
Saj nekako bi še šlo, če ne bi bilo treba vozit otrok v vrtec in šolo (na čisto drugih koncih, ker je pač tako bil plac. Čez par let, ko bodo otroci lahko hodili sami, imam plan nabavit kak (po možnosti električni) skuter in se voziti s tem.
Ne predvidevajte neke situacije iz svojih trenutnih razmer (po možnosti samski ali brez otrok, živeč nekje blizu centra ljubljane v kakšnem po Jazbinšku poceni kupljenem stanovanju). Velika večina slovencev dnevno potrebuje avto.
njyngs ::
jype ::
Res je. In se hkrati pojavijo drugačne težave.Rešljive precej ceneje in okoljsko vzdržneje.
Ne predvidevajte neke situacije iz svojih trenutnih razmer (po možnosti samski ali brez otrok, živeč nekje blizu centra ljubljane v kakšnem po Jazbinšku poceni kupljenem stanovanju). Velika večina slovencev dnevno potrebuje avto.Dnevno avto potrebujejo izključno zato, ker se preseravajo. Noben drug razlog ne obstaja.
"Ne morem imeti vile s 100 metri gozda v vseh smereh sredi mesta" pač ni kredibilen razlog za to, da vsak dan v mesto pripelješ umazano napravo, ki letno pomori 100 ljudi, še par tisoč jih pa spravi ob zdravje.
hojnikb ::
Dnevno avto potrebujejo izključno zato, ker se preseravajo. Noben drug razlog ne obstaja.
jype is on to something. Gremo vsi na motorje
#brezpodpisa
Raptor F16 ::
jype ::
Ko sem bil mali mulo, me je fotr na tanku za gorivo Tomosa Electronic 90 vozil v vrtec, torej to lahko tudi vsi ostali.
S kolesom gre še lažje, ker ne piha tako močno (in odkar so kolesa električna, ni nobenega razloga, da bi jamrali nad tem, da je treba poganjat, vi pa tega ne morete).
S kolesom gre še lažje, ker ne piha tako močno (in odkar so kolesa električna, ni nobenega razloga, da bi jamrali nad tem, da je treba poganjat, vi pa tega ne morete).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
IL_DIAVOLO ::
Ko greš na morje ponavadi vidiš tiste, ki celo leto doma stojijo parkirani, potem pa na vsaki 200+ km poti crknejo. Če se z avtom veliko voziš, je zelo majhna šansa da kaj crkne ravno na poti na morje. Plus tega da ti miši pregrizejo kable in cevi, ker je avto vedno parkiran doma. :)
Zato pa je moj avto bullet proof.
jype ::
Včasih je bilo tudi 80% manj prometa kot ga je sedaj.Jasno, če so pa ljudje uporabljali javni prevoz, ali pa so šli peš.
Marsikdo ga še vedno in je kljub temu bistveno bolj produktiven, na primer Švicarji, Švedi, Nemci, Norvežani in Irci. Le kako jim uspe?
Jaz vem: Manj se preseravajo.
MasterTade ::
Od teh imajo samo Švedi in Irci nekoliko manj avtomobilov na prebivalca. Imajo pa vsi boljši javni prevoz. Kdo se preserava?
Mors omnia aequat
solatko ::
Gambino - Ne previjajo D dealerji, ker si ne upajo imaš pa cel kup delavnic, na pol legalnega izvora (Turki, balkanci v zadnjem času pa še Romuni), ki ti za nekaj € poštimajo km po željah, taki se potem prodajajo celo v AC v LJ.
hojnikb - Avto z znano zgodovino (računalnik), je veliko bolje vzdrževan, kot ga vzdržujejo lastniki v SLO, ki ga kupijo na fafing in servisirajo pod kozolcem, na koncu pa pred prodajo še kakšne 200kkm-.
Cene vzdrževanja so za 250kkm enake, kot do tam, če ne odpove kaj hujšega (pri takih okvarah so pa še vedno poceni deli iz odpadov in tovarniško obnovljeni od proizvajalca - jaz nisem rabil ne enega, ne drugega, so pa znani primeri menjalnikov pri Sharan-ih)
donvito - Vse moje avte je nabavil isti človek, vendar sva jih šla vedno iskat skupaj.
hojnikb - Avto z znano zgodovino (računalnik), je veliko bolje vzdrževan, kot ga vzdržujejo lastniki v SLO, ki ga kupijo na fafing in servisirajo pod kozolcem, na koncu pa pred prodajo še kakšne 200kkm-.
Cene vzdrževanja so za 250kkm enake, kot do tam, če ne odpove kaj hujšega (pri takih okvarah so pa še vedno poceni deli iz odpadov in tovarniško obnovljeni od proizvajalca - jaz nisem rabil ne enega, ne drugega, so pa znani primeri menjalnikov pri Sharan-ih)
donvito - Vse moje avte je nabavil isti človek, vendar sva jih šla vedno iskat skupaj.
Delo krepa človeka
Stari maček ::
Res je, LAHKO tudi nov ostane in LAHKO dela 10-15 let star brez težav, a PRAVILOMA ni tako. Sem že pisal tukaj gor moje izkušnje (15+ večjih popravil in 3x ostati na cesti vs 0 popravil v 6 letih).
Zakaj pa mislite da ljudje kupujejo nove(jše) avte? Ker imajo preveč denaraja? Ali ker se jim pač ne da ukvarjati z vsem tem in hočejo samo dober, moderen in zanesljiv avto.
Po mojih dosedanjih izkušnjah je sicer lahko tudi starejši avto čisto ok izbira, če:
-znaš sam kaj pošravfati ali
-te ne motijo kozolčarji in razni fušarji ter
-te ne moti če je avto že malo "zmahan" (trda sklopka, guncajoči amortizerji, nedelujoče ročke, lučke itd...)
2-3 leta star avto štejem seveda še pod skoraj nove (tudi stanejo še relativno veliko).
No, ti jaz, ki v življenju še ni kupil novega avta, pa sem star 56 let to razložim. Nove avte kupujejo taki z res viška denarja(to pomeni, da jim je nakup avta kot drugim bicikel) in zabiteži, ki mislijo, da z novim avtom ne bo težav. In si vzamejo malo kišto na kredit ali lizing, jejo pa suh kruh... Pametni pa kupujemo rabljene višjega cenovnega razreda za gotovino, ki praviloma BP držijo vsaj 500.000 km. In delamo servise tako, kot se jih dela. Če pa slučajno kaj crkne pa se itak na šrotu dobi cel motor za 400 EUR.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
zobnik ::
Par dni nazaj sem kupil cliota 2004 od prvega lastnika, imam vsaj 10 računov vsak račun po 150-300 evrov za redno vzdrževanje, avto kot iz trgovine. Seveda ne smem pozabit, da se najde kaka malenkost za popravit, ko ni tist del padu med vzdrževanjem.
Cena: 600 evrov.
Z avtom zelo zadovoljen
Cena: 600 evrov.
Z avtom zelo zadovoljen
Netrunner ::
Stari maček je izjavil:
Nove avte kupujejo taki z res viška denarja
Stari maček je izjavil:
Pametni pa kupujemo rabljene višjega cenovnega razreda za gotovino
Daj, ne streljaj takih neumnosti. Bi pričakoval več modrosti pri 56 letih. Je en kup dejavnikov ki odločajo o tem kaj se bolj "splača". Kaj oz. kdo je pameten je precej relativno.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
Utk ::
Če bi bil (vsaj pol) tako pameten kot misli da je, bi si pri teh letih zlahka kupil nov avto, ki si ga želi. Namesto da po sejmih prebira sranje vsako leto pa delal kaj bolj pametnega...
KAVINSKY ::
Stari maček je izjavil:
Če pa slučajno kaj crkne pa se itak na šrotu dobi cel motor za 400 EUR.
Saj veš, da so avti na odpadu z razlogom?
Gambino ::
Stari maček je izjavil:
Res je, LAHKO tudi nov ostane in LAHKO dela 10-15 let star brez težav, a PRAVILOMA ni tako. Sem že pisal tukaj gor moje izkušnje (15+ večjih popravil in 3x ostati na cesti vs 0 popravil v 6 letih).
Zakaj pa mislite da ljudje kupujejo nove(jše) avte? Ker imajo preveč denaraja? Ali ker se jim pač ne da ukvarjati z vsem tem in hočejo samo dober, moderen in zanesljiv avto.
Po mojih dosedanjih izkušnjah je sicer lahko tudi starejši avto čisto ok izbira, če:
-znaš sam kaj pošravfati ali
-te ne motijo kozolčarji in razni fušarji ter
-te ne moti če je avto že malo "zmahan" (trda sklopka, guncajoči amortizerji, nedelujoče ročke, lučke itd...)
2-3 leta star avto štejem seveda še pod skoraj nove (tudi stanejo še relativno veliko).
No, ti jaz, ki v življenju še ni kupil novega avta, pa sem star 56 let to razložim. Nove avte kupujejo taki z res viška denarja(to pomeni, da jim je nakup avta kot drugim bicikel) in zabiteži, ki mislijo, da z novim avtom ne bo težav. In si vzamejo malo kišto na kredit ali lizing, jejo pa suh kruh... Pametni pa kupujemo rabljene višjega cenovnega razreda za gotovino, ki praviloma BP držijo vsaj 500.000 km. In delamo servise tako, kot se jih dela. Če pa slučajno kaj crkne pa se itak na šrotu dobi cel motor za 400 EUR.
Japajade. Polno ljudi je z rabljenimi avti višjega razreda, ki si ga pač kot novega ne morejo privoščiti in mislijo da vozijo ne vem kaj. Ja vozijo stara jajca v večini pa nimajo niti za gume. Kar poglej si s kakšnimi gumami se ti ljudje, ki kupujejo rabljene avte višjega razreda vozijo, nankang in podobno, reveži. Kupi si avto, ki ga lahko vzdržuješ in ki je primeren tvojemu finančnemu statusu. Ne pa da vidim te reveže z rabljenimi avti višjega cenovnega ranga, kako se butajo po glavi in iščejo garažne serviserje kako prit čim ceneje skoz, ker nimajo denarja niti za osnovna vzdrževanja.
njyngs ::
Včasih je bilo tudi 80% manj prometa kot ga je sedaj.Jasno, če so pa ljudje uporabljali javni prevoz, ali pa so šli peš.
Marsikdo ga še vedno in je kljub temu bistveno bolj produktiven, na primer Švicarji, Švedi, Nemci, Norvežani in Irci. Le kako jim uspe?
Jaz vem: Manj se preseravajo.
Pa manj komentirajo po forumih
solatko ::
bobi_palčka - Na nemških, italjanskih in avstrijskih odpadih najdeš včasih boljše avte, kot na avtonet-u ali sejmih po SLO. Na zahodu težko prodaš rabljen avto višjega razreda starejši od 9-10 let in ga lastniki enostavno odpeljejo na odpad, ter za to celo plačajo. Avto, ki ga odpeljejo na odpad je uradno izločen iz prometa in ga v državi ne moreš več registrirat, jih pa ogromno konča na Balkanu, vključno s SLO in to celo kot zelo dobro ohranjen, brez napak in seveda zbitimi km.
Tudi kolega je nekaj časa za južni in ruski trg kupoval tam.
Tudi kolega je nekaj časa za južni in ruski trg kupoval tam.
Delo krepa človeka
KAVINSKY ::
Zdaj pojdi na autoscout in vnesi "10 let stari avto višjega ranga" in glej cene.
Tak scenarij je edino mogoč, če dobro stoječa firma, katera je na papirju amortizirala avto do konca. Noben povprečni jodler ne bo šel plačevati za to, da se reši 10 let starega BMW 7 serje.
Zavohati tak avto je umetnost brez poznanstev. Po navadi niti na dvorišče odpada ne pride pa je že predan naprej. (ne bom omenjal Italjanskih Pand in Pajerotov, ker tisto je dilal vsak, ki je imel 5 minut časa).
Tak scenarij je edino mogoč, če dobro stoječa firma, katera je na papirju amortizirala avto do konca. Noben povprečni jodler ne bo šel plačevati za to, da se reši 10 let starega BMW 7 serje.
Zavohati tak avto je umetnost brez poznanstev. Po navadi niti na dvorišče odpada ne pride pa je že predan naprej. (ne bom omenjal Italjanskih Pand in Pajerotov, ker tisto je dilal vsak, ki je imel 5 minut časa).
matobeli ::
A nimajo italjani neke fore z starimi avti? In furajo na odpad še čist vozne, ampak stare avte.
Mi je en mehanik o tem razlagal sam ne vem več točno kako je bilo.
Mi je en mehanik o tem razlagal sam ne vem več točno kako je bilo.
jype ::
Pa manj komentirajo po forumihNajbrž res.
MasterTade je izjavil:
Kdo se preserava?Slovenci, katerih država namesto v izgradnjo učinkovitega in praktičnega javnega transporta investira v širjenje cest, da bo javni transport še bolj neučinkovit in osebni avtomobili še bolj nujni za vse.
solatko ::
bobi_palčka - Poznavalci ne kupujejo po avto-scoutu, temveč imajo svoje vire, največkrat med mehaniki boljših znamk, kjer zvedo, kdaj bo naprodaj zanimiv avto.
matobeli - Italiani imajo nek predpis, ki ne dovoljuje imeti dve vozili, če nimaš garantiranega parkirišča ali garaže v vseh večjih mestih, zato moraš, če želiš registrirati novo vozilo, starega dat ali v prodajo (odvisno od dealerja, če ga vzame) ali proti plačilu, peljati na odpad, kjer se uradno uniči ali proda v drugo državo.
matobeli - Italiani imajo nek predpis, ki ne dovoljuje imeti dve vozili, če nimaš garantiranega parkirišča ali garaže v vseh večjih mestih, zato moraš, če želiš registrirati novo vozilo, starega dat ali v prodajo (odvisno od dealerja, če ga vzame) ali proti plačilu, peljati na odpad, kjer se uradno uniči ali proda v drugo državo.
Delo krepa človeka
PandaFlow2 ::
Otroci so v resnici še vedno precej cenejši kot kontracepcija, a to zgolj dokler boste katoliška diktatura.
https://eu.usatoday.com/story/money/per...
matobeli ::
Nimaš prav. Še za US razmere to ni res, v državah z delujočim javnim zdravstvom in socialnimi benifikacijam pa sploh ne.
Razen če si predstavljaš da so plenice zlate in je čokolešnik v resnici narejen iz kaviarja.
Razen če si predstavljaš da so plenice zlate in je čokolešnik v resnici narejen iz kaviarja.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: matobeli ()
KAVINSKY ::
bobi_palčka - Poznavalci ne kupujejo po avto-scoutu, temveč imajo svoje vire, največkrat med mehaniki boljših znamk, kjer zvedo, kdaj bo naprodaj zanimiv avto.
Če še enkrat prebereš boš videl, da sem to tudi napisal.
In ne zdaj to posploševati. 99,9% vozil na avtoodpadih je toliko iztrošenih, da bi njihovo popravilo presegalo vrednost samega vozila. Če dobiš rezervno Audi limuzino od Merklove z 25k km na števcu še ne pomeni, da bo vsak to dobil.
matobeli ::
solatko ::
bobi_palčka - Zato pa pravim, da moraš dobit nekoga, ki se poklicno ukvarja s preprodajo avtomobilov, ker takega, ki je že dolgo v poslu, ne more nategnit niti Turek v D.
Jih je kar nekaj v SLO in celo sodelujejo med seboj, kadar se išče kaj posebnega.
Jih je kar nekaj v SLO in celo sodelujejo med seboj, kadar se išče kaj posebnega.
Delo krepa človeka
tony1 ::
matobeli ::
Sej tudi v financah pravijo da stane otrok do 26. leta 150k.
https://www.finance.si/316920
To je otrok ki nima otroških dodatkov (15keur v 26letih!), ima vse stvari nove,vsaj srednjega razreda, ima dva dražja krožka, žepnino, računalnik, telefon, varčevanje, zavarovanje, vsi šolski pripomočki so novi vsako leto, brez šolskih skladov...
Npr od 1-6 leta so rojstnodnevna darila in izdatke za praznike obračunali na 1000eur. Kar pomeni da mora vsakoeto za božička in rd dobit darilo v vrednosti 100eur (posamezno).
Zakaj pa ne, če je proračun družine 3k, to ni težava.
Ampak vemo da v sloveniji temu ni tako in da družinam vseeno rata pridt skoz tudi z več otroci pa jih precej hodi v glasbene šole in tenis.
https://www.finance.si/316920
To je otrok ki nima otroških dodatkov (15keur v 26letih!), ima vse stvari nove,vsaj srednjega razreda, ima dva dražja krožka, žepnino, računalnik, telefon, varčevanje, zavarovanje, vsi šolski pripomočki so novi vsako leto, brez šolskih skladov...
Npr od 1-6 leta so rojstnodnevna darila in izdatke za praznike obračunali na 1000eur. Kar pomeni da mora vsakoeto za božička in rd dobit darilo v vrednosti 100eur (posamezno).
Zakaj pa ne, če je proračun družine 3k, to ni težava.
Ampak vemo da v sloveniji temu ni tako in da družinam vseeno rata pridt skoz tudi z več otroci pa jih precej hodi v glasbene šole in tenis.
MasterTade ::
Haha Joker
Daj ne serite, a ste sami edinčki tukaj
Daj ne serite, a ste sami edinčki tukaj
Mors omnia aequat
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MasterTade ()
Utk ::
Vprašanje ni ali se da zapravit 100 jurjev 18 letih, ampak ali je to pametno. Tudi če si to lahko (zlahka) privoščiš.
Čeprav, tisto varčevanje bi vseeno izključil iz tega, to ni zapravljen denar.
Čeprav, tisto varčevanje bi vseeno izključil iz tega, to ni zapravljen denar.
Netrunner ::
Kdaj je tema zavila iz avtomobilov na otroke ??? Kateri normalen starš računa koliko zapravi za otroka??
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.
matobeli ::
Kdaj je tema zavila iz avtomobilov na otroke ??? Kateri normalen starš računa koliko zapravi za otroka??
Sej v resnici je zadaj podoben mehanizem. Avto je, enako kot otrok, lahko velik strošek in imaš od tega lahko veliko, ali pa je samo prevelik strošek in v resnici financiraš otroka da kupuje droge namesto da bi se naučil doma sadit.
Glede financ je pa fino vsaj okvirno vedet koliko rabiš da veš kaj storit če se dohodek zniža pod predvideno porabo.
Če se ne, super. Lahko furaš višji standard kot bi ga brez managmenta.
tony1 ::
Vprašanje ni ali se da zapravit 100 jurjev 18 letih, ampak ali je to pametno. Tudi če si to lahko (zlahka) privoščiš.
Čeprav, tisto varčevanje bi vseeno izključil iz tega, to ni zapravljen denar.
A denar za varčevanje pade iz zraka?
Ne gre za "zapravljen denar", pač pa za povprečen strošek enega otroka.
In še enemu drugemu: nisem edinec. Še kdo drug ne?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19656 (15719) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35229 (30011) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96680 (81667) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30346 (25365) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58770 (51873) | Mavrik |