Forum » Na cesti » namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
namesto avta več razpoložljivega denarja, kdo to dela?
m0LN4r ::
ABS si imel lahko ze 10 let prej... ampak to niti ni pomembno. Avti so konstukcijsko med leti 2000 in 2005 najbolj varnostno napredovali. Kar je najbolj pomembno, ko se enkrat zaletis.
Ja sej, od 2000 so najbolj napredovali, to je rezultiralo (zgostitev), da si imel 7-8 let kasneje (povprecna starost anje) na cesti nadprovprecno varne avte.
Seveda je kak % tudi AC pripomogla, ampak preziveli so pa definitivno z vecjo verjetnostjo.
Ce se zaletis na AC ali regionalki v sleper, bo odvisno od avta v kakem stanju bos.
Od leta 1999 do 2008 se je prodalo dobra pol miljona novih avtov.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
jype ::
juroz ::
Največ, 33 odstotkov oziroma 31 oseb, je lani umrlo na regionalnih cestah, na cestah v naselju in lokalnih cestah je umrlo 25 oseb, na glavnih cestah 21 ter na avtocestah in hitrih cestah 15 oseb. Na drastičen padec števila smrtnih žrtev v prometu je vplivala uvedba vinjete, z njeno morebitno ukinitvijo pa bi po navedbah Velova naredili korak nazaj: "Vinjete morajo ostati, saj spodbujajo uporabo avtocest. Te pa so najbolj varne ceste."
vir dnevnik
Bom vrjel nekomu ki dela na tem področju ne enemu vsevedu iz slotecha.
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
darkolord ::
Če iščeš pod Euro NCAP je ogromno videov. Preskok v varnosti je zelo očiten nekje okrog leta 2001.
Kot si me citiral, sem dejal da ni grozne razlike med modelom iz leta 2005 in 2019. Ti si dal primerjavo iz 1998 in 2015. Vecji napredek pri varnosti je med 1998 in 2005, kot pa 2005 in 2019.
Mas ti tut kak video?
-valvoline- ::
Se strinjam da je glavni razlog za zmanjsevanje st nesrec uvedba vinjete, pa tudi drasticna podrazitev kazni za prekrske.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Če iščeš pod Euro NCAP je ogromno videov. Preskok v varnosti je zelo očiten nekje okrog leta 2001.
Kot si me citiral, sem dejal da ni grozne razlike med modelom iz leta 2005 in 2019. Ti si dal primerjavo iz 1998 in 2015. Vecji napredek pri varnosti je med 1998 in 2005, kot pa 2005 in 2019.
Mas ti tut kak video?
Prelomnica je bila okrog l.96-2000 k so uvedl zmeckljive cone.
zobnik ::
to vam govorim:
in to:
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
-valvoline- ::
Pri varnosti revolucija se je zgodila l.96-97 z uvedbo zmeckljivih con in abs, z izboljsavami in napredka vrhunec je dosezen l.2002-2003 pol pa naprej prakticno nobenega omembe vrednega napredka vec.
zobnik ::
Sam meglo mešajo. motorji so tud isti oz. slabši.
evo ibiza za 800 evrov, sam mal draga, ker sem pred 2.5 leti dobil za njo 850 evrov
https://www.avto.net/Ads/details.asp?id...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: zobnik ()
solatko ::
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Praviloma noben avto ni varen, tak je lahko samo voznik, ki je trezen, brez telefona, spočit za volanom in skoncentriran na promet, poleg tega mora imeti dovolj znanja in izkušenj, da se na cesto ne hodi zaletavat.
Princeza Dijana je umrla v takrat enem najbolj varnih avtomobilov na svetu!!
Vedno mora človek imeti v glavi, da zna vsak kreten pognat avto do maximuma, da so pa le redki, ki vozilo pri teh hitrostih obvladajo in, da je po potrebi potrebno ustavit ali na drug način reševat problematične situacije na cesti.
Kretensko se je odločat za nakup "varnejšega vozila" pri tem pa nič naredit, da lastno upravljanje vozila postane vsak dan boljše in bolj varno. Koliko vas ima telefon ugasnjen med vožnjo?
Koliko se vas odloči, da greste z javnim prometom, ker se ne počutite dobro?
Koliko vas ni še nikoli sedlo omotičnih (razne opojne substance) za volan?
..............
..............
Tu se prične varnost, potem pa še kanček sreče!
Vedno bi lahko imel veliko dražje vozilo, kot sem ga dejansko kupil, povprečni nakupi pa so trajali od 3-6 mesecev, preden se je pokazalo vozilo, ki je bilo zame primerno. Klic kolega, povedal koliko denarja je na voljo, približno kaj se bo z vozilom počelo in iskanje je steklo. Nabavljeni so bili avti iz cele Evrope in niti enkrat ni bil zgrešen nakup.
Če bi kupoval sam, bi se verjetno na izgled in prvi vtis, večkrat nategnil, kot pa se kolega, ki se s tem ukvaja.
Enkrat v življenju sem ostal na cesti, ko je izpustil lonec hidravlike, drugače pa redne servise pri cca 80-100kkm/letno.
K0l1br1 ::
Invictus ::
http://goo.gl/2YuS2x
matobeli ::
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Povprečen slovenec ima 45k€ na banki, tako da bi lahko bil vsak drugi avto na cesti nov mercedes. In očitno temu ni tako.
Včasih je bilo govora o tem zakaj se ljudje zadolžujejo za avtomobile, danes ni več tega.
Povprečen slovenec ima med prej 45k kredita še za odplačat, 2.5k minusa na osebnem računu, pa 3 kreditne kartice in na vsaki 1000€ minusa.
Ajej.....
https://bankaslovenije.blob.core.window...
Gospodinjstva v Sloveniji imajo skupaj najetih dobrih 10 milijard posojil in skoraj 19 milijard v depozitih in vlogah pri bankah. Recimo, da nas je 2 milijona (dvakrat toliko kot je pel Agropop). Povprecni slovenec ima torej skupaj 5k kreditov in obveznosti na kreditnih karticah skupaj, obenem pa našparano med 9 in 9k EUR. Ker ima marsikdo denar našparan se v tujini pa zna biti povprecje se malo višje..
Ta statistika konkretno zavaja ker:
- je vsaj 100.000 ljudi brez službe (ni vseh več na zavodu, ker jih po pol leta brišejo, da je statistika nezaposlenih "lepša" in ne smejo imeti nič na računu, drugače ne dobivajo doklad za otroke)
- je 600.000 upokojencev (ki nimajo več tako veliko kreditov in ki imajo na računu večino denarja iz tvoje statistike)
- je 750.000 zaposlenih, ki so v večini do vratu zapufani za stanovanja in na računih nimajo nič, ker jim drugače vse štejejo in so potem vrtci predragi (in seveda morajo imet nove VAG avtomobile, ker morajo biti boljši od soseda)
- otroci na srečo še niso zakreditirani
jype ::
Definitivno je boljši od vsakega cliota,Vsekakor, še posebej ko upoštevaš, da je prek 23 ur na dan parkiran.
WizzardOfOZ je izjavil:
- otroci na srečo še niso zakreditiraniSaj neoliberalci (znani tudi kot "fucking centrists") navijajo za to, da bodo čimprej.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
Invictus ::
Definitivno je boljši od vsakega cliota,Vsekakor, še posebej ko upoštevaš, da je prek 23 ur na dan parkiran.
Ti imaš tudi svoje kolo za 5K večino časa parkiranega...
http://goo.gl/2YuS2x
pirat ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Povprečen slovenec ima 45k€ na banki, tako da bi lahko bil vsak drugi avto na cesti nov mercedes. In očitno temu ni tako.
Včasih je bilo govora o tem zakaj se ljudje zadolžujejo za avtomobile, danes ni več tega.
Povprečen slovenec ima med prej 45k kredita še za odplačat, 2.5k minusa na osebnem računu, pa 3 kreditne kartice in na vsaki 1000€ minusa.
Ajej.....
https://bankaslovenije.blob.core.window...
Gospodinjstva v Sloveniji imajo skupaj najetih dobrih 10 milijard posojil in skoraj 19 milijard v depozitih in vlogah pri bankah. Recimo, da nas je 2 milijona (dvakrat toliko kot je pel Agropop). Povprecni slovenec ima torej skupaj 5k kreditov in obveznosti na kreditnih karticah skupaj, obenem pa našparano med 9 in 9k EUR. Ker ima marsikdo denar našparan se v tujini pa zna biti povprecje se malo višje..
Ta statistika konkretno zavaja ker:
- je vsaj 100.000 ljudi brez službe (ni vseh več na zavodu, ker jih po pol leta brišejo, da je statistika nezaposlenih "lepša" in ne smejo imeti nič na računu, drugače ne dobivajo doklad za otroke)
- je 600.000 upokojencev (ki nimajo več tako veliko kreditov in ki imajo na računu večino denarja iz tvoje statistike)
- je 750.000 zaposlenih, ki so v večini do vratu zapufani za stanovanja in na računih nimajo nič, ker jim drugače vse štejejo in so potem vrtci predragi (in seveda morajo imet nove VAG avtomobile, ker morajo biti boljši od soseda)
- otroci na srečo še niso zakreditirani
Pojma nimas. Prve tri alineje si potegnil iz riti, stevilke pravijo drugace.
Ganon ::
Definitivno je boljši od vsakega cliota, megana ali kateregakoli francoskega sranja, če je pri taki kilometrini vožen večinoma na avtocesti in pa redno vzdrževan.
"Pes in avto morata biti nemška!", je modro pripomnil, ko je, sedeč za šankom lokalne gostilne, srknil nov požirek sparjenega piva.
WhiteAngel ::
WizzardOfOZ je izjavil:
- je 750.000 zaposlenih, ki so v večini do vratu zapufani za stanovanja in na računih nimajo nič, ker jim drugače vse štejejo in so potem vrtci predragi (in seveda morajo imet nove VAG avtomobile, ker morajo biti boljši od soseda)
To z denarjem na računu ni tako hudo, ker ti izračunajo fiktivne obresti, te so pa vezane na (nizek) euribor. Aja, pa VAG mora biti na lizing, če ne gre tudi v ta znesek
WhiteAngel je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
- je 750.000 zaposlenih, ki so v večini do vratu zapufani za stanovanja in na računih nimajo nič, ker jim drugače vse štejejo in so potem vrtci predragi (in seveda morajo imet nove VAG avtomobile, ker morajo biti boljši od soseda)
To z denarjem na računu ni tako hudo, ker ti izračunajo fiktivne obresti, te so pa vezane na (nizek) euribor. Aja, pa VAG mora biti na lizing, če ne gre tudi v ta znesek
Ne razumem, a VAG je res nek statusni simbol pri nas? Ker tiste golfe in passate vozijo sami šiptarji in bosanci, ko gledam naokoli.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: WhiteAngel ()
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
Povprečen slovenec ima 45k€ na banki, tako da bi lahko bil vsak drugi avto na cesti nov mercedes. In očitno temu ni tako.
Včasih je bilo govora o tem zakaj se ljudje zadolžujejo za avtomobile, danes ni več tega.
Povprečen slovenec ima med prej 45k kredita še za odplačat, 2.5k minusa na osebnem računu, pa 3 kreditne kartice in na vsaki 1000€ minusa.
Ajej.....
https://bankaslovenije.blob.core.window...
Gospodinjstva v Sloveniji imajo skupaj najetih dobrih 10 milijard posojil in skoraj 19 milijard v depozitih in vlogah pri bankah. Recimo, da nas je 2 milijona (dvakrat toliko kot je pel Agropop). Povprecni slovenec ima torej skupaj 5k kreditov in obveznosti na kreditnih karticah skupaj, obenem pa našparano med 9 in 9k EUR. Ker ima marsikdo denar našparan se v tujini pa zna biti povprecje se malo višje..
Ta statistika konkretno zavaja ker:
- je vsaj 100.000 ljudi brez službe (ni vseh več na zavodu, ker jih po pol leta brišejo, da je statistika nezaposlenih "lepša" in ne smejo imeti nič na računu, drugače ne dobivajo doklad za otroke)
- je 600.000 upokojencev (ki nimajo več tako veliko kreditov in ki imajo na računu večino denarja iz tvoje statistike)
- je 750.000 zaposlenih, ki so v večini do vratu zapufani za stanovanja in na računih nimajo nič, ker jim drugače vse štejejo in so potem vrtci predragi (in seveda morajo imet nove VAG avtomobile, ker morajo biti boljši od soseda)
- otroci na srečo še niso zakreditirani
Pojma nimas. Prve tri alineje si potegnil iz riti, stevilke pravijo drugace.
Tvoje številke zavajajo, kot vse ostalo kar napiše Banka Slovenije.
MasterTade ::
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
Stari maček ::
Ne spomnim se v kateri oddaji je voditelj peljal ca. 20 let star sportni avto in zaviral, pa ugotovil da novejsi UP GTI se ustavi veliko hitreje.
Po moznosti je bila se oddaja iz leta 2005. Potem pa primerjas avte letnik 1985 in 2005 :lol: Ni pa grozne razlike med letniki 2005 in 2019.
Tole je 17 let razlike:
Bistvena (življenje/smrt) razlika.
To je samo dokaz, da Japonci še leta 98 niso znali avtomobilov delat.
Definitivno je boljši od vsakega cliota, megana ali kateregakoli francoskega sranja, če je pri taki kilometrini vožen večinoma na avtocesti in pa redno vzdrževan.
"Pes in avto morata biti nemška!", je modro pripomnil, ko je, sedeč za šankom lokalne gostilne, srknil nov požirek sparjenega piva.
Tega seveda lastniki čivav in francoskih polizdelkov ne veste.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
juroz ::
MasterTade je izjavil:
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
Ja... in? Direkt za na odpad?
Si že peljal/sedel v kakšenm avtu, ki je naredil večino teh kilometrov na avtocesti?
Ne rečem, jajčka, kot so majhni avti za po regionalkah in mestu, začnejo razpadat tudi pod 100k km (imamo doma enega takega), avti srednjega/višjega razreda pa niti ne.
WizzardOfOZ ::
MasterTade je izjavil:
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
A 200.000 kilometrov je veliko? Vsak avto od leta 2003 naprej bi moral to številko prekoračit vsaj za še enkrat toliko.
..."Pes in avto morata biti nemška!", je modro pripomnil, ...
Nemški ovčarji so že v večini popolnoma degenerirani (večina ima uničene zadnje kolke), nekako tako kot nemški avtomobili, ki so iz nekdanje nemške kvalitete prešli na nekdanjo kitajsko kvantiteto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
Stari maček ::
WizzardOfOZ je izjavil:
MasterTade je izjavil:
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
A 200.000 kilometrov je veliko? Vsak avto od leta 2003 naprej bi moral to številko prekoračit vsaj za še enkrat toliko.
..."Pes in avto morata biti nemška!", je modro pripomnil, ...
Nemški ovčarji so že v večini popolnoma degenerirani (večina ima uničene zadnje kolke), nekako tako kot nemški avtomobili, ki so iz nekdanje nemške kvalitete prešli na nekdanjo kitajsko kvantiteto.
A nemški ovčar je edini nemški pes, ki ga poznaš? So dosti boljši psi tudi, recimo šnavcerji. Sam imam rotvajlerko. Da pa za nemški avto napišeš kej takega, pa sploh ni debate vredno ker kaže na tvoje popolno neznanje.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Stari maček ()
Kinjorts ::
MasterTade je izjavil:
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
In? Moj ima pa že skoraj 400.000, pa če bi prevrtel kilometre na 150.000, nebi nihče opazil.
MasterTade ::
MasterTade je izjavil:
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
Ja... in? Direkt za na odpad?
Si že peljal/sedel v kakšenm avtu, ki je naredil večino teh kilometrov na avtocesti?
Ne rečem, jajčka, kot so majhni avti za po regionalkah in mestu, začnejo razpadat tudi pod 100k km (imamo doma enega takega), avti srednjega/višjega razreda pa niti ne.
Hja, saj to, kako pa veš kje ga je vozil
In? Moj ima pa že skoraj 400.000, pa če bi prevrtel kilometre na 150.000, nebi nihče opazil.
Aja? Dokler ne bi začel crkavat . A bi kupil tak avto za recimo 5-6k, da bi z njim naredil še, recimo 200k km
Zgodovina sprememb…
- spremenil: MasterTade ()
MasterTade ::
WizzardOfOZ je izjavil:
A 200.000 kilometrov je veliko? Vsak avto od leta 2003 naprej bi moral to številko prekoračit vsaj za še enkrat toliko
Bi kupil tak avto za 14k€? Namreč, ne veš kako in kje je lastnik avto vozil (AC/mesto). Recimo da kilometri niso prevrteni
Stari maček ::
MasterTade je izjavil:
MasterTade je izjavil:
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
Ja... in? Direkt za na odpad?
Si že peljal/sedel v kakšenm avtu, ki je naredil večino teh kilometrov na avtocesti?
Ne rečem, jajčka, kot so majhni avti za po regionalkah in mestu, začnejo razpadat tudi pod 100k km (imamo doma enega takega), avti srednjega/višjega razreda pa niti ne.
Hja, saj to, kako pa veš kje ga je vozil
In? Moj ima pa že skoraj 400.000, pa če bi prevrtel kilometre na 150.000, nebi nihče opazil.
Aja? Dokler ne bi začel crkavat . A bi kupil tak avto za recimo 5-6k, da bi z njim naredil še, recimo 200k km
Prejšnji teden sem kupil enoprostorca s 240.000 km 1.9 TDI, belo usnje, vsa oprema, 4x4 za 3.400 €. Moraš res biti popolnoma nor ali pa se res valjaš v denarju, da greš kupit novega.
WizzardOfOZ ::
Stari maček je izjavil:
Da pa za nemški avto napišeš kej takega, pa sploh ni debate vredno ker kaže na tvoje popolno neznanje.
Ne neznanje, ampak praksa. Govorim za avtomobile do 50k evrov. In nemc ne zna več nič narest, ne avtomobilov in ne česa drugega. Vse samo še kopira od ostalih, tako kot so včasih japonci in kasneje kitajci.
Seveda boste slovenceljni hvalili zeljarje in jim lezli v rit, kot vedno lezete svojim gospodarjem, poleg izrazito bedaste mentalitete kot je recimo trikrat prevelika bajta in kljub majhni plači mora biti nov nemški avto pred bajto, da bo ja sosed fouš.
Zato tudi so take teme na forumu, ker je večina bedasto navezana na nemški avto in veliko bajto z nemškim psom na ketni pred to bajto. In tja se tudi vlaga večino svojih dohodkov. Ko ga pa povabiš na potovanje po svetu, pa jamra, kako ni denarja, ker je šlo vse za hišo in zeljarski avto.
WizzardOfOZ ::
MasterTade je izjavil:
WizzardOfOZ je izjavil:
A 200.000 kilometrov je veliko? Vsak avto od leta 2003 naprej bi moral to številko prekoračit vsaj za še enkrat toliko
Bi kupil tak avto za 14k€? Namreč, ne veš kako in kje je lastnik avto vozil (AC/mesto). Recimo da kilometri niso prevrteni
Nebi, ker namreč ne kupujem avtomobilov za tako visoke zneske. In vseeno mi je kaj je lastnik prej delal. Avto pregledam, se prevozim z njim testno nekje 200km (jaz plačam gorivo lastniku), ga priklopim na računalnik in se odločim, ali ga bom kupil ali ne. Ko ga kupim naredim veliki servis, zamenjam vse kar je treba, kupim nove gume in se vozim par let, potem pa spet ponovim.
Kupujem pa avte do 5000 evrov. Za kaj več se ne splača. Tisti denar raje vložim v kaj drugega. Recimo v zemljo (gozd, travnike), ker bom imel od tega več kot pa od enega avta.
Recimo moj desktop računalnik je par jurjev več vreden od sedanjega avta. Ker mi prinaša denar, avto pa me samo vozi iz točke v točko in izgublja na vrednosti.
Stari maček ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Stari maček je izjavil:
Da pa za nemški avto napišeš kej takega, pa sploh ni debate vredno ker kaže na tvoje popolno neznanje.
Ne neznanje, ampak praksa. Govorim za avtomobile do 50k evrov. In nemc ne zna več nič narest, ne avtomobilov in ne česa drugega. Vse samo še kopira od ostalih, tako kot so včasih japonci in kasneje kitajci.
Seveda boste slovenceljni hvalili zeljarje in jim lezli v rit, kot vedno lezete svojim gospodarjem, poleg izrazito bedaste mentalitete kot je recimo trikrat prevelika bajta in kljub majhni plači mora biti nov nemški avto pred bajto, da bo ja sosed fouš.
Zato tudi so take teme na forumu, ker je večina bedasto navezana na nemški avto in veliko bajto z nemškim psom na ketni pred to bajto. In tja se tudi vlaga večino svojih dohodkov. Ko ga pa povabiš na potovanje po svetu, pa jamra, kako ni denarja, ker je šlo vse za hišo in zeljarski avto.
Po svetu brez premoženja lutajo cigani. Kdor pa kaj ima, se vozi ali s svojim letalom ali pa z jahto...
Egidij88 ::
WhiteAngel je izjavil:
Ne razumem, a VAG je res nek statusni simbol pri nas? Ker tiste golfe in passate vozijo sami šiptarji in bosanci, ko gledam naokoli.
Jah, tisti od dole se zelo radi kažejo drugim, kako dobro jim gre. Seveda je večina fake. Glavno, da imaš 15 let star audi, za tisto štruco kruha in pa kavico v kafiču, kjer se pač pokažeš kakšna dasa si.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Egidij88 ()
manta ::
Kinjorts ::
MasterTade je izjavil:
MasterTade je izjavil:
V življenju nisem imel novega avta, ravno tako nisem imel kasko zavarovanja za nobeno vozilo v moji lasti.
3-4 leta star avto višjega cenovnega razreda, dobiš za manj kot 50%-ov cene in je še vedno boljši, kot večina novih vozil v tem cenovnem razredu, tako po varnosti, vzdržljivosti, udobnosti. Praviloma so taki avti voženi po dobrih cestah, večinoma s profi voznikom, ki zna vozit in avto dobro vzdržuje.
Tak avto ima najmanj že 200.000 km
Ja... in? Direkt za na odpad?
Si že peljal/sedel v kakšenm avtu, ki je naredil večino teh kilometrov na avtocesti?
Ne rečem, jajčka, kot so majhni avti za po regionalkah in mestu, začnejo razpadat tudi pod 100k km (imamo doma enega takega), avti srednjega/višjega razreda pa niti ne.
Hja, saj to, kako pa veš kje ga je vozil
In? Moj ima pa že skoraj 400.000, pa če bi prevrtel kilometre na 150.000, nebi nihče opazil.
Aja? Dokler ne bi začel crkavat . A bi kupil tak avto za recimo 5-6k, da bi z njim naredil še, recimo 200k km
Za 5k ga takoj kupim. S tem avtomobilom za šalo še 300.000 km. Sicer pa ne vem kaj na vaših avtomobilih crkuje, da imate po nekaj tisočakov vredne servise. A vsi vozite S klaso?
Moj avto je Superb 2010. Za 4000€ imam narejeno komplet generalko motorja, novo podvozje in še kaj ostane. Pa se bom še vedno se vozil z boljšim avtomobilom, ter ceneje seveda, kot z novo garo za 15k€.
m0LN4r ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Stari maček je izjavil:
Da pa za nemški avto napišeš kej takega, pa sploh ni debate vredno ker kaže na tvoje popolno neznanje.
Ne neznanje, ampak praksa. Govorim za avtomobile do 50k evrov. In nemc ne zna več nič narest, ne avtomobilov in ne česa drugega. Vse samo še kopira od ostalih, tako kot so včasih japonci in kasneje kitajci.
Seveda boste slovenceljni hvalili zeljarje in jim lezli v rit, kot vedno lezete svojim gospodarjem, poleg izrazito bedaste mentalitete kot je recimo trikrat prevelika bajta in kljub majhni plači mora biti nov nemški avto pred bajto, da bo ja sosed fouš.
Zato tudi so take teme na forumu, ker je večina bedasto navezana na nemški avto in veliko bajto z nemškim psom na ketni pred to bajto. In tja se tudi vlaga večino svojih dohodkov. Ko ga pa povabiš na potovanje po svetu, pa jamra, kako ni denarja, ker je šlo vse za hišo in zeljarski avto.
Vsaj ima prostorno hiso namesto najemniske luknje v nekem smrdljivem mestu. Vsakemu svoje. Jaz bi tudi izbral lastno streho nad glavo na lepi lokaciji, namesto potovanja po svetu.
Potovati ne maram, znamenitosti me ne zanimajo. Rajsi imam dovolj kvadratov in prostorov za sebe in se vsaj 3 druge druzinske clane, ki imajo tudi svoj prostor. Prostora nikoli ni dovolj, lahko se ga samo navadis.
Ce si samotar je zgodba seveda drugacna. Sej 90 kvadratov je dovolj za dve osebi, ki doma ne delata nicesar.
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
Nikec3 ::
Izračunam koliko me bo avto stal v obdobju 10 let. Torej nakupna (minus morebitna prodajna vrednost) vrednost vozila, servisi, registracija, vinjete, gume, pavšal za poravila... na podlagi tega vidim, kolikšen del prihodka, ki ga načrtujem za naslednjih 10 let mi bo pobral avto. Če je več kot 10% pač gledam predrage avtomobile. Kilometrina tukaj nima veze.
Kako kilometrina nima veze? Kilometrina je direktna kompenzacija za stroške avtomobila. Torej, še enkrat, če me avto (vsi stroški) stane 18 centov/100km, torej enako kot kilometrina, ki jo prejemam, ali to pomeni, da me avtomobil ne stane nič?
Ker v primeru, da bi živel blizu službe in avtomobila nebi potreboval, nebi imel nič več denarja na razpolago.
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
St235 ::
Izračunam koliko me bo avto stal v obdobju 10 let. Torej nakupna (minus morebitna prodajna vrednost) vrednost vozila, servisi, registracija, vinjete, gume, pavšal za poravila... na podlagi tega vidim, kolikšen del prihodka, ki ga načrtujem za naslednjih 10 let mi bo pobral avto. Če je več kot 10% pač gledam predrage avtomobile. Kilometrina tukaj nima veze.
Kako kilometrina nima veze? Kilometrina je direktna kompenzacija za stroške avtomobila. Torej, še enkrat, če me avto (vsi stroški) stane 18 centov/100km, torej enako kot kilometrina, ki jo prejemam, ali to pomeni, da me avtomobil ne stane nič?
Ker v primeru, da bi živel blizu službe in avtomobila nebi potreboval, nebi imel nič več denarja na razpolago.
Kilometrina je povsem neodvisna od dejanskega stroška vozila. Se posebej ker govoris o 18 centih kar pomeni prevoz na in iz dela. To bi blo poplnoma enako ce avto stane 90% ali 1% tvojih dohodkov.
Tako dq to niti pod razno ni kompenzacija za stroske avtomobila ampak je povracilo stroskov za prevoz nadelo. To da ti uporabljas avto je tvoja stvar.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
m0LN4r ::
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
solatko ::
V vseh letih mi je avto samo enkrat spustil hidravlični rezervar, drugače pa niti eno vozilo ni odpovedalo na cesti ali zjutraj, ko sem imel namen odpeljati.
Glede na to, da je avto, ki ne služi, najbolj nespametna naložba, je smislno preračunat ali se sploh splača v investicijo ali je bolje s tem denarjem jemati rentacar ali uporabljati javni prevoz. Osebno sem bil zadnja tri leta v LJ brez vozila, vikendi rentacar, med tednom Urbana ali taxi, sedaj v MB pa sva vzela kripo - Kia Rio 2003, 110kkm (realnih, poznana zgodovina) in mi v dveh letih za cca 20kkm služi neverjetno dobro, pelje se v redu, stroškov razen bencina in letnega servisa (40€) in registracije cca 200€ ne predstavlja skoraj nikakeršnega stroška. Poraba okoli 6l je tudi znosna, cena pa 900€. Ima klimo, servo, centralno zaklepanje in dosti prostora v prtlažniku.
Bi bila brez avta, saj imava trgovine blizu pa sva se odločila, da si bova vsak teden kaj ogledala, 2x na mesec v Ljubljano, pogledat kolege, poleti vsak teden izletki do morja in zvečer nazaj in se kar nabirajo km.
Ne vidim smisla v novem avtomobilu, ko bo začel crkovati, gre na odpad in za kakšnega jurčka podobna kišta. Marca na tehničnem je šel brez problemov čez.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Nova ali stara Octavia? (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 19656 (15719) | solatko |
» | Astra K 1.6T 200 in podobni (nadaljevanje teme Čakanje na avto) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Na cesti | 35229 (30011) | bambam20 |
» | Nov VS rabljen avto (strani: 1 2 3 4 … 7 8 9 10 )Oddelek: Na cesti | 96680 (81667) | Red_Mamba |
⊘ | koliko za nov avto (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 30346 (25365) | dzinks63 |
⊘ | Izguba na novejših vozilih (strani: 1 2 3 4 5 6 )Oddelek: Na cesti | 58771 (51874) | Mavrik |