» »

cena v katalogu drugačna

cena v katalogu drugačna

«
1
2

t-zonaz ::

Torej v nabiralnik sem prejel katalog _iglušport
Odločil sem se za nakup enega artikla, ki je bil kar ugoden.
Ko pridem do blagajne, pravi prodajalka, da je nastala pomota in da cena ni več tista ampak 50e dražja.
Kaj se lahko naredi..razen, da izdelka pač ne kupiš.
t-zonaz

St235 ::

Preveri kakšna cena je označena v trgovini. Če je na polici akcijska cena, so jo dolžni spoštovati.

111111111111 ::

Kaj pa sledeči primer.

Tuš je oglaševal, da so izdelki rio mare 30% popust. Ko sem vzel paket rio mare rib in jih prinesel na blagajno mi je rekla prodajalka da za te izdelke ne velja. Sem bral drobni tisk in je pisalo samo da popust ne velja na izdelke v akciji. Moj izdelek ni bil v akciji, je pa res da ga ni bilo na sliki. RAvno tako ni bilo naštetih izdelkov na katere naj bi popust veljal.

St235 ::

All in all pomote v reklamnih letakih, pa naj bodo namerne ali nenamerne niso neposredno zavezujoče, da bi ti prodajalec moral prodati po tej ceni (za razliko od cen izdelkov na policah). Vedno pa je takšno stvar mogoče prijavit tržnemu inšpektoratu, ki potem presoja za kaj točno gre in kako sankcionirat.

MonoPattern ::

Spodaj v teh katalogih piše, da za napake pri tisku ne odgovarjajo. Pomoje se na to sklicujejo.

Ganon ::

111111111111 je izjavil:

Kaj pa sledeči primer.

Tuš je oglaševal, da so izdelki rio mare 30% popust. Ko sem vzel paket rio mare rib in jih prinesel na blagajno mi je rekla prodajalka da za te izdelke ne velja. Sem bral drobni tisk in je pisalo samo da popust ne velja na izdelke v akciji. Moj izdelek ni bil v akciji, je pa res da ga ni bilo na sliki. RAvno tako ni bilo naštetih izdelkov na katere naj bi popust veljal.


Kateri paket si vzel? 35% popusta je bilo na vse RM izdelke, razen na tistih par, ki so trenutno v akciji (šteje tudi Mojih 10, če je kakšen med njimi). Vem, ker vedno izkoristim to akcijo in si napolnim zalogo. Prejšnjič so imeli celo -40%.

šernk ::

St235 je izjavil:

All in all pomote v reklamnih letakih, pa naj bodo namerne ali nenamerne niso neposredno zavezujoče, da bi ti prodajalec moral prodati po tej ceni (za razliko od cen izdelkov na policah). Vedno pa je takšno stvar mogoče prijavit tržnemu inšpektoratu, ki potem presoja za kaj točno gre in kako sankcionirat.


kaj pa vem, iz prakse: v hoferju so pred leti prodajali robotski sesalnik za 150eur (fizični katalog in online katalog), v trgovini pa je bila cena 200eur.

ob 08:01 smo bili štirje v vrsti na blagajni samo s tem izdelkom, nihče seveda ni pogledal cene na polici, kjer je pisalo 200eur. Prvi se je pritožil, ko so mu želeli zaračunat 200eur, da cena na spletu je bila 150eur, in ko so preverili so popravili ceno na 150eur.

Torej štirje smo samo s tem namenom šli v trgovino in če cena potem tam ni ista kot v oglaševanju je to zame direktno zavajanje kupcev. Praktično lahko rečemo potem da tudi televizijski oglasi ne veljajo, eno je seveda da gre za veliko napako in je cena izdelka namesto 400eur 40eur.

je pa res da so v hoferju toliko pošteni, da ko sem kupil izdelek z napačno ceno in je to pogruntal kupec za menoj so imel čez pol ure ko sem se vrnil v trgovino zame že pripravljen nov račun in denar za vračilo, če se slučajno vrnem (plačal 30 namesto 20eur, osebno nisem opazil dokler nisem začel študirati med vožnjo z avtom kako sem lahko za par reči dal skoraj 50eur).
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

St235 ::

Ne sklepaj na podlagi enega korektnega trgovca na sistem. Hofer je po customer service krepko pred ostalimi.

če cena potem tam ni ista kot v oglaševanju je to zame direktno zavajanje kupcev

Absolutno in to lahko prijaviš na tržni inšpektorat, ni pa osnove, da bi lahko zahteval znižano ceno.

Ziga Dolhar ::

St235 je izjavil:

Ne sklepaj na podlagi enega korektnega trgovca na sistem. Hofer je po customer service krepko pred ostalimi.

če cena potem tam ni ista kot v oglaševanju je to zame direktno zavajanje kupcev

Absolutno in to lahko prijaviš na tržni inšpektorat, ni pa osnove, da bi lahko zahteval znižano ceno.


Morda ne more zahtevati prodaje po znižani ceni, lahko pa zahteva povračilo razlike v ceni. Na koncu sta kupec in prodajalec na istem. In v vsakem primeru - bodisi če prodajalec ne prizna znižane cene, bodisi če ne prizna povrnitve škode, je delavec tisti, ki izvisi oziroma mora iti na sodišče.
https://dolhar.si/

St235 ::

Žiga, na kakšni osnovi lahko zahteva znižano ceno oziroma razliko v ceni, če je prišlo do napake v tisku? Govorimo namreč o tem, ne o narobe označenem izdelku na polici?
IMO bi lahko kvečjemu zahteval škodo, ki je nastala zaradi zavajajočega oglaševanja (prevoz, čas...).

billy ::

Verjetno odvisno od primera do primera. Za napake bi jaz bolj smatral slovnične, če pride do napake na stroju ki tista in je potem kaka črka postrani, ipd, ker če bi na sodišču obveljala "napaka za ceno iz letaka", potem bi tudi napaka na ceni artikla lahko bila opravičljiva, pa ni.
Torej zakaj se morajo trgovci držati cen na izdelkih, cene iz letakov pa padejo pod "napaka v tisku"?

feryz ::

Folk si dela zalogo Rio mare!?
Niti pod razno se ne spomnim, kdaj sem nazadnje te smeti jedel.

Magic1 ::

V teh tunah iz konzerve je vsaj ribje meso, kaj je vse v paštetah in mletih narezkih pa sploh ne moreš videt.
Magic

fikus_ ::

Sem imel primer, ko je bila cena na polici poleg artikla nižja, kot so hoteli zaračunati na blagajni. Ko se jih opozoril na to, sem dobil po ceni na polici. Druga trgovka je takoj šla popravit ceno na polico.

Glede letakov, pa je ponavadi na koncu drobni tisk o možnih "tiskarskih" napakah, tako da se na oglaševane cene ne moraš sklicevati.

St235 ::

billy je izjavil:

Verjetno odvisno od primera do primera. Za napake bi jaz bolj smatral slovnične, če pride do napake na stroju ki tista in je potem kaka črka postrani, ipd, ker če bi na sodišču obveljala "napaka za ceno iz letaka", potem bi tudi napaka na ceni artikla lahko bila opravičljiva, pa ni.
Torej zakaj se morajo trgovci držati cen na izdelkih, cene iz letakov pa padejo pod "napaka v tisku"?


Oznaka cene izdelka na polici je specifična situacija, kjer je eksplicitno določeno, da se to, da je izdelek na polici šteje, da ti je bil po tej ceni ponujen in je s tem ko si ga dal v košarico prišlo do pravnega posla, ki je zavezujoč. Torej se trgovec ne more premislit glede cene, ki ti jo je ponudil (namerno ali nenamerno). Za letake to IMO ne velja.

feryz je izjavil:

Folk si dela zalogo Rio mare!?
Niti pod razno se ne spomnim, kdaj sem nazadnje te smeti jedel.


feryz, daje neumne komentarje, ki nimajo ničesar s temo?
Niti pod razno se ne spomnim, kdaj je nazadnje povedal kaj pametnega.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

billy ::

Če ne, pa je čas da naredijo, da je tako.

Ker itak to obdelujejo iz istih sistemov trgovci, oz "PIMov", ampak pač na policah hitreje reagirajo, letakov pa gre ven že tisoče, pa ne morejo korigirati. Mogoče je zato toleranca zakona tu bolj na strani letaka, češ "vsak se zmoti".

St235 ::

letakov pa gre ven že tisoče, pa ne morejo korigirati.

že to je zadosten razloga, zakaj tega ni realno širit na letake. Nekdo fali številko pri tisku in prodajalec ne more nič drugega kot, da celotno zalogo proda po napačni ceni.

Ziga Dolhar ::

Lakotnik29, faljene številke na letakih pokriva 2. odstavek 24. člena OZ. Prodajalec pa ima nadaljnji odškodninski zahtevek zoper oblikovalca ali tiskarja.
https://dolhar.si/

St235 ::

ok, potem bereva isto stvar.

Jaz to razumem kot to, da prodajalec odgovarja za škodo, ki je nastala zaradi napačno oglaševane cene. To pa IMO ni razlika v ceni ampak dejanski stroški, ki jih je kupec imel - torej prevoz do trgovine (gorivo, čas) ter morebitno nematerialno škodo, če jo lahko dokaže. Razika v ceni, nekako ne sodi med škodo, ki je bila povzročena kupcu. Izjema bi bila, če bi kupec izdelek kupil v dobri veri, da stane manj, kot bi mu potem trgali z računa. Ampak glede na to, da je vmes oznaka cene v trgovini, kakor tudi, da bi ga o ceni izdelka obvestili na blagajni, ta del v veliki meri odpade. Zagotovo pa ne more govori o dobri veri, v konkretnem primeru, kjer ga je prodajalka izrecno opozorila na napako v katalogu. V tem primeru seveda ima pravico odstopit od nakupa, nikakor pa razlika v ceni, ni škoda, ki mu je nastala.

tudi 1. odstavek 24. člena eksplicitno zapiše, da katalogi, ceniki, letaki... niso ponudbe za sklenitev pogodbe (izdelek na polici namreč je ponudba za sklenitev pogodbe) in posledično niso zavezujoči.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

buttcrack ::

že nekajkrat sem v mullerju videl na blagajni obvestilo, da je bil v katalogu tiskarski škrat in da se za to opravičujejo.

redtech ::

V Lidlu in verjetno še kje sem opazil, da navajajo ceno za drugi kos, vendar je vse skupaj zavajujoče.

Primer: stran 30
https://www.lidl.si/l/sl/katalog/lidlov...

Jogurt ima v rdečem z veliko napisano ceno 0,15€* in prečrtano zgoraj 0,29€, nad to ceno je v rumenem z veliko -48%, spodaj pa z malo napisano "na drugi kos".

Manjka se samo še, da pod * v drobnem tekstu piše izdelki z zvezdico so 5€.

Je to sporno navajanje cene?

Najbolj transparentne cene ima Hofer, cena in blagajna, brez različnih for in kartic, kuponov,...

starfotr ::

Še ena fora je. Cena velja samo, če si član njihovega programa zbiranja, obdelave in prodaje osebnih podatkov kupcev.

NuMaN ::

Zadnjič v M, piščančje meso s kostjo 40 procentov popusta na kartico, slovensko meso. Pr mesarju cena 5,.. na blagajni 8.99 - po občutku cena za rinfuza meso brez kosti in kože.

Zdaj, ali mesar kaj muti ...

Sem pa nabral večino drugega stafa, ker so imeri kar akcije za tisto kar sem rabil.

(Razen kisle smetane majhne, ki so jo oglaševali v katalogu in ki naj bi prišla šele popoldne).

Skratka, na istem bi bil, če bi kupil že očiščen pakiran piščančji file, je pa v Hoferju 40 procentov cenejši.

Kakorkoli, v M dobim liter vinčka na četrtinko, in teran imajo skoraj vedno tudi v moji najbližji mini trgovini.

Jih pa je špar krepko prehitel, včasih sta bila tam tam. Se pa že dosti da vzeti v Hoferju, moram sprobat enkrat tisto jodl ali švabsko nefiltrirano svetlo pivo, cena je 79 centov.

Sam si kupim nekaj zaloge union nefiltriranega, ko je akcija, redna cena je sicer 1,44. Je pa res dobro, tako da drugih piv niti ne pijem in v tem razredu trenutno nisem našel boljšega.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: NuMaN ()

redtech ::

starfotr je izjavil:

Še ena fora je. Cena velja samo, če si član njihovega programa zbiranja, obdelave in prodaje osebnih podatkov kupcev.


Ja, torej 4 podatki, da prideš do končne cene.

Ganon ::

Veliko jih prakticira popust na drugi izdelek. Zadnjič so imeli v Tušu veliko milko za dober evro. Seveda za drugi kos. Ko sešteješ obe in razdeliš na pol, dobiš ceno, ko je v veljavi običajen popust. Ampak dober evro za kos se lepše sliši.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Ganon ()

tomlin ::

Za hec sem si naložil LIDL Plus! Aplikacijo na telefon.
Grozljivka, celo zasliševanje, preden so mi jo odobrili. Ime, priimek, naslov, rojstni datum, email, telefonska številka, koliko nas je v gospodinjstvu, ali sem poročen,
imam kaj otrok, vnukov, kaj največkrat kupujem, ali sem vegetarijanec ali vegan in še in še, sem že pozabil kaj. VSE OBVEZNO IZPOLNI! Končno so mi dali qr kodo.
Končno pogledal izdelke pod LIDL Plus! - beda od bede. Nek edamec, "študentska" hrana, določeni rogljički, etc... samo nekurantno blago.
Verjetno je moje Lidl avanture konec, se bom kar držal Hoferja, Spara in včasih Mercatorja.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

fikus_ ::

Jaz sem se začel izogibat Lidla zaradi teženja z njihovo aplikacijo.
Potem pa še tiste njihove fore polna cena, potem popust in lidl aplikacija popust ali pa cena za drugi kos nižja,.....
Naj se gredo solit. V trgovino grem po tisto kar hočem kupit, te popuste naj si vtaknejo nekam.
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

delavec44 ::

Saj to je kul, bo manj gužve na blagajni.

Meni dajo dostikrat kakšno stvar zastonj v aplikaciji.

Aramis ::

tomlin je izjavil:

Za hec sem si naložil LIDL Plus! Aplikacijo na telefon.
Grozljivka, celo zasliševanje, preden so mi jo odobrili. Ime, priimek, naslov, rojstni datum, email, telefonska številka, koliko nas je v gospodinjstvu, ali sem poročen,
imam kaj otrok, vnukov, kaj največkrat kupujem, ali sem vegetarijanec ali vegan in še in še, sem že pozabil kaj. VSE OBVEZNO IZPOLNI! Končno so mi dali qr kodo.
Končno pogledal izdelke pod LIDL Plus! - beda od bede. Nek edamec, "študentska" hrana, določeni rogljički, etc... samo nekurantno blago.
Verjetno je moje Lidl avanture konec, se bom kar držal Hoferja, Spara in včasih Mercatorja.


za hec... kdo te sili? Zdaj pa jokanje tu.

socialec ::

Samo vprašanje - kakšne podatke pridobi trgovina od plačnika z virtualno plačilno kartico kakšne neobanke? Moram ob priliki kje pogledati.

starfotr ::

Isto, kot od kartice klasične banke. Vsaj ime in priimek ter številko kartice.

Že na podlagi št. kartice lahko delajo profile. Isto, kot da imaš njihovo kartico zvestobe oziroma po novem aplikacijo.

socialec ::

Točno to! Ne verjamem, da lahko trgovina prejme te podatke v smislu imena priimka! Jih pa mogoče lahko banka posreduje! Čeprav tega banka nima kaj posredovati trgovini ampak kvečjemu avtorizacijskemu centru!

V fizičnih trgovinah (POS terminali) ob plačilu s kartico trgovina prejme naslednje podatke o plačniku:

Zadnje štiri številke kartice - celotna številka kartice ni vidna trgovcu zaradi varnostnih standardov.
Vrsta kartice - npr. Visa, Mastercard, Maestro, American Express itd.
Izdajatelj kartice - banka ali finančna institucija, ki je izdala kartico.
Avtorizacijska koda - unikatna koda, ki potrjuje, da je transakcija odobrena.
Podatki o transakciji - datum, ura, znesek, valuta in status transakcije.
Trgovski identifikator - koda, ki poveže transakcijo s konkretno trgovino.
Trgovina ne prejme imena in priimka plačnika, naslova ali CVV kode. Plačilo poteka prek kartičnega procesorja, ki skrbi za avtorizacijo in varno obdelavo podatkov.


Starfotr, TAKOJ dokaži nasprotno na dejanskem primeru, ker je tvoja trgovina v prekršku in mora biti najostreje kaznovana!!

Magic1 ::

Hofer nima kartic in raznih popustov, samo cene so tudi dost žlahtne. Lidl popusti v aplikaciji so res bolj bogi, samo so že same cene v osnovi nižje od Hoferjevih. Pa sadje in zelenjavo imajo z razliko od Hoferja pri meni, kjer je popoldne preprosto pol prazno.
Magic

BladE_ ::

socialec je izjavil:

Samo vprašanje - kakšne podatke pridobi trgovina od plačnika z virtualno plačilno kartico kakšne neobanke? Moram ob priliki kje pogledati.

Ravno to je problem, ker velika večina misli, da je to nedolžno zbiranje podatkov v resnici pa gre za močno profiliranje. Pa ne gre se za enega posameznika in njegove "podatke", ko imaš na tisoče in tisoče podatkov lahko pereš možgane množici ljudi.
Akcija - Reakcija

socialec ::

Sicer se mi ne zdi nič nepričakovanega za trgovino, da dela statistiko za analizo in predikcijo, verjetno še zdaleč ni edini ponudnik česarkoli že pač. O kakšnem profiliranju govoriš, na osnovi katerih podatkov, kdo jih vnese in kako jih trgovina pridobi? In če se res bojite za sledljivost tistega čipsa, ste zelo verjetno pod vsemi resnično pomembnimi radarji - mogoče izplavate na vrh kje zaradi premalo sledljivosti in že čutite posledice? Aja, velja to tudi za nakupe na davčno številko? Kako se izkaže, da ti firma sledi? Napravi kakšno posebej neugodno ponudbo prav zate?

Pač vprašam.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

mojsterleo ::

Pri nakupih izdelkov s popusti je treba biti nekoliko previden. Če kupuješ kaj postrežno, vprašaj trgovca / mesarja ali gre za izdelek s popustom.
Če kupuješ s polic, preveri ali gre za pravi izdelek. Pri enih trgovinah piše na ceni tudi barkoda izdelka (ki jo primerjaš z barkodo na izdelku), včasih pa še čas trajanja akcije.
Paziti je treba, da gledaš pravo ceno. Sploh tele Hofer/ Lidl imajo enkrat ceno zgoraj enkrat pa spodaj.
Včasih se zgodi, da imaš 35% popust na serijo izdelkov (npr. juhe Saikebon), potem pa ugotoviš da goveja juha v popust ni zajeta zaradi 17% trajno nižje cene. Grrr....;((

Če vse to ne pomaga imaš pač opcijo, da izdelek obdržiš po obstoječi ceni, lahko pa izdelek tudi vrneš. Nekatere trgovine ti dajo baje tudi 50 % popust, če je cena napačna. Good luck with that.

Zgodovina sprememb…

BladE_ ::

socialec je izjavil:

Pač vprašam.

A ti res misliš, da komu sledijo? Ne razumeš, težko boš verjetno, ker se osredotočaš na enega posameznika... V nekaterih primerih lahko gre tudi za posameznika. Recimo pred kratkim je nekdo spraševal zakaj ni možno kupiti polnilne kartice za bus bez osebih podatkov. Poskusi kupiti predpalčniško SIM brez osebnih podatkov...
Akcija - Reakcija

NuMaN ::

Nič lažjega, kupiš z gotovino.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

starfotr ::

Ampak si v podrejenem položaju.

Če hočeš koristit polno funkcionalnost SIM kartice oz. predplačniškega paketa (EU gostovanje), potem moraš dati osebne podatke.

https://registracija-predplacnikov.tele...

NuMaN ::

Vem to. Ampak za Slovenijo zadošča, tudi to je nekaj.

Pač, kdor hoče biti anonimen, ima to možnost, recimo za kak skok čez plot, ne rabi biti neki manjši kriminal. Si kupi predplačniško za 2 e, včasih je celo akcija za 1 e.

Vsakemu se tudi valja v predalu kak starejši telefon.
Imam 124,9 delnic Vzajemne.

socialec ::

BladE_ je izjavil:

A ti res misliš, da komu sledijo? Ne razumeš, težko boš verjetno, ker se osredotočaš na enega posameznika... V nekaterih primerih lahko gre tudi za posameznika. Recimo pred kratkim je nekdo spraševal zakaj ni možno kupiti polnilne kartice za bus bez osebih podatkov. Poskusi kupiti predpalčniško SIM brez osebnih podatkov...

Verjamem na besedo, ker mi drugega ne preostane, ker so vključene v plačilo naročnine na internet itd.

In kako sicer to rešujete?

Tam, ko imajo poleg blagajne sim kartice, katere osebne podatke daš in komu?
In kaj se dejansko s temi podatki napravi?

Katere trgovine zbirajo osebne podatke na osnovi kartice?

V fizičnih trgovinah (POS terminali) ob plačilu s kartico trgovina prejme naslednje podatke o plačniku:

Zadnje štiri številke kartice - celotna številka kartice ni vidna trgovcu zaradi varnostnih standardov.
Vrsta kartice - npr. Visa, Mastercard, Maestro, American Express itd.
Izdajatelj kartice - banka ali finančna institucija, ki je izdala kartico.
Avtorizacijska koda - unikatna koda, ki potrjuje, da je transakcija odobrena.
Podatki o transakciji - datum, ura, znesek, valuta in status transakcije.
Trgovski identifikator - koda, ki poveže transakcijo s konkretno trgovino.

Trgovina ne prejme imena in priimka plačnika, naslova ali CVV kode. Plačilo poteka prek kartičnega procesorja, ki skrbi za avtorizacijo in varno obdelavo podatkov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

BladE_ ::

Zbrisal si pol posta v "EDIT"... A trolaš al... Po pravici se mi ne da, ker sem ti že povedal, da nekateri pač ne bodo razumeli kaj je profiliranje. Tema ni o tem.
Akcija - Reakcija

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BladE_ ()

socialec ::

A mi hoče kdo razložiti, o kakšni polovici piše spoštovani strokovnjak za profiliranje, BladE_?
Kakšen EDIT? Kakšen izbrisane pol posta v EDIT? Kaj trolam? S čim KONKRETNO?
Pač navedi bolj prepričljive argumente in je :D

Mogoče res trolam, vse je možno. Mislim, ja, počasi bo čas za šilček češnjevca, evo, kar zdaj!

tomlin ::

BladE_ je izjavil:

socialec je izjavil:

Samo vprašanje - kakšne podatke pridobi trgovina od plačnika z virtualno plačilno kartico kakšne neobanke? Moram ob priliki kje pogledati.

Ravno to je problem, ker velika večina misli, da je to nedolžno zbiranje podatkov v resnici pa gre za močno profiliranje. Pa ne gre se za enega posameznika in njegove "podatke", ko imaš na tisoče in tisoče podatkov lahko pereš možgane množici ljudi.


Točno moja izkušnja z "lidl plus" je ravno to. Do zdaj nisem nikjer doživel takega gestapo zasliševanja, pa imam več trgovinskih kartic!
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

socialec ::

tomlin je izjavil:

Točno moja izkušnja z "lidl plus" je ravno to. Do zdaj nisem nikjer doživel takega gestapo zasliševanja, pa imam več trgovinskih kartic!

Eh, socialcev nas nihče resno ne jemlje, ne tako in ne drugače, še podatkov ne preverjajo in ne zahtevajo odgovorov. Žalostno, da smo tako nepomembni :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: socialec ()

tomlin ::

Aramis je izjavil:

tomlin je izjavil:

Za hec sem si naložil LIDL Plus! Aplikacijo na telefon.
Grozljivka, celo zasliševanje, preden so mi jo odobrili. Ime, priimek, naslov, rojstni datum, email, telefonska številka, koliko nas je v gospodinjstvu, ali sem poročen,
imam kaj otrok, vnukov, kaj največkrat kupujem, ali sem vegetarijanec ali vegan in še in še, sem že pozabil kaj. VSE OBVEZNO IZPOLNI! Končno so mi dali qr kodo.
Končno pogledal izdelke pod LIDL Plus! - beda od bede. Nek edamec, "študentska" hrana, določeni rogljički, etc... samo nekurantno blago.
Verjetno je moje Lidl avanture konec, se bom kar držal Hoferja, Spara in včasih Mercatorja.


za hec... kdo te sili? Zdaj pa jokanje tu.

Za hec ali zares.S kakšno pravico zahteva Lidl moje osebne podatke, ki sem jih naštel. Mislim, da jih bom prijavil, saj imamo zakon o varstvu osebnih podatkov.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman

socialec ::

Pravilno, kar prijavi, jaz bi tudi :D

delavec44 ::

Prav zahteva jih? Mogoče bi moral Janez Novak izpolniti.

Aramis ::

tomlin je izjavil:

Aramis je izjavil:

tomlin je izjavil:

Za hec sem si naložil LIDL Plus! Aplikacijo na telefon.
Grozljivka, celo zasliševanje, preden so mi jo odobrili. Ime, priimek, naslov, rojstni datum, email, telefonska številka, koliko nas je v gospodinjstvu, ali sem poročen,
imam kaj otrok, vnukov, kaj največkrat kupujem, ali sem vegetarijanec ali vegan in še in še, sem že pozabil kaj. VSE OBVEZNO IZPOLNI! Končno so mi dali qr kodo.
Končno pogledal izdelke pod LIDL Plus! - beda od bede. Nek edamec, "študentska" hrana, določeni rogljički, etc... samo nekurantno blago.
Verjetno je moje Lidl avanture konec, se bom kar držal Hoferja, Spara in včasih Mercatorja.


za hec... kdo te sili? Zdaj pa jokanje tu.

Za hec ali zares.S kakšno pravico zahteva Lidl moje osebne podatke, ki sem jih naštel. Mislim, da jih bom prijavil, saj imamo zakon o varstvu osebnih podatkov.



aja, lidl ti je pod prisilo namestil app in zahteval podatke... aja ne.

SAM si se tako odločil ane?

tomlin ::

Ne bom več razlagal, da je Lidlovo zasliševanje nedopustno z vidika pravic in varstva potrošnikov.
Svoboda in enakost ni isto kot svoboda.
M. Friedman
«
1
2