Forum » Igre » Assassin's Creed Valhalla (2020)
Assassin's Creed Valhalla (2020)
Izi ::
Če se prav spomnim si bil tudi navdušen nad igro Watch dogs legion, ki izide 29 oktobra še to pred AC Valhala ? :)
Ja, ampak dveh iger pa ne morem imeti na čakanju, medtem ko igram tretjo. Več iger hkrati pa jaz ne morem igrati, si čisto pokvarim izkušnjo. Sem tudi bolj počasen igralec in komplecionist, ki vsako igro ki jo kupim končam do 100%. Legija bo morala počakati na drugo leto, da končam Cyberpunk in potem še Valhallo. Watch Dogs sta mi bila prva dva dela všeč, ampak sem oba igral šele kakšno lepo po izidu, ko je bilo že vse popravljeno in dodelano. Seveda imam tudi Legijo v načrtu, ampak to bom kupil šele drugo leto ko končam Valhallo in bo morda pri ključkarjih že cenejša od 48 € za kolikor igre kupujem direkt na Uplayu.
Bantani ::
Na D1 pade Valhalla pa legija.Cyberpunk bo pri meni počakal,da cena pade,ker mene nekako ni prepričala,da jo kupim takoj ob izidu.
Izi ::
Potrjeno je, da bodo po Angliji harali trije Ragnarjevi sinovi in sicer Ivar, Ubba in Halfdan.
Zanimivo je, da Halfdana nismo videli v seriji Vikings, čeprav je najpomembnejši izmed Ragnarjevih sinov, ki jih je bilo menda šest. Halfdan je edini izmed teh sinov, ki je na koncu postal celo Angleški kralj in sicer v deželi Northumbria.
Vsi trije bodo imeli svoje osebnosti. Na primer, Ivar bo tak kot ga poznamo iz serije in sicer nepredvidljivi psihopat in odličen strateg, zato pazljivo z njim. Vsi trije so v Angliji že pet let na maščevalnem pohodu za njihovim očetom, preden v Anglijo pride naš junak. Znano je, da ne bodo navdušeni nad našim prihodom na njihova ozemlja, ni pa znano ali bomo lahko prijateljevali z njimi. Vsaj z Ivarjem se jaz osebno ne bi pretirano družil
Priporoča se gledanje in poznavanje serij "Vikings (2013-)" in "The Last Kingdom (2015-)"
Zanimivo je, da Halfdana nismo videli v seriji Vikings, čeprav je najpomembnejši izmed Ragnarjevih sinov, ki jih je bilo menda šest. Halfdan je edini izmed teh sinov, ki je na koncu postal celo Angleški kralj in sicer v deželi Northumbria.
Vsi trije bodo imeli svoje osebnosti. Na primer, Ivar bo tak kot ga poznamo iz serije in sicer nepredvidljivi psihopat in odličen strateg, zato pazljivo z njim. Vsi trije so v Angliji že pet let na maščevalnem pohodu za njihovim očetom, preden v Anglijo pride naš junak. Znano je, da ne bodo navdušeni nad našim prihodom na njihova ozemlja, ni pa znano ali bomo lahko prijateljevali z njimi. Vsaj z Ivarjem se jaz osebno ne bi pretirano družil
Priporoča se gledanje in poznavanje serij "Vikings (2013-)" in "The Last Kingdom (2015-)"
keba ::
Tole se pa res že veselim, pogledal Vikingse, ter The Last Kingdom in prebral kar nekaj o tem ker me zanima.
Upam, da ne zajebejo igre, če bo na nivoju prejšnjih dveh bo super.
Upam, da ne zajebejo igre, če bo na nivoju prejšnjih dveh bo super.
Izi ::
Winchester, London in York, ki se je takrat imenoval Jorvik bodo 3 glavna mesta v AC Valhalla.
Vsa 3 mesta so ustanovili Rimljani na začetku našega štetja, približno v istem času kot Ljubljano (Emono). Ko bomo po njih kolovratili v 9. stoletju bodo to že prava mesta. Tako da se ne bomo potikali samo po poljih, gozdovih in vasicah
Po deželi pa se bo potikalo kar 45 različnih vrst živali, za povrh pa bo v vodah plavalo še 20 različnih vrst rib. Vse to bomo lahko lovili. Pravzaprav bomo celo morali loviti, ker živalske kože so tokrat glavni "crafting" material, ki ga bomo potrebovali za nadgradnjo orožja in opreme.
Nabiranje lesa, ki je bilo glavni material v Odiseju, kot kaže tukaj sploh ne bo. Bomo pa zato nabirali razno jagodičevje, gobe (pazljivo, ker nekatere bodo strupene ) in meso, ker tokrat ne bo regeneracije zdravja, ampak bomo morali jesti, da se nam bo zdravje obnovilo. Ni tako hudo kot se sliši, saj bomo s seboj lahko nosili več obrokov hrane (Rations), ki jih bomo lahko na hitro pogoltnili tudi med bojem.
Zanimivost: Igro so hkrati izdelovali kar v 16 različnih Ubisoftovih studijih po celem svetu, ki so skupno združila moči, da so to velikansko igro, menda celo večjo kot Odisej, ustvarili v dobrih 3. letih.
Vsa 3 mesta so ustanovili Rimljani na začetku našega štetja, približno v istem času kot Ljubljano (Emono). Ko bomo po njih kolovratili v 9. stoletju bodo to že prava mesta. Tako da se ne bomo potikali samo po poljih, gozdovih in vasicah
Po deželi pa se bo potikalo kar 45 različnih vrst živali, za povrh pa bo v vodah plavalo še 20 različnih vrst rib. Vse to bomo lahko lovili. Pravzaprav bomo celo morali loviti, ker živalske kože so tokrat glavni "crafting" material, ki ga bomo potrebovali za nadgradnjo orožja in opreme.
Nabiranje lesa, ki je bilo glavni material v Odiseju, kot kaže tukaj sploh ne bo. Bomo pa zato nabirali razno jagodičevje, gobe (pazljivo, ker nekatere bodo strupene ) in meso, ker tokrat ne bo regeneracije zdravja, ampak bomo morali jesti, da se nam bo zdravje obnovilo. Ni tako hudo kot se sliši, saj bomo s seboj lahko nosili več obrokov hrane (Rations), ki jih bomo lahko na hitro pogoltnili tudi med bojem.
Zanimivost: Igro so hkrati izdelovali kar v 16 različnih Ubisoftovih studijih po celem svetu, ki so skupno združila moči, da so to velikansko igro, menda celo večjo kot Odisej, ustvarili v dobrih 3. letih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
oo7 ::
Zmajc ::
Še dobro da primarno igram Destiny 2, nimam problema čakat da z popustom kupim GOTY edition Cyberpunka IN Valhalle naslednje leto.
B34ST ::
Me prav zanima primerjava velikosti mape s prejšnjima dvema. Nazadnje sem igral Origins in je bila mapa res ogromna, zdaj se pa bojim da bo še večja kot pri Odyssey.
i5-10600K | NH-D14 | MSI MAG Z490 TOMAHAWK | F4-3200C14D-16GVR @4000C14
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
ASUS DUAL RTX 3070 | ADATA XPG SX8200 Pro 2TB | 870 QVO 8TB | 2x WD Blue 4TB
Corsair 600T | Corsair AX760 | G413 | G403 | HP Pavilion Gaming 32
Kvinta ::
Nič čudnega, da hitro delajo igre. Ubisoft ima več kot 18 000 zaposlenih.
Pa celo platformo za vsak naslednji AC že od samega začetka postavljen samo malo zmešajo hiške in že je tu nov špil
A.C.A.B
Izi ::
Kvinta ::
Ne spomnem se več kje sem bral samo osnova je od mislim da AC unity dalje ista oz dokaj podobna ,ko majo enkrat za sabo že tolko špilov kolkor jih je vsak novi ni neka visoka umetnost. Povprečn igralec se sploh več ne spomni kak so zgledali zidani gradovi v recimo Rogue in lesene utrdbe v Ac3 ali LiberationHD kaj šele v bolj starih igrah z malo popravki lahko recimo York sestavijo ,za Winchester vzamejo kako trdnjavo iz Unity malo kupole premešajo znižajo razširijo ,enako je z Londonom....upam da ne bo kdo trdil ,da za vsak špil vsako drevo in vsak kamen ter vsako mlako na novo delajo
A.C.A.B
Izi ::
Valhalla bo na Xbox-u zavzel 50 gb Odisej je na Xboxu zavzel 46 gb prostora.Na PC je enako kot na XBox.
PC prostorske zahteve so bile za Origins 45GB, za Odissey 46GB in sedaj za Valhallo 50GB. Valhala bo torej večja kot Odisej
To je seveda brez vseh dodatkov in razširitev. Odissey se je na koncu z vsemi DLCji razlezel kar na dobrih 100 GB in verjetno bo podobno tudi z Valhallo.
Gagatronix ::
Saj s temi velikostimi spilov so tudi vedno bolj nori. Istocasno se pa zanasajo vedno bolj na DD. In kupis spil, potem ga pa cel teden downloadas.
Izi ::
Komentiral sem zato, ker je na netu opaziti precej razočaranih komentarjev, češ da je 50GB sumljivo malo. Kar nekaj osebkov je prepričanih, da dandanes dobra igra pomeni da ima preko 100GB.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Izi ()
Gagatronix ::
Excellent point! Je pa po drugi strani tudi tumpasto to, da se nekateri razvijalci toliko ne potrudijo z optimizacijo, da bi igre spravili na neko normalno velikost.
Recimo, ARK: Survival Evolved je 100+GB, GTA5 je ~80GB in podobne bedastoce...
Recimo, ARK: Survival Evolved je 100+GB, GTA5 je ~80GB in podobne bedastoce...
Bantani ::
Gagatronix je izjavil:
Saj s temi velikostimi spilov so tudi vedno bolj nori. Istocasno se pa zanasajo vedno bolj na DD. In kupis spil, potem ga pa cel teden downloadas.
Pa kolikšno hitrost neta imaš to,da ti vleče dol po 1teden? Mene bi v tem času že minilo igrat
Izi ::
Gagatronix je izjavil:
10/10 MBit, ker za povprecno rabo vec ne potrebujem.
Hja, za potegnit 100GB rabiš točno 24 ur. Je kar precej uboga hitrost.
Jaz imam 200 MBit in se mi tudi zdi, da toliko ne potrebujem ampak nekje 100 MBit je pa že kar potrebno dandanes, vsaj jaz za manj kot 100 ne bi imel več potrpljenja.
Zmajc ::
Gagatronix je izjavil:
10/10 MBit, ker za povprecno rabo vec ne potrebujem.
80 Gb v pol ure je vredno tistih par € na mesec več za plačat ...vsaj meni...
Gagatronix ::
Glej, mene internet stane 12 eur na mesec. Zaradi enega spila pac ne mislim placevati oderuskih cen.
Zmajc ::
Vsakemu svoje, mene je 300 Mbit linija stane 6€ na mesec kot če bi imel 100 Mbit linijo kar se mi zdi sprejemljivo.
Izi ::
Assassin's Creed Valhalla: Unleash Your Inner Viking
Chapter 1: Dual Wielding & Raiding
Chapter 2: Open-World & Customization
Chapter 3: Mythology & More
Chapter 1: Dual Wielding & Raiding
Chapter 2: Open-World & Customization
Chapter 3: Mythology & More
ahac ::
Video unavailable
The uploader has not made this video available in your country.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW
Izi ::
Video unavailable
The uploader has not made this video available in your country.
Gornji videi še vedno delujejo, ampak so jih danes zaklenili izključno na Ameriške IP-je. Včeraj so delovali za cel svet. Gornji post lahko pobrišeš.
Tukaj sem našel ene, ki delujejo tudi z našimi IP-ji.
Ubisoftova humoristična reklama za Assassin’s Creed Valhalla
Assassin’s Creed Valhalla: Be A Viking
Chapter 1: Dual-Wielding & Raiding
Chapter 2: Open-World & Customization
Chapter 3: Mythology & More
Izi ::
Tukaj bo še večji psiho kot v seriji, že videz je tak, da se ga ustrašiš.
In končno ga pravilno izgovarjajo kot Ivar in ne kot Ajvar, kot je bil ves čas napačno imenovan v seriji.
Moram še pohvaliti grafiko, ki se je neverjetno popravila v zadnjem mesecu. Sedaj je že primerljiv z RDR2. Celo ženski Eivor je že skoraj simpatična.
Bo kar težka odločitev kaj igrati, ko bosta zunaj hkrati Valhalla in Cyberpunk
In končno ga pravilno izgovarjajo kot Ivar in ne kot Ajvar, kot je bil ves čas napačno imenovan v seriji.
Moram še pohvaliti grafiko, ki se je neverjetno popravila v zadnjem mesecu. Sedaj je že primerljiv z RDR2. Celo ženski Eivor je že skoraj simpatična.
Bo kar težka odločitev kaj igrati, ko bosta zunaj hkrati Valhalla in Cyberpunk
oo7 ::
keba ::
jaz imam skoraj high, malo mi zmanjka pri grafični..
res komaj čakam, čedalje bolje zgleda tale igra
res komaj čakam, čedalje bolje zgleda tale igra
Izi ::
Sedaj je znano, da bomo med igro obiskali tudi Ameriko
Vikingi, ki so takrat edini vedeli za Ameriko so jo imenovali Vinland in tako se bo verjetno imenovala tudi v igri.
Zgodovina sicer pravi, da so Vikingi raziskovali severno Ameriko tam nekje od leta 1000 naprej, ampak očitno je bil naš Eivor tam že v 9. stoletju, pa je obisk pozabil zapisati v zgodovinske knjige
Kakorkoli že v neki quest nas bo odpeljal v severno Ameriko, verjetno na območje Kanade, ni pa znano kolikšen del bo na voljo za raziskovanje.
Vikingi, ki so takrat edini vedeli za Ameriko so jo imenovali Vinland in tako se bo verjetno imenovala tudi v igri.
Zgodovina sicer pravi, da so Vikingi raziskovali severno Ameriko tam nekje od leta 1000 naprej, ampak očitno je bil naš Eivor tam že v 9. stoletju, pa je obisk pozabil zapisati v zgodovinske knjige
Kakorkoli že v neki quest nas bo odpeljal v severno Ameriko, verjetno na območje Kanade, ni pa znano kolikšen del bo na voljo za raziskovanje.
Izi ::
Razkrili so še vsebino, ki bo prišla po izidu. Čakata nas 2 plačljive razširitve, vključene v Season Pass, in 4 zastonjski DLC-ji.
1. razširitev - Pomlad 2021 - Irska - Wrath of the Druids
2. razširitev - Poletje 2021 - Pariz - The Siege of Paris
1. zastonjski DLC - Zima 2020
2. zastonjski DLC - Pomlad 2021
3. zastonjski DLC - Poletje 2021
4. zastonjski DLC - Jesen 2021
1. razširitev - Pomlad 2021 - Irska - Wrath of the Druids
2. razširitev - Poletje 2021 - Pariz - The Siege of Paris
1. zastonjski DLC - Zima 2020
2. zastonjski DLC - Pomlad 2021
3. zastonjski DLC - Poletje 2021
4. zastonjski DLC - Jesen 2021
oo7 ::
Assassin's Creed Valhalla nas bo v kasnejših DLC-jih odpeljal napadati Pariz
https://hop.si/2020/10/21/assassins-cre...
https://hop.si/2020/10/21/assassins-cre...
oo7 ::
oo7 ::
Trenutno 80% na opencritics - https://opencritic.com/game/9439/assass...
85% na Metacritic - https://www.metacritic.com/game/playsta...
85% na Metacritic - https://www.metacritic.com/game/playsta...
Izi ::
Povsod divje visoke ocene.
PC Gamer - Assassin's Creed Valhalla review - Ocena: 92
Ena najbolj krvavih iger do sedaj. Odsekane glave in udi redno letijo naokoli. Tisti ki so jo že igrali pa pravijo, da gre za najboljši Assassin's Creed do sedaj.
Bom danes osebno preveril Igra štarta ob polnoči.
PC Gamer - Assassin's Creed Valhalla review - Ocena: 92
Bloody and captivating, Valhalla is Assassin's Creed at its best.
Ena najbolj krvavih iger do sedaj. Odsekane glave in udi redno letijo naokoli. Tisti ki so jo že igrali pa pravijo, da gre za najboljši Assassin's Creed do sedaj.
Bom danes osebno preveril Igra štarta ob polnoči.
segedin740 ::
Sem gledal malo early acess na twitchu od tavelkih streamerjev.
Igra je nafilana s hrošči, traparijami tipa "lesena hiša, katero bi celo z eno dobro brco podrl - v katero ne moreš vdreti" so prisotne povsod. Dizajn igre je totalen fail na mnogih mestih, ker če mene vprašate, igra poizkuša simulirati real life, in faila 100 na uro. Ali pa primer, ko se ga moraš nacedit z medico in premagati neko vaško pijanko, potem igra simulira pijanost do neke mere, kar pa ne zmoti našega junaka, da v naslednjem trenutku ne bi hodil po vrvi nad 100 m prepadom, kot da nič ni.
Dejansko imaš točno 4 eksekucije, ki se ponavljajo pri vsakem sovražniku, ko ga ubiješ - ena je potisk meča skozi sovražnikov trebuh, druga je "stompanje" po sovražnikovi glavi, ko že leži na tleh. Drugi dve boste pa že videli, da ne bom spoilal vsega.
Straemer, ki je imel cca 22000 ogledalcev, je naredil anketo, kdo bo kupil in več kot polovica je po ogledanem rekla ne.
Največ zaradi failov tipa "ne morem vdreti v staro podrtijo, ker je quest tako naravnan" - igra res simulira real life do neke mere, ampak vse skupaj izpade res debilno in nerazumevajoče, ko se pokažejo takšne ovire. In pa splošne hroščatosti. Aja, kamera tudi baje nagaja 100 na uro. Ogromno je questov al la witcher 3, ko moraš za mamko, ki sedi pred hišo, vstopiti v njeno hišo in ji prinesti neko ponev. Tukaj tipa "lepa ženska vrže svoj glavnik v majhen ribnik, in mnogo moških za njeno naklonjenost išče dneve in dneve ta glavnik, ko pa ga greš ti iskat, je direktno na sredi ribnika in ga najdeš v cca 20 sekundah.
Ne vem no, meni je izpadlo vse tako debilno. To niso več igre - preveč se trudijo simulirat real lajf, pa failajo do konca.
Igra mora bit kot knjiga, da lahko uporabiš svojo domišljijo, s katero sam zapolniš tiste nerazložljive situacije, tukaj pa igra sama to dela, in faila do konca. To je zame največji problem in igro totalno sesuje zaradi teh debilnih scen.
Jaz jo po videnem ne bom igral.
"Vse zgoraj napisano je moje ustvarjeno mnenje in moje videnje videnega. Mogoče igra raztura, ampak taki kiksi ki totalno sesujejo bit igre mi ne odgovarjajo. Tehnologija še ni na mestu, ko bi lahko racionalno in logično razumsko izdelali igro po realni izkušnji, in posledično faila tako močno, kot je narejena v nekaterih primerih močno realno."
Howg.
Igra je nafilana s hrošči, traparijami tipa "lesena hiša, katero bi celo z eno dobro brco podrl - v katero ne moreš vdreti" so prisotne povsod. Dizajn igre je totalen fail na mnogih mestih, ker če mene vprašate, igra poizkuša simulirati real life, in faila 100 na uro. Ali pa primer, ko se ga moraš nacedit z medico in premagati neko vaško pijanko, potem igra simulira pijanost do neke mere, kar pa ne zmoti našega junaka, da v naslednjem trenutku ne bi hodil po vrvi nad 100 m prepadom, kot da nič ni.
Dejansko imaš točno 4 eksekucije, ki se ponavljajo pri vsakem sovražniku, ko ga ubiješ - ena je potisk meča skozi sovražnikov trebuh, druga je "stompanje" po sovražnikovi glavi, ko že leži na tleh. Drugi dve boste pa že videli, da ne bom spoilal vsega.
Straemer, ki je imel cca 22000 ogledalcev, je naredil anketo, kdo bo kupil in več kot polovica je po ogledanem rekla ne.
Največ zaradi failov tipa "ne morem vdreti v staro podrtijo, ker je quest tako naravnan" - igra res simulira real life do neke mere, ampak vse skupaj izpade res debilno in nerazumevajoče, ko se pokažejo takšne ovire. In pa splošne hroščatosti. Aja, kamera tudi baje nagaja 100 na uro. Ogromno je questov al la witcher 3, ko moraš za mamko, ki sedi pred hišo, vstopiti v njeno hišo in ji prinesti neko ponev. Tukaj tipa "lepa ženska vrže svoj glavnik v majhen ribnik, in mnogo moških za njeno naklonjenost išče dneve in dneve ta glavnik, ko pa ga greš ti iskat, je direktno na sredi ribnika in ga najdeš v cca 20 sekundah.
Ne vem no, meni je izpadlo vse tako debilno. To niso več igre - preveč se trudijo simulirat real lajf, pa failajo do konca.
Igra mora bit kot knjiga, da lahko uporabiš svojo domišljijo, s katero sam zapolniš tiste nerazložljive situacije, tukaj pa igra sama to dela, in faila do konca. To je zame največji problem in igro totalno sesuje zaradi teh debilnih scen.
Jaz jo po videnem ne bom igral.
"Vse zgoraj napisano je moje ustvarjeno mnenje in moje videnje videnega. Mogoče igra raztura, ampak taki kiksi ki totalno sesujejo bit igre mi ne odgovarjajo. Tehnologija še ni na mestu, ko bi lahko racionalno in logično razumsko izdelali igro po realni izkušnji, in posledično faila tako močno, kot je narejena v nekaterih primerih močno realno."
Howg.
Skyman ::
Pac ubisoft,vedno daje traileje oh in sploh graficno,ko pa igras je pa 80% razlika,tako je ze od 1 dela watch dogs ko je biv trailer na E3 wow dejansko v igri pa cist drugace.Nazadnje sem igral origin(egipt) assasina,dobil sem ga na PC verziji za 25€ novega po slabih 2 letih.Ko je zadava bila popravljena s strani ubisofta in zato sem jo kupil.Preigral sem do sedaj vse assasine,sploh stare so mi bile najbolse do origina.Odyssey sem izpustil oz jo imam na cakalni listi ampak dvomim da jo bom preigral.Mogoce bom to igral ko jo dobim za cca 20€ prej pa definitivno NE
keba ::
Jaz bom definitvno probal, najverjetne kupim za black friday ko bo kaj znižana. Opisi so dost obetavni
lojz123 ::
Nabavil walhallo in watch dogs lahko rečem da obe na 1440p in ultra nastavitvah zgledata res dobro sploh London ponoči.
Komur sta bila všeč Odyssey in Origin mu bo verjetno tudi Walhalla zelo podobno. Pri watch dogs pa nad zgodbo osebno nisem preveč navdušen
glavna posebnost naj bi bila rekrutiranje potem pa z enim rekrutom opraviš 3/4 nalog???.
Kdor ima spodoben PC ter grafično od 600EUR navzgor ter soliden monitor ne bo razočaran nad grafiko seveda če mu žanr odgovarja
V vsako hišo se res ne da vdreti segadin lepo pa zapolnijo okolico
Komur sta bila všeč Odyssey in Origin mu bo verjetno tudi Walhalla zelo podobno. Pri watch dogs pa nad zgodbo osebno nisem preveč navdušen
glavna posebnost naj bi bila rekrutiranje potem pa z enim rekrutom opraviš 3/4 nalog???.
Kdor ima spodoben PC ter grafično od 600EUR navzgor ter soliden monitor ne bo razočaran nad grafiko seveda če mu žanr odgovarja
V vsako hišo se res ne da vdreti segadin lepo pa zapolnijo okolico
Izi ::
Glede na to kako bugaste so ponavadi Ubisoftove igre ob izidu sem jaz kar presenečen kako dobro mi vse skupaj deluje. Razen par malenkosti ni večjih bugov. Moja GTX 1660Ti pa ravno še zmore 60fps na 1080p na high nastavitvah.
Zgodba je meni precej boljša kot Odisejeva. Začnemo že kot otrok, tako da poznamo celo življenje našega junaka.
Bojevanje je kar opazen napredek od Odiseja, kjer si lahko bolj kot ne samo mahal po par tipkah in je šlo, tukaj je kar nekaj več dela, saj upravljamo vsako roko posebej, imamo po dva različna osnovna udarca na vsako roko, potem pa so še Stamina udarci, ki so različni za vsako orožje in glede na roko v kateri so in pa še Adrenalinske udarce, ki niso Skili ampak Abilitiji. Skili so tokrat povsem druga stvar, bolj klasično RPGjevski v velikanskem drevesu.
Lok, ki je bil v Odiseju bolj za silo je tukaj doživel velik napredek in je sedaj super uporaben in praktično nujen.
Naše Assassin sposobnosti so tudi občutno napredovale in imamo kup novih sposobnosti, ki so že bile v starih AC igrah in so se sedaj vrnile.
Zanimivo je, da imamo kar dve različne nastavitve za težavnost. Posebej izbiramo težavnost bojevanja in težavnost Assassinacij.
Praktično nič kar je zgoraj napisal Segedin740 ne drži.
Hroščev je zelo malo.
Večina hiš je odklenjenih, še več pa jih sploh nima vrat, samo kakšna deka visi namesto vrat. Praktično v vsako zaklenjeno ali zapahnjeno hiši lahko vdreš, samo pri nekaterih je treba malo uporabiti možgane in rešiti kakšno uganko. Včasih pomaga, če vse skupaj zažgeš
Nacejanje z medico oziroma pijansko tekmovanje je zelo dobra spretnostna igra. Je pa res, da smo po končanem tekmovanju pijani samo par minut.
Kar se tiče različnih eksekucij jih je na desetine različnih. Različni za vsako orožje in za vsak Ability. Se pa da vse te grozote v nastavitvah izključiti. Igra je krvava ko sam hudič.
Teh stranskih questov je na desetine in do sedaj je bil še vsak popolnoma drugačen.
Precejšnja razlika pa je, da ti sedaj stranske queste ne kaže na zemljevidu, kot je bilo to do sedaj v vseh AC igrah, ampak jih moraš sam najti z raziskovanjem. Ko prideš na nov zemljevid je le ta popolnoma prazen in ni posejan z neštetimi vprašaji kot je bilo to običajno do sedaj.
Razen tega, da je naš junak praktično Spiderman, ki lahko pleza po gladki navpični steni in je bolj spreten kot vsak cirkuški akrobat, vse ostalo bolj ali manj temelji na zgodovinskih dejstvih. Vsa mitologija je v igro vnesena s pomočjo drogiranja in Vikingi so veliki ljubitelji norih gobic , tako da je v igri kar nekaj nordijske mitologije.
Orlog (igra s kockami) je tudi precej posrečena. Podobno kot Gwent v Witcherju 3. Na začetku morda zgleda komplicirano, ampak se jo osvoji že po parih rundah. Meni deluje bolj strateško kot miselno.
Kakorkoli že, jaz uživam in že vidim, da bo šlo spet na stotine ur. Po do sedaj videnem mi deluje večja kot Odisej.
Zgodba je meni precej boljša kot Odisejeva. Začnemo že kot otrok, tako da poznamo celo življenje našega junaka.
Bojevanje je kar opazen napredek od Odiseja, kjer si lahko bolj kot ne samo mahal po par tipkah in je šlo, tukaj je kar nekaj več dela, saj upravljamo vsako roko posebej, imamo po dva različna osnovna udarca na vsako roko, potem pa so še Stamina udarci, ki so različni za vsako orožje in glede na roko v kateri so in pa še Adrenalinske udarce, ki niso Skili ampak Abilitiji. Skili so tokrat povsem druga stvar, bolj klasično RPGjevski v velikanskem drevesu.
Lok, ki je bil v Odiseju bolj za silo je tukaj doživel velik napredek in je sedaj super uporaben in praktično nujen.
Naše Assassin sposobnosti so tudi občutno napredovale in imamo kup novih sposobnosti, ki so že bile v starih AC igrah in so se sedaj vrnile.
Zanimivo je, da imamo kar dve različne nastavitve za težavnost. Posebej izbiramo težavnost bojevanja in težavnost Assassinacij.
Praktično nič kar je zgoraj napisal Segedin740 ne drži.
Hroščev je zelo malo.
Večina hiš je odklenjenih, še več pa jih sploh nima vrat, samo kakšna deka visi namesto vrat. Praktično v vsako zaklenjeno ali zapahnjeno hiši lahko vdreš, samo pri nekaterih je treba malo uporabiti možgane in rešiti kakšno uganko. Včasih pomaga, če vse skupaj zažgeš
Nacejanje z medico oziroma pijansko tekmovanje je zelo dobra spretnostna igra. Je pa res, da smo po končanem tekmovanju pijani samo par minut.
Kar se tiče različnih eksekucij jih je na desetine različnih. Različni za vsako orožje in za vsak Ability. Se pa da vse te grozote v nastavitvah izključiti. Igra je krvava ko sam hudič.
segedin740 je izjavil:
"lepa ženska vrže svoj glavnik v majhen ribnik, in mnogo moških za njeno naklonjenost išče dneve in dneve ta glavnik, ko pa ga greš ti iskat, je direktno na sredi ribnika in ga najdeš v cca 20 sekundah.Vdova, ki je vrgla lasno sponko v ribnik ti potem razloži dober razlog. In pozabil si omeniti, da je "ribnik" v resnici ledeniško jezero, kjer ti ledena voda hitro jemlje zdravje, sponka pa leži v vrtači vsaj 20 metrov globoko.
Teh stranskih questov je na desetine in do sedaj je bil še vsak popolnoma drugačen.
Precejšnja razlika pa je, da ti sedaj stranske queste ne kaže na zemljevidu, kot je bilo to do sedaj v vseh AC igrah, ampak jih moraš sam najti z raziskovanjem. Ko prideš na nov zemljevid je le ta popolnoma prazen in ni posejan z neštetimi vprašaji kot je bilo to običajno do sedaj.
Razen tega, da je naš junak praktično Spiderman, ki lahko pleza po gladki navpični steni in je bolj spreten kot vsak cirkuški akrobat, vse ostalo bolj ali manj temelji na zgodovinskih dejstvih. Vsa mitologija je v igro vnesena s pomočjo drogiranja in Vikingi so veliki ljubitelji norih gobic , tako da je v igri kar nekaj nordijske mitologije.
Orlog (igra s kockami) je tudi precej posrečena. Podobno kot Gwent v Witcherju 3. Na začetku morda zgleda komplicirano, ampak se jo osvoji že po parih rundah. Meni deluje bolj strateško kot miselno.
Kakorkoli že, jaz uživam in že vidim, da bo šlo spet na stotine ur. Po do sedaj videnem mi deluje večja kot Odisej.
oo7 ::
oo7 ::
Assassin's Creed: Valhalla' has best launch sales in series history
https://www.nme.com/news/gaming-news/as...
https://www.nme.com/news/gaming-news/as...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Assassin's Creed Mirage (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 5534 (1521) | Zmajc |
» | Assassin's Creed Odyssey [2018] (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Igre | 58103 (28816) | oo7 |
» | Assassin's Creed: Origins (Assassin's Creed: Empire) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 15933 (7708) | Izi |
» | Assassin's Creed Syndicate (Assassin's Creed Victory) (strani: 1 2 )Oddelek: Igre | 20196 (8324) | Gagatronix |
» | Assassin's Creed 3 (strani: 1 2 3 )Oddelek: Igre | 19479 (8686) | scipascapa |