Forum » Na cesti » Formula 1 2019
Formula 1 2019
Jst ::
Jaz sem moral F5 vsakih 10 minut na prvi dirki, ker ko mi je padla kvaliteta, se ni sama dvignila. To dirko je bilo bolje, ne pa še b.p.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
roCkY ::
Kvaliteta slike se je pri meni sama dvignila po 5-15 sek. Dlje ni trajalo nikoli. Bilo pa je v drugenm delu prenosa bolj pogosto kot na začetku. Uporabljam FF. T-2 optika.
Prvo dirko, pa nisem pogosto opazil. Nekaj je bilo a ni omembe vredno. Spomnim pa se nekaj zatikanj za cca. 5 sekund a je nato steklo v polni resoluciji.
Prvo dirko, pa nisem pogosto opazil. Nekaj je bilo a ni omembe vredno. Spomnim pa se nekaj zatikanj za cca. 5 sekund a je nato steklo v polni resoluciji.
buneech ::
Js sm gledu "pit lane" stream drugo polovico dirke, enkrat je mogoče padla kvaliteta, pa tud komentator ni bil tok slab, k je skoz preklaplju med pogledi.
BT52 ::
Jaz pa mam ponavadi na optiki odprte po 3 zaslone (live, timing pa onboard). Tudi opažam, da včasih malo zniža kvaliteto. Okej tole bi bilo vredu. Ni tako pogosto. Sam vidim vecjo težavo, ko je onboard slika par sekund spredaj.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Pa bi danes testiral, da se ne pise schumacher?
Verjetno ne. Tako kot verjetno ne bi testiral, če ne bi familija imela milijonov. Pa naj se piše Schumacher ali pa karkoli drugega. Danes večino možnosti odpre denar, hudi talenti pa se izgubijo v povprečju, če denarja ni. Vseeno pa nekdo brez vsakega talenta ne bi uspel priti tako daleč, ni vse v treningu.
Ne vem ce je ferrari dal komu testirati direkt iz f3 brez izkusenj f2/gp2... je pa res da prej ni bilo sezonskih testiranj itn... problem je v tem da je ime schumacher kakemu drugemu dirkacu uzel testni dan, ki bi si bolj zasluzil pri rezultatih. To me zelo moti ker so mu dali bliznjico in to kar dva testna dneva, kdo to se dobi? Ampak tle je denar, sploh gldanost in zanimanje za f1. Tko da tukaj nima samo ferarri prste vmes, ce bo pokazal solidne predstave ga bojo ze letos do poletja vrgli v alfo.
Ne bodo, če so pametni. Predvidevam, da so v teh ekipah manj zaletavi od tebe. F2 je namreč preskok v primerjavi z F3, F1 pa spet. In že v F2 se bo verjetno lovil z vsemi novostmi. Posaditi ga v F1 avto zdajle, na dirke, bi bila norost. Že dvig Verstappna v F1 tako hitro je bila tvegana poteza, ki se Red Bullu v nekaterih pogledih ni obrestovala.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
b3D_950 ::
meeh waste of time
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
Jst ::
Vam normalno dela F1TV? Meni noro šteka. Negledljivo. (Mogoče je problem tudi na moji strani, čeprav speedtest pokaže 100/100, me je že včeraj "metalo ven".)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
roCkY ::
Prekinitev 2 min do konca prvega dela. Potreben restart. Kakovost slike je OK.
Live rezultati na tablici pa se hecajo podobno kot zadnjič.
Live rezultati na tablici pa se hecajo podobno kot zadnjič.
Skyman ::
Glavn da men ACE delal ko urica.. ne mislim dajat 60€ za ta "lag" vrjamem da je top samo nej tudi ceni primerno postavijo storitev!
Kaj ta max dela štalo skos
Kaj ta max dela štalo skos
BT52 ::
Nevem meni zgleda dela vredu. Če tole primerjam z dolgoletnimi potrpežljivimi problemi z Acestreami, ki včasih bili hit and miss dobra osvežitev. Seveda pa bi lahko bilo bojše. Zato pa dajte čim več feedbacka tehničnemu supportu po mailu.
Kakorkoli Toto Wolf dobro trola. :D Legenda.
Bomo videli jutri, če bodo gume razpadale pri Ferrariju, ker Max je relativno blizu. Če se ne motim, so priti včeraj navili krilca, da jih obdržijo pri življenju. Dvomim, da imajo domet do Merca, ki jih ima ta vikend v žepu. Skratka komu bodo sprednje gume zdržale dlje bo zmagal.
Kakorkoli Toto Wolf dobro trola. :D Legenda.
Bomo videli jutri, če bodo gume razpadale pri Ferrariju, ker Max je relativno blizu. Če se ne motim, so priti včeraj navili krilca, da jih obdržijo pri življenju. Dvomim, da imajo domet do Merca, ki jih ima ta vikend v žepu. Skratka komu bodo sprednje gume zdržale dlje bo zmagal.
b3D_950 ::
wunderbar: https://twitter.com/Vetteleclerc/status...
blancpain gt ta vikend:
youtube.com/watch?v=xHmsF-3-POo
blancpain gt ta vikend:
youtube.com/watch?v=xHmsF-3-POo
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
masevc ::
Vam normalno dela F1TV? Meni noro šteka. Negledljivo. (Mogoče je problem tudi na moji strani, čeprav speedtest pokaže 100/100, me je že včeraj "metalo ven".)
Jaz sem skenslal narocnino in dobil denar nazaj. Za tole skopurcalo bi morali dati najprej free testno obdobje, potem pa narocnino.
BT52 ::
wunderbar: https://twitter.com/Vetteleclerc/status...
blancpain gt ta vikend:
youtube.com/watch?v=xHmsF-3-POo
Jah Pirelli je dvigal čez noč minimalno mejo pritiska za 1 psi.
https://twitter.com/AlbertFabrega/statu...
Mogoče je tole mislil. Kaj čmo vse so špekulacije. Ne vemo kako je ta sprememba vlivala tako na Ferrari in Mercedes. Lahko bi bila razlika še večja...
Cr00k ::
Vam normalno dela F1TV? Meni noro šteka. Negledljivo. (Mogoče je problem tudi na moji strani, čeprav speedtest pokaže 100/100, me je že včeraj "metalo ven".)
Jaz sem skenslal narocnino in dobil denar nazaj. Za tole skopurcalo bi morali dati najprej free testno obdobje, potem pa narocnino.
Jaz sem lani skenslal, ker res ni bilo ničemur podobno... zadnji dve dirki sem jim dal spet priložnost in zaenkrat nimam težav.
Drugče kdo ve, zakaj je Pirelli spremenil tlake v gumah? So spekulacije, da je zaradi tega bil spet Ferrari na slabšem... podobno kot lani.
Cr00k ::
Še tole: Nico je na svojem vlogu povedal, da ima ferrari za to dirkališče premalo downforcea (da ga imajo na max in da še vedno ni dovolj) in da je zato po ravnem tako hiter, da pa potem v ovinkih izgublja, kar mi je logično. Pritiskov gum ni omenjal, tako da so te zarote Pirellija najbrž iz trte zvite...
springfield ::
To z downforcom mi je malo cudno, ker Ferrari izgublja v pocasnih ovinkih, v hitrih so tam nekje z Mercedesom. Ce bi imeli premalo downforca, bi ravno v hitrih ovinkih izgubljali. Pa zakaj bi sploh Ferrarijevi inzenirji Nicotu karkoli razlagali?
Tlak so dvignili verjetno zaradi "varnostnih" razlogov. Zakaj so res dvignili, ne bomo nikoli izvedeli.
Tlak so dvignili verjetno zaradi "varnostnih" razlogov. Zakaj so res dvignili, ne bomo nikoli izvedeli.
Cr00k ::
springfield je izjavil:
To z downforcom mi je malo cudno, ker Ferrari izgublja v pocasnih ovinkih, v hitrih so tam nekje z Mercedesom. Ce bi imeli premalo downforca, bi ravno v hitrih ovinkih izgubljali. Pa zakaj bi sploh Ferrarijevi inzenirji Nicotu karkoli razlagali?
Tlak so dvignili verjetno zaradi "varnostnih" razlogov. Zakaj so res dvignili, ne bomo nikoli izvedeli.
Kaj pa vem, pomoje Nicotu niso nič razlagali. Je pa tudi Vettel komentiral, da so pri Mercedesu brutalno hitri v ovinkih, sami pa na ravnini i da bo zanimiva dirka... v katerih ovinkih je pa Ferrari izgubljal, pa nisem spremljal.
springfield ::
Obstaja video primerjave Bottasa in Vettla in recimo v 11. ovinku Bottas pelje nekje 100 km/h, Vettel pa 80. V hitrejsih ovinkih skoraj ni bilo razlike. To bolj kaze na tezave s sasijo in mehanskim oprijemom kot aerodinamiko. Nekaj se je pa tudi govorilo, da ima Mercedes neko vrsto 4 kolesnega zavijanja, kar bi se ravno v pocasnejsih ovinkih najbolj poznalo.
BT52 ::
springfield je izjavil:
To z downforcom mi je malo cudno, ker Ferrari izgublja v pocasnih ovinkih, v hitrih so tam nekje z Mercedesom. Ce bi imeli premalo downforca, bi ravno v hitrih ovinkih izgubljali. Pa zakaj bi sploh Ferrarijevi inzenirji Nicotu karkoli razlagali?
Tlak so dvignili verjetno zaradi "varnostnih" razlogov. Zakaj so res dvignili, ne bomo nikoli izvedeli.
Ni tako enostavno. Vsak avto lahko drugače proizvaja pritisk z hitrostjo. Plus da zadevo še zakompliciramo dodamo zraven še upor, kateri je načeloma odvisem od učinkovitosti dotičnega aero paketa. Zaželjeno je, da potrebuješ čim višjo učinkovitost difuzorja. To pomeni v grobem manj zanašanja na strme kote krilc. Plus zraven dodamo kimenatiko vzmetenja, ki spreminja pozicijo dna, kar vpliva na oprijem v hitrih ali počasnih ovinkih. Da ne omenjamo nastavitev vzmetenja in mehaniko, katera je ponavadi podrejena aero karakteristikam in je kompromis. Tako takoj hitro postane spravit gumo v operativno okno, kar težava. Mislim, da Nico hoče povedat, da Ferrari nima učinkovitega L/D razmerja, kar pa je "holy grail" dizajna F1 dirkalnika. Težava, katero bodo težko odpravili, če je resnična. Ponavadi se za lovljenje tako porabijo mesece in po par 100 mil eur...
Scorpy84 ::
springfield je izjavil:
Obstaja video primerjave Bottasa in Vettla in recimo v 11. ovinku Bottas pelje nekje 100 km/h, Vettel pa 80. V hitrejsih ovinkih skoraj ni bilo razlike. To bolj kaze na tezave s sasijo in mehanskim oprijemom kot aerodinamiko. Nekaj se je pa tudi govorilo, da ima Mercedes neko vrsto 4 kolesnega zavijanja, kar bi se ravno v pocasnejsih ovinkih najbolj poznalo.
Sem pogledal posnetek, mercedes je priblizno 5-7 km/h hitrejši na ovinkih. Ta ovinek ki si ga gledal v zavoju 11, če bolj pozorno pogledaš je vettel šel z drugačno linijo kot bottas, zato je taka visoka razlika. Takoj v naslednjem zavoju je vettel imel precej višjo hitrost kot bottas, posledično je imel lepši izhod na dolgo ravnino, kjer je bilo razlike 10km/h . Bolj sem presenečen, koliko vettel lahko pozneje zavira, vsaj 15-20m je bilo razlike. Po videnem, mislim, da mercedesu ne bo lahko.
Pa še posnetek:
Pa še sliki:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Scorpy84 ()
BT52 ::
Jup gledal v 0.25 hitrosti posnetek. Ja v ovinkih kjer pade hitrost pod 110 je bil Ferrari do 10kph počasnejši. Torej T11 T14 T16. Lahko to pomeni, da ima Ferrari podkrmarjenje, kar bi pomenilo grozno obrabo prednjih gum. Kar pa je tukaj glavnega pomena. Z razlogom so ekipe šle na taktiko z tršimi zmesmi v dirko.
Plus verjetno je, da Ferrari vse do zadnjega sektorja pregrel gume, ker ovinke v 1 in 2 sektorju T2 T3 T6 niso izgubljali.
Plus verjetno je, da Ferrari vse do zadnjega sektorja pregrel gume, ker ovinke v 1 in 2 sektorju T2 T3 T6 niso izgubljali.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Ganon ::
Pa smo priča še eni sramoti Ferrarija. Leclerc naj steče stran od te rdeče gnilobe, kolikor ga noge nesejo.
b3D_950 ::
Na koncu bo oba Verstappen prehitel.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: b3D_950 ()
BT52 ::
Pa smo priča še eni sramoti Ferrarija. Leclerc naj steče stran od te rdeče gnilobe, kolikor ga noge nesejo.
Ne vem kaj te moti. Matia je lepo rekel, da fovorizirajo izkušenejšega voznika dokler se slednji dokaže bodisi z pikami (okvare) ali z performanco na progi. Si pa je LEC sam kriv, ker VET je na žalost tist hip zgledal hitrejši. Jbg. Odkrito je bil tale vikend VET malenkost hitrejši. Malce obrnjen proti Bahrajnu. Toretično, če je imel VET pace, ki ga je izguljal v umazanem zraku so mogli poikusit. ker Mercedes je zbežal in so lovili zadnjo bilko.
BT52 ::
Scorpy84 ::
Po domace mu povej, nove kalupe iz kroma imajo, ker po izjavi pirrelija se nova zmes ni lepo locila od kalupa.
Gambino ::
Evo pa je tako kot mora bit. Stvari se postavljajo tako kot sem predvideval. Enostavno bo mercedes in hemilton podrl vse rekorde, ki jih lahko. Še enkrat se vidi ta perfekcija nemcov ter luzerstvo italjanov.
PrimozR ::
Nikec3 ::
Pa smo priča še eni sramoti Ferrarija. Leclerc naj steče stran od te rdeče gnilobe, kolikor ga noge nesejo.
Ne vem kaj te moti. Matia je lepo rekel, da fovorizirajo izkušenejšega voznika dokler se slednji dokaže bodisi z pikami (okvare) ali z performanco na progi. Si pa je LEC sam kriv, ker VET je na žalost tist hip zgledal hitrejši. Jbg. Odkrito je bil tale vikend VET malenkost hitrejši. Malce obrnjen proti Bahrajnu. Toretično, če je imel VET pace, ki ga je izguljal v umazanem zraku so mogli poikusit. ker Mercedes je zbežal in so lovili zadnjo bilko.
Nobene potrbe ni bilo, da je Leclerc končal za Verstappnom.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BT52 ::
Potem pa bi ostal VET za VES, z ekipnega stališča en drek, enak rezultat. Če lahko branim izhodišče Ferrarija je se VET vozil vse do 10 kroga (al nevem kdaj so menjal okoli 6-8 kroga) v DRSu svojega kolega. Logično, da so ga spustili. Na progi, kjer si omejem z prvo gumo ni čudno, da je uničil gume. Kasnejša menjava nazaj pa bi VES pripeljala celo na 3 mesto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Cr00k ::
Pa smo priča še eni sramoti Ferrarija. Leclerc naj steče stran od te rdeče gnilobe, kolikor ga noge nesejo.
Ne vem kaj te moti. Matia je lepo rekel, da fovorizirajo izkušenejšega voznika dokler se slednji dokaže bodisi z pikami (okvare) ali z performanco na progi. Si pa je LEC sam kriv, ker VET je na žalost tist hip zgledal hitrejši. Jbg. Odkrito je bil tale vikend VET malenkost hitrejši. Malce obrnjen proti Bahrajnu. Toretično, če je imel VET pace, ki ga je izguljal v umazanem zraku so mogli poikusit. ker Mercedes je zbežal in so lovili zadnjo bilko.
Nobene potrbe ni bilo, da je Leclerc končal za Verstappnom.
Jp, takoj bi morali odgovoriti na postanek Maxa... Se ne bi smeli bistveno niti ozirati na Mercedes, ker roko na srce, Ferrari je to dirko izključno tekmoval z (performančno slabšim?) RB > in izgubil... eno 4. mesto in še točko za najhitrejši krog. Ker so hoteli več od zmožnosti avta, odpirali preveč front, so čist preveč zakomplicirali strategijo in zaj...
Me je pa Honda spet presenetila... Max je hiter, Albon je pa tudi iz Boxov prišel do točk in zelo zrelo napredoval in na koncu tudi odbil napad Grosjeana. Gasly bo se moral pa potruditi, ker se mu število dirk pomojem izteka.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
BT52 ::
Pa smo priča še eni sramoti Ferrarija. Leclerc naj steče stran od te rdeče gnilobe, kolikor ga noge nesejo.
Ne vem kaj te moti. Matia je lepo rekel, da fovorizirajo izkušenejšega voznika dokler se slednji dokaže bodisi z pikami (okvare) ali z performanco na progi. Si pa je LEC sam kriv, ker VET je na žalost tist hip zgledal hitrejši. Jbg. Odkrito je bil tale vikend VET malenkost hitrejši. Malce obrnjen proti Bahrajnu. Toretično, če je imel VET pace, ki ga je izguljal v umazanem zraku so mogli poikusit. ker Mercedes je zbežal in so lovili zadnjo bilko.
Nobene potrbe ni bilo, da je Leclerc končal za Verstappnom.
Jp, takoj bi morali odgovoriti na postanek Maxa... Se ne bi smeli bistveno niti ozirati na Mercedes, ker roko na srce, Ferrari je to dirko izključno tekmoval z (performančno slabšim?) RB > in izgubil... eno 4. mesto in še točko za najhitrejši krog. Ker so hoteli več od zmožnosti avta, odpirali preveč front, so čist preveč zakomplicirali strategijo in zaj...
Me je pa Honda spet presenetila... Max je hiter, Albon je pa tudi iz Boxov prišel do točk in zelo zrelo napredoval in na koncu tudi odbil napad Grosjeana. Gasly bo se moral pa potruditi, ker se mu število dirk pomojem izteka.
Kako? Kdaj s kom? Z LEC. Misliš da LEC nebi puščali na dolg 1 stint? Mogoče. Kaj pa vem. RB je bil v Petek super hiter in si niso mislili, da ga bodo na 1&1 lahko sploh prehiteli. Sploh, če imajo težave z zanesljivostjo in obrabo gum. Undercut je bil v vsakem primeru uspešen. Takrat, če ga poslali v bokse krog za VET bi prišel za VES kakimi z kakimi 3-5s zaostanka. Celotni prvi stint pa je bila razlika med FER in RB mogoče +/ -0.1 s in so se bali, da nimajo časa, da ga LEC lahko sploh ulovi. Če gledamo VET drugi stint bi tole uspelo. Samo kaj ko so pač metali kovanec 50:50 in so zgrešili. Plus prehitevanje VES je bolj tako mešano na žaru. Kaj hitro bi LEC lahko imel 2 zaporedni DNF. Torej z vidika rizika odločitev konservativna in nekako varna. Današnja taktika bi mogoče samo uspela, če bi nekako po sreči potegnili LEC prej v bokse. Recimo malo potem ko je spustil VET naprej. Samo kaj ko ITA vedno čakajo in odgovarjajo, da jih Rb jebe v glavo z stalnimi agrevisnimi odločitvami. S takim načinom lahko pozabijo na izkoriščanja napak Mercedesa, katerih bo zgleda malo? .
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Cr00k ::
Kako? Kdaj s kom? Z LEC. Misliš da LEC nebi puščali na dolg 1 stint? Mogoče. Kaj pa vem. RB je bil v Petek super hiter in si niso mislili, da ga bodo na 1&1 lahko sploh prehiteli. Sploh, če imajo težave z zanesljivostjo in obrabo gum. Undercut je bil v vsakem primeru uspešen. Takrat, če ga poslali v bokse krog za VET bi prišel za VES kakimi z kakimi 3-5s zaostanka. Celotni prvi stint pa je bila razlika med FER in RB mogoče +/ -0.1 s in so se bali, da nimajo časa, da ga LEC lahko sploh ulovi. Če gledamo VET drugi stint bi tole uspelo. Samo kaj ko so pač metali kovanec 50:50 in so zgrešili. Plus prehitevanje VES je bolj tako mešano na žaru. Kaj hitro bi LEC lahko imel 2 zaporedni DNF. Torej z vidika rizika odločitev konservativna in nekako varna. Današnja taktika bi mogoče samo uspela, če bi nekako po sreči potegnili LEC prej v bokse. Recimo malo potem ko je spustil VET naprej. Samo kaj ko ITA vedno čakajo in odgovarjajo, da jih Rb jebe v glavo z stalnimi agrevisnimi odločitvami. S takim načinom lahko pozabijo na izkoriščanja napak Mercedesa, katerih bo zgleda malo? .
Kako. Z dirkanjem s boljšim dirkalnikom, tudi če bi undercut uspel... tako kot je VET prehitel VES tik-tak, ga bi tudi LEC lahko v 10krogih z DRSjem in hitrostjo po ravnini... mi smo pa bili prikrajšani za dobro dirkanje. Charlesa bi lahko rešil samo SC in to so vedeli od samega začetka, ko so se odločili da ga dlje pustiju zunaj... al pa da se Honda pokvari :)
Dokler ne bodo imeli race pace Merc-a, Ferrari sploh ne bi smel gledati Mercedesa, kaj šele delati kompromise pri strategiji (borba med RB in Merc). RB vedno maximizira slabši paket s svojo agresivnostjo, Merc je razred zase, Ferrari pa vedno zakomplicira strategijo do amena :)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
springfield ::
springfield je izjavil:
To z downforcom mi je malo cudno, ker Ferrari izgublja v pocasnih ovinkih, v hitrih so tam nekje z Mercedesom. Ce bi imeli premalo downforca, bi ravno v hitrih ovinkih izgubljali. Pa zakaj bi sploh Ferrarijevi inzenirji Nicotu karkoli razlagali?
Tlak so dvignili verjetno zaradi "varnostnih" razlogov. Zakaj so res dvignili, ne bomo nikoli izvedeli.
Ni tako enostavno. Vsak avto lahko drugače proizvaja pritisk z hitrostjo. Plus da zadevo še zakompliciramo dodamo zraven še upor, kateri je načeloma odvisem od učinkovitosti dotičnega aero paketa. Zaželjeno je, da potrebuješ čim višjo učinkovitost difuzorja. To pomeni v grobem manj zanašanja na strme kote krilc. Plus zraven dodamo kimenatiko vzmetenja, ki spreminja pozicijo dna, kar vpliva na oprijem v hitrih ali počasnih ovinkih. Da ne omenjamo nastavitev vzmetenja in mehaniko, katera je ponavadi podrejena aero karakteristikam in je kompromis. Tako takoj hitro postane spravit gumo v operativno okno, kar težava. Mislim, da Nico hoče povedat, da Ferrari nima učinkovitega L/D razmerja, kar pa je "holy grail" dizajna F1 dirkalnika. Težava, katero bodo težko odpravili, če je resnična. Ponavadi se za lovljenje tako porabijo mesece in po par 100 mil eur...
Ce bi imeli slabo L/D razmerje, bi bili pocasni v hitrih zavojih in na ravninah. Tako pa so v hitrih zavojih povsem konkurencni Mercedesu, na ravninah pa celo malo spredaj. Po moje je neka mehanska fora. Slab difuzor bi se tudi bolj poznal v hitrih zavojih kot pocasnih.
Sicer pa sem slutil, da bo popolna dominacija Mercedesa takoj, ko so zaceli jokat, da bo na Kitajskem Ferrari se mocnejsi in da se morajo bat tudi Red Bulla. Malo ze najedajo s temi forami.
Vazelin ::
Zeh je ta dominanca Mercedesa. 90% voznikov v polju je lahko prvak s takim Mercedesom. Taka nora in dolgotrajna dominanca ne vem, če je že bila v zgodovini. Meni je res škoda, da niso pripeljali Alonsa, ko je šel Rosberg stran. Tko so Lujzu dal notri enega povprečnega voznika, pa še ta ga trpa na kvalifikacijah letos.
Zaostanek Williamsa katastrofa.
Nekaj bo morala F1 narediti, da se ti zaostanki zmanjšajo in imamo kaj več kot 5 dirkačev v polju, ostali so tam zaradi številk, da zapolnijo štartno mesto.
Izgleda je tut Mclaren v spirali smrti iz katere se ne izvije več.
Zaostanek Williamsa katastrofa.
Nekaj bo morala F1 narediti, da se ti zaostanki zmanjšajo in imamo kaj več kot 5 dirkačev v polju, ostali so tam zaradi številk, da zapolnijo štartno mesto.
Izgleda je tut Mclaren v spirali smrti iz katere se ne izvije več.
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
anketar ::
jah kaj si pa pričakoval od mclarna, če ju je pa kvyat torpediral v prvem krogu, počakimo do barce, ko pridejo upgrajdi
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: anketar ()
BT52 ::
springfield je izjavil:
springfield je izjavil:
To z downforcom mi je malo cudno, ker Ferrari izgublja v pocasnih ovinkih, v hitrih so tam nekje z Mercedesom. Ce bi imeli premalo downforca, bi ravno v hitrih ovinkih izgubljali. Pa zakaj bi sploh Ferrarijevi inzenirji Nicotu karkoli razlagali?
Tlak so dvignili verjetno zaradi "varnostnih" razlogov. Zakaj so res dvignili, ne bomo nikoli izvedeli.
...
Ce bi imeli slabo L/D razmerje, bi bili pocasni v hitrih zavojih in na ravninah. Tako pa so v hitrih zavojih povsem konkurencni Mercedesu, na ravninah pa celo malo spredaj. Po moje je neka mehanska fora. Slab difuzor bi se tudi bolj poznal v hitrih zavojih kot pocasnih.
Sicer pa sem slutil, da bo popolna dominacija Mercedesa takoj, ko so zaceli jokat, da bo na Kitajskem Ferrari se mocnejsi in da se morajo bat tudi Red Bulla. Malo ze najedajo s temi forami.
Ni rečeno poglej kako sem napisal, da se pritisk ERGO L/D razmerje ne spreminja enako s hitrostjo od bolida do bolida. ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Jst ::
>Jaz sem skenslal narocnino in dobil denar nazaj. Za tole skopurcalo bi morali dati najprej free testno obdobje, potem pa narocnino.
Mene zaje*ava povezava. Sem testiral in vsakih par minut za par sekund pade hitrost iz 100/100 MB/s na neko malenkost. Dokler si nisem zapisal 4 takšne upočasnitve, so mi prek telefona dvakrat zagotavljali, da je vse v redu. Ta teden pride serviser.
---
Anyway. Ferrari že toliko let "kaže potencial", potem pa nič, da sem že sit njihovih for. Upam, da RB najde tiste pol sekunde, ki jim fali, da bi konkurirali Mercu, čeprav ne prenašam Verstapna. Še v F1 2018 špilu je tečen. :)
Mene zaje*ava povezava. Sem testiral in vsakih par minut za par sekund pade hitrost iz 100/100 MB/s na neko malenkost. Dokler si nisem zapisal 4 takšne upočasnitve, so mi prek telefona dvakrat zagotavljali, da je vse v redu. Ta teden pride serviser.
---
Anyway. Ferrari že toliko let "kaže potencial", potem pa nič, da sem že sit njihovih for. Upam, da RB najde tiste pol sekunde, ki jim fali, da bi konkurirali Mercu, čeprav ne prenašam Verstapna. Še v F1 2018 špilu je tečen. :)
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
billy ::
RB ne bo nikol parirar mercu, edino ferari jih lahko ogrozi, vse ostalo niso primerne ekipe, dandanes ni več možno presenečenj v F1, še posebej zato ker je merc na primatu
Scorpy84 ::
Dej Pireli ni kriv, da to hocejo od njih. Sicer pa vsi imajo ista pravila in iste gume, Mercedes se je pac najboljse prilagodil.
::
Pravila omogočajo prevlado enega moštva. Tako je že zelo dolgo časa. Spomnite se Williamsa iz začetka 90. let in nato Ferrarija.
broken/link ::
sam že nekaj časa zagovarjam sistem, ki ga imajo pri motoGP. Tam jim je res uspelo stvari zrihtat na tak način, da privabljajo nove proizvajalce in da noben ne sili ven. In enak sistem bi lahko posvojil F1. Vendar očitno velikim ni v interesu...
springfield ::
Mercedes je prevec "vlozil" v F1, da bi to sprejeli. Ze za trenutno generacijo motorjev so izsilili trenutno tehnologijo, ker so jo imeli ze nekaj let v razvoju. Poleg tega, da bi se po 2 slabsih sezonah pobrali iz sporta.
Gambino ::
Pireli in Mercedes delata skupaj z roko v roki, zato je tudi tako, kot je. Od tega da so pri Mercedezu testirali gume pod raznimi pretvezami, do tega da so gume narejene za njihov avto, do tega da si jih med sezono prirejali njim, do tega da prirejajo prav določene gume za določene proge, ki gredo Mercedezu na roko, do tega da spreminjajo tlake v gumah. Potem Mercedezu res ni problem zmagovati.
abyssus ::
Zanesljivost dirkalnika? Dober voznik?
Ne more samo zaradi gume ekipa biti v takšni dominanci.
Ferrari je dominiral, ker je Bridgestone bila dobra guma? /s
Ne more samo zaradi gume ekipa biti v takšni dominanci.
Ferrari je dominiral, ker je Bridgestone bila dobra guma? /s
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181935 (113494) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 232442 (146369) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 381455 (237050) | BT52 |