Forum » Na cesti » Formula 1 2019
Formula 1 2019
Jst ::
Ena rasistična: Jah, n33gru rečeš "zmagaj", pa bo ubogal. :) Ima pa Merc zelo nervozen avto, z volanom ima neprimerno več dela, kot Ferrari, ki izgleda, da ga je "z lahkoto voziti". Kolikor sem bral (zgornji BBC link verjetno to opiše, a ga nisem prebral), imata Ferrari in Merc "nasprotno" filozofijo aerodinamičnega pristopa - preusmerjanje zraka. Tekom sezone naj bi imel Merc več možnosti, da izpili aerodinamiko kot Ferrari. Zakaj? Naj kdo, ki se na to spozna, poljudno opiše, da bomo opice razumele.
Glavni stream F1tv je sicer delal, vse ostalo pa bolj slabo.
Glavni stream F1tv je sicer delal, vse ostalo pa bolj slabo.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
je izjavil:
F1 TV je danes deloval.
BT52 - kaj je vzrok in kaj posledica v tvoji statistiki?
Kako to misliš? Ključ za določanje? Enostavno prešteti so zmagovalci in izračunaš delež od nezmagovalcev.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
Nikec3 ::
Jaz Hamiltonu že čestitam za 6. naslov. Sem pa razočaran kako malo so se razmerja moči od lani spremenila. Če bi tole bila dirka leta 2018, nebi bil nič presenečen nad uvrstitvami ekip na kvalifikacijah.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BT52 ::
Kolikor sem bral (zgornji BBC link verjetno to opiše, a ga nisem prebral), imata Ferrari in Merc "nasprotno" filozofijo aerodinamičnega pristopa - preusmerjanje zraka. Tekom sezone naj bi imel Merc več možnosti, da izpili aerodinamiko kot Ferrari. Zakaj? Naj kdo, ki se na to spozna, poljudno opiše, da bomo opice razumele.
Glavni stream F1tv je sicer delal, vse ostalo pa bolj slabo.
Glavni point naj bi bil ta. Da je lažje z večjo površino prednjega krilca naredit večji podtlak. Recimo, če Ferrari uspe povečat podtlak zadaj ga mora zbalansirat spredaj v enakem razmerju. Rečmo temu balans dirkalnika o katerem po padocku vedno vehemetno govori. V nasprotnem primeru imaš podkrmarjen sistem.
No pri tem moraš gleda krilce, kot celotno 3D strukturo. Tudi od zgoraj. Ce hoce Ferrari obdrzat koncept gemometrijsko enostavno ne more it na večjo delovno površino on Merca.
No Ferrari bo z konceptom, ki žrtvuje nekaj površine za bolj nadzorljiv kvazi outwash efect {no po besedah tega aerodinamika} težje pridobil te potrebne kg za dober balans. Sicer je Ferrari za poudarjem nadzor outwasha zelo dobro pogruntal kako še vedno pihat nazven iza pnevatike. Namreč FIA je letos prepovedala pihanje skozi os. Vendar Ferrari pametno piha po zunanji strani bobna in med felno skozi špice.
Samo zgleda v niansah Mercedes tudi zmanjšuje AoA krica pri stranicah. Lahko bi rekli, da se kvečjemu Merc približuje konceptu TR in Renaulta.
Plus članek še doda par stvari ampak vsem sem i ne da pisat. Razen če je vprašanje...
Tako, da kaj pa vemo. Bomo videli skozi sezono. Še aerodinamiki sami verjetno 100% ne vedo v katero smer naj gredo.
vilser ::
b3D_950 ::
... might be connected to the reliability concerns in Barcelona. According to @SmilexTech, Ferrari went down on power (safe engine mode) for this weekend. To make up for the lack of engine power, a low downforce setup was chosen.
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
BT52 ::
Nikec3 ::
Report na sredini dirke: Hamiltonov ego že trpi, jokanje je na vidiku. Bottas za zdaj učbeniško nadzoruje dogajanje, pa nevem kje je Alfa našla Giovinazzija, ki ni zrel.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
BT52 ::
Kaj pa je danes Valterri jedel? Ok not bad for no 2 driver. Ferrari pa v meltdownu. Še Leclercu niso privoščili prehitevanja.
Cr00k ::
Zanimiva dirka, sploh Kvyat-Gasly :) RB je izgleda zadel terno s Hodno, a ima samo enega dobrega voznika.
Ferrari tema, kot tudi Williams in Renault...
Mercedes klasika, Valtteri se z novo brado zdi psihološko močnejši kot pretekle sezone.
Ferrari tema, kot tudi Williams in Renault...
Mercedes klasika, Valtteri se z novo brado zdi psihološko močnejši kot pretekle sezone.
Ganon ::
Nekaj čudnega se je dogajalo z Lewisovim dirkalnikom glede na zaostanek. Mercedes je, po videnem sodeč, v svoji ligi. RB zaenkrat izgleda zelo dobro, je pa vprašanje, kaj se bo dogajalo s Hondinimi motorji tekom sezone. Ferrari ni omembe vreden.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
Nikec3 ::
Precej dobra dirka glede na razmerje moči med moštvi. Ta ena točka za najhitrejši krog je zadetek v polno. Priznam, pozitivno me je presenetil Stroll, mi je pa vseeno žal, da Ocon nima sedeža, čeprav je jasno da je zagotovo boljši od Kubice, Giovinazzija, mogoče še Gaslyja. Kvyat je imel zelo dober povratek, Verstappen odlično, za Valtterija pa sploh brezveze omenjat, ker je odvozil celo dirko s kirurško natančnostjo brez ene same napake.
Glede motorjev je pomoje dejansko takšno razmerje:
Mercedes > Ferrari > Honda > Renault
Glede motorjev je pomoje dejansko takšno razmerje:
Mercedes > Ferrari > Honda > Renault
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
Cr00k ::
Nekaj čudnega se je dogajalo z Lewisovim dirkalnikom glede na zaostanek. Mercedes je, po videnem sodeč, v svoji ligi. RB zaenkrat izgleda zelo dobro, je pa vprašanje, kaj se bo dogajalo s Hondinimi motorji tekom sezone. Ferrari ni omembe vreden.
Jaz mislim, da se ni nič čudnega dogajalo - taktično so zaj... in šli prekmalu v bokse. V bistvu jih je Vettel zavedel... potem je pa moral managerirat gume, da so do konca zdržale in da je lahko odbil napade Maxa. Se je pa na drugi strani nekaj čudnega dogajalo z Vettlom, ko ga je Leclerc ujel za šalo. Škoda da ga ni smel prehitet.
On that note - je pa team player:
klik za video
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Cr00k ()
BT52 ::
No če gledamo zaostanke je pri Ferrariju team order še zadnji problem... Tako, da verjetno Charles tole ve,da bodo mogli delat vsi skupaj za drugo leto.
Gambino ::
Super tekma. Mercedes razred zase. Škoda ker so Hemiltona malo zavedli z prehitrim postankom. Mercedes je odlično opravil svojo nalogo! Verstapen odličen, Ferrari pa tako kot sem pričakoval, pač Italijani, dobri za makarone delat, ne pa avtomobile :)
Cr00k ::
Super tekma. Mercedes razred zase. Škoda ker so Hemiltona malo zavedli z prehitrim postankom. Mercedes je odlično opravil svojo nalogo! Verstapen odličen, Ferrari pa tako kot sem pričakoval, pač Italijani, dobri za makarone delat, ne pa avtomobile :)
Nemci pa za klobase, zato jim pa angleži rit rešujejo :P
globoko grlo ::
Super za Botasa tole :)
Sramota za Ferari, bo zgleda Lclerc št. 1 :)
Sramota za Ferari, bo zgleda Lclerc št. 1 :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB
springfield ::
Izgovori, gospoda 'sam naredim pol sekunde razlike' ne more premagat nek 'wingman'. Kaj to je bilo tut krivo za katastrofaln start?
Nikec3 ::
Pri Mercedesu pravijo, da so na Hamiltonovem dirkalniku odkrili poškodovano dno.
Pri Mercedesu niso nori. Dobro poznajo Hamija in njegov šibak ego. Človeku se zgodita dve dirki v stilu današnje in bo zaradi njega zafrustriran cel Hamiltonov del garaže. Človek je dejansko v takih trenutnkih v vzporednem vesolju. 30 krogov do konca se je jokal, da te gume konca dirke ne bodo videle, 3 kroge do konca pa je rekel, da potrebuje najhitrejši krog.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
win64 ::
... might be connected to the reliability concerns in Barcelona. According to @SmilexTech, Ferrari went down on power (safe engine mode) for this weekend. To make up for the lack of engine power, a low downforce setup was chosen.
Ne verjamem. Če brez "safe engine mode" agregat ne zdrži enega kroga kvalifikaciji, potem je nekaj zelo narobe oziroma je ta "safe engine mode" normalen način delovanja.
vilser ::
roCkY ::
Pri tej dirki mi je bilo najbolj všeč da Max ni razdrl Honde.
Kokretna razmerja pa bodo jasna ob prihodu v EU. Tako kot vsako sezono.
Kokretna razmerja pa bodo jasna ob prihodu v EU. Tako kot vsako sezono.
Vazelin ::
Mclaren se pomika čedalje bolj v obskurnost. Da ne gre tole po poti Williamsa
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
roCkY ::
Predator X ::
Glede na raztvrstitev je engine trenutno : Merc - Honda - Ferrari -Renault.
Sam nevem zakaj bi PU delal take težave glej williamsa z mercom.
Zakaj se vsi pritožujete nad kubico? Oni so naredil napako, ko so maso vrgln ven. Masso bi mogl podaljšat. Zraven pa obdržat kakšnega dobrega mladega drikača kot je stroll.
Sam nevem zakaj bi PU delal take težave glej williamsa z mercom.
Zakaj se vsi pritožujete nad kubico? Oni so naredil napako, ko so maso vrgln ven. Masso bi mogl podaljšat. Zraven pa obdržat kakšnega dobrega mladega drikača kot je stroll.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Predator X ()
Predator X ::
Malce gledam za nazaj.. kr epic borbe.
Mogoče je trenutno mal preveč jamranja pa tud manj rešpekta.
Mogoče je trenutno mal preveč jamranja pa tud manj rešpekta.
::
Včeraj je bila v Austinu v Texasu dirka serije Indy. Zanimala me je primerjava časov z lansko dirko Formule 1. Nad razliko sem bil zelo presenečen!
Najboljši kvalifikacijski čas: 1:34.130 (Hamilton); 01:46.0177 (Power)
Najboljši čas med dirko: 1:37.392 (Hamilton); 1:48.8953 (Herta)
Ne vem pa, ali vozijo po enaki konfiguraciji steze.
Edit: za Indy je podatek o dolžini steze 3,41 milje (kar pride preračunano v km 5,488) za F1 pa je podatek o dolžini steze 5,513km.
Najboljši kvalifikacijski čas: 1:34.130 (Hamilton); 01:46.0177 (Power)
Najboljši čas med dirko: 1:37.392 (Hamilton); 1:48.8953 (Herta)
Ne vem pa, ali vozijo po enaki konfiguraciji steze.
Edit: za Indy je podatek o dolžini steze 3,41 milje (kar pride preračunano v km 5,488) za F1 pa je podatek o dolžini steze 5,513km.
::
Mene pa niti ne preseneča, F1 je daleč nad vsemi ostalimi serijami.
Včasih, v 90. letih, sem bistveno več spremljal Indy kot formulo. Takrat so predvajali še na Eurosportu. Potem je bil nekaj časa mrk, zadnja leta, ko so na voljo razni streami, pa redno gledam Indy 500 ter sem in tja kakšno dirko prvenstva. Včasih je večja izenačenost motorjev in avtomobilov ter uporaba jeklenih zavornih diskov naredila dirkanje dosti bolj zanimivo.
Pred pričetkom sezone F1 sem pogledal celo dirke Formule E, kjer so mi všeč pravila glede aerodinamike, saj lahko vozijo čisto skupaj. Se pa vidi, da je tam celoten koncept namenjen mlajšim generacijam, ki so zrasle ob igranju računalniških igric in uporabi družabnih omrežij.
billy ::
Circuit of the Americas @ Wikipedia
časi krogov so dovolj zgovoren podatek, kako superioren je F1 dirkalnik :)
Sicer tisto pri 2013 Austin 400 mi ni jasno, ali napaka, ali pa je bila polovična steza samo :)
Bo letos padel rekord na 1.35.xxx?
časi krogov so dovolj zgovoren podatek, kako superioren je F1 dirkalnik :)
Sicer tisto pri 2013 Austin 400 mi ni jasno, ali napaka, ali pa je bila polovična steza samo :)
Bo letos padel rekord na 1.35.xxx?
billy ::
Upam, da ne bom vstrelil v prazno, ampak rekel bi da je največji del aero. Ravno to, kar bi radi nekateri odstranili iz F1. Potem pa bi dobili indyF1 :)
Scorpy84 ::
Indy so sicer bolj za oval in je razumljivo, da so na takšnih stezah počasni. Čeprav letos imajo lahko spremenjen zadnji del (krilce?) posebej za oval, me je zelo presenetila tako visoka razlika, medtem ko na testiranjih niso bili ravno toliko počasni od f1. Očitno tudi imajo neko omejitev glede porabe goriva, ali pa tudi šparajo motorje da zdrži dirko?
J.McLane ::
No, LMP1 imajo "slab" aero in dodatnih 150 kg pa so kljub temu podobno hitri kot Indy.
LMP1: 878 kg, fuel flow 80 kg/h (ca. 550 HP) + 400 HP KERS
F1: 722 kg, fuel flow 100 kg/h (ca. 780 HP) + 163 HP KERS
Indy: 721 kg, 750 HP + 60 HP (push-to-pass)
Med F1 in Indy je bistvena razlika samo KERS in aero, masa in moč motorja je zelo podobna. LMP1 pa lepo demonstrira kaj lahko naredijo sodobni sistemi, kljub veliko večji masi dirkalnika.
LMP1: 878 kg, fuel flow 80 kg/h (ca. 550 HP) + 400 HP KERS
F1: 722 kg, fuel flow 100 kg/h (ca. 780 HP) + 163 HP KERS
Indy: 721 kg, 750 HP + 60 HP (push-to-pass)
Med F1 in Indy je bistvena razlika samo KERS in aero, masa in moč motorja je zelo podobna. LMP1 pa lepo demonstrira kaj lahko naredijo sodobni sistemi, kljub veliko večji masi dirkalnika.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181015 (112574) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 231304 (145231) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 379740 (235335) | BT52 |