Forum » Na cesti » Formula 1 2019
Formula 1 2019
BT52 ::
BT52 ::
Še 10 dni...
2. Na redditu našel en malce bolj podroben članek, kjer skušajo prikazat kaj so ekipe delale na teh zadnjih testih.
https://soymotor.com/articulos/analisis...
Če tole primerjamo z VET in HAM primerjavo krogov z testov.
https://streamable.com/62888#
Sta oba imela nekaj napak. Predvsem Vetel je v zadnjem sektorju zgrešil po 3 apekse. Hamilton je sicer bil zelo natančen, kot se od njega pričakuje vendar z enim velikim "tank slaperjem". Recimo rečmo, da se očitno vidi, da obe ekipi imata zelo detunane motorne nastavitve. Vsekakor pa ne tako, (vsaj tako vidim) ne toliko, da bi dosegla čas 15.1. Mislim, da bi 5 trdota razpadla v 3 sektorju na prafaktorje. 4 trdota pa mislim, da nima dovolj Umpfa. Mogoče za 16.0 kakorkoli špekulacija.
Race trim cca Y os postavljena v relativno differenco]
3. Tehnično po testih me še vedno preseneča Merc. Letos so tudi zaradi dolge medoosne raztegnili tole kravo res na doooolgo. Sicer proti lani niso povečali medoosne. No vsaj tako oni pravijo. Tale coca cola zadek so zelo stisnili. Impresivno, če so uspeli izkoristit ta povečan volumen zraka nad difuzorjem in hkrati uspeli obržat konje pod motorjem ustrezno hlajene? Nevem samo se mi zdim da imamo tukaj favorite za POLE v AVST, če gledamo zgornje linke z testiraj mislim, da še zdaleč niso pokazali tega potenciala.
Ferrari pa je povsem na drugem bregu. Mogoče so zadeli balans dirkalnika. Po medijih se govori marsikaj. Od nekem hidravlilčnem squat vzmetenju, ki v stil RBja podira diralnik na ravninah, pa do raznih kao pravilnih odločitvah na prednjem krilcu. Pa o večjem RAKEu, ki kočno deloje kot je treba in pravzaprav z teoretilčnega vidika DF številk dviguje razvojno vrednost.
Kakorkoli, če bosta ekipi blizu si filozofiji dizajna nebi mogla bit različni. Se ponavljam vendar upam na ponovitev lanske 1 polovice sezone, ko je bilo JOJO skakanje po razpredelnici
iz dirke v dirke nekaj običajnega.
4. Pa po medijih se Helmutu nekaj blede in bluzi o kraji prvenstva z strani podivnjih bikov. Kakorkoli tudi jaz bi imel tole robo, ko jo on kadi... Sicer tehnično sem govoril, da jim je Newey predpisal dieto. Sicer ne v obliki Mclarna v 2015. Pa vendar sem jih pohvalil, ker so izpeljali veliko kilometrov in se niti od njih ne pričakuje takojšji performans. Vendar cmon ne verjamem, da sta Merc in Ferr šasiji tako zanič. Anyway HONDA power baby, let go zapri mi usta. :D
2. Na redditu našel en malce bolj podroben članek, kjer skušajo prikazat kaj so ekipe delale na teh zadnjih testih.
https://soymotor.com/articulos/analisis...
Casi korekcionirani na teoretilcni MAX preko Pirelli priporocil razlik med zmesmi. Potrebno je vedet, da nekatere ekipe bodo vse do 3 sektorja z 5 trdoto (lani hypersoft) lahko povsem obrabile in izgubile oprijem. V nekaterih primerih celo ne bodo dosegle/presegle delovnnih temp in ne bodo videle take razlike kot druge...
Če tole primerjamo z VET in HAM primerjavo krogov z testov.
https://streamable.com/62888#
Sta oba imela nekaj napak. Predvsem Vetel je v zadnjem sektorju zgrešil po 3 apekse. Hamilton je sicer bil zelo natančen, kot se od njega pričakuje vendar z enim velikim "tank slaperjem". Recimo rečmo, da se očitno vidi, da obe ekipi imata zelo detunane motorne nastavitve. Vsekakor pa ne tako, (vsaj tako vidim) ne toliko, da bi dosegla čas 15.1. Mislim, da bi 5 trdota razpadla v 3 sektorju na prafaktorje. 4 trdota pa mislim, da nima dovolj Umpfa. Mogoče za 16.0 kakorkoli špekulacija.
Race trim cca Y os postavljena v relativno differenco]
3. Tehnično po testih me še vedno preseneča Merc. Letos so tudi zaradi dolge medoosne raztegnili tole kravo res na doooolgo. Sicer proti lani niso povečali medoosne. No vsaj tako oni pravijo. Tale coca cola zadek so zelo stisnili. Impresivno, če so uspeli izkoristit ta povečan volumen zraka nad difuzorjem in hkrati uspeli obržat konje pod motorjem ustrezno hlajene? Nevem samo se mi zdim da imamo tukaj favorite za POLE v AVST, če gledamo zgornje linke z testiraj mislim, da še zdaleč niso pokazali tega potenciala.
Ferrari pa je povsem na drugem bregu. Mogoče so zadeli balans dirkalnika. Po medijih se govori marsikaj. Od nekem hidravlilčnem squat vzmetenju, ki v stil RBja podira diralnik na ravninah, pa do raznih kao pravilnih odločitvah na prednjem krilcu. Pa o večjem RAKEu, ki kočno deloje kot je treba in pravzaprav z teoretilčnega vidika DF številk dviguje razvojno vrednost.
Kakorkoli, če bosta ekipi blizu si filozofiji dizajna nebi mogla bit različni. Se ponavljam vendar upam na ponovitev lanske 1 polovice sezone, ko je bilo JOJO skakanje po razpredelnici
iz dirke v dirke nekaj običajnega.
4. Pa po medijih se Helmutu nekaj blede in bluzi o kraji prvenstva z strani podivnjih bikov. Kakorkoli tudi jaz bi imel tole robo, ko jo on kadi... Sicer tehnično sem govoril, da jim je Newey predpisal dieto. Sicer ne v obliki Mclarna v 2015. Pa vendar sem jih pohvalil, ker so izpeljali veliko kilometrov in se niti od njih ne pričakuje takojšji performans. Vendar cmon ne verjamem, da sta Merc in Ferr šasiji tako zanič. Anyway HONDA power baby, let go zapri mi usta. :D
springfield ::
Glede na zgornjki video mi deluje, da ima Vettel se veliko rezerve. Avto se je vozil kot po tirnicah, niti enkrat ga ni rabil loviti. Hamilton po drugi strani pa je moral nekajkrat popravit. Ali Vettel ni sel na polno, ali pa je Ferrari res tako stabilen skozi ovinke. Bomo videli, malo se
Scorpy84 ::
springfield je izjavil:
Glede na zgornjki video mi deluje, da ima Vettel se veliko rezerve. Avto se je vozil kot po tirnicah, niti enkrat ga ni rabil loviti. Hamilton po drugi strani pa je moral nekajkrat popravit. Ali Vettel ni sel na polno, ali pa je Ferrari res tako stabilen skozi ovinke. Bomo videli, malo se
Ali pa je ham imel ze obrabljene gume, vet pa cisto nove.
Scorpy84 ::
Scorpy84 ::
Predator X je izjavil:
Kko pa red bull?
Renault?
Pri Red bull-u se sami nimajo pojma kje so, vsaj glede na izjave, so ocitno na necem.
Renault pa zlata sredina, zadnji sektor so imeli med najhitrejsimi, druga dva pa povprecna. Zato strokovnjaki pravijo, da so vozili dokaj prazni.
springfield ::
Gambino ::
Mercedes je pred vsemi, vsaj potencial imajo. In sem 100% da bodo letos prvaki. Italjani ne znajo avta naredit brez tujcev, da bi avto delal tako kot je treba! Plus Hemilton je svetlobna leta pred vsemi, tako da dokler bo tako bo Mercedes prvak. Po sezoni si pa preberite moje trditve še enkrat!
PrimozR ::
Autosportovci so v videu povedali, da je Vettel kmalu po svojem najhitrejšem času na najmehkejših C5 gumah naredil na C3 gumi naredil čas 1:16.72. Tak performance bi bil, bojda konzervativno, na C5kah lahko 1:15.9. Tri desetinke hitreje od najboljšega časa. Najboljši sektorji Vettla prav tako dajo par desetink rezerve.
Zaenkrat glede na videno zelo priporočam njihove video vsebine.
Sicer pa njihova ocena glede na testiranja:
Slika bo precej bolj jasna v Melbournu, še bolj pa verjetno na dirki v Barceloni.
Zaenkrat glede na videno zelo priporočam njihove video vsebine.
Sicer pa njihova ocena glede na testiranja:
Slika bo precej bolj jasna v Melbournu, še bolj pa verjetno na dirki v Barceloni.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: PrimozR ()
PandaFlow2 ::
Autosportovci so v videu povedali, da je Vettel kmalu po svojem najhitrejšem času na najmehkejših C5 gumah naredil na C3 gumi naredil čas 1:16.72. Tak performance bi bil, bojda konzervativno, na C5kah lahko 1:15.9. Tri desetinke hitreje od najboljšega časa. Najboljši sektorji Vettla prav tako dajo par desetink rezerve.
Še dobro da so v 2019 "poenostavili" oznake gum. C5 in C3 so za laika res bolj razumljive kot tistih 9 barv...
Vazelin ::
Jaz bom stavil stotaka na zmago Vettla in za konstruktorski naslov Ferrarija
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
b3D_950 ::
Kdo bo glavni strateg pri rdečih? Če to ne bo funkcioniralo potem bodo spet zabluzil...
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
Scorpy84 ::
Mercedes je pred vsemi, vsaj potencial imajo. In sem 100% da bodo letos prvaki. Italjani ne znajo avta naredit brez tujcev, da bi avto delal tako kot je treba! Plus Hemilton je svetlobna leta pred vsemi, tako da dokler bo tako bo Mercedes prvak. Po sezoni si pa preberite moje trditve še enkrat!
Mercedes je vedno bil aerodinamicno za red bullom lani pa tudi za ferrarijem. Pogonski sklop je tisti, ki jih je reseval, medtem ko so drugi iskali stotinke pri aerodinamiki. Zato tudi toliko tezav s pregrevanjem gum, dokler lani niso resili s platiscem...
b3D_950 ::
pirelli je večkrat spreminjal in prilagajal med dirkami.
Pirelli caters to Mercedes' blistering tyre demands
Breaking:Pirelli aids Mercedes
Vettel Claims Pirelli Changed The Tyres To Suit Mercedes And Red Bull
Teams block Pirelli's plans to change Formula 1 tyres
Mercedes in secret Pirelli Formula 1 tyre test row
Pirelli caters to Mercedes' blistering tyre demands
Breaking:Pirelli aids Mercedes
Vettel Claims Pirelli Changed The Tyres To Suit Mercedes And Red Bull
Teams block Pirelli's plans to change Formula 1 tyres
Mercedes in secret Pirelli Formula 1 tyre test row
Zdaj ko je mir, jemo samo krompir.
billy ::
Ja, "raja" pa mislila, kako je ferari nespo, da jim je tako padla forma, merc pa uber ko so razturali drugi del sezone.
Jst ::
Kaj pa Vettlove napake med dirko in napake moštva?
V preteklosti so Ferrarijevci imeli nore strategije, ki so se večinoma na koncu pozitivno izšle za prvega voznika. Imam občutek, da le-teh nismo videli že "celo večnost", desetletje plus.
V preteklosti so Ferrarijevci imeli nore strategije, ki so se večinoma na koncu pozitivno izšle za prvega voznika. Imam občutek, da le-teh nismo videli že "celo večnost", desetletje plus.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
billy ::
Pod pritiskom pač ker so bili na max. Saj so vedeli kaj se je zgodili in pač preterali vse, tudi z napačnimi strategijami.
Ne pozabit kakšne napake je delal/dela hamilton pod pritiskom.
Ne pozabit kakšne napake je delal/dela hamilton pod pritiskom.
Jst ::
>hamilton pod pritiskom.
Največ smo jih videli, ko mu je Rosberg pokazal, da lahko tekmuje in ga preseže in mu vzel dirkaški naslov. To ga je moralo tako boleti... da si komot predstavljam, da je šel do starejšega Nikkija in mu rekel, da gre stran, če ne bo prvi voznik. Lojze je imel "srečo," ker naj bi Rosberg že med sezono povedal moštvu, da je to njegova zadnja sezona.
Največ smo jih videli, ko mu je Rosberg pokazal, da lahko tekmuje in ga preseže in mu vzel dirkaški naslov. To ga je moralo tako boleti... da si komot predstavljam, da je šel do starejšega Nikkija in mu rekel, da gre stran, če ne bo prvi voznik. Lojze je imel "srečo," ker naj bi Rosberg že med sezono povedal moštvu, da je to njegova zadnja sezona.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
springfield ::
Kolikor vem jim je po sezoni povedal, ker mu je bil pogoj za "penzijo" naslov, kar pa sredi sezone se ni mogel vedet. Mercedes je potem na silo odkupil Bottasa.
Alexius Heristalski ::
>hamilton pod pritiskom.
Največ smo jih videli, ko mu je Rosberg pokazal, da lahko tekmuje in ga preseže in mu vzel dirkaški naslov. To ga je moralo tako boleti... da si komot predstavljam, da je šel do starejšega Nikkija in mu rekel, da gre stran, če ne bo prvi voznik. Lojze je imel "srečo," ker naj bi Rosberg že med sezono povedal moštvu, da je to njegova zadnja sezona.
Če bi jim Rosberg med sezono povedal, da gre, naslova ne bi videl. Vsa pozornost moštva bi šla samo na Hamiltona.
fantje, ni blo slabo, samo dajte še v herbicidščini
Ganon ::
Mercedes je pred vsemi, vsaj potencial imajo. In sem 100% da bodo letos prvaki. Italjani ne znajo avta naredit brez tujcev, da bi avto delal tako kot je treba! Plus Hemilton je svetlobna leta pred vsemi, tako da dokler bo tako bo Mercedes prvak. Po sezoni si pa preberite moje trditve še enkrat!
Mercedes je vedno bil aerodinamicno za red bullom lani pa tudi za ferrarijem. Pogonski sklop je tisti, ki jih je reseval, medtem ko so drugi iskali stotinke pri aerodinamiki. Zato tudi toliko tezav s pregrevanjem gum, dokler lani niso resili s platiscem...
Kar težko verjamem, da ta mit še živi.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Ganon ()
Scorpy84 ::
Kar verjami, zakaj so letos kar naenkrat sli v ekstremno aerodinamiko...? In to celo o dveh razlicah sasije se govori, ce si pozoren na zadek motorja, bos videl o cem je govora.
BT52 ::
Kar verjami, zakaj so letos kar naenkrat sli v ekstremno aerodinamiko...? In to celo o dveh razlicah sasije se govori, ce si pozoren na zadek motorja, bos videl o cem je govora.
Kake 2 različici. Lepo prosim. To je samo makeup aero razvoj. Mercdes je pač raztegnil izdelavo ali rečmo razvoj komponent vsaj za 1 teden. Če gledamo tole z stališča lanskega leta, ko so mogli močno vložit v razvoj na drugi polovici leta je vsak dodaten dan pred tole sezono dobra olajšava za inženirje. Recimo takole so v 1 tednu testov samo preverili osnovno mehaniko avtomobila. Pač svojevrtni pristop. Nekateri preveč sanjajo o dveh različicah. Pa saj je tole dandanes ob OMEJENIH CFD in vetrovniških urah navkljub veliki vreči denarja misija nemogoče tudi za Mercedes. Pa še z inženirskega vidika in tekmovalnosti grida praktično neobvaljdljivo. Že res da bodo morebiti kombinirali dele z stare serije. Kar pa je običajno delovanje F1 ekip. Gre se za dirkalne prototipe v nenehnem razvoju, ter z številnimi dodatnimi konfiguracijami, ki se tekom sezone glede na urnik in config dirk nenehno prilagajajo.
PrimozR ::
'She needs a driver and an engine.' Horner pa 'Do you have any money to spend on your engine now that you've spent in your driver?' in 'I have plenty of money.'
Jst ::
Alexius Heristalski je izjavil:
>hamilton pod pritiskom.
Največ smo jih videli, ko mu je Rosberg pokazal, da lahko tekmuje in ga preseže in mu vzel dirkaški naslov. To ga je moralo tako boleti... da si komot predstavljam, da je šel do starejšega Nikkija in mu rekel, da gre stran, če ne bo prvi voznik. Lojze je imel "srečo," ker naj bi Rosberg že med sezono povedal moštvu, da je to njegova zadnja sezona.
Če bi jim Rosberg med sezono povedal, da gre, naslova ne bi videl. Vsa pozornost moštva bi šla samo na Hamiltona.
Rumormill je takrat delal s polnimi obrati in rumeni časopisi po pisali vse živo. Na moj spomin se pa tudi očitno ne morem zanašati za takšne detajle, tako da verjamem, da nimam prave zgodbe. Sem pa siguren, da je Lojze jokal in po Mercedesu zganjal "temper-tantrum-e", ker ima takšno osebnost.
---
Upam, da je res Ferrari 0.5-0.6 pred Mercedesom in da sta si z Red Bullom tam-tam, kot so špekulirali na Autosport.com.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Na autosport so špekulirali, da sta Red Bull in Mercedes tam-tam, 0.3-0.6 za Ferrarijem, odvisno od gum.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BT52 ::
Na Netflixu je prva sezona Drive to survive, ce koga zanima.
Pogledal 1 2 del pa moram rečt. Ha ha kaka legenda je G Steiner parafraziram "we could be rockstars, but now we are bunch of wankers" Ha ha Potem pa reče mehaniku. "What happend?... potem pa mu pribije "you dint tight the tire on..." No shit sherlock.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
TribesMan ::
Steiner je "zvezda" te serije... v 7. delu je sploh adijo pamet :D
Moj kompjuter dela: KVIIIIK ... KVIIIK ... KVIIIK.
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
Ko ga navijem dela: KVIKKVIKKIVKKVIK. :)
pirlo ::
Bral sem da so baje avtorji serije bili zelo jezni na Ferrari in Mercedes ker nista hotela sodelovati. Se vseeno splača gledat?
springfield ::
Ja, o Merc in Ferrari je tako ali tako bilo vse znano, ker so jih novinarji bolj oblegali. Te manjse ekipe so pa malo bolj medijsko zapostavljene in je dobro videt tudi njihove stvari. Ceprav ne bi blo slabo videt dogajanje glede Rai-LeC pri Ferrariju
Jst ::
Jaz sem obupal na TVjem, tudi Netflix sem nehal plačevati. Ne gledam več TWD, briga me, kako se bo končala GOT, Expanse sploh ne vem ali je že zunaj druga sezona, isto ne vem za Star Trek Discovery. TV je out. Sem na medijski dieti.
Tako da bi prosil, če bi mi kdo razložil kaj je ta serija Drive. Kaj so to dobro kopipaštani posnetki in intervjuji, dramatizacija, je Narrator talk over stil,... kaj je sploh ta serija?
Tako da bi prosil, če bi mi kdo razložil kaj je ta serija Drive. Kaj so to dobro kopipaštani posnetki in intervjuji, dramatizacija, je Narrator talk over stil,... kaj je sploh ta serija?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
BorutK-73 ::
TV3 bo prenašal letošnjo sezono.
sobota: 06:55 Formula 1, prenos kvalifikacij za VN Avstralije, ponovitev 15:45
nedelja: 05:45 F1 dirka za VN Avstralije, prenos, ponovitev 15:00
Dirka za VN Avstralije je od leta 2007 vselej prva preizkušnja sezone za dirkače formule 1. Ulično dirkališče v Albert Parku leži le streljaj južno od središča Melbourna. Prvič je bila dirka za VN Avstralije, ki je štela za svetovno prvenstvo v formuli ena, na tej progi organizirana leta 1996. Proga poteka okrog jezera v Albert Parku, ima 16 zavojev in velja za zelo hitro, kljub temu, da na njej ni dolgih ravnin, ki bi dirkačem omogočala lažje prehitevanje. Del dirkališča je speljan po javnih cestah. Krog je dolg 5.303 kilometra, najhitreje ga je leta 2004 s Ferrarijem odpeljal Michael Schumacher s časom 1:24,125.
https://tv3m.si/spored/#1528185135515-2...
sobota: 06:55 Formula 1, prenos kvalifikacij za VN Avstralije, ponovitev 15:45
nedelja: 05:45 F1 dirka za VN Avstralije, prenos, ponovitev 15:00
Dirka za VN Avstralije je od leta 2007 vselej prva preizkušnja sezone za dirkače formule 1. Ulično dirkališče v Albert Parku leži le streljaj južno od središča Melbourna. Prvič je bila dirka za VN Avstralije, ki je štela za svetovno prvenstvo v formuli ena, na tej progi organizirana leta 1996. Proga poteka okrog jezera v Albert Parku, ima 16 zavojev in velja za zelo hitro, kljub temu, da na njej ni dolgih ravnin, ki bi dirkačem omogočala lažje prehitevanje. Del dirkališča je speljan po javnih cestah. Krog je dolg 5.303 kilometra, najhitreje ga je leta 2004 s Ferrarijem odpeljal Michael Schumacher s časom 1:24,125.
https://tv3m.si/spored/#1528185135515-2...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: BorutK-73 ()
BT52 ::
1. Uff še malo sem na trnih. Nabavil F1TV pa da vidimo, če plačujem optiko zastonj.
2. Če še kdo ni videl. Sem pozabil malce prej objavit. :( Skratka če kdo rad prebere kako malo bolj poglobljen članek analize predtestiranj. Evo tukaj je F1 Metrics članek.
https://f1metrics.wordpress.com/2019/03...
Recimo poglejmo tole proti lani kako se je recimo predikcija iz 2018 pred testov preslikala v relanost. Recimo tukaj je Ferrari z težavami z difuzorjem izstopa, česar nobene analize nebodo pokazale.
Kaj lahko vidimo iz tega? Da hecno lahko postane še RB prvak. :D
2. Če še kdo ni videl. Sem pozabil malce prej objavit. :( Skratka če kdo rad prebere kako malo bolj poglobljen članek analize predtestiranj. Evo tukaj je F1 Metrics članek.
https://f1metrics.wordpress.com/2019/03...
Recimo poglejmo tole proti lani kako se je recimo predikcija iz 2018 pred testov preslikala v relanost. Recimo tukaj je Ferrari z težavami z difuzorjem izstopa, česar nobene analize nebodo pokazale.
Kaj lahko vidimo iz tega? Da hecno lahko postane še RB prvak. :D
PrimozR ::
Kako pa vidiš to? Iz metrik vidimo bolj da Red Bull mogoče sploh ni v prvi trojki, temveč bližje midfieldu.
Bolj je zanimiva predikcija ekipnih kolegov, specifično Leclercovih 2:1 v točkah proti Vettlu.
Bolj je zanimiva predikcija ekipnih kolegov, specifično Leclercovih 2:1 v točkah proti Vettlu.
BT52 ::
Kaj rečmo statistična in "neznana" napaka jih lahko potisne naprej. :D Samo poglej predikcije od lani. Z lahkoto se lahko vrstni red obrne. Ne pravim, da se bo ampak iz pricipa se lahko.
Plus RB ni nikoli bil znan po lovljenju časov na testiranjih.
Plus RB ni nikoli bil znan po lovljenju časov na testiranjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BT52 ()
PrimozR ::
Ma, še vedno je zadaj Honda... Je bilo že večkrat rečeno, Torro Rosso je lahko pokazal dober performance na račun pogostejše menjave motorjev. Red Bull si tega ne more privoščiti. Trije motorji, to je to, basta. Razen če bodo ciljali na zmage in mešanje štren in sem in tja vzeli penalty za nov motor in podobno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 4 … 23 24 25 26 )Oddelek: Na cesti | 181014 (112573) | broken/link |
» | Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 4 … 37 38 39 40 )Oddelek: Na cesti | 231302 (145229) | kosta |
» | Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 4 … 66 67 68 69 )Oddelek: Na cesti | 379731 (235326) | BT52 |