» »

Formula 1 2019

Formula 1 2019

««
18 / 33
»»

Vazelin ::

Zame je Schumi GOAT tudi iz drugih razlogov:
- zmagal prvenstvo s slabšim dirkalnikom (Benetton), verjetno zadnji ki mu je to uspelo
- mojster dežja

S temi Mercedesi bi bili prvaki itak 90% voznikov

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

VaeVictis ::

Vazelin je izjavil:

Zame je Schumi GOAT tudi iz drugih razlogov:
- zmagal prvenstvo s slabšim dirkalnikom (Benetton), verjetno zadnji ki mu je to uspelo
- mojster dežja

S temi Mercedesi bi bili prvaki itak 3/4 voznikov


Sicer se večinoma strinjam, samo tole je vse diskutabilno.

Glede Benettona bo vedno črna pika incident s Hill-om.

Mojster dežja, ni prvi, niti edini...

7 naslovov je pa dejstvo in SCH je edini, ki jih ima 7 in zato je GOAT (trenutno).

Cr00k ::

VaeVictis je izjavil:

Glede Benettona bo vedno črna pika incident s Hill-om.


Še vedno ne odpravi dejstva, da je dirkal v slabšem dirkalniku napram Hillu.

Bi pa še dodal, da je SCH prišel v Maranello in pomagal na glavo postaviti, s sistematičnim delom po nemško, takrat, povsem razleteno moštvo. Tega filinga pa večini voznikov manjka. Npr. Gasly... začel hitro vozit šele, ko je dobil skopirane nastavitve od MAX... tak voznik zame ni popoln, če ne čuti avtomobila, če ga ne zna nastaviti, da bi bil konkurenčen.

springfield ::

Kar je Schumacher naredil leta 96 v Spaniji s tisto kanto, lahko Ham samo sanja. Vet je nekaj podobnega uspelo s TR v Monzi (leta se ne spomnim).
Pri Vet se je moralo po lanski Nemciji nekaj grozno spremenit, ker ni niti blizu svojim najboljsim voznjam.

   -S\/\/-   ::

Cr00k je izjavil:

Še vedno ne odpravi dejstva, da je dirkal v slabšem dirkalniku napram Hillu.

Bi pa še dodal, da je SCH prišel v Maranello in pomagal na glavo postaviti, s sistematičnim delom po nemško, takrat, povsem razleteno moštvo.


Beneton je bil 1994 in 1995 precej dominanten. Williams je bil to do vključno 1993, zaradi vseh elektronskih pomagal, od aktivnega vzmetenja dalje. Leta 1994 je bilo večina teh stvari prepovedanih in Williams je bil v prvi polovici sezone skoraj nevozen. Tudi moštva v Maranellu ni postavil Schumacher, ampak so takrat pokupili vse najboljše strokovnjake, kot so Jean Todt, Ross Brown, Rory Byrne, ... Saj je okej, če si navijač, ampak nekih nadnaravnih sposobnosti pa svojemu idolu ni potrebno pripisovati. Schumacher je pri uspehu nosil svoj (velik) delež, ni pa celih noči prebil za risalno desko, kakor si nekateri predstavljate.

Vazelin ::

Benetton 1994 ni bil nič dominanten. Hill bi gladko dobil tisti naslov, če ne bi takrat bil v Benettonu uspeha lačen Schumi (sicer zadnja dirka meče slabo luč na Schumija ko sta se trčila s Hillom). Pač Benetton je imel daleč najboljšega voznika v dobrem avtomobilu.

   -S\/\/-   ::

springfield je izjavil:

Kar je Schumacher naredil leta 96 v Spaniji s tisto kanto, lahko Ham samo sanja. Vet je nekaj podobnega uspelo s TR v Monzi (leta se ne spomnim).
Pri Vet se je moralo po lanski Nemciji nekaj grozno spremenit, ker ni niti blizu svojim najboljsim voznjam.


Včasih se ti izide gamble z nastavitvami v tako posebnih pogojih, kot so bili takrat. Hillu se je to izšlo celo 2x: enkrat bi skoraj zmagal z Arrowsom (!!!!) in bil na koncu zaradi okvare drugi, enkrat pa je dirko dobil z Jordanom. Še en tak primer je Panis v Monacu leta 1996.

Cr00k ::

springfield je izjavil:

Kar je Schumacher naredil leta 96 v Spaniji s tisto kanto, lahko Ham samo sanja. Vet je nekaj podobnega uspelo s TR v Monzi (leta se ne spomnim).
Pri Vet se je moralo po lanski Nemciji nekaj grozno spremenit, ker ni niti blizu svojim najboljsim voznjam.


Mogoče je otrok res tak faktor... mislim, da je Enzo govoril, da ko dirkač otroka dobi, je za sekundo na krog počasnejši.

ripmork ::

Michael je absolutno šport dvignil na višji nivo - predvsem pristop do dela, garač je bil. Prvi in zadnji v garaži. Ko se je poklopila cela ekipa z Michaelom, Brawnom, Todtom na čelu (+ rožnata finančna situacija Ferrarija s privat testno stezo) je bil vzpon do vrha bolj kot ne le vprašanje časa. Enostavno zgodila se je idealna kombinacija pravil, zelo ambicioznih in sposobnih karakterjev, ter izobilja sredstev.

Benneton sicer ne vem, če je bil 94 toliko slabši avto - Williams je tekom leta izboljšal sprva težko vozen dirkalnik, so bili pa pri Bennetonu z Briatorejem namazani z vsemi žavbami (odstranjen filter pri dolivanju za gorivo, npr). Javna tajna je bila, da so uporabljali prikrit traction control. Kar pa lahko naredi precejšnjo razliko.

PS: tule en precej zanimiv članek spisan s strani nekdanjega f1 inženirja - kako efektivno narediti "legalen" traction control (kaj je po vsej verjetnosti naredil tudi Benneton)
Klik

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ripmork ()

springfield ::

   -S\/\/-   je izjavil:

springfield je izjavil:

Kar je Schumacher naredil leta 96 v Spaniji s tisto kanto, lahko Ham samo sanja. Vet je nekaj podobnega uspelo s TR v Monzi (leta se ne spomnim).
Pri Vet se je moralo po lanski Nemciji nekaj grozno spremenit, ker ni niti blizu svojim najboljsim voznjam.


Včasih se ti izide gamble z nastavitvami v tako posebnih pogojih, kot so bili takrat. Hillu se je to izšlo celo 2x: enkrat bi skoraj zmagal z Arrowsom (!!!!) in bil na koncu zaradi okvare drugi, enkrat pa je dirko dobil z Jordanom. Še en tak primer je Panis v Monacu leta 1996.

Malo konteksta je pa tudi potrebnega, se ti ne zdi?
Panis je zmagal dirko, kjer so prisli 3je na cilj.
Madzarska je kombinaciji Hill-Arrows ocitno zelo odgovarjala, saj je bil od prvega treninga dalje zelo hiter.
Zmago z Jordanom ima, ker niso pustili Ralfu Schumacherju, da ga prehiti. In tudi vsi najhitrejsi niso koncali dirke.
Po drugi strani pa je Schumacher na kvalifikacijah bil skoraj 1s zadaj. Na dirki je pa vozil po 3s na krog hitreje kot vsi ostali. Ne, to niso samo nastavitve.

Vazelin ::

Michael je naredil za F1 tisto, kar je Michael za NBA:D

Cr00k ::

   -S\/\/-   je izjavil:

Cr00k je izjavil:

Še vedno ne odpravi dejstva, da je dirkal v slabšem dirkalniku napram Hillu.

Bi pa še dodal, da je SCH prišel v Maranello in pomagal na glavo postaviti, s sistematičnim delom po nemško, takrat, povsem razleteno moštvo.


Beneton je bil 1994 in 1995 precej dominanten. Williams je bil to do vključno 1993, zaradi vseh elektronskih pomagal, od aktivnega vzmetenja dalje. Leta 1994 je bilo večina teh stvari prepovedanih in Williams je bil v prvi polovici sezone skoraj nevozen. Tudi moštva v Maranellu ni postavil Schumacher, ampak so takrat pokupili vse najboljše strokovnjake, kot so Jean Todt, Ross Brown, Rory Byrne, ... Saj je okej, če si navijač, ampak nekih nadnaravnih sposobnosti pa svojemu idolu ni potrebno pripisovati. Schumacher je pri uspehu nosil svoj (velik) delež, ni pa celih noči prebil za risalno desko, kakor si nekateri predstavljate.


Zakaj obračaš moje besede po nepotrebnem? Je kdo rekel, da je bil za risalno desko? Je pa zahteval maksimum od vse ekipe, kot tudi od sebe. Testiral, ko so vsi ostali spali, komuniciral z moštvom, težil h perfekciji, strukturi in procesom... bil je pravi leader, moštvo je povezal in mu je sledilo (Jean Todt ni nikoli bil leader, ker lahko tudi sedaj vidiš kako mlačen je pri FII, Brown je tehnični geek; če kdo je to Montezemolo). Takih leaderjev in garačev ni veliko, ne v športu ne v gospodarstvu. To so zame nadnaravne sposobnosti... Real in Barca tudi pokupijo najboljše strokovnjake za fuzbal, pa jih še vedno neki angleži scat peljejo, to ni garant za uspeh.

Ne gre primerjati, ampak vseeno bolj za zabavo, če izvzamemo MSC, kolk je bil Benetton konkurenčen. Leta 1993 se je Patrese v Benettonu vozil, kjer se sedaj vozi npr. Ricciardo... naslednje leto, je bil Benetton res bolj konkurenčen, a se tudi moštveni kolegi niso kaj prida mogli narediti. Jos je od desetih dirk 4x prišel na cilj (2x 3.mesto), JJ na nivoju Ricciarda, Herbert, ko je tako sedaj pameten pa sploh ni do cilja nikoli prišel... tipa GRO :)

Vazelin je izjavil:

Michael je naredil za F1 tisto, kar je Michael za NBA:D

Dobra! :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

Cr00k ::

Pa še to da dodam... če bi hotel v mojih očeh HAM biti tak car, kot je bil MSC, bi moral ostati v McLarnu in ga pomagati razviti... ne pa, šmrc k Mercedesu, ko sta mu ROS in MSC po nemško postavila zadeve (pretiravam, samo vseeno). Me tudi zanima koliko inputa je dal pri Mclarnu in koliko so bili sadovi prejšnjih dirkačev Hakkinen, Coultard, Montoya, tudi Alonso > čeprav tudi Alonso kasneje ni mogel narediti tega. Pač ni GOAT. Imata pa ALO in HAM eno podobnost, veliko jamrata, ko ne gre >:D

Gambino ::

No no ne preveč Schumacherja hvalit. Koliko podarjenih zmag je dobil od sovoznikov, ki so ga morali spuščati predse. Sramotno. Da ne govorim kaj je naredil Hill-u in Villnevu. In Ferrari je bil tisto obdobje dominanten avto tako kot Mercedes in bi bil prvak vsaka opica, ki bi ga vozila. Schumacher je tista slaba stran in temna senca formule 1 v tistem obdobju. Da v Benettonu ne pišem, ker so goljufali na polno. In v karijeri je Schumacherja šolalo kar nekaj voznikov!!!

VaeVictis ::

Vse to napisano je več ali manj res, samo še vedno je 7x prvak, ostali jih nimajo.

Če bo HAM enkrat osvojil 8x naslov bo on GOAT.

Vse ostalo je samo jamranje in opravičevanje zakaj njihov favorit ni prvak, ironično glede na to, da se enako kritizira določene voznike glede tega.

ps: Vsak zelo uspešen voznik F1 je ena velika jokica, ki se pritožuje nad vsem kar mu ne odgovarja in en velik egoist, ki srkbi samo zato, da bo sam čim bolj uspešen.

Jokanje in egoizem sta dobesedno predpostavki za prvaka!

ripmork ::

@Cr00k: odkar so ekipam vzeli privilegij neomejenih testiranj, si Ferrari ni več zares opomogel. Privat steza je ipak ogromna prednost. Kot prej omenjeno - vse se jim je poklopilo, kot se verjetno nikoli več nikomur ne bo. Michael eden boljših vseh časov - zagotovo. Pol-bog pa pač ni. Eddie Irvine se je boril za naslov v dirkalniku, kakršen je bil njegov.

Jokanje in egoizem sta dobesedno predpostavki za prvaka!

Se nekako strinjam. Vsi vrhunski športniki imajo ponavadi kar Ego. Predvsem perfekcionistični sploh hitro doživljajo frustracijo, ko stvari ne gredo optimalno. Tako je to, če imaš izjemno visoke kriterije. Navsezadnje jih moraš imet.

Cr00k ::

Gambino je izjavil:

No no ne preveč Schumacherja hvalit. Koliko podarjenih zmag je dobil od sovoznikov, ki so ga morali spuščati predse. Sramotno. Da ne govorim kaj je naredil Hill-u in Villnevu. In Ferrari je bil tisto obdobje dominanten avto tako kot Mercedes in bi bil prvak vsaka opica, ki bi ga vozila. Schumacher je tista slaba stran in temna senca formule 1 v tistem obdobju. Da v Benettonu ne pišem, ker so goljufali na polno. In v karijeri je Schumacherja šolalo kar nekaj voznikov!!!


Oprana glava :)

Koliko zmag je bilo podarjenih? Mercedes in ostali niso dajali ukazov, menjavali pozicij? Kaj je naredil Hillu in Villenevu, kar npr. Senna ni naredil Prostu in še komu? Bil je usmerjen k cilju in je bil lasersko natančen...

Nadalje, tako kot je dominanten Mercedes zadnja leta, ni bil v zgodovini nihče, ever, sploh... lahko pa daš kakšno statistiko, če že postavljaš trditve, da je bil Ferrari enako dominanten, kot je sedaj Mercedes.

Lauda je bil tisti ki je sodobne voznike primerjal z opicami, isti kateri je bil zadnja leta v Mercu - kako ironično :)
Torej je po tvoje HAM največja opica:
- prvič, sploh ker vozi najbolj dominanten avto ever in
- drugič, ker ga je nek drugorazredni ROS korektno premagal v enakem dirkalniku?

V lastnem moštvu MSC ni nihče šolal, kot sta ALO in ROS HAM-a.

Lahko tudi pišeš glede Benettona zaradi mene. Me zanima predvsem kako je izključno Benetton goljufal, ostali pa niso... ni bilo nobenih afer, Stepneygate recimo, katera je največja kraja intelektualne lastnine... sramotno bi rekel Gambino :)

Vazelin ::

Ferrari v času Schumija niti približno ni bil toliko let dominanten dirkalnik. 6 let je že daleč najboljši dirkalnik, edino lani je bil pol leta Ferrari enakovreden

Cr00k ::

ripmork je izjavil:

@Cr00k: odkar so ekipam vzeli privilegij neomejenih testiranj, si Ferrari ni več zares opomogel. Privat steza je ipak ogromna prednost. Kot prej omenjeno - vse se jim je poklopilo, kot se verjetno nikoli več nikomur ne bo. Michael eden boljših vseh časov - zagotovo. Pol-bog pa pač ni. Eddie Irvine se je boril za naslov v dirkalniku, kakršen je bil njegov.

Jokanje in egoizem sta dobesedno predpostavki za prvaka!

Se nekako strinjam. Vsi vrhunski športniki imajo ponavadi kar Ego. Predvsem perfekcionistični sploh hitro doživljajo frustracijo, ko stvari ne gredo optimalno. Tako je to, če imaš izjemno visoke kriterije. Navsezadnje jih moraš imet.


Ne trdim da je pol-bog... ni. Je tudi veliko napak delal. Ga v bistvu nisem nikoli niti maral, ker je bil tako dominanten.
Ampak dejstva pa govorijo njemu v prid... Irvine je imel dober dirkalnik tudi po njegovi zaslugi. Vemo kje sta se Alesi in Berger pred MSC ero pri Ferrariju vozila...

Egoizem ja... jokanje, pač ne.

Vazelin je izjavil:

Ferrari v času Schumija niti približno ni bil toliko let dominanten dirkalnik. 6 let je že daleč najboljši dirkalnik, edino lani je bil pol leta Ferrari enakovreden

Pa še to so bili blizu na račun nekaj težav in sfaljene taktike Mercedesa... potem je pa še Pirelli vskočil na pomoč :)

Če primerjam letošnji pace in lanski, bi rekel, da je letos Ferrari bližje Mercedesu, kot je bil lani,.. navkljub slabšemu točkovnemu rezultatu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

ripmork ::

Vemo kje sta se Alesi in Berger pred MSC ero pri Ferrariju vozila...

pred MSC, Brawn, Todt Ero, da. :)

Ma lansko leto je bil Ferrari prvo polovico sezone res dober, mogoče celo malenkost pred srebrnimi. Potem jih je pa v razvojni tekmi Mercedes dohitel in prehitel. Potem pa še Pirelli faktor, ja. Letos so začeli slabše, a se mi zdi zaenkrat bolje držijo razvojni tempo - je pa res, da še nismo v drugi polovici sezone.

Upam, da je Mercedes nekako dosegel limit in jih bodo v drugi polovici sezone Rdeči in Biki z nadgradnjami ujeli. Meni osebno je sicer čist vseeno kdo osvoji naslov, dokler gledamo dobre borbe - če so za zmago, še toliko bolje :)

Cr00k ::

ripmork je izjavil:

Vemo kje sta se Alesi in Berger pred MSC ero pri Ferrariju vozila...

pred MSC, Brawn, Todt Ero, da. :)

Ma lansko leto je bil Ferrari prvo polovico sezone res dober, mogoče celo malenkost pred srebrnimi. Potem jih je pa v razvojni tekmi Mercedes dohitel in prehitel. Potem pa še Pirelli faktor, ja. Letos so začeli slabše, a se mi zdi zaenkrat bolje držijo razvojni tempo - je pa res, da še nismo v drugi polovici sezone.

Upam, da je Mercedes nekako dosegel limit in jih bodo v drugi polovici sezone Rdeči in Biki z nadgradnjami ujeli. Meni osebno je sicer čist vseeno kdo osvoji naslov, dokler gledamo dobre borbe - če so za zmago, še toliko bolje :)


Brez MSC, ne bi bilo Todt-a, Browna,... da :)

Glede pace-a Ferrarija težko rečem, mogoče imaš prav. Meni se zdi, da je lani imel Ferrari malo več sreče in motiviranih dirkačev, da so bili blizu. Letos, pa se na določenih dirkališčih lahko lepo pred njimi peljejo, potem so pa razne zablode s strategijami, razne situacije s kaznimi...

Jaz v bistvu čakam na spremembo pravil v 2021. Do takrat bo Mercedes nadaljeval z dominanco... mogoče so tudi preostala moštva sprejela to dejstvo in se fokusirajo na 2021.

Je pa RB letos največ napredoval, kar je super za zanimivost dirk. Če bi še mercedesu dali ene 100kg, kot to delajo v določenih serijah, bi bilo iz vidka zanimivosti majka :)

          ::

ripmork je izjavil:

Benneton sicer ne vem, če je bil 94 toliko slabši avto - Williams je tekom leta izboljšal sprva težko vozen dirkalnik, so bili pa pri Bennetonu z Briatorejem namazani z vsemi žavbami (odstranjen filter pri dolivanju za gorivo, npr). Javna tajna je bila, da so uporabljali prikrit traction control. Kar pa lahko naredi precejšnjo razliko.


Benetonu so takrat žareli zadnji zavorni diski pri pospeševanju iz ovinka. FIA jim je tudi softwer za TC odkrila v board computerju, vendar so se izmazali z izgovorom, da se tisti del kode nikoli ne izvede.

Cr00k ::

          je izjavil:

Benetonu so takrat žareli zadnji zavorni diski pri pospeševanju iz ovinka. FIA jim je tudi softwer za TC odkrila v board computerju, vendar so se izmazali z izgovorom, da se tisti del kode nikoli ne izvede.


Imaš kakšno dodatno info glede tega vektoriziranega TC z zavorami?

Jaz vem za filtre, leseno desko, ki je bila pretanka... vem tudi da je FIA zahtevala program motorne elektronike, zaradi TC (ne bremz) od vseh in da sta bila Mclaren IN Benetton kaznovana, ker nista želela dati. No, kolikor se spomnim Cosworth takrat baje ni želel razkriti knowhowa ampak na koncu so ga in sedaj ga ni nikjer... je pa takrat tudi Mclaren nekaj kazni fasal... kar kaže, da so vsi bolj ali manj iskali luknje v pravilnikih. Jaz bi se na Benetton spravil že zaradi onega Briatoreja :)))

          ::

Vazelin je izjavil:

Zame je Schumi GOAT tudi iz drugih razlogov:
- zmagal prvenstvo s slabšim dirkalnikom (Benetton), verjetno zadnji ki mu je to uspelo


Eno vprašanje: si to sezono spremljal ali poznaš zgolj statistiko? Jaz sem sezono spremljal in se zelo dobro spominjam, kako je veliko dirk MSC zmagal zaradi boljše taktike. Tisto leto je bil znan predvsem kot mojster prehitevanja v boxih. Skrivnost uspeha se je razjasnila po preiskavi požara v Hockenheimu.

Following the investigation, the FIA revealed Benetton had been using a fuel valve without a fuel filter that allowed fuel into the car 12.5% faster than a legal fuel valve.


Ob upoštevanju poznejših dejanj Briatoreja, s katerimi si je prislužil celo dosmrtni ban iz F1, čisto verjamem da '94 ni bilo vse po pravilih.

springfield ::

          je izjavil:

ripmork je izjavil:

Benneton sicer ne vem, če je bil 94 toliko slabši avto - Williams je tekom leta izboljšal sprva težko vozen dirkalnik, so bili pa pri Bennetonu z Briatorejem namazani z vsemi žavbami (odstranjen filter pri dolivanju za gorivo, npr). Javna tajna je bila, da so uporabljali prikrit traction control. Kar pa lahko naredi precejšnjo razliko.


Benetonu so takrat žareli zadnji zavorni diski pri pospeševanju iz ovinka. FIA jim je tudi softwer za TC odkrila v board computerju, vendar so se izmazali z izgovorom, da se tisti del kode nikoli ne izvede.

FIA je razglasila Benetton za legalen in Schumacherja kot prvaka. Ko so dali Vettlu kazen, te tudi nic ni motila odlocitev, kajne?
Kar se pa TC tice, Schumacher je prvi uporabljal levo nogo za zaviranje, kar lahko opazovalcu ob progi (Senna) zavede, da se uporablja TC.
Vse je bilo razcisceno, avto je legalen, samo zafrustriranci ostajate, ki teh dirk verjetno niti niste gledli v zivo, ampak ste 20 let kasneje prebrali na kakem Hamilton portalu.

          ::

Cr00k je izjavil:

          je izjavil:

Benetonu so takrat žareli zadnji zavorni diski pri pospeševanju iz ovinka. FIA jim je tudi softwer za TC odkrila v board computerju, vendar so se izmazali z izgovorom, da se tisti del kode nikoli ne izvede.


Imaš kakšno dodatno info glede tega vektoriziranega TC z zavorami?


Takrat so se pojavljale fotografije in namigovanja v britanskem tisku.

   -S\/\/-   ::

springfield je izjavil:

FIA je razglasila Benetton za legalen in Schumacherja kot prvaka.


To je res, vendar pa je nekoliko nenavadno, da je moral dirkač takega kova posegati po tako kontroverznih tehničnih rešitvah ter se v ključnih dirkah prvenstva namerno zaletavati v druge. Drugače je bil pa tudi Armstrong 7x zmagovalec Toura, vsaj nekaj časa ...

          je izjavil:

Tisto leto je bil znan predvsem kot mojster prehitevanja v boxih. Skrivnost uspeha se je razjasnila po preiskavi požara v Hockenheimu.


Tudi sam se spominjam številnih prehitevanj po zaslugi hitrejše menjave koles in dolivanja goriva. No, tukaj pa je FIA povedala, da je šlo za nedovoljeno prakso (odstranjen filter), ker pa ni bilo zadosti dokazov za nazaj, niso popravljali rezultatov.

Zgodovina sprememb…

Cr00k ::

   -S\/\/-   je izjavil:

springfield je izjavil:

FIA je razglasila Benetton za legalen in Schumacherja kot prvaka.


To je res, vendar pa je nekoliko nenavadno, da je moral dirkač takega kova posegati po tako kontroverznih tehničnih rešitvah ter se v ključnih dirkah prvenstva namerno zaletavati v druge. Drugače je bil pa tudi Armstrong 7x zmagovalec Toura, vsaj nekaj časa ...


Je razglasila za legalen, ker ni bil proti pravilom... ali pa pravila niso bila dorečena; kar ni prepovedano je dovoljeno. Glede dopinga so jasna pravila...

Namernega zaletavanja pa se je od drugega GOAT-a naučil ;) Sicer pa je bilo tudi kasneje kar nekaj namernih... VET v HAM v Bakuju - road rage at its finest :) ROS se je tudi namerno v HAM zaletel, da sta oba zletela ven, ker je bil HAM tam toliko hitrejši... samo je to bolj elegantno, diplomatsko naredil. Včasih cilj opravičuje sredstva, zato pa je bil ROS takrat prvak in ne HAM :)

springfield ::

   -S\/\/-   je izjavil:


To je res, vendar pa je nekoliko nenavadno, da je moral dirkač takega kova posegati po tako kontroverznih tehničnih rešitvah ter se v ključnih dirkah prvenstva namerno zaletavati v druge.

Kaksne kontroverzne resitve? Avto je bil legalen.
1x se je namerno zaletel za kar je bil tudi diskvalificiran.
Tisto s Hillom pa se ocitno komisarjem ni zdelo namerno. Zanimivo, da so vam te odlocitve vsec, ko nastrada kak Ferrarijev dirkac.

ripmork ::

springfield je izjavil:

Kaksne kontroverzne resitve? Avto je bil legalen.


Tole si poglej in preberi
How rotational inertia led to traction control
Legalno ja, efektivno so pa TC imeli premeteno skrit.

Ne vem sicer, zakaj bi bila to tabu tema. Formula ena je polna takih kontroverznosti, niti to ne pomeni, da je zato Schumacher kaj manj od dirkača. Le toliko, da se ve - Benneton nikakor ni bil povprečen dirkalnik. Je bil Briatore že tedaj prekaljen maček.

springfield ::

Briatore ni imel kaj dosti s samim avtom. Je pa znal prikrojit resnico :D
In ja, za vsak zmagovalen avto se govori, da ima nekaj ilegalnega.

PrimozR ::

Cr00k je izjavil:

Nadalje, tako kot je dominanten Mercedes zadnja leta, ni bil v zgodovini nihče, ever, sploh... lahko pa daš kakšno statistiko, če že postavljaš trditve, da je bil Ferrari enako dominanten, kot je sedaj Mercedes.

MP4/4

          je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Zame je Schumi GOAT tudi iz drugih razlogov:
- zmagal prvenstvo s slabšim dirkalnikom (Benetton), verjetno zadnji ki mu je to uspelo


Eno vprašanje: si to sezono spremljal ali poznaš zgolj statistiko? Jaz sem sezono spremljal in se zelo dobro spominjam, kako je veliko dirk MSC zmagal zaradi boljše taktike. Tisto leto je bil znan predvsem kot mojster prehitevanja v boxih. Skrivnost uspeha se je razjasnila po preiskavi požara v Hockenheimu.

Following the investigation, the FIA revealed Benetton had been using a fuel valve without a fuel filter that allowed fuel into the car 12.5% faster than a legal fuel valve.


Ob upoštevanju poznejših dejanj Briatoreja, s katerimi si je prislužil celo dosmrtni ban iz F1, čisto verjamem da '94 ni bilo vse po pravilih.

https://www.linkedin.com/pulse/f1-broke...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Cr00k ::

Ja, tisto leto zgolj zato, ker je ROS, HAM ven spravil in sta odstopila, sicer bi bilo drugacen rezultat (vem, ce, ce, ce) ... mislim drugace generalno zadnja leta, ne posamicne sezone. Take dominance ni bilo nikoli... sploh pa ne s strani Ferrarija, kot je tekla debata zgoraj.

PrimozR ::

Hja, Mclarnu pa za perfect sezono manjka tisti Sennov crash pri prehitevanju zaostalega za krog. Če če če.

Predator X ::

ripmork je izjavil:

Glede na to, da ni bilo menjave ali namernega blokiranja linije (kristalno jasno je bilo, da po levi ne bo šlo), je tule krivda popolnoma na strani Vettla. Prepozno zaviranje, dirkaška nesreča. Sam je priznal krivdo in se šel Max-u opravičit, primer čist ko solza.


Zakaj? Kako je bilo kristalno jasno? Sej vettel je tud prej zapiral levo stran pa mu je vseeno pustil dovolj prostora.

broken/link ::

a so resno debate glede tega?
ver je bil spredaj, spremenil smer je samo 1x, vet ga je napičil od odzadaj, torej?
kakšnega dovolj prostora? saj nista bila side by side. niti za trenutek. vet je pač zajebal, dobil kazen, se opravičil, to je to. Vsem je to jasno, še Vettlu.

Gambino ::

Ko se dirkač namerno in očitno zaleti v nasprotnika, ki je veliko hitrejši izgubi vso integriteto, spoštovanje. In MS je bil eden od dirkačev, ki je naredil vse, da bi uničil nasprotnika. Zaletavanje v Hilla, Vilneva, ustavljanje avtomobila v Monaku, podarjanje zmag njemu s strani sotekmovalca in podobno. Pač človek ni spoštovanja vredna oseba, tukaj nimamo kaj debatirati.

VaeVictis ::

Gambino je izjavil:

Ko se dirkač namerno in očitno zaleti v nasprotnika, ki je veliko hitrejši izgubi vso integriteto, spoštovanje. In MS je bil eden od dirkačev, ki je naredil vse, da bi uničil nasprotnika. Zaletavanje v Hilla, Vilneva, ustavljanje avtomobila v Monaku, podarjanje zmag njemu s strani sotekmovalca in podobno. Pač človek ni spoštovanja vredna oseba, tukaj nimamo kaj debatirati.


Saj se ne pogovarjamo o tem, ali je SCH moralen in spoštovanja vredna oseba, niti ne trdimo, da hodi v cerkev, dela v kuhinji za klošarje in daruje svoje premoženje za otroke v Afriki, pogovarjamo se, kdo je GOAT.

In kdor ima največ naslovov, tisti je GOAT!

In trenuntno je to SCH!

          ::

Pa piše se z malimi črkami, vsaj v tem primeru.

Zgodovina sprememb…

Cr00k ::

Gambino je izjavil:

Ko se dirkač namerno in očitno zaleti v nasprotnika, ki je veliko hitrejši izgubi vso integriteto, spoštovanje. In MS je bil eden od dirkačev, ki je naredil vse, da bi uničil nasprotnika. Zaletavanje v Hilla, Vilneva, ustavljanje avtomobila v Monaku, podarjanje zmag njemu s strani sotekmovalca in podobno. Pač človek ni spoštovanja vredna oseba, tukaj nimamo kaj debatirati.


Potem pa nehaj debatirati, ker se ponavljaš. Pač to je tvoje mnenje in naj bo, nimam težav s tem... bi pa dodal, da Senna po tvoje tudi ni spoštovanja vredna oseba, ker se je namerno zaletaval in tako ali drugače onemogočal nasprotnike, pa ga še vedno cel svet časti. Ne vem, kdo je tu odklonski.

   -S\/\/-   ::

Cr00k je izjavil:

Gambino je izjavil:

Ko se dirkač namerno in očitno zaleti v nasprotnika, ki je veliko hitrejši izgubi vso integriteto, spoštovanje. In MS je bil eden od dirkačev, ki je naredil vse, da bi uničil nasprotnika. Zaletavanje v Hilla, Vilneva, ustavljanje avtomobila v Monaku, podarjanje zmag njemu s strani sotekmovalca in podobno. Pač človek ni spoštovanja vredna oseba, tukaj nimamo kaj debatirati.


Potem pa nehaj debatirati, ker se ponavljaš. Pač to je tvoje mnenje in naj bo, nimam težav s tem... bi pa dodal, da Senna po tvoje tudi ni spoštovanja vredna oseba, ker se je namerno zaletaval in tako ali drugače onemogočal nasprotnike, pa ga še vedno cel svet časti. Ne vem, kdo je tu odklonski.


Jaz se ne bi mogel bolj strinjati z Gambinom. Tak "dirkač" lahko zaradi mene osvoji 100 naslovov pa ga ne bom nikoli cenil.

abyssus ::

Jao, Verstapen se je do sedaj neštešto krat zaletel v nekoga, marsikomu je neštešto krat uničil dirko. Bo kdo čez 10 let rekel, da je slab dirkač, glede na to, koliko talenta ima in da bo verjetno naslednji, ki bo prevladoval?

Nehajte bluzit. MSC je definicija tega športa, deal with it.

Cr00k ::

   -S\/\/-   je izjavil:


Jaz se ne bi mogel bolj strinjati z Gambinom. Tak "dirkač" lahko zaradi mene osvoji 100 naslovov pa ga ne bom nikoli cenil.


Tvoja odločitev, ki je meni čisto nepomembna... Tako kot je meni HAM za kozlat, naduvan da se bo glihzdej razpočil, a vedno se ušunja v moštvo, katero ima top avto (čeprav s tem "ubije" drugega očeta, Rona, ki mu je vse to omogočil) in potem ga vsi Angleži častijo kakšen bog vožnje je... pozabljamo, pa da od vseh, so ravno HAM-a njegovi moštveni sotekmovalci lepo nabrisali, za razliko od pravih dirkačev, katerim moštveni sotekmovalci niso prišli niti blizu. In v takem avtu lahko zaradi mene doseže 101 naslov, pa ga ne bom nikoli cenil :)

springfield ::

No, vseeno mu je 5x (letos verjetno 6.) uspelo osvojit naslov. Vsekakor pa ne bo spadal med najvecje.
Skoda za smolo Masse 2008, verjetno bi se Hamiltonova kariera povsem drugace odvila. Tako pa imamo, da vsako dirka komaj komaj spravi avto do cillja in na vsaki dirki so najboljsi navijaci.

          ::

abyssus je izjavil:

Nehajte bluzit. MSC je definicija tega športa, deal with it.


Mogoče za tiste, ki F1 spremljajo samo od daleč ali pa zadev ne razumejo najbolje. Prav zanimivo je bil vzorec že takrat, ko je še dirkal: cenili so ga predvsem tisti z manj inteligence.

Cr00k je izjavil:

Tako kot je meni HAM za kozlat, naduvan da se bo glihzdej razpočil, a vedno se ušunja v moštvo, katero ima top avto (čeprav s tem "ubije" drugega očeta, Rona, ki mu je vse to omogočil) in potem ga vsi Angleži častijo kakšen bog vožnje je... pozabljamo, pa da od vseh, so ravno HAM-a njegovi moštveni sotekmovalci lepo nabrisali, za razliko od pravih dirkačev, katerim moštveni sotekmovalci niso prišli niti blizu. In v takem avtu lahko zaradi mene doseže 101 naslov, pa ga ne bom nikoli cenil :)


7 naslovov Schumacherja je vrednost te trofeje povsem razvrednotilo. Če jih je lahko osvojil tako povprečen dirkač, potem je sedaj čisto vseeno če naslove osvajajo taki, kot je Hamilton ali Rosberg.

Zgodovina sprememb…

springfield ::

Kaj tebi je Schumacher mamo, sestro in punco naenkrat, da imas tak odpor do njega?

Ce kaj razvrednoti naslov, potem je to https://f1i.com/news/341422-marko-secon...

Zgodovina sprememb…

anketar ::

springfield je izjavil:

No, vseeno mu je 5x (letos verjetno 6.) uspelo osvojit naslov. Vsekakor pa ne bo spadal med najvecje.
Skoda za smolo Masse 2008, verjetno bi se Hamiltonova kariera povsem drugace odvila. Tako pa imamo, da vsako dirka komaj komaj spravi avto do cillja in na vsaki dirki so najboljsi navijaci.


GET IN THERE

BT52 ::

Valteri its James. :D Kere debate mate. Ha ha

Cr00k ::

BT52 je izjavil:

Valteri its James. :D Kere debate mate. Ha ha


Hajpamo se za naslednjo dirko v Nemčiji :) Upam, da bo vsaj pol tolk zanimiva kot Silverstone.

Predator X ::

broken/link je izjavil:

a so resno debate glede tega?
ver je bil spredaj, spremenil smer je samo 1x, vet ga je napičil od odzadaj, torej?
kakšnega dovolj prostora? saj nista bila side by side. niti za trenutek. vet je pač zajebal, dobil kazen, se opravičil, to je to. Vsem je to jasno, še Vettlu.


Ja točno zaradi tega je debata. Ker ko se dva normalna prehitevata sploh ni debate. Ko pa je max verstappen v napadu je pa 50% : 50%.

Zgodovina sprememb…

««
18 / 33
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251172662 (104221) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975220844 (134771) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430363987 (219582) BT52

Več podobnih tem