» »

Formula 1 2019

Formula 1 2019

««
15 / 33
»»

Vazelin ::

Imo, bi Hamle dal ene dva naslova od sebe, da bi se lahko še enkrat pomeril z Rosbergom

Nikec3 ::

Vazelin je izjavil:

Imo, bi Hamle dal ene dva naslova od sebe, da bi se lahko še enkrat pomeril z Rosbergom

Rosberg se bo celo življenje lahko hvalil, da je v enakem avtomobilu premagal najboljšega vseh časov. ;((

Ganon je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Ne vem no, imo ga bo za vedno bolelo tisto, da ga je Britney prehitel.


Če že, ga bo bolelo to, da je doživel edino okvaro dirkalnika v sezoni, kar ga je na koncu stalo naslova.

E daj daj daj, za nekega GOAT-a se spodobi, da mu ena okvara v sezoni ne sme vzet naslova proti dirkaču v enakem dirkalniku. Hamilton je tisto sezono delal preveč napak, Rosberg pa je ves svoj prosti čas posvetil enemu samemu cilju - osvojiti naslov.
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Nikec3 ()

Scorpy84 ::

DamijanD je izjavil:

Ampak a ni bilo do te tekme nekako tako, kot da je Honda pred renojem po moči? Na tej tekmi pa je honda imela še update motorja, ampak zgledalo je pa kot, da je reno naredil korak naprej


Vsi radi nakladajo, v f1 pa sploh.

springfield ::

Nikec3 je izjavil:

Vazelin je izjavil:

Imo, bi Hamle dal ene dva naslova od sebe, da bi se lahko še enkrat pomeril z Rosbergom

Rosberg se bo celo življenje lahko hvalil, da je v enakem avtomobilu premagal najboljšega vseh časov. ;((

Ni to malo paradoks?

Predator X ::

Zakaj pa je ricardo dobil penalty?

Cr00k ::

Predator X je izjavil:

Zakaj pa je ricardo dobil penalty?

Zaradi dveh zadev, najprej je naredil Vettla, potem pa se prehiteval z voznjo izven steze.

Predator X ::

Cr00k je izjavil:

Predator X je izjavil:

Zakaj pa je ricardo dobil penalty?

Zaradi dveh zadev, najprej je naredil Vettla, potem pa se prehiteval z voznjo izven steze.


Dobr.
Prvo je pustil norrisu dovolj placa.
Drugo je pa enostavno prehiteval tak po umazani stezi. Sej ni sekal ovinka kot ga je verstapen v usa.

broken/link ::

1. za*** so se, ker so dali vettlu kazen prejšnjo dirko. in lažje kot priznat svojo napako in razveljavit kazn je sedaj vse po vrsti kaznovat.
ricciardo se je čist lepo odzval na vse skupej za nizozemsko TV.

2. drugi problem je pa ta, da imajo steze preveč izletnih con. še posebej se to vidi v Franciji, ki je ena sama ogromna izletna cona. Če bi bila dirkališča narejena prav, tudi ne bi bilo "neupoštevanja limit steze" in nevemšekakšenvse bullshit.

3. na skysports so imeli tudi celo razpravo o kazni Perezu v 1.krogu. tip je zablokiral, šel po kazenski, daljši, poti, prišel nazaj na stezo in dirkal naprej. AMPAK ker so pač to kazensko pot glupo naredili in se je izkazala kot hitrejša od dirkaške, je dobil kazen - ker je pridobil prednost. Smešno pri vsem tem pa je to, da fant je fant upošteval čisto vsa pravila, pa kljub temu dobil kazen. pač bv.

4. Grosjean bi po *****, ko se je po radiu oglašal, da ga je danny prehitel z vsemi 4 izven proge.

5. ham je podprl ricciardota, da ni fer, da je dobil kazen. da to ni bila kazen. istočasno pa zagovarja kazen za vettla prejšnjo dirko. Edina razlika je v tem, da je bil prejšnjič soudeležen, tokrat pa ne.

in zakaj imamo taka pravila, kot so? zaradi jamrajočih dirkačev in ekip. zaradi denarja. ker je vse drugo bolj pomembno kot to, da dirkači dirkajo. Ham in Vet se pizdita in sanjarita o časih 30let nazaj - istočasno pa sta del problema. Recimo Verstappen se očitno tega zaveda, ker po prostem treningu so komisarji njega in Hamiltona poklicali na zagovor (Hamiltona je odneslo iz proge, ko se je pa vračal na stezo je spregledal Verstappna v hitrem krogu in le-ta se mu je moral umakniti in je zletel s proge). No, na zagovoru je pa verstappen samo zamahnil z roko in povedal, da je to del dirkanja in da noče, da se Hamiltona kakorkoli kaznuje. in se ga tudi ni.

AvtoR ::

Seveda ne, ker Hamiltona in MB se ne kaznuje:))

Predator X ::

broken/link je izjavil:

1. za*** so se, ker so dali vettlu kazen prejšnjo dirko. in lažje kot priznat svojo napako in razveljavit kazn je sedaj vse po vrsti kaznovat.
ricciardo se je čist lepo odzval na vse skupej za nizozemsko TV.

2. drugi problem je pa ta, da imajo steze preveč izletnih con. še posebej se to vidi v Franciji, ki je ena sama ogromna izletna cona. Če bi bila dirkališča narejena prav, tudi ne bi bilo "neupoštevanja limit steze" in nevemšekakšenvse bullshit.

3. na skysports so imeli tudi celo razpravo o kazni Perezu v 1.krogu. tip je zablokiral, šel po kazenski, daljši, poti, prišel nazaj na stezo in dirkal naprej. AMPAK ker so pač to kazensko pot glupo naredili in se je izkazala kot hitrejša od dirkaške, je dobil kazen - ker je pridobil prednost. Smešno pri vsem tem pa je to, da fant je fant upošteval čisto vsa pravila, pa kljub temu dobil kazen. pač bv.

4. Grosjean bi po *****, ko se je po radiu oglašal, da ga je danny prehitel z vsemi 4 izven proge.

5. ham je podprl ricciardota, da ni fer, da je dobil kazen. da to ni bila kazen. istočasno pa zagovarja kazen za vettla prejšnjo dirko. Edina razlika je v tem, da je bil prejšnjič soudeležen, tokrat pa ne.

in zakaj imamo taka pravila, kot so? zaradi jamrajočih dirkačev in ekip. zaradi denarja. ker je vse drugo bolj pomembno kot to, da dirkači dirkajo. Ham in Vet se pizdita in sanjarita o časih 30let nazaj - istočasno pa sta del problema. Recimo Verstappen se očitno tega zaveda, ker po prostem treningu so komisarji njega in Hamiltona poklicali na zagovor (Hamiltona je odneslo iz proge, ko se je pa vračal na stezo je spregledal Verstappna v hitrem krogu in le-ta se mu je moral umakniti in je zletel s proge). No, na zagovoru je pa verstappen samo zamahnil z roko in povedal, da je to del dirkanja in da noče, da se Hamiltona kakorkoli kaznuje. in se ga tudi ni.


Nemorš primerjat vettle/ham vs norris/ric
Če bi ham napadel vettle in dal vettlu veliko manj placa tako, da bi ta moral sekati ovinek, mogoče še dotik bi bila stvar precej drugačna.
Ricardo je napadel norrisa in mu dal dovolj placa... če to ne bi bil ricardo bi verjetno imel dirkaško nesrečo.

In RIC sploh ni prehiteval izven proge. Samo prostor si je izboril.

Zgodovina sprememb…

broken/link ::

če če če.
dodam še en če. če ne bi bilo asfalta v tisti šikani bi imeli isto situacijo kot vettle/ham.

RIC/norris se strinjam, da RIC ni prehiteval izven proge. je pa na progo prišel nevarno (zato primerjam s vettelom prešnjič) in je vplival na norrisa, ki se mu je moral umikat izven proge. še video:
RIC/RAI je bilo pa prehitevanje totalno izven proge (zato ker je lahko - jaz bi enako).

ampak zgrešit si poanto - poanta je ta, da naj bi se komisarji držali pravila, da pustiš dirkačem, da dirkajo. so si pa plunili v svojo lastno skledo prejšnjo dirko, ko so kaznovali vettla. in namesto da bi priznali, da so prejšnjič zajebali (ker so), bodo raje sedaj do konca sezone ljudi kaznovali za vsak podoben prekršek. in zato pozdravljam RIC izjavo "fu** them all". ker je to idiotizem.

nevem točno kje/kdo je imel debato o tem, kako dirkači vozijo in izrabljajo vsak delček asfalta, ki jim je na voljo. in da ima praktično vsako dirkališče svoja pravila s "črta tu, robnik tam, vsa štiri kolesa tam, stebriček počez,...". Stvari rešujejo s pravili, namesto da bi se problema lotili drugače - s fizičnimi omejitvami in ne-asfaltiranimi izletnimi conami. in to je tisti širši problem, ki ga morajo rešit.

Mikrohard ::

Že v osnovi ne more biti ista situacija kot VET/HAM, ker je šel tam iz proge tisti, ki je bil spredaj brez da bi tisti zadaj sploh poskušal prehitevat.

Tukaj je šel pa iz proge tisti, ki je prehiteval.

Vettel je dobil kazen, ker se ni varno vrnil na progo (je ogrožal Hamiltona). Ricciardo je pa dobil kazen, ker je pri prehitevanju zapustil progo in s tem pridobil prednost. Če ne bi zapustil proge, ga (vsaj v tem ovinku) ne bi mogel varno prehiteti.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mikrohard ()

PrimozR ::

Predator X je izjavil:

In RIC sploh ni prehiteval izven proge. Samo prostor si je izboril.

Seveda je.



Kar se pa tiče asfaltnih izletnih con, naj bodo, 'rešuje dirke'. Morda niso najbolj 'fer' v smislu če si zajebal, si zajebal, ampak vseeno. Ampak naj bodo z eno spremembo. Tik za črto oz. robnikom naj bo en meter trave, POTEM pa izletna cona. Magari 5-10 cm nižja od trave, da bodo fajn padli s trave dol, da ne bo samo malo daljša pot. Da bodo vseeno posledice.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

BT52 ::

Paul Ricard je prvo testni center, šele potem dirkališče. Problem, katerega smo nekateri videli že pri objavi gostovanja karavane. Mogoče bi šlo, če bi po celotnih robih proge naredili manjhne "klobasa" ovire. Zdaj ne sme biti pa previsoko, ker v primeru nesreč nočemo dirkalnike prevračat ali celo dvigovat v druge dirkalnike. Tako, da je težko najti razmerje.

Neštetokrat tudi omenjam, da je za dirkališča težko tudi z vidika gostovanja drugih serij predvsem tistih z dvema kolesi. Namreč motociklisti imajo veliko raje asfalt in pesek. Pesek pa na žalost prevrača dirkalnike. Trava pa je v mokrem kurba. Tako, da bomo mogli nekaj izumit v smislu mehanske ovire, ker elektronsko kaznovanje in tole z komisarji bo vedno nehvaležno delo.

Kaj pa vem, mogoče montažno umetno površino, ki je počasnejša od asfalta. Ali pa nek premaz, ki se lahko zbriše, ko je f1 vikenda konec. Oziroma nekaj v tem smislu.

Vsekakor pa je Danielova kazen proti Raikkonenu bolj upravičena od Vettlove dirkaške napake v Kanadi. Ok druga kazen pri prehitevanju Landa je na zelo na trhlih tleh. Mislim podobno, kot je to naredil Vet Hamiltonu in niti ne vidim problema, če bi mu tole oprostili. Proti Kimiju pa šlo za nonšalatno neupoštevanje mej proge.

BT52 ::

PrimozR je izjavil:

TEM pa izletna cona. Magari 5-10 cm nižja od trave, da bodo fajn padli s trave dol, da ne bo samo malo daljša pot. Da bodo vseeno posledice.


Ja mehanska ovira pa basta. Ok stopnica je ekstrem. Astroturf je dobra izbira. Mogoče 1m širine vse okoli prog, kjer se da. Seveda pa gre za relativno drag poseg tudi, če jih dirkališča postavljajo samo v kritičnih območjih. Že tako težko preživijo.
Sam pa še mislim da rabimo neko univerzalno motažno cenovno ugodno rešitev za vse proge.

Cr00k ::

RIC je v mojih očeh bolj grdo izrinil NOR, kot je VET HAM... potem pa še offroad prehitevanje RAI.
Tu komisarji niso mogli mimo tega, sploh ker FII twitter in ostali accounti gorijo od prejšnje dirke od jeznih navijačev.

Predator X ::

PrimozR je izjavil:

Predator X je izjavil:

In RIC sploh ni prehiteval izven proge. Samo prostor si je izboril.

Seveda je.



Kar se pa tiče asfaltnih izletnih con, naj bodo, 'rešuje dirke'. Morda niso najbolj 'fer' v smislu če si zajebal, si zajebal, ampak vseeno. Ampak naj bodo z eno spremembo. Tik za črto oz. robnikom naj bo en meter trave, POTEM pa izletna cona. Magari 5-10 cm nižja od trave, da bodo fajn padli s trave dol, da ne bo samo malo daljša pot. Da bodo vseeno posledice.


Ko je prehitel raikonena je bil že nazaj na stezi.

Scorpy84 ::

Predator X je izjavil:

PrimozR je izjavil:

Predator X je izjavil:

In RIC sploh ni prehiteval izven proge. Samo prostor si je izboril.

Seveda je.



Kar se pa tiče asfaltnih izletnih con, naj bodo, 'rešuje dirke'. Morda niso najbolj 'fer' v smislu če si zajebal, si zajebal, ampak vseeno. Ampak naj bodo z eno spremembo. Tik za črto oz. robnikom naj bo en meter trave, POTEM pa izletna cona. Magari 5-10 cm nižja od trave, da bodo fajn padli s trave dol, da ne bo samo malo daljša pot. Da bodo vseeno posledice.


Ko je prehitel raikonena je bil že nazaj na stezi.


To se vedno ne opravici da je zapuscal stezo. Raikkonen ga je zapiral, da nebi sel po notranji del steze, rici pa je vseeno sel po notranjem delu izven steze, da bi lahko vstopil po notranjem delu ovinka. Raikkonen se je takrat umaknil, in ga ni vec zapiral, najbrz je pricakoval da bo dobil kazen. Ce bi tam bila trava ali karkoli drugega, nebi mogel tam voziti, zato je kazen opravicena. Z landom pa se mi ne zdi opravicena in je najbrz dobil kazen zaradi vettla, ker je slo za dirkanje in ne namerno izseljevanje.

BT52 ::

Predator X je izjavil:


Ko je prehitel raikonena je bil že nazaj na stezi.


Kaj je s tabo kaj pa ima tole veze. On je obdžal hitrost samo zaradi tega, ker je šel dol z proge in do prehitevanaja po tej strani nebi prišlo. Mogel bi it levo. Samo tam je bil že njegov kolega in bi v tej situaciji pač mogel spustit gas.

Predator X ::

BT52 je izjavil:

Predator X je izjavil:


Ko je prehitel raikonena je bil že nazaj na stezi.


Kaj je s tabo kaj pa ima tole veze. On je obdžal hitrost samo zaradi tega, ker je šel dol z proge in do prehitevanaja po tej strani nebi prišlo. Mogel bi it levo. Samo tam je bil že njegov kolega in bi v tej situaciji pač mogel spustit gas.


Ker je alonso na podoben način prehitel v abu dhabiju.

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

Če imaš kej časa si poglej štarte in poglej kolikrat se takrat zgodi, da prehitevajo "off the track"

Vettel je sekal šikano oziroma ovinek


Tole tud 5sec penalty?
https://www.facebook.com/Formula1/video...

BT52 ::

Hmm štarti so kategorija sama po sebi in se ve da se tam pusti malce več. Tam v ABD pa bi Alonso mogel realno fasat kazen. Sicer takrat niso imeli komisarji opcije 5 sekund in so raje zamižali. Realno lahko iščemo primere iz zgodovine in prihodnosti pa ne moremo mimo dejstva, da je nepošteno RIC pridobil prednost. PIKA

Dejansko bi mogli te primere preprečit pa nebi bilo toliko nekostantnosti in dela komisarjev. Seveda do neskladnosti bi še vedno prihajalo (kar kažejo številni primeri iz zgodovine, kot jih nekaj omenjaš). Dirkači bodo vedno sekali, izrivali in bodo vedno izkoriščali situacije.

PrimozR ::

Predator X je izjavil:

Ko je prehitel raikonena je bil že nazaj na stezi.

Ja, ker je lahko šel nazaj na stezo. Prehiteval je pa izven steze.

Predator X je izjavil:

Če imaš kej časa si poglej štarte in poglej kolikrat se takrat zgodi, da prehitevajo "off the track"

Vettel je sekal šikano oziroma ovinek


Tole tud 5sec penalty?
https://www.facebook.com/Formula1/video...

Itak. Ampak takrat ga pač očitno niso dali.

Pravila so jasna. Z več kot dvema kolesoma izven steze ne smeš pridobiti prednosti. Če jo, moraš vrniti mesto, če si ga pridobil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

Predator X ::

@PrimozR

Dej poglej posnetek... ko je imel ric prva dva kolesa ob rai-ju je bil že nazaj na stezi.


tud fia se ni izrazila z off track overtake...


lp

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Zdaj te bom vprašal, če si sploh pogledal posnetek. Ker jasno dajo posnetek na pavzo, obkrožijo Ricciarda in napišejo zraven, kaj točno je bil razlog za kazen. Ampak vseeno, ti tukaj dam screenshot:



Če ti tukaj ni jasno, da je bil z vsemi 4 kolesi izven steze, potem ti ni pomoči.

Tale je bila kar očitna, tisto prehitevanje v šikani bi pa rekel da je kazen res bolj posledica Vettla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: PrimozR ()

springfield ::

Kako se stvari obrnejo v roku 2 tednov. Po Kanadi bi po mnenju Predator X morali Vettla najmanj lincat za tisto potezo, zdaj pa na vse pretege brani Ricciarda za isto zadevo :))
(isto iz vidika, da je prekrsil pravilo, ki se kaznuje s 5s)

Cveto ::

Hamilton GOAT? Še blizu ne. Fant je imel pač srečo, najprej da je anglež (in angleži ne glede na vse ostalo vodijo večino stvari v F1), da je črn (novo občinstvo) ter predvsem da je prišel v takrat najboljši avto na progi, goljufivi McLaren.

V enakem avtu je sta bila z Alonsom izenačena (od obeh pa bil boljši Kimi v slabšem avtu), potem je eno sezono dobil, nakar so mu dali v avto Kovalainena, da se je vedelo, kdo je prvi, pa ni šlo, takrat je bil pač Button pač v enako obljšem položaju, kot je sedaj Mercedes (ki je isto moštvo). 4 leta potem ni bilo od čudežnega dečka nič kaj dosti (2010 četrti, samo dve točki pred Buttonom v enakem avtu, 2011 peti, za Buttonom v istem avtu, ki je bil drugi, 2012 četrti, spet samo dve točki pred Buttonom, 2013 spet četrti. Potem so prišli hibridi, kjer je mercedes dominiral, kot že dolgo kdo ne, pa ga je vseeno 2017 dobil (sicer povprečni) Rosberg.

Če Hamilton nima top avta, je samo malo napovprečen dirkač, na enakem nivoju z mnogimi (Alonso, Raikkonen, Vettel, celo Button in še kdo...). Če pa mu je vse postlano, najboljši avto, močna anglečka javnost (Coulthard, Jordan in vsa ta angleška "javnost" dela zanj), komisarji, pravila in tako naprej, potem pa gre in je prvak. Ni pa zato GOAT. Za to bo treba v kakšno slabše moštvo oziroma nekam, kjer bo malo več izziva (recimo v Ferrari, tudi McLaren, zdaj ko se vrača). Statistično bo kralj, pri ljudeh pa ne (in tega se še predobro zaveda).

Edino, kar mu res priznam, je da je borec (je pa to lažje, če so za tabo komisarji).

GOAT: Fangio, Senna, Schumacher.

Vazelin ::

Zame Hamilton ne bo nikoli GOAT. Premagala sta ga dva moštvena tekmeca, ki nikoli nista verjala za elitno skupino dirkačev. To je žal prevelika črna pika, da bi lahko govorili o GOAT statusu. In da, premagala sta prime Hamiltona, ne ostarelega Hamiltona.;)

Se vidi kako lahko je voziti v zmagovalnem avtu (itak vsi vemo, da bi s tem Mercem bilo 3/4 startne linije zmagovalo). V slabšem (npr. kritiziranje Vettla v bednem Ferrariju), ko voziš vedno na limitu je druga stvar. V takih okoliščinah tudi Hamilton ni nekaj blestel do sedaj, ko si pod pritiskom.

Iz novejšega obdobja je imo undisputed GOAT Schumi. Zmagoval v slabših avtih na začetku kariere... Perfekcija v dežju. Skratka imel je vse

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Vazelin ()

Cveto ::

Meni gre najbolj na organ to favoriziranj iz strani otoških medijev. Vemo, da so vedno dobili kar "trdega", že če je samo angleški voznik prišel v karavno (iz mojih časov se spomnim Manslla, Hilla, Coultharda, potem je bil Button nekaj časa "car", zdaj pa itak Hamilton). Kot sem napisal, je ne glede na vse, formula 1 angleški šport. Kar poglejte, kdo dela intervjuje po koncu dirke: Coulthar, Eddie Jordan, Brundle, tudi Hill, enako je pri zasdbi komisarjev dirk, ko so tudi Hill, Coulthard in podobni "abonirani" na ta mesta.

F1 je pač naredl Bernie z prijatelji (Charlie Whiting, Sid Watkins), glavna moštva so imeli Angleži (Frenk Williams, Bruce Mclaren, Eddie Jordan in ostali "garažisti", za spetkakl so zraven zares pustili samo Ferrari, in svoje dni Briatoreja. Pa da ne bo kdo mislil: Mercedes je britansko moštvo oziroma se vse, kar res šteje, dogaja v britaniji.

Scorpy84 ::

Omenjal si samo koncne rezultate, ocitno pa nisi gledal dirke. Prvo leto bi lahko osvojil naslov, ampak vseeno je alonso odtenek bil boljsi. Ce nebi na madzarskem naredil tisto nespametno potezo kjer je kazen dobil bi alonso bil prvak, ne pozabi da je alonso bil ze izkusen, hamilton pa novinec. Leto 09 pa je bilo cudno leto, mostva so imela na izbiro kers ali brez. Tista ki so bili brez kers, so bili v boljsem polozaju, pa se button je imel dvojni difuzor v prvi polovici sezone. Button me tisto leto ni kaj dosti preprical, sploh ker je barrichelo na vecini dirk bil enako hiter. Tudi v nadeljevanju je bil button povprecen, ceprav kazejo rezultati da je bil enakovreden hamiltonu. Pa ni res, hamilton je veliko napak pocel, tudi vec odstopov je imel. Tisto obdobje je bil red bull poglavje zase in se spominjam kako so drugi morali dati vec od sebe, kokr jim dirkalnil dovoli, da so sploh kaksno dirko dobili. Za hamiltona nebi rekel da je najboljsi, je pa zagotovo med najboljsimi. Osvajal je dirke, ko se je na polno vozilo, ko se je varcevalo, v povprecnem avtu itn... z danasnjimi avti je prekleto najboljsi, zna cuvat gume in hitro, ter natacno voziti. Pa nisem njegov navijac, mi celo gre na nos, pac jbg resnica je taka.

AvtoR ::

Vazelin je izjavil:

Zame Hamilton ne bo nikoli GOAT. Premagala sta ga dva moštvena tekmeca, ki nikoli nista verjala za elitno skupino dirkačev. To je žal prevelika črna pika, da bi lahko govorili o GOAT statusu. In da, premagala sta prime Hamiltona, ne ostarelega Hamiltona.;)

Se vidi kako lahko je voziti v zmagovalnem avtu (itak vsi vemo, da bi s tem Mercem bilo 3/4 startne linije zmagovalo). V slabšem (npr. kritiziranje Vettla v bednem Ferrariju), ko voziš vedno na limitu je druga stvar. V takih okoliščinah tudi Hamilton ni nekaj blestel do sedaj, ko si pod pritiskom.

Iz novejšega obdobja je imo undisputed GOAT Schumi. Zmagoval v slabših avtih na začetku kariere... Perfekcija v dežju. Skratka imel je vse


Pod tole se tud jaz podpišem...

J.McLane ::

Forma dirkača lahko skozi leta tudi niha, razlike so itak zelo majhne, tako da neke primerjave z Alonsom iz leta 2007 se mi zdijo malo smešne. Poklopit se mora več stvari predvsem dirkalnik, ampak konec koncev tudi dirkači sodelujejo pri razvoju in so lahko posredni tudi krivi za kaj "mehanskega".
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Cveto ::

Poklopiti se ti mora predvsem talent recimo v zgornji četrtini dirkačev in najboljši avto na progi. Potem je samo odvisno koliko traja prevlada tega moštva in kako dober si pri izbiri naslednjega. Hamilton je recimo uspešno prešel iz po kazni uničenega McLarna v Mercedes, Alonsu pa tak prehod kar dvakrat ni uspel (najprej v Ferrari in potem v Mclaren).

Sicer pa sem jaz primerjal razna obdobja in razne dirkače predvsem zato, da bi se videlo, kaj Hamilton naredi, ko se mu vzame top avto. Je sicer velik borec, a naredil ni velik od timskih sovoznikov. Zato pa jaz najbolj cenim Fangia. Prvak je bil petkrat z štirimi različnimi moštvi (rekord še vedno drži, torej prvak z največ moštvi), ima največji procent zmag glede na odvožene dirke (46,15%), največ pole positionov na odvožene dirke (55,8%) in največ startov iz prve vrste (92,31), ter je hkrati tudi najstarejši svetovni prvak (46 let). Če bi hotel Hamilton po istih stopinjah, bi dosedaj moral imeti že 109 zmag (ima jih 79), 130 pole positionov (ima jih 86) in recimo 218 startov iz prve vrste (ima jih okoli 100), predvsem pa bi moral iti iz Mercedesa ven in prva postati še z (recimo) Ferrarijem IN Red Bullom.

Za Fangia je nekdo napisal, da so prav označili kjer je prepeljal nek ovinek ni so potem gledali je vsakič odpeljal točno tam - popolno.

Prepričan pa sem da Lewis ne njegovi angleški promotorji ne bodo odnehali, preden pobrali vse možne rekorde (in s tem, kot je Lewis že večkrat rekel "write the history"). Letos se prav vidi, da se ne niti ne zadržuje (teorija, ki je vedno glasnejša, je da ima Mercedes še veliko rezerve, a namenoma ne navijejo avta do konca, ker jim niti ni treba, pa še ljudje bi še bolj "lajali". Letos pa se vidi da gre Lewisu še bolj za "write the history" (največ zmag v letu, največ točk v letu, največ pole positionov itd... in se tega ne drži več, ljudje pa se zato še bolj pritožujejo).

Predator X ::

PrimozR je izjavil:

Zdaj te bom vprašal, če si sploh pogledal posnetek. Ker jasno dajo posnetek na pavzo, obkrožijo Ricciarda in napišejo zraven, kaj točno je bil razlog za kazen. Ampak vseeno, ti tukaj dam screenshot:



Če ti tukaj ni jasno, da je bil z vsemi 4 kolesi izven steze, potem ti ni pomoči.

Tale je bila kar očitna, tisto prehitevanje v šikani bi pa rekel da je kazen res bolj posledica Vettla.


Tako je ampak poglej tole sliko
https://ibb.co/GFWJsB8

je bil tud pred ali za raikonenom?
Pa še eno stvar mi povej... zakaj pri štartu ne bi tega upošteval, če je ravno tam to zelo pomembno? Na štartu boš dobil več prednosti

Vettel nima tu nobene veze.

Zgodovina sprememb…

PrimozR ::

Dal si 5 let star posnetek Alonsa. Pred 30 leti (karikiram) tudi niso imeli pravila glede dveh koles znotraj črt in podobnih stvari. Pravila in kazni se s časom spreminjajo.

Kaj ima ta slika, ki si jo linkal, veze? Zgoraj v screenshotu iz videa, ki ga je postal URADNI F1 kanal na YT, ti lepo piše, da je Ricciardo 'Left the track and gained a lasting advantage passing another car'. Ko mu je zmanjkalo prostora bi moral spustiti gas in iti na drugo stran. Tega ni naredil ampak je zapeljal s proge in držal gas v poden, da je lahko prehitel. In dobil kazen.

Kater del ti tukaj ni jasen meni res ni jasno.

Predator X ::

Meni je vse jasno.

Ti prvo kazen celo primerjaš s vettlom.

Ni mi pa jasno kako je FIA ocenila zadevo tudi prvo, ker če bi RIC zapru NOR bi verjetno šlo za racing actident. Druga situacija je pa samo ta, da je ricardo kot driver na ravnini šel preko meje in prehitel RAI. Kaj pa bi bilo če bi ga RAI zapru in tudi sam šel off track...

Še mal pa bodo začel dajat kazen za dangerous overtaking....

Zgodovina sprememb…

Cr00k ::

Predator X je izjavil:

Meni je vse jasno.

Ti prvo kazen celo primerjaš s vettlom.

Ni mi pa jasno kako je FIA ocenila zadevo tudi prvo, ker če bi RIC zapru NOR bi verjetno šlo za racing actident. Druga situacija je pa samo ta, da je ricardo kot driver na ravnini šel preko meje in prehitel RAI. Kaj pa bi bilo če bi ga RAI zapru in tudi sam šel off track...


NOR je moral zavirati in zapeljati izven steze, ker se je RIC nevarno vključil nazaj na stezo... identično situaciji VET/HAM. Ali pravila ne veljajo za vse?

Če, Če, Če... RAI je bil prvi in ima pravico ščitit linijo. RIC se je pa odločil, da bo svojo stezo izumil, ker je slučajno tam tudi asfalt in ne trava, ali celo zid.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

Predator X ::

Cr00k je izjavil:

Predator X je izjavil:

Meni je vse jasno.

Ti prvo kazen celo primerjaš s vettlom.

Ni mi pa jasno kako je FIA ocenila zadevo tudi prvo, ker če bi RIC zapru NOR bi verjetno šlo za racing actident. Druga situacija je pa samo ta, da je ricardo kot driver na ravnini šel preko meje in prehitel RAI. Kaj pa bi bilo če bi ga RAI zapru in tudi sam šel off track...


NOR je moral zavirati in zapeljati izven steze, ker se je RIC nevarno vključil nazaj na stezo... identično situaciji VET/HAM. Ali pravila ne veljajo za vse?

Če, Če, Če... RAI je bil prvi in ima pravico ščitit linijo. RIC se je pa odločil, da bo svojo stezo izumil, ker je slučajno tam tudi asfalt in ne trava, ali celo zid.



Kako je lahko identično?

Sepravi je ham prehiteval vettla zapeljal izven steze in pri tem oviral vettla, ko ni hotel sekat ovinka? Pri tem pustil vettlu dovolj placa...

Riciardo ni šel direktno na zunanjo stran zapreti norrisa vendar se je zapeljal čez robnik na notranjem delu in prišel... Lando je tisti ovinek pretiraval.

Zgodovina sprememb…

Predator X ::

https://ibb.co/bJ2cJVd

Recimo, da tu je težko reči, da je ricciardo dal zelo malce prostora. dejansko se je norris zapodil v naslenji ovinek v katerem si je riciard izboril notranji del steze.

sivistol ::

Predator X je izjavil:

https://ibb.co/bJ2cJVd

Recimo, da tu je težko reči, da je ricciardo dal zelo malce prostora. dejansko se je norris zapodil v naslenji ovinek v katerem si je riciard izboril notranji del steze.


ja sam je ric sel dol z steze ter " nevarno "nazaj z tem je pa norrisa potisnil ven , ker je pol sledilo tole

Predator X ::

sivistol je izjavil:

Predator X je izjavil:

https://ibb.co/bJ2cJVd

Recimo, da tu je težko reči, da je ricciardo dal zelo malce prostora. dejansko se je norris zapodil v naslenji ovinek v katerem si je riciard izboril notranji del steze.


ja sam je ric sel dol z steze ter " nevarno "nazaj z tem je pa norrisa potisnil ven , ker je pol sledilo tole


Ja definiraj zdej "nevarno"?
Norris je imel dovolj placa in vsega... HAM-a je pa dejansko stisnil ob zid.


Recimo tole... tole je zelo podobna situacija vettel/ham

Zgodovina sprememb…

Predator X ::



0:12 poglej...

Pa malce naprej

billy ::

Mogoče je panika okoli lojze, ker je pač bil zid in lahko bi se reklo, da je bil življenjsko ogrožen, če bi do česa prišlo.

Kao

Predator X ::

billy je izjavil:

Mogoče je panika okoli lojze, ker je pač bil zid in lahko bi se reklo, da je bil življenjsko ogrožen, če bi do česa prišlo.

Kao


sej je max naredil zelo podobno in dobil enak penalty... samo nekje je bila razlika vettel/ham nekje pa rai/ver

Scorpy84 ::

Gledam onboard pereza, ko je zletel s steze in dobil kazen. Mi ni jasno, ni ga zaneslo ali karkoli, sam naenkrat si je premislil da se ne bo guzval in zavil ven steze. To se nisem videl... upam da kmalu ta steza gre ven s koledarja.

springfield ::

Slabo so preracunali in je bila ta pot hitrejsa od dirkaske in so ga kaznovali, ceprav ni naredil nic narobe. Se ena cvetka.

Cr00k ::

Predator X je izjavil:



Kako je lahko identično?

Sepravi je ham prehiteval vettla zapeljal izven steze in pri tem oviral vettla, ko ni hotel sekat ovinka? Pri tem pustil vettlu dovolj placa...

Riciardo ni šel direktno na zunanjo stran zapreti norrisa vendar se je zapeljal čez robnik na notranjem delu in prišel... Lando je tisti ovinek pretiraval.


VET je zapustil stezo == RIC je zapustil stezo;
HAM je bil zrinjen iz steze, zaradi nevarnega vračanja na stezo == NOR je bil zrinjen iz steze, zaradi nevarnega vračanja na stezo.

Edina relevantna dejstva. Identično. Vse ostalo je samo iskanje krivin in nekih bv razlag, koordinat lege dirkalnikov, pogledov v ogledala, pozicij lun...

Ne vem kaj je tako težko razumet, da sedaj še po n odgovorih še vedno ni jasno - ali noče biti jasno?

springfield je izjavil:

Slabo so preracunali in je bila ta pot hitrejsa od dirkaske in so ga kaznovali, ceprav ni naredil nic narobe. Se ena cvetka.


Ta je res češka sred Francije :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Cr00k ()

pirlo ::

Predator X je izjavil:

billy je izjavil:

Mogoče je panika okoli lojze, ker je pač bil zid in lahko bi se reklo, da je bil življenjsko ogrožen, če bi do česa prišlo.

Kao


sej je max naredil zelo podobno in dobil enak penalty... samo nekje je bila razlika vettel/ham nekje pa rai/ver

Podobno, ampak daleč od enakega. Ko se je Max vrnil na progo je bil Kimi vštric z njim. Ko se je Vettel vrnil na progo je bil Hamilton za njim in je prišlo do "nevarne" situacije samo za to, ker je dalje rinil v zid, čeprav je sam vedel že prej da tam ne bo prostora. Kimi pa ni imel kam, razen sledit Maxovi linije izven steze.

Cveto ::

Pustimo zdaj te karambole...

Bliža se namreč "silly season". In prve govorice? Vettel v Red Bull (očitno obupal nad italijani) in Max v Mercedes (ima klavzulo, da lahko gre, če ne zmaga tekme pred polovico sezone.

Po svoje bi bilo kar zanimivo, saj bi Max v pravem avto (gotovo vsaj kdaj) pošolal jokico.

Nikec3 ::

Cveto je izjavil:

Pustimo zdaj te karambole...

Bliža se namreč "silly season". In prve govorice? Vettel v Red Bull (očitno obupal nad italijani) in Max v Mercedes (ima klavzulo, da lahko gre, če ne zmaga tekme pred polovico sezone.

Po svoje bi bilo kar zanimivo, saj bi Max v pravem avto (gotovo vsaj kdaj) pošolal jokico.

Uf, Max v Mercedes, to bi bilo genialno. Ni važno kaka razmerja bi bila med Mercedesom in ostalimi, bitka Max - Hamilton bi bila zanimiva. In jaz sem precej prepričan, da bi Max Hamija pošolal. In ko si samo predstavljam vso jokanje Hamiltona, kako je z avtomobilom "nekaj narobe"... :))
@WarpedOne o Elonu Musku:
"ST inteligenca serijskemu izdelovalcu "čudežev" očita pomanjkanje inteligence"
««
15 / 33
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Formula 1 2017 (strani: 1 2 3 423 24 25 26 )

Oddelek: Na cesti
1251171434 (102993) broken/link
»

Formula 1 2016 (strani: 1 2 3 437 38 39 40 )

Oddelek: Na cesti
1975219316 (133243) kosta
»

Formula 1 2015 (strani: 1 2 3 466 67 68 69 )

Oddelek: Na cesti
3430361548 (217143) BT52

Več podobnih tem