Forum » Na cesti » Zanesljivost posameznih znamk avtomobilov
Zanesljivost posameznih znamk avtomobilov
ziga1990 ::
lepota je relativna meni je Fabia lepša
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Sc0ut ::
^^ saj to je to moderni avtomobili so bolj založeni z elektroniko torej je tudi več možnosti da kaj odpove.
No ko govorimo o zanesljivosti me zanima koliko sta kaj Škoda Fabia in VW Polo zanesljiva posebno me zanimajo mlajši od 5 let ?
Octavia II 2012 1.6 CR - do 120.000 zamenjal EGR ventil in sklopko. Ne bi glih dal roko v ogenj da so 1.6 CR zanesljivi, mehanik pravi da ima kar nekaj teh mašin na servisu zaradi šob.
Ampak ok, avto gledam kot predmet ki me vozi od A do B in se pač ne navežem čustveno nanj, še operem ga glih 1x letno, pa mogoče 3x posesam.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
korenje3 ::
^^ saj to je to moderni avtomobili so bolj založeni z elektroniko torej je tudi več možnosti da kaj odpove.
No ko govorimo o zanesljivosti me zanima koliko sta kaj Škoda Fabia in VW Polo zanesljiva posebno me zanimajo mlajši od 5 let ?
Če je elektronika kvalitetna tud ne odpovekar tako.
Zagotovo je Fabia bolj zanesljiva, sam kaj ko je tudi bolj grda.
Pri našem bivšem fiat uno al kva smo že mel je vlaga pronicala v škatlo z elektroniko. Tesnenje je bilo pa tako, da je bilo na kontaktih en kup silikonske masti. V glavnem zelo šalabajzersko.
^^ saj to je to moderni avtomobili so bolj založeni z elektroniko torej je tudi več možnosti da kaj odpove.
No ko govorimo o zanesljivosti me zanima koliko sta kaj Škoda Fabia in VW Polo zanesljiva posebno me zanimajo mlajši od 5 let ?
Octavia II 2012 1.6 CR - do 120.000 zamenjal EGR ventil in sklopko. Ne bi glih dal roko v ogenj da so 1.6 CR zanesljivi, mehanik pravi da ima kar nekaj teh mašin na servisu zaradi šob.
Ampak ok, avto gledam kot predmet ki me vozi od A do B in se pač ne navežem čustveno nanj, še operem ga glih 1x letno, pa mogoče 3x posesam.
sodelavec ima 6 let staro škodo superb in je 3x menjal menjalnik. Očitno so to ena jajca od avta. Skor je govoril kako vgrajuje preverjene komponente od drugih firm. Očitno ne.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
jero_no1 ::
ziga1990 ::
^^ saj to je to moderni avtomobili so bolj založeni z elektroniko torej je tudi več možnosti da kaj odpove.
No ko govorimo o zanesljivosti me zanima koliko sta kaj Škoda Fabia in VW Polo zanesljiva posebno me zanimajo mlajši od 5 let ?
Če je elektronika kvalitetna tud ne odpovekar tako.
Zagotovo je Fabia bolj zanesljiva, sam kaj ko je tudi bolj grda.
Pri našem bivšem fiat uno al kva smo že mel je vlaga pronicala v škatlo z elektroniko. Tesnenje je bilo pa tako, da je bilo na kontaktih en kup silikonske masti. V glavnem zelo šalabajzersko.
^^ saj to je to moderni avtomobili so bolj založeni z elektroniko torej je tudi več možnosti da kaj odpove.
No ko govorimo o zanesljivosti me zanima koliko sta kaj Škoda Fabia in VW Polo zanesljiva posebno me zanimajo mlajši od 5 let ?
Octavia II 2012 1.6 CR - do 120.000 zamenjal EGR ventil in sklopko. Ne bi glih dal roko v ogenj da so 1.6 CR zanesljivi, mehanik pravi da ima kar nekaj teh mašin na servisu zaradi šob.
Ampak ok, avto gledam kot predmet ki me vozi od A do B in se pač ne navežem čustveno nanj, še operem ga glih 1x letno, pa mogoče 3x posesam.
sodelavec ima 6 let staro škodo superb in je 3x menjal menjalnik. Očitno so to ena jajca od avta. Skor je govoril kako vgrajuje preverjene komponente od drugih firm. Očitno ne.
Kateri motor in ker menjalnik je pa imel?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
korenje3 ::
ročni menjalnik, 1.6 dizel motor se mi zdi.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Veselinko ::
sodelavec ima 6 let staro škodo superb in je 3x menjal menjalnik. Očitno so to ena jajca od avta. Skor je govoril kako vgrajuje preverjene komponente od drugih firm. Očitno ne.
Zato pa pravim, da je ključno, da ima avto čim daljšo tovarniško garancijo, da se ob takšnih zadevah ne ukvarjaš s tem, ali boš še lahko šel na počitnice ali ne? Če pomisliš na stroške, ki so doleteli tega človeka, te upravičeno stisne. Lahko mi sicer kdo reče, da je s škodo večji frajer, kot sem jaz v mojem Sportageu, ampak glede na to, da ima moj avto 7-letno garancijo, je jasno, kdo gre brezskrbno na počitnice.
DamijanD ::
Za elektroniko to sicer ne velja, a na mehanske dele pa lahko voznik precej negativno vpliva.
zmaugy ::
sodelavec ima 6 let staro škodo superb in je 3x menjal menjalnik. Očitno so to ena jajca od avta. Skor je govoril kako vgrajuje preverjene komponente od drugih firm. Očitno ne.
Zato pa pravim, da je ključno, da ima avto čim daljšo tovarniško garancijo, da se ob takšnih zadevah ne ukvarjaš s tem, ali boš še lahko šel na počitnice ali ne? Če pomisliš na stroške, ki so doleteli tega človeka, te upravičeno stisne. Lahko mi sicer kdo reče, da je s škodo večji frajer, kot sem jaz v mojem Sportageu, ampak glede na to, da ima moj avto 7-letno garancijo, je jasno, kdo gre brezskrbno na počitnice.
Kolikor vem ima Škoda 6 letno jamstvo, sicer če mu crkne v garanciji in mu del menjajo, se garancija za ta del šteje od začetka, ne vem pa kako je z jamstvom.
AMPAK: Če je to res, potem je to čista katastrofa, tudi če je bilo vse popravljeno zastonj, je tukaj zapravljanje časa, izguba zaupanja v nekaj, kar je stalo dosti denarja ipd.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: zmaugy ()
Veselinko ::
Če je menjalnik res 3x odpovedal in so ga morali zamenjati, je to znak, da gre za slabo konstrukcijo in da se je treba taki zadevi izogniti. Je pa vprašanje, kaj dejansko krije Škodino jamstvo, saj je to v primerjavi s tovarniško garancijo precej bolj omejeno in hkrati v smislu servisiranja bolj rigorozno. V tem primeru moraš dejansko servisirati avto le tam, kjer ti dovolijo. Pri tovarniški garanciji pa ga lahko po evropski direktivi kjerkoli, le da za to uporabiš originalom enakovredne dele. S Kio si definitivno po tej plati bolj na varnem.
Sc0ut ::
Ja, to jamstvo je tako tako. Menjave sklopke ni pokrilo, prav posebej pise da to ne krije.
Zadne case resno vedno bolj o kakem japanezer bencincu razmisljam.
Ali pa logika sodelavca - kupis 2 leti star avto s 120000km. To so ziher realni, ker vec ne naredis. Pol pa ce tud za 3jurje kaj crkne si se vedno na mnogo voljsem kot z novim. Reximo passat.
Zadne case resno vedno bolj o kakem japanezer bencincu razmisljam.
Ali pa logika sodelavca - kupis 2 leti star avto s 120000km. To so ziher realni, ker vec ne naredis. Pol pa ce tud za 3jurje kaj crkne si se vedno na mnogo voljsem kot z novim. Reximo passat.
1231 v3, Z97 A, 16GB ram 1600mhz, 3070 RTX, HX850
Twixz ::
Jst trenutno vozim 18 let star avto, ki sem se ga na vsak način hotel znebit. Gre za nemca in sem gledal nekaj 3-4 let starega za 10 jurjev (mogoč še kakega jurja čez, če se res splača).
Samo sem ugotovil da je riziko večji. Popravila so dražja. Npr. skoraj komplet sem ga obnovil za slabe 2 jurja pa pol (verižno pokvarjanje delov). Zato sem se odločil da ne bom silil v nič dokler bo ta moja šajtrga še šla. Se zavedam da ima napak še nekaj za popravit vendar ne vplivajo na vožnjo.
Kia, Ford, SEAT, Škoda so po izkušnjah med sorodniki zelo zanesljivi avti. Volkswagen, Citroen pa ne tako. Renault je zgodba zase ker je rezervnih delov več kot avtov.
Če bi kupoval (analiziram trg avtomobilov tedensko) bi kupil Kia CeeD, SEAT Leon (karavan) FR, Ford Mondeo (karavan).
Samo sem ugotovil da je riziko večji. Popravila so dražja. Npr. skoraj komplet sem ga obnovil za slabe 2 jurja pa pol (verižno pokvarjanje delov). Zato sem se odločil da ne bom silil v nič dokler bo ta moja šajtrga še šla. Se zavedam da ima napak še nekaj za popravit vendar ne vplivajo na vožnjo.
Kia, Ford, SEAT, Škoda so po izkušnjah med sorodniki zelo zanesljivi avti. Volkswagen, Citroen pa ne tako. Renault je zgodba zase ker je rezervnih delov več kot avtov.
Če bi kupoval (analiziram trg avtomobilov tedensko) bi kupil Kia CeeD, SEAT Leon (karavan) FR, Ford Mondeo (karavan).
šernk ::
Lahko mi sicer kdo reče, da je s škodo večji frajer, kot sem jaz v mojem Sportageu, ampak glede na to, da ima moj avto 7-letno garancijo, je jasno, kdo gre brezskrbno na počitnice.
preberi droben tisk na kaj imaš 7 let garancije in se pojdi potem jokat. Na motor...ki odpove eden na 1.000.000 izdelanih. Razen če so sedaj kaj popravili, ampak pred 10 leti je bilo tako:
2 ali 3 leta na vse, 5 let na xyz, 7 let na motor in menjalnik. Če se spomnim pogledam naslednjič v knjigo ko bo avto pri hiši.
glede zanesljivost, sem raje tiho ker smo doživel že vse: od kalimerota do novega audija A8 z V6 motorjem, ki bi ga če bi bil v moji lasti verjetno da zakuril.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
Veselinko ::
Tudi tole predstavlja lep dokaz zanesljivosti in hkrati vpliva dolžine garancije na vrednost rabljenega avtomobila:
Rabljen Ceed v Nemčiji ceno ohranja bolje od Golfa
https://www.avto.info/Obvestila/Rabljen...
Rabljen Ceed v Nemčiji ceno ohranja bolje od Golfa
Pri treh letih starosti oz. 50.000 prevoženih km je Ceed v primerjavi s ceno vozila ob nakupu ohranil 63,3 % nakupne vrednosti, kar je največ med vsemi štirimi predstavniki. Golf je ohranil 60,6 %, Astra 50,1 %, Megane pa 49,5 % nakupne vrednosti vozila. Pri petih letih starosti oz. 100.000 prevoženih km je Ceed v primerjavi s ceno vozila ob nakupu ohranil 44,3 % nakupne vrednosti, Golf pa 45,2 %, medtem ko sta ostala predstavnika precej zaostala: Astra je ohranila 35,1 %, Megane pa 31,1 % nakupne vrednosti vozila.
https://www.avto.info/Obvestila/Rabljen...
mzakelj ::
10 let sem imel grande punto in ni bilo zadeve da se ne bi dalo popraviti. Elektro razdelilno sem sam spucal ( Delta elektronika je pač krš v vseh teh avtih, ni Bosch to), luči ene parkrat zadaj zalilo, ampak sem spucal in našprical. Še sedaj se vozi in nimam kaj čez Fiat. Sedaj mam Dusterja 2018 in je super. Kar poslušam okrog so vsi zadovoljni ko vrag. Z Clioti pa sem slišal ja da se nekaj kvarijo, samo tolko kot golfi pa res ne. In neka nemška kvalitega. Ne spolni ud so ne pa avti.
TheBlueOne ::
Je treba tudi upostevati, da vsi ne vrednotimo enako kaj je kakovosten in zanesljiv avto. Nekdo, ki dela 10.000km leto bo na zadeve gledal popolnoma drugace kot nekdo, ki dela 40.000km na leto. Malokdo gleda koliko ga avto stane po kilometru ampak vecinma, koliko kuri in koliko ima okvar v nekem casovnem obdobju, kjer je pri veckratniku kilometrine tudi veckratnik moznosti okvar. Kakor je tudi veckratnik tehnologij veckratnik moznosti okvar, torej bolj hud avto, vec bo verjetno tezav. Vse skupaj pomeni, da so osebne izkusnje na nekaj primerih popolnoma nerelevantne, kakor tudi mesanje vseh znamk zaradi razlicnih konceptov avtov.
Jaz sem se pri vsaki menjavi razmisljal o Japoncih, ampak na koncu vzel Nemca. Naslednji bo verjetno Japonec.
Jaz sem se pri vsaki menjavi razmisljal o Japoncih, ampak na koncu vzel Nemca. Naslednji bo verjetno Japonec.
Utk ::
Zato je tudi brez veze in neumno, da si nekdo, ki dela 10,000 letno kupi enak avto kot nekdo, ki dela 50,000.
TheBlueOne ::
aokorn ::
Kakšno leto nazaj sem gledal eno oddajo na nemški TV. Oddaja je bila resna in je bila z imenom GRIP. To morda komu kaj pomeni, če gleda nemško govoreče prispevke o avtomobilih in vse, kar se okoli njih dogaja.
V oddaji so predstavili 3 najmanj zanesljive modele avtomobilov. Se pravi modele, ki se najbolj kvarijo v celoti: Karoserija, motor, oprema...
Najslabše so jo odrezali:
- FIAT Multipla
- CHRYSLER Cruiser
- MERCEDES ML (kateri model sem pozabil)
V oddaji so predstavili 3 najmanj zanesljive modele avtomobilov. Se pravi modele, ki se najbolj kvarijo v celoti: Karoserija, motor, oprema...
Najslabše so jo odrezali:
- FIAT Multipla
- CHRYSLER Cruiser
- MERCEDES ML (kateri model sem pozabil)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: aokorn ()
3p ::
Zanimiva tema.
Najprej izločimo očitne nesmisle:
-"Kolegu je ta-in-ta avto 12-krat crknil ali pa mojemu bratu ta-in-ta model gre kot ura že 8 let." Zanesljivost avtomobilov je taka, da jih pri najmanj zanesljivih odpove okoli 10% letno - običajno tudi že v precej "zrelih" letih. Tako bo celo najmanj zanesljiv model avta vsakemu tretjemu uporabniku 8 let doloval "brez težav", en od stotih lastnikov pa bo imel tri leta zaporedoma vsako leto resno okvaro.
-"Kolega serviser pravi, da na tej znamki crkuje to-in ono." Na vsakem avtu kaj crkuje. Nekaj mora, kajne? Še pri znamkah, ki jim najbolj zaupamo, se lahko odpravite na forum lastnikov, ki so super-ponosni na to edino pravo in najboljšo znamko, potem pa odprete podforum okvare, pa vidite, da tudi na 50+ jurjev vrednih avtih lahko crkuje isto tesnilo kot na stoenkah.
Še najbolj uporabne so vsaj v teoriji statistike.
-Recimo najbolj znana ADAC-ova. Vsaj v teoriji. Ko je ta statistika v začetku tisočletja pokazala zelo uboge rezultate za nemške avtomobile, so namreč istočasno, ko so začeli delati na izboljšanju kvalitete, uvedli tudi lasno "pomoč na cesti", ki pokvarjene avtomobile poskuša umakniti iz očes javnosti. Kakorkoli že. Od takrat so se vsaj v tej statistiki "nemci" prebili k vrhu. Zagovorniki pravijo, da te "firmine" pomoči na cesti ne uspejo pretentati ADACovih številk, ker člani še vedno kličejo ADAC in ne proizvajalca, a sam bi rekel, da je resnica nekje vmes.
-Potem so tu potrošniške raziskave, kjer poskušajo podatke zbrati z anketiranjem. Tale raziskava, recimo, kaže precej drugačne rezultate, kot ADACova statisika, res pa da so zanesljivost poskušali meriti le pri do tri leta starih avtih.
Najprej izločimo očitne nesmisle:
-"Kolegu je ta-in-ta avto 12-krat crknil ali pa mojemu bratu ta-in-ta model gre kot ura že 8 let." Zanesljivost avtomobilov je taka, da jih pri najmanj zanesljivih odpove okoli 10% letno - običajno tudi že v precej "zrelih" letih. Tako bo celo najmanj zanesljiv model avta vsakemu tretjemu uporabniku 8 let doloval "brez težav", en od stotih lastnikov pa bo imel tri leta zaporedoma vsako leto resno okvaro.
-"Kolega serviser pravi, da na tej znamki crkuje to-in ono." Na vsakem avtu kaj crkuje. Nekaj mora, kajne? Še pri znamkah, ki jim najbolj zaupamo, se lahko odpravite na forum lastnikov, ki so super-ponosni na to edino pravo in najboljšo znamko, potem pa odprete podforum okvare, pa vidite, da tudi na 50+ jurjev vrednih avtih lahko crkuje isto tesnilo kot na stoenkah.
Še najbolj uporabne so vsaj v teoriji statistike.
-Recimo najbolj znana ADAC-ova. Vsaj v teoriji. Ko je ta statistika v začetku tisočletja pokazala zelo uboge rezultate za nemške avtomobile, so namreč istočasno, ko so začeli delati na izboljšanju kvalitete, uvedli tudi lasno "pomoč na cesti", ki pokvarjene avtomobile poskuša umakniti iz očes javnosti. Kakorkoli že. Od takrat so se vsaj v tej statistiki "nemci" prebili k vrhu. Zagovorniki pravijo, da te "firmine" pomoči na cesti ne uspejo pretentati ADACovih številk, ker člani še vedno kličejo ADAC in ne proizvajalca, a sam bi rekel, da je resnica nekje vmes.
-Potem so tu potrošniške raziskave, kjer poskušajo podatke zbrati z anketiranjem. Tale raziskava, recimo, kaže precej drugačne rezultate, kot ADACova statisika, res pa da so zanesljivost poskušali meriti le pri do tri leta starih avtih.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 3p ()
Zimonem ::
TheBlueOne je izjavil:
Je treba tudi upostevati, da vsi ne vrednotimo enako kaj je kakovosten in zanesljiv avto. Nekdo, ki dela 10.000km leto bo na zadeve gledal popolnoma drugace kot nekdo, ki dela 40.000km na leto. Malokdo gleda koliko ga avto stane po kilometru ampak vecinma, koliko kuri in koliko ima okvar v nekem casovnem obdobju, kjer je pri veckratniku kilometrine tudi veckratnik moznosti okvar. Kakor je tudi veckratnik tehnologij veckratnik moznosti okvar, torej bolj hud avto, vec bo verjetno tezav. Vse skupaj pomeni, da so osebne izkusnje na nekaj primerih popolnoma nerelevantne, kakor tudi mesanje vseh znamk zaradi razlicnih konceptov avtov.
Jaz sem se pri vsaki menjavi razmisljal o Japoncih, ampak na koncu vzel Nemca. Naslednji bo verjetno Japonec.
Čisto odvisno nek Kangoo, ali transporter in mercedes e klase lahko naredijo podobno število kilometrov pa sta prve dva bistveno bolj obremenjena zaradi krajših razdalj.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 14916 (9555) | Likalnik |
» | Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 52778 (42577) | louser |
» | Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 25272 (20775) | matobeli |
» | Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Na cesti | 59035 (49996) | Mato989 |
» | Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 38946 (34600) | fujtajksel |