» »

Zanesljivost posameznih znamk avtomobilov

Zanesljivost posameznih znamk avtomobilov

«
1
2

AndrejO ::

zmaugy ::

Upam da bo tale tema linkana vsakič, ko bo kdo spraševal za nasvet o tem, kakšen avto naj si kupi in bo kakšen od predlogov Renault.

Zgodovina sprememb…

St235 ::

Zakaj? Če postaviš tako butasto merilo, potem praktično ni vozila, ki se ga lahko kupi. Po diagonali pregledana sodna praksa ti vrne, da so se z neupravičenim zavračanjem stvarne napake srečali najmanj pri Peugeot, VW, BMW, Opel in Mercedez.

Če pa kot kriterij vzameš to, da se je nekdo pritožil čez neko znamko na forumu, pa ta kriterij postane samo še pomilovanja vreden.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Eno je, če se kdo pritoži, ker mora brisalce bolj pogosto menjat, drugo pa je, če je pritožba takšna kot v tem primeru.
In kar se mene tiče me sploh ne moti, če se za podobno resnost pritožbe linka tudi za druge znamke.
Moti me vsegliharstvo.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

zmaugy je izjavil:

Eno je, če se kdo pritoži, ker mora brisalce bolj pogosto menjat, drugo pa je, če je pritožba takšna kot v tem primeru.
In kar se mene tiče me sploh ne moti, če se za podobno resnost pritožbe linka tudi za druge znamke.
Moti me vsegliharstvo.


Verjetno ti po tem kljucu ostane bolj malo znamk, morda japonske. Renault je cisto OK in v povprecju nic slabsi po zanesljivosti, kot ostali. Tudi ta doticna reklamacija ni mozna samo pri njih in verjetno ze obstaja neka sodna praksa okoli tega.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Znamke, ki so slabe, je treba izpostaviti. Če ostane samo ena, ki ni slaba, bomo pač bolj kupovali tisto, posledično bojo dosegli višjo ceno in zasluženo stopnjo profita, za razliko od proizvajalcev pofla. Potem se pa pofl proizvajalci lahko zavestno odločijo, če bojo ostali na isti poti.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

zmaugy je izjavil:

Znamke, ki so slabe, je treba izpostaviti. Če ostane samo ena, ki ni slaba, bomo pač bolj kupovali tisto, posledično bojo dosegli višjo ceno in zasluženo stopnjo profita, za razliko od proizvajalcev pofla. Potem se pa pofl proizvajalci lahko zavestno odločijo, če bojo ostali na isti poti.


Zanesljivost ni edini pogoj, industrija pa je taksna kakersna je.

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

Poglej kje je Renault.

Se pa zadeve letno spreminjajo. Po tvoji logiki, bi dal monopolni polazaj nekomu glede na preteklost, ko pa sta lahko sedanjost in prihodnost vse kaj drugega.

Dodajam se to:

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

kar nakazuje, da je Renault v koncni fazi glede popravil drug najcenejsi.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

"The UK Reliability index takes into account all factors of a repair, the cost of the parts and the frequency of failures - The Average of all cars is 100 which means that if the figure for the car you are looking at has a higher than average index (118) it indicates that that car is less reliable than the average, if however there is a lower than average index (60) the reliability is better."

No, zame je najpomebnejša frekvenca napak. Ta tvoj index je narejen tako, da se šlampasti proizvajalci lahko izmažejo s poceni šlampastimi rezervnimi deli. Lepo za Renault, Fiat in angleški Opel.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

zmaugy je izjavil:

"The UK Reliability index takes into account all factors of a repair, the cost of the parts and the frequency of failures - The Average of all cars is 100 which means that if the figure for the car you are looking at has a higher than average index (118) it indicates that that car is less reliable than the average, if however there is a lower than average index (60) the reliability is better."

No, zame je najpomebnejša frekvenca napak. Ta tvoj index je narejen tako, da se šlampasti proizvajalci lahko izmažejo s poceni šlampastimi rezervnimi deli. Lepo za Renault, Fiat in angleški Opel.


Ja s temi podatki pac moras ziveti in ni to moj ineks. Renault tudi pri okvarah ni ravno nizko, ce nisi opazil in ce je najcenejsi za popravit je tudi med najbolj smoternimi po tvojem kriteriju. Ena zgodba se ne spremeni tega kaksna verjetnost je, da bos imel z avtom tezave ali stroske, zato po tem kljucu izkljucevanja, ki ga predlagas ni pametno ziveti.

Ce vsaj priblizno stojis za tem, kar pravis in ce te statistike stimajo cestitke Daihatsu, da imajo novega kupca.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Ne živim po tem butastem indeksu, kjer si lahko veliko časa na servisu, če so deli poceni, ne.

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

adrijanek91 je izjavil:

Da on ima merilec posebej kalibriran za Renaulta. Da linije so pri vseh enake. Tisti mladenič mi je rekel da morda pa Renault ni avto za mene, da preveč kompliciram.
Rahlo mi je dvignil pokrov. :) Sem rekla, vredu in da bom iskala rešitvev drugje.
Zdaj me zanima vaše mnenje. Ali res preveč kompliciram in se pač naj sprijaznim z takim avtomobilom. Ali pa naj grem dalje. Zanima me kam dalje? Prosim za nasvete in usmeritev.
LP


Za informacijo:
Dal sem skozi cca 6+ Renaultov, nekaj službenih, nekaj privat. Dal sem skozi tudi nekaj nemških avtov, VW, Opel, BMW.
Generalno mnenje:
Nekateri so bili boljše narejeni, nekteri slabše. Še sedaj ima eden od sinov Megana, kjer zgleda, kot da je bil karamboliran, ker na levi in desni strani pokrov motorja ni glih poravnan. Pa se je pokazalo, da je bil avto tako narejen.

Ta flek, ki ga opisuješ je verjetno, ker avto ni bil enakomerno pobarvan, prozoren lak pa je bil.

Nekaj podobnega ima še sedaj eden od Cliotov, ki ga še sedaj imamo privat.

Sem pa vozil Grand Espacea, brezhibno pobarvan, obloge dane gor odlično, brez flekov.

Menim, da so tvoja pričakovanja do Renault avtov previsoka. Pravdanje ti bo samo navrglo kup stroškov.

Bil sem nedavno v enem Renault salonu (v tujini), kjer so imeli 10+ avtov razstavljenih. Prav videlo se je, da je ujemanje robov na Espace-u boljše kot na Cliotu. Če si tak avto že imel, kot sem ga imel jaz, točno veš, kje imajo potencialne hibe.

Predlagam ti dvoje:
a) ali se dogovoriš in jim avto prodaš nazaj, nisi pač zadovoljna. odbili ti bodo nekaj (2000+ eur) in boš imela denar nazaj. Potem poglej VW, Audi
b) voziš se z avtom takim kot je. Pač tako je.

V splošno to, kar ti opisuješ *NI* stvarna napaka, ampak kvaliteta sestavljanja ("build quality"). Drugič boš pač morala pogledati med znamkami, ki so tradicionalno dobre v build qualitiju. Problem, ki bo nastal je, da bo že relatvno zmeren avto, kot je Audi A4 stal precej. To je pač tako. Enim je to važn in so to pripravljeni plačati, enim je vseeno.

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

zmaugy je izjavil:

Ne živim po tem butastem indeksu, kjer si lahko veliko časa na servisu, če so deli poceni, ne.


Menda vseeno Daihatsu. Trenutno kaze, da so najbolj zanesljivi.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ne živim po tem butastem indeksu, kjer si lahko veliko časa na servisu, če so deli poceni, ne.


Menda vseeno Daihatsu. Trenutno kaze, da so najbolj zanesljivi.


Ne moreva trditi tega, morda so zgolj deli poceni. Torej zame odpade, ti pa kar navali, itak bo glede na Renaulta to brez dvoma izboljšava (plus da je na uni smešni lestvici, narejeni da glupi Vauxali ne izpadejo kot smeti, prvi).

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

zmaugy je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ne živim po tem butastem indeksu, kjer si lahko veliko časa na servisu, če so deli poceni, ne.


Menda vseeno Daihatsu. Trenutno kaze, da so najbolj zanesljivi.


Ne moreva trditi tega, morda so zgolj deli poceni. Torej zame odpade, ti pa kar navali.


Ne ne, imas tudi index zanesljivost:

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

in se index glede koliko je nezanesljivost stala, ki ga gledas.

Povsod dominira Daihatsu. :) Zato pravim, da ni pametno izkljucevati glede na en primer ampak da ze moras gledati bolj celovito.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Ne živim po tem butastem indeksu, kjer si lahko veliko časa na servisu, če so deli poceni, ne.


Menda vseeno Daihatsu. Trenutno kaze, da so najbolj zanesljivi.


Ne moreva trditi tega, morda so zgolj deli poceni. Torej zame odpade, ti pa kar navali.


Ne ne, imas tudi index zanesljivost:

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

in se index glede koliko je nezanesljivost stala, ki ga gledas.

Povsod dominira Daihatsu. :) Zato pravim, da ni pametno izkljucevati glede na en primer ampak da ze moras gledati bolj celovito.


Ej, daj najprej preberi kaj linkaš. Še enkrat:

“Reliability Index

The UK Reliability index takes into account all factors of a repair, the cost of the parts and the frequency of failures - The Average of all cars is 100 which means that if the figure for the car you are looking at has a higher than average index (118) it indicates that that car is less reliable than the average, if however there is a lower than average index (60) the reliability is better.”

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Upam da bo tale tema linkana vsakič, ko bo kdo spraševal za nasvet o tem, kakšen avto naj si kupi in bo kakšen od predlogov Renault.


Tole je neumnost, da ni večje. Pri čisto vseh znamkah (veliko serijskih) avtomobilov najdeš podobne primere.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

NikolormousB je izjavil:

Upam da bo tale tema linkana vsakič, ko bo kdo spraševal za nasvet o tem, kakšen avto naj si kupi in bo kakšen od predlogov Renault.


Tole je neumnost, da ni večje. Pri čisto vseh znamkah (veliko serijskih) avtomobilov najdeš podobne primere.


Ok, pol pa ne. Dajmo rajši skriti in podtaknimo naslednjemu./s

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Ne razumem, kaj dajmo skriti? Ti bi rad ljudi prepričal, da so vsi Renaulti slabi na podlagi enega primera. V resnici se take stvari dogajajo vsem znamkam. Potem kar nehamo kupovat avtomobile?

Zgodovina sprememb…

TheBlueOne ::

NikolormousB je izjavil:

Upam da bo tale tema linkana vsakič, ko bo kdo spraševal za nasvet o tem, kakšen avto naj si kupi in bo kakšen od predlogov Renault.


Tole je neumnost, da ni večje. Pri čisto vseh znamkah (veliko serijskih) avtomobilov najdeš podobne primere.


Se strinjam, kakor tudi s tem kar pravi @bbbbbb2015.

Svoj cas sem delal na projektih v automatizirani izdelavi karoserij in se spomnem, da mi je sef, takrat star macek na koncu kariere povedal tocno to, kar pravi @bbbbbb2015. Cenejsi pac povsod malo bolj varcujejo drazji pa so drazji, ceprav na koncu niso bolj zanesljivi ampak bolj stima "build quality".

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

NikolormousB je izjavil:

Ne razumem, kaj dajmo skriti? Ti bi rad ljudi prepričal, da so vsi Renaulti slabi na podlagi enega primera. V resnici se take stvari dogajajo vsem znamkam. Potem kar nehamo kupovat avtomobile?


Enega od sodelujočih vprašaj, zakaj je OPu napisal, da glede na to, da gre za Renaulta, preveč pričakuje. Hmm, le od kod takšno razmišljanje. Oh wait, napisal je tudi, da je imel/uporabljal 6+ Renaultov...

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

zmaugy je izjavil:

NikolormousB je izjavil:

Ne razumem, kaj dajmo skriti? Ti bi rad ljudi prepričal, da so vsi Renaulti slabi na podlagi enega primera. V resnici se take stvari dogajajo vsem znamkam. Potem kar nehamo kupovat avtomobile?


Enega od sodelujočih vprašaj, zakaj je OPu napisal, da glede na to, da gre za Renaulta, preveč pričakuje. Hmm, le od kod takšno razmišljanje. Oh wait, napisal je tudi, da je imel/uporabljal 6+ Renaultov...


To sem bil jaz. Če se gre za to, da se kupi službeni avto, ki ni predrag, ima solidne zmogljivosti in ima dobro servisno mrežo (vključno s ceno rezervnih delov), je po moje Renault prava izbira. Če bi kupoval danes, bi kupil ali Renaulta ali Škodo. Morda Dacio, samo verjetno ne bi.

Na misel mi ne pade, da bi na novem Cliotu šel z ultrazvočnim merilcem merit debelino laka. Za 12k € in diesel motorjem in ročno klimo je to top avto za službene namene.

Če kupuješ poslovni avto višjega ranga, kupiš BMW 5, Audi A6 ali kaj boljšega. Cene so tam druge.

Če rabiš kaj top, kupiš BMW 7, Audi A8 morda Roverja (samo servisna mreža je švohtna).

Zgodovina sprememb…

NikolormousB ::

Če kupuješ poslovni avto višjega ranga, kupiš BMW 5


BMWji so imeli zadnjih 10 let ogromno težav z verigami. Toyote so imele eno obdobje, ko so mašine ribale vse po spisku ni pile liter olja na 1000km. Fordov Powershift menjalnik je pokvarjen že v štartu in zaradi njega Ford plačuje milijardne zneske v skupinski tožbi. GM je vploklical 2,6 milijona avtomobilov zaradi pokvarjene ključavnice. Takata in Continental sta izgubila skupinski tožbi proti njim zaradi pokvarjenih airbagov.

Nadaljujem?

Zgodovina sprememb…

bbbbbb2015 ::

NikolormousB je izjavil:

Če kupuješ poslovni avto višjega ranga, kupiš BMW 5


BMWji so imeli zadnjih 10 let ogromno težav z verigami. Toyote so imele eno obdobje, ko so mašine ribale vse po spisku ni pile liter olja na 1000km. Fordov Powershift menjalnik je pokvarjen že v štartu in zaradi njega Ford plačuje milijardne zneske v skupinski tožbi. GM je vploklical 2,6 milijona avtomobilov zaradi pokvarjene ključavnice. Takata in Continental sta izgubila skupinski tožbi proti njim zaradi pokvarjenih airbagov.

Nadaljujem?


Vem za te verige. Ne rabiš pretiravati. To gre za N47 2.0 dieselske motorje. Ta problem je bil odpravljen leta 2011 ali 2013, to se ne spomnim.
Vendar ne rabiš pretiravati.

Zelo redkim avtom je strgalo verigo in je motor eksplodiral. Če ti začne avto ropotati - to šklepetanje verige se sliši.
Če je stvar taka, potem moram povedati, da je meni eksplodiral en motor DCI 2.2 na Espacu. Motorji so imeli šibko ležišče ojničnih ležajev.

Pač počilo je, avto je obstal. Avto je že imel 160.000km, star 2 leti. Brez drame so mi šenkali nov blok motorja z bati, glavo in ojnico z vsemi ležaji, z injektorji, ostale pritikline smo vzeli s starega motorja. Plačal sem, po dogovoru z Renaultom delo servisa, tam nekje 1000+ EUR.

Če kupiš BMW 5, novejši (od leta 2014) nimajo več teh težav, od leta 2015 pa imajo avtomatski menjalnik, 8 prestav, druge generacije.

Če se hočem peljati 1000+ km, je to še vedno zelo dober avto, verige gor ali dol.

Zgodovina sprememb…

zmaugy ::

Glede na moje izkušnje so Opli najmanj zanesljivi avtomobili. Tudi Renaulta ne bi kupil. V bistvu čedalje bolj razumem ljudi, ki živijo v mestih z delujočim javnim prometom in avtomobila sploh nimajo - po njihovi lastni izbiri.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

MasterTade ::

Merila za zanesljivost znamk ne morejo postaviti ljudje z osebnimi anekdotami prek forumov. Sam sem imel na različnih področjih "popljuvane" znamke pa nisem imel težav. Če kupiš pa rabljen avto pa sploh. V bistvu bi o tem lahko debatiral le velik vzorec ljudi ki so kupili nove avtomobile različnih znamk in bi potem delili izkušnje
Mors omnia aequat

zmaugy ::

Opisani Opel je bil kupljen nov. Število in vrsta stvari, ki so se pokvarile, bi bila smešna, če ne bi šlo za avto, ki sem ga plačal s svojim denarjem.
Ob takšni izkušnji se raznim uradnim anketam/poročilom lahko samo nasmehnem, še posebej če je cena rezervnih delov pomemben del izračuna zanesljivosti, saj se s tem omogoči, da se s poceni rezervnimi deli cela slika deformira.
Zame je zanesljiv tisti avto, ki izven razumnih rednih servisov ne obstaja v smislu popravil.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: zmaugy ()

Zheegec ::

"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ziga1990 ::

zanesljivost je loterija lahko,da kupiš nov avto ki je priznan kot najbolj zanesljiv in ti bo crkoval po drugi strani pa kupiš nek avto ki naj bi bil nezanasljiv in nimaš problemov
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

zmaugy ::

Zheegec je izjavil:

What Car? Reliability survey for UK 2018.

Haha, Insignia na drugem mestu. Kaj se mi je na tem jajcu vse pokvarilo, unbefuc.inglivable. Moram malo pogledati, če je kje opisana metodologija...

jype ::

zmaugy je izjavil:

Haha, Insignia na drugem mestu. Kaj se mi je na tem jajcu vse pokvarilo, unbefuc.inglivable. Moram malo pogledati, če je kje opisana metodologija...
Kakršnakoli je, tvoja osebna izkušnja raziskave ne ovrže.

Zheegec ::

Kolikor mi je jasna ta raziskava, upošteva samo avtomobile stare 4 leta in manj. Torej prva generacija Opel Insignia najbrž sploh ni več vključena v to raziskavo. Tudi na koncu to povedo;

Reliability by brand cars 1 to 4 years old

Rank Brand Score
1 Suzuki 97.7%
2 Lexus 97.5%
3 Toyota 96.8%
4= Kia 95.8%
4= Mitsubishi 95.8%
4= Subaru 95.8%
7 Skoda 95.6%
8 Alfa Romeo 95.5%
9 Hyundai 95.4%
10 Seat 95.2%
11= Mazda 94.6%
11= Vauxhall 94.6%
13 Dacia 94.1%
14 Fiat 94.0%
15 Honda 93.8%
16 BMW 93.4%
17 Volkswagen 92.9%
18 Ford 92.7%
19 Renault 91.7%
20= Audi 91.5%
20= Volvo 91.5%
22 Mini 91.2%
23 Porsche 90.9%
24 Peugeot 89.4%
25 Citroen 88.1%
26 Mercedes-Benz 88.0%
27 Nissan 87.1%
28 Jaguar 84.9%
29 Jeep 82.7%
30 Land Rover 76.5%
31 Tesla 57.3%
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

ziga1990 ::

Renault clio 2013- je na 9 mestu
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

ziga1990 ::

meni je clio 2001 delal razen števc za hitrost je šel. trenutni yaris 2002 pa dela bp
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Matek ::

zmaugy je izjavil:

"The UK Reliability index takes into account all factors of a repair, the cost of the parts and the frequency of failures - The Average of all cars is 100 which means that if the figure for the car you are looking at has a higher than average index (118) it indicates that that car is less reliable than the average, if however there is a lower than average index (60) the reliability is better."

No, zame je najpomebnejša frekvenca napak. Ta tvoj index je narejen tako, da se šlampasti proizvajalci lahko izmažejo s poceni šlampastimi rezervnimi deli. Lepo za Renault, Fiat in angleški Opel.
No, lahko pa v dropdownu namesto celega indexa izbereš "Time off the road" in dobiš točno to, kar tebe zanima - koliko časa moraš preživeti na servisu.
Bolje ispasti glup nego iz aviona.

Ganon ::

jype je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Haha, Insignia na drugem mestu. Kaj se mi je na tem jajcu vse pokvarilo, unbefuc.inglivable. Moram malo pogledati, če je kje opisana metodologija...
Kakršnakoli je, tvoja osebna izkušnja raziskave ne ovrže.


Zakaj mu sploh odgovarjate? Vam ni iz njegovih postov jasno, za kakšnega človeka gre? Ignoriraj in je stvar rešena.

zmaugy ::

Matek je izjavil:

zmaugy je izjavil:

"The UK Reliability index takes into account all factors of a repair, the cost of the parts and the frequency of failures - The Average of all cars is 100 which means that if the figure for the car you are looking at has a higher than average index (118) it indicates that that car is less reliable than the average, if however there is a lower than average index (60) the reliability is better."

No, zame je najpomebnejša frekvenca napak. Ta tvoj index je narejen tako, da se šlampasti proizvajalci lahko izmažejo s poceni šlampastimi rezervnimi deli. Lepo za Renault, Fiat in angleški Opel.
No, lahko pa v dropdownu namesto celega indexa izbereš "Time off the road" in dobiš točno to, kar tebe zanima - koliko časa moraš preživeti na servisu.


Saj je zanimivo, vendar mi Opla (Vauxalla) težko prodajo kot zanesljivo znamko. Je pa uporabno pri drugih znamkah.
Glede Vauxalla, glede na to, da je What car angleška revija, me ne bi presenetilo, če bi bili malo biased, ne bi bilo prvič, da bi se kakšni organizaciji to zgodilo:

https://www.thelocal.de/20140120/adac-b...

zmaugy ::

ziga1990 je izjavil:

meni je clio 2001 delal razen števc za hitrost je šel. trenutni yaris 2002 pa dela bp

Moj foter ima Cliota letnik cca 2000 (takrat kupil novega), težko sodim o zanesljivosti, ker ima avto cca 45000 km. Mislim da je elektronika že crkovala pa rezervoar za tekočino za šipe mu je enkrat počil.

Arzen28 ::

Jaz kupil megana II, 1.4 bencinar, pa so mi vsi lajal, da sem se zajebal. Danes po 5 letih in 150.000km prevoženih (ob nakupu avto imel 48.000 in bil star 6 let), lahko rečem top nakup. Edino popravilo, ki ni bil redni servis, menjava treh cinšpul (vsaka 30 ojrov). Ostalo dela kot more. Pred tem imel 3 twingote, prav tako vse delalo kot more. Kar se mene tiče, so renoji ok, je pa res da ne bi nikoli vzel dizla, sploh pa ne renoja.

Kar se tiče napake iz linka, zahteval bi nov avto ali povračilo denarja, druge opcije ne bi izbral.

bambam20 ::

Zheegec je izjavil:

Tudi na koncu to povedo;

Reliability by brand cars 1 to 4 years old


31 Tesla 57.3%


Hehe... Vrhunsko.

korenje3 ::

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Znamke, ki so slabe, je treba izpostaviti. Če ostane samo ena, ki ni slaba, bomo pač bolj kupovali tisto, posledično bojo dosegli višjo ceno in zasluženo stopnjo profita, za razliko od proizvajalcev pofla. Potem se pa pofl proizvajalci lahko zavestno odločijo, če bojo ostali na isti poti.


Zanesljivost ni edini pogoj, industrija pa je taksna kakersna je.

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

Poglej kje je Renault.

Se pa zadeve letno spreminjajo. Po tvoji logiki, bi dal monopolni polazaj nekomu glede na preteklost, ko pa sta lahko sedanjost in prihodnost vse kaj drugega.

Dodajam se to:

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

kar nakazuje, da je Renault v koncni fazi glede popravil drug najcenejsi.


fake. plačana stran.

Že po starosti avtomobilov se vidi da ne kaže pravilnih informacij.
Za najbolj zanesljiv avto greš na mobile.de in iščeš vse avtomobile starejše recimo od 18 let. Pogledaš koliko jih je še na cesti/se prodajajo. Potem pa glede na število prodanih glede na letnico avtomobila pridobiš ustrezen podatek - % avtomobilov, ki so še na cesti. Da malo pospoilam, največ je mercedesov, potem bmwjev.

Analizo lahko narediš tudi z 25 ali 15 let starimi avti in bo podatek isti. Mercedes na 1. mestu. S tem da se toliko stari avtomobili prodajajo pomeni predvsem zanesljivost avtomobila. Renaulti ipd grejo na smetišče, mercedesi se še naprej preprodajajo.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Gambino ::

korenje3 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Znamke, ki so slabe, je treba izpostaviti. Če ostane samo ena, ki ni slaba, bomo pač bolj kupovali tisto, posledično bojo dosegli višjo ceno in zasluženo stopnjo profita, za razliko od proizvajalcev pofla. Potem se pa pofl proizvajalci lahko zavestno odločijo, če bojo ostali na isti poti.


Zanesljivost ni edini pogoj, industrija pa je taksna kakersna je.

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

Poglej kje je Renault.

Se pa zadeve letno spreminjajo. Po tvoji logiki, bi dal monopolni polazaj nekomu glede na preteklost, ko pa sta lahko sedanjost in prihodnost vse kaj drugega.

Dodajam se to:

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

kar nakazuje, da je Renault v koncni fazi glede popravil drug najcenejsi.


fake. plačana stran.

Že po starosti avtomobilov se vidi da ne kaže pravilnih informacij.
Za najbolj zanesljiv avto greš na mobile.de in iščeš vse avtomobile starejše recimo od 18 let. Pogledaš koliko jih je še na cesti/se prodajajo. Potem pa glede na število prodanih glede na letnico avtomobila pridobiš ustrezen podatek - % avtomobilov, ki so še na cesti. Da malo pospoilam, največ je mercedesov, potem bmwjev.

Analizo lahko narediš tudi z 25 ali 15 let starimi avti in bo podatek isti. Mercedes na 1. mestu. S tem da se toliko stari avtomobili prodajajo pomeni predvsem zanesljivost avtomobila. Renaulti ipd grejo na smetišče, mercedesi se še naprej preprodajajo.


Take neumnosti lahko napiše samo nekdo, ki nima pojma!

ziga1990 ::

korenje3 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Znamke, ki so slabe, je treba izpostaviti. Če ostane samo ena, ki ni slaba, bomo pač bolj kupovali tisto, posledično bojo dosegli višjo ceno in zasluženo stopnjo profita, za razliko od proizvajalcev pofla. Potem se pa pofl proizvajalci lahko zavestno odločijo, če bojo ostali na isti poti.


Zanesljivost ni edini pogoj, industrija pa je taksna kakersna je.

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

Poglej kje je Renault.

Se pa zadeve letno spreminjajo. Po tvoji logiki, bi dal monopolni polazaj nekomu glede na preteklost, ko pa sta lahko sedanjost in prihodnost vse kaj drugega.

Dodajam se to:

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

kar nakazuje, da je Renault v koncni fazi glede popravil drug najcenejsi.


fake. plačana stran.

Že po starosti avtomobilov se vidi da ne kaže pravilnih informacij.
Za najbolj zanesljiv avto greš na mobile.de in iščeš vse avtomobile starejše recimo od 18 let. Pogledaš koliko jih je še na cesti/se prodajajo. Potem pa glede na število prodanih glede na letnico avtomobila pridobiš ustrezen podatek - % avtomobilov, ki so še na cesti. Da malo pospoilam, največ je mercedesov, potem bmwjev.

Analizo lahko narediš tudi z 25 ali 15 let starimi avti in bo podatek isti. Mercedes na 1. mestu. S tem da se toliko stari avtomobili prodajajo pomeni predvsem zanesljivost avtomobila. Renaulti ipd grejo na smetišče, mercedesi se še naprej preprodajajo.


Lol

ne to samo pove kateri avtomobili so se takrat najbolj prodajali o zanesljivosti pa ne pove ničesar npr Hondo sedaj delajo tudi v UK in nemoreš reči, da je enako kvalitetna in zanesljiva kot pa Honda narejena na Japonskem.

Glavna stvar pri zanesljivosti je sreča lahko kupiš avto ki je po zanesljivosti najslabši a imaš srečo in ti avto brez težav služi leta
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

Scorpy84 ::

Zanimivo pri meni astra 2011 letnik, predelana na plin ima ze 440k. Enkrat sla sklopka, spula ene 3x, to sam zamenjam, ker je enostavno, neoriginal pa dobim za 50e.
Pred tem pa imel zafiro 2005, enkrat sel vztrajnik pri 300k, ob prodaji je bila turbina se zdrav, takrat je imel pa 530k. Toliko da opel ni vzdrzljiv :). Je pa bilo vecinoma mestne voznje.

ivanuscha ::

Ta stran ni bila že 10 let updajtana, tko da ne pomeni nič.

korenje3 ::

Gambino je izjavil:

korenje3 je izjavil:

TheBlueOne je izjavil:

zmaugy je izjavil:

Znamke, ki so slabe, je treba izpostaviti. Če ostane samo ena, ki ni slaba, bomo pač bolj kupovali tisto, posledično bojo dosegli višjo ceno in zasluženo stopnjo profita, za razliko od proizvajalcev pofla. Potem se pa pofl proizvajalci lahko zavestno odločijo, če bojo ostali na isti poti.


Zanesljivost ni edini pogoj, industrija pa je taksna kakersna je.

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

Poglej kje je Renault.

Se pa zadeve letno spreminjajo. Po tvoji logiki, bi dal monopolni polazaj nekomu glede na preteklost, ko pa sta lahko sedanjost in prihodnost vse kaj drugega.

Dodajam se to:

https://www.reliabilityindex.com/manufa...

kar nakazuje, da je Renault v koncni fazi glede popravil drug najcenejsi.


fake. plačana stran.

Že po starosti avtomobilov se vidi da ne kaže pravilnih informacij.
Za najbolj zanesljiv avto greš na mobile.de in iščeš vse avtomobile starejše recimo od 18 let. Pogledaš koliko jih je še na cesti/se prodajajo. Potem pa glede na število prodanih glede na letnico avtomobila pridobiš ustrezen podatek - % avtomobilov, ki so še na cesti. Da malo pospoilam, največ je mercedesov, potem bmwjev.

Analizo lahko narediš tudi z 25 ali 15 let starimi avti in bo podatek isti. Mercedes na 1. mestu. S tem da se toliko stari avtomobili prodajajo pomeni predvsem zanesljivost avtomobila. Renaulti ipd grejo na smetišče, mercedesi se še naprej preprodajajo.


Take neumnosti lahko napiše samo nekdo, ki nima pojma!


Tako neumnost lahko napiše samo nekdo, ki nima pojma!
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

kingsix ::

Meni je ženin stric reko, da so najzaneslivejši VW. Moj Renault je baje jajca.
On ma 5 let starega Passata in baje dela v nulo. Sicer se za njim kadijo vse možne barve, sovoznikovo okno ne dela, zadnja vrata se od znotraj ne dajo odpret, parkirni senzorji vzadaj niso ok, skoz mu piska, da ni pripasan, pozimi ga "vergla" vsako jutro 5 minut..ampak zadeva je pojem zanesljivosti.
Meni je pa zadnjič počila neka plastika v oknu, da ni več delovalo in je moj Renault boja za na odpad, ker to so pač francozi. Logika jerane, logika.

Sicer pa po vseh statistikah so najzanesljivejši Japonci (Toyota, Honda, Lexus...) in Korejci (KIA, Hyundai). Vse ostal oje pa tam-tam, odvisno od modela. Tako, da je vsakršna debata in prišenje z raznimi znamkami odveč.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: kingsix ()

korenje3 ::

Jaz mojega mercedesa (letnik 1998) že 10 let nisem servisiral, razen potrošni material. Sam čakam da crkne. Mogoče 3.2 motor prispeva k večji vzdržljivosti, kljub športni vožnji vsak dan. Že kakšno leto ne dolivam olja. Upam da ga kmalu pobere.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

s1m0n ::

Naš predhodnik je bil Fiat v 17 letih je bilo z motorjem 0 težav.
Redni servisi (olje, filtri...) pa ta veliki servisi.

Mislim, da so težave zadnja desetletja bolj na "bonbončkih" in vgrajeni elektronikih.
Pa tudi pri poceni plastiki.

Pa tudi na podvozju je po tolikšnem času potrebno kaj zamenjat.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: s1m0n ()

ziga1990 ::

^^ saj to je to moderni avtomobili so bolj založeni z elektroniko torej je tudi več možnosti da kaj odpove.

No ko govorimo o zanesljivosti me zanima koliko sta kaj Škoda Fabia in VW Polo zanesljiva posebno me zanimajo mlajši od 5 let ?
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900

bambam20 ::

ziga1990 je izjavil:

^^ saj to je to moderni avtomobili so bolj založeni z elektroniko torej je tudi več možnosti da kaj odpove.

No ko govorimo o zanesljivosti me zanima koliko sta kaj Škoda Fabia in VW Polo zanesljiva posebno me zanimajo mlajši od 5 let ?


Če je elektronika kvalitetna tud ne odpovekar tako.

Zagotovo je Fabia bolj zanesljiva, sam kaj ko je tudi bolj grda.
«
1
2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kateri rabljen avto? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6813505 (8144) Likalnik
»

Avto za daily commute 140km (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
36646211 (36010) louser
»

Rabljen avto za dolge razdalje do 7.000€? (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
15521953 (17456) matobeli
»

Nakup rabljenega avta do 7000EUR (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
30655612 (46573) Mato989
»

Volkswagen pojasnjuje ozadje afere z izpusti (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija
12737258 (32912) fujtajksel

Več podobnih tem