Forum » Na cesti » Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
stara mama ::
Zaradi principa delovanja verige na variator.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: stara mama ()
Vrocipes ::
Z novejšimi Audi multitronici ni nekih težav, peljejo se pa vrhunsko. Škoda, da so jih opustili.
kondezator ::
Da malo obudim temo...
Slučajno sem naletel na tole temo pa se nisem mogel zadržati kakšne nubeloze eni streljate. Za začetek nikoli in nikdar se avtomatski menjalnik ni obnesel v majhnih motorjih z slabim navorom. Zato avtomatsko pade slaba luč na CVT avtomatike, ker pri CVT menjalniku voznika vozila zavede pospešek. Pospešek vozila občutimo zelo drugače, vozilo pospešuje zvezno, ter nam da občutek kot da avto nima moči. Avtomatsko voznik doda več(preveč) plina ter elektronika občutno dvigne obrate. Pri majhnih agregatih z malo navora ter brez turbine, se obrati hitreje dvignejo v območje največje moči/navora agregata, ki pa je "moteče". Atmosferski motorji imajo max navor pri višjih obratih. Pri večjem navoru(turbo diesel/turbo bencinar/večja kubikaža) prej spustimo gas oziroma elektronika drži motor pri nižjih obratih pri enakem pospešku. Problematika se pa še stopnjuje, ker pri nizkocenovnih avtomobilih proizvajalci varčujejo z zvočno izolacijo okoli agregata ter kabine. Moje mnenje je, da ali je menjalnik CVT ali klasični avtomatik ali DSG... ni posrečena kombinacija z manj zmogljivimi agregati ter avti nižjega ranga. Nekaj malega pa igra tudi vloga proizvajalca menjalnika/avta(režim firmware na računalniku od menjalnika). Pri klasičnem avtomatskem menjalniku oziroma pri menjalniku z "definiranimi" prestavami, je manjša verjetnost, da pridemo do nevšečnosti pri pospeševanju. Tu se nam pri pospeševanju, obrati motorja proti CVT mnogo bolj premikajo, ter dobimo drugačno povratno informacijo občutka v pospešku. Ta občutek "butanja" v hrbet nas zavede, do te mere, da naši možgani "občutijo" moč, saj so tako naučeni. V takšni situaciji voznik prej spusti plin oziroma je bol nežen z pospeševanjem. Hrup je pa mogoče manj moteč, saj se nam spreminja jakost ter frekvenca, dlje trajajoča enaka frekvenca ter hrup zna biti za človeka utrujajoča. Je pa treba nekaj vediti, pri nas smo še glede avtomatskih menjalnikov zelo ozkogledni. Se pa trend spreminja ja. Pri ročnih menjalnikih, je pa miselnost oziroma razmišljanje drugačno. Običajen voznik je zelo len z ročnim menjalnikom, oziroma "naučen", da vozi z manjšimi obrati. Tudi takrat, ko potrebujemo moč pretikamo prehitro v višje obrate, kar je mogoče pri turbo motorjih zaželeno, če rabimo samo navor z manj moči. Sam imam Audi A4 multitronic 2003 letnik. Zaenkrat nimam pripomb olje je bilo menjano redno, ter deluje odlično. Toliko o zaneslivosti, mogoče imam srečo. Sem pa prej že vozil dosti klasičnih avtomatikov povprečno 20let stari avti. Multitronic me je čisto prevzel, to deluje zelo dobro, motor drži v nizkih obratih oziroma ima agregat dosti navora v nizkih obratih(diesel 1.9tdi). Zmaga ga lagodna vožnja ter poraba. Obrati pa rastejo približno zvezno s pritiskom na plin. Za vsakodnevno vožnjo ni potrebe po "pritiskanju" v takem primeru drži res nizke obrate. Pri 50km/h cca 1300 obr/m, pri 140km/h cca 2400 obr/m, daleč od nadležnega zabijanja obratov v višave. Rešuje ga navor, zato vam polagam roko na srce ne kopujte avtov z majhnim navorom ter avtomatskim menjalnikom, še slabše CVTjem. Je pa res, da človek rabi kakšen dan, da se CVT menjalnika navadi, sploh začetki so zanimivi, ter speljevanje. Je pa res ja, da je speljevanje CVTja malo zoprno, se je treba navaditi. Če koga še kaj zanima z besedo na dan. Noč
Slučajno sem naletel na tole temo pa se nisem mogel zadržati kakšne nubeloze eni streljate. Za začetek nikoli in nikdar se avtomatski menjalnik ni obnesel v majhnih motorjih z slabim navorom. Zato avtomatsko pade slaba luč na CVT avtomatike, ker pri CVT menjalniku voznika vozila zavede pospešek. Pospešek vozila občutimo zelo drugače, vozilo pospešuje zvezno, ter nam da občutek kot da avto nima moči. Avtomatsko voznik doda več(preveč) plina ter elektronika občutno dvigne obrate. Pri majhnih agregatih z malo navora ter brez turbine, se obrati hitreje dvignejo v območje največje moči/navora agregata, ki pa je "moteče". Atmosferski motorji imajo max navor pri višjih obratih. Pri večjem navoru(turbo diesel/turbo bencinar/večja kubikaža) prej spustimo gas oziroma elektronika drži motor pri nižjih obratih pri enakem pospešku. Problematika se pa še stopnjuje, ker pri nizkocenovnih avtomobilih proizvajalci varčujejo z zvočno izolacijo okoli agregata ter kabine. Moje mnenje je, da ali je menjalnik CVT ali klasični avtomatik ali DSG... ni posrečena kombinacija z manj zmogljivimi agregati ter avti nižjega ranga. Nekaj malega pa igra tudi vloga proizvajalca menjalnika/avta(režim firmware na računalniku od menjalnika). Pri klasičnem avtomatskem menjalniku oziroma pri menjalniku z "definiranimi" prestavami, je manjša verjetnost, da pridemo do nevšečnosti pri pospeševanju. Tu se nam pri pospeševanju, obrati motorja proti CVT mnogo bolj premikajo, ter dobimo drugačno povratno informacijo občutka v pospešku. Ta občutek "butanja" v hrbet nas zavede, do te mere, da naši možgani "občutijo" moč, saj so tako naučeni. V takšni situaciji voznik prej spusti plin oziroma je bol nežen z pospeševanjem. Hrup je pa mogoče manj moteč, saj se nam spreminja jakost ter frekvenca, dlje trajajoča enaka frekvenca ter hrup zna biti za človeka utrujajoča. Je pa treba nekaj vediti, pri nas smo še glede avtomatskih menjalnikov zelo ozkogledni. Se pa trend spreminja ja. Pri ročnih menjalnikih, je pa miselnost oziroma razmišljanje drugačno. Običajen voznik je zelo len z ročnim menjalnikom, oziroma "naučen", da vozi z manjšimi obrati. Tudi takrat, ko potrebujemo moč pretikamo prehitro v višje obrate, kar je mogoče pri turbo motorjih zaželeno, če rabimo samo navor z manj moči. Sam imam Audi A4 multitronic 2003 letnik. Zaenkrat nimam pripomb olje je bilo menjano redno, ter deluje odlično. Toliko o zaneslivosti, mogoče imam srečo. Sem pa prej že vozil dosti klasičnih avtomatikov povprečno 20let stari avti. Multitronic me je čisto prevzel, to deluje zelo dobro, motor drži v nizkih obratih oziroma ima agregat dosti navora v nizkih obratih(diesel 1.9tdi). Zmaga ga lagodna vožnja ter poraba. Obrati pa rastejo približno zvezno s pritiskom na plin. Za vsakodnevno vožnjo ni potrebe po "pritiskanju" v takem primeru drži res nizke obrate. Pri 50km/h cca 1300 obr/m, pri 140km/h cca 2400 obr/m, daleč od nadležnega zabijanja obratov v višave. Rešuje ga navor, zato vam polagam roko na srce ne kopujte avtov z majhnim navorom ter avtomatskim menjalnikom, še slabše CVTjem. Je pa res, da človek rabi kakšen dan, da se CVT menjalnika navadi, sploh začetki so zanimivi, ter speljevanje. Je pa res ja, da je speljevanje CVTja malo zoprno, se je treba navaditi. Če koga še kaj zanima z besedo na dan. Noč
WizzardOfOZ ::
Tvoje mnenje o CVT je napačno. 1.6 motor (NA, brez turbine), pa se avto čisto normalno pelje in ni ovira, pa mašina se ne dere.
Pa 1300 obratov pri 50km/h je veliko. Pri 50km/h si med 800 in 900 obratov s CVT menjalnikom.
Kaj je s speljevanjem? Če narediš kickdown, gre motor na 6000 obratov, avto pospešuje dokler ne spustiš pedala za plin ali ne pride do končne hitrosti. Ostali pa zadaj ostanete.
Pa 1300 obratov pri 50km/h je veliko. Pri 50km/h si med 800 in 900 obratov s CVT menjalnikom.
Kaj je s speljevanjem? Če narediš kickdown, gre motor na 6000 obratov, avto pospešuje dokler ne spustiš pedala za plin ali ne pride do končne hitrosti. Ostali pa zadaj ostanete.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
wcpapir ::
Kondenzator se ne strinjam in s CVT sem bil vedno zadovoljan in s DSG ki je deloval s 1.6 TDI motorjem. Avto se je vozil dosti lepše kot ročni isti model.
TheBlueOne ::
@kondenzator, vse kar je brihtno je vprogramirano v menjalnike. DSG je b.p. dovolj hiter, da vedno priskrbi optimum ne glede na situacijo. CVTja sicer nimam doma, ampak je v teoriji lahko se hitrejsi.
Zakaj bi bil CVT slabsi, ce ni navora? Se lazje najde optimum.
Pa kaj si nekateri res mislite, da bi kaksen VW ali drug razvojnik bil kakorkoli presenecen, ce prebere tako kramentiranje? Se zavedajo vsega kar poznajo laiki + se "10x toliko".
Zakaj bi bil CVT slabsi, ce ni navora? Se lazje najde optimum.
Pa kaj si nekateri res mislite, da bi kaksen VW ali drug razvojnik bil kakorkoli presenecen, ce prebere tako kramentiranje? Se zavedajo vsega kar poznajo laiki + se "10x toliko".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: TheBlueOne ()
Utk ::
Zakaj bi bil CVT slabsi, ce ni navora? Se lazje najde optimum.
Ni slabši, samo kot je napisal kondenzator, če avto ne gre, ljudje pritisnejo gas in motor gre v obrate. Sej DSG gre tudi, vsaj moral bi it, samo da DSG boš težko našel na 110 konjski atmosferski mašini.
TheBlueOne ::
In kaj je narobe, ce gre v obrate? Kaj pa naredite vi pri rocnem menjalniku?
In tudi, ce kdo ima fetis pocasi pospesevati pri nizkih obratih lahko menda oboje rocno prisilis v neoptimalno delovanje. Sicer mi ni jasno zakaj, ampak lahko.
In tudi, ce kdo ima fetis pocasi pospesevati pri nizkih obratih lahko menda oboje rocno prisilis v neoptimalno delovanje. Sicer mi ni jasno zakaj, ampak lahko.
Utk ::
Jaz nimam problema s tem, ampak tako pravi legenda...
Ne rabiš ga ročno v nič silit, samo manj gasa daš. Jaz pri toyoti ne grem normalno čez 2000 obratov, v klance do 3000 obratov, pa se da normalno vozit in prehitevat.
Ne rabiš ga ročno v nič silit, samo manj gasa daš. Jaz pri toyoti ne grem normalno čez 2000 obratov, v klance do 3000 obratov, pa se da normalno vozit in prehitevat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
wcpapir ::
Nič glede na pisanje matrajo avto v nizkih obratih pri polnem plinu. Hvala bogu imajo avtomatski menjalniki malce več pametni kot povprečen voznik in delajo tudi v dobro avtomobila in sklopov, ki prenašajo moč iz glavne gredi na cesto.
TheBlueOne ::
Jaz nimam problema s tem, ampak tako pravi legenda...
Ne rabiš ga ročno v nič silit, samo manj gasa daš. Jaz pri toyoti ne grem normalno čez 2000 obratov, v klance do 3000 obratov, pa se da normalno vozit in prehitevat.
Ja meni je jasno, da so avtomatiki dovrseni. Kokorkoli ze vozis bo verjetno deloval optimalno.
Mene presenetijo specialisti, ki nastevajo neke kvazi karakteristike, kjer se bere kakor, da so prepricani, da vedo vec o avtih in menjlanikih kot proizvajaleci.
WizzardOfOZ ::
Tudi jaz sem mislil, da ker avto s 114KM in je NA bencinar, nima obilice moči in navora, bo avto neodziven. Ko sem ga pa sprobal, sem pa videl, da ni teh problemov, kot so jih opisovali prav vsi "poznavalci". Kao dretje motorja, ker je stalno na visokih obratih, dretje menjalnika,....
Vsega tega ni, razen pri hudem pospeševanju, kjer slišiš mašino, ko gre nad 5500 obratov (ampak to enako slišiš tudi pri ročnem menjalniku, če ga orenk pohodiš).
V osnovi se pa avto čisto normalno pelje, pospeški niso slabi glede na konje pod pokrovom, pa tudi poraba ni visoka proti navadnem avtomatiku (prejšnji avto je bil običajen avtomatik, poraba je bila konkretno višja, pa je bil avto enako težak, hkrati pa nižji in ožji z enako medosno razdaljo)
Vsega tega ni, razen pri hudem pospeševanju, kjer slišiš mašino, ko gre nad 5500 obratov (ampak to enako slišiš tudi pri ročnem menjalniku, če ga orenk pohodiš).
V osnovi se pa avto čisto normalno pelje, pospeški niso slabi glede na konje pod pokrovom, pa tudi poraba ni visoka proti navadnem avtomatiku (prejšnji avto je bil običajen avtomatik, poraba je bila konkretno višja, pa je bil avto enako težak, hkrati pa nižji in ožji z enako medosno razdaljo)
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
tony1 ::
kondezator je izjavil:
Da malo obudim temo...
Slučajno sem naletel na tole temo pa se nisem mogel zadržati kakšne nubeloze eni streljate. Za začetek nikoli in nikdar se avtomatski menjalnik ni obnesel v majhnih motorjih z slabim navorom. Zato avtomatsko pade slaba luč na CVT avtomatike, ker pri CVT menjalniku voznika vozila zavede pospešek. Pospešek vozila občutimo zelo drugače, vozilo pospešuje zvezno, ter nam da občutek kot da avto nima moči. Avtomatsko voznik doda več(preveč) plina ter elektronika občutno dvigne obrate. Pri majhnih agregatih z malo navora ter brez turbine, se obrati hitreje dvignejo v območje največje moči/navora agregata, ki pa je "moteče". Atmosferski motorji imajo max navor pri višjih obratih. Pri večjem navoru(turbo diesel/turbo bencinar/večja kubikaža) prej spustimo gas oziroma elektronika drži motor pri nižjih obratih pri enakem pospešku. Problematika se pa še stopnjuje, ker pri nizkocenovnih avtomobilih proizvajalci varčujejo z zvočno izolacijo okoli agregata ter kabine. Moje mnenje je, da ali je menjalnik CVT ali klasični avtomatik ali DSG... ni posrečena kombinacija z manj zmogljivimi agregati ter avti nižjega ranga. Nekaj malega pa igra tudi vloga proizvajalca menjalnika/avta(režim firmware na računalniku od menjalnika). Pri klasičnem avtomatskem menjalniku oziroma pri menjalniku z "definiranimi" prestavami, je manjša verjetnost, da pridemo do nevšečnosti pri pospeševanju. Tu se nam pri pospeševanju, obrati motorja proti CVT mnogo bolj premikajo, ter dobimo drugačno povratno informacijo občutka v pospešku. Ta občutek "butanja" v hrbet nas zavede, do te mere, da naši možgani "občutijo" moč, saj so tako naučeni. V takšni situaciji voznik prej spusti plin oziroma je bol nežen z pospeševanjem. Hrup je pa mogoče manj moteč, saj se nam spreminja jakost ter frekvenca, dlje trajajoča enaka frekvenca ter hrup zna biti za človeka utrujajoča. Je pa treba nekaj vediti, pri nas smo še glede avtomatskih menjalnikov zelo ozkogledni. Se pa trend spreminja ja. Pri ročnih menjalnikih, je pa miselnost oziroma razmišljanje drugačno. Običajen voznik je zelo len z ročnim menjalnikom, oziroma "naučen", da vozi z manjšimi obrati. Tudi takrat, ko potrebujemo moč pretikamo prehitro v višje obrate, kar je mogoče pri turbo motorjih zaželeno, če rabimo samo navor z manj moči. Sam imam Audi A4 multitronic 2003 letnik. Zaenkrat nimam pripomb olje je bilo menjano redno, ter deluje odlično. Toliko o zaneslivosti, mogoče imam srečo. Sem pa prej že vozil dosti klasičnih avtomatikov povprečno 20let stari avti. Multitronic me je čisto prevzel, to deluje zelo dobro, motor drži v nizkih obratih oziroma ima agregat dosti navora v nizkih obratih(diesel 1.9tdi). Zmaga ga lagodna vožnja ter poraba. Obrati pa rastejo približno zvezno s pritiskom na plin. Za vsakodnevno vožnjo ni potrebe po "pritiskanju" v takem primeru drži res nizke obrate. Pri 50km/h cca 1300 obr/m, pri 140km/h cca 2400 obr/m, daleč od nadležnega zabijanja obratov v višave. Rešuje ga navor, zato vam polagam roko na srce ne kopujte avtov z majhnim navorom ter avtomatskim menjalnikom, še slabše CVTjem. Je pa res, da človek rabi kakšen dan, da se CVT menjalnika navadi, sploh začetki so zanimivi, ter speljevanje. Je pa res ja, da je speljevanje CVTja malo zoprno, se je treba navaditi. Če koga še kaj zanima z besedo na dan. Noč
Končno se je našel nekdo, ki CVTja ne pozna samo iz wikija in je znal tudi ubesediti, kaj je težava povprečnega voznika, ko proba CVT.
Mene je zmotilo točno to, kar opisuješ, ko sem se recimo vsedel v Hondo Jazz z 1.5 litrskim NA motorjem: avto pospešuje zvezno, ker tega ni vajen ima voznik napačen občutek, da avto nikamor ne gre in še bolj tišči plin, motor gre v nadležno glasne obrate, vozniku gre to na živce, spusti plin, menjalnik še za sekundo, dve drži obrate (voznikovi živci so še od prej v rdečem polju... :-)), voznik še bolj spusti plin, in ima spet občutek, da avto ne gre nikamor.
Proizvajalci pa v cenejšem razredu nimajo dovolj pameti (nočejo dovolj odpreti tošla), da bi hrup motorja/izpušnega sistema totalno zadušili.
Blinder ::
TheBlueOne je izjavil:
In kaj je narobe, ce gre v obrate?
problem cvt-ja je, da drzi skos iste obrate, in se zgubi zvocni obcutek, da avto pospesuje. Zato nekateri proizvajalci dajo v cvt moznost rocnega pretikanja z nekimi virtualnimi prestavami, samo zavoljo boljsega obcutka vozniku.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
TheBlueOne je izjavil:
In kaj je narobe, ce gre v obrate?
problem cvt-ja je, da drzi skos iste obrate, in se zgubi zvocni obcutek, da avto pospesuje. Zato nekateri proizvajalci dajo v cvt moznost rocnega pretikanja z nekimi virtualnimi prestavami, samo zavoljo boljsega obcutka vozniku.
To je čista bedarija. Brez tega je občutno boljše voziti CVT.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Končno se je našel nekdo, ki CVTja ne pozna samo iz wikija in je znal tudi ubesediti, kaj je težava povprečnega voznika, ko proba CVT.
Mene je zmotilo točno to, kar opisuješ, ko sem se recimo vsedel v Hondo Jazz z 1.5 litrskim NA motorjem: avto pospešuje zvezno, ker tega ni vajen ima voznik napačen občutek, da avto nikamor ne gre in še bolj tišči plin, motor gre v nadležno glasne obrate, vozniku gre to na živce, spusti plin, menjalnik še za sekundo, dve drži obrate (voznikovi živci so še od prej v rdečem polju... :-)), voznik še bolj spusti plin, in ima spet občutek, da avto ne gre nikamor.
Proizvajalci pa v cenejšem razredu nimajo dovolj pameti (nočejo dovolj odpreti tošla), da bi hrup motorja/izpušnega sistema totalno zadušili.
Našel se je nekdo, ki je tako kot ti, samo stestiral avto in mu ni bil všeč, ker zvezno vleče. Enako ti ne bo elektro vozilo všeč, ker ima enako zvezno vlečenje. Ampak to ni problem CVT ali EV. To je problem v vozniku.
Glede hrupa pa ne vem, naša dva CVT-ja sta kr konkretno tiha. Nista pa ravno nizkocenovnika.
Žena se ga je v dveh tednih navadila in danes ga ne menja za noben drugačen menjalnik.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Blinder ::
Če bi bil voznik gluh, bi mu verjetno CVT bil najboljši.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
Če bi bil voznik gluh, bi mu verjetno CVT bil najboljši.
A navaden avto, ko ga zahodiš, pa ne gre v obrate in ni glasen?
Največji problem imajo s CVT živčni vozniki. Ker mora stalno neki po pedalu tapkat. Se je treba navadit enakomerno dodajat gas in enakomerno popuščat, ne pa kr neko tapkanje.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
AvtoR ::
Lahko samo potrdim, Toyotin eCVT je meni čista poezija. Če imaš malo občutka na gas pedalu gredo obrati na avtcesti redko čez 3000 obratov, sicer so obrati okoli 2000 obratov. Tu pomaga elektro motor ki ima bistveno več navora kot ICE. Pri majših brzinah kruzaš na elektriko, ICE pomaga pri pospeševanju. Pri večjih brzinah na avtocesti je ravno obratno. Voziš na bencin in pri pospeševaju pomaga elektrika. V praksi pomeni to bolj odzivem pogonski sklop. Odziv je hipen in ne kot pri dizlu ko je bilo malenkost lagga. Vse preklapljaje pogonov in speljevanje je mehko in neopazno, nobenega tresenja in cukanja.
Bi rekel da je vse skupaj dober približek vožnji z EV.
Bi rekel da je vse skupaj dober približek vožnji z EV.
tony1 ::
Avtor: Verjetno imaš najnovejšo generacijo eCVTja, ki ima mehanski zobnik za prvo prestavo, ki reši težavo s speljevanjem, kjer je sicer tipično CVTjevo nabijanje (v glasne) obrate avta samo zato, da ta lahko spelje, najbolj moteče.
Točno.
Wizzard: Motiš se, Jazza s CVTjem sem 2x probal in motil me je izključno hrup za brez veze, še posebej moteče je, da obrati ne padejo takoj, ko spustiš gas. Prav tako sem zaradi hrupa naredil križ čez eCVT v prejšnji generaciji Yarisa.
Nad električnim avtom pa sem bil popolnoma navdušen. Problem torej ni v zveznosti pospeševanja pač pa v CVTjevem matranju ušeš za prazen drek. To bi sicer ne bilo moteče, če bi bil človek tega vajen, ker pa je na svetu toliko drugih avtomatikov, ki teh težav nimajo, nisem našel volje za matranje s tem... problemom.
Če bi bil voznik gluh, bi mu verjetno CVT bil najboljši.
Točno.
Wizzard: Motiš se, Jazza s CVTjem sem 2x probal in motil me je izključno hrup za brez veze, še posebej moteče je, da obrati ne padejo takoj, ko spustiš gas. Prav tako sem zaradi hrupa naredil križ čez eCVT v prejšnji generaciji Yarisa.
Nad električnim avtom pa sem bil popolnoma navdušen. Problem torej ni v zveznosti pospeševanja pač pa v CVTjevem matranju ušeš za prazen drek. To bi sicer ne bilo moteče, če bi bil človek tega vajen, ker pa je na svetu toliko drugih avtomatikov, ki teh težav nimajo, nisem našel volje za matranje s tem... problemom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
blackbfm ::
to imate neke čudne aute .. mitsubishi outlander s cvt ni nič glasen, niti prvi, niti zadnji model, nobenega nabijanja obratov ni, razen seveda če pohodiš do konca
J.McLane ::
Avtor: Verjetno imaš najnovejšo generacijo eCVTja, ki ima mehanski zobnik za prvo prestavo, ki reši težavo s speljevanjem, kjer je sicer tipično CVTjevo nabijanje (v glasne) obrate avta samo zato, da ta lahko spelje, najbolj moteče.
.
Toyotin hibrid (eCVT) nima mehanske prve prestave, to ima samo klasičen Toyotin CVT (cone-belt). Hibrid nima nobenega mehanskega stožca ali jermena/verige, to je praktično neuničljiv pogon, brez vzdrževanja. CVT se "simulira" preko generatorja in elektromotorja, po tej poti gre pol moči, pol moči pa gre po mehnaski pot, da je manj izgub pri konverziji moči, zato se ta menajlnik imenuje tudi PSD - power split device, podobno kot se mehanski prenos deli z diferencilom na levo in desno kolo.
Avtor: Verjetno imaš najnovejšo generacijo eCVTja, ki ima mehanski zobnik za prvo prestavo, ki reši težavo s speljevanjem, kjer je sicer tipično CVTjevo nabijanje (v glasne) obrate avta samo zato, da ta lahko spelje, najbolj moteče.
.
Toyotin hibrid (eCVT) nima mehanske prve prestave, to ima samo klasičen Toyotin CVT (cone-belt). Hibrid nima nobenega mehanskega stožca ali jermena/verige, to je praktično neuničljiv pogon, brez vzdrževanja. CVT se "simulira" preko generatorja in elektromotorja, po tej poti gre pol moči, pol moči pa gre po mehnaski pot, da je manj izgub pri konverziji moči, zato se ta menajlnik imenuje tudi PSD - power split device. Podoben "trik" kot se mehanski prenos deli z diferencilom na levo in desno kolo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Zgodovina sprememb…
- spremenil: J.McLane ()
wcpapir ::
kingsix ::
Vozil vse možno.. Najboljši menjalnik do zdaj je pa Mazda Skyactive AT. Ne vem kaj so to naredili ampak zadeva je top. Dsg je za v jarek.
AvtoR ::
@Tony1
Ja je nov ;). Corolla 2022.
Spelješ vedno na elektriko, ICE se prižge nekje pri 30-40km/h, neopazno, odvisno od napolnjenosti baterije in kako hitro podpešuješ... Skratka rabiš malo vaje. Ni pa to avto za neko športno vožnjo.
Ob polni bateriji in EKO mode se ICE v mestni vožnji sploh ne prižge do izpraznitve baterije na 40 procentov.
Ne bi sel več na drug menjalnik, kvečjemu na močnejši motor, ampak zaenkrat tudi te potrebe nimam.
Ja je nov ;). Corolla 2022.
Spelješ vedno na elektriko, ICE se prižge nekje pri 30-40km/h, neopazno, odvisno od napolnjenosti baterije in kako hitro podpešuješ... Skratka rabiš malo vaje. Ni pa to avto za neko športno vožnjo.
Ob polni bateriji in EKO mode se ICE v mestni vožnji sploh ne prižge do izpraznitve baterije na 40 procentov.
Ne bi sel več na drug menjalnik, kvečjemu na močnejši motor, ampak zaenkrat tudi te potrebe nimam.
tony1 ::
Tisti z razlago eCVTja: I stand corrected. Se pa ne strinjam, da je vklop izklop motorja pri hibridnem pogonu nezaznaven, vsaj trivaljni mlinček v pr. generaciji hibr. yarisa je bil daleč od tega, ker pač trivaljnik že tako ropota. Se bo pa pri tem, seveda, boljši avto z večjim motorjem, bolje obnesel.
Možno:
a) višji razred avta, z mnogo boljšo zvočno izolacijo
b) močnejši motor z več prostornine in morda celo s turbino, to mora narediti ogromno razlike
Se strinjam. Gre za Aisinov klasični avtomat, ki so ga japonci stlačili na velikost/težo običajnega ročnega menjalnika, reč je odlična. Tudi v Suzukijevem 1-litsrkem turbo mlinčku se odlično obnese (pa sem sicer vajen ZFovim avtomatikov v velikih švabskih avtih), dela točno tako kot mora. Kapo dol, japonci znajo, če hočejo.
Z EU trga pa je v manjših avtih ta menjalnik praktično izginil zaradi zaslepljenosti Bruseljskih predpisov, ki so na papirju našli nekaj g CO2 manj pri DSGjih in, ja, tudi CVTjih.
to imate neke čudne aute .. mitsubishi outlander s cvt ni nič glasen, niti prvi, niti zadnji model, nobenega nabijanja obratov ni, razen seveda če pohodiš do konca
Možno:
a) višji razred avta, z mnogo boljšo zvočno izolacijo
b) močnejši motor z več prostornine in morda celo s turbino, to mora narediti ogromno razlike
Vozil vse možno.. Najboljši menjalnik do zdaj je pa Mazda Skyactive AT. Ne vem kaj so to naredili ampak zadeva je top. Dsg je za v jarek.
Se strinjam. Gre za Aisinov klasični avtomat, ki so ga japonci stlačili na velikost/težo običajnega ročnega menjalnika, reč je odlična. Tudi v Suzukijevem 1-litsrkem turbo mlinčku se odlično obnese (pa sem sicer vajen ZFovim avtomatikov v velikih švabskih avtih), dela točno tako kot mora. Kapo dol, japonci znajo, če hočejo.
Z EU trga pa je v manjših avtih ta menjalnik praktično izginil zaradi zaslepljenosti Bruseljskih predpisov, ki so na papirju našli nekaj g CO2 manj pri DSGjih in, ja, tudi CVTjih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
J.McLane ::
Za hrup ni nikoli kriv menjalnik, menjalnik je v sodobnih avtomobilih praktično neslišen, za hrup je kriv motor. Če je motor švoh noben čudežen menjalnik ne bo vplival na to koliko moči bo ta motor dal ven pri določenih obratih in kako se bo pri teh obratih motor drl.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
tony1 ::
Ne relativiziraj s semantiko. Jasno je, zakaj človeka bolijo ušesa pri speljevanju s križišča.
J.McLane ::
Jaz s hibridom vedno speljujem v tišini, tudi če ni na elektriko, motor lepo potiho prede v ozadju pod 2000 rpm. Tako je pač realno stanje prometa, da me ne bo kdo obtožil z mečkanjem. Če pa želim divjati na Vršič pa Prius res ne bo pravo orodje za to početje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če bi bil voznik gluh, bi mu verjetno CVT bil najboljši.
A navaden avto, ko ga zahodiš, pa ne gre v obrate in ni glasen?
V takšnih primerih je zvok zaželjen, doda h vozniški izkušnji.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Če bi bil voznik gluh, bi mu verjetno CVT bil najboljši.
A navaden avto, ko ga zahodiš, pa ne gre v obrate in ni glasen?
V takšnih primerih je zvok zaželjen, doda h vozniški izkušnji.
Pa sej CVT deluje enako. Ko ga pohodiš se zadere. V čem je torej problem?
Ne relativiziraj s semantiko. Jasno je, zakaj človeka bolijo ušesa pri speljevanju s križišča.
Od kje vam to? Res nisem vozil nekih malčkov, vedno nek srednji razred. Ampak srednji razred je tih, dokler ga ne spraviš nad 5500 obratov. Takrat se pa itak vsak bencinar dere, ne glede na menjalnik, dizel je pa tik pred izdihom. Ampak res ne razumem zakaj bi speljeval s križišča s kickdown-om?
A pri avtu z navadnim menjalnikom tudi zahodiš do 6000 obratov in spustiš sklopko v križišču, da se odpelješ? Verjetno spelješ bolj humano, ane?
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
tony1 ::
Slabo ime (v mojem primeru) si je CVT pridobil v primeru majhnih avtov z majihnimi NA motorji. Tam spelješ na križišču, pozorno in z minimalno gasa, obrati so pa *v trenutku* na 4ih jurjih, zaradi narave delovanja CVTja imaš pa (napačen) občutek, da avto slabo pospešuje, in se se samo dere. (Poleg tega vsi ti avti niso imeli mehanskega zobnika s prvo prestavo, v hibridu z eCVTjem, kjer naj bi to težavo omilila baterija pa nisem čutil kakšne pomembne razlike.)
Spomnim se, da sva imela s prodajalcem Toyote kar mini debato o tem, kako bi se dalo hrup tistega yarisevega motorja bolj zadušiti, pa prišla do sklepa, da je zaradi (brezveznih) gramov CO2 pomemben vsak kilogram mase avta, in se tudi z zvočno izolacijo/izboljšanjem izpušnega sistema špara...
Preprosto takšnega obnašanja avta večina voznikov ni vajena, zato so nad njim (lahko tudi prehitro) razočarani.
Spomnim se, da sva imela s prodajalcem Toyote kar mini debato o tem, kako bi se dalo hrup tistega yarisevega motorja bolj zadušiti, pa prišla do sklepa, da je zaradi (brezveznih) gramov CO2 pomemben vsak kilogram mase avta, in se tudi z zvočno izolacijo/izboljšanjem izpušnega sistema špara...
Preprosto takšnega obnašanja avta večina voznikov ni vajena, zato so nad njim (lahko tudi prehitro) razočarani.
WizzardOfOZ ::
Imam avto srednjega razreda (nad 1500kg) in z majhnim motorjem (1600ccm in 114KM), pa pri speljevanju s križišča ne gre nad 3000 obratov, če normalno speljujem in sem v koloni z drugimi. Pa še to ko dosežeš željeno hitrost, hitro pade.
Tako da ne vem al so malčki res tako neizolirani (ampak potem je problem ne glede na menjalnik), al pa je problem bolj ko ne v desni nogi voznika.
Ne rabiš več toliko pohodit gasa, kot pri ročnem ali staren avtomatiku, da se ta avto sedaj kam premakne.
Tako da ne vem al so malčki res tako neizolirani (ampak potem je problem ne glede na menjalnik), al pa je problem bolj ko ne v desni nogi voznika.
Ne rabiš več toliko pohodit gasa, kot pri ročnem ali staren avtomatiku, da se ta avto sedaj kam premakne.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
AvtoR ::
Jaz nimam 4000 obratov če grem v vrhniški klanec 140km/h. Je treba imet malo občutka v nogi, če gredo obrati previsoko, malenkost odvzameš gas, pa si še vedno divolj hiter brez pretirano visokih obratov.
Blinder ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa sej CVT deluje enako. Ko ga pohodiš se zadere. V čem je torej problem?
Tle se pa že delaš idiota.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
tony1 ::
"Tako da ne vem al so malčki res tako neizolirani (ampak potem je problem ne glede na menjalnik)"
Drži do neke mere. Primer je Hyundai i10 z 1.2 motorjem: motor je od zunaj slišati zelo dobro zadušen, ker je 4-cilinder se ga v prostem teku zunaj skoraj ne sliši.
Če pa malo bolj pohodiš gas, je v kabini že pri 2500 RPM občutno bolj glasen. Z ročnim menjalnikom se da (zmerno) voziti, da tega skoraj nikoli ne poslušaš, s CVTjem v kombinaciji s takim motorjem pa mnogo teže...
Drži do neke mere. Primer je Hyundai i10 z 1.2 motorjem: motor je od zunaj slišati zelo dobro zadušen, ker je 4-cilinder se ga v prostem teku zunaj skoraj ne sliši.
Če pa malo bolj pohodiš gas, je v kabini že pri 2500 RPM občutno bolj glasen. Z ročnim menjalnikom se da (zmerno) voziti, da tega skoraj nikoli ne poslušaš, s CVTjem v kombinaciji s takim motorjem pa mnogo teže...
WizzardOfOZ ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Pa sej CVT deluje enako. Ko ga pohodiš se zadere. V čem je torej problem?
Tle se pa že delaš idiota.
Avto s CVT se konkretno drugače obnaša kot avto z ročnim menjalnikom. In da je treba biti predvsem miren z gasom in previden, ker avto že pri 3000 obratih dobro pospešuje, čutiš pa tega ne ravno najbolje. Začutiš, ko ga bolj pohodiš. In tukaj je problem večine, ki je vozila tak avto eno ali dve vožnji. Vsi morajo čutit pospešek v hrbet, ker so tega navajeni od ročnega menjalnika. Zato pa se takim voznikom potem avto dere, ker ga sami preveč pohodijo. Ampak takim voznikom se tudi avto z ročnim menjalnikom dere. Samo slišijo ga več ne, ker so se tega navadili.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
WizzardOfOZ ::
Z ročnim menjalnikom se da (zmerno) voziti, da tega skoraj nikoli ne poslušaš, s CVTjem v kombinaciji s takim motorjem pa mnogo teže...
Lahko razložiš zakaj? Ker ravno tega ne verjamem.
Sem namreč sprobal cvt vs ročni (isti model avta, isti motor, razlika je samo v menjalniku), ko sem za ženo kupoval avto, ker sva mislila enak model kupit, samo z ročnim menjalnikom. Pri konstantni hitrosti (torej enakomerna vožnja) ima CVT nižje obrate motorja, kar pomeni bolj tiho vožnjo.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
l0g1t3ch ::
Danes sem gledal malo kako se spreminjajo obrati pri različnih pogojih na cesti.
Tempomat nastavljen na 65mph
- ravnina ~1800rpm
- klanec dol, pade tudi na vsega ~1300rpm
- klanec gor, največ kar sem videl nekje ~2700rpm
95% časa dela prov super. ga pa občasno zmede kaka hitra spremeba naklona ali pa če zavira zaradi radarskega tempomata in potem pospešuje nazaj. Takrat se občasno zgodi da nabije na 3500 in potem spusti obrate in spet nabije, potem pa ulovi nekaj kar mu je optimum.
Ampak verjetno bi se to dalo popeglat z malo boljš logiko kontrolne enote.
En primer je bil ko je šla cesta navzgor kot neke "stopnice" kjer se je hitro menjalo položni in bolj strm del in oba zelo kratka. Motor pa je skakal gor dol za kakih 700 ali 800rpm.
Slišalo se je kot da bi tapkal gas.
En primer je bil ko je šla cesta navzgor kot neke "stopnice" kjer se je hitro menjalo položni in bolj strm del in oba zelo kratka. Motor pa je skakal gor dol za kakih 700 ali 800rpm.
Slišalo se je kot da bi tapkal gas.
Tempomat nastavljen na 65mph
- ravnina ~1800rpm
- klanec dol, pade tudi na vsega ~1300rpm
- klanec gor, največ kar sem videl nekje ~2700rpm
95% časa dela prov super. ga pa občasno zmede kaka hitra spremeba naklona ali pa če zavira zaradi radarskega tempomata in potem pospešuje nazaj. Takrat se občasno zgodi da nabije na 3500 in potem spusti obrate in spet nabije, potem pa ulovi nekaj kar mu je optimum.
Ampak verjetno bi se to dalo popeglat z malo boljš logiko kontrolne enote.
En primer je bil ko je šla cesta navzgor kot neke "stopnice" kjer se je hitro menjalo položni in bolj strm del in oba zelo kratka. Motor pa je skakal gor dol za kakih 700 ali 800rpm.
Slišalo se je kot da bi tapkal gas.
En primer je bil ko je šla cesta navzgor kot neke "stopnice" kjer se je hitro menjalo položni in bolj strm del in oba zelo kratka. Motor pa je skakal gor dol za kakih 700 ali 800rpm.
Slišalo se je kot da bi tapkal gas.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
J.McLane ::
Po kalncu dol je verjetno zaviral z motorjem zato višji obrati. Kater motor in menjalnik je bil to in zakaj pišeš v MPH, a si to gledal na YouTube?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
wcpapir ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Z ročnim menjalnikom se da (zmerno) voziti, da tega skoraj nikoli ne poslušaš, s CVTjem v kombinaciji s takim motorjem pa mnogo teže...
Lahko razložiš zakaj? Ker ravno tega ne verjamem.
Sem namreč sprobal cvt vs ročni (isti model avta, isti motor, razlika je samo v menjalniku), ko sem za ženo kupoval avto, ker sva mislila enak model kupit, samo z ročnim menjalnikom. Pri konstantni hitrosti (torej enakomerna vožnja) ima CVT nižje obrate motorja, kar pomeni bolj tiho vožnjo.
Tako je moj a4 b8.5 je imel pri 400.000 še prvo turbino in vse ostale dele, vse komponente avta zdržijo neprimerno dlje kot pri ročnem, pa ne govorim, da pri ročnem turbina ne zdrži 400,500.000 ampak pri cvt je pač dosti manj šokov na obratih motorja in posledično turbini. V času mojega lastništva med normalno vožnjo nevem če je doživel 4000rpm, pa smo hodili tudi v hribe in smučat z njim. 90% časa je bil na 1800 obratov, glede udobja so ti menjalniki topčina.
tony1 ::
Ni smiselno mešati CVTja v malčkih za 14 jurjev in z NA motorjem ter turbinskega motorja v višjem srednjem razredu z vsaj 2 litra prostornine
Za problematiko "z avtom pridejo zraven še glušniki" ni pomembna enakomerna vožnja, pač pa pospeševanje, čeprav nedirkaško. Normalno pospeševanje v tekočem prometu. Obenem opozarjam, da gotovo pišeš o avtu s turbino...
WizzardOfOZ je izjavil:
Z ročnim menjalnikom se da (zmerno) voziti, da tega skoraj nikoli ne poslušaš, s CVTjem v kombinaciji s takim motorjem pa mnogo teže...
Lahko razložiš zakaj? Ker ravno tega ne verjamem.
Sem namreč sprobal cvt vs ročni (isti model avta, isti motor, razlika je samo v menjalniku), ko sem za ženo kupoval avto, ker sva mislila enak model kupit, samo z ročnim menjalnikom. Pri konstantni hitrosti (torej enakomerna vožnja) ima CVT nižje obrate motorja, kar pomeni bolj tiho vožnjo.
Za problematiko "z avtom pridejo zraven še glušniki" ni pomembna enakomerna vožnja, pač pa pospeševanje, čeprav nedirkaško. Normalno pospeševanje v tekočem prometu. Obenem opozarjam, da gotovo pišeš o avtu s turbino...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: tony1 ()
DamijanD ::
wcpapir ::
Ni smiselno mešati CVTja v malčkih za 14 jurjev in z NA motorjem ter turbinskega motorja v višjem srednjem razredu z vsaj 2 litra prostornine ;((
Vrjamem, ravno sem mislil pripomnit ko je nekdo omenjal da ne moreš biti v JAZZu srečen s CVT, sem imel manual pa lahko rečem, da v JAZZu ne moreš biti srečen v nobenem primeru, razen da imaš k20 swap motorja ali pa da ti ga bjonda vleče.
l0g1t3ch ::
Po kalncu dol je verjetno zaviral z motorjem zato višji obrati. Kater motor in menjalnik je bil to in zakaj pišeš v MPH, a si to gledal na YouTube?
Sej niso višji po klancu dol, padejo na vsega ~1300.
Nissan altima, 2.5L.
Trenutni rentacar ki ga vozim.
P.S. En lokalec je razlagal da so ti jatco cvt-ji največji krš in da poteka več skupinskih tožb proti Nissanu.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: l0g1t3ch ()
WizzardOfOZ ::
Ni smiselno mešati CVTja v malčkih za 14 jurjev in z NA motorjem ter turbinskega motorja v višjem srednjem razredu z vsaj 2 litra prostornine
WizzardOfOZ je izjavil:
Z ročnim menjalnikom se da (zmerno) voziti, da tega skoraj nikoli ne poslušaš, s CVTjem v kombinaciji s takim motorjem pa mnogo teže...
Lahko razložiš zakaj? Ker ravno tega ne verjamem.
Sem namreč sprobal cvt vs ročni (isti model avta, isti motor, razlika je samo v menjalniku), ko sem za ženo kupoval avto, ker sva mislila enak model kupit, samo z ročnim menjalnikom. Pri konstantni hitrosti (torej enakomerna vožnja) ima CVT nižje obrate motorja, kar pomeni bolj tiho vožnjo.
Za problematiko "z avtom pridejo zraven še glušniki" ni pomembna enakomerna vožnja, pač pa pospeševanje, čeprav nedirkaško. Normalno pospeševanje v tekočem prometu. Obenem opozarjam, da gotovo pišeš o avtu s turbino...
Ne, pišem o 1.5 tone težkem avtu srednjega razreda s 1600ccm in 114KM. Avto je brez turbine.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
tony1 ::
Slabih 500 kil težji od yarisa ali jazza, torej boljši avto z mnogo več zvočne izolacije. Nekje se to mora poznati.
J.McLane ::
Veliko dodatnih kil pade na AWD, pa Subiji nikoli niso bili znani po lahkih materialih. Zvočna izolacija XV je bolj za en drek.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15415 (12057) | WizzardOfOZ |
» | majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9179 (7850) | Utk |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44882 (40870) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58267 (50877) | SuperVeloce |