Forum » Na cesti » Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
jype ::
Uh, to je kompliciran. Obstaja boljši:
NuVinci Continuously Variable Transmission @ Wikipedia
Pa še ročka je totalno huda:
NuVinci Continuously Variable Transmission @ Wikipedia
Pa še ročka je totalno huda:
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
IL_DIAVOLO je izjavil:
Če že kaj, potem e-bike. Ena bolj pametnih inovacij.Ja, to smo iznašli zato, da boste tudi invalidi lahko uživali na svežem zraku.
Utk ::
Niti na ročnem menjalniku lahko ne čutiš pretikanja, čutiš pa spremembo v pospešku ko pretakne. Če je ne bi (bilo), ne bi rabil niti šaltat.
Ne vem, kaj hočeš povedat. Pospešek je lahko povsem enak, če ne ženes avta v maksimum. Prestave imamo predvsem zato, da lahko vozimo avto z različnimi hitrostmi.
Normalno, da če ne pospešuješ, da ne čutiš pretikanja. Ampak, kako pa ti spelješ brez pospeševanja?
novaa ::
mi imamo doma toyoto avensis 2.0 NA bencinca 147hp in cvt
To je poezija za vozit... bolj udobne in sproščujoče zadeve še nisem vozil.
Pa imam citroena avtomatika na 8 prestav ki je tudi odličen za to kar potrebujem.
To je poezija za vozit... bolj udobne in sproščujoče zadeve še nisem vozil.
Pa imam citroena avtomatika na 8 prestav ki je tudi odličen za to kar potrebujem.
matijadmin ::
Oni so šli potem na dual clutch (Stronic), se niso več zajebavali s pokvarljivimi zadevami
To je praktično isto kot DSG. Pod isto streho sta.
Audi je tudi imel CVT in ga opustil.
Daimler tudi.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
Audi je tudi imel CVT in ga opustil.
Zato ker ga niso znal narest in je bil za en k....
Večini ga je razvil in izdeloval Jatco. Nemcem mislim, da ne, nisem pa ziher.
Subaru je tega predrugačil in skoraj edini (ob Hondi) naredil nekaj konvencionalnega, a zanesljivega in zmogljivega. S tem potisnim jermenom.
Toyotin HSD je precej drugačen, ni konvencionalen CVT.
Vrnite nam techno!
Utk ::
VW je opustil tudi verige, ker jih ni znal naredit, tudi za bmw bi bilo bolje če jih bi, japonci jih pa večinoma imajo, in nič ni slišat o njih...ampak nemci že znajo...navsezadnje imajo v predalih kup električnih avtov, ki bojo potopili teslo že pred tremi leti, samo videl jih še nihče ni niti do danes.
Raptor F16 ::
VW je opustil tudi verige, ker jih ni znal naredit, tudi za bmw bi bilo bolje če jih bi, japonci jih pa večinoma imajo, in nič ni slišat o njih...ampak nemci že znajo...navsezadnje imajo v predalih kup električnih avtov, ki bojo potopili teslo že pred tremi leti, samo videl jih še nihče ni niti do danes.
Saj menjalnikov pri VW ne delajo sami. En del pokriva ZF ampak večino pa kar japonci, če te že zanima.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Aja, dsg je japonski? Multitronic je bil japonski?
DSG za VW baje dela japonska firma. Tako sem izvedel od gostujočega prof. iz Nemčije. Ne vem katera točno. Omenjal je tudi AISIN SEIKI.
Pa saj v bistvu me niti ne preseneča. Tiste 4 glavne firme so, ki delajo menjalnike za vse... v bistvu vsi samo še razvijajo platforme, dizajn, proizvodnjo outsource-ajo in sestavljajo.
Menjalnike in motorje pomagajo razvijati ostali.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
tony1 ::
A ni DSG narejen iz PDKja, in gre za nemški produkt?
Kolikor vem Aisin ne dela dual-clutch menjalnikov, vsaj za avte ne.
Btw., kdo pa dela Powershift menjalnike?
Kolikor vem Aisin ne dela dual-clutch menjalnikov, vsaj za avte ne.
Btw., kdo pa dela Powershift menjalnike?
Raptor F16 ::
A ni DSG narejen iz PDKja, in gre za nemški produkt?
Kolikor vem Aisin ne dela dual-clutch menjalnikov, vsaj za avte ne.
Btw., kdo pa dela Powershift menjalnike?
Točnih podatkov nimam ampak bistvo povedanega je da skoraj nihče ne dela svojih menjalnikov. Oz vse kar je za rajo zihr ni "in the house" narejeno.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
IL_DIAVOLO ::
Na Kitajskem, natancneje v Dalianu jih delajo od leta 2010 dalje. Prej so jih v Nemčiji, v mestu Kassel.
Utk ::
Dsg je in-house. Kot tudi multitronic. Lahko ga štanca kdorkoli, ampak če bi bil to menjalnik od neke firme, se ne bi pojavljal samo v volkswagnih.
Barbarpapa2 ::
Pozdrav
V avtoindustriji je pogosto, da razvoj kakšne komponente izdela zunanja firma ki jo potem proizvaja za končnega kupca. Sem pred leti bil dejaven pri svetilih, kjer je situacija v veliki večini primerov taka, da končni kupec poda samo design, definicijo mehanskih & električnih vmesnikov ter zahtevnik. Vse ostalo potem naredi dobavitelj. Zelo podobno je lahko tudi pri powertrain sklopih. Pa tudi noben menjalnik se ne razvija brez specifikacij motorja, na katerega se bo "nakoplal" tako, da določeni proizvajalci delajo določene menjalnike za točno določene kupce / modele vozil. Tipično ZF Friedrichshafen razvija in dela menjalnike vedno za točno določene tipe vozil...
Lp
jože
V avtoindustriji je pogosto, da razvoj kakšne komponente izdela zunanja firma ki jo potem proizvaja za končnega kupca. Sem pred leti bil dejaven pri svetilih, kjer je situacija v veliki večini primerov taka, da končni kupec poda samo design, definicijo mehanskih & električnih vmesnikov ter zahtevnik. Vse ostalo potem naredi dobavitelj. Zelo podobno je lahko tudi pri powertrain sklopih. Pa tudi noben menjalnik se ne razvija brez specifikacij motorja, na katerega se bo "nakoplal" tako, da določeni proizvajalci delajo določene menjalnike za točno določene kupce / modele vozil. Tipično ZF Friedrichshafen razvija in dela menjalnike vedno za točno določene tipe vozil...
Lp
jože
kajetan ::
Naj še kdo reče, da ne bi rad testiral tega?
definitivno najbolj "poglobljena" razlaga Subarujevih CVTjev. Če te moti gumi efekt pač 1ali2x stisnes manualno ročko in ti da v navidezno nizjo prestavo - torej, višje obrate in gasa.
definitivno najbolj "poglobljena" razlaga Subarujevih CVTjev. Če te moti gumi efekt pač 1ali2x stisnes manualno ročko in ti da v navidezno nizjo prestavo - torej, višje obrate in gasa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: kajetan ()
;-) ::
Da malo obudimo temo. Kolega je imel A4 B6 510.000km CVT multitronik z vsemi računi in vsem, nikjer omenjeno popravilo menjalnika-sluzben avto enih slovenskih term. Tudi njemu je sel normalno vedno no pri 510.000 se je prodal. Je pa bilo vsakih 80k menjano olje.
Jaz imam A4 B8 8stopenjski cvt multitronic 270.000 samo menjave olij, upam da tako ostane, čeprav kaj se bere po internetu bi že moral umret pred 70.000.
Jaz imam A4 B8 8stopenjski cvt multitronic 270.000 samo menjave olij, upam da tako ostane, čeprav kaj se bere po internetu bi že moral umret pred 70.000.
Gambino ::
Da malo obudimo temo. Kolega je imel A4 B6 510.000km CVT multitronik z vsemi računi in vsem, nikjer omenjeno popravilo menjalnika-sluzben avto enih slovenskih term. Tudi njemu je sel normalno vedno no pri 510.000 se je prodal. Je pa bilo vsakih 80k menjano olje.
Jaz imam A4 B8 8stopenjski cvt multitronic 270.000 samo menjave olij, upam da tako ostane, čeprav kaj se bere po internetu bi že moral umret pred 70.000.
Audi je imel veliko problemov s CVT-ji, jih enostavno niso znal naredit kvalitetno tako kot japonci! Me pa zanima kdo je audiju delal CVT-je.
WizzardOfOZ ::
Ja, sami so ga delal. Pa mislim da so tudi že nehal delat. Bo sedaj samo še DSG (ki je 10x bolj kompliciran in 10x slabši).
CVT je zaradi preprostosti superioren vsem ostalim avtomatskim menjalnikom.
En dober komentar:
CVT je zaradi preprostosti superioren vsem ostalim avtomatskim menjalnikom.
En dober komentar:
The CVT is simpler and more elegant engineering than the complex DSG, and capable of infinite variation in performance, and eventually should end up developed to the point where it is the superior gearbox. It has (I think) yet to appear mated with an engine purpose built to enhance it's advantages, something like an Atkinson cycle motor. I think that the big issue that the Audi decision highlights is the philosophical divide between Asian manufacturers and the VAG Europeans, the Asians are opting for less complex and more durable long life drivetrains, and the Europeans are building complex short term sprinters. Both strategies are winning their armies of followers.
stara mama ::
Variator z verigo ni nobena nova pogruntavščina. Profesor takrat na faksu je rekel, da je audi samo prvi, ki mu je to uspelo lepo zapakirat in izolirat, da ni preveč glasno. Ampak mehanske pomankljivosti ostajajo, zato se pač ni nikoli obneslo (tako kot vanklov motor).
Medtem ko japonski CVTji imajo drugačen pristop (jermen v kombinaciji s planetnim gonilom, če se ne motim). Podoben princip kot Fendt vario.
Medtem ko japonski CVTji imajo drugačen pristop (jermen v kombinaciji s planetnim gonilom, če se ne motim). Podoben princip kot Fendt vario.
Gambino ::
stara mama je izjavil:
Variator z verigo ni nobena nova pogruntavščina. Profesor takrat na faksu je rekel, da je audi samo prvi, ki mu je to uspelo lepo zapakirat in izolirat, da ni preveč glasno. Ampak mehanske pomankljivosti ostajajo, zato se pač ni nikoli obneslo (tako kot vanklov motor).
Medtem ko japonski CVTji imajo drugačen pristop (jermen v kombinaciji s planetnim gonilom, če se ne motim). Podoben princip kot Fendt vario.
Najboljše stvari so simpl stvari in ne razni DSG-ji komplicirani in nezanesljivi!
Japonci so naredil pa super zadevo z zadnjimi eCVT-ji, tako v toyoti kot v Lexusu.
Gagarin ::
stara mama je izjavil:
Variator z verigo ni nobena nova pogruntavščina. Profesor takrat na faksu je rekel, da je audi samo prvi, ki mu je to uspelo lepo zapakirat in izolirat, da ni preveč glasno. Ampak mehanske pomankljivosti ostajajo, zato se pač ni nikoli obneslo (tako kot vanklov motor).
Medtem ko japonski CVTji imajo drugačen pristop (jermen v kombinaciji s planetnim gonilom, če se ne motim). Podoben princip kot Fendt vario.
Najboljše stvari so simpl stvari in ne razni DSG-ji komplicirani in nezanesljivi!
Japonci so naredil pa super zadevo z zadnjimi eCVT-ji, tako v toyoti kot v Lexusu.
Haters gona hate (ampak ne, ti si realist LOL)
WizzardOfOZ ::
stara mama je izjavil:
Variator z verigo ni nobena nova pogruntavščina. Profesor takrat na faksu je rekel, da je audi samo prvi, ki mu je to uspelo lepo zapakirat in izolirat, da ni preveč glasno. Ampak mehanske pomankljivosti ostajajo, zato se pač ni nikoli obneslo (tako kot vanklov motor).
Medtem ko japonski CVTji imajo drugačen pristop (jermen v kombinaciji s planetnim gonilom, če se ne motim). Podoben princip kot Fendt vario.
DAF in Volvo sta bila prva, ki sta to uporabila v svojih avtomobilih, audi je prišel mnogo kasneje (20 let kasneje).
A ni čudno, da so japonci wankla uspel spedenat, medtem ko nemci niso. Enako je s CVT-ji. Nemci so failal, medtem, ko so ga japonci spet naredili tako kot je treba.
-valvoline- ::
Da malo obudimo temo. Kolega je imel A4 B6 510.000km CVT multitronik z vsemi računi in vsem, nikjer omenjeno popravilo menjalnika-sluzben avto enih slovenskih term. Tudi njemu je sel normalno vedno no pri 510.000 se je prodal. Je pa bilo vsakih 80k menjano olje.
Jaz imam A4 B8 8stopenjski cvt multitronic 270.000 samo menjave olij, upam da tako ostane, čeprav kaj se bere po internetu bi že moral umret pred 70.000.
Za cvtje je problem mestna voznja, na AC lahko 500k brez problema.
WizzardOfOZ je izjavil:
stara mama je izjavil:
Variator z verigo ni nobena nova pogruntavščina. Profesor takrat na faksu je rekel, da je audi samo prvi, ki mu je to uspelo lepo zapakirat in izolirat, da ni preveč glasno. Ampak mehanske pomankljivosti ostajajo, zato se pač ni nikoli obneslo (tako kot vanklov motor).
Medtem ko japonski CVTji imajo drugačen pristop (jermen v kombinaciji s planetnim gonilom, če se ne motim). Podoben princip kot Fendt vario.
DAF in Volvo sta bila prva, ki sta to uporabila v svojih avtomobilih, audi je prišel mnogo kasneje (20 let kasneje).
A ni čudno, da so japonci wankla uspel spedenat, medtem ko nemci niso. Enako je s CVT-ji. Nemci so failal, medtem, ko so ga japonci spet naredili tako kot je treba.
Niso nic naredil z wanklom, ze vnaprej se je vedelo da wankel motor dead end, ne bo nikoli izpolnil eko normative, ter da je zadeva precej nezanesljiva.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
stara mama ::
WizzardOfOZ je izjavil:
DAF in Volvo sta bila prva, ki sta to uporabila v svojih avtomobilih, audi je prišel mnogo kasneje (20 let kasneje).
A ni čudno, da so japonci wankla uspel spedenat, medtem ko nemci niso. Enako je s CVT-ji. Nemci so failal, medtem, ko so ga japonci spet naredili tako kot je treba.
Ahm, zato je zdaj vankel v vsakem drugem avtu že, pa mazde RX7/RX8 še zdaj živijo s 500kkm+.....
Govorim o samem principu delovanja. DAF kolker vem je imel jermenski variator, audi multitronic je pa verižni variator. Velika razlika!
Spet toyota je pa neka kombinacija jermenskega-zobniškega menjalnika.
J.McLane ::
Nebi vedel, ker to je Audijev problem in ne problem na splošno.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
;-) ::
Ja no do zdaj vem za samo dva cvtja audija kot sem omenil en 510.000 en 270.000 oba delata, najvec se slisi na netu pripomb v zivo pa še nisem slisal nobenega...mogoce je samo e-slab menjalnik :) kot korona
Gambino ::
Ja no do zdaj vem za samo dva cvtja audija kot sem omenil en 510.000 en 270.000 oba delata, najvec se slisi na netu pripomb v zivo pa še nisem slisal nobenega...mogoce je samo e-slab menjalnik :) kot korona
Je kar znano, da so bili krš od krša te menjalniki. Jebi ga nemci ga ne znajo narest, tudi pri DSG-jih so imeli težave!
hojnikb ::
najbolj enostaven avtomatik za avtomobile je itk enosklopcni robot, ker je dejansko samo mehatronika na obicnem rocnem menjalniku. Bolj simpl k to (razn ce se gres skutrski jermenski cvt) ze skor ne gre... Je pa seveda najbolj zanic, kar se tice voznje.
#brezpodpisa
-valvoline- ::
Zadnji dsg modeli/menjalniki so izpopolnjeni do perfekcije. Ce se ne motim je poraba nizja primerjano cvtjem, pa tudi rocnim menjalnikom. Nevrjeten napredek, vedno so avtomatiki porabil kak liter do dva vec, zdaj se trend obraca. Je pa res da DSG ni klasicni avtomatik, v bistvu je bolj rocni kot avtomatski.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
;-) ::
Sem imel bmw e61 6gang staridobri ZF včasih je imel muhe in je smešno izbral prestavo, je pa prpeljal vse material za bajto domov, populilo vse grmičevje okol hiše, 60cipres...ni da ni.
Je pa res da je prestavo ko si mu malo popustil stopalko za plin.
440.000 na stevcu 120.000 zbitih po avtolog, vrjetno se kak :)
Z dsg nimam izkusenj razen da sem vozil dvakrat golfe 5gti in je za peljat super, multitronic isto ampak je stil voznje drugacen vrjetno zarad motorizacije in avta samega. Udobje tega menjalnika je res top ker nič ne prestavlja, niti ne simulira prestav.
Tudi novejsi 8gang e60 fl avt. je odlicen, sicer se prestavljanje čuti ampak tega smo itak navajeni iz ročnih.
Tiptronic a6 3.0tdi podobna zadeva prestavljanje čutiš in čuješ ampak deluje odlično.
Osebno bi se težko odločil pri nakupu novega avta kateri menjalnik izbrati, načeloma vsi zdržijo dovolj dolgo dokler imaš avto. Servis tudi ni tako strašno drag.
Cca 300€ menjava olja-redni servisi. In v najslabsem primeru do 1700-2000€ ampak to je redko...tak redko da skoraj nobeden nobenega ne pozna da bi se zgodilo.
Enostaven ali ne enostaven je vseeno kupcu avta, ker ne enega ne drugega ne popravljas sam, obnova pa vedno stane med 1000-2000€ neglede na enostavnost.
Majstri imajo pri nas monopol in nimas izbire, še pa nobenega niso poslali domov s 700€ popravila ker bi samo kak lezaj menjali, ker itak neves kar je narobe plačaš "dobro" oni pa "dobro" obnovijo ker se jim ne splača blamirat.
Je pa res da je prestavo ko si mu malo popustil stopalko za plin.
440.000 na stevcu 120.000 zbitih po avtolog, vrjetno se kak :)
Z dsg nimam izkusenj razen da sem vozil dvakrat golfe 5gti in je za peljat super, multitronic isto ampak je stil voznje drugacen vrjetno zarad motorizacije in avta samega. Udobje tega menjalnika je res top ker nič ne prestavlja, niti ne simulira prestav.
Tudi novejsi 8gang e60 fl avt. je odlicen, sicer se prestavljanje čuti ampak tega smo itak navajeni iz ročnih.
Tiptronic a6 3.0tdi podobna zadeva prestavljanje čutiš in čuješ ampak deluje odlično.
Osebno bi se težko odločil pri nakupu novega avta kateri menjalnik izbrati, načeloma vsi zdržijo dovolj dolgo dokler imaš avto. Servis tudi ni tako strašno drag.
Cca 300€ menjava olja-redni servisi. In v najslabsem primeru do 1700-2000€ ampak to je redko...tak redko da skoraj nobeden nobenega ne pozna da bi se zgodilo.
najbolj enostaven avtomatik za avtomobile je itk enosklopcni robot, ker je dejansko samo mehatronika na obicnem rocnem menjalniku. Bolj simpl k to (razn ce se gres skutrski jermenski cvt) ze skor ne gre... Je pa seveda najbolj zanic, kar se tice voznje.
Enostaven ali ne enostaven je vseeno kupcu avta, ker ne enega ne drugega ne popravljas sam, obnova pa vedno stane med 1000-2000€ neglede na enostavnost.
Majstri imajo pri nas monopol in nimas izbire, še pa nobenega niso poslali domov s 700€ popravila ker bi samo kak lezaj menjali, ker itak neves kar je narobe plačaš "dobro" oni pa "dobro" obnovijo ker se jim ne splača blamirat.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
J.McLane ::
-valvoline- je izjavil:
Zadnji dsg modeli/menjalniki so izpopolnjeni do perfekcije. Ce se ne motim je poraba nizja primerjano cvtjem, pa tudi rocnim menjalnikom. Nevrjeten napredek, vedno so avtomatiki porabil kak liter do dva vec, zdaj se trend obraca. Je pa res da DSG ni klasicni avtomatik, v bistvu je bolj rocni kot avtomatski.
Močno se motiš, DSG ni ne perfekten pri porabi, ne pri uglajenosti vožnje.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
hojnikb ::
Sem imel bmw e61 6gang staridobri ZF včasih je imel muhe in je smešno izbral prestavo, je pa prpeljal vse material za bajto domov, populilo vse grmičevje okol hiše, 60cipres...ni da ni.
Je pa res da je prestavo ko si mu malo popustil stopalko za plin.
440.000 na stevcu 120.000 zbitih po avtolog, vrjetno se kak :)
Z dsg nimam izkusenj razen da sem vozil dvakrat golfe 5gti in je za peljat super, multitronic isto ampak je stil voznje drugacen vrjetno zarad motorizacije in avta samega. Udobje tega menjalnika je res top ker nič ne prestavlja, niti ne simulira prestav.
Tudi novejsi 8gang e60 fl avt. je odlicen, sicer se prestavljanje čuti ampak tega smo itak navajeni iz ročnih.
Tiptronic a6 3.0tdi podobna zadeva prestavljanje čutiš in čuješ ampak deluje odlično.
Osebno bi se težko odločil pri nakupu novega avta kateri menjalnik izbrati, načeloma vsi zdržijo dovolj dolgo dokler imaš avto. Servis tudi ni tako strašno drag.
Cca 300€ menjava olja-redni servisi. In v najslabsem primeru do 1700-2000€ ampak to je redko...tak redko da skoraj nobeden nobenega ne pozna da bi se zgodilo.
najbolj enostaven avtomatik za avtomobile je itk enosklopcni robot, ker je dejansko samo mehatronika na obicnem rocnem menjalniku. Bolj simpl k to (razn ce se gres skutrski jermenski cvt) ze skor ne gre... Je pa seveda najbolj zanic, kar se tice voznje.
Enostaven ali ne enostaven je vseeno kupcu avta, ker ne enega ne drugega ne popravljas sam, obnova pa vedno stane med 1000-2000€ neglede na enostavnost.
Majstri imajo pri nas monopol in nimas izbire, še pa nobenega niso poslali domov s 700€ popravila ker bi samo kak lezaj menjali, ker itak neves kar je narobe plačaš "dobro" oni pa "dobro" obnovijo ker se jim ne splača blamirat.
nope, ZF8 ni e60 nikol dobil, ta je prsu sele z f serijami.
#brezpodpisa
IL_DIAVOLO ::
-valvoline- je izjavil:
Zadnji dsg modeli/menjalniki so izpopolnjeni do perfekcije. Ce se ne motim je poraba nizja primerjano cvtjem, pa tudi rocnim menjalnikom. Nevrjeten napredek, vedno so avtomatiki porabil kak liter do dva vec, zdaj se trend obraca. Je pa res da DSG ni klasicni avtomatik, v bistvu je bolj rocni kot avtomatski.
Močno se motiš, DSG ni ne perfekten pri porabi, ne pri uglajenosti vožnje.
Ni ravno za penzionersko voznjo.
;-) ::
-valvoline- je izjavil:
Zadnji dsg modeli/menjalniki so izpopolnjeni do perfekcije. Ce se ne motim je poraba nizja primerjano cvtjem, pa tudi rocnim menjalnikom. Nevrjeten napredek, vedno so avtomatiki porabil kak liter do dva vec, zdaj se trend obraca. Je pa res da DSG ni klasicni avtomatik, v bistvu je bolj rocni kot avtomatski.
Močno se motiš, DSG ni ne perfekten pri porabi, ne pri uglajenosti vožnje.
To niti ni njegov namen.
Hojnikb nikjer nisem napisal da je e60fl 8gang ZF pač pa da sem imel ZF 6gang v e61. Tisti v e60 8gang neven kateri je je pa boljši od zf iz pfl. Hitreje pretika, delovanje vandlerja se sloh ne čuti napram pfl.
Če gledamo iz vidika vožnje in udobja je res cvt tisto kar je majka, ampak ga vrjetno ni možno naredit zanesljivega za navor ki se sedaj prodaja :)
hojnikb ::
pa o kakšnem 8 gang menjalniku ti sanjaš? E60 ni mel nikol 8 prestav od nobenga proizvajalca. Največ kar si dobil, je bil SMG3 z 7 prestavami.
#brezpodpisa
J.McLane ::
Čisto enostavno se ga da narediti, prenos generator->elektromotor je točno to, bulletproof in prenese navora kolikor pač dimenzioniraš elektromotorja.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WizzardOfOZ ::
-valvoline- je izjavil:
Za cvtje je problem mestna voznja, na AC lahko 500k brez problema.
Razlog?
-valvoline- je izjavil:
Niso nic naredil z wanklom, ze vnaprej se je vedelo da wankel motor dead end, ne bo nikoli izpolnil eko normative, ter da je zadeva precej nezanesljiva.
Si se kdaj vozil z RX7? Ali RX8?
wankla bo zdej mogoče celo toyota uporabila za enega izmed svojih modelov. Pa mazda tudi še misli enega RX-a ven dat.
najbolj enostaven avtomatik za avtomobile je itk enosklopcni robot, ker je dejansko samo mehatronika na obicnem rocnem menjalniku. Bolj simpl k to (razn ce se gres skutrski jermenski cvt) ze skor ne gre... Je pa seveda najbolj zanic, kar se tice voznje.
Subaru je naredil točno to, skuterski jermenski cvt, samo "jermen" je kovinski. Zadeva deluje odlično.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
hojnikb ::
wankel nebo nikol vec motor za pogon, ker ga je enostavno ze by design tezko nardit emisijsko ustreznega. Wankel ni prakticno nic druga kot 2 takter brez cilindrov. To, da more motor kurit nekaj olja, pac ne sodi vec v cas eko ozavescenosti.
Mogoce bo kdaj kot kaksen generator.
skuterski cvt je sevedeno preecej bolj enostavna zadeva kot subarijev cvt.
Mogoce bo kdaj kot kaksen generator.
Subaru je naredil točno to, skuterski jermenski cvt, samo "jermen" je kovinski. Zadeva deluje odlično.
skuterski cvt je sevedeno preecej bolj enostavna zadeva kot subarijev cvt.
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
J.McLane ::
Wankel bo Mazda vgradila kot range extender v MX-30, no počakajmo, zaenkrat so samo govorice.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci
WizzardOfOZ ::
skuterski cvt je sevedeno preecej bolj enostavna zadeva kot subarijev cvt.
Seveda, skuterju ni treba 200Nm in več prenašat na kolesa.
Wankel bo Mazda vgradila kot range extender v MX-30, no počakajmo, zaenkrat so samo govorice.
Govori se da naj bi ga tudi toyota v novega priusa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WizzardOfOZ ()
stara mama ::
WizzardOfOZ je izjavil:
Subaru je naredil točno to, skuterski jermenski cvt, samo "jermen" je kovinski. Zadeva deluje odlično.
Kaj pa misliš, da je bil audijev multitronic? Točno to enako isto sranje. Bomo vidli, če bo na subaruju kaj boljše.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15416 (12058) | WizzardOfOZ |
» | majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9179 (7850) | Utk |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44883 (40871) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58268 (50878) | SuperVeloce |