Forum » Na cesti » Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
Zakaj se CVT ne uporablja oziroma ni razširjen?
jype ::
CVT že prek 30 let odlično deluje, samo ljudje si domišljajo, da je v tovornih vozilih in v prdulcah za po pločniku enak.
Raptor F16 ::
CVT že prek 30 let odlično deluje, samo ljudje si domišljajo, da je v tovornih vozilih in v prdulcah za po pločniku enak.
Pokaži tovorno vozilo s CVT menjalnikom.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
jype ::
Raptor F16 je izjavil:
Pokaži tovorno vozilo s CVT menjalnikom.Diesel%E2%80%93electric transmission @ Wikipedia
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
Pokaži tovorno vozilo s CVT menjalnikom.Diesel%E2%80%93electric transmission @ Wikipedia
Ok, naj ti bo.
I see the catch.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
hojnikb ::
_jermenski_ CVT spada samo v skuterje in kaka druga, lahka motorna vozila, defenitivno pa ne v avtomobile. Sploh ne takšni cvtji, ki fejkajo prestavljanje.
Je tukaj kvaliteten torque converter precej boljša izkušnja, pa še zdrži dalj kot 100kkm
Je tukaj kvaliteten torque converter precej boljša izkušnja, pa še zdrži dalj kot 100kkm
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
jype ::
Raptor F16 ::
_jermenski_ CVT spada samo v skuterje in kaka druga, lahka motorna vozilaDrži.
Tusta varianta ki si jo nalimal je planetno gonilo, če sem prav razbral?
Zadeva ima torej elektromotor montiran na en sklop stopnje na pogonu pa motor z notranjim izgorevanjem. EM z vrtenjem nosilca planetnika ali enega od sončnikov potem spreminja končno efektivno prestavo...
Ok... to je kr dope sistem.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Raptor F16 ::
Ja, tako deluje Toyotin HSD, recimo.
To je bolje. Edino krmiljenje elektromotorja mora bit verjetno umetnost zase.
Zobniški prenos je zakon kakorkoli obrneš. Torni, jermenski, verižni... ma kompaktnega sistema za velike moči ne boš videl.
Planetna gonila so iz tega stališča zakon.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
jype ::
Raptor F16 je izjavil:
Edino krmiljenje elektromotorja mora bit verjetno umetnost zase.Finta je, da so "solid state" reči vedno za več magnitud bolj trpežne od "moving parts".
Raptor F16 je izjavil:
Zobniški prenos je zakon kakorkoli obrneš. Torni, jermenski, verižni... ma kompaktnega sistema za velike moči ne boš videl.To definitivno drži, ampak saj je precej enostavno izračunat sile, ki jih morajo komponente ob specificirani moči prenest, za materiale se pa tudi ve, koliko lahko nosijo. Tudi zobniški prenos je lahko kompakten le toliko, kolikor prenese zlitina.
ziga1990 ::
Problem CVTja je da ga ljudje sovražijo, ker avto drži obrate v idealnem območju sicer se sedaj tega problema lotevajo z programiranjem umetnih perstav, da CVT simulira normalni menjalnik
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
Utk ::
Da ljudje sovražijo menjalnik, ki drži obrate v idealnem območju, je bizarno in idiotsko. Je pa res. Zame, in vse normalne, je to prednost.
ziga1990 ::
Pač EnStot nebo nikoli sprejel da je CVT boljši od Menjalnikov z fizičnimi prestavami, ker kot je bilo napisano CVT drži idealne obrate glede na zahteve
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
Utk ::
Karkoli so, niso od 1500 do 6000. Za vsako moč, ki je avto trenutno potrebuje, obstajajo točno določeni obrati pri kateri je poraba najmanjša, in cvt drži tiste obrate.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Utk ()
ziga1990 ::
za pospeševanje so tam kjer ima motor največ moči in za vzdrževanje hitrosti pa tam kjer ima motor dovolj moči, da jo vzdržuje in najmanj porabi in za razliko od menjalnikov z fizičnimi prestavami kateri majo določena prestavna razmerja CVT tega nima in je lahko vedno v idealnih obratih glede na zahteve
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ziga1990 ()
EnStot ::
Kako pa to, da avto s CVT porabi več kot avto z ročnim menjalnikom?
Kako pa to, da ima avto z ročnim menjalnikom boljše zmogljivosti kot s CVT?
Kako pa to, da ima avto z ročnim menjalnikom boljše zmogljivosti kot s CVT?
ziga1990 ::
1.) teža CVT menjalnik je težji od ročnega
2.) CVTji so ponavadi sprogramirani, da jim je priroriteta poraba in udobje
2.) CVTji so ponavadi sprogramirani, da jim je priroriteta poraba in udobje
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
Same "idealne" razlage. Torej CVT je nastavljen na večjo porabo (idealno za naftarje) in nabijanje na obrate (idealno za gluhe in nore) ?!
ziga1990 ::
Same "idealne" razlage. Torej CVT je nastavljen na večjo porabo (idealno za naftarje) in nabijanje na obrate (idealno za gluhe in nore) ?!
ker ne razumeš bom napisal še enkrat da boš razumel CVT porabi manj ker drži obrte tam kjer so najbolj idealni ampak je sam menjalnik težji od ročnega in daj pokaži mi ročni ali stopenjski menjalnik ki se ne dere ko imaš gas v podnju
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
hojnikb ::
klasični jermenski cvt je super stvar za skuterje, ker more bit zadeva skos v zgornjem delu powerbanda (da se sploh kam premakne). Za avtomobile je pa planetarni avtomatik dost bolj uporabna in trpežna zadeva. A je sploh kak avtomobilski cvt, ki ni totaln drek?
In kaj potem rečeš na toyotin "cvt" ki ima glih tako zobnike? TUt totalni drek?
Pač EnStot nebo nikoli sprejel da je CVT boljši od Menjalnikov z fizičnimi prestavami, ker kot je bilo napisano CVT drži idealne obrate glede na zahteve
In kaj potem rečeš na toyotin "cvt" ki ima glih tako zobnike? TUt totalni drek?
#brezpodpisa
Zgodovina sprememb…
- spremenil: hojnikb ()
Raptor F16 ::
Pa dajmo! Kaj so to idealni obrati?
Idealni obrati so odvisni od potrebne vlečne sile.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Raptor F16 ()
ziga1990 ::
klasični jermenski cvt je super stvar za skuterje, ker more bit zadeva skos v zgornjem delu powerbanda (da se sploh kam premakne). Za avtomobile je pa planetarni avtomatik dost bolj uporabna in trpežna zadeva. A je sploh kak avtomobilski cvt, ki ni totaln drek?
Pač EnStot nebo nikoli sprejel da je CVT boljši od Menjalnikov z fizičnimi prestavami, ker kot je bilo napisano CVT drži idealne obrate glede na zahteve
In kaj potem rečeš na toyotin "cvt" ki ima glih tako zobnike? TUt totalni drek?
Toyota ima zobnike ampak ne tako kot stopenjski menjalnik in se tudi obnaša kot CVT in meni so Toyotini eCVT zakon in naslednje leto bom svoj avto menjal za Toyotinega hibrida
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
CVT JE super stvar. Posamezne izvedbe so lahko bedne za nekoga, če je motor preslab, ali menjalnik preglasen. Ampak to ne pomeni, da ne obstajajo tudi dobre izvedbe. Ne moreš pa dat 100 konjev v passata z dsgjem in potem govorit, da je dsg zanič.
Raptor F16 ::
CVT JE super stvar. Posamezne izvedbe so lahko bedne za nekoga, če je motor preslab, ali menjalnik preglasen. Ampak to ne pomeni, da ne obstajajo tudi dobre izvedbe. Ne moreš pa dat 100 konjev v passata z dsgjem in potem govorit, da je dsg zanič.
V bistvu sem pred čipiranjem vozil 100 konjsko žalost v kombinaciji z DSG jem. Razen tega da je avtomobilu manjkalo moči se je stvar čisto super vozila.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
EnStot ::
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Raptor F16 ::
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Zato, ker mi se pogovarjamo o konceptu zveznega spreminjanja prestavnega razmerja. Kako je to izvedeno je druga stvar. Večina pozna tist sistem ala "jermen med konusnima jermenicama".
Multitronic je neizvirna nadgradnja klasičnega jermenskega CVT ja. Pri Audiju so razvili tisto lamelno verigo vse ostalo je isti qratz. Nada od inovacije. Pa še ogromen je, si ti sploh kdaj videl, kako velika je ta zadeva? Imam slikano, pa ob priliki naložim.
Še največji problem tistega multitronica je vzdrževanje, masa in omejenost z največjim navorom. Kot rečeno s ketno ne boš zobnikom konkuriral.
CVT jev je več izvedb:
-verižna
-jermenski
-hidravlični (fendt vario)
-toroidni (spet neko švoh jajco)
-planetni z elektromotorjem (to kar se vfrajuje v hibride) trenutno očitno najboljša rešitev, ki je kompaktna, poceni in praktično ne potrebuje drugega vzdrževanja kot mogoče menjavo olja.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
ziga1990 ::
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
enostavno zaradi ljudi kot si ti. Eni smo vozili take avte in vidimo prednosti
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
EnStot ::
Raptor F16 je izjavil:
...
Zato, ker mi se pogovarjamo o konceptu zveznega spreminjanja prestavnega razmerja....
He he he, saj o tem ravno govorim. Ali kot bi rekel Mujo: "Ti bi jebo al' da ne uđe."
ziga1990 ::
^^ konceptu ki so ga nekateri proizvajalci razvili, da dejansko deluje in je boljši od navadnih menjalnikov z fiksnimi prestavnimi razmerji
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
Utk ::
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
Imajo jih premium znamke, ki jim dejansko ni vseeno kaj ljudje hočejo, ker nimajo tako velikega domačega trga, ki bi pokupil vso sranje, ki ga naredijo.
Raptor F16 ::
Raptor F16 je izjavil:
...
Zato, ker mi se pogovarjamo o konceptu zveznega spreminjanja prestavnega razmerja....
He he he, saj o tem ravno govorim. Ali kot bi rekel Mujo: "Ti bi jebo al' da ne uđe."
Matr si zahojen.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
hojnikb ::
CVT JE super stvar. Posamezne izvedbe so lahko bedne za nekoga, če je motor preslab, ali menjalnik preglasen. Ampak to ne pomeni, da ne obstajajo tudi dobre izvedbe. Ne moreš pa dat 100 konjev v passata z dsgjem in potem govorit, da je dsg zanič.
edina smiselna izvedba "cvtja" je kvecjemu toyotin hds, pa se to ni klasicni cvt, ampak planetarni avtomatik, brez torque converterja.
jermenski cvtji _ne_ sodijo v avtomobile.
#brezpodpisa
matijadmin ::
_jermenski_ CVT spada samo v skuterje in kaka druga, lahka motorna vozila, defenitivno pa ne v avtomobile. Sploh ne takšni cvtji, ki fejkajo prestavljanje.
Je tukaj kvaliteten torque converter precej boljša izkušnja, pa še zdrži dalj kot 100kkm
Subarujev pushbelt celo življensko dobo avta, mimogrede.
Ja, tako deluje Toyotin HSD, recimo.
To trenutno vozim, zadnje generacije. Fina reč.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
WizzardOfOZ ::
matijadmin je izjavil:
_jermenski_ CVT spada samo v skuterje in kaka druga, lahka motorna vozila, defenitivno pa ne v avtomobile. Sploh ne takšni cvtji, ki fejkajo prestavljanje.
Je tukaj kvaliteten torque converter precej boljša izkušnja, pa še zdrži dalj kot 100kkm
Subarujev pushbelt celo življensko dobo avta, mimogrede.
Zanimivo, da za subarujeve CVT menjalnike ni previden servisni interval menjave olja (na vseh dosedanjih (ročnih in avtomatskih je bil interval 60k kilometrov) v CVT menjalniku pa naj bi olje zdržalo celotno dobo avta.
EnStot ::
No to je recept kako uničiti dober avto. Vzameš mu traktorski motor in ročni menjalnik ter pustiš samo še atmosferskega bencinca in CVT. To je novodobni Subaru, žalost od nekoč dobrega avtomobila. Gre nikamor, žre kot star pijanc in tuli kot star volk. Pa še poštene prikolce ni sposoben vleči.
Fuj CVT, fuj Subaru!
Fuj CVT, fuj Subaru!
ziga1990 ::
^^ nič skrbet vsi sodobni avtomatiki so boljši od ročnega tudi CVT je boljši.
Ryzen 1700, 16gb RAM, GTX1070, NH-D15, Bequiet Darkbase pro 900
WizzardOfOZ ::
No to je recept kako uničiti dober avto. Vzameš mu traktorski motor in ročni menjalnik ter pustiš samo še atmosferskega bencinca in CVT. To je novodobni Subaru, žalost od nekoč dobrega avtomobila. Gre nikamor, žre kot star pijanc in tuli kot star volk. Pa še poštene prikolce ni sposoben vleči.
Fuj CVT, fuj Subaru!
Nakladaš. CVT v subaruju je odličen. Večina 2.0 avtomobilov pusti daleč zadaj po pospeških, zleze marsikam po terenu, po snegu je odličen, dere se pa čisto nič. Poraba je med 5 in 6 litrov na 100km/h.
Bencinski motor je bil pa nekaj, kar je vedno delalo v primerjavi z dizlom. Samo da so ga nehal delat, da subarujev ne bodo več kmetavzi kupovali.
Dag ::
No ja, Subaru je naredil križ čez dizel, ker je bil njihov motor fail by design, ker je lomilo gredi in še kaj.
matijadmin ::
WizzardOfOZ je izjavil:
No to je recept kako uničiti dober avto. Vzameš mu traktorski motor in ročni menjalnik ter pustiš samo še atmosferskega bencinca in CVT. To je novodobni Subaru, žalost od nekoč dobrega avtomobila. Gre nikamor, žre kot star pijanc in tuli kot star volk. Pa še poštene prikolce ni sposoben vleči.
Fuj CVT, fuj Subaru!
Nakladaš. CVT v subaruju je odličen. Večina 2.0 avtomobilov pusti daleč zadaj po pospeških, zleze marsikam po terenu, po snegu je odličen, dere se pa čisto nič. Poraba je med 5 in 6 litrov na 100km/h.
Bencinski motor je bil pa nekaj, kar je vedno delalo v primerjavi z dizlom. Samo da so ga nehal delat, da subarujev ne bodo več kmetavzi kupovali.
Pri novih me moti predvsem to, da imaš na voljo z močjo kar nekoliko podhranjena vstopna modela Impreze in XV-ja. Drugače kul avto.
WizzardOfOZ je izjavil:
matijadmin je izjavil:
_jermenski_ CVT spada samo v skuterje in kaka druga, lahka motorna vozila, defenitivno pa ne v avtomobile. Sploh ne takšni cvtji, ki fejkajo prestavljanje.
Je tukaj kvaliteten torque converter precej boljša izkušnja, pa še zdrži dalj kot 100kkm
Subarujev pushbelt celo življensko dobo avta, mimogrede.
Zanimivo, da za subarujeve CVT menjalnike ni previden servisni interval menjave olja (na vseh dosedanjih (ročnih in avtomatskih je bil interval 60k kilometrov) v CVT menjalniku pa naj bi olje zdržalo celotno dobo avta.
So imeli neko težavo s tesnenjem in so hodili k vragu. Izkazalo se je, da je bila ta zelo banalna, tako da so jo tudi na že prodanih lahko odpravili in vsem podaljšali garancijo na 10 let. Nič manj zanesljivo od ročnega.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Raptor F16 ::
No to je recept kako uničiti dober avto. Vzameš mu traktorski motor in ročni menjalnik ter pustiš samo še atmosferskega bencinca in CVT. To je novodobni Subaru, žalost od nekoč dobrega avtomobila. Gre nikamor, žre kot star pijanc in tuli kot star volk. Pa še poštene prikolce ni sposoben vleči.
Fuj CVT, fuj Subaru!
Vozi fičo, komentira audi. (Ma kaj fičo, maš vsaj karto za bus?)
Grem po kokice. Take kot si ti je treba sam futrat z enovrstičnimi pripombami, da pokažete svoj poden od razumevanja in neizkušenosti.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
Gambino ::
Same "strokovne" razlage in "globoko praktične" izkušnje. Saj ste skoraj tako idealni kot slovenski politiki.
Čepraj jih sicer preziram ampak vas vseeno sprašujem: zakaj pa nemške premium znamke nimajo CVT menjalnikov? Audić je že zdavnaj opustil svoj multipraktik al' seletronic al' kuaj'že za en cvt hudič. Zakaj imajo samo "ljudski" avti CVT, premium znamke so pa na 8-10 stopenjskih sekvenčnih?
In še enkrat, pojdite in peljite te avto-skuterje, ne pa da tu teoretično nakladate kako se seksa!
Lexus uporablja CVT menjalnike, pa so po kvaliteti pred vsemi sekreti od nemcev!
Sicer pa toyotin CVT v corolli ter camry-ju TOP. Nemci se skrijejo!!!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Gambino ()
Vazelin ::
Lexus uporablja CVT menjalnike, pa so po kvaliteti pred vsemi sekreti od nemcev!
Like v vsakem testu kritizirajo smeti od CVTja
I got 99 problems but 4 usd XTZ ain't one...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Vprašanje o moci motorja (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 15416 (12058) | WizzardOfOZ |
» | majhen avto z avtomatskim menjalnikom (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9183 (7854) | Utk |
» | Najmanj problematični avtomatski menjalniki? (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 44884 (40872) | WizzardOfOZ |
» | Vsiljevanje avtomatskih menjalnikov (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 58274 (50884) | SuperVeloce |