» »

Karavan do 13.000€ - kaj predlagate?

Karavan do 13.000€ - kaj predlagate?

1
2
»

Utk ::

Ne.

Unknown_001 ::

zmaugy je izjavil:

A nima VW skupina 5 let?


Lahko doplačaš 300EUR za dodatni dve leti (podaljšana garancija)
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

dxx ::

Hehe. Pravite dacia za en drek...haha
Zraven nakupa sem dobil zastonj servise do 5 let ali 120000km. Avto je v garanciji 5 let, pa bo prej odplačan. Kvari se nič, udobje je povprečno, sedeži niso slabi, edino radio in plastika je bolj tako tako. Škripa še nič, okvar nimam. Avto je super za namen, ki ga potrebujem-dvojčka. Nič več problema z parkingom, prtljažnik dovolj velik, garancija in zastonj redni servisi. Zakaj bi kupil rabljeno prestiž znamko za isto ceno? Še en plus, ni mi škoda avta, ker je poceni in dela. Otroci lahko jejo, polivajo, skačejo not in ven....
Zame je definitivno bolj ugodna dacia. Ne narobe razumet, imam še tri "japonce" doma, mahnjen na japonce, ampak noben od njih ni bolj primeren za voziti otroke v vrtec ali iti na družinski izlet/dopust. Ko bo odplačan, pa zamenjam in avto bo še imel garancijo-dodana vrednost.

D3m ::

dxx je izjavil:

Hehe. Pravite dacia za en drek...haha
Zraven nakupa sem dobil zastonj servise do 5 let ali 120000km. Avto je v garanciji 5 let, pa bo prej odplačan. Kvari se nič, udobje je povprečno, sedeži niso slabi, edino radio in plastika je bolj tako tako. Škripa še nič, okvar nimam. Avto je super za namen, ki ga potrebujem-dvojčka. Nič več problema z parkingom, prtljažnik dovolj velik, garancija in zastonj redni servisi. Zakaj bi kupil rabljeno prestiž znamko za isto ceno? Še en plus, ni mi škoda avta, ker je poceni in dela. Otroci lahko jejo, polivajo, skačejo not in ven....
Zame je definitivno bolj ugodna dacia. Ne narobe razumet, imam še tri "japonce" doma, mahnjen na japonce, ampak noben od njih ni bolj primeren za voziti otroke v vrtec ali iti na družinski izlet/dopust. Ko bo odplačan, pa zamenjam in avto bo še imel garancijo-dodana vrednost.


Sorry. To ne obstaja.
|HP EliteBook|R5 6650U|

krneki0001 ::

120k kilometrov, ne 1.2M kilometrov!!! Drugace pa ja, to je to za ta denar.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

D3m ::

Ok bom videl konec leta, ko ima službeni Pegueot pooblaščeni servis z dvema zastonj servisoma.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Dadyy ::

Predlagam ti Mazdo6 wagon zadnji skyactive model, bencin ali dizel.
LP Damjan

tovsti55 ::

Škoda octavia Combi je zakon. Ima velik pritlažnik, je prostorna, že z kar nekaj opreme pride nova bencinarka 15, 16k€. Rabljene so pa še ceneje.

Veselinko ::

LeQuack je izjavil:

Seveda se vsi avti kvarijo, tudi Kia, samo razlika je ali imaš garancijo ali ne. Recimo meni je LED dnevna luč šla in večinoma so danes te čuči že vgrajene v celotni žaromet tako da so ga zamenjali pod garancijo, sicer pa tak žaromet pride ne vem 700€ nekaj takega. In če se ti recimo isto naredi na kakem Oplu ali Škodi brez garancije boš kaj naredil? Ali mastno plačal za nov žaromet, ali kupil kakšne Kitajske zadeve iz eBay in upal da vsaj približno delajo, ali brskal po smetiščih za rabljenimi deli? Tu pride na koncu do velikih razlik, niso to več avti kot Golf2 kjer jih je lahko vsak popravljal.

Pa točno v tem je poanta. Da lahko v primeru avta z dolgo garancijo mirno spiš in imaš stroške in težave pod nadzorom. To je pri avtih z daljšo garancijo dodana vrednost, ki se kaže tako v višji vrednosti pri prodaji rabljenega avtomobila kot pri bolj mirnem spancu. Vprašanje je pač jasno, kaj narediš, ko pride do težav? Odpelješ na servis in ti tam popravijo brezplačno, ali pač plačaš polno ceno, ker imaš preveč denarja, ali pa brskaš po odpadih in eBayu.

The Player ::

krneki0001 je izjavil:

Sej da dacia tudi 7 let. Plus tega je vzdrzevanje dacie cenejse, ker so redni servisi konkretno cenejsi od kiinih.


Ko se reče, da so servisi cenejši, kaj točno imate s tem v mislih?

Da je cenejši zato, ker so rezervni deli cenejši? Al da so cenejši, ker je ura mehanika nižja (posledično nižja plača mehanika)?

Sicer ni avto, ampak kak teden nazaj sem peljal skuter na 1. servis in na koncu ugotovil, da je v bistvu potrošni material čisto poceni. Delo je tisto, ki na koncu nabije levji delež stroškov.

S tem, da skuter ni neke prestižne znamke ala Piaggio/Yamaha, ampak neka Tajvanska znamka. Me zanima koliko dražje bi bilo delo mehanuka, če bi si recimo lastil Piaggio ali Yamaho.

Utk ::

Al da so cenejši, ker je ura mehanika nižja (posledično nižja plača mehanika)?

Haha, naivnez, placa mehanika nima nic s tem. Ura na servisu je povsod podobna in v resnici ni draga. Olje, ki ga dobis na mimovrste za 23 evrov, na servisu za 85, tu se dela razlika. Menjava olja je pol ure dela, za to nihce ne racuna vec kot 20 evrov, 60 dobijo pa not pri olju. Ali pa 20, kakor kdo, tu je razlika. Ne pa pri mehaniku, ki stane 8 ali pa 10 evrov bruto na uro.

Jaz bi z veseljem placal mehanika, ki ima 15 na uro, plus pribitek servisa kolk je je. Samo ne me potem jebat pri delih.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

The Player ::

Utk je izjavil:

Al da so cenejši, ker je ura mehanika nižja (posledično nižja plača mehanika)?

Haha, naivnez, placa mehanika nima nic s tem. Ura na servisu je povsod podobna in v resnici ni draga. Olje, ki ga dobis na mimovrste za 23 evrov, na servisu za 85, tu se dela razlika. Menjava olja je pol ure dela, za to nihce ne racuna vec kot 20 evrov, 60 dobijo pa not pri olju. Ali pa 20, kakor kdo, tu je razlika. Ne pa pri mehaniku, ki stane 8 ali pa 10 evrov bruto na uro.

Jaz bi z veseljem placal mehanika, ki ima 15 na uro, plus pribitek servisa kolk je je. Samo ne me potem jebat pri delih.


ne vem zakaj bi bil naivnež, samo na glas razmišljam.

gledam sedaj račun in je dejansko delo bilo najdražje. Za 1,5l olja (motor+menjalnik) je bilo stroška samo 15€, medtem ko delo je bilo ca 45€ (29€/h z vštetim DDV) + nekaj malenkosti (potrošni material+eko ravnanje z odpadki).

Se pravi več kot polovica je bilo samo delo. Edino, če so urne postavke nižje pri privatnikih kot pri pooblaščenih servisih, saj se mi 8€ zdi malo za takšno delo kot je servisiranje vozil.

Še enkrat vprašam:
Kaj pomeni cenejši servis? Da je delo cenejše, al da so rezervni deli toliko cenejši, da se vidi razlika v ceni s konkurenčno blagovno znamko avta?

Če so urne postavke serviserjev res podobne ne glede na znamko vozila, me zanima, če bi serviser, ki servisira Porscheje bil pripravljen delati za takšno plačilo kot nekdo, ki servisira Dachije, ki je avto za ljudske množice, medtem, ko drugi je avto za tiste, ki imajo nekaj pod palcem...Nebi rekel, ampak kaj pa jaz vem, samo na glas razmišljam.

Utk ::

Skode za 9 jurjev servisira isti clovek kot audije in porscheje za 120. To so vse ljudske znamke, mehaniki pa dobijo kolk se zmenijo, nima to nic z znamko.
Kolk pa mislis da dobi avtomehanik place?

krneki0001 ::

The Player je izjavil:

krneki0001 je izjavil:

Sej da dacia tudi 7 let. Plus tega je vzdrzevanje dacie cenejse, ker so redni servisi konkretno cenejsi od kiinih.


Ko se reče, da so servisi cenejši, kaj točno imate s tem v mislih?

Da je cenejši zato, ker so rezervni deli cenejši? Al da so cenejši, ker je ura mehanika nižja (posledično nižja plača mehanika)?


Ker imas skoraj v vsaki vasi pooblascen renaultov servis in kar nekaj dobrih servisov, kjer znajo dacio postimat. In ti ni treba iskat dobrega servisa za kio v tujini, ker ga v sloveniji ni. Menjajo cele sklope, ko kaj crkne, pa ceprav bi popravilo prislo 3 evre + delo, ker je crknil lezaj na klimi, so menjalo cel komresor, ker ne znajo zamenjat lezaja.
Da kupis kio sportage za 22 jurjev in ti morajo potem vsake pol leta podmazovat vodila mejalnika, ker drugace saltat ne mores, ni ravno pojem kvalitete. Pri 40k je odletela turbina, stalno so bili problemi z zavorami in amortizerji. Redni servis pa se noben ni prisel pod 300 evrov. To je statistika, ki je od nobenega lastnika dacie duster za 20k ne bos slisal. Ker so redni servisi okoli 120 do 150 evrov in zelo malo izrednih servisov.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

zmaugy ::

Unknown_001 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

A nima VW skupina 5 let?


Lahko doplačaš 300EUR za dodatni dve leti (podaljšana garancija)


Kolikor sem prebarl je pri VW in Škoda jamstvo 6 let. Pogoj je redno servisiranje na pooblaščenem servisu.

Unknown_001 ::

zmaugy je izjavil:

Unknown_001 je izjavil:

zmaugy je izjavil:

A nima VW skupina 5 let?


Lahko doplačaš 300EUR za dodatni dve leti (podaljšana garancija)


Kolikor sem prebarl je pri VW in Škoda jamstvo 6 let. Pogoj je redno servisiranje na pooblaščenem servisu.


Mogu bi pogledat. Jst zdele bolj mercedesa ogledujem.
Wie nennt man einen Moderator mit der Hälfte des Gehirnis ?

Begabt

krneki0001 ::

Vecina ima ze 5 let + ce redno na uradnem servisiras podaljsevanje garancije za 2 do 4 leta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

tovsti55 ::

Pri škodi imaš 4 leta jamstva, 5 in 6 leto pa je potrebno doplačati.

krneki0001 ::

Doplacilo je pa ponavadi nek nizek znesek, zaradi katerega se je brez veze sekirat in ga vzames v zakup ob nabavi novega avta.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Mavrik ::

Kaj pa to jamstvo potem sploh krije?
The truth is rarely pure and never simple.

Tralala999 ::

Sej ne rečem, samo če ti ni treba, zakaj bi imel avto 7 let...

D3m ::

Mavrik je izjavil:

Kaj pa to jamstvo potem sploh krije?


https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Your welcome, fa....!

;)
|HP EliteBook|R5 6650U|

Isotropic ::

do take kilometrin itak nima kaj dosti za crknit, če ni avto lih flop

Zgodovina sprememb…

Alfa Dog ::

Imel VW Passata 2.0 tdi letnik 2011 do pred 10 dni nazaj. Kupil rabljenega pred 4 leti, s 65 kkm.
V 4 letih naredil 165 kkm. Vedno vozil na pooblascen servis na redni servis, vedno olje s sabo.
Strosek olja cca 35 eur, cena servisa vedno med 50 in 150 eur (odvisno od filtrov ki jih menjajo).
Edini izredni servisi so bili menjava diskov in ploscic, te je naredil Vulco.

Disclaimer: to je bil moj prvi VW, sedaj vozim drugo znamko

Utk ::

D3m je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Kaj pa to jamstvo potem sploh krije?


https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Your welcome, fa....!

;)

Krije samo tisto kar ne sme ckrnit vsaj 15 let. Dihtunge, cevi, puscanja olja prakticno ne krije.

krneki0001 ::

Alfa Dog je izjavil:

Imel VW Passata 2.0 tdi letnik 2011 do pred 10 dni nazaj. Kupil rabljenega pred 4 leti, s 65 kkm.
V 4 letih naredil 165 kkm. Vedno vozil na pooblascen servis na redni servis, vedno olje s sabo.
Strosek olja cca 35 eur, cena servisa vedno med 50 in 150 eur (odvisno od filtrov ki jih menjajo).
Edini izredni servisi so bili menjava diskov in ploscic, te je naredil Vulco.

Disclaimer: to je bil moj prvi VW, sedaj vozim drugo znamko


Jaz se takim zadevam samo smejim. Namrec 65k kilometrov je zame se vedno nov avto, pri katerem vsaj naslednjih 200 do 300k nima kaj crknit. Sam sem si kupil avto z 290k, ga stestiral, ce vse deluje in se odpeljal na 10k kilometrov dolg raid cez celo evropo v maroko in nazaj. Avto se se danes vozi brez problemov, kilometrov ima pa se enkrat toliko.


Ni poanta v pokvarljivosti avta, ker se vsak avto lahko pokvari, problem je redno vzdrzevanje avtomobila, ker tega vecina ne pocne tako kot bi morala, ampak enkrat letno menja olje in filtre, ostalo bo pa tako ali tako zdrzalo do prodaje avta nekemu naivnezu. Zato je v sloveniji bolje kupiti nov avto za 10 do 15k, kot pa kupiti rabljenega, ker bos naivnez popravljal vse kar prejsnji lastnik ni menjal v vseh teh letih, ker avto itak zdrzi in ...
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

krneki0001 ::

Utk je izjavil:

D3m je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Kaj pa to jamstvo potem sploh krije?


https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Your welcome, fa....!

;)

Krije samo tisto kar ne sme ckrnit vsaj 15 let. Dihtunge, cevi, puscanja olja prakticno ne krije.


Ne drzi:
MOTOR
Motor in notranji deli (dizelski, bencinski, bencinsko/plinski motorji). Izključitve: deli, ki so podvrženi hitrejši naravni obrabi (npr. svečke, priključni kabli za svečke, potezne žice, klinasti/pasasti jermeni, cevi, filtri, hladilna tekočina in maziva).


Torej ne krije tega kar menjas na rednih servisih (olje, svecke, filtri) in to kar menjas vsakih 100k kilometrov (jermeni, hladilna tekocina). Cevi pa itak ne smejo prepereti v sedmih letih.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Alfa Dog ::

Lepo da se smejis, smeh je pol zdravja.
Moj post leti v glavnem na ceno rednih servisov. Te sem delal na 30 kkm, menjali so pa vse kar je predpisano v servisni knjizici.
Preventivno nisem nic menjal, tega se ne grem. Inzenirji iz VW pa vseeno bolj vedo kaj je potrebno menjat kot pa en nebivedu...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Alfa Dog ()

krneki0001 ::

Ja, jaz pa tudi preventivno menjam stvari na svojem avtu. In to iz razloga da se lahko vsak trenutek usedem vanj in odpeljem tudi 20k kilometrov dolgo potovanje, na katerem vem, da me avto ne pustil na cedilu. In to je razlika med vzdrzevanim in "vzdrzevanim" avtom.

Tvoj avto je pa v 165k kilometrih postal skret od skreta, ker olja ne zdrzijo 30k kilometrov in bo naivnez, ki ga je kupil imel ogromno problemov z njim. Danasnja olja zdrzijo nekje med 8 in 15k kilometrov, potem pa se unicuje masina.

Alfa Dog je izjavil:

Inzenirji iz VW pa vseeno bolj vedo kaj je potrebno menjat kot pa en nebivedu...


Inzenirji ze vedo. Marketing je tisti, ki ne ve.

Imam na avtu napisano da je menjava na 15k kilometrov, ob "zlorabljanju" avta pa na 7500km. In zanimivo, da se mestna voznja v zastojih steje med slednjo, torej povisana obraba pa zanic olje. Ljudje pa se kar na 30k menjajo, ceprav se vsak dan v guzvah vozijo.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Zgodovina sprememb…

Utk ::

krneki0001 je izjavil:

Utk je izjavil:

D3m je izjavil:

Mavrik je izjavil:

Kaj pa to jamstvo potem sploh krije?


https://www.porscheinterauto.net/f/docs...

Your welcome, fa....!

;)

Krije samo tisto kar ne sme ckrnit vsaj 15 let. Dihtunge, cevi, puscanja olja prakticno ne krije.


Ne drzi:
MOTOR
Motor in notranji deli (dizelski, bencinski, bencinsko/plinski motorji). Izključitve: deli, ki so podvrženi hitrejši naravni obrabi (npr. svečke, priključni kabli za svečke, potezne žice, klinasti/pasasti jermeni, cevi, filtri, hladilna tekočina in maziva).


Torej ne krije tega kar menjas na rednih servisih (olje, svecke, filtri) in to kar menjas vsakih 100k kilometrov (jermeni, hladilna tekocina). Cevi pa itak ne smejo prepereti v sedmih letih.

Kaj tocno ne drzi? Sej sem napisal, da krije tisto kar itak ne sme crknit 15 let, ti pa moras oponirat samo zato da oponiras. Beri se naprej za hladilni sistem, menjalnik, zavore itd, ne krije manset, tesnil, niti kablov.
Kaj potem krije od tega kar lahko pricakujes v 6 letih? Da kaksna dihtunga popusti je sigurno mozno, da menjalnik zariba pa prakticno ni.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()

krneki0001 ::

Ne oponiram zato ker bi oponiral. Napisal si dihtunge. Dihtunge na motorju, vkljucno s semeringi na gredeh, so stvar garancije, ker v tem casu ne smejo preplozat.


Novejsi menjalniki imajo kr probleme. CVT zelo zelo hitro zajamra, ce pride vlaga notri ali pa ce pregrejes olje. Ostali menjalniki pac morajo delat, ker so bolj ko ne trotlzihr.
Moras racunat, da so vcasih avtomatiki imeli 10 litrov olja notri, cvt-ji pa 2 do 3x manj, kar je kriticno v kaksnih situacijah kot je recimo dolga koloma v hrib in speljevanje ter ustavljanje vsakih 5m.

Meni je uspelo po uri voznje (sicer testnega) cvt-ja v snegu dobiti napis na ekranu, da je potrebno olje v menjalniku zamenjat, pa je bilo menjano par dni pred mojo "zlorabo" avta. Res smo se pa vozili po 30cm snega proti vrhu ene gore.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Utk ::

Te dihtunge ne smejo preplozat se veliko kasneje. Kaj pa semeringi naprej, menjalnik itd.

Diferencial
Celoten diferencial in ostali deli za prenos moči.
Izključitve:tesnila, mazivo, sponke in manšete ter
oljna tesnila.

Pa tudi pri motorju ni vsako puscanje pod garancijo. Obstajajo normativi, dajo kantico pod motor in stejejo kapljice. Moja masina od cliota pri 250 kkm je ze precej mastna, pa vseeno ni se ene kapljice spustila na tla, kaj sele da jih bi lahko stel.

Te podaljsane garancije so nateg. Niso enake tovarniski. Ce se bojis pri nekem avtu, da bo zaribal pred 150 kkm, si pa itak napacno firmo izbral.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Utk ()
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Najcenejša avtomobilska znamka za vzdrževanje.. (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8216387 (12969) starfotr
»

Manjši avto, bencin, cca. 5000 EUR (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12015748 (12105) hojnikb
»

Kupujem zanesljiv nov avto (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5915767 (9081) solatjek
»

avto za avtocesto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13827859 (23714) D3m
»

Stroški vzdrževanja Renault-Fiat-Kia (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8116921 (14801) Veselinko

Več podobnih tem