» »

Garancija rabljenega avta

Garancija rabljenega avta

mdural ::

Situacija je sledeča.
31.7. sem pri avto-dolenjka (takrat so bili v grosupljem, zdaj so pa v lavrici) kupil Mazdo6 letnik 2009. Avto je pri ogledu res dobro izgledal in razen par pikic ni bilo nič takega. Servisna knjižica je kazala, da je od prvega lastnika ki je avto redno vozil na servise. Se mi je zdelo ok, za vsak slučaj sem dokupil še pol-letno garancijo (200EUR) za vsak slučaj, dal keš in odpeljal avto.
Kaka dva tedna nazaj je pričela utripati DPF lučka na avtu in po malo brskanja sem ugotovil, da je to indikator raztegnjene verige (ne piše v navodilih, moral najti na netu). Pokličem v to avto-hišo povem stvar, mi dajo številko od servisa, s katerim imajo pogodbo, odpeljem avto tam in mi potrdijo to napako. Kličem nazaj in povejo, da je to potrošni material in ne želijo plačati (njihov edini argument). To je bilo v torek, do danes trdijo isto..

Stvar je v tem, da to NI potrošni material, ker ni nikjer nobenega servisnega intervala, kar so mi ustno potrdili tudi na Mazda Slovenija. Je rečeno, da je veriga v avtu life-time, da so sicer imeli neke vpoklice ampak je bila to tovarniška napaka. Zdaj garancija zelo jasno opiše kateri deli ne pridejo v poštev, če pa vzamemo argument, da gre za normalno obrabo pa to lahko vzamemo za katerikoli del v avtu in v tem primeru garancija sploh ne obstaja...

Zdaj z glavo skozi zid in s tožbo ne mislim iti, ker se ne splača, po drugi strani mi gre pa ta situacija zelo na jetra, ker je popolnoma nepošteno in se izigrava. ZAnima me, če je bil kdo v podobni situaciji in kaj v tem primeru sploh narediti. Strošek popravila na uradnem servisu je 1200EUR, morda bi z malo iznajdljivosti prišel na 600EUR, vsekakor ni malo.

-----

 slika1

slika1



 slika2

slika2



 slika3

slika3

  • spremenil: mdural ()

TehDucky ::

Strokovni izvedenec, ki bo povedal, da to ni potrošni material, kot ti je Mazda Slovenija povedala? Kdo pa bo to pa nimam pojma.

Sem se ravno prejšnji teden pogovarjal o tej temi s sodelavcem, 70% vseh rabljenih avtov v Sloveniji ima prevrtene kilometre (naj bi imelo - vir internet). Da je to nekak res je spoznal, ko je oče prodal Rav4 za neko primerno ceno glede na letnik, kilometre in manjše poškodbe na laku (300kkm - 4500€). Ko je bil deal sklenjen, je za foro vprašal, kaj bo naredil z avtom, pa je rekel, celega prelakirat, orenk zglancat, kakšno stvar v notranjosti zamenjat, zbit kilometre na 120-130kkm in dat na avto.net za 9000 eur.

Groza kaj vse se dogaja pri teh rabljenih.

Sicer pa sem hotel priti do tega zaključka, da preveri, zakaj je sploh veriga raztegnjena, če je life-time (pa recimo temu 250-300kkm).

Ales ::

Pri teh cifrah tožba že ni tako nesmiselna, če imaš dobro podlago. Če, to je za preverit. Saj nekaj založiš vnaprej in kar čakaš na razplet, a dobiš vse lepo povrnjeno z obrestmi.

Kinjorts ::

TehDucky je izjavil:

Strokovni izvedenec, ki bo povedal, da to ni potrošni material, kot ti je Mazda Slovenija povedala? Kdo pa bo to pa nimam pojma.

Sem se ravno prejšnji teden pogovarjal o tej temi s sodelavcem, 70% vseh rabljenih avtov v Sloveniji ima prevrtene kilometre (naj bi imelo - vir internet). Da je to nekak res je spoznal, ko je oče prodal Rav4 za neko primerno ceno glede na letnik, kilometre in manjše poškodbe na laku (300kkm - 4500EUR). Ko je bil deal sklenjen, je za foro vprašal, kaj bo naredil z avtom, pa je rekel, celega prelakirat, orenk zglancat, kakšno stvar v notranjosti zamenjat, zbit kilometre na 120-130kkm in dat na avto.net za 9000 eur.

Groza kaj vse se dogaja pri teh rabljenih.

Sicer pa sem hotel priti do tega zaključka, da preveri, zakaj je sploh veriga raztegnjena, če je life-time (pa recimo temu 250-300kkm).


Pri nobenem avtomobilu ni veriga life-time. Niti pri Subaruju >:D

Zamenjaj in vozi dalje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Kinjorts ()

jakan123 ::

To kar pri rabljenih avtih dokupiš ni garancija ampak jamstvo. In s tem jamstvom v večini primerov ne dobiš nič. Ko se lotiš brati drobni tisk potem vidiš, da večina teh jamstev ne krije skoraj nič. Meni so pri prejšnjem avtu šle šobe in ko sem šel brati kaj to jamstvo krije je bilo skoraj vse potrošni material. Na koncu so mi krili eno šobo, tri sem pa kupil. Na srečo nisem nič doplačal za jamstvo. Naslednjič ko sem kupoval avto sem potem šel raje po novega, ker se mi ni dalo več ukvarjati z nakupom rabljenega

Timurlenk ::

Tudi jaz sem najprej razmišljal o rabljenem, ampak je toliko zgodbic o slovenskem trgu rabljenih avtomobilov, da raje ne želim imeti nič s tem, razen če bi res kupoval od familije ali pa od res dobrega prijatelja - kjer točno vem, kaj se je z avtom dogajalo, kako je bil vzdrževan itd.
Sem dobil pri Meganu 5 let dodatnega jamstva zastonj, pa grem zdaj prav prebrati, kaj vse to krije haha.
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

Zgodovina sprememb…

nsa_ag3nt ::

Avto life-time pa je koliko ? 200 k km (na toliko ga oceni proizvajalec; vsaj pri avtomatikih, ki "ne potrebujejo" menjave olja je tako) ?

Verige, jermeni, filtri, ploščice, vse to je potrošni material.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Badwolff ::

imel sem Mazdo5.
DPF lučka pogosto utripa pri Mazdi, tudi v nek safe mode mi je enkrat šel avto, sredi noči sredi Italije.
ponavadi ti filter brez večjih težav prekurijo na servisu.

Timurlenk ::

bistven podatek - imel si dizla :P
Demokracija je zdej v drugem planu, to je vendar jasno.

nsa_ag3nt ::

Na (prazno) avtocesto bo treba bolj pogosto, in ne bo problemov z dpf-jem.
https://gizmodo.com/c/goodbye-big-five

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nsa_ag3nt ()

šernk ::

Strokovni izvedenec, ki bo povedal, da to ni potrošni material, kot ti je Mazda Slovenija povedala? Kdo pa bo to pa nimam pojma.


ne boš ga dobil ker veriga ni life-time. na vsakih 100k km jo je treba preverit na 200-250k km jo je treba pa zamenjat, drugače samo čakaš kdaj bo kaj narobe (in spet se boste javili tisti z 400k km brez problemov...najdejo se tudi primerki ki v 300k km ne zamenjajo olja niti 1x in nimajo problemov, da bo 95 od 100 motorjev že 3x prej ribnilo pač raje nebi)

garancije pri avtu so ravno tolk vredne kot popusti pri trgovcih. če ne pogledaš točno kaj pokriva boš se hvalil z 7 let garancije, ki ne pokriva praktično nič, ravno tako kot boš TV v petrolu kupu z 60% popusta za 600eur, a isti TV v bigbangu brez popustov stane pa 550€.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

hojnikb ::

ketne za 200k so bolj novodobni fenomen, vcasih so sle bp 500kk+
#brezpodpisa

K0l1br1 ::

Saj pri biciklih je isto. Malo bolj strm klanec, utrgaš ketno. Pa še fora, da se ketna pretegne in jo je treba zamenjati. Skupaj z zobniki. Letos sem ketno 3x utrgal in 1x zamenjal skupaj z zobniki. Pred tem 20 let nikoli. Na 6 zobnikov je bila lahko debelejša ketna, pa manjši koti, sedaj je tanjša ketna, koti pa, sploh pri 1x spredaj in 10+n zadaj, pa taki, da jo skupaj drži samo Shimanov prdc.

Markus386 ::

hojnikb je izjavil:

ketne za 200k so bolj novodobni fenomen, vcasih so sle bp 500kk+



Saj tudi zdaj grejo tolk. Avto v nemčiji naredi 400k+, pride v slovenijo, se proda z 120k, potem pa pri "200k" gre ketna, pa dpf pa turbina.

Netrunner ::

Mogoče grožnja z tožbo bi pomagala ? ... drugače pa naša sodišča so počasna in boš to zadevo reševal lep čas.
Doing nothing is very hard to do... you never know when you're finished.

Wrop ::

Če proizvajalec oglašuje, da je doba ketne doživljenska, potem to pomeni doživljenska in nič drugega. Ker prodajalec ni kooperativen, boš verjetno moral v tožbo. Komunikacija med tabo in prodajalcem naj poteka pisno. Če za to nimaš živcev, časa ali denarja, potem stisni rep med noge in popravi zadevo za tistih 600 €.

Pero_SLO ::

Ima kdo izkušnje kako je z garancijo proti prerjavenju pri VAG skupini? Lastim si namreč Škodo Octavijo combi(karavan) letnik 2012 in je pričelo rjaveti od znotraj navzven pri lučkah za tablico. Verjetno zamaka pri gumi tesnilu od zadnje šipe, ker mi je prvo crknil zadnji brisalec. Pri pooblaščenem servisu pravijo, da to ne bo šlo skozi zaradi tega, ker rjavi na stičišču dveh materialov(pločevina in lučke za tablico)...

LP

Utk ::

ne bo šlo skozi zaradi tega, ker rjavi na stičišču dveh materialov(pločevina in lučke za tablico)

Če so te že odpikali, bi lahko vsaj malo manj neumen izgovor poiskali. Kaj bo naslednjič, luna ne bo v pravem položaju?

jero_no1 ::

Če imaš potrjeno servisno knjigo mislim, da se nimajo kaj izgovarjati.
Pojdi vprašat še h kakem drugem pooblaščencu ali piši/kliči na generalnega uvoznika.

m0LN4r ::

A ni poanta rabljenega avta, da je poceni in sprejmes riziko, da bo pac treba ene par stvari menjat/popravit?
Lahko imas sreco in kot 2. lastnik ne bos veliko menjal, bo pac 3. lastnik prisel na vrsto.

Ampak roko na srce 2009, to res ni malo.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

mdural ::

Ja, poanta rabljenega avta je poceni, kar prinese tveganje. Načeloma se to tveganje ublaži z garancijo. Zdaj, da so kilometre vrteli zelo dvomim, ker sem pogledal avto, ki sem jim ga prodal v zakup pri menjavi, in je imel potem na avto.net prave kilometre. Tudi servisne knjižice se ujemajo.
V navodilih avta ni intervala za verigo, zdaj kaj se z njimi dogaja mi je vseeno, v vsakem primeru to ni potrošni material. Potem se vprašal, kaj bi garancija sploh krila, in je bil odgovor, da so to turbine, šobe itd (ampak argument s potrošnim matrialom se lahko tudi tu uporabi). Rekel mi je celo, da garancija pokriva, če bi se avto ustavil in ne bi bil več vozen, kar je neumno ker je point v tem, da se to prepreči...

DPF ima pa težave kot posledica raztegnjene verige, drugačen cikel in potem program ne deluje pravilno. Avto vozim Nm-Lj, tempomat na 2000-2200 obratih večino časa...

V glavnem, strošek bo s precej mojega dela nekje 700€, bom zagrozil s tožbo.

Če bo kdo kupoval pri njih, pa naj jim bo moja izkušnja v poduk :)

šernk ::

Ima kdo izkušnje kako je z garancijo proti prerjavenju pri VAG skupini? Lastim si namreč Škodo Octavijo combi(karavan) letnik 2012 in je pričelo rjaveti od znotraj navzven pri lučkah za tablico.

mislim da je nekdo že obrisal se pod nosom, ker je garancija na prerjavenje in ne rjavenje. Skratka imaš lahko cel avto od rje pa ne bo nič dokler ni luknje skozi.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

KAVINSKY ::

mdural je izjavil:

V navodilih avta ni intervala za verigo, zdaj kaj se z njimi dogaja mi je vseeno, v vsakem primeru to ni potrošni material.



Sklopke se ne menjuje, pa je potrošni material (in nihče ne daje garancije na njo). Tako, da ta logika ne drži vode.

m0LN4r ::

šernk je izjavil:

Ima kdo izkušnje kako je z garancijo proti prerjavenju pri VAG skupini? Lastim si namreč Škodo Octavijo combi(karavan) letnik 2012 in je pričelo rjaveti od znotraj navzven pri lučkah za tablico.

mislim da je nekdo že obrisal se pod nosom, ker je garancija na prerjavenje in ne rjavenje. Skratka imaš lahko cel avto od rje pa ne bo nič dokler ni luknje skozi.

Ni res, lahko pogledas na motor-talk, so bile rozice na novih avtih pri lakiranju spodi na vogalih haube in so vsem menjali, ce pa je bilo malo pa prelakirali havbe.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

šernk ::

Ni res, lahko pogledas na motor-talk, so bile rozice na novih avtih pri lakiranju spodi na vogalih haube in so vsem menjali, ce pa je bilo malo pa prelakirali havbe.

kaj bom gledal na xyz, če lahko pogledam prakso naših servisov?

https://www.avtomobilizem.com/forum/vie...

seveda ti pol ostane tožba, ki jo boš po mojem "strokovnem" mnenju gladko izgubil, ker pač rjavenje in prerjavenje v stroki ni ena in ista zadeva. pleh zarjevi praktično v trenutku ko pride v stik z vodo, prerjavi pa v trenutku ko konstukcijsko ne ustreza več standardom. Po domače povedano, ko ne bo več opravljal svoje naloge in se bo zlomil. Če se pa motim pa mi seveda najdite ustrezno sodno prakso v EU.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

m0LN4r ::

Nasi servisi in garancije, ne bom niti komentiral, niti ne vejo poklicat gor in se zmenit z proizvajalcem

Pelas v avstrijo k uradnemu VAG in je zgodba drugacna, bolj profesionalna

Pooblascenec v slo != uradni vag na severu,
lahko tudi za gori recem, da ni vseeno ali je pooblascenec ali uradni vw/audi, skoda
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Utk ::

m0LN4r je izjavil:

šernk je izjavil:

Ima kdo izkušnje kako je z garancijo proti prerjavenju pri VAG skupini? Lastim si namreč Škodo Octavijo combi(karavan) letnik 2012 in je pričelo rjaveti od znotraj navzven pri lučkah za tablico.

mislim da je nekdo že obrisal se pod nosom, ker je garancija na prerjavenje in ne rjavenje. Skratka imaš lahko cel avto od rje pa ne bo nič dokler ni luknje skozi.

Ni res, lahko pogledas na motor-talk, so bile rozice na novih avtih pri lakiranju spodi na vogalih haube in so vsem menjali, ce pa je bilo malo pa prelakirali havbe.

Imaš garancijo na lak in na prerjavenje, pri dobrih avtih je na lak 5 (hyundai), nekateri tudi 6-7 let, na prerjevanje je pa ponavadi 12 let, kako je pri vw pa ne vem.

m0LN4r ::

Kaj ti hocem povedat, da prinas (slo) nasplosno pooblascenci niso sposobni it garancije, ampak porivajo jamstvo in razne izgovore.
Pr revoz produktih je malce drgac, ker jih industrija podpre lokalno.

Sem imel avto od pooblascenca in od uradne avtohise, to sta dva razlicna svetova, ko pride do garancije.

Naprimer jaz sem se dogovoril za zamenjavo avta po skoraj dveh letih, ker neki zaklopoce ko se cez luknje peljes, pri vratih.
Pooblascenec se je vlekel ven in rekel, da to ni mozno popravt, so probal parkrat. Sem dva emaila poslal proizvajalcu z kopijo popravil in zadeva urejena, novembra menjavam za novega. Placam edino znucane gume in bremze ipd.

Ce je rja nastala zaradi mehanske poskodbe ala praska, voacenje, garancija odpade lahko edino pritisnes in sprovociras izredno garancijo, kjer potem krijes le del stroskov.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

LeQuack ::

m0LN4r je izjavil:

Kaj ti hocem povedat, da prinas (slo) nasplosno pooblascenci niso sposobni it garancije, ampak porivajo jamstvo in razne izgovore.
Pr revoz produktih je malce drgac, ker jih industrija podpre lokalno.

Sem imel avto od pooblascenca in od uradne avtohise, to sta dva razlicna svetova, ko pride do garancije.

Naprimer jaz sem se dogovoril za zamenjavo avta po skoraj dveh letih, ker neki zaklopoce ko se cez luknje peljes, pri vratih.
Pooblascenec se je vlekel ven in rekel, da to ni mozno popravt, so probal parkrat. Sem dva emaila poslal proizvajalcu z kopijo popravil in zadeva urejena, novembra menjavam za novega. Placam edino znucane gume in bremze ipd.

Ce je rja nastala zaradi mehanske poskodbe ala praska, voacenje, garancija odpade lahko edino pritisnes in sprovociras izredno garancijo, kjer potem krijes le del stroskov.


In katere znamke imajo dobro garancijo oz. kater avtohiše?
Quack !


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
14214728 (10410) ;-)
»

tdi ali tsi (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
16146501 (11893) hojnikb
»

Koliko je realna življenska doba vozila? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
9917335 (14125) Klemzz
»

Avto za dolge dnevne razdalje - 8.000€ (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )

Oddelek: Na cesti
38992191 (45185) TheBlueOne

Več podobnih tem