Forum » Na cesti » Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti?
Kako se kaj trenutno držijo znamke avtomobilov glede zanesljivosti?
;-) ::
Drugače sam imam zloglasnega 1.4TSI, ki baje slovi po svoji ne-zanesljivosti. Razen tega, da sem takoj ob nakupu menjal ketno in zobnike (bolj iz preventive) avto delal (Z njim naredil cca 50kkm - Ima jih 167kkm).
A, kar ketno si menjal. To je nekaj, kar se ni nikoli menjavalo preventivno. Očitno si premlad, da bi vedel, da je ketna veljala pri avtomobilih kot sinonim za kvaliteto in če se je raztegnila, se je nad 400.000 km.
Nisem poznal nobengea, ki si je lastil v 90-ih bmw-ja, da je ketno menjaval.
Tudi sedaj se ketna ne menjava ce izberes pravo motorizacijo, ne pa kafe mlincka.
530d se nekaj zbitih po avtologu. Prva veriga, prve šobe, turbo menjan lani prvič. Vse šobe brez odstopanja. Še DPF in EGR je do sedaj brez pripomb.
320d z m57 motorjem prva veriga, prve šobe, prva turbina, 200.000km že čipiran na 210KM. No tu pa je DPF rekel da ima dovolj pri 250k takrat je sel na cipiranje in egr dpf dol.
Trenutno bi izbral 5let starega 530i...ampak ta dva hudiča nočeta odpovedat.
korenje3 ::
Pri pospeških ima vlogo samo navor.
No, no. Da ne bo kdo tega slučajno verjel. Za pospešek je pomembna moč in ne navor. Navor rabiš, če vlečeš prikolico.
Poglej vsaj zaključek pri 11:06.
On topic: v dizajnu mission-critical sistemov se držijo načela, ki je bilo omenjeno že zgoraj: naprave, ki jih ni v avtu, se ne morejo pokvariti. Električni in nekateri hibridni avtomobili v tem smislu obetajo. Recimo hibridna toyota yaris nima turbine, uporablja planetni prenos, nima sklopke, niti ločenega starterja in nekaterih jermenov. Kako pametno je, da se bencinski motor vsakih nekaj minut prižiga in ugaša, je pa drugo vprašanje. Čas bo pokazal, v kolikšni meri je ta tehnologija res zanesljivejša.
Navor je pomemben. Zato imaš prestave v avtu.
Avto bo najbolje pospeševal pri toliko vrtljajih kjer ima največji navor.
Zato recimo CVT menjalniki držijo prestavo pri največjem navoru pri pospeševanju.
Če bi imel prestave pri navadnih menjalnikih razporejene tako, da ima v 8. prestavi pri 6000rpm maks. 130km/h bi imel bistveno večje pospeške kot pri razporeditvi zobniških razmerij za hitrosti do 250km/h.
To je seveda če zanemarimo hitrost prestavljanja. Namreč pri prvi bi moral imeti ene 6 prestav pri pospeševanju iz 0-100, pri drugi pa recimo samo 2 prestavi.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
zimurg ::
OP če te zanima statistična pokvarljivost avtov lahko preveriš tukaj
TÜV reports - cars reliability ratings http://www.anusedcar.com/
TÜV reports - cars reliability ratings http://www.anusedcar.com/
Sinclair ZX Spectrum, Zilog Z80A, 48kB, kasetofon, TV-OUT, Sinclair-Basic
;-) ::
OP če te zanima statistična pokvarljivost avtov lahko preveriš tukaj
TÜV reports - cars reliability ratings http://www.anusedcar.com/
To je tudi tako tako.
Naprimer imas nek podatek o pokvarljivosti golfa ki z njim nič ne moreš izveti. Naprimer TSIji so zelo pokvarljivi, Če bi gledal samo 1.9TDI bi bil vrjetno visoko pri zanesljivosti.
onCloud9 ::
Avto bo najbolje pospeševal pri toliko vrtljajih kjer ima največji navor.
Zato recimo CVT menjalniki držijo prestavo pri največjem navoru pri pospeševanju.
Nope. Poglej recimo ta mlinček.
Pri 6000 vrtljajih je največja moč. Motor doseže največji navor pri srednjih vrtljajih, pri velikih vrtljajih pa navor spet pade. Ta slika je sicer za drug motor, ampak oblika krivlje je podobna.
Če bi imel prestave pri navadnih menjalnikih razporejene tako, da ima v 8. prestavi pri 6000rpm maks. 130km/h bi imel bistveno večje pospeške kot pri razporeditvi zobniških razmerij za hitrosti do 250km/h.
To je seveda če zanemarimo hitrost prestavljanja. Namreč pri prvi bi moral imeti ene 6 prestav pri pospeševanju iz 0-100, pri drugi pa recimo samo 2 prestavi.
To pa drži, se strinjam.
TÜV reports - cars reliability ratings http://www.anusedcar.com/
Ja, to je eden resnejših virov statistične zanesljivosti avtomobilov. Z nekaj iskanja se da najti tudi novejše tabele. Velja pa posebej opozoriti, da zanesljivost teh avtomobilov ni bila merjena pri enakih pogojih. Avtocestni kilometri s tempomatom niso enaki mestni vožnji po luknjasti cesti s pogostim speljevanjem. Tip avtomobila pa precej korelira z režimom vožnje.
Utk ::
OP če te zanima statistična pokvarljivost avtov lahko preveriš tukaj
TÜV reports - cars reliability ratings http://www.anusedcar.com/
Popolnoma nekoristna statistika. Sploh veste kaj tu merijo?
onCloud9 ::
Je pa ena redkih raziskav s kvantitativno analizo. Kaj pa še imamo? Driver power survey je narejen na podlagi anketiranja voznikov, tako da gre za neko povprečno mnenje, pa še to ne za avtomobile, namenjene kontinentalni Evropi. Pogoste napake modelov na forumih brez številčne ocene deleža avtomobilov s to težavo pa izpadejo bolj kot baba čula, baba rekla.
korenje3 ::
Avto bo najbolje pospeševal pri toliko vrtljajih kjer ima največji navor.
Zato recimo CVT menjalniki držijo prestavo pri največjem navoru pri pospeševanju.
Nope. Poglej recimo ta mlinček.
Pri 6000 vrtljajih je največja moč. Motor doseže največji navor pri srednjih vrtljajih, pri velikih vrtljajih pa navor spet pade. Ta slika je sicer za drug motor, ampak oblika krivlje je podobna.
Če bi imel prestave pri navadnih menjalnikih razporejene tako, da ima v 8. prestavi pri 6000rpm maks. 130km/h bi imel bistveno večje pospeške kot pri razporeditvi zobniških razmerij za hitrosti do 250km/h.
To je seveda če zanemarimo hitrost prestavljanja. Namreč pri prvi bi moral imeti ene 6 prestav pri pospeševanju iz 0-100, pri drugi pa recimo samo 2 prestavi.
To pa drži, se strinjam.
TÜV reports - cars reliability ratings http://www.anusedcar.com/
Ja, to je eden resnejših virov statistične zanesljivosti avtomobilov. Z nekaj iskanja se da najti tudi novejše tabele. Velja pa posebej opozoriti, da zanesljivost teh avtomobilov ni bila merjena pri enakih pogojih. Avtocestni kilometri s tempomatom niso enaki mestni vožnji po luknjasti cesti s pogostim speljevanjem. Tip avtomobila pa precej korelira z režimom vožnje.
To je zato ker ne razumeš relacije med frekvenco vrtenja in navorom.
Z največjo hitrostjo se vrti zato da je večja končna hitrost. Verjetno je lažje vprogramirat da je stalno na max vrtljajih, kot pa da naprej dela pri 4000 in potem ko doseže terminalno hitrost začne višat vtljaje.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: korenje3 ()
Likalnik ::
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
m0LN4r ::
Ce mu zaupas, da avta ni teral hladnega pa take fore, vzem ce ne najdes nic bolsga.
Nazalost ne mores vedet, ker neves kako se je avto vozil. Ce je vozil samo po AC dolge ture v sluzbo bi ga vzel, ce pa ne pa ne.
Nazalost ne mores vedet, ker neves kako se je avto vozil. Ce je vozil samo po AC dolge ture v sluzbo bi ga vzel, ce pa ne pa ne.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
feryz ::
Saj eni imamo še ketno pri bmw-ju. Gumirano, da je tišja.
Novih avtov ne moreš hladnih goniti. Vržejo v safe mode.
Tudi na mestu ne pridejo čez 3000 obratov. Časi nažiganja avtov na borjaču, so mimo.
Novih avtov ne moreš hladnih goniti. Vržejo v safe mode.
Tudi na mestu ne pridejo čez 3000 obratov. Časi nažiganja avtov na borjaču, so mimo.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
korenje3 ::
feryz, je res da če gre ketna pri bmwju, da polomi vse ventile?
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W
mr_chai ::
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
Pojdi k mehaniku in naredita hiter test kompresije cilindrov. Potem se gor priklopi z mobitelom preko OBD2 priključka in se pelji 2 uri po AC in spremljaj temperaturo hladilne tekočine. Zamenjaj olje in ga po potrebi pošlji v analizo. Najbolj pomembno je zdravje motorja, vse ostalo np. Če je vse ok, vzami.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: mr_chai ()
Likalnik ::
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
Pojdi k mehaniku in naredita hiter test kompresije cilindrov. Potem se gor priklopi z mobitelom preko OBD2 priključka in se pelji 2 uri po AC in spremljaj temperaturo hladilne tekočine. Zamenjaj olje in ga po potrebi pošlji v analizo. Najbolj pomembno je zdravje motorja, vse ostalo np. Če je vse ok, vzami.
Hvala za pomoc in napotke…javim kaj bom zrihtal
feryz ::
Ne, ni res. Drži jih dol. Če gre, vsi jumpnejo gor.
Gre pa vse drugo.
Btw, moja je že nova, pri 100 kkm. Je bila že pretegnjena. To se meri v, kdo k... ve, milimetrih, desetinkah!?
Zamenjali so mi za dva lista A4 na avtu. Niti ne vem več, kaj vse. Bolj ali manj vse, kar je privijačeno na motor, se pravi, vse pumpe, kolektor, vse cevi, vse kable za elektroniko, polosovine, roke, kardanski zglob, vse 4 turbine, in še in še. Kot sem že pisal, pri 100 tisoč kilometrih je bilo vse, razen motorja, fuč.
Če bi še motor odprli, bi bil tudi tam verjetno pogreb. Dobro da še skupaj stoji.
Gre pa vse drugo.
Btw, moja je že nova, pri 100 kkm. Je bila že pretegnjena. To se meri v, kdo k... ve, milimetrih, desetinkah!?
Zamenjali so mi za dva lista A4 na avtu. Niti ne vem več, kaj vse. Bolj ali manj vse, kar je privijačeno na motor, se pravi, vse pumpe, kolektor, vse cevi, vse kable za elektroniko, polosovine, roke, kardanski zglob, vse 4 turbine, in še in še. Kot sem že pisal, pri 100 tisoč kilometrih je bilo vse, razen motorja, fuč.
Če bi še motor odprli, bi bil tudi tam verjetno pogreb. Dobro da še skupaj stoji.
bambam20 ::
Gre pa vse drugo.
Btw, moja je že nova, pri 100 kkm. Je bila že pretegnjena. To se meri v, kdo k... ve, milimetrih, desetinkah!?
Zamenjali so mi za dva lista A4 na avtu. Niti ne vem več, kaj vse. Bolj ali manj vse, kar je privijačeno na motor, se pravi, vse pumpe, kolektor, vse cevi, vse kable za elektroniko, polosovine, roke, kardanski zglob, vse 4 turbine, in še in še. Kot sem že pisal, pri 100 tisoč kilometrih je bilo vse, razen motorja, fuč.
Če bi še motor odprli, bi bil tudi tam verjetno pogreb. Dobro da še skupaj stoji.
To pa zato, ker nisi izbral prave motorizacije.
;-) ::
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)....
Imel eno leto B8 2011 a4 2.0tdi
Kupil sem ga za 3600 redno servisiranega, menjan vstrajnik na multitronicu in tako kot je treba. Ob nakupu je bil cudovit avto.
Prodal sem ga komaj, ze kupil sem ga z namenom prodaje a me je spremljal skoraj leto. Imel sem 1000-2000eur cenejsega od vseh ze na koncu a kupca ni bilo :)
Vsi kupci se bojijo multitronicov-upravičeno, je pa res da je zakon za vozit. Preveri če je bila menjana visokotlačna črpalka, če ni bila jo menjaj-strošek nekaj manj kot jurja, če je neboš bojo opilki zabili šobe in vse po spisku.
Meni je zacel najedat menjalnik v rikverc si moral iti v obrate da se je premikal, ko si popustil stopalko pa je skocil, naprej je delal normalno. Servis je rekel da je 2000€ stroska. Visokotlacno sem menjal tik pred katastrofo z drugo rabljeno ker ga nisem imel namena obdrzat.
Valvoline ::
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
Ma kakih 6k, to je ze 4k absoluten max, sploh ce je karavan z 300k. 2.0tdi tega letnika je 3 varijante, pumpe duse, commonrail 8v ter commonrail 16v, mislim da so CR 8v taboljsi ostalo je bl tako tako. Pumpe duse 2.0tdi do 2010 so mel tezave s pokanjem glav.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Valvoline ()
feryz ::
To pa zato, ker nisi izbral prave motorizacije.Ne, to je zato, ker naredijo avto v upanju, da ga ne bo nihče uporabljal tako, kot naj bi ga.
Večina ga res ne, vedno pa se najde par budal, ki izsesajo vse iz njega, kar lahko. In ker je takih malo, se niti ne sekirajo.
Ista fora kot giga internet, 20 kW štrom in podobno. Prodajajo s figo v žepu.
Včasih, ko me kdo drug zapelje naokrog, si mislim točno to. Ob taki vožnji, mora biti avto za večno.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
bambam20 ::
To pa zato, ker nisi izbral prave motorizacije.Ne, to je zato, ker naredijo avto v upanju, da ga ne bo nihče uporabljal tako, kot naj bi ga.
Večina ga res ne, vedno pa se najde par budal, ki izsesajo vse iz njega, kar lahko. In ker je takih malo, se niti ne sekirajo.
Ista fora kot giga internet, 20 kW štrom in podobno. Prodajajo s figo v žepu.
To je bil hec. Ker zdaj moraš pri BMW-ju že lep čas gledat, da izbereš pravi motor.
Gre pa vse drugo.
Btw, moja je že nova, pri 100 kkm. Je bila že pretegnjena. To se meri v, kdo k... ve, milimetrih, desetinkah!?
Zamenjali so mi za dva lista A4 na avtu. Niti ne vem več, kaj vse. Bolj ali manj vse, kar je privijačeno na motor, se pravi, vse pumpe, kolektor, vse cevi, vse kable za elektroniko, polosovine, roke, kardanski zglob, vse 4 turbine, in še in še. Kot sem že pisal, pri 100 tisoč kilometrih je bilo vse, razen motorja, fuč.
Pri 100.000 km zagotovo ni moralo biti vse tole fuč. Tako slabo pa ni narejen noben BMW, sploh, ker imaš ti serijo 5 ali 7?
Tole, kar ti opisuješ, bi se zgodilo , če bi imel avtomobil že konkretno čez 400.000 km.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: bambam20 ()
feryz ::
Ne, to se zgodi, ko mora avto garati.
Motor je tehnično najboljši dizel, ki je bil vgrajen v serijske avtomobile. In ga ni več.
Če kupiš avto, ki ima 400 konj, je, vsaj meni, logično, da mora vseh 400 delati ves čas. Nor bi bil, če bi jih toliko plačal in 100 uporabljal.
Ali pa plačal 150 konj in jih nucal 60. 2x na mesec pa še ostale, da koga na AC prehitim.
Sodelavec ima Mondeo 2.0 180 konj. All time poraba, okrog 130 kkm, 6,6 l/100 km.
Ko sem se jaz trajbal z enakim naokrog, sem imel 9,8 l/100 km. Tono in pol težak avto.
Zdaj imam 2 tonskega, s 400 konji, poraba pa 10,5 l/100 km. Samo za predstavo, za kakšen tehnično dovršen motor gre. Ogromno več od njega, res ogromno, poraba pa zanemarljivo višja.
Aja, govorimo o porabi, ki se jo na cestah ne da preseči. Samo še na dirkališču bi jo spravil višje. Ali pa v Nemčiji.
Motor je tehnično najboljši dizel, ki je bil vgrajen v serijske avtomobile. In ga ni več.
Če kupiš avto, ki ima 400 konj, je, vsaj meni, logično, da mora vseh 400 delati ves čas. Nor bi bil, če bi jih toliko plačal in 100 uporabljal.
Ali pa plačal 150 konj in jih nucal 60. 2x na mesec pa še ostale, da koga na AC prehitim.
Sodelavec ima Mondeo 2.0 180 konj. All time poraba, okrog 130 kkm, 6,6 l/100 km.
Ko sem se jaz trajbal z enakim naokrog, sem imel 9,8 l/100 km. Tono in pol težak avto.
Zdaj imam 2 tonskega, s 400 konji, poraba pa 10,5 l/100 km. Samo za predstavo, za kakšen tehnično dovršen motor gre. Ogromno več od njega, res ogromno, poraba pa zanemarljivo višja.
Aja, govorimo o porabi, ki se jo na cestah ne da preseči. Samo še na dirkališču bi jo spravil višje. Ali pa v Nemčiji.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: feryz ()
Raptor F16 ::
feryz, je res da če gre ketna pri bmwju, da polomi vse ventile?
Isto kot pri vsakem avtomobilu če je sinhornizacija vrtenja odmičnih gredi in ročične mimo.
Leva ... Leva ... leva desna ena dva
dexterboy ::
Bemfl is the only way to fly. Ostalo so jajca!
/s
/s
Ko ne gre več, ko se ustavi, RESET Vas spet v ritem spravi.
feryz ::
Nah. Izkazal se je kot zelo nezanesljiv. Torej bomo probali druge rešitve.
Mislim, da sem že izbral "zafiro II". Žal ga začnejo producirati šele drugo leto.
Edino če me do takrat bmw prijetno ne preseneti. V kar odkrito dvomim. Pri bmw-jih so športne samo še cene.
Mislim, da sem že izbral "zafiro II". Žal ga začnejo producirati šele drugo leto.
Edino če me do takrat bmw prijetno ne preseneti. V kar odkrito dvomim. Pri bmw-jih so športne samo še cene.
FTad ::
1. Tako kot so zgoraj povedali, je problem v elektroniki vecji, kot v mehanskem delu. Novejsi motor bo delal, ampak jebat bo zacelo vse drugo. Elektronika kontrolira vse in zaradi lovljenja emisijskega razreda, dela vse zivo.
Najbolj zanesljiv avto po domace je najbolj primitiven z cim manj elektronike, dodatkov, cim bolj enostavno vzmetenje, cim bolj simple menjalnik, jada jada. Takoj ko je zadeva bolj "udobna" je kompleksnejsa, vec sestavnih delov blablabla. Vec se lahko pokvari.
Ce nekdo pravi da je pri VW poceni plastika na vratih, pridi da ti pokazem plastiko v hyundaju. Ko ze mislis, da se ne da ceneje nardit. Haha.
Jaz bom definitivno sel nekega dne nazaj na nemski avto, sem se vozil v teh kadjarih, aurisih, novem kodiaku, kia/hyundai si trenutno lastim, saj ni slabo, ampak jesus kok stvari je pri enem "gnojfu" enostavno boljse narjenih, magari ti en kup papakov govori nekaj na pamet.
Nekaj za nekaj. Noben avto ni perfekten, ampak proizvajalci imajo zelo zelo dobre strokovnjake, ki tocno vejo zakaj stane en avto 1000eur vec, kot od konkurence. Pa naj si bo to samo zaradi tega, ker je pri konstrukciji 10kg vec zeleza in manj aluminija, manj denarja vlozenga v akustiko, aerodinamiko brisalca.
Bi pa rekel, nekako za vse proizvajalce, da se bo zdaj s korono, ker jim je tako mocno padla prodaja vsem po vrsti, zacelo tekmovanje z "neopaznim" cost reduction pri proizvodnji.
A nisi ti imel Polota?
Kekokekič ::
Drugače sam imam zloglasnega 1.4TSI, ki baje slovi po svoji ne-zanesljivosti. Razen tega, da sem takoj ob nakupu menjal ketno in zobnike (bolj iz preventive) avto delal (Z njim naredil cca 50kkm - Ima jih 167kkm).
A, kar ketno si menjal. To je nekaj, kar se ni nikoli menjavalo preventivno. Očitno si premlad, da bi vedel, da je ketna veljala pri avtomobilih kot sinonim za kvaliteto in če se je raztegnila, se je nad 400.000 km.
Nisem poznal nobengea, ki si je lastil v 90-ih bmw-ja, da je ketno menjaval.
Tudi sedaj se ketna ne menjava ce izberes pravo motorizacijo, ne pa kafe mlincka.
530d se nekaj zbitih po avtologu. Prva veriga, prve šobe, turbo menjan lani prvič. Vse šobe brez odstopanja. Še DPF in EGR je do sedaj brez pripomb.
320d z m57 motorjem prva veriga, prve šobe, prva turbina, 200.000km že čipiran na 210KM. No tu pa je DPF rekel da ima dovolj pri 250k takrat je sel na cipiranje in egr dpf dol.
Trenutno bi izbral 5let starega 530i...ampak ta dva hudiča nočeta odpovedat.
Brat je mev BMW-ja, dizla kjer je ravno tako menjal ketno. BMW je imel tud precej težav v nekaterih tipi motorjev s ketnam. S to razliko, da si moral pri BMW praktično motor odstranit od menjalnika in ga vzet vn, da si ketno lahko menjal, ker je bila tako inteligentno montirana .
Drugače pa ketno sem menjal pri mojstru, ki dopoldne dela na uradnem VW servisu popoldne pa šravfa doma. Mislm, da me menjava ni pršla kej dosti več kot bi me pršov tavelk servis pri avtu z jermenom. Menju sm jo pa preventivno, ker se je včasih zjutraj pri mrzlem motorju oglasla. Verjetno nebi blo nič hujšega, če neb menju sam se pač nisem zajebavu. Drugače je to malenkost, ker če preberete forume za 1.4TSI boste dobil idejo, da bo treba vsakih 10 dni cel motor menjat
m0LN4r ::
Tudi1. Tako kot so zgoraj povedali, je problem v elektroniki vecji, kot v mehanskem delu. Novejsi motor bo delal, ampak jebat bo zacelo vse drugo. Elektronika kontrolira vse in zaradi lovljenja emisijskega razreda, dela vse zivo.
Najbolj zanesljiv avto po domace je najbolj primitiven z cim manj elektronike, dodatkov, cim bolj enostavno vzmetenje, cim bolj simple menjalnik, jada jada. Takoj ko je zadeva bolj "udobna" je kompleksnejsa, vec sestavnih delov blablabla. Vec se lahko pokvari.
Ce nekdo pravi da je pri VW poceni plastika na vratih, pridi da ti pokazem plastiko v hyundaju. Ko ze mislis, da se ne da ceneje nardit. Haha.
Jaz bom definitivno sel nekega dne nazaj na nemski avto, sem se vozil v teh kadjarih, aurisih, novem kodiaku, kia/hyundai si trenutno lastim, saj ni slabo, ampak jesus kok stvari je pri enem "gnojfu" enostavno boljse narjenih, magari ti en kup papakov govori nekaj na pamet.
Nekaj za nekaj. Noben avto ni perfekten, ampak proizvajalci imajo zelo zelo dobre strokovnjake, ki tocno vejo zakaj stane en avto 1000eur vec, kot od konkurence. Pa naj si bo to samo zaradi tega, ker je pri konstrukciji 10kg vec zeleza in manj aluminija, manj denarja vlozenga v akustiko, aerodinamiko brisalca.
Bi pa rekel, nekako za vse proizvajalce, da se bo zdaj s korono, ker jim je tako mocno padla prodaja vsem po vrsti, zacelo tekmovanje z "neopaznim" cost reduction pri proizvodnji.
A nisi ti imel Polota?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
misticnimrk ::
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
Imam A4 karavana podoben letnik, sline, ob nakupu 220kkm, cena 4k + prepis in tehnični. Zraven sem dobil še zimske gume.
2008 je že letnik ko moraš pogledat al je CR ali PD motor. Naj ti iz knjižice pove tip motorja pa poglej po netu kaj več. Jaz imam PD (BRD tip) in na tip motorja malo cvikam kaj je z oljno pumpo, ki je na BRD tipih no.1 problem in skoraj edini. Če gre/ko gre si pa v riti. Preventivni strošek materiala je 10€ + 4h dela (vsaj).
m0LN4r ::
Stvari, kot so pumpe ipd. so potrosni deli. Kdor hoce met avto 20 let, naj ne zacne menjavati stvari v zadnjem trenutku, kot ze vse cvili in ropota.
Obstaja en tak seznam, kjer pise recimo, kaj je treba menjati in preveriti pri 90kkm, 180kkm, 220kkm itd. za vsak avto.
Ampak 99% itak ne obrne eno stran naprej, zato en primer za en model:
Obstaja en tak seznam, kjer pise recimo, kaj je treba menjati in preveriti pri 90kkm, 180kkm, 220kkm itd. za vsak avto.
Ampak 99% itak ne obrne eno stran naprej, zato en primer za en model:
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
Zgodovina sprememb…
- spremenil: m0LN4r ()
WizzardOfOZ ::
Stvari, kot so pumpe ipd. so potrosni deli. Kdor hoce met avto 20 let, naj ne zacne menjavati stvari v zadnjem trenutku, kot ze vse cvili in ropota.
Obstaja en tak seznam, kjer pise recimo, kaj je treba menjati in preveriti pri 90kkm, 180kkm, 220kkm itd. za vsak avto.
Ampak 99% itak ne obrne eno stran naprej, zato en primer za en model:
To je tisto, čemur jaz pravim redni servis. Preveriš cel avto in če vidiš že dovolj iztrošen del, ga kupiš in pri naslednjem rednem servisu zamenjaš. In potem res nimaš izrednih servisov.
Samo to je za ljudi predrago. Je lažje počakat, da crkne in potem bit par dni brez avta, ker je ta na servisu, pa pljuvat čez znamko, kok je zanič.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
feryz ::
Uuu, kako je to enostavno. V dveh letih je v računalniku v avtu zabeleženih okrog 15 servisov. Vsaj mislim. Vedno je vse menjano, kar se opazi, brezkompromisno.
Nuca ti točno nič. ko vzame hudič, vzame hudič.
Na rednem servisu preverijo točno nič.
Kot primer. Iz prtljažnih vrat je padla stran ročka na notranji strani za poteg vrat, da se ne umažeš, ko ga zapiraš.
Avto sem pripeljal na servis in dal to ročko poleg ročice menjalnika tako, da se skoraj menjati ni dalo. Kdorkoli je avto prepelaval, je ročko zgolj odložil na sopotnikov zic in jo tam pustil.
Tako delajo servisi.
Nuca ti točno nič. ko vzame hudič, vzame hudič.
Na rednem servisu preverijo točno nič.
Kot primer. Iz prtljažnih vrat je padla stran ročka na notranji strani za poteg vrat, da se ne umažeš, ko ga zapiraš.
Avto sem pripeljal na servis in dal to ročko poleg ročice menjalnika tako, da se skoraj menjati ni dalo. Kdorkoli je avto prepelaval, je ročko zgolj odložil na sopotnikov zic in jo tam pustil.
Tako delajo servisi.
WizzardOfOZ ::
Tako delajo servisi v sloveniji, ker so navajeni, da se ne dotikajo ničesar drugega, kar je stranka naročila.
Sem sam to doživel, ko sem prišel na servis in rekel glavni jermen je za menjat, pa priden po avto in so res menjali samo glavni jermen. Niti napenjalcev niti vodne pumpe in hladilne tekočine.
Zato že nekaj let delam servise sam in vedno preverim, če se mi zdi pa kaj čudno, pa grem še h kolegu na preventivnega tehničnega, kjer si vzame celo uro časa in preveri vse še on.
Sem sam to doživel, ko sem prišel na servis in rekel glavni jermen je za menjat, pa priden po avto in so res menjali samo glavni jermen. Niti napenjalcev niti vodne pumpe in hladilne tekočine.
Zato že nekaj let delam servise sam in vedno preverim, če se mi zdi pa kaj čudno, pa grem še h kolegu na preventivnega tehničnega, kjer si vzame celo uro časa in preveri vse še on.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!
misticnimrk ::
Stvari, kot so pumpe ipd. so potrosni deli. Kdor hoce met avto 20 let, naj ne zacne menjavati stvari v zadnjem trenutku, kot ze vse cvili in ropota.
Obstaja en tak seznam, kjer pise recimo, kaj je treba menjati in preveriti pri 90kkm, 180kkm, 220kkm itd. za vsak avto.
Se strinjam s tabo. Moja gre v delo pri naslednjem malem servisu, ki bo v roku meseca dni.
Pri tem niti ni za zamenjat cela pumpa, zgolj prenos na pumpo preko gredi (gred se obrabi zaradi slabega serijskega materiala).
Likalnik ::
misticnimrk je izjavil:
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
Imam A4 karavana podoben letnik, sline, ob nakupu 220kkm, cena 4k + prepis in tehnični. Zraven sem dobil še zimske gume.
2008 je že letnik ko moraš pogledat al je CR ali PD motor. Naj ti iz knjižice pove tip motorja pa poglej po netu kaj več. Jaz imam PD (BRD tip) in na tip motorja malo cvikam kaj je z oljno pumpo, ki je na BRD tipih no.1 problem in skoraj edini. Če gre/ko gre si pa v riti. Preventivni strošek materiala je 10€ + 4h dela (vsaj).
Poslal mi je racun in homologacijski kartoncek….in pod tip motorja pose CAG
Ti to kaj pove ali je PD ali CR…kot receno letnik je 2008….kolikor sem gledal naj bi bil CR od 2008 naprej…pred tem je bil pa PD…
bbbbbb2015 ::
Slovenija je premala za kak pameten bmw vzorec.
https://www.tiktok.com/@jules_95_/video...
https://www.tiktok.com/@ibaadyou/video/...
https://www.tiktok.com/@elpatronos1/vid...
https://www.tiktok.com/@albanerinlinz/v...
https://www.tiktok.com/@okxn10/video/69...
O, seveda. Samo pogledaš bmwslo forum, ki je eden največjih forumov v Sloveniji in vse možne težave in okvare, ki so jih deležni lastniki teh vozil. BMW je verjetno edina znamka v SLoveniji, ki ima zelo veliko nepooblaščenih avtomehanikov, ki servisirajo samo BMW-je in so hudo zasedeni. BMW ima res odlično vozno dinamiko, vendar zanesljiv avto to ni.
Ne mi šimfat BMW. To je ekselenten avto. Samo ni za konje, ki ga ne znajo vozit. Še manj pa za konje, ki ga ne znajo servisirat.
Najti dobrega serviserja, ki pravilno poservisira avto - je redkost. Tudi na pooblaščenih so boljkone konji. Še najbolj fino so mi ga poservisirali v Everu, v Belgiji.
bambam20 ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ne mi šimfat BMW. To je ekselenten avto.
Najti dobrega serviserja, ki pravilno poservisira avto - je redkost. Tudi na pooblaščenih so boljkone konji. Še najbolj fino so mi ga poservisirali v Everu, v Belgiji.
Bjež, bejž. Jaz ti naštejem sedajle vsaj 4-i vrhunske serviserje za BMW-je v Sloveniji.
misticnimrk ::
misticnimrk je izjavil:
Prosim za mnenje...ravno danes me je klical kolega, da prodaja audi karavan 2.0tdi, 2008letnik...meni ga da za 4500e....na avto net se prodajajo od 6.000e naprej....je prvi lastnik...servisi redno delani pri uradnem serviserju...ima pa 300k kilometrov prevozenih.
Zraven doda nove letne gume in dve sezoni rabljene zimske gume...pravkar bil narejen servis v vrednosti 600e....veliki servis (mislim, da je ketna..nism ziher je bil delan pri 250k km)
Prosim za vase izkusnje in mnenja ali lahko pricakujem pri tej starosti in pri teh kilometrih kaj drasticnega?
Imam A4 karavana podoben letnik, sline, ob nakupu 220kkm, cena 4k + prepis in tehnični. Zraven sem dobil še zimske gume.
2008 je že letnik ko moraš pogledat al je CR ali PD motor. Naj ti iz knjižice pove tip motorja pa poglej po netu kaj več. Jaz imam PD (BRD tip) in na tip motorja malo cvikam kaj je z oljno pumpo, ki je na BRD tipih no.1 problem in skoraj edini. Če gre/ko gre si pa v riti. Preventivni strošek materiala je 10€ + 4h dela (vsaj).
Poslal mi je racun in homologacijski kartoncek….in pod tip motorja pose CAG
Ti to kaj pove ali je PD ali CR…kot receno letnik je 2008….kolikor sem gledal naj bi bil CR od 2008 naprej…pred tem je bil pa PD…
https://www.torquecars.com/volkswagen/2...
Za na hitro, poglej ta link. Hiter pregled čez motorje VAG grupe Potem naprej pa, saj znas googlat.
V grobem, te lahko opozorim na to, da so to prve serije CR motorjev pri katerih se lahko kažejo 'poporodne' težave. V teh letih bi se načeloma morale že pokazat pa vseeno. Drugo, kar lahko rečem je to, da ima ta a4 enako možno napako na pumpi kot moj (according to linked site).
Aston_11 ::
misticnimrk je izjavil:
Pri tem niti ni za zamenjat cela pumpa, zgolj prenos na pumpo preko gredi (gred se obrabi zaradi slabega serijskega materiala).
Tole sem menjal na mojem BKD (se mi zdi), 2.0 140 KM letnik 2006, preventivno.
Tale os je dejansko cca premera okrog 6 mm in je 6 kotnik (kot imbus izgleda). Ko vogali postanejo ovalni, črpalka neha delat.
Glede na km (cca 240 kkm od oka) in izgled osi ne bi bilo treba menjati.
;-) ::
bbbbbb2015 je izjavil:
Ne mi šimfat BMW. To je ekselenten avto.
Najti dobrega serviserja, ki pravilno poservisira avto - je redkost. Tudi na pooblaščenih so boljkone konji. Še najbolj fino so mi ga poservisirali v Everu, v Belgiji.
Bjež, bejž. Jaz ti naštejem sedajle vsaj 4-i vrhunske serviserje za BMW-je v Sloveniji.
Škoda da si se vozil v Belgijo ker od drugot k nam vozijo v Celje k Tinu. Od drugot vozijo k nam prave masine tudi v Maribor k Kitaku ter na avtoservis Maribor. Ti trije so top za normalnega uporabnika avta skoraj predobri.
bambam20 ::
Od drugot vozijo k nam prave masine tudi v Maribor k Kitaku ter na avtoservis Maribor. Ti trije so top za normalnega uporabnika avta skoraj predobri.
"kitak" si imel v mislih https://kitehnik.si/ ?
Avtoservis maribor je tole?
https://avtoservis-mb.com/storitve/
misticnimrk ::
misticnimrk je izjavil:
Pri tem niti ni za zamenjat cela pumpa, zgolj prenos na pumpo preko gredi (gred se obrabi zaradi slabega serijskega materiala).
Tole sem menjal na mojem BKD (se mi zdi), 2.0 140 KM letnik 2006, preventivno.
Tale os je dejansko cca premera okrog 6 mm in je 6 kotnik (kot imbus izgleda). Ko vogali postanejo ovalni, črpalka neha delat.
Glede na km (cca 240 kkm od oka) in izgled osi ne bi bilo treba menjati.
Vem & sem videl tudi že 'okrogu' imbus ter uničeno pumpo. Kdorkoli je že bil je imel srečo, da je motor preživel brez hujših posledic.
;-) ::
Tako je.
To so mojstri od katerih polovicarsko popravilo/nadgradnja ne pride v poštev. Tin iz Celja je mojster svojega kova malce kontraverzen ampak kaj on naredi to se vozi se dolge km. Pri kitaku se pa itak vse vpise tudi v el. Servisno kot da je servisiran na uradnem servisu, tega privilegina tudi vsak "mojster" nima.
To so mojstri od katerih polovicarsko popravilo/nadgradnja ne pride v poštev. Tin iz Celja je mojster svojega kova malce kontraverzen ampak kaj on naredi to se vozi se dolge km. Pri kitaku se pa itak vse vpise tudi v el. Servisno kot da je servisiran na uradnem servisu, tega privilegina tudi vsak "mojster" nima.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ;-) ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Stroški vzdrževanja (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 12460 (10263) | hojnikb |
» | Nakup avtomobila! (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 21387 (15719) | Vazelin |
» | Audi vs Mercedez nakup (strani: 1 2 3 4 )Oddelek: Na cesti | 33802 (26730) | Gambino |