» »

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

NVIDIA Turing - Uvod v RTX

Temo vidijo: vsi
««
2 / 84
»»

JanBrezov ::

m0LN4r je izjavil:

Ves da popolna crna barva sploh ne obstaja, ker razen crne luknje ni materije ki vpije 100% svetlobe?


Samo za info: obstaja materija z 99,96% vpite svetlobe, imenuje se vantablack.

Ghost007 ::

Ja samo ce bo fps hit kot v hairworksu, bo jih tak večina izklopla.

AlphaMacek ::

Ta RTX al krkoli a ni bilo takoj rečeno da pride GTX 11 series ?? Ne dohajam vec nvidie :/

youPlonker ::

Bravo nvidia! Dopade se mi, da niso zaspali na lovorikah in da imajo pogum načeti zgodbo z realtime raytracingom, pa kakršnakoli že ta bo. Upam samo, da mislijo resno in da ni bilo to samo tako malo za marketing pripravljeno :)

Me ne moti, če bodo Battlefield 5 in podobni naslovi imeli porodne krče, samo da se stvari začnejo premikati k renderiranju, ki bo temeljilo bolj na naravnih zakonih in potem fotorealizem IMHO res ni več tako daleč. Meni osebno kot občasnemu gamerju na 1080p že od časa Crysis 1 grafika v igrah kar malo stagnira in pogrešam neko inovativnost (izvzemam VR), pa tudi neke nove prepoznavne ikone v računalniški grafiki (kot sta npr. očeta pogonov Quake & Unreal).

Pa lepo bi bilo, če Intel v prihodnosti vstopi na gpu bojno polje z res močnim gpu-jem, da se prekine ta endless niz ati/nvidia kartic, ker mislim da smo jih počasi že res vsi siti :)

Stokarino ::

Lepo bi bilo da AMD kaj konkurenčnega udari, ker NVIDIA postavlja cene kot se jim zahoče.

AlphaMacek ::

Stokarino je izjavil:

Lepo bi bilo da AMD kaj konkurenčnega udari, ker NVIDIA postavlja cene kot se jim zahoče.

AMD napenja mišice na procesorjih :)

D3m ::

Bodo že.
|HP EliteBook|R5 6650U|

AlphaMacek ::

D3m je izjavil:

Bodo že.

mormo priznat da je nvidia dalec pred AMD ampak bodimo optimisti :D

max00slo ::

Blue3D je izjavil:

max00slo je izjavil:

Bo mogoče kdo oddal preorder preko nvidia.de in mailbox.de?

Jaz bi rabil za firmo.

Torej boš preko firme naročil ali bi rad preko firme naročil?
Si non confectus, non reficiat.

m0LN4r ::

JanBrezov je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Ves da popolna crna barva sploh ne obstaja, ker razen crne luknje ni materije ki vpije 100% svetlobe?


Samo za info: obstaja materija z 99,96% vpite svetlobe, imenuje se vantablack.

It ain´t 99,99%

Stokarino je izjavil:

Lepo bi bilo da AMD kaj konkurenčnega udari, ker NVIDIA postavlja cene kot se jim zahoče.

Tak je to, ko je Vega64 5. oz. 6. najhitrejsi gaming gpu in tudi bo nekaj casa.
Nevem ce si AMD lahko privosci oz. je sploh zmozen, da potisne Vega64 performance v midrange 300EUR segment, je pa to edina opcija, da se Nvidiji poreze krila.

AlphaMacek je izjavil:

Stokarino je izjavil:

Lepo bi bilo da AMD kaj konkurenčnega udari, ker NVIDIA postavlja cene kot se jim zahoče.

AMD napenja mišice na procesorjih :)

Kaj pa delajo pr ATi oddelku in RTG? Pohajo?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

korenje3 ::

Te grafične bodo super za renderiranje.
V glavnem ne vem če so kaj povečali fps za isto število trikotnikov, dodali so pa raytracing motorček, ki naredi sliko bolj realno. raytracing bo torej 10x hitrejši kot pri 1080ti, kar pomeni za manj komplicirane scene real-time rendering. Dejansko sicer ni še real-time, ker ima čip t.i. umetno inteligenco, ki zmanjša število raytrace passov iz 100 na 20% za enak izgled slike, tako da šele s pomočjo te umetne inteligence doseže real-time rendering.
i9-12900k; 32GB DDR5-6000 CL36; Nvidia RTX 3080 ti;
Gigabyte Aorus z690 master; Be Quiet Dark Power 12 1000W

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: korenje3 ()

m0LN4r ::

Tako, vsaj nekdo je skapiral o cem se gre. Tudi ce je samo priblizek, je se vedno bolj natancen od napacnega, ki smo ga vajeni. V deep learningu in umetni inteligenci imamo se potencial in tudi racunska moc bo rasla v prihodnosti, ampak treba je ljudem najprej pokazat o cem se sploh gre.
Komentarji tipa, da se vse blesci itak ne pijejo vode, saj posamezniki ocitno niti v svoji okolici ne opazijo, kako svetloba vpliva na izgled objektov. Se pa pac malo pretirava, da zadeva pride bolj do izraza, vse ostalo je pa finetuning.

Zal zaenkrat se toliko racunske moci nimamo, da bi lahko furali 100% Raytracing in potem se dodajali prah in ostale oslarije na objekte. Bo pa sigurno kmalu tudi to.

Ker sem se sam ukvarjal v preteklih letih z rendriranjem, me zelo veseli, da lahko koncno v igrah dobimo vsaj nek priblizek tega. Ce lahko s pomocjo AI in DL premagamo porodniske tezave, pomanjkanja surove racunske moci z softwarom (boljsi algoritmi) in prilagojenim hardwerom, pac naj bo tako, konc koncev nima veze kako smo prisli do rezultata, ce je boljsi od prejsnjega.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

louser ::

Jutri, se pravi 20.8.2018 bodo v Kölnu ob 18:00 tudi predstavljene prve Nvidia graficne kartice za zabavo s podporo za RTX in seveda Microsoft DXR Poraja se vprasanje, zakaj nimata RTX 2080 in 2080Ti SLI konektorja ?! Se vidimo jutri :)

Zakaj, kajti DX12 je predstavil boljšo rešitev.

pegasus ::

m0LN4r je izjavil:


Kaj pa delajo pr ATi oddelku in RTG? Pohajo?
Gruntajo, kako zlimat cpu in gpu prek infinity fabrica. Pravzaprav so že zgruntali, le še na trg morajo splavit z ustrezno softversko podporo. Ko to storijo, tako intlu kot nvidii preostane samo še high end trg, večino pa bo pobral amd.

krneki0001 ::

Jutri, se pravi 20.8.2018 bodo v Kölnu ob 18:00 tudi predstavljene prve Nvidia graficne kartice za zabavo s podporo za RTX in seveda Microsoft DXR Poraja se vprasanje, zakaj nimata RTX 2080 in 2080Ti SLI konektorja ?! Se vidimo jutri :)


Ali se kaj ve, a bodo imele kaj boljši support za RemoteFX? Da se bo lažje renderiralo kr iz virtualk?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

Jarno ::

Ce lahko s pomocjo AI in DL premagamo porodniske tezave, pomanjkanja surove racunske moci z softwarom (boljsi algoritmi) in prilagojenim hardwerom, pac naj bo tako, konc koncev nima veze kako smo prisli do rezultata, ce je boljsi od prejsnjega.


But but 4k.
Žal AI in DL uporabnikom ne pomaga preveč, prej gre za večnamenski izdelek. Torej, ne gre pričakovati, da bo vsak uporabnik treniral lastne(privatne) nevronske mreže, ki bodo s časom dajale boljše rezultate. Uporabnik plača tudi tenzorska jedra, čeprav bi lahko namesto njih uporabljal več cuda jeder, teksturirnikov, rop-ov itd..
Zato "the rant" mnogih glede cene, ker bi kot prioriteto za konzumerje lahko investirali tudi v 4k capable verzijo pascala ter furali TC na profesionalnih karticah.
#65W!

PARTyZAN ::

gendale2018 ::

PARTyZAN je izjavil:


končno bomo meli janšo v igrah :))
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

Hydros ::

PARTyZAN je izjavil:




Ray tracing on point

strumf666 ::

Obstaja kak odprt RT demo? Nvidiin je zaklenjen.
Member of OC-Lab Team
http://www.oc-lab.si/

m0LN4r ::

PARTyZAN je izjavil:


Ko bi bil RT res le to... zdej pa dej se kake primere, kjer so ostale stvari RTja v ospredju ne samo reflekcija, recimo shading, GI...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

gendale2018 ::

https://www.anandtech.com/show/13261/ha...

tl;dr - niti 60 fps pri 1080p z najdražjo verzijo :))
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

meho7 ::

gendale2018 je izjavil:

https://www.anandtech.com/show/13261/ha...

tl;dr - niti 60 fps pri 1080p z najdražjo verzijo :))

jo

https://www.techradar.com/reviews/nvidi...


"Although we haven't had the chance to benchmark the card thoroughly, we did get to play multiple PC games at 4K and in excess of 60 frames per second (fps) with the RTX 2080 Ti at Nvidia's GeForce Gaming Celebration event at Gamescom 2018."

We also played a variety of other PC games that shall not be named, and saw performance run in excess of 100 fps at 4K and Ultra settings. Unfortunately, we also don't know how much power these GPUs had to draw to reach this level of performance.

Tr0n ::

meho7 ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: meho7 ()

m0LN4r ::

meho7 je izjavil:



https://blogs.nvidia.com/blog/2018/08/2...

Ain´t possible with AMDs Flagship.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

hamez66 ::

Mene predvsem zanima, kako uporabne bodo za mining. Če bodo mnogo učinkovitejše, jih bomo minerji pograbli. Kljub nižjim cenam coinov. Ampak možno, da ne bodo veliko boljše. Eth mining je predvsem odvisen od rama, za zcash, v katerem je nvidia dominirala, pa obstajajo mnogo učinkovitejše asic mašine. Ampak bi blo zanimivo spet malo brat jamranje, kako da so kartice drage in nedosegljive, ker vse pokupijo minerji. :)

Tr0n ::

Tale DLSS aka. machine learned AA bi znal bit kr cool, ce bo v praksi tole funkcioniralo.

FlyingBee ::

m0LN4r je izjavil:

Kupis dve 2070, da bos mel powag in 14g rama ane :P

2070 bo brez nvlinka

FlyingBee ::

Tr0n je izjavil:

Tale DLSS aka. machine learned AA bi znal bit kr cool, ce bo v praksi tole funkcioniralo.

Sigurno, to so le začetki, vsekakor je naredila nvidia korak v pravo smer pa tudi, če med igro ne opaziš vsega kar so hoteli prikazati, ampak tako to gre, nekdo mora nekje začeti. Glede konkurence pa je trenutno znano, da bo Vega20 še letos in to na 7nm, ampak le pro kartice, Navi pa 2019, verjetno q3.

m0LN4r ::

hamez66 je izjavil:

Mene predvsem zanima, kako uporabne bodo za mining. Če bodo mnogo učinkovitejše, jih bomo minerji pograbli. Kljub nižjim cenam coinov. Ampak možno, da ne bodo veliko boljše. Eth mining je predvsem odvisen od rama, za zcash, v katerem je nvidia dominirala, pa obstajajo mnogo učinkovitejše asic mašine. Ampak bi blo zanimivo spet malo brat jamranje, kako da so kartice drage in nedosegljive, ker vse pokupijo minerji. :)

Imam obcutek, da bi znale biti slabe za mining zaradi arhitekture...
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

gendale2018 ::

Veliko ljudi bo veselih če bojo slabe za mining

krneki0001 ::

FlyingBee je izjavil:

m0LN4r je izjavil:

Kupis dve 2070, da bos mel powag in 14g rama ane :P

2070 bo brez nvlinka



Pa 2070TI?
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

FlyingBee ::

Je ni, samo 3 so in sicer 2070, 2080 in 2080ti. Nvlink bosta imeli slednji.

krneki0001 ::

Mogoče bo pa 2070TI tudi kasneje prišla. Sej je 1070TI tudi prišla kasneje in na začetku ni bila napovedana.
Asrock X99 Extreme 4 | Intel E5-2683V4 ES | 64GB DDR4 2400MHz ECC |
Samsung 250GB M.2 | Asus 1070 TI | 850W Antec | LC Tank Buster

m0LN4r ::

krneki0001 je izjavil:

Mogoče bo pa 2070TI tudi kasneje prišla. Sej je 1070TI tudi prišla kasneje in na začetku ni bila napovedana.

No ja 970Ti pa ni obstajal. 1070Ti so izdali for lolz, ker niso meli boljsega dela oz. popestrijo ponudno Vegi56.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

FlyingBee ::

S 1070ti so strolal Vego 56.

m0LN4r ::



Yudintsev said that the developers have integrated NVIDIA RTX into their real-time Global Illumination solution and it's running at 4K with over 90 frames per second on average. They're 'super impressed' with the NVIDIA RTX ray tracing performance while using Vulkan, especially since they've only had the development hardware for three days of work.

Only reflections? Not.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

dolenc ::

Molko ne vem zakaj si ves moker.

Raytracing trenutno je en tak hibrid z obstoječo rasterizacijo, ki skrbi za pretvorbo iz 3d->2d. Tudi, če bi bil polni. In lahko bolj natančno prikaže (no ne bolj, natančno) določene stvari, ki se drugače izgubijo oz pavšalno poračunajo.

To je pa tud to :), kak odsev, senca, še kašna zadeva, ki je prekrita itd..
Super, da se počasi napreduje. Je pa to, tud to.

Mimgrede, v zadnjih par letih so se začeli v engine(in tudi špile) vgrajevati bombončki kot so "global ilumination", "physical based shading", veliko se je tudi na zvoku naredilo, ogromno na animacijah itd.. kar je prineslo opaznejšo spremembo v sliki, kot jo bo pa raytracing. Sploh na začetku. Ne glede na to, da je to holy grail za nekatere.

Gre pa v pravo smer :)

Jaz sem tko mnenja, da dok ni tehnoloških omejitev, za izvedbo vizije izdelovalca igre, je tko vseeno. Bo bottleneck, kolk dober bo špil, bolj na strani osebe.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dolenc ()

mirancar ::

a nista ravno global illumination in to rešena z raytracingom (prej z hacki, zdej pa z lahkoto, skoraj on/off gumb) ?

m0LN4r ::

Seveda je hibrid, to nam je jasno. V bistvu niti ni vazno kako pridemo do pravilnega rezultata, vazno je da pridemo cimprej. Ce je za to potrebno uporabiti bliznjice, hvala bogu ane? Meni se ne da cakat, na isti rezultat 2x vec let.
Je pa trenutno samo s tem hibridom mozno tole izvest v igrah, v kinematografiji obstaja vse to ze od casov Toasterja, Lightwave in BABILON 5, zadeve so se takrat rendrirale na mizernih resolucijah in stevilom detajlov nekaj mesecev za nekaj sekund.
GI je ze stari konj, ampak ko povezes GI z RT dobis pravilen GI, brez postavljanja pomoznih luck v sceno in barvanjem, ter z racunanjem vnaprej.

Enako velja za AO, AO lahko imamo ze zdavnaj v igrah, ampak ce ga povezemo z temle RT Hibridom, bo AO ki ga poznamo danes, bolj pravilen v doglednem casu.

mirancar je izjavil:

a nista ravno global illumination in to rešena z raytracingom (prej z hacki, zdej pa z lahkoto, skoraj on/off gumb) ?

Potegni si Trial verzijo Cinema 4D pa naredi eno enostavno sceno z soncem in zrendriraj z GI, potem pa postavi namesto obicnega sonca "light source" Physical sun notr in Renderer nastavi na Physical pa zrendriraj se enkrat.
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

dolenc ::

Koker jst vem, niso nkol mel večjih težav s računanjem GI, sam preformančno je zadeva zahtevna. Recimo Witcher 3 se je odloču, da ne gre v realtime GI, kljub temu, da jim engine omogoča, ker je enostavno prepočasi delovalo. Že s preračunanim lightmapom je bil skor k crisys ob izzidu :D

Verjetno se poklopita, ker je za podoben princip pridobivanja informacij o sceni, mora pa GI več stvari zajet.

Če te več zanima, tukaj je velik na temo renderiranja in zelo lepo in kokertolk preprosto(maš slikce) razloženo.
Raytrace1, Raytrace2, Global illumination

m0LN4r ::

Seveda in ravno to je bistvo, ker je zadeva prevec zahtevna rabimo bliznjice, razen ce se gremo sadomazo in s surovo mocjo cakamo na razultat, ki bo po vsej verjetnosti se vedno v kakem kotu prevec noisy. Zakaj bi cakal v nedogled, da se izracuna v kotu tisti noise, ce lahko to zapolni naucen AI algoritem?
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

dolenc ::

To vse razumem, sam povej mi, če se doda še teh 5% boljši grafiki in bližje realizmu, bo dejansko to izboljšalo tvojo igralno izkušnjo? Med tem ko pretepam robotke, mi je čist vseeno, če se od levega uča kaj odbija ali ne, nimam jst cajta za noise.

Ker v poplavi "povprečnih" špilov in redkih biserov, ki res blestijo, sigurno nisem rekel.. Ha.. ta špil bi bil pa toliko boljši, če bi imel boljšo grafiko :P

Ko je izšeč SimCity 2000, so imeli razvijalci ful dobro idejo, ki jo niso izpeljali, ker je bilo tehnično nemogoče. Čez par let so potem naredili The Sims. Tega zdej ne moreš rečt, da je kdo omejen z hardwareom. Marsikej se še ne da. Realizirat neko vizijo špila pa sigurno ni več problem. (je pa bil nedolgo tega)

Pač hočeš nočeš, hardware, brez programja, ni za nič drugega kot mizo podložit.

Tako da še tak breakthrouh v kvaliteti in/ali brzini renderja, kaj ti bo, če bo ubisoft še en generičen špil naštancal :).

Zato ne razumem tega navdušenja. Ker v sliki, že lep čas ni težave - bottlenecka, je pa marsikje drugje.

m0LN4r ::

Jaz pa rad obcudujem kar pretepam, gradim ali karkoli. Nekako tako si moras predstavljati, da ko preigras FFXV z HDR ne bos drugic preigral brez HDR... Ves da pac nekaj manjka oz. vsaj mene zmoti takoj, ker podzavestno vem, da sem videl stvar veliko boljse.

Tudi pr starih, ce bi najprej preigral tako:

potem vec nebi sel preigrat tako:

- problem je samo, da smo prevec vajeni tazadnjega
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

m0LN4r ::

Karikiram, bejba bo svojo lepo zlato torbico z vecjim veseljem uporabljala, kot prakticno grdo torbico. Se strinjam, da bi morala biti funkcionalnost in marsikaj pred izgledom, ampak ti dve stvari nimata nic skupnega. Lahko mas sexy bejbo in odlicen karakter tudi hkrati ane :P
https://www.youtube.com/user/m0LN4r

dolenc ::

Absolutno in tudi meni je grafika pomembna in to precej. Ampak se pa zavedam, da je že na takem nivoju, da marsikaj niti opazim ne več.

ps.. kak mesc nazaj sem quake 2 obrnu, edin mod je bil novejši opengl tolk da mi je ločljivost monitorja podpiral :)

Jst ::

To kaj ti govoris je stvar okusa povezan s teksturami in nima nobene veze s tem kaj so predstavili o RT...
Nima veze, fizikalno pravilne GI, Sence in Reflekcije so vec vredne od lepih tekstur, to je problematika.


Izbral sem en naključen quote, da se vključim v debato.

Rasterizacija, ki jo uporabljamo sedaj, da grafična riše na naš monitor, je v bistvu en zelo pameten hack. Ampak ta hack se bliža koncu. Za majhno boljšo sliko (efekt) rabimo mnogo več moči. Diminishing returns.

Raytracing kot metoda renderiranja je edina, ki ti "pravilno" osvetli vse. Grafe trenutno Raytracing samo "ovohavajo", za "polni raytracing", ki ga bomo uporabljali za realno grafiko, so pa še prešvoh za kakšen faktor 100.

Ampak kljub temu je nekaj napredka, čeprav bodo v rasterizacijo, ki je hack, notri shekali še hack raytracinga. :)


Trenutno vidim uporabnost v temu, ko je veliko virov svetlobe in hacki, ki jih morajo grafe sprocesirati (AO), postajajo počasni. Raytracing lahko nadomesti trenutne hacke in z boljšim približkom in manj potrebne moči - če za to uporabljajo temu namenjen del silicija. Korak za korakom do fotorealistične grafike. Raytracing je eden glavnih stebrov.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|

mirancar ::

na predstavitvi nvidia rtx (sem gledal live) je kitajc iz nvidie poudarjal kako z lahkoto je implementirat njihovo RTX platformo (ray tracing), s čimer naj bi mel developer več časa počet druge stvari. Poleg tega je še poudarjal kako lahko naredimo v sceni boljša občutja z bolj pravilnimi svetlobami in npr. skrivanjem predmetov v temo, da je flash light res flash light itd....
tko da na podlagi tega bi lahko nek žanr iger ratal boljši
verjetno v trenutni fazi more itak developer poskrbeti za vse, ampak začetek je.

mirancar ::

Jst je izjavil:


Trenutno vidim uporabnost v temu, ko je veliko virov svetlobe in hacki, ki jih morajo grafe sprocesirati (AO), postajajo počasni. Raytracing lahko nadomesti trenutne hacke in z boljšim približkom in manj potrebne moči - če za to uporabljajo temu namenjen del silicija. Korak za korakom do fotorealistične grafike. Raytracing je eden glavnih stebrov.

verjetno se tle skrivajo tiste +50% in več performance rtx2080 glede na gtx1080, za neko igro se spomnim da če sem Ambient Occlussion izklopil je performance poskočil konkretno, razlika v kvaliteti pa... vem sam da nisem pogrešal te nastavitve, mogoče mi je celo bla grša grafika z tem.
««
2 / 84
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
33947265 (38702) Mr.B
»

nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
26745744 (38978) Glugy
»

AMD Navi in EPYC 2 prispeta v tretjem četrtletju (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Rezultati
10214937 (12391) Mr.B
»

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
12223826 (20255) Cange

Več podobnih tem