» »

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX

vir: Nvidia
Nvidia - Nvidia je na svoji tradicionalni konferenci GTC najavila, da pride podpora raytracingu skozi DirectX 12 prihodnji mesec tudi na "ne-RTX" kartice, in sicer Geforce serij 10 in 16.

Tekoči teden bo za vse ljubitelje računalniške grafike izjemno zanimiv, saj v Kaliforniji vzporedno potekata tako Nvidiina konferenca GPU Technology Conference, kot tista za razvijalce iger - Game Developers Conference. Na Nvidiini strani je za običajne uporabnike bržkone glavno vprašanje, kako namerava zelena firma čim bolj pospešiti prodor sledenja žarkom (raytracing) v same igre. Njena najmodernejša serija grafičnih kartic Geforce RTX, ki to metodo kot prva strojno podpira, je namreč skrajno draga, igričarskih naslovov, ki bi tehnologijo izrabili, pa zelo malo, oziroma so njene pridobitve premalo očitne. Raytracing bo prvenstveno poskrbel predvsem za naravnejšo, pristnejšo osvetlitev okolij.

Da bi spodbudili razvijalce k vključevanju sledenja žarkom in posledično napravili nove grafične kartice mamljivejše, se pri Nvidiji trudijo v več smereh. RTX bosta začela izrabljati tako Unrealov pogon kot Unity; prvi z verzijo 4.22, ki bo verjetno splovljena jutri na GDCju, drugi pa s četrtim aprilom, ko dospe prva razvojna inačica Unityja z raytracingom, medtem ko naj bi končno dočakali v drugi polovici leta. Po drugi plati Nvidia širi tudi krog uporabnikov, ki lahko to vsaj za silo izkoristijo, saj bodo z aprilsko posodobitvijo grafičnih gonilnikov tudi nekatere ne-RTX kartice lahko izkoriščale raytracing skozi DirectX 12 (DXR). Gre za čipe družine Pascal na Geforcih od GTX 1060 6GB navzgor in pa rosno mlada GTX Turinga - 1660 ter 1660 Ti. Seveda velja omemba, da bodo RTX kartice pri tem občutno hitrejše in sicer od dva- do trikrat. Zato bo sledenje žarkom na starejših čipih bolj marketinška kot pa praktična funkcija. S strojnim učenjem podprto glajenje robov DLSS medtem ostaja domena RTXov.

Zeleni šef Jensen Huang je na uvodni tiskovki - v standardni usnjeni jakni, se ve - sicer razgrnil še marsikatero industrijsko novost. Oznanil je sodelovalno razvojno platformo Omniverse, s katero lahko razvijalci 3D okolij simultano gradijo eno stvar skozi več različnih orodij različnih ponudnikov. Dotaknil se je tekočega prevzema Mellanoxa in dosti časa posvetil strojnemu učenju ter obdelavi podatkov. Vse Nvidiine programske knjižnice bodo odslej združene pod eno znamko: CUDA-X (ne 10, temveč X), pri čemer bodo tiste za podatkovne centre zbrane pod nazivom CUDA-X AI. Predstavil je zbirko orodij za strojno učenje v medicinski diagnostiki Clara in pa razvojni kit za domače robotike Jetson Nano: mini računalniček na osnovi oskubljene Tegre X1 za sto dolarjev (brez davka), s katero podjetje tekmuje s Raspberryji pi in množico podobnih Intelovih kompletov.

Česar Jensen letos ni najavil, pa je kakršnakoli nova grafična arhitektura na 7-nanometrskem procesu. Kdor je zaradi tega nesrečen, se lahko vsaj malo potolaži s Quakom 2, na katerega so raytracing namontirali skozi Vulkan.

122 komentarjev

«
1
2 3

filip007 ::

RT bo PS5 imela preko Vulkan, tako se ni za bati o prihodnosti.
Prenosnik, konzola, TV, PC upokojen.

FlyingBee ::

RTX serija ima boljši p/p razen 2080ti, tako da Jurij širi napačne informacije, pregrešno draga je le 2080ti.

Jarno ::

FlyingBee je izjavil:

RTX serija ima boljši p/p razen 2080ti, tako da Jurij širi napačne informacije, pregrešno draga je le 2080ti.

To je malce težko oceniti zaradi cen v kriptomrzlici.
Mislim, da v določenih (high-end predvsem) segmentih ponudbe pravega p/p napredka ni bilo. Začne se z rtx 2070...
#65W!

Aggressor ::

FlyingBee je izjavil:

RTX serija ima boljši p/p razen 2080ti, tako da Jurij širi napačne informacije, pregrešno draga je le 2080ti.


Itak, ker p/p je edini zveličavni dejavnik pri ceni, ane. :)) Daj potegni glavo iz riti, prosim.

Sploh je pa govorit o p/p pri tehnologiji, ki sploh še ni polno implementirana, še posebna neumnost.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

FlyingBee ::

Ravno v tem je fora, v rtx off je ponudila boljši p/p, rtx pa je samo še dodala. 2070 hitrejša od 1080 in cenejša, 2080 hitrejša od 1080ti in pod 700 eur, 2060 cenejša od 1070 in hitrejša, 1660 cenejša od 2016 cene Polarisa in hitrejša od 2.5 bolj požrešnejše zadnje iteracije Polarisa na 12nm rx 590.

gendale2018 ::

cenejša je zato ker namesto da bi proizvajali enostavnejšo 1080 ti proizvajajo bolj komplicirane rtxe

pol jim pa še pascali stojijo po stališčiščih, ker jih nočejo razprodat po 50% popusta
ja sam mali poštar, kurac mi je oštar
čuvajte se žene, bit ćete jebene

win64 ::

Kdor je zaradi tega nesrečen, se lahko vsaj malo potolaži s Quakom 2, na katerega so raytracing namontirali skozi Vulkan.


Je bil že en primer quake 2 z raytracing omenjen v temi o RTX, ki tudi ni imel prozornih oken v demo-tu. Pri tistem demo-tu je bil namesto okna "zid", tukaj pa so namesto tega naredili ogledalo.
Tisti, ko bolj špilate. Kako je z okni v novih igrah z RTX?

Cange ::

Šah mat, še RTX 2050 rabimo za 329$ ki je približno na nivoju gtx 1070 in so od leta 2014 do "danes" preskočili eno celo generacijo GPU napredka GTX 970 329$. Pravi kmetje obvladajo molžno.

D3m ::

Zakaj RTX 2050, če imaš GTX 1660Ti?
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

Cange ::

Tako je lepše prikazano in razvidno da smo v 5 letih dobili v dveh generacijah samo polovičen razvoj na generacijo (p/p je merilo razvoja). Kot kaže je pri nvidiji paranoja pred stagnacijo razvoja gonilo prihodnosti kljub temu da je na voljo danes še 10nm, 7nm in 5nm tehnologija.

M.B. ::

Tegre X1 za sto dolarjev (brez davka), s katero podjetje tekmuje s Raspberryji pi in množico podobnih Intelovih kompletov.


Tegra X1 za 100$ tekmuje z Raspberry pi za 30$. OK.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Aggressor ::

M.B. je izjavil:

Tegre X1 za sto dolarjev (brez davka), s katero podjetje tekmuje s Raspberryji pi in množico podobnih Intelovih kompletov.


Tegra X1 za 100$ tekmuje z Raspberry pi za 30$. OK.


Zmogljivosti niso enake. P/P pa to; sej ti zgoraj eden predava, da p/p pomeni vse. :))
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

FlyingBee ::

A zdaj pa p/p več ne pomeni kaj dosti, heheeh, to je v amd temah pa popolnoma drugače kot tukaj.

Izi ::

Daleč najboljši p/p ima integrirana grafika. In kljub najboljšemu p/p jo ne uporablja noben pravi igričar.
Le zakaj?
Zato, ker v računalništvu je izdelek z najboljšim p/p vedno neuporabno počasen.

FlyingBee ::

Lepo ste obrnili ploščo, a gremo v amd temo za pravo p/p debato? Turing ponudi boljši p/p in doda nove funkcije, popolnoma skladno z napredkom.

Leaker49 ::

A je že kakšen test z GTX 970 1080p v Tomb Raiderju z RTX?

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: Truga ()

FlyingBee ::

Problem je pomanjkanje poznavanja kaj vse rtx zajema.

Cange ::

Razumen performance in razumen price, razumen performance je od vedno GTX xx60-xx70 in razumna cena 200-320$, napredek ti je odvzel performance ali price, ostalo je samo za več denarja več muzike, torej imamo vsi sebi primerne GPUje.

Magic1 ::

Sej se jim bo poznalo še nekaj časa, da so preskočili en razvojni cikel. Namesto da bi sedaj izdal nekaj občutno boljšega od 4 let stare serije, so zdaj idal nekaj malenkost hitrejšega z par novimi funkcijami in konkretno navito ceno. Večina ljudi bo preprosto ostala na 4 leta starih grafičnih do naslednjega cikla in prodaja bo nizka.
Magic

FlyingBee ::

OMG, samo 2080ti ima konkretno navite cene, ravno to je Jurij spustil in kar vse označil za predrage, v resnici pa performance v rtx off boljši in cenejše ali v primeru 2080 enake cene 1080ti pred mining norijo.

D3m ::

Saj ni drago.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

FlyingBee ::

Odvisno od države in seveda posameznika, če gledamo povprečno plus/minus 100eur slovensko plačo in dva froca ter ženo s prenosniki, posameznik pa že odkar sta EPoX pa Abit propadla ni sestavljal pcja in pod gaming prvo pomisli na kolobocije s ps4 kontrolerjem, potem je 800 eur za 2080 res ogromno denarja. Po drugi strani pa recimo samskemu entuzijastu v DE z vsaj 2x slo povprečno plačo ni toliko problem 2080ti kupit pa tudi, če še ni popolnoma zrela RTX tehnologija.

Firma mora pač tiščat naprej, odločitve so že prej pred izidom padle, vmes so kaj spremenili, "podkupovali" tj. masirali developerje in zdaj je kar je, veliko se bodo naučili. Kaj njim mar za par 10 balkancev, ki bodo pol leta delali za 2080ti.

Top gpuji so za profesionalce, ki se jim hitro amortizira in marketinška poteza za client segment. Kaj pa koga briga kdo bo svojo socialno problematiko reševal z rx 580 radeonko, da mu ne bo treba 100 eur več za 1660ti dat pa še 3 igre dobi zraven.

Zgodovina sprememb…

Jarno ::

Se strinjam, da gre za dovršene in zmogljive kartice, ampak p/p napredek je zgolj do RTX 2060.
Opazi se rahel vpliv vege na ta segment.
Sicer pa glej sliko, RTX 2080 je že way off...
 Performance per $.

Performance per $.

#65W!

Aggressor ::

FlyingBee je izjavil:

OMG, samo 2080ti ima konkretno navite cene, ravno to je Jurij spustil in kar vse označil za predrage, v resnici pa performance v rtx off boljši in cenejše ali v primeru 2080 enake cene 1080ti pred mining norijo.


A lahko nehaš debilirat? Napisal sem, da so "skrajno drage" (in ne PREdrage), kar pač so, ne glede na p/p.

Plus - zabavno, da se praktično noben od resnih medijev, od Ananda naprej, ne strinja s tabo in čisto vsi še vedno pravijo, da je RTX serija premium price (osebno se sicer strinjam, da je 2060 outlier in fajn izbira).
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Jarno, vseeno so v real world right now 2080 najcenejše pod 700eur v DE in je tam tam z 1080ti pred mining mrzlico, s tem da so malce hitrejše, tudi 2070 je že blizu 500eur, hitrejša od 1080, potem pa sploh 2060 za 340eur in 1660ti 270, 1660 230eur.

Jurij, cenejše so od Pascala pred minig mrzlico glede na performance. Skrajno drage glede na katere zdaj? Pa kar vse Turing kartice. Pač posplošil si. Tuji mediji pa so rantal ob izidu glede na rtx on performance. Get some perspective, danes smo 20.3.2019, pol leta po izidu.

Aggressor ::

Najcenejša (in edina spodobno cenjena) RTX kartica je v rangu 400-450 eur. Očitno si bil rojen z zlato žlico v ustih, če misliš, da bo vsak vrgel toliko za grafično. Bottom line je zelo enostaven: za večino ljudi je RTX tech še predrag. In to je edino, kar sem hotel v novici povedat in iz tega si napletel ne vem kakšno pametovanje. Chill.
en CRISPR na dan odžene zdravnika stran

Zgodovina sprememb…

FlyingBee ::

Brez zamere, veseli me, da pišeš novice, vendar ne ga srat in popravi.

tikitoki ::

Leteče cabala dej se pomiri, ker ima čist prav.

FlyingBee ::

Rtx 2060 za 340 eur v DE pometa s 1070 in se približa 1080, torej kartici, ko sta stali 100 in 200 eur več. 2070 prehiti 1080, ki je bila dražja.

Zgodovina sprememb…

m0LN4r ::

Cange je izjavil:

Razumen performance in razumen price, razumen performance je od vedno GTX xx60-xx70 in razumna cena 200-320$, napredek ti je odvzel performance ali price, ostalo je samo za več denarja več muzike, torej imamo vsi sebi primerne GPUje.

Kaj pravis na 970 vs. 1660+ OC ? Ali bi rajsi kako miner edition 580? Tele baje davajo v dobrodelne namene pri karitasu.

FlyingBee je izjavil:

Odvisno od države in seveda posameznika, če gledamo povprečno plus/minus 100eur slovensko plačo in dva froca ter ženo s prenosniki, posameznik pa že odkar sta EPoX pa Abit propadla ni sestavljal pcja in pod gaming prvo pomisli na kolobocije s ps4 kontrolerjem, potem je 800 eur za 2080 res ogromno denarja. Po drugi strani pa recimo samskemu entuzijastu v DE z vsaj 2x slo povprečno plačo ni toliko problem 2080ti kupit pa tudi, če še ni popolnoma zrela RTX tehnologija.

Firma mora pač tiščat naprej, odločitve so že prej pred izidom padle, vmes so kaj spremenili, "podkupovali" tj. masirali developerje in zdaj je kar je, veliko se bodo naučili. Kaj njim mar za par 10 balkancev, ki bodo pol leta delali za 2080ti.

Top gpuji so za profesionalce, ki se jim hitro amortizira in marketinška poteza za client segment. Kaj pa koga briga kdo bo svojo socialno problematiko reševal z rx 580 radeonko, da mu ne bo treba 100 eur več za 1660ti dat pa še 3 igre dobi zraven.

Dve RTX 2070 za VRAY renderje preko 3dsa, nardis par modelckov preko freelance pa se ti je ze povrnila investicija. cas = dnar

Aggressor je izjavil:

FlyingBee je izjavil:

OMG, samo 2080ti ima konkretno navite cene, ravno to je Jurij spustil in kar vse označil za predrage, v resnici pa performance v rtx off boljši in cenejše ali v primeru 2080 enake cene 1080ti pred mining norijo.


A lahko nehaš debilirat? Napisal sem, da so "skrajno drage" (in ne PREdrage), kar pač so, ne glede na p/p.

Plus - zabavno, da se praktično noben od resnih medijev, od Ananda naprej, ne strinja s tabo in čisto vsi še vedno pravijo, da je RTX serija premium price (osebno se sicer strinjam, da je 2060 outlier in fajn izbira).

Meni se zdi RTX 2070 poceni.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

Cange ::

329$ za RTX 2070 če hočeš primerjat z gtx 970. To še ni tak problem, folk hoče 4k kartice brez RTX, tako da GTX 1880TI za 500-600$ bi pomirila narod.

Jarno ::

Meni se zdi RTX 2070 poceni.

Če je RTX 2070 poceni, je tudi Radeon VII poceni. Ampak meni se ne zdi.
#65W!

m0LN4r ::

To ni bilo moje vprasanje, ampak zdaj vidim, tebe moti da Nvidia ni dobrodelna organizacija in ti performance 1660 napram 970 ni dovolj, pa ce tudi je konkreten napredek v vsakem primeru. Ti bi rad, da ti performance senkajo, ker ce ne bo to nardila konkurenca... aja katera ze?
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

za igrice vsekakor predrago.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

m0LN4r ::

Jarno je izjavil:

Meni se zdi RTX 2070 poceni.

Če je RTX 2070 poceni, je tudi Radeon VII poceni. Ampak meni se ne zdi.

Namesto Radeon VII vzames MSI GeForce RTX 2080 Ventus 8G in prisparas se nekaj desetakov in sprobas gratis RTX.

D3m je izjavil:

za igrice vsekakor predrago.

Igre nasplosno so drage. Forza Horizon Ultimate je 100 evrov, polovica cene PS4. awmygawd
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: m0LN4r ()

D3m ::

Mother of God. 100 evričev.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

m0LN4r ::

Najboljse si je kupit pikado v hoferju za 20 evrov in to je to.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM

D3m ::

To je fun z otroci. Pa zame pir za njih pa sokec.
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • predlagalo izbris: bfranklin ()

Mr.B ::

RVII je rang 2080.
Glede nato da je NV sedaj odprla Fresysnc, ker kao to brez HW ne gre, sedaj še odpisala še RTX, ki je samo druga ime implementacije kar je že del DX12.. no pustimo se rpesenetiti. Verjetno je izmolza kar je izmolsti šlo od RTX serije, Tisit ki razvijajo umetno intelegenco in analize beljakovin itak ne spremljajo te teme.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Cange ::

GTX 970 329$
RTX 2070 499$
RTX 2070 je hitrejša za približno 100% od GTX 970. Za 499$ bi dobil 1.52 GTX 970. Torej ~10% napredka na leto. Če bo šlo tako naprej bomo na vsake 10 let kupili nov gpu. Ampak napredek se upočasnuje torej 5% na leto in vsake 20 let nov GPU? :))

freesty ::

FlyingBee je izjavil:

Rtx 2060 za 340 eur v DE pometa s 1070 in se približa 1080, torej kartici, ko sta stali 100 in 200 eur več. 2070 prehiti 1080, ki je bila dražja.


Dosti zagovornikov RTX serije pise na podoben nacin. Zakaj primerjas performance in ceno 2070 z 1080, ter 2060 s 1070?

Treba je pogledat ceno on launch 1060 in jo primerjati s ceno 2060. Torej ce primerjamo cene 2080 in 2080, pa je vendarle 1080 imela vecji naskok proti prejsni seriji in ceno kot jo ima 2080. Ne vidim v kaksnem smislu je 2080 ugodna kartica..
http://www.youtube.com/watch?v=5hfYJsQAhl0

FlyingBee ::

Ne primerjam marketinškega imena, ampak ceno X performanca 2016 vs 2019.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

FlyingBee je izjavil:

Torej 2060 je 100% hitrejša od 1060 6gb in 35% dražja. Bo šlo?
Ne primerjam marketinškega imena, ampak ceno X performanca 2016 vs 2019.

gtx 1080 je bila skor no https://www.trustedreviews.com/news/gtx...
od 1080 dalje gre gor samo cena, performance so pa no tam bolj klaverne ce to primerjas 2080
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

FlyingBee ::

Wtf, 2060 ima 1080 performance za 150 do 200 eur manj, kaj si normalen ali ne.

Cange ::

Recimo:
Imam GTX 970, zraven je prašiček in v njem je 329$. Znano je da se ne splača nadgradit GPU za manj kot 100%. Kdaj se bo pojavil GPU ki je 100% hitrejši s ceno 329$.

FlyingBee ::

https://www.techpowerup.com/reviews/Zot...
V DE je 2060 že od 340 naprej.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

FlyingBee je izjavil:

Wtf, 2060 ima 1080 performance za 150 do 200 eur manj, kaj si normalen ali ne.

lol
dejstvo je, da je 1080 zadnja nv kartica kjer je bil hitrostni naskok ociten. To potrjuje tudi zgornji link. sedaj pa za 50 fps-jev vec das koliko ojrov... no ene 1000€, temu se rece nateg.
enako kot nakup i9, ki pogrne po cez, ko na enem monitorju igras igro na drugem pa imas 4k streaming.

FlyingBee je izjavil:

https://www.techpowerup.com/reviews/Zot...
V DE je 2060 že od 340 naprej.


sej samo potrjujes da je rtx nateg. do poletja , no nv caka kaj bo amd plunil ven v julijo. ce nic pametnega nategovanje s cenami, drugace pa 1170 ter 1180...
drugace so danes prodajali 590 za 210€
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mr.B ()

FlyingBee ::

1660, ki je hitrejša od 590, pa je 230eur.

Edini nateg si ti.

Če imaš 1080 in kupiš 2070 si si sam kriv, če pa imaš 980 in si kupiš 2060 pa je že ok. Ni ti pa treba nič pa imaš za 0 eur več pač slabši performance s 980 še naprej. Upam, da se hecaš, ker je že skrajno neumno.

Zgodovina sprememb…

Mr.B ::

FlyingBee je izjavil:

1660, ki je hitrejša od 590, pa je 230eur.

Edini nateg si ti.

Če imaš 1080 in kupiš 2070 si si sam kriv, če pa imaš 980 in si kupiš 2060 pa je že ok. Ni ti pa treba nič pa imaš za 0 eur več pač slabši performance s 980 še naprej. Upam, da se hecaš, ker je že skrajno neumno.

Če se hočeš iti nateg dobis vego 56 za 274€ +
Tom Clancy's The Division® 2
Devil May Cry™ 5
Resident Evil™ 2

Tako da se pustim prepričat da 1660ti zakaj je le ta tudi ne ti boljši nakup.
France Rejects Genocide Accusations Against Israel in Gaza,
To accuse the Jewish state of genocide is to cross a moral threshold
«
1
2 3


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

AMD najavil Radeona RX 5700 XT (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
33954259 (45696) Mr.B
»

nakup grafične v letu 2019 (strani: 1 2 3 4 5 6 )

Oddelek: Kaj kupiti
26750397 (43631) Glugy
»

Nvidia prinaša podporo DXR raytracingu na kartice GTX (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Novice / Grafične kartice
12226470 (22899) Cange

Več podobnih tem