» »

Skoda octavia 1.0 tsi

Skoda octavia 1.0 tsi

1
2
»

Sparkxl ::

Kaka sekunda? Octavia rabi 9.9 do 100, omenjen tdi pa 10.1. Jasno da navor igra neko vlogo, ampak za vsakdanjo uporabo ni bistvenega pomena.

TOP ::

Sparkxl je izjavil:

Kaka sekunda? Octavia rabi 9.9 do 100, omenjen tdi pa 10.1. Jasno da navor igra neko vlogo, ampak za vsakdanjo uporabo ni bistvenega pomena.

Za nekatere je,kako da ne.

bambam20 je izjavil:

Mi sploh ne vmo, koliko ljudi se poleg njega vozi v avtu. Tukaj kar nabijate, da se bodo vozili 4-je odrasli ljudje s polnim prtljažnikom, kar je redkost.

Seveda je redkost za tiste ki se sami vozite v službo,sam nekateri pa imamo do slušbe v eno smir 50 kilometrov in se vozim 4 ali celo 5 in to vsak dan in še je za domov veliko kilometrov klanca,takrat je pa 1.0 krepko premalo in poraba pa velika.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

K0l1br1 ::

Tole temo je razumeti, kot da ni razlike med 1.0 TSI in 2.0 TDI. Naslednji bo torej kar TSI.

Sparkxl ::

Očitno imaš slabe sposobnosti razumevanja prebranega. Priporočam še 1x obisk osnovne šole, večerni program za odrasle

K0l1br1 ::

Deal!

-valvoline- ::

Spet pljuvate cez tsi mlincke brez osnove. Se spomni kdo starih atmosferskih indirect dizelasev? Pri danasnjih tezah vozil klime in ostalega sranja 3.0 partizanski D se ne bi premaknili nikamor. No pol pa je prso direct injection in turbine (tdi), pa je prso common rail z 2000 barov vbrizga kar je omogocilo downsizing (jtd,hdi), pa so tehnologijo uporabil na bencince ter volila, mamo tsi. 1.0tsi pomete recimo z partizanskim 3.0 atmosferskim D, pa tudi z 20 let starem 1.9 tdi. Temu se rece razvoj.

Zgodovina sprememb…

TOP ::

K0l1br1 je izjavil:

Tole temo je razumeti, kot da ni razlike med 1.0 TSI in 2.0 TDI. Naslednji bo torej kar TSI.

Točno tako nekateri res hočejo tako prikazat se strinjam.

-valvoline- je izjavil:

Spet pljuvate cez tsi mlincke brez osnove. Se spomni kdo starih atmosferskih indirect dizelasev? Pri danasnjih tezah vozil klime in ostalega sranja 3.0 partizanski D se ne bi premaknili nikamor. No pol pa je prso direct injection in turbine (tdi), pa je prso common rail z 2000 barov vbrizga kar je omogocilo downsizing (jtd,hdi), pa so tehnologijo uporabil na bencince ter volila, mamo tsi. 1.0tsi pomete recimo z partizanskim 3.0 atmosferskim D, pa tudi z 20 let starem 1.9 tdi. Temu se rece razvoj.

+1

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: TOP ()

jest10 ::

Utk je izjavil:


zakaj se ne bi napisalo zakaj je motor sploh nastal (ker je bil 1.2 tsi slab)

In spet bluziš.
1.2 TSI z jermenom je bil super. 1.0 je nastal preprosto samo zaradi zniževanja stroškov.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jest10 ()

Blinder ::

1.0 je nastal ker je bilo 86 konjev za 1.2 s turbino slabo za porabo goriva. Z 1.0 so lahko naredili napredek. Cilindri pa so ze pri 1.2 bili zelo majhni. Pa vw verjetno ni zelel zaostajat za konkurenco, ki je vpeljevala tri cilindrske motorje.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

hojnikb ::

1.2 tsi je obstajal tudi v 110HP izvedbi
#brezpodpisa

GreenT ::

Jest sm 14dni lastnik fabie combi 1.0 tsi in motor je deleč najbolša stvar na tem avtu. Prej sem vozil bmw 116i in ta avto ima boljše pospeške. + boljši zvok. Porabo imam pa po 700kilometrih 4,8. Folk se neki buni zarad nekega ropotanja al neki čudnga zvoka,...sorry, ampak nič od tega ni res. V idle in tm do ene 3000rpm se ga skor ne sliši. Naprej ima pa pač značilen zvok, ki je men všečen in prijeten za ušesa.

Linko ::

ima kdo 1.0tsi in ima motor tak zvok?


pri hladnem zagonu je tak zvok cca 20 sec potem pa ko obrati padejo zvok izgine kot na posnetku.

radirkar ::

Sej je čist simpl odgovor. Za vsakdanjo rabo, ok. A boš prišel v klanec? boš. Atraktivna vožnja? not realy... Govorim pa iz izkušen vožnje scale od punce z 1.0tsi 110km. Verjetno je octavia z 115 tam nekje.

gile ::

#linko
Normalno pri vsakem 1.0 tsi. Dont wory.

IL_DIAVOLO ::

Zetor na bencinske hlape. Nic hudega, pač ketna malo preskakuje :D
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

hojnikb ::

1.0 ma jermen..
#brezpodpisa

Utk ::

Morda je normalno, ampak baje je tudi normalno da vw porabi liter olja na 5000 km in crkne po 150,000 km, tako da...

gile ::

Đizs...tri 1.0 mlinčke mamo v širšem sosedstvu, vsi tri hladni slišat tako kot ta od linkota. Celo na servisu mi je utemeljeval zakaj tako, sam priznam da ga niti nisem najbolj razumel. Olje? Sam ga pri 100k km prevoženih nisem niti enkrat dotakal, tudi od ostalih nisem slišal da ga bi. Pa predno se vžgete: ja preverim olje in ostalo na vsake toliko...

neskoncno ::

.


Sedaj ko veš, da iščeš teme "1.0 TSI fix wastegate rattle" boš zmogel sam naprej. Je pa to normalen in neškodljiv pojav samo skozi uha gre.

Zgodovina sprememb…

Sheteentz ::

Eh, ni ga čez dvo litrskega ali več dizlaša s par sto konji, ko lahko v štantgasu prehitevaš po avtocesti. Tole furanje v visokih obrati je za gokarte.

Sparkxl ::

Od kdaj točno turbo bencinarji vozijo v visokih obratih?

jest10 ::

Vozijo pri tistih, ki ga še nikoli niso vozili:))
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Izbira pogonsekga agretata v letu 2022 (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
11115249 (11222) Ghost7
»

išče se nov "družinski" avto (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
12323745 (20280) WizzardOfOZ

1.0 TSI - 3 cilindri (strani: 1 2 3 410 11 12 13 )

Oddelek: Na cesti
624116757 (96072) gddr85
»

Nasvet pri menjavi / nakupu avtomobila (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Na cesti
18736152 (28853) IL_DIAVOLO

Več podobnih tem