» »

Nastavitev luči na avtu

Nastavitev luči na avtu

SVGA ::

Pozdravljeni,

pred kratkim mi je na Puntotu crknila sprednja kratka luč in sem jo zamenjal. Čez nekaj tednov imam tehnični pregled. Spomnem se da sem enkrat v preteklosti, še s starim avtomo, padel tehnični ker so rekli da luči nista pravilno nastavljeni (ne vem ali obe ali ena napram drugi) in sem to peljal zrihtat k mehaniku.

Lansko leto je Punto šel prez problema čez, zdaj me pa zanima, glede na to da sem sam menjal žarnico (in nič drugega spreminjal, vsaj ne vede), ali je mogoče da sem s tem žarometu spremenil položaj in da bo avto zaradi tega na tehničnem padel?

Na tehnični in podaljšanje grem pa na AMZS Lskoškova LJ.

Vuli ::

če menjaš samo žarnico nima kej bit. Vsak žaromet ima za to namenski vijak/inbus za višanje-nižanje snopa,..
Jaz imam pa v spominu, da če sem imel luči malo zmaknjene so jih kar na tehničnem malo prilagodili, verjetno odvisno na koga naletiš.
|Gb x570 Pro|R9 5900x|32GB DDR4 RAM G.Skill V@ 3600 cl16|6800XT Merc319 Black|

pixelzgaming ::

Dokler je nastavljena malo višje/nižje ni problem in te na to opozorijo. Če je preko vrednosti padeš in moraš prilagodit. Ko sem jaz zaradi tega enkrat padel sem rekel da sem vozil še prejšnji dan težak tovor in sem zaradi tega luči prilagajal in so me spustili, sem pač kasneje nastavil. Tudi njim ni v interesu, da jim dvakrat hodiš tja delat gužvo zaradi takšne malenkosti.
Komp: 2600X | 16GB DDR4 | 500GB NVMe | 10 + 10 + 6 + 4 TB HDD | GTX 1060 6GB
Telefon: S23 Ultra
Avto: Megane MK4 GTLine

Invictus ::

Pojdi k mehaniku in naj ti nastavi.

Včasih ti je na tehničnem kar sam nastavil luč, danes tega ne smejo več. Vsaj na AMZS, ne vem za ostale...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Likalnik ::

mogoče je težava, da nisi žarnice pravilno not vpel....to se je pri meni dogajalo...pri Meganu....zamenjal sem žarnico vendar jo nisem dobro oziroma pravilno not nataknil...luč je svetila...pač sam nisem opazil, da bi kaj bilo narobe...na tehničnem je pa videl, da ni čisto uredu...pač moral sem jo popraviti (bolj pritrditi) in je bila zadeva rešena.

steev ::

Jap, lahko žarnica ne sede lepo v ležišče. Lahko se ti pa zgodi, da je tudi narobe obrneš (v tem primeru tudi ne sedi lepo). Tako da ko žarnico menjaš, si zapomni kako nje notri dana stara.
:|

val46 ::

Kako lahko žarnico narobe obrneš, če ima tiste 3 zatiče(kot mercedesov znak) in sede v ležišče samo na en način? Govorim konkretno o H4 ki paše na OP fiat punto. Bolj ti na tehničnem znajo težiti, če si dal notr kakšno nemoholigirano žarnico(bela svetloba, modra svetloba in to), kot da bi karkoli bilo narobe s svetilnim snopom. V kolikor nisi nič spuščal ali dvigoval snopa, bi moralo biti vse ok. Če se pa bojiš, pa daj tistih 20€ kakemu mehaniku, pa naj ti pred tehničnim preveri, da imaš svetilni snop pravilno nastavljen.

Thomxy ::

Z žarometi imam zabavno izkušnjo.
Bilo je pred leti (2016), ko sem opravljal tehnični na AMZSju. Luči niso bile prav nastavljene in so me poslali v delavnico, da mi to popravijo. Prav; skočim zraven in mož z izvijačem naštima. Nakar mi začne pisati račun. Presenečen sem bil, ker je bila res minuta dela. In se loti tipkanja na njihov 286 s CGA grafično kartico; vse ročno. Ime, priimek, naslov, članska številka... 10 minut je tipkal. Nakar mi iztavi račun za 12€. Mu dam bankovec za 50 in me vpraša, če nimam drobiža. Mu odgovorim, da 12€ ni drobiž.
Malo me to srbi in se odločim napisati email na AMZS z mojo izkušnjo. Šef koprskega AMZSja me pokliče, se mi opraviči, na vsak način me hoče osebno srečati. Se naslednji dan ustavim spet pri njih in se ob kavici pogovoriva o tej izkušnji. Še enkrat se mi opraviči in mi podari bon za brezplačni tehnični pregled.
Toliko o tem; kako poteka sedaj, pa ne vem...

cvalsr ::

Zanimivo. Meni je enkrat pogodrnjal, da ni čisto točno. Dobro, bom popravil tamle za vogalom ali pa če lahko kar takoj tukajle, da se ne bom še enkrat vozil naokoli... Nene, je rekel, saj bom jaz, (samo enostavna) nastavitev luči spada zraven k tehničnemu... ?? Ja, zasebno podjetje, ki se potrudi, da bo stranka še naslednjič prišla k njim.
Tudi s crknjeno žarnico sem že prišel skozi na besedo, da jo bom takoj zamenjal (res da preden so začeli kompleten pregled snemati s kamero). Seveda sem jo takoj zunaj zamenjal in možakarja spravil v dobro voljo, ko sem mu prežgano nazaj prinesel pokazat!

BCSman ::

Nekateri avti imajo tudi ob volanu gumbe za nastavljat višino žarometov. Celo golf2 je imel.

Likalnik ::

ja to imajo praktično vsi avtomobili...kolešček s katerim nastavljaš višino snopa luči...ampak zaradi tega te na tehničnem ne more vršt....

SVGA ::

Hvala vsem za odgovore, novo žarnico H4 sem kupil na Petrolu za cca 5€ in jo sam vstavil noter, na oko mi izgleda ok, spreminjal nisem nič, tako da ga kar peljem pa bo kar bo.

Tale odgovor me je nasmejal, 286 s CGA grafiko leta 2016, hehehehe, to je to. :D

Thomxy je izjavil:

Z žarometi imam zabavno izkušnjo.
Bilo je pred leti (2016), ko sem opravljal tehnični na AMZSju. Luči niso bile prav nastavljene in so me poslali v delavnico, da mi to popravijo. Prav; skočim zraven in mož z izvijačem naštima. Nakar mi začne pisati račun. Presenečen sem bil, ker je bila res minuta dela. In se loti tipkanja na njihov 286 s CGA grafično kartico; vse ročno. Ime, priimek, naslov, članska številka... 10 minut je tipkal. Nakar mi iztavi račun za 12€. Mu dam bankovec za 50 in me vpraša, če nimam drobiža. Mu odgovorim, da 12€ ni drobiž.
Malo me to srbi in se odločim napisati email na AMZS z mojo izkušnjo. Šef koprskega AMZSja me pokliče, se mi opraviči, na vsak način me hoče osebno srečati. Se naslednji dan ustavim spet pri njih in se ob kavici pogovoriva o tej izkušnji. Še enkrat se mi opraviči in mi podari bon za brezplačni tehnični pregled.
Toliko o tem; kako poteka sedaj, pa ne vem...

Map ::

Likalnik je izjavil:

ja to imajo praktično vsi avtomobili...kolešček s katerim nastavljaš višino snopa luči...ampak zaradi tega te na tehničnem ne more vršt....

Če se ne motim, je tista nastavitev v primeru vleke prikolice ali težjega tovora v prtljažniku, da spustiš snop nižje. Kolešček je treba nastavit na najvišjo pozicijo snopa pred nastavljanjem, da tudi brez tovora ali prikolice luči ne svetijo previsoko.

Jaz tega nimam, ker se višina snopa samodejno prilagodi ob vklopu avtomobila glede na zadnji konec, ampak če snop ni pravilno nastavljen še vedno sveti previsoko.

gddr85 ::

jp, koleščka se ne tika in je vedno na 0, ostale stopnje so, če je avto nagnjen zarad teže

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: gddr85 ()

katantor ::

Invictus je izjavil:

Pojdi k mehaniku in naj ti nastavi.

Včasih ti je na tehničnem kar sam nastavil luč, danes tega ne smejo več. Vsaj na AMZS, ne vem za ostale...


Pri novejših vozilih, nastavitev luči brez priklopa na računalnik, ni več mogoča (od ksenona na prej).

steev ::

Kako lahko žarnico narobe obrneš, če ima tiste 3 zatiče(kot mercedesov znak) in sede v ležišče samo na en način?

Se strinjam, težko, ampak ne nemogoče. Takrat pač ne sedi lepo v ležišču. Sploh tam, kjer je malo prostora in delaš malo na slepo, se ti lahko kaj takega zgodi.
:|

_marc_ ::

katantor je izjavil:

Invictus je izjavil:

Pojdi k mehaniku in naj ti nastavi.

Včasih ti je na tehničnem kar sam nastavil luč, danes tega ne smejo več. Vsaj na AMZS, ne vem za ostale...


Pri novejših vozilih, nastavitev luči brez priklopa na računalnik, ni več mogoča (od ksenona na prej).


Čeprav imam led žaromete je pri meni možno nastavljati višino z običajnim 6 imbusom. Me pa zanima, če obstaja kakšno navodilo, kako bi si lahko višino snopa nastavil sam, brez obiska servisa?

WizzardOfOZ ::

Tole je verjetno za američane, poišči kaj podobnega za avropske avte, ker imamo različno nastavljene snope.
Milčinski je napisal butalce kot prispodobo in ne kot priročnik!!!
Svuda u svijetu ima budala ali je izgleda kod nas centrala!!!

Zgodovina sprememb…

energetik ::

_marc_ je izjavil:

Čeprav imam led žaromete je pri meni možno nastavljati višino z običajnim 6 imbusom. Me pa zanima, če obstaja kakšno navodilo, kako bi si lahko višino snopa nastavil sam, brez obiska servisa?
Ni posebne znanosti, zapelješ na ravno podlago kjer je na koncu navpičen zid. Izmeriš sredino luči od tal (na luči je ponavadi mala oznaka), to višino preneseš na steno in narišeš vodoravno črto 1% nižje (če si 10m stran, 10cm nižje). Enako določiš horizontalno sredino vozila, na steno narišeš tam navpično črto in še dve črti pred sredino vsake luči.

Pokriješ eno luč; vodoraven snop mora biti na vodoravni črti; tam kje se snop prelomi ti pove navpična črta. Šraufaj imbus, da to dosežeš. Ponovi še z drugo lučjo.
vires in numeris

_marc_ ::

Hvala, bom preveril ob prvi priložnost.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Ali lahko nadomestim glavne prednje žarnice avta z led (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
6015945 (3905) simnov
»

menjava žarometov

Oddelek: Na cesti
328069 (1622) gasparinni
»

Kaj pomeni ta znak na levi volanski ročici?

Oddelek: Na cesti
303156 (1620) facepalm
»

Kako nastavit višino bi-xenon žarometa?

Oddelek: Pomoč in nasveti
183204 (2345) Pentium
»

Problem z novimi žarometi

Oddelek: Na cesti
153323 (2213) SkIDiver

Več podobnih tem